-
Ποιο είναι το καλύτερο suv μέχρι 30000?
-
Για τον καθένα κάτι άλλο είναι το καλύτερο σύμφωνα με τις ανάγκες του.
Αν δεν γράφεις τι προτεραιότητες έχεις και πως θα το χρησιμοποιείς η απάντηση που θα λάβεις θα είναι άσχετη .
Πόσα χλμ θα κάνεις τον χρονο, έχεις οικογένεια παιδιά? Έχεις δικό σου σπίτι να φορτίζεις? Ποσα χλμ κάνεις κάθε μέρα ? Κάνεις μεγάλα ταξίδια συχνά ? Κτλ κτλ κτλ
Γράψε τις ανάγκες σου να μπορεί κάποιος να προτείνει κάτι βάση αυτών
-
@cirus said in SUV μέχρι 30000:
Για τον καθένα κάτι άλλο είναι το καλύτερο σύμφωνα με τις ανάγκες του.
Αν δεν γράφεις τι προτεραιότητες έχεις και πως θα το χρησιμοποιείς η απάντηση που θα λάβεις θα είναι άσχετη .
Πόσα χλμ θα κάνεις τον χρονο, έχεις οικογένεια παιδιά? Έχεις δικό σου σπίτι να φορτίζεις? Ποσα χλμ κάνεις κάθε μέρα ? Κάνεις μεγάλα ταξίδια συχνά ? Κτλ κτλ κτλ
Γράψε τις ανάγκες σου να μπορεί κάποιος να προτείνει κάτι βάση αυτών
Έχετε δίκιο...
Θέλω ένα οικογενειακό suv, κάνω περίπου 25000 χιλιόμετρα τον χρόνο, 5μελης οικογένεια, θέλω χώρους, ταξίδια 3-4 μεγάλα τον χρόνο κάνουμε....
-
@venti1986 said in SUV μέχρι 30000:
@cirus said in SUV μέχρι 30000:
Για τον καθένα κάτι άλλο είναι το καλύτερο σύμφωνα με τις ανάγκες του.
Αν δεν γράφεις τι προτεραιότητες έχεις και πως θα το χρησιμοποιείς η απάντηση που θα λάβεις θα είναι άσχετη .
Πόσα χλμ θα κάνεις τον χρονο, έχεις οικογένεια παιδιά? Έχεις δικό σου σπίτι να φορτίζεις? Ποσα χλμ κάνεις κάθε μέρα ? Κάνεις μεγάλα ταξίδια συχνά ? Κτλ κτλ κτλ
Γράψε τις ανάγκες σου να μπορεί κάποιος να προτείνει κάτι βάση αυτών
Έχετε δίκιο...
Θέλω ένα οικογενειακό suv, κάνω περίπου 25000 χιλιόμετρα τον χρόνο, 5μελης οικογένεια, θέλω χώρους, ταξίδια 3-4 μεγάλα τον χρόνο κάνουμε....
Άρα θες κάτι σε C-Suv. Αφού θες χώρους βγαίνουν κατευθείαν έξω τα Toyota καθώς είναι καλά σε οικονομία αλλά κακα σε χώρους.
Το καινούργιο Dacia duster σε κάτι φτηνό
Το Suzuki Scross είναι το πιο VFM τα έχει όλα αλλά είναι πολύ άσχημο και παλιακης σχεδίασης σε τέτοια χρήματα .
Σε πιο καλά Tucson και qashqai αλλά στις αρχικές εκδόσεις που θα έχουν ελλείψεις σε εξοπλισμό
Καλή εναλλακτική του Tucson είναι το Kona που είναι λίγο μικρότερο με ικανοποιητικούς χώρους και εξοπλισμό σε τιμή κάτω των 30K
Αυτά από γνωστούς κατασκευαστές. Αν θες να πάρεις κάτι πολύ καλύτερο σε specs full υβριδικό σε κινέζικο όμως το νέο MG ZS MAX full hybrid, 197 άλογα με σχετικά καλούς χώρους και εξαιρετική τιμή
-
Περίμενε να ανακοινωθεί η τιμή του νέου Dacia bigster 140 LPG.
Νομίζω έρχεται Ελλάδα το πρώτο τρίμηνο του 2025.
Θα έχεις οικονομία λόγω LPG, γιατί κάνεις πολλά Χλμ και έχει και μεγάλους χώρους.
Πολύ πιθανόν στα 30.000 να βγαίνει κάποια φορτωμένη έκδοση.
Τα υπόλοιπα όταν έρθει και το δοκιμάσεις.Αλλιώς, όπως ανέφερε και ο @cirus, μπορείς να δεις τις βασικές εκδόσεις από τα Hyundai Tucson & KIA Sportage,
Δυστυχώς το MG HS ξεκινάει από 32000, όπως και
το Renault Austral.
Το Tiguan από 36000 και
το ford kuga από 34000.Ένα κλικ κάτω σε χώρους
Nissan qq, από 29000
Skoda karoq μια έκδοση μόνο στα 33500.
Το corolla cross πρέπει να ξεκινάει από 31-32000,κάτω από 30 σε όλες τις εκδόσεις:
Mg zs hybrid max είναι
Το S-cross
Το duster και
Το Renault arkana
Όμως είναι και αυτά μικρότερα από τα υπόλοιπαΤο Toyota CHR δεν νομίζω να βολεύει 5μελη οικογένεια αλλά οι 2 πρώτες εκδόσεις είναι κάτω από τα 30.
Τα μοντέλα από stellantis θα στα γράψει ο @criuser που τα ξέρει καλύτερα
-
Αττο 3 στα 26 με τούμπανο εξοπλισμό μετά την επιδότηση.
-
Ψάξε κάτι σε full hybrid,ή κάτι σε ηλεκτρικό. Τα χιλιόμετρα που κάνεις είναι ιδανικό.
-
Με 25000 χλμ τον χρόνο, ψάχνεις ότι ντίζελ έχει μείνει και δεν είναι δίλιτρο.
Να είναι κάτω από 30000 δύσκολο.
Επίσης με 5 άτομα πάλι δύσκολο να βρεις.
Η άλλη επιλογή είναι τα Ρενώ και Ντάτσια βενζίνης - υγραερίου, που όμως είναι μικρής απόδοσης και για πλήρες φορτίο δεν κάνει.
Τα ηλεκτρικά τα ξεχνάς. Αστείες αυτονομίες στο ταξίδι και σε μεγάλα ταξίδια πιο συχνά θα φορτίζεις παρά θα ταξιδεύεις.
Κινέζικες αηδίες που δεν ξέρεις αν θα υπάρχουν αύριο επίσης τις ξεχνάς.
Για μένα υπάρχουν κάποια που μπορείς να βρεις αυτόματα πετρέλαια. Μέχρι πριν λίγες μέρες υπήρχε ένα Γκράντλαντ στην Autoone στο Μαρούσι με καλό εξοπλισμό, ελάχιστα πιο πάνω από τα 30000.
Τα υβριδικά τύπου Τογιότα, είναι για τα μποτιλιαρίσματα, όχι για ταξίδια.
Επειδή και εγώ κάνω τόσα χλμ τον χρόνο και κάνω και ταξίδια, ψάξε άμεσα για κάποιο από τα τελευταία ντίζελ.
Δεν γράφεις αν είσαι τρίτεκνος και μπορείς να πάρεις το αυτοκίνητο χωρίς τέλος ταξινόμησης.
-
@criuser said in SUV μέχρι 30000:
Δεν γράφεις αν είσαι τρίτεκνος και μπορείς να πάρεις το αυτοκίνητο χωρίς τέλος ταξινόμησης.
Έχει γράψει ο φίλος...
5μελής οικογένεια...άρα 3 παιδιά...
-
@antoniokon said in SUV μέχρι 30000:
@criuser said in SUV μέχρι 30000:
Δεν γράφεις αν είσαι τρίτεκνος και μπορείς να πάρεις το αυτοκίνητο χωρίς τέλος ταξινόμησης.
Έχει γράψει ο φίλος...
5μελής οικογένεια...άρα 3 παιδιά...
Μπορεί να βάζει μέσα και την πεθερά
Πέρα από την πλάκα, δεν γνωρίζω αν υπάρχουν όρια ηλικίας για τα παιδιά (ανήλικα κτλ)
Επίσης μπορεί να έχει κάνει ήδη χρήση της απαλλαγής ( ισχύει για μια φορά προς το παρόν) -
@antoniokon said in SUV μέχρι 30000:
@criuser said in SUV μέχρι 30000:
Δεν γράφεις αν είσαι τρίτεκνος και μπορείς να πάρεις το αυτοκίνητο χωρίς τέλος ταξινόμησης.
Έχει γράψει ο φίλος...
5μελής οικογένεια...άρα 3 παιδιά...
Λάθος.
Δύο παιδιά και πεθερά και πάλι 5μελής είναι...
Εννοείται ότι η πεθερά θα κάθεται στην θέση του συνοδηγού...
Με γυρισμένο το κλειδί απενεργοποίησης του αερόσακκου...
-
@a-d-p said in SUV μέχρι 30000:
@antoniokon said in SUV μέχρι 30000:
@criuser said in SUV μέχρι 30000:
Δεν γράφεις αν είσαι τρίτεκνος και μπορείς να πάρεις το αυτοκίνητο χωρίς τέλος ταξινόμησης.
Έχει γράψει ο φίλος...
5μελής οικογένεια...άρα 3 παιδιά...
Μπορεί να βάζει μέσα και την πεθερά
Πέρα από την πλάκα, δεν γνωρίζω αν υπάρχουν όρια ηλικίας για τα παιδιά (ανήλικα κτλ)Μαζί γράφαμε...
-
@criuser said in SUV μέχρι 30000:
@a-d-p said in SUV μέχρι 30000:
@antoniokon said in SUV μέχρι 30000:
@criuser said in SUV μέχρι 30000:
Δεν γράφεις αν είσαι τρίτεκνος και μπορείς να πάρεις το αυτοκίνητο χωρίς τέλος ταξινόμησης.
Έχει γράψει ο φίλος...
5μελής οικογένεια...άρα 3 παιδιά...
Μπορεί να βάζει μέσα και την πεθερά
Πέρα από την πλάκα, δεν γνωρίζω αν υπάρχουν όρια ηλικίας για τα παιδιά (ανήλικα κτλ)Μαζί γράφαμε...
Τα μεγάλα πνεύματα......
-
Για να προτείνουμε κάτι συγκεκριμένο, θα χρειαζόμασταν περισσότερες πληροφορίες.
25.000 χλμ το χρόνο με 3-4 ταξιδια το χρόνο σημαίνει ότι 20.000 χλμ γίνονται σε πόλη.
Σε ποια πόλη; Μποτιλιάρισμα καθημερινό;
Μικρές αποστάσεις συνεχώς;
Τέλος ταξινόμησης υπολογίζει;
Ηλικία παιδιών;
Που εστιάζει περισσότερο;
Αξιοπιστία, οικονομία, ποιότητα; -
αν εχεις παρκινγκ με δυνατοτητα φορτισης μονο ηλεκτρικο. Θα καις 3 λεπτα το χιλιομετρο, δε θα ανησυχεις για την υποθετικη περιπτωση που σε κλεβουν στην ποσοτητα και στην ποιοτητα των καυσιμων και θα κερδισεις τα απειρα χρηματα με 25000 χλμ που κανεις το χρονο. Το πιο οικονομικο υβριδικο θα καιει 10 λεπτα το χλμ, δε θα βαλεις και την καλυτερη βενζινη; δε θα χασεις και μεχρι 20% στον ανεφοδιασμο; στην υποθετικη περιπτωση που μαλλον δε συμβαινει λεμε. Τα ιδια περιπου ποσα ειναι και για το LPG, αντε πες 9 λεπτα το χλμ.
Ακομα και ακριβο TESLA Y 7θεσιο να παρεις, θα βγαζεις τη δοση απο την οικονομια που θα εχεις. Atto 3 τσαμπα ειναι σε σχεση με αυτα που προσφερει επισης, 26500 ευρω κανει, το εχω και ειναι υπεροχο, αλλα θελει προγραμματισμο στα ταξιδια, μιση ωρα φορτισης σε 90αρι φορτιστη καθε 250 χλμ, αλλα εχει σταθερη ταχυτητα φορτισης 88-89 που δεν πεφτει παρα μονο πανω απο 90% οταν φτασει η μπαταρια. Το Tesla πιο καλο στα ταξιδια αλλα μεγαλο μεγεθος και μεγαλη τιμη -
η οικονομια στο ηλεκτρικο οφειλεται επισης στο βαθμο αποδοσης: πανω απο 90%
τα θερμικα εχουν αποδοση 20% τα υπολοιπα θερμοτητα στο περιβαλλον που δεν την εχει και αναγκη!
Ενταξει τα φουλ υβριδικα λενε οτι ισως μπορουν να φτασουν 40% αποδοση. -
@antonn said in SUV μέχρι 30000:
αν εχεις παρκινγκ με δυνατοτητα φορτισης μονο ηλεκτρικο. Θα καις 3 λεπτα το χιλιομετρο, δε θα ανησυχεις για την υποθετικη περιπτωση που σε κλεβουν στην ποσοτητα και στην ποιοτητα των καυσιμων και θα κερδισεις τα απειρα χρηματα με 25000 χλμ που κανεις το χρονο. Το πιο οικονομικο υβριδικο θα καιει 10 λεπτα το χλμ, δε θα βαλεις και την καλυτερη βενζινη; δε θα χασεις και μεχρι 20% στον ανεφοδιασμο; στην υποθετικη περιπτωση που μαλλον δε συμβαινει λεμε. Τα ιδια περιπου ποσα ειναι και για το LPG, αντε πες 9 λεπτα το χλμ.
Ακομα και ακριβο TESLA Y 7θεσιο να παρεις, θα βγαζεις τη δοση απο την οικονομια που θα εχεις. Atto 3 τσαμπα ειναι σε σχεση με αυτα που προσφερει επισης, 26500 ευρω κανει, το εχω και ειναι υπεροχο, αλλα θελει προγραμματισμο στα ταξιδια, μιση ωρα φορτισης σε 90αρι φορτιστη καθε 250 χλμ, αλλα εχει σταθερη ταχυτητα φορτισης 88-89 που δεν πεφτει παρα μονο πανω απο 90% οταν φτασει η μπαταρια. Το Tesla πιο καλο στα ταξιδια αλλα μεγαλο μεγεθος και μεγαλη τιμηΑδερφέ για πες μας λίγα πληροφορίες για το bye atto 3 Αξίζει?? Μοιάζει καλή περίπτωση σε τρομερή τιμή!
-
@mariolas said in SUV μέχρι 30000:
@antonn said in SUV μέχρι 30000:
αν εχεις παρκινγκ με δυνατοτητα φορτισης μονο ηλεκτρικο. Θα καις 3 λεπτα το χιλιομετρο, δε θα ανησυχεις για την υποθετικη περιπτωση που σε κλεβουν στην ποσοτητα και στην ποιοτητα των καυσιμων και θα κερδισεις τα απειρα χρηματα με 25000 χλμ που κανεις το χρονο. Το πιο οικονομικο υβριδικο θα καιει 10 λεπτα το χλμ, δε θα βαλεις και την καλυτερη βενζινη; δε θα χασεις και μεχρι 20% στον ανεφοδιασμο; στην υποθετικη περιπτωση που μαλλον δε συμβαινει λεμε. Τα ιδια περιπου ποσα ειναι και για το LPG, αντε πες 9 λεπτα το χλμ.
Ακομα και ακριβο TESLA Y 7θεσιο να παρεις, θα βγαζεις τη δοση απο την οικονομια που θα εχεις. Atto 3 τσαμπα ειναι σε σχεση με αυτα που προσφερει επισης, 26500 ευρω κανει, το εχω και ειναι υπεροχο, αλλα θελει προγραμματισμο στα ταξιδια, μιση ωρα φορτισης σε 90αρι φορτιστη καθε 250 χλμ, αλλα εχει σταθερη ταχυτητα φορτισης 88-89 που δεν πεφτει παρα μονο πανω απο 90% οταν φτασει η μπαταρια. Το Tesla πιο καλο στα ταξιδια αλλα μεγαλο μεγεθος και μεγαλη τιμηΑδερφέ για πες μας λίγα πληροφορίες για το bye atto 3 Αξίζει?? Μοιάζει καλή περίπτωση σε τρομερή τιμή!
Αν μπορείς να φορτίσεις σπίτι, έστω και με σουκο, πήγαινε να το δεις από κοντά και test drive. Είναι καλή περίπτωση.
-
@antonn said in SUV μέχρι 30000:
αν εχεις παρκινγκ με δυνατοτητα φορτισης μονο ηλεκτρικο. Θα καις 3 λεπτα το χιλιομετρο, δε θα ανησυχεις για την υποθετικη περιπτωση που σε κλεβουν στην ποσοτητα και στην ποιοτητα των καυσιμων και θα κερδισεις τα απειρα χρηματα με 25000 χλμ που κανεις το χρονο. Το πιο οικονομικο υβριδικο θα καιει 10 λεπτα το χλμ, δε θα βαλεις και την καλυτερη βενζινη; δε θα χασεις και μεχρι 20% στον ανεφοδιασμο; στην υποθετικη περιπτωση που μαλλον δε συμβαινει λεμε. Τα ιδια περιπου ποσα ειναι και για το LPG, αντε πες 9 λεπτα το χλμ.
Ακομα και ακριβο TESLA Y 7θεσιο να παρεις, θα βγαζεις τη δοση απο την οικονομια που θα εχεις. Atto 3 τσαμπα ειναι σε σχεση με αυτα που προσφερει επισης, 26500 ευρω κανει, το εχω και ειναι υπεροχο, αλλα θελει προγραμματισμο στα ταξιδια, μιση ωρα φορτισης σε 90αρι φορτιστη καθε 250 χλμ, αλλα εχει σταθερη ταχυτητα φορτισης 88-89 που δεν πεφτει παρα μονο πανω απο 90% οταν φτασει η μπαταρια. Το Tesla πιο καλο στα ταξιδια αλλα μεγαλο μεγεθος και μεγαλη τιμηΣε γενικές γραμμές έχεις δίκιο, απλά τα νούμερα που βγάζεις για υβριδικά και lpg, είναι τραβηγμένα από τα μαλλιά... Εγώ με ολόκληρη σκούνα και είμαι στα 6,5-7 ευρώ/100km! Ένα σύγχρονο lpg, στη πόλη μπορεί να πέσει άνετα στα 5,5-6 ευρώ/100km. Επίσης, φουλ υβριδικά κατηγορίας YC, πηγαίνουν κάτω από τα 8 ευρώ/100km. Δεν μπαίνω καν στη διαδικασία να υπολογίσω τη τιμή kwh, γιατί κάτι μου λέει πως είσαι αισιόδοξος (ειδικά χωρίς νυχτερινό...). Επιπλέον, ο φίλος έγραφε και 4 ταξίδια το χρόνο αν θυμάμαι καλά... Αυτά, αν δεν είναι ταξιδάκια αλλά πχ Αθήνα Θεσσαλονίκη, χρειάζεται προγραμματισμός και παραχωρήσεις... Άσε που κλέβουν και τα σημεία φόρτισης...
-
Αν πάντως έχει την έκπτωση της τριτεκνιας τα οικονομικά δεδομένα για συμβατικα αμάξια είναι υπέρ του και ίσως να μείνει ακόμα σε κάτι τέτοιο.
Στο ηλεκτρικό δεν υπάρχει έκπτωση στο ΤΤ γιατί δεν έχουν.
SUV μέχρι 30000