-
@fanis75 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@supergeorge said in BMW 1 Series F70 (2024):
Γενικά, εκτός από τον χώρο αποσκευών, δε βρήκα κάτι αρνητικό.
Δεν υπάρχουν αρνητικά στις BMW, το έχουμε πει πολλές φορές!!
Πλέον υπάρχουν γιατί εξακολουθεί να κοροϊδεύει μηχανικά με mild hybrid χαζομάρες που άργησαν 10 χρονια.
Αντί να εξελίξει ένα καλό υβριδικό σύστημα ή να συνεχίσει πρωτοπόρες λύσεις όπως το i3 εξακολουθεί και αυτή όπως και οι άλλοι Γερμανοί να προσφέρουν τεχνολογια 15 ετιας με μια ψεύτο μπαταρία και τιμές στο Θεό.
Ποιοτικα και οδηγικά οκ αλλά μόνο με ληζινγκ πια ξανά BMW αν ποτε ξανά πέσουν οι τιμές τους. -
@iceman7 said in BMW 1 Series F70 (2024):
Πλέον υπάρχουν γιατί εξακολουθεί να κοροϊδεύει μηχανικά με mild hybrid χαζομάρες που άργησαν 10 χρονια.
Αντί να εξελίξει ένα καλό υβριδικό σύστημα ή να συνεχίσει πρωτοπόρες λύσεις όπως το i3 εξακολουθεί και αυτή όπως και οι άλλοι Γερμανοί να προσφέρουν τεχνολογια 15 ετιας με μια ψεύτο μπαταρία και τιμές στο Θεό.
Ποιοτικα και οδηγικά οκ αλλά μόνο με ληζινγκ πια ξανά BMW αν ποτε ξανά πέσουν οι τιμές τους.ΔΕΝ υπάρχουν λέμε!!! Τι δεν καταλαβαίνεις!?!? Μια χαρά έχει υβριδικά και έχει και Χ6 //Μ και τα πάντα. τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ αμάξια μακράν του ανταγωνισμού, σε κάθε κατηγορία. Βάλε ένα Άσσο δίπλα σε Γκολφ - σε ΟΛΑ καλύτερος ο Άσσος!!
Τεχνολογία κινητήρων κορυφή. όλα στην κορυφή - λίγο την σχεδίαση που τα είχαν κάνει σκ@τά και πάλι θα ειναι τοπ και εκεί.
-
Εκτός από καλή ποιοτικά και οδηγικά, η νέα 1 είναι φθηνή (για BMW) και τιμολογιακά.
-
Είναι καλύτερο αυτοκίνητο το golf από τον 1 και σαν σασί και κυρίως σαν μοτέρ με τον 1.5 tsi.
Γι" αυτό πουλάει και πολύ περισσότερο στη Γερμανία. Ξαφνικά ανακαλύψαμε εμείς στο Ελλαδιστάν την ανωτερότητα του 1 επειδή έχει το σήμα της bmw?
Δεν έχω όρεξη για βραδυνή αντιπαράθεση, ότι είχα να πω το είπα.
-
@andya3 said in BMW 1 Series F70 (2024):
Είναι καλύτερο αυτοκίνητο το golf από τον 1 και σαν σασί και κυρίως σαν μοτέρ με τον 1.5 tsi.
Σαν σασί με τίποτα, σαν μοτέρ ίσως, κάποτε όχι πλέον. Πέρασε και δεν ακούμπησε το Γκόλφ, είναι 2 κλάσεις πάνω η BMW, ειδικά σε σασί, αναρτήσεις και μοτέρ. Δεν είναι θέμα αντιπαράθεσης, αλλά ανακρίβειας. Καλό το Γκολφ αλλά την bmw την κοιτάζει με τα κυάλια, το ξέρουν και οι πέτρες αυτό.
-
Η αληθεια ειναι οτι τοσα χρονια η BMW θα επρεπε να ειχε εξελίξει ενα δικο της φουλ υβριδικο συστημα (plugin in εχει και η κουτση Μαρια) η εστω να παρει της Toyota και να το "γαργαλισει" λιγο μιας και την έδωσε κινητηρα και εσωτερικο για το νεο Supra.
Ενα φαουλ στην τωρινή σειρα F70 ειναι που δεν καταφεραν να στριμώξουν την μπαταρια κατω απο το καθισμα του συνοδηγού η κατω απο τα πισω καθισματα για να γλυτώσουν τα 80 λιτρα που χανονται.
Οδηγικα το αμαξι ειναι μασιφ, το εχω παρει 1 ωρα Αττική οδο και μια ωρα μεσα στην Αθηνα και 12 αρια δεν ειδα πουθενα, μονο ψηλα 9αρια οταν το πατουσα και χαμηλα 6.5, 7αρια οταν το πηγαινα στο Eco.
Αττικη ειχα 6.1 με μερικα πατηματα
-
@fanis75 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@andya3 said in BMW 1 Series F70 (2024):
Είναι καλύτερο αυτοκίνητο το golf από τον 1 και σαν σασί και κυρίως σαν μοτέρ με τον 1.5 tsi.
Σαν σασί με τίποτα, σαν μοτέρ ίσως, κάποτε όχι πλέον. Πέρασε και δεν ακούμπησε το Γκόλφ, είναι 2 κλάσεις πάνω η BMW, ειδικά σε σασί, αναρτήσεις και μοτέρ. Δεν είναι θέμα αντιπαράθεσης, αλλά ανακρίβειας. Καλό το Γκολφ αλλά την bmw την κοιτάζει με τα κυάλια, το ξέρουν και οι πέτρες αυτό.
Δεν έχει αλλάξει απολύτως τίποτα στον 1 από το προηγούμενο μοντέλο. Μόνο το mh μοτέρ έβαλαν και σουλούπωσαν την εξωτερική εμφάνιση.
Το golf είνσι μια γενιά μπροστά και σε πλατφόρμα και σε μοτέρ, παντού. -
@andya3 said in BMW 1 Series F70 (2024):
Είναι καλύτερο αυτοκίνητο το golf από τον 1 και σαν σασί και κυρίως σαν μοτέρ με τον 1.5 tsi.
Γι" αυτό πουλάει και πολύ περισσότερο στη Γερμανία. Ξαφνικά ανακαλύψαμε εμείς στο Ελλαδιστάν την ανωτερότητα του 1 επειδή έχει το σήμα της bmw?
Δεν έχω όρεξη για βραδυνή αντιπαράθεση, ότι είχα να πω το είπα.
Υπερβολες, με το Αudi Α3 χτυπιεται η BMW που στην sline γυμνο εχει 36 γελαει ο κόσμος. Και το golf στην Style εχει 35! Στην Rline που ειναι ανταγωνιστικη και καλα του Μ πακετου παει πανω απο 38000 με τα full led!!!
Και η BMW με 32900 - 500 ευρω εκπτωση εχεις τα παντα ολα, εκτος τον τριζωνικο κλιματισμο που με αλλα 550 τον βαζεις και παλι ειναι φθηνοτερο απο Golf!
Να συγκρίνουμε οδηγικα Golf με BMW ιεροσυλια, να το συγκρίνεις σε ανεση και θορυβο/ποιοτητα κύλισης + χώρους το ακουω.
Που ακουστηκε ξανα στα χρονικα, η BMW να έχει καλυτερη σχέση ποιοτητας-τιμης απο Golf μέχρι και απο Opel Astra
-
@diriras said in BMW 1 Series F70 (2024):
@andya3 said in BMW 1 Series F70 (2024):
Είναι καλύτερο αυτοκίνητο το golf από τον 1 και σαν σασί και κυρίως σαν μοτέρ με τον 1.5 tsi.
Γι" αυτό πουλάει και πολύ περισσότερο στη Γερμανία. Ξαφνικά ανακαλύψαμε εμείς στο Ελλαδιστάν την ανωτερότητα του 1 επειδή έχει το σήμα της bmw?
Δεν έχω όρεξη για βραδυνή αντιπαράθεση, ότι είχα να πω το είπα.
Υπερβολες, με το Αudi Α3 χτυπιεται η BMW που στην sline γυμνο εχει 36 γελαει ο κόσμος. Και το golf στην Style εχει 35! Στην Rline που ειναι ανταγωνιστικη και καλα του Μ πακετου παει πανω απο 38000 με τα full led!!!
Και η BMW με 32900 - 500 ευρω εκπτωση εχεις τα παντα ολα, εκτος τον τριζωνικο κλιματισμο που με αλλα 550 τον βαζεις και παλι ειναι φθηνοτερο απο Golf!
Να συγκρίνουμε οδηγικα Golf με BMW ιεροσυλια, να το συγκρίνεις σε ανεση και θορυβο/ποιοτητα κύλισης + χώρους το ακουω.
Που ακουστηκε ξανα στα χρονικα, η BMW να έχει καλυτερη σχέση ποιοτητας-τιμης απο Golf μέχρι και απο Opel Astra
Γιατί δεν έχει καμία απολύτως επένδυση η bmw στον 1. Πουλάει τόσα χρόνια ουσιαστικά το ίδιο αυτοκίνητο και στηρίζεται ατή φήμη της.
-
Γιατι να το αλλαξει αφου ειναι καλο αμαξι; Ειδικα τωρα που ανεβηκε και η ισχυς. Και δεν σου κανει συμβιβασμους τυπου ημιακαμπτος αξονας.
-
Καλά κάνει και δεν το αλλάζει, αφού έτσι μπορεί να κρατάει χαμηλά το κόστος και να συνεχίζει να πουλάει. Και εννοείται ότι ο 1 παραμένει ένα πολύ καλό αυτοκίνητο.
-
Η BMW μαζί με την Ρενώ, θα κάνουν τον νέο υπερ-όμιλο με την Στελλάντις και η BMW θα αναλάβει τα μεγάλου μεγέθους αυτοκίνητα του ομίλου, όπως και τα πολυτελείας, σε όσες μάρκες διατηρηθούν.
-
@criuser said in BMW 1 Series F70 (2024):
Η BMW μαζί με την Ρενώ, θα κάνουν τον νέο υπερ-όμιλο με την Στελλάντις και η BMW θα αναλάβει τα μεγάλου μεγέθους αυτοκίνητα του ομίλου, όπως και τα πολυτελείας, σε όσες μάρκες διατηρηθούν.
Δεν εχω ενημερωθει αν υπαρχει καποιο νεο αλλα δεν ταιριαζει με Ρενω και επισης η οικογενεια Κουαντ δεν νομιζω οτι θελει να χασει τον ελεγχο της εταιρειας. Η Μπεμβε εχει πληρες πορτοφολιο απο αυτοκινητα δεν εχει αναγκη αλλους.
-
Καλά και το τελευταίο Golf χρησιμοποιεί την MQB evo πλατφόρμα του 2019 (το ίδιο έτος πλατφόρμας με τον τωρινό Άσσο).
Που στην ουσία είναι η MQB πλατφόρμα του 2012 εξηλεκτρισμένη. -
Παιδια ποσο χρονο αναμονης εχει με μικροδιαμορφωσεις?
-
Με ενδιαφέρει κι εμένα, το σκ θα πάω να το ξαναδώ και να το πάρω test drive.
Με το ///Μ πακέτο φυσικά και τις μαύρες 19αρες. -
@chris__7 said in BMW 1 Series F70 (2024):
Παιδια ποσο χρονο αναμονης εχει με μικροδιαμορφωσεις?
5 μηνες μου ειπαν εμενα
-
@georgemit said in BMW 1 Series F70 (2024):
Με ενδιαφέρει κι εμένα, το σκ θα πάω να το ξαναδώ και να το πάρω test drive.
Με το ///Μ πακέτο φυσικά και τις μαύρες 19αρες.κανε μια χαρη στον εαυτο σου και μεινε στις 18αρες, το πηρα μια ωρα μεσα στην Αθηνα και ειναι αρκετες
-
@georgemit said in BMW 1 Series F70 (2024):
Με το ///Μ πακέτο φυσικά και τις μαύρες 19αρες.
Μπορείς με και 20άρες!!
-
@mphysiker said in BMW 1 Series F70 (2024):
@w115 said in BMW 1 Series F70 (2024):
σημαντικό είναι και το επιτόκιο 3,9% που δίνει η bmw για νέες παραγγελίες..
Είσαι σίγουρος για αυτό φίλε μου; Την Πέμπτη έλαβα προσφορά με 7.9%.
Βλέποντας στο site καταλαβαίνω ότι το 3.9 το δίνει μόνο για την Χ1.
Μάλλον έχεις δίκιο, εγω την x1 εκλεισα με 3,9%
BMW 1 Series F70 (2024)