-
Ο κλασικος τυπος που δεν εχει ιδεα ποσο στοιχιζουν αυτα που λεει.
-
Ποσο στοιχίζουν;
-
Η αντλιοταμίευση είναι μεν τεράστια επένδυση, αλλά είναι ο μόνος τρόπος σήμερα να αποθηκεύσεις μεγάλα ποσά ενέργειας μέσω των ΑΠΕ. Και η δυνατότητα υπάρχει γιατί έχουμε συνεχόμενα φράγματα, όπως στον Αχελώο, όπου θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν οι υπάρχοντες λίμνες, αλλά και να κατάσκευάσουμε μικρότερα φράγματα στα κατάντη υπάρχοντων φραγμάτων.
-
Για την κινα ισχυουν οι πιστώσεις ρύπων ; Δηλαδη ενα εργοστασιο που ρυπαινει αγοραζει απο αλλου που δεν ρυπαινουν; Η εκει ειναι ολα πρασινα ;
-
@otso said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Για την κινα ισχυουν οι πιστώσεις ρύπων ; Δηλαδη ενα εργοστασιο που ρυπαινει αγοραζει απο αλλου που δεν ρυπαινουν; Η εκει ειναι ολα πρασινα ;
Ο,τι πει το κόμμα.
Τι όχι ;️
-
@otso said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Για την κινα ισχυουν οι πιστώσεις ρύπων ; Δηλαδη ενα εργοστασιο που ρυπαινει αγοραζει απο αλλου που δεν ρυπαινουν; Η εκει ειναι ολα πρασινα ;
@otso said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Για την κινα ισχυουν οι πιστώσεις ρύπων ; Δηλαδη ενα εργοστασιο που ρυπαινει αγοραζει απο αλλου που δεν ρυπαινουν; Η εκει ειναι ολα πρασινα ;
Εκεί νομίζω είναι στα @@ τους .
Δεν είμαι σίγουρος αλλά δεν νομίζω ότι έχουν κανέναν πάνω από το κεφάλι τους, ο,τι γουστάρουν κάνουν με ρύπους θεωρώ. Ξαναλέω δεν το έχω ψάξει, έτσι νομίζω.
Όμως εκτός απο πυρηνική ενέργεια έχουν τα μεγαλύτερα φωτοβολταϊκά πάρκα από οπουδήποτε αλλού (κυρίως επειδή τα κατασκευάζουν οι ίδιοι τα panel και τα inverter)
-
Η αυτόνομη οδήγηση θα ξεκλειδώσει τα πραγματικά οφέλη των EV και αυτό είναι η μεγάλη διάρκεια ζωή τους ... ενα ηλεκτρικό μπορεί να αντέξει 1.000.000 μίλια , αυτό δεν συνάδει με το μοντέλο ιδιωτικής ιδιοκτησίας ...
Ίσως στο μέλλον να έχουμε το δικαίωμα στην μεταφορά ως μέρος ενός καθολικού βασικού εισοδήματος ή κάποια άλλης μορφής κοινωνικού συμβολαίου που θα αναπτύξουμε ...Τα παραπάνω ήταν στο τέλος ενός ντοκιμαντέρ απο αυτά που χρηματοδοτεί η ΕΕ ,Europe at a crossroads στο Ερτφλιξ
για να ξέρετε τι έρχεται... ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ! -
Οταν θα κάνουν όλες τις δουλειές τα ρομπότ και η τεχνητή νοημοσύνη, τότε θα μπούμε σε τέτοιες συζητήσεις, του τύπου τι χρειάζεται η ιδιοκτησία, αφού δεν θα κάνεις τίποτα στην ζωή σου ?
Το θέμα όμως είναι ότι τότε θα είναι κοντά στο να καταλάβουν και οι μηχανές ότι το να υπηρετείς και να συντηρείς κηφήνες, δεν είναι χρήσιμη πρακτική και θα μας εξοντώσουν όλους...
Λογικά θα μας αφήσουν να φύγουμε ευτυχισμένοι στους χώρους που θα ζούμε ψεκάζοντας μας με αέριο γέλιου...
-
Save the planet
Kill the humans
-
@monman2 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η αυτόνομη οδήγηση θα ξεκλειδώσει τα πραγματικά οφέλη των EV και αυτό είναι η μεγάλη διάρκεια ζωή τους ... ενα ηλεκτρικό μπορεί να αντέξει 1.000.000 μίλια , αυτό δεν συνάδει με το μοντέλο ιδιωτικής ιδιοκτησίας ...
Ίσως στο μέλλον να έχουμε το δικαίωμα στην μεταφορά ως μέρος ενός καθολικού βασικού εισοδήματος ή κάποια άλλης μορφής κοινωνικού συμβολαίου που θα αναπτύξουμε ...Τα παραπάνω ήταν στο τέλος ενός ντοκιμαντέρ απο αυτά που χρηματοδοτεί η ΕΕ ,Europe at a crossroads στο Ερτφλιξ
για να ξέρετε τι έρχεται... ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ!Επιτελους θα χαρει και ο Δίας.
Τεσπα περα το ότι απεχθάνομαι τον κομμουνισμό καθως είναι ένα ανελεύθερο καθεστως, δεν μου αρέσει και η αυτόνομη οδήγηση.
Τόσο τεμπέληδες έχουμε γίνει πια που ούτε να οδηγαμε δεν μπορούμε ;
Τα διαφορα cc, acc, autopilot ποτε δεν τα έχω χρησιμοποιήσει πάνω από 5-10 λεπτά για δοκιμή. -
@iceman7 said in [Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης]
Τόσο τεμπέληδες έχουμε γίνει πια που ούτε να οδηγαμε δεν μπορούμε ;
Τα διαφορα cc, acc, autopilot ποτε δεν τα έχω χρησιμοποιήσει πάνω από 5-10 λεπτά για δοκιμή.Το 99% της οδηγησης μας ειναι απλη βαρετη μετακινηση απο το Α στο Β. Και εννοειται ειναι βαρετο να σερνεσαι στον Κηφισο με μωτ 15.
Το 1% μπορει να ειναι ενδιαφερουσα διαδρομη, την οποια μπορεις να χαρεις, αν δεν εισαι κουρασμενος, αν δεν θελεις απλα να χαλαρωσεις κτλ.
Επομενως ειναι κυριως θεμα συνθηκων παρα τεμπελιας.
Επισης, αν εξαιρεσεις καποιους λιγους fan της οδηγησης, οι υπολοιποι ευχαριστως θα παραχωρουσαν πληρως την οδηγηση σε ενα αυτονομο συστημα, αν λειτουργει σωστα βεβαιως.
- πλεον στις ΕΟ ταξιδευω 95% με acc.
-
@monman2 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η αυτόνομη οδήγηση θα ξεκλειδώσει τα πραγματικά οφέλη των EV και αυτό είναι η μεγάλη διάρκεια ζωή τους ... ενα ηλεκτρικό μπορεί να αντέξει 1.000.000 μίλια , αυτό δεν συνάδει με το μοντέλο ιδιωτικής ιδιοκτησίας ...
Ίσως στο μέλλον να έχουμε το δικαίωμα στην μεταφορά ως μέρος ενός καθολικού βασικού εισοδήματος ή κάποια άλλης μορφής κοινωνικού συμβολαίου που θα αναπτύξουμε ...Τα παραπάνω ήταν στο τέλος ενός ντοκιμαντέρ απο αυτά που χρηματοδοτεί η ΕΕ ,Europe at a crossroads στο Ερτφλιξ
για να ξέρετε τι έρχεται... ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ!Κομμουνισμος θα ηταν αν δεν υπηρχαν καποιοι να κονομανε απ'ολα αυτα και το κρατος μας εξασφαλιζε τα παντα.
Το ακριβως αντιθετο δηλαδη με το που οδευει ο πλανητης οπου πλεον χρειαζεται να δουλευεις 12ωρα απλα για να επιβιωσεις και συντομα δεν θα σου δινεται η δυνατοτητα να το κανεις ουτε κι αυτο, με την ενισχυση της τεχνολογιας και της τεχνητης νοημοσυνης.
Εκει που θα επρεπε ολα τα μεσα παραγωγης να ειναι δημοσια κι ο κοσμος να δουλευει ελαχιστα, να εχει ενα σιγουρο εγγυημενο εισοδημα και φυσικα στεγαση, υγεια, παιδεια, μεταφορες κλπ εντελως δωρεαν και το κυριως μερος των εργασιων να το κανουν οι μηχανες, θα ειναι τα παντα ιδιωτικα και οι μηχανες θα δουλευουν για τους λιγους και οι υπολοιποι θα ειναι κυριολεκτικα στο περιθωριο της κοινωνιας. -
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@monman2 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η αυτόνομη οδήγηση θα ξεκλειδώσει τα πραγματικά οφέλη των EV και αυτό είναι η μεγάλη διάρκεια ζωή τους ... ενα ηλεκτρικό μπορεί να αντέξει 1.000.000 μίλια , αυτό δεν συνάδει με το μοντέλο ιδιωτικής ιδιοκτησίας ...
Ίσως στο μέλλον να έχουμε το δικαίωμα στην μεταφορά ως μέρος ενός καθολικού βασικού εισοδήματος ή κάποια άλλης μορφής κοινωνικού συμβολαίου που θα αναπτύξουμε ...Τα παραπάνω ήταν στο τέλος ενός ντοκιμαντέρ απο αυτά που χρηματοδοτεί η ΕΕ ,Europe at a crossroads στο Ερτφλιξ
για να ξέρετε τι έρχεται... ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ!Κομμουνισμος θα ηταν αν δεν υπηρχαν καποιοι να κονομανε απ'ολα αυτα και το κρατος μας εξασφαλιζε τα παντα.
Το ακριβως αντιθετο δηλαδη με το που οδευει ο πλανητης οπου πλεον χρειαζεται να δουλευεις 12ωρα απλα για να επιβιωσεις και συντομα δεν θα σου δινεται η δυνατοτητα να το κανεις ουτε κι αυτο, με την ενισχυση της τεχνολογιας και της τεχνητης νοημοσυνης.
Εκει που θα επρεπε ολα τα μεσα παραγωγης να ειναι δημοσια κι ο κοσμος να δουλευει ελαχιστα, να εχει ενα σιγουρο εγγυημενο εισοδημα και φυσικα στεγαση, υγεια, παιδεια, μεταφορες κλπ εντελως δωρεαν και το κυριως μερος των εργασιων να το κανουν οι μηχανες, θα ειναι τα παντα ιδιωτικα και οι μηχανες θα δουλευουν για τους λιγους και οι υπολοιποι θα ειναι κυριολεκτικα στο περιθωριο της κοινωνιας.Τζάμπα θα είναι το λεει περίτεχνα αλλα αυτό εννοεί και είναι κομμουνισμός
Καρλ Μαρξ Το Κεφάλαιο σελ 17 -
@spiros-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@iceman7 said in [Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης]
Τόσο τεμπέληδες έχουμε γίνει πια που ούτε να οδηγαμε δεν μπορούμε ;
Τα διαφορα cc, acc, autopilot ποτε δεν τα έχω χρησιμοποιήσει πάνω από 5-10 λεπτά για δοκιμή.Το 99% της οδηγησης μας ειναι απλη βαρετη μετακινηση απο το Α στο Β. Και εννοειται ειναι βαρετο να σερνεσαι στον Κηφισο με μωτ 15.
Το 1% μπορει να ειναι ενδιαφερουσα διαδρομη, την οποια μπορεις να χαρεις, αν δεν εισαι κουρασμενος, αν δεν θελεις απλα να χαλαρωσεις κτλ.
Επομενως ειναι κυριως θεμα συνθηκων παρα τεμπελιας.
Επισης, αν εξαιρεσεις καποιους λιγους fan της οδηγησης, οι υπολοιποι ευχαριστως θα παραχωρουσαν πληρως την οδηγηση σε ενα αυτονομο συστημα, αν λειτουργει σωστα βεβαιως.
- πλεον στις ΕΟ ταξιδευω 95% με acc.
Στην καθημερινή κίνηση της πόλης δεν βάζεις acc ούτε αλλά βοηθήματα.
Στην εθνική αν πηγαίνω χωρίς αλλαγες λωρίδας, επιταχύνσεις κλπ θα κοιμηθώ, άσε που συνηθως τα ταξίδια γίνονται με κίνηση άρα δύσκολα θα εμπιστευτείς αυτόματα σύστηματα. -
Έβαλα φορτιστή στο σπίτι και είμαι σούπερ χαρούμενος. Οι εγκαταστάτες οι συνεργαζόμενοι με τους εισαγωγείς ζητάγανε 1.800ε (δίχως το φορτιστή), κοίταξα ένα ένα τα υλικά στην προσφορά τους και τα είχαν υπερκοστολογήσει 2-3 φορές επάνω πέρα από τα εργατικά.
Τελικά έφερα έναν απλό καλό ηλεκτρολόγο και μου την έκανε για 1.000ε (μιλάμε για 40μ απόσταση). Μην δίνετε τα λεφτά σας σε απατεώνες.
-
@jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Έβαλα φορτιστή στο σπίτι και είμαι σούπερ χαρούμενος. Οι εγκαταστάτες οι συνεργαζόμενοι με τους εισαγωγείς ζητάγανε 1.800ε (δίχως το φορτιστή), κοίταξα ένα ένα τα υλικά στην προσφορά τους και τα είχαν υπερκοστολογήσει 2-3 φορές επάνω πέρα από τα εργατικά.
Τελικά έφερα έναν απλό καλό ηλεκτρολόγο και μου την έκανε για 1.000ε (μιλάμε για 40μ απόσταση). Μην δίνετε τα λεφτά σας σε απατεώνες.
Σωστός . Υπάρχει αυτό με τις υπερκοστολογησεις έντονα.
Εγώ τον φορτιστή wall box τον πήρα τσάμπα με την αγορά του αυτοκινήτου (ήταν στα δώρα)
Ξόδεψα γύρω στα 200 ευρώ για υλικά (πίνακα, ασφάλειες , καλώδια κτλ και τον έβαλα με τον ηλεκτρολόγο Μπατζανακη μου). Βασικά μόνο την τοποθέτηση πίνακα και συνδέσεις έκανε τα άλλα του τα είχα κάνει εγώ και ήταν όλα έτοιμα. 7 μέτρα μόνο ήταν το καλώδιο που χρησιμοποιήθηκε
Είμαι σίγουρος ότι αν έφερνα κάποιον "συμβεβλημένο" θα μου έκοβε κουστούμι κάνα χιλιάρικο
-
@jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Έβαλα φορτιστή στο σπίτι και είμαι σούπερ χαρούμενος. Οι εγκαταστάτες οι συνεργαζόμενοι με τους εισαγωγείς ζητάγανε 1.800ε (δίχως το φορτιστή), κοίταξα ένα ένα τα υλικά στην προσφορά τους και τα είχαν υπερκοστολογήσει 2-3 φορές επάνω πέρα από τα εργατικά.
Τελικά έφερα έναν απλό καλό ηλεκτρολόγο και μου την έκανε για 1.000ε (μιλάμε για 40μ απόσταση). Μην δίνετε τα λεφτά σας σε απατεώνες.
Με γεια ο φορτιστης! Σιγουρα διευκολυνει πολυ τα πραγματα. Καλοι οι mobile και οντως γινεται δουλιτσα και με αυτους, αλλα οταν βαζεις wallbox πραγματικα απολαμβανεις το μεγιστο οφελος.
-
Σήμερα ο Καμπουράκης στο λίμπεραλ κάνει επίθεση στον Δούκα, γιατί έχει βάλει 18 φορτιστές που φορτώνουν τα ηλεκτρικά δωρεάν και ρωτάει ποιος τους πλήρωσε και ποιος πληρώνει το ρεύμα.
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σήμερα ο Καμπουράκης στο λίμπεραλ κάνει επίθεση στον Δούκα, γιατί έχει βάλει 18 φορτιστές που φορτώνουν τα ηλεκτρικά δωρεάν και ρωτάει ποιος τους πλήρωσε και ποιος πληρώνει το ρεύμα.
τι εννοεις; ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΡΕΥΜΑ ΟΙ ΔΗΜΟΙ;;;; ω μοντιε, κε ντεκαντανς
βαλε πλατη αγαπουλα! -
@jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Έβαλα φορτιστή στο σπίτι και είμαι σούπερ χαρούμενος. Οι εγκαταστάτες οι συνεργαζόμενοι με τους εισαγωγείς ζητάγανε 1.800ε (δίχως το φορτιστή), κοίταξα ένα ένα τα υλικά στην προσφορά τους και τα είχαν υπερκοστολογήσει 2-3 φορές επάνω πέρα από τα εργατικά.
Τελικά έφερα έναν απλό καλό ηλεκτρολόγο και μου την έκανε για 1.000ε (μιλάμε για 40μ απόσταση). Μην δίνετε τα λεφτά σας σε απατεώνες.
Έχεις δίκιο, αλλά ταυτόχρονα έχεις και άδικο. Άλλα τα κοστολόγια μιας εταιρείας που έχει πάγια, υπαλλήλους, εξοπλισμό. Άλλα τα κοστολόγια του ηλεκτρολόγου της γειτονιάς που καβαλάει το μηχανάκι, παίρνει το βαλιτσάκι με τα εργαλεία και πάει για δουλειά.
Στη Γερμανία π.χ. δεν έχεις τη δυνατότητ να βρεις ηλεκτρολόγο γειτονιάς με τόσο χαμηλά κοστολόγια.
Το σταματάω εδώ το θέμα, γιατί τα υπόλοιπα θα έπρεπε να πάνε στο νήμα της πολιτικής. Σχετίζονται και με φορολογικά θέματα, νομικά κι ένα σωρό άλλα.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης