Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MG3 Hybrid+ 2024
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MG3 Hybrid+ 2024
    • 1
    • 2
    • 42
    • 43
    • 44
    • 45
    • 46
    • 61
    • 62
    • 44 / 62
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    76
    1225
    40634
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      chris__7 @georgekn last edited by

      @georgekn said in MG3 Hybrid+ 2024:

      @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

      Μήπως είναι αυτός;;;

      Εάν ναι λέει πως λύθηκε το θέμα με επαναφορά του λογισμικού.

      https://www.mgevs.com/threads/major-mg3-hybrid-transmission-problem.18150/

      Τι εννοούν επαναφορά σε εργοστασιακές ρυθμίσεις ;;;; Πειράχτηκαν;;;🤔

      Το βίντεο είναι χθεσινό από την Κεφαλλονιά πάντως...κάποιοι αναφέρουν στα σχόλια ότι υπάρχει update που λύνει το θέμα...επίσημο όμως δεν είδα τίποτα...

      Και μενα ένας Κεφαλλονίτης μου πε να πάρω toyoda υβριδικο

      georgekn 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • georgekn
        georgekn @chris__7 last edited by

        @chris__7 said in MG3 Hybrid+ 2024:

        @georgekn said in MG3 Hybrid+ 2024:

        @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

        Μήπως είναι αυτός;;;

        Εάν ναι λέει πως λύθηκε το θέμα με επαναφορά του λογισμικού.

        https://www.mgevs.com/threads/major-mg3-hybrid-transmission-problem.18150/

        Τι εννοούν επαναφορά σε εργοστασιακές ρυθμίσεις ;;;; Πειράχτηκαν;;;🤔

        Το βίντεο είναι χθεσινό από την Κεφαλλονιά πάντως...κάποιοι αναφέρουν στα σχόλια ότι υπάρχει update που λύνει το θέμα...επίσημο όμως δεν είδα τίποτα...

        Και μενα ένας Κεφαλλονίτης μου πε να πάρω toyoda υβριδικο

        Έχουν και ωραίο μαντολάτο εκεί...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lap last edited by

          Τι είναι αυτό;

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          georgekn I 2 Replies Last reply Reply Quote 0
          • georgekn
            georgekn @lap last edited by

            @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

            Τι είναι αυτό;

            https://voskopoula.gr/μαντολατο-κεφαλονιας

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • I
              ilias-a @lap last edited by

              @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

              Τι είναι αυτό;

              τοπικο εδεσμα.

              c877134c-ee00-4705-a155-ea6e7dc0056c-image.png

              C 1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • C
                chris__7 @ilias-a last edited by

                @ilias-a said in MG3 Hybrid+ 2024:

                @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

                Τι είναι αυτό;

                τοπικο εδεσμα.

                c877134c-ee00-4705-a155-ea6e7dc0056c-image.png

                Το δίνουν στην αίθουσα αναμονής των συνεργείων Peugeot-citroen-renault και πλέον MG

                I C 2 Replies Last reply Reply Quote 6
                • I
                  ilias-a @chris__7 last edited by

                  @chris__7 said in MG3 Hybrid+ 2024:

                  @ilias-a said in MG3 Hybrid+ 2024:

                  @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

                  Τι είναι αυτό;

                  τοπικο εδεσμα.

                  c877134c-ee00-4705-a155-ea6e7dc0056c-image.png

                  Το δίνουν στην αίθουσα αναμονής των συνεργείων Peugeot-citroen-renault και πλέον MG

                  😁 😁 😁

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    criuser @chris__7 last edited by

                    @chris__7 said in MG3 Hybrid+ 2024:

                    @ilias-a said in MG3 Hybrid+ 2024:

                    @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

                    Τι είναι αυτό;

                    τοπικο εδεσμα.

                    c877134c-ee00-4705-a155-ea6e7dc0056c-image.png

                    Το δίνουν στην αίθουσα αναμονής των συνεργείων Peugeot-citroen-renault και πλέον MG

                    Και μετά μου την λέτε ότι γράφω σε άσχετο θέμα, όταν σας κράζω....😊

                    Εμ τα θέλει ο πολύ πολύ αργός κωλαράκος σας...😊

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                    polioan 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • polioan
                      polioan @criuser last edited by

                      @criuser said in MG3 Hybrid+ 2024:

                      @chris__7 said in MG3 Hybrid+ 2024:

                      @ilias-a said in MG3 Hybrid+ 2024:

                      @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

                      Τι είναι αυτό;

                      τοπικο εδεσμα.

                      c877134c-ee00-4705-a155-ea6e7dc0056c-image.png

                      Το δίνουν στην αίθουσα αναμονής των συνεργείων Peugeot-citroen-renault και πλέον MG

                      Και μετά μου την λέτε ότι γράφω σε άσχετο θέμα, όταν σας κράζω....😊

                      Εμ τα θέλει ο πολύ πολύ αργός κωλαράκος σας...😊

                      Έχουμε Toyota... Τι να κάνουμε! Not yet...

                      CUPRA LEON 2025
                      1.5cc 150Hp MHV

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • V
                        v_a last edited by

                        Και το συμπέρασμα λοιπόν είναι...
                        Καλά τα φρου φρου (χαμηλή τιμή) και τα αρώματα (200hp) αλλά αν κάτι δεν είναι δοκιμασμένο στο χρόνο (λέγε με αξιοπιστία) ΔΕΝ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • monman2
                          monman2 last edited by

                          Εντωμεταξύ σε τέτοιες διαδρομές , ανάβαση με διαδοχικές φουρκέτες το υβριδικό σύστημα της toyota μπορεί να το πεις sport ,είναι από τα λίγα αυτοκίνητα που στην ανηφόρα -ξαναλέω- πατάω φρένο γιατί καλύπτω την μικρή ευθεία που ενώνει τις φουρκέτες πιο γρήγορα απο οτι υπόσχονται τα 116 άλογα.

                          Μάλλον γιατί δεν υπάρχουν αλλαγές ταχυτήτων και το ecvt δεν το αφήνει να κρεμάει ποτέ! Μέχρι που βάζω Β στην ανηφόρα γιατί είναι ψιλό και μετα τα elk τεστ που έβαλαν και με ξεστράβωσαν οι συνφορουμίτες δεν θα γίνει Puma ποτέ😢

                          Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                          cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • C
                            civil357 last edited by

                            Ο δρόμος πάντως φαίνεται να είναι ο τυπικός ορεινός επαρχιακός ( τον βρίσκεις και ως παλιά Εθνική κάπου κάπου ) δρόμος της Ελλάδας. Η κλίση είναι από 8 εως 12 % , όχι 20 , δεν υπάρχει δρόμος με 20% κλίση, δεν μπορεί να "σταθεί" ούτε η άσφαλτος.

                            Τέτοιο χάλι πάντως δε δικαιολογείται να περάσει στην παραγωγή , τον προσπερνά ματίζ 800αρι μετατροπή υγραέριο με 4 ενήλικες μέσα , εύκολα....

                            L C 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                            • cirus
                              cirus @monman2 last edited by

                              @monman2 said in MG3 Hybrid+ 2024:

                              δεν θα γίνει Puma ποτέ😢

                              Όντως δεν θα γίνει

                              Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι το καλύτερο VFM αυτοκίνητο στην κατηγορία με απίστευτα χαμηλή κατανάλωση

                              Αν μπορείς να το βλέπεις αξίζει να το αγοράσεις . Και γω για 2ο αμάξι αν δεν υπήρχαν τα ηλεκτρικά που προτιμώ θα το επέλεγα σιγουρα αν δεν είχε το σήμα toyota

                              Cirus the virus

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lap @civil357 last edited by

                                @civil357 said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                Ο δρόμος πάντως φαίνεται να είναι ο τυπικός ορεινός επαρχιακός ( τον βρίσκεις και ως παλιά Εθνική κάπου κάπου ) δρόμος της Ελλάδας. Η κλίση είναι από 8 εως 12 % , όχι 20 , δεν υπάρχει δρόμος με 20% κλίση, δεν μπορεί να "σταθεί" ούτε η άσφαλτος.

                                Τέτοιο χάλι πάντως δε δικαιολογείται να περάσει στην παραγωγή , τον προσπερνά ματίζ 800αρι μετατροπή υγραέριο με 4 ενήλικες μέσα , εύκολα....

                                Από ότι φαίνεται υπάρχει bug στο λογισμικό. Με αναβαθμίσεις γράφουν διορθώνεται. Ιδωμεν

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  criuser @civil357 last edited by

                                  @civil357 said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                  Ο δρόμος πάντως φαίνεται να είναι ο τυπικός ορεινός επαρχιακός ( τον βρίσκεις και ως παλιά Εθνική κάπου κάπου ) δρόμος της Ελλάδας. Η κλίση είναι από 8 εως 12 % , όχι 20 , δεν υπάρχει δρόμος με 20% κλίση, δεν μπορεί να "σταθεί" ούτε η άσφαλτος.

                                  Τέτοιο χάλι πάντως δε δικαιολογείται να περάσει στην παραγωγή , τον προσπερνά ματίζ 800αρι μετατροπή υγραέριο με 4 ενήλικες μέσα , εύκολα....

                                  Ευτυχώς που το έβαλες για την κλίση, ήθελα να το βάλω και εγώ χτες, αλλά με τόσες επιθέσεις το ξέχασα..😁

                                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • ataim
                                    ataim @lap last edited by ataim

                                    @lap said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                    @civil357 said in MG3 Hybrid+ 2024:

                                    Ο δρόμος πάντως φαίνεται να είναι ο τυπικός ορεινός επαρχιακός ( τον βρίσκεις και ως παλιά Εθνική κάπου κάπου ) δρόμος της Ελλάδας. Η κλίση είναι από 8 εως 12 % , όχι 20 , δεν υπάρχει δρόμος με 20% κλίση, δεν μπορεί να "σταθεί" ούτε η άσφαλτος.

                                    Τέτοιο χάλι πάντως δε δικαιολογείται να περάσει στην παραγωγή , τον προσπερνά ματίζ 800αρι μετατροπή υγραέριο με 4 ενήλικες μέσα , εύκολα....

                                    Από ότι φαίνεται υπάρχει bug στο λογισμικό. Με αναβαθμίσεις γράφουν διορθώνεται. Ιδωμεν

                                    Bug στο hardware έχουν, και τι θες να πούνε; ότι κάναμε εξ αρχής βλακεία, θεωρώντας ότι δεν θα μας πάρουν χαμπάρι; Αφού στις χαμηλές ταχύτητες κινείται μόνο με την μπαταρία και τον traction motor έχοντας αποσυνδέσει τον θερμικό, επόμενο είναι όταν τελειώσει η μπαταρία να ξεμείνει από ενέργεια. Εκεί στην ανηφόρα κάνεις στην άκρη, περιμένεις να ξαναφορτίσει με το μικρό generator που έχει, και ξεκινάς πάλι. Ό,τι να ναι!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lap last edited by

                                      Μα με τον ιδιο τρόπο λειτουργεί και της Nissan

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lap last edited by lap

                                        009afa1d-8866-48b6-b3ca-5b2fb40ff554-image.jpeg

                                        Εάν δεις εδώ, οι ταχύτητες που κινείται στο βίντεο είναι κάτω από 30 χλμ που σημαίνει ότι ΔΕΝ λειτουργεί εν σειρά το σύστημα. Δηλαδή δεν συμπλέκει την γεννήτρια. Στο forum γράφουν πως διορθώθηκε μετά από επαναφορά ρυθμίσεων, και μάλλον ήταν θέμα λογισμικού που δεν ενέπλεκαι την γεννήτρια. Όταν γυρίσει η γεννήτρια που είναι 43Kw μπορεί να κινηθεί μέχρι τα 50 χλμ από εκεί και πέρα πάνω από τα 50 χλμ φορτίσει και την μπαταρία. Μετά τα 80 ως παράλληλο.

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ataim
                                          ataim last edited by

                                          Δεν λειτουργεί όπως της Nissan, η γεννήτρια στα Nissan μπορεί να τροφοδοτήσει το traction motor ανεξάρτητα από την ταχύτητα κίνησης του οχήματος, στην περίπτωση του MG3 αυτό δεν συμβαίνει σε χαμηλές ταχύτητες κίνησης, κάτω από τα 50kph και προκύπτει πρόβλημα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lap last edited by lap

                                            Δες λίγο το γράφημα επάνω. Μέχρι τα 50 χλμ ανα ωρα λειτουργεί μόνο υβριδικά και εν σειρά. Δηλαδή η γεννήτρια τροφοδοτεί το traction motor όπως λες. Μετά τα 80 γίνεται παράλληλο

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 45
                                            • 46
                                            • 61
                                            • 62
                                            • 44 / 62
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr