-
Μιλάμε για C Suv της σειράς βέβαια....
Το 3008 ήταν μάλλον το καλύτερο της κατηγορίας. Από τη στιγμή που σήμερα όμως δεν πουλιέται καινούργιο τι συζητάμε;; Βλακεία της peugeot που δε το συνεχίζει και ατυχία της αλφα που δε πρόλαβε τις εξελίξεις και δε μπορεί να το "φορέσει¨. Πλέον με τους σημερινούς ανταγωνιστές της , μια χαρά γρήγορη είναι η τονάλε phev.
-
@civil357 said in Alfa Romeo Tonale:
Βλακεία της peugeot που δε το συνεχίζει
Δεν είναι βλακεία, είναι εμπορική απόφαση για α) να ωθήσει κόσμο στα ηλεκτρικά και β) γιατί δεν την παίρνει άλλο να καλύπτει την εγγύηση κάθε τρεις και λίγο που χαλάει. Ο γάτος πρέπει να έχει πάει πάνω από 20 φορές συνεργείο, όλο κάτι χαλάει - το αμάξι ειναι κινούμενη βλάβη!
-
Θα έχει το 3008 ηλεκτρικό τετρακίνητο με 320 άλογα.
Προφανώς θα είναι και η τοναλε έτσι. -
@criuser said in Alfa Romeo Tonale:
Θα έχει το 3008 ηλεκτρικό τετρακίνητο με 320 άλογα.
Προφανώς θα είναι και η τοναλε έτσι.Η Τονάλε είναι άλλη πλατφόρμα, οπότε δύσκολο να είναι έτσι.
-
Ο γάτος έχει πάει 20 φορές στο συνεργείο και 100 φορές στα βουνά και έπρεπε να τα πληρώσει όλα όπως κάνει στο βιταρα
-
@fanis75 said in Alfa Romeo Tonale:
@civil357 said in Alfa Romeo Tonale:
Βλακεία της peugeot που δε το συνεχίζει
Δεν είναι βλακεία, είναι εμπορική απόφαση για α) να ωθήσει κόσμο στα ηλεκτρικά και β) γιατί δεν την παίρνει άλλο να καλύπτει την εγγύηση κάθε τρεις και λίγο που χαλάει. Ο γάτος πρέπει να έχει πάει πάνω από 20 φορές συνεργείο, όλο κάτι χαλάει - το αμάξι ειναι κινούμενη βλάβη!
Καλά στο γάτο , τον έχει ταλαιπωρήσει αφάνταστα , έχει τα χίλια δίκια να τα κράζει ο άνθρωπος. Αλλά ο άλλος συμφορουμίτης κάτοχος δεν έχει αναφέρει τίποτα.
Πανευρωπαϊκά ψάχνοντας έχει τα θεματάκια του το σύστημα ( κινητήρας - μπαταρία εκεί αναφέρομαι όχι σε άλλα περιφερειακά ή αστοχίες του 3008) , αλλά σίγουρα ασύγκριτα λιγότερα κοινά από του 1,2 πχ . Κάπου το είχε πάρει το μάτι μου ότι θα το έβγαζε με 360 άλογα phev το 3008 , αλλά δε το βρίσκω. Αν δεν τότε αφήνει το πεδίο ανοιχτό σε ανταγωνιστές όπως το Χ1 , το rafale, η tonale και λοιπά τετρακίνητα μπριζάτα με ιπποδυνάμεις >250 άλογα.
-
@fanis75 said in Alfa Romeo Tonale:
@panormus772 said in Alfa Romeo Tonale:
https://zeperfs.com/en/duel10710-8418.htm
Υπάρχει σημαντική διαφορά στο 40-140 και στο 80-180,αλλά υπόψη πως είναι και μείον 20 άλογα.Ο γάτος οτιδήποτε κάτω από 300-350 άλογα πλέον το θεωρεί αργό...
Ο γάτος μου είπε ότι δεν έχει 280, είναι μούφα. Οπότε δεν το βρήκε αργό γιατί έχει "μόνο" 280, αλλά γιατί έχει αρκετά λιγότερα. Επίσης, ναι ένα αμάξι για να είναι γρήγορο θέλει 350 άλογα και πάνω, εννοείται αυτό. Ιδανικά θέλει Hemi V8 και 500+ άλογα με ροπή τράκτορα!
Ο Γάτος είναι δυναμόμετρο; 6,2 λέει η Alfa, 6.2 γράφει σε ανεξάρτητες μετρήσει. Πολύ λογικό για 280 άλογα σε SUV 2 τόνων!!!
-
@realzeus said in Alfa Romeo Tonale:
Ο Γάτος είναι δυναμόμετρο; 6,2 λέει η Alfa, 6.2 γράφει σε ανεξάρτητες μετρήσει. Πολύ λογικό για 280 άλογα σε SUV 2 τόνων!!!
Λεει 6.2 γιατι ξερει οτι αποδιδει λιγοτερα αλογα. Με 280 επρεπε να ειναι κατω απο 6.
-
@fanis75 said in Alfa Romeo Tonale:
@realzeus said in Alfa Romeo Tonale:
Ο Γάτος είναι δυναμόμετρο; 6,2 λέει η Alfa, 6.2 γράφει σε ανεξάρτητες μετρήσει. Πολύ λογικό για 280 άλογα σε SUV 2 τόνων!!!
Λεει 6.2 γιατι ξερει οτι αποδιδει λιγοτερα αλογα. Με 280 επρεπε να ειναι κατω απο 6.
Τι λες βρε Φάνη μου; Με 272 άλογα και 1600 κιλά είχε 6'' η BMW μου. Για 2 τόνους είναι πολύ γρήγορο το 6,2'', με 280 άλογα!!!
-
@realzeus said in Alfa Romeo Tonale:
@fanis75 said in Alfa Romeo Tonale:
@realzeus said in Alfa Romeo Tonale:
Ο Γάτος είναι δυναμόμετρο; 6,2 λέει η Alfa, 6.2 γράφει σε ανεξάρτητες μετρήσει. Πολύ λογικό για 280 άλογα σε SUV 2 τόνων!!!
Λεει 6.2 γιατι ξερει οτι αποδιδει λιγοτερα αλογα. Με 280 επρεπε να ειναι κατω απο 6.
Τι λες βρε Φάνη μου; Με 272 άλογα και 1600 κιλά είχε 6'' η BMW μου. Για 2 τόνους είναι πολύ γρήγορο το 6,2'', με 280 άλογα!!!
Ο Φάνης για κάποιο λόγο δεν θέλει να ακούει για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο
-
@fanis75 said in Alfa Romeo Tonale:
@realzeus said in Alfa Romeo Tonale:
Ο Γάτος είναι δυναμόμετρο; 6,2 λέει η Alfa, 6.2 γράφει σε ανεξάρτητες μετρήσει. Πολύ λογικό για 280 άλογα σε SUV 2 τόνων!!!
Λεει 6.2 γιατι ξερει οτι αποδιδει λιγοτερα αλογα. Με 280 επρεπε να ειναι κατω απο 6.
Φανη μην αμελεις τη σημασια των σχεσεων για να απογειωσεις ή να θαψεις εναν κινητηρα.
-
Την οδήγησα ( 160άρα ) για καμία ώρα .
Οι ευγενέστατοι κύριοι της αντιπροσωπείας , μου πρότειναν , και να μου τηλεφωνήσουν ποια μέρα μπορώ , καθώς σήμερα πραγματικά βρέθηκα εκεί από άλλη συγκυρία και δεν προλάβαινα, ώστε να την κρατήσω περισσότερο , επίσης μου προτάθηκε και τεστ σε μεταχειρισμένη στελβιο που είχαν προς πώληση ( εδώ αρχίζουν τα πολύ δύσκολα διλήμματα...).
Εσωτερικά ποιοτικά το μόνο που μπορώ να της προσάψω είναι ο λεβιές αυτός καθ' αυτός ( το κούμπωμα του δεν ταιριάζει για 40+ χιλιάδες αυτοκίνητο ) και το λευκό πλαστικό γύρω του. Εκεί έβρισκε και το γόνατό μου , αλλά η κατάσταση δεν ήταν τραγική. Με οθόνη δεν ασχολήθηκα καθόλου, στη σύζυγο άρεσε , παρά το μέγεθος της ( είναι φανερό ότι άφησαν χώρο για μεγαλύτερη στο φλ). Χώροι καλοί. Καθίσματα καλά , έπρεπε να υπήρχε και πιο "σπορ" επιλογή καθίσματος , αλλά πάμε παρακάτω.
Κάθεσαι καλά αλλά ψηλά , στους περισσότερους σε ΣΥΒ αρέσει αυτό, θα ήθελα πιο "χωμένος¨, βλέπεις καλά μπροστά και από τους καθρέφτες. Πίσω όχι. Ξεκινά με ρεύμα και στο Ν προσπαθεί να βάζει πολύ το ρεύμα ( ακόμα περισσότερο στο Α). Το κιβώτιο , είναι ένα καλό διπλοσύμπλεκτο , αλλάζει στρωτά και γρήγορα βάζει 5η ακόμα και από φανάρι σε φανάρι. Όμως δε θα γίνει ποτέ λόγω της φύσης του ένα καλό αυτόματο. Μικρομπερδέματα σε κυκλικούς κόμβους και μικροενδοιασμοί ( όχι στο D) τι ταχύτητα να διαλέξει σε χαμηλές ταχύτητες είναι εκεί. Στο D κάνει και απολαυστικά συγχρονισμένα κατεβάσματα στο φρενάρισμα. Ωραίο, δέχεται εύκολα και εκτελεί γρήγορα τις εντολές στη χειροκίνητη λειτουργία. Ωραίο σταρτ - στοπ, μικρή ( αλλά παρούσα) υστέρηση στην εναλλαγή από ρεύμα σε βενζίνη, μάλλον συνηθίζεται.
Η ανάρτηση είναι πολύ καλορυθμισμένη. Έχει σφιχτή αλλά όχι σκληρή αίσθηση. Δεν είναι μαγικό χαλί , αλλά τα καταφέρνει ακόμα και εντός πόλης. Όταν βρεθεί σε επαρχιακό εκεί δείχνει τις αρετές της. Δε γέρνει , πατά με πολύ πειστικότητα και κυρίως ανεπηρέαστη από ανωμαλίες και το βάρος που κουβαλά. Έχει πάρα πολύ καλό έλεγχο αμαξώματος όταν αυτό απορρυθμίζεται είτε από κακοτεχνία στη στροφή είτε από μεταφορές βάρους . Δεν ταλαιπωρεί βάναυσα το έξω ελαστικό όπως το 99% της κατηγορίας της. Δείχνει μελετημένη στο θέμα. Δρόμοι όπως οι παλιές Εθνικές μας είναι οι αγαπημένες της διαδρομές και διατηρεί πολύ υψηλές μέσες ωριαίες. Δεν μπήκα σε στενό στροφιλίκι , δεν "πρόλαβα" να αποσταθεροποιήσω επίτηδες το όχημα για να δώ αντιδράσεις, δεν έφτασα όρια ( αν ξαναπάω για τεστ θα επανέλθω)....
Αυτοκινητόδρομο ( όσο μπήκα ) . Σταθερό , ευθύβολο, ήσυχο , πολύ καλό , βρίσκεται στο στοιχείο του. Θα ήθελα λίγο πιο μακρυά 7η για τις ταχύτητες που κινούμαι ή την 8η που είχαν (πλέον δε ξέρω αν υπάρχουν) άλλα ανταγωνιστικά της (πχ 3008 παλιό , Χ1 παλιά κλπ.)
Δεν ξέχασα ούτε κινητήρα ούτε τιμόνι. Κινητήρας , δεν είναι ότι είναι αργή αλλά ότι ζητάει περισσότερα ως αυτοκίνητο και αυτό κάτι δείχνει για την κατασκευή. Επίσης η έλλειψη ήχου ( "όμορφου" ήχου) και η έλλειψη ξεσπάσματος επιτείνει το "πρόβλημα". Έχει καλό κινητήρα , αλλά θέλει κάτι παραπάνω.
Τιμόνι , είναι κοφτερό με άμεσες αντιδράσεις, αλλά ΔΕΝ είναι alfa. Στο N είναι ένα ακόμα από τα ηλεκτρικά τιμόνια της αγοράς. Αδιάφορο εξάρτημα που στρίβει απροβλημάτιστα και άκοπα τους τροχούς. Θα μου πείς θες κάτι άλλο στην καθημερινότητα εκτός από ξένοιαστη μετακίνηση; εγώ ναι θέλω.... Στο D , βελτιώνεται τόσο που να μην σε διώξει μακριά από το ταμείο, τίποτα παραπάνω.
Κατανάλωση του τεστ ντραϊβ 7,8 , δεν μηδένισα , δε ξέρω τι έγραψε , δεν ασχολήθηκα καθώς κοιτάω και άλλη έκδοση.
Σεντόνι τέλος , μου άρεσε πολύ ( στη σύζυγο ακόμα πιο πολύ) , δεν με ενθουσίασε όμως (πράγμα σημαντικό για τα λεφτά που ζητά), Χ1 δεν έχω οδηγήσει , θα ακολουθήσει μάλλον.
Υπάρχουν ετοιμοπαράδοτες ακόμα , αλλιώς 2 μήνες αναμονή .
-
@civil357 said in Alfa Romeo Tonale:
Ωραία περιγραφή!
Ποια άλλα μοντέλα κοιτάς;
Ο αδερφός σου παρήγγειλε το cx30;
Το είχες οδηγήσει; -
@civil357 said in Alfa Romeo Tonale:
Σεντόνι τέλος , μου άρεσε πολύ ( στη σύζυγο ακόμα πιο πολύ) , δεν με ενθουσίασε όμως (πράγμα σημαντικό για τα λεφτά που ζητά), Χ1 δεν έχω οδηγήσει , θα ακολουθήσει μάλλον.
Υπάρχουν ετοιμοπαράδοτες ακόμα , αλλιώς 2 μήνες αναμονή .Άψογη ανάλυση!
Για τη Χ1 θα πρότεινα να τη δεις back to back με τη X2. Λένε ότι το τιμόνι της X2 και γενικά σαν αυτοκίνητο παρά την κοινή βάση είναι πολύ καλύτερο σε όλα. Η στόχευση της X1 δεν είναι το παραδοσιακό κοινό της BMW αλλά ένα κοινό που θα κοίταζε μοντέλα όπως το Tiguan και το 3008 για αυτό και είναι κατώτερο ποιοτικά.
Δεν ξέρω αν ισχύει αλλά αυτό μου μετέφεραν ότι ακούγεται στα κεντρικά.
-
@gtsartsal said in Alfa Romeo Tonale:
@civil357 said in Alfa Romeo Tonale:
Ωραία περιγραφή!
Ποια άλλα μοντέλα κοιτάς;
Ο αδερφός σου παρήγγειλε το cx30;
Το είχες οδηγήσει;Κάνει δεύτερες σκέψεις, στην αρχή δε μπορούσε να διανοηθεί την αναμονή παράδοσης.... Δυστυχώς. Το θέμα πάγωσε , λόγω και εξωγενών επιρροών.... Κρίμα, δυστυχώς θα έχει και νέα επεισόδια.
Cx-30 δεν έχω οδηγήσει, μάλλον εκτός ενός mx-5 παλιά, δεν έχω οδηγήσει κανένα μαζδα ( εξαιρούνται αγροτικά) . Για κάποιο απροσδιόριστα παντελώς ηλίθιο λόγο το αυτοκίνητο δεν μου κινεί καθόλου το ενδιαφέρον.... Έχω φάει δυστυχώς τρελό αποτρεπτικό κόλλημα με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, το οποίο προφανώς και όπως αναφέρουν τόσοι κάτοχοι , είναι και πάρα πολύ καλό.
Μέχρι στιγμής από τη C , μου απομένουν να οδηγήσω X1 ( πρέπει ) , 3008 καινούργιο ( δεν θα πάω , αν βρεθώ για κανένα ανταλλακτικό εκεί καθώς γνωριζόμαστε ίσως μου το δώσουν) και Gla ( δεν με τραβάει, ούτε τιμές δεν ξέρω ...) . Τα δύο τελευταία δεν είναι και τετρακίνητα οπότε δεν τα κοιτώ, για αυτό το λόγο δεν κοιτώ και kuga.
Κορεατικά οδήγησα και τα δύο ( ένα τεστ και μία ενοικίαση με αρκετά χιλιόμετρα ) , από το γκρουπ δεν με ελκύει κάτι για να το πληρώσω , το cc δεν κάνει για τη δική μου χρήση, παρόμοια και το Qq σε πιο δυνατή έκδοση από την απλή βενζίνης.
Δε ξεχνάω κάποιο ( μάλλον)....
-
Χτες το απόγεμα πήγα για καφέ στο φιλαράκι μου που πριν λίγο καιρό είχε πάρει από τη δουλειά του leasing tonale 160άρα.
Μπαίνω στην αυλή και βλέπω GLA200, έχει γούστο λέω μέσα μου. Μιλάμε για φανατικό αλφίστι από τότε που ήμασταν πιτσιρικάδες. Έδωσε τη tonale και πήρε GLA;;;; Ήμαστον!
Τελικά μετά από λίγο το μυστήριο λύθηκε... ο φίλος πήρε προαγωγή και του έδωσαν 330e, η οποία από την 1η (έλεος 55k αυτοκίνητο) μέρα ακινητοποιήθηκε με βλάβη, κιτρίνισε το ταμπλό, πετούσε μηνύματα drivetrain warning και τα σχετικά και γενικά μουλάρωσε και δε έλεγε να κουνήσει.
Η GLA ήταν αυτοκίνητο αντικατάστασης, τον παρεξήγησα τον άνθρωπο.
-
Τον σακάτεψαν μιλάμε….
-
@civil357 said in Alfa Romeo Tonale:
Την οδήγησα ( 160άρα ) για καμία ώρα .
Οι ευγενέστατοι κύριοι της αντιπροσωπείας , μου πρότειναν , και να μου τηλεφωνήσουν ποια μέρα μπορώ , καθώς σήμερα πραγματικά βρέθηκα εκεί από άλλη συγκυρία και δεν προλάβαινα, ώστε να την κρατήσω περισσότερο , επίσης μου προτάθηκε και τεστ σε μεταχειρισμένη στελβιο που είχαν προς πώληση ( εδώ αρχίζουν τα πολύ δύσκολα διλήμματα...).
Εσωτερικά ποιοτικά το μόνο που μπορώ να της προσάψω είναι ο λεβιές αυτός καθ' αυτός ( το κούμπωμα του δεν ταιριάζει για 40+ χιλιάδες αυτοκίνητο ) και το λευκό πλαστικό γύρω του. Εκεί έβρισκε και το γόνατό μου , αλλά η κατάσταση δεν ήταν τραγική. Με οθόνη δεν ασχολήθηκα καθόλου, στη σύζυγο άρεσε , παρά το μέγεθος της ( είναι φανερό ότι άφησαν χώρο για μεγαλύτερη στο φλ). Χώροι καλοί. Καθίσματα καλά , έπρεπε να υπήρχε και πιο "σπορ" επιλογή καθίσματος , αλλά πάμε παρακάτω.
Κάθεσαι καλά αλλά ψηλά , στους περισσότερους σε ΣΥΒ αρέσει αυτό, θα ήθελα πιο "χωμένος¨, βλέπεις καλά μπροστά και από τους καθρέφτες. Πίσω όχι. Ξεκινά με ρεύμα και στο Ν προσπαθεί να βάζει πολύ το ρεύμα ( ακόμα περισσότερο στο Α). Το κιβώτιο , είναι ένα καλό διπλοσύμπλεκτο , αλλάζει στρωτά και γρήγορα βάζει 5η ακόμα και από φανάρι σε φανάρι. Όμως δε θα γίνει ποτέ λόγω της φύσης του ένα καλό αυτόματο. Μικρομπερδέματα σε κυκλικούς κόμβους και μικροενδοιασμοί ( όχι στο D) τι ταχύτητα να διαλέξει σε χαμηλές ταχύτητες είναι εκεί. Στο D κάνει και απολαυστικά συγχρονισμένα κατεβάσματα στο φρενάρισμα. Ωραίο, δέχεται εύκολα και εκτελεί γρήγορα τις εντολές στη χειροκίνητη λειτουργία. Ωραίο σταρτ - στοπ, μικρή ( αλλά παρούσα) υστέρηση στην εναλλαγή από ρεύμα σε βενζίνη, μάλλον συνηθίζεται.
Η ανάρτηση είναι πολύ καλορυθμισμένη. Έχει σφιχτή αλλά όχι σκληρή αίσθηση. Δεν είναι μαγικό χαλί , αλλά τα καταφέρνει ακόμα και εντός πόλης. Όταν βρεθεί σε επαρχιακό εκεί δείχνει τις αρετές της. Δε γέρνει , πατά με πολύ πειστικότητα και κυρίως ανεπηρέαστη από ανωμαλίες και το βάρος που κουβαλά. Έχει πάρα πολύ καλό έλεγχο αμαξώματος όταν αυτό απορρυθμίζεται είτε από κακοτεχνία στη στροφή είτε από μεταφορές βάρους . Δεν ταλαιπωρεί βάναυσα το έξω ελαστικό όπως το 99% της κατηγορίας της. Δείχνει μελετημένη στο θέμα. Δρόμοι όπως οι παλιές Εθνικές μας είναι οι αγαπημένες της διαδρομές και διατηρεί πολύ υψηλές μέσες ωριαίες. Δεν μπήκα σε στενό στροφιλίκι , δεν "πρόλαβα" να αποσταθεροποιήσω επίτηδες το όχημα για να δώ αντιδράσεις, δεν έφτασα όρια ( αν ξαναπάω για τεστ θα επανέλθω)....
Αυτοκινητόδρομο ( όσο μπήκα ) . Σταθερό , ευθύβολο, ήσυχο , πολύ καλό , βρίσκεται στο στοιχείο του. Θα ήθελα λίγο πιο μακρυά 7η για τις ταχύτητες που κινούμαι ή την 8η που είχαν (πλέον δε ξέρω αν υπάρχουν) άλλα ανταγωνιστικά της (πχ 3008 παλιό , Χ1 παλιά κλπ.)
Δεν ξέχασα ούτε κινητήρα ούτε τιμόνι. Κινητήρας , δεν είναι ότι είναι αργή αλλά ότι ζητάει περισσότερα ως αυτοκίνητο και αυτό κάτι δείχνει για την κατασκευή. Επίσης η έλλειψη ήχου ( "όμορφου" ήχου) και η έλλειψη ξεσπάσματος επιτείνει το "πρόβλημα". Έχει καλό κινητήρα , αλλά θέλει κάτι παραπάνω.
Τιμόνι , είναι κοφτερό με άμεσες αντιδράσεις, αλλά ΔΕΝ είναι alfa. Στο N είναι ένα ακόμα από τα ηλεκτρικά τιμόνια της αγοράς. Αδιάφορο εξάρτημα που στρίβει απροβλημάτιστα και άκοπα τους τροχούς. Θα μου πείς θες κάτι άλλο στην καθημερινότητα εκτός από ξένοιαστη μετακίνηση; εγώ ναι θέλω.... Στο D , βελτιώνεται τόσο που να μην σε διώξει μακριά από το ταμείο, τίποτα παραπάνω.
Κατανάλωση του τεστ ντραϊβ 7,8 , δεν μηδένισα , δε ξέρω τι έγραψε , δεν ασχολήθηκα καθώς κοιτάω και άλλη έκδοση.
Σεντόνι τέλος , μου άρεσε πολύ ( στη σύζυγο ακόμα πιο πολύ) , δεν με ενθουσίασε όμως (πράγμα σημαντικό για τα λεφτά που ζητά), Χ1 δεν έχω οδηγήσει , θα ακολουθήσει μάλλον.
Υπάρχουν ετοιμοπαράδοτες ακόμα , αλλιώς 2 μήνες αναμονή .
Κάπως έτσι ένιωσα και εγώ. Έφτασα στο δίλημμα Χ1 ή Tonale. Λίγο καλύτερους χώρους και λίγο καλύτερη ποιότητα η Χ1. Οδηγικά όχι κάποια ιδιαίτερη διαφορά. Πήρα μια καλή τιμή από Tonale έφτασε η διαφορά στην τιμή σε ένα σεβαστό ποσό και προχώρησα στην παραγγελία (πρώτη φορά σε Ιταλικό)
-
@civil357 said in Alfa Romeo Tonale:
Την οδήγησα ( 160άρα ) για καμία ώρα .
Οι ευγενέστατοι κύριοι της αντιπροσωπείας , μου πρότειναν , και να μου τηλεφωνήσουν ποια μέρα μπορώ , καθώς σήμερα πραγματικά βρέθηκα εκεί από άλλη συγκυρία και δεν προλάβαινα, ώστε να την κρατήσω περισσότερο , επίσης μου προτάθηκε και τεστ σε μεταχειρισμένη στελβιο που είχαν προς πώληση ( εδώ αρχίζουν τα πολύ δύσκολα διλήμματα...).
Εσωτερικά ποιοτικά το μόνο που μπορώ να της προσάψω είναι ο λεβιές αυτός καθ' αυτός ( το κούμπωμα του δεν ταιριάζει για 40+ χιλιάδες αυτοκίνητο ) και το λευκό πλαστικό γύρω του. Εκεί έβρισκε και το γόνατό μου , αλλά η κατάσταση δεν ήταν τραγική. Με οθόνη δεν ασχολήθηκα καθόλου, στη σύζυγο άρεσε , παρά το μέγεθος της ( είναι φανερό ότι άφησαν χώρο για μεγαλύτερη στο φλ). Χώροι καλοί. Καθίσματα καλά , έπρεπε να υπήρχε και πιο "σπορ" επιλογή καθίσματος , αλλά πάμε παρακάτω.
Κάθεσαι καλά αλλά ψηλά , στους περισσότερους σε ΣΥΒ αρέσει αυτό, θα ήθελα πιο "χωμένος¨, βλέπεις καλά μπροστά και από τους καθρέφτες. Πίσω όχι. Ξεκινά με ρεύμα και στο Ν προσπαθεί να βάζει πολύ το ρεύμα ( ακόμα περισσότερο στο Α). Το κιβώτιο , είναι ένα καλό διπλοσύμπλεκτο , αλλάζει στρωτά και γρήγορα βάζει 5η ακόμα και από φανάρι σε φανάρι. Όμως δε θα γίνει ποτέ λόγω της φύσης του ένα καλό αυτόματο. Μικρομπερδέματα σε κυκλικούς κόμβους και μικροενδοιασμοί ( όχι στο D) τι ταχύτητα να διαλέξει σε χαμηλές ταχύτητες είναι εκεί. Στο D κάνει και απολαυστικά συγχρονισμένα κατεβάσματα στο φρενάρισμα. Ωραίο, δέχεται εύκολα και εκτελεί γρήγορα τις εντολές στη χειροκίνητη λειτουργία. Ωραίο σταρτ - στοπ, μικρή ( αλλά παρούσα) υστέρηση στην εναλλαγή από ρεύμα σε βενζίνη, μάλλον συνηθίζεται.
Η ανάρτηση είναι πολύ καλορυθμισμένη. Έχει σφιχτή αλλά όχι σκληρή αίσθηση. Δεν είναι μαγικό χαλί , αλλά τα καταφέρνει ακόμα και εντός πόλης. Όταν βρεθεί σε επαρχιακό εκεί δείχνει τις αρετές της. Δε γέρνει , πατά με πολύ πειστικότητα και κυρίως ανεπηρέαστη από ανωμαλίες και το βάρος που κουβαλά. Έχει πάρα πολύ καλό έλεγχο αμαξώματος όταν αυτό απορρυθμίζεται είτε από κακοτεχνία στη στροφή είτε από μεταφορές βάρους . Δεν ταλαιπωρεί βάναυσα το έξω ελαστικό όπως το 99% της κατηγορίας της. Δείχνει μελετημένη στο θέμα. Δρόμοι όπως οι παλιές Εθνικές μας είναι οι αγαπημένες της διαδρομές και διατηρεί πολύ υψηλές μέσες ωριαίες. Δεν μπήκα σε στενό στροφιλίκι , δεν "πρόλαβα" να αποσταθεροποιήσω επίτηδες το όχημα για να δώ αντιδράσεις, δεν έφτασα όρια ( αν ξαναπάω για τεστ θα επανέλθω)....
Αυτοκινητόδρομο ( όσο μπήκα ) . Σταθερό , ευθύβολο, ήσυχο , πολύ καλό , βρίσκεται στο στοιχείο του. Θα ήθελα λίγο πιο μακρυά 7η για τις ταχύτητες που κινούμαι ή την 8η που είχαν (πλέον δε ξέρω αν υπάρχουν) άλλα ανταγωνιστικά της (πχ 3008 παλιό , Χ1 παλιά κλπ.)
Δεν ξέχασα ούτε κινητήρα ούτε τιμόνι. Κινητήρας , δεν είναι ότι είναι αργή αλλά ότι ζητάει περισσότερα ως αυτοκίνητο και αυτό κάτι δείχνει για την κατασκευή. Επίσης η έλλειψη ήχου ( "όμορφου" ήχου) και η έλλειψη ξεσπάσματος επιτείνει το "πρόβλημα". Έχει καλό κινητήρα , αλλά θέλει κάτι παραπάνω.
Τιμόνι , είναι κοφτερό με άμεσες αντιδράσεις, αλλά ΔΕΝ είναι alfa. Στο N είναι ένα ακόμα από τα ηλεκτρικά τιμόνια της αγοράς. Αδιάφορο εξάρτημα που στρίβει απροβλημάτιστα και άκοπα τους τροχούς. Θα μου πείς θες κάτι άλλο στην καθημερινότητα εκτός από ξένοιαστη μετακίνηση; εγώ ναι θέλω.... Στο D , βελτιώνεται τόσο που να μην σε διώξει μακριά από το ταμείο, τίποτα παραπάνω.
Κατανάλωση του τεστ ντραϊβ 7,8 , δεν μηδένισα , δε ξέρω τι έγραψε , δεν ασχολήθηκα καθώς κοιτάω και άλλη έκδοση.
Σεντόνι τέλος , μου άρεσε πολύ ( στη σύζυγο ακόμα πιο πολύ) , δεν με ενθουσίασε όμως (πράγμα σημαντικό για τα λεφτά που ζητά), Χ1 δεν έχω οδηγήσει , θα ακολουθήσει μάλλον.
Υπάρχουν ετοιμοπαράδοτες ακόμα , αλλιώς 2 μήνες αναμονή .
Το ξέρεις οτι παρουσιάστηκε FL έτσι? Επίσης κατι αλλο που παρατηρώ στις tonale είναι οτι το πάτωμα χαμηλώνει πολυ απότομα στο πίσω μέρος οπότε χάνουν απόσταση απο το έδαφος .Δε ξέρω δε μου εκανε καλή εντύπωση γιατι φαίνεται σαν κατι να εχει μπει εκ των υστέρων ,*μάλλον μπαταρίες?) σαν τη προηγούμενη Χ1phev που κρεμόντουσαν οι μπαταρίες στο πίσω μέρος. Επίσης τη Stelvio πόσο την εδιναν?
-
Πήρα μια καλή τιμή από Tonale έφτασε η διαφορά στην τιμή σε ένα σεβαστό ποσό και προχώρησα στην παραγγελία (πρώτη φορά σε Ιταλικο
Μεταξυ αυτων των δυο, εκανες την καλυτερη επιλογη. Δεν συγκρινεται η Τοναλε με το Χ1, Τοναλε σαφως ανωτερο αμαξι σε ολα. Ειχα δοκιμασει την Τοναλε και ειχα ενθουσιαστει. Το γεγονος οτι, παροτι ειναι mild hybrid, εχει δεμενο πανω στο κιβωτιο ταχυτητων ανεξαρτητο ηλεκτροκινητηρα και μπορει να κινειται μονο ηλεκτρικα σε μικρες ταχυτητες, ειναι εξαιρετικο για ευρωπαϊκο αυτοκινητο και ιδανικο για το σταματα-ξεκινα στα μποτιλιαρισματα της Αθηνας. Επισης ενεκα ιταλικου DNA εχει δυναμικο προφιλ στην οδηγηση και σε περιπτωση που πηρες και τα δερματικα καθισματα, ισως ενα απο τα καλυτερα δερματα σε αυτοκινητο αυτης της κατηγοριας τιμης. Επισης, στην εποχη των οθονων εχει πολυ ποιοτικα κουμπια για την χρηση του αιρκον, μουσικης κτλ. Βεβαια του χρονου μαλλον θα κυκλοφορησει το facelift για να εκμοντερνιστει λιγο η καμπινα.
Alfa Romeo Tonale