Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 680
    • 681
    • 682
    • 683
    • 684
    • 897
    • 898
    • 682 / 898
    Περί αυτοκίνησης
    161
    17944
    408084
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • W
      wantone last edited by

      το καλυτερο σπεκ που εχουν τα ηλεκτρικα ειναι οι υπεραποσβεσεις οσο ποιο ακριβο τοσο καλυτερα αρκει η εταιρεια να βγαζει αρκετα χρηματα.

      bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • bekiaris
        bekiaris @wantone last edited by

        Δεύτερες σκέψεις από την Ευρώπη

        Ηλεκτροκίνηση: «Να το ξανασκεφτούμε», λέει το Βερολίνο για την επιβολή δασμών στα κινεζικά EV

        D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dettol @bekiaris last edited by

          @bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          Δεύτερες σκέψεις από την Ευρώπη

          Ηλεκτροκίνηση: «Να το ξανασκεφτούμε», λέει το Βερολίνο για την επιβολή δασμών στα κινεζικά EV

          απο την αρχη οταν ειχε πρωτοξεκινησει αυτη η συζητηση, η γερμανικη βιομηχανια ηταν διστακτικη στην επιβολη δασμων

          piliourits W 2 Replies Last reply Reply Quote 1
          • D
            driver-m @cirus last edited by

            @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            Kι εγω με ναυαρχιδα της xiaomi ειμαι που ειναι σιγουρα ανωτερη απο iphones και μονο με κορυφαια androids συγκρινεται.
            Αλλα ειμαστε η συντριπτικη μειοψηφια που δινουν τετοια χρηματα για κινεζικο. Με τοσα λεφτα παει το 70% σε apple και το 20% σε samsung.
            Tο ιδιο θεωρω οτι θα συμβει και με τα αυτοκινητα.

            720a56c0-91ce-49cb-a3bf-2fcf0165cfef-image.png

            XIAOMI, OPPO, VIVO και αρκετοι άλλοι στο Others είναι κινέζοι

            οποτε σε πωλήσεις μαζι είναι πολύ περισσότερες από Apple , Samsung

            Κατι ανάλογο προβλέπω και για το μέλλον για τα αυτοκίνητα

            αλλα αντί για Samsung θα είναι HYUNDAI/KIA, αντί για APPLE θα είναι tesla και οι αντιστοιχες κινέζικες φυσικά

            και οι ευρωπαικές μέσα στο others μαζι με τις πιο μικρες κινέζικες μάρκες

            Oι πωλησεις των Κινεζων ειναι κατα 95% σε low budget κινητα, αυτο σου γραφω.
            Το ιδιο προβλεπω να γινεται και με τα αυτοκινητα. Αν καποιος ειναι να δωσει 150κ για ηλεκτρικο, ε 9 στις 10 θα παρει taycan κι οχι byd, τουλαχιστον τωρα και τα επομενα αρκετα χρονια.

            Δεν εχω στοιχεια για αυτό. Δεν νομίζω ότι είναι ολα low budget. Αλλα δεν έχω στοιχεια να σου αποδείξω το αντίθετο

            Ας υποθέσουμε ότι εχεις δικιο χωρίς να το πιστεύω. Ακόμα και τα low budget έχουν θέση στην αγορά και πολύ μεγάλη μάλιστα. Ο κινέζος να πουλάει θέλει , δεν τον νοιάζει να παίρνεις τις ναυαρχίδες του μόνο. Αν και θεωρω ότι πάρα πολλοί τις προτιμούν

            Εχω ONEPLUS και ξέρω παρα πολλους που την προτιμούν πχ που έχει κυρίως flagship phones. Νταξει εχει και τα Nord σαν μεσαία σειρα αλλα γενικά είναι μάρκα με μεσαία και ακριβα τηλέφωνα, δεν βγάζει πολύ φτηνα όπως βγάζει η Xiaomi πχ

            Εγώ πάντως αν είχα τα χρήματα και ήταν εδώ τούτο:
            https://www.gocar.gr/news/feed/46342,Xiaomi_50000_paraggelies_27_lepta_.html
            μια χαρά θα τα έσκαγα να το πάρω και να έχω επιδόσεις φανταστικες χωρίς το Label της Porsche και σε πολύ χαμηλότερη τιμή!!! Ο λόγος που δεν θα το πάρω είναι ότι δεν τα έχω όχι ότι δεν θα τα έδινα πάντως

            Aν ψαξεις τα στοιχεια θα τα βρεις. Εκει που η apple πουλαει μονο ναυαρχιδες (με την εξαιρεση του se ολα τα iphones τιμη ναυαρχιδας εχουν αλλωστε) η xiaomi πρωτα σε πωλησεις εχει τα redmi notes, συσκευες των 200-250 ευρω δηλαδη.
            Η one plus παλι, που οντως εχει κατα κανονα ακριβα μοντελα, δεν ειναι στις υψηλες θεσεις των πωλησεων. Και στα τελευταια της μοντελα εχει και τραγικη αξιοπιστια αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα.

            Το θεμα λοιπον ειναι οτι αν ακομα και για 1000 ευρω καποιος ενδιαφερεται να παρει κατι με γερο brandname παρα κατι πιο ολοκληρωμενο και αντικειμενικα καλυτερο, σκεψου στα 100 χιλιαρικα. Ε γι'αυτο σου λεω οτι δεν προκειται ποτε να απειλησουν τους σοβαρους Ευρωπαιους οι Κινεζοι στις μεγαλες κατηγοριες. Σε low budget αυτοκινητα, αντε και σε καμια μεσαια κατηγορια (στυλ τεσλα 3) ναι, μπορουν μεχρι και να μονοπωλησουν την αγορα. Αλλα για πιο πανω μετρανε αλλα πραγματα που δεν τα εχουν. Σε 30 χρονια, αν βγαζουν κορυφαια αυτοκινητα και αποκτησουν τροπαια και σε αγωνες κλπ το ξανασυζηταμε, ως τοτε ομως δεν εχουν τυχη.

            cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lap last edited by

              Δεν είναι έτσι ακριβώς! Δεν είναι γραμμική η επιλογή μεταξύ προϊόντων με τεράστια διαφορα τιμής!
              Άλλο 1000 ευρώ ενός εισοδήματος άλλο τα 30.000

              Στο πρώτο ίσως να αγοράσεις κάτι διάσημο, στο δεύτερο θα δεις εναλλακτικές

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • piliourits
                piliourits @dettol last edited by piliourits

                @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                Δεύτερες σκέψεις από την Ευρώπη

                Ηλεκτροκίνηση: «Να το ξανασκεφτούμε», λέει το Βερολίνο για την επιβολή δασμών στα κινεζικά EV

                απο την αρχη οταν ειχε πρωτοξεκινησει αυτη η συζητηση, η γερμανικη βιομηχανια ηταν διστακτικη στην επιβολη δασμων

                Οι Μεσόγειοι που έχουν εργοστάσια αυτοκινητοβιομηχανιάς, Ισπανοί, Ιταλοί, Γάλλοι κλπ που απευθύνονται κυρίως στην ευρωπαϊκή αγορά υποστηρίζουν τους δασμούς μπας και σωθούν, τα Made in Germany προσπαθούν να αποφύγουν τους δασμούς γιατί "τα μισά" τα εξάγουν στη Κίνα και τα κινέζικα αντίποινα θα γυρίσουν μπούμερανγκ στις πωλήσεις τους.

                Mountains all around me, reaching out to heaven...

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • W
                  wantone @dettol last edited by

                  @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  Δεύτερες σκέψεις από την Ευρώπη

                  Ηλεκτροκίνηση: «Να το ξανασκεφτούμε», λέει το Βερολίνο για την επιβολή δασμών στα κινεζικά EV

                  απο την αρχη οταν ειχε πρωτοξεκινησει αυτη η συζητηση, η γερμανικη βιομηχανια ηταν διστακτικη στην επιβολη δασμων

                  οι δασμοι επιβαλλοντε απο την Αμερικη, εχουν βαλει 100%.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • cirus
                    cirus @driver-m last edited by cirus

                    @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    Kι εγω με ναυαρχιδα της xiaomi ειμαι που ειναι σιγουρα ανωτερη απο iphones και μονο με κορυφαια androids συγκρινεται.
                    Αλλα ειμαστε η συντριπτικη μειοψηφια που δινουν τετοια χρηματα για κινεζικο. Με τοσα λεφτα παει το 70% σε apple και το 20% σε samsung.
                    Tο ιδιο θεωρω οτι θα συμβει και με τα αυτοκινητα.

                    720a56c0-91ce-49cb-a3bf-2fcf0165cfef-image.png

                    XIAOMI, OPPO, VIVO και αρκετοι άλλοι στο Others είναι κινέζοι

                    οποτε σε πωλήσεις μαζι είναι πολύ περισσότερες από Apple , Samsung

                    Κατι ανάλογο προβλέπω και για το μέλλον για τα αυτοκίνητα

                    αλλα αντί για Samsung θα είναι HYUNDAI/KIA, αντί για APPLE θα είναι tesla και οι αντιστοιχες κινέζικες φυσικά

                    και οι ευρωπαικές μέσα στο others μαζι με τις πιο μικρες κινέζικες μάρκες

                    Oι πωλησεις των Κινεζων ειναι κατα 95% σε low budget κινητα, αυτο σου γραφω.
                    Το ιδιο προβλεπω να γινεται και με τα αυτοκινητα. Αν καποιος ειναι να δωσει 150κ για ηλεκτρικο, ε 9 στις 10 θα παρει taycan κι οχι byd, τουλαχιστον τωρα και τα επομενα αρκετα χρονια.

                    Δεν εχω στοιχεια για αυτό. Δεν νομίζω ότι είναι ολα low budget. Αλλα δεν έχω στοιχεια να σου αποδείξω το αντίθετο

                    Ας υποθέσουμε ότι εχεις δικιο χωρίς να το πιστεύω. Ακόμα και τα low budget έχουν θέση στην αγορά και πολύ μεγάλη μάλιστα. Ο κινέζος να πουλάει θέλει , δεν τον νοιάζει να παίρνεις τις ναυαρχίδες του μόνο. Αν και θεωρω ότι πάρα πολλοί τις προτιμούν

                    Εχω ONEPLUS και ξέρω παρα πολλους που την προτιμούν πχ που έχει κυρίως flagship phones. Νταξει εχει και τα Nord σαν μεσαία σειρα αλλα γενικά είναι μάρκα με μεσαία και ακριβα τηλέφωνα, δεν βγάζει πολύ φτηνα όπως βγάζει η Xiaomi πχ

                    Εγώ πάντως αν είχα τα χρήματα και ήταν εδώ τούτο:
                    https://www.gocar.gr/news/feed/46342,Xiaomi_50000_paraggelies_27_lepta_.html
                    μια χαρά θα τα έσκαγα να το πάρω και να έχω επιδόσεις φανταστικες χωρίς το Label της Porsche και σε πολύ χαμηλότερη τιμή!!! Ο λόγος που δεν θα το πάρω είναι ότι δεν τα έχω όχι ότι δεν θα τα έδινα πάντως

                    Aν ψαξεις τα στοιχεια θα τα βρεις. Εκει που η apple πουλαει μονο ναυαρχιδες (με την εξαιρεση του se ολα τα iphones τιμη ναυαρχιδας εχουν αλλωστε) η xiaomi πρωτα σε πωλησεις εχει τα redmi notes, συσκευες των 200-250 ευρω δηλαδη.
                    Η one plus παλι, που οντως εχει κατα κανονα ακριβα μοντελα, δεν ειναι στις υψηλες θεσεις των πωλησεων. Και στα τελευταια της μοντελα εχει και τραγικη αξιοπιστια αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα.

                    Το θεμα λοιπον ειναι οτι αν ακομα και για 1000 ευρω καποιος ενδιαφερεται να παρει κατι με γερο brandname παρα κατι πιο ολοκληρωμενο και αντικειμενικα καλυτερο, σκεψου στα 100 χιλιαρικα. Ε γι'αυτο σου λεω οτι δεν προκειται ποτε να απειλησουν τους σοβαρους Ευρωπαιους οι Κινεζοι στις μεγαλες κατηγοριες. Σε low budget αυτοκινητα, αντε και σε καμια μεσαια κατηγορια (στυλ τεσλα 3) ναι, μπορουν μεχρι και να μονοπωλησουν την αγορα. Αλλα για πιο πανω μετρανε αλλα πραγματα που δεν τα εχουν. Σε 30 χρονια, αν βγαζουν κορυφαια αυτοκινητα και αποκτησουν τροπαια και σε αγωνες κλπ το ξανασυζηταμε, ως τοτε ομως δεν εχουν τυχη.

                    Καλά εδώ είσαι εδώ είμαι θα το δούμε , κοντή γιορτή. εγώ νομίζω ότι έχεις λαθος. Πάντως οι πωλήσεις είναι στα low budget και στα μεσαία όχι στα πολύ ακριβά.

                    Cirus the virus

                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tgd last edited by

                      @dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      Τον παράγοντα μούρη ξεχάσατε. Ιδιαίτερα στα πρίμιουμ, είναι ο περισσότερο βαρύνων. Και εδώ είναι που έχουμε την ανατροπή των Αμερικάνοι. Ελλείψει σοβαρού ανταγωνισμού ή τεχνολογικής υστέρησης, τα αμερικάνικα ηλεκτρικά τέζλα με πολύ ολίγη από ρίβιαν, είναι προς ώρας τα ΤΗΑΤ CAR των ηλεκτρικών ιχ. Εξαιρουμένων των Πόρσε, έστω.

                      Αχ, είδα χθες μια Taycan 4S...

                      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • katafractos17
                        katafractos17 last edited by katafractos17

                        Εγώ περιμένω την έκθεση να δω τη Macan. 🙂

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • fanis75
                          fanis75 moderator @tgd last edited by

                          @tgd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          Αχ, είδα χθες μια Taycan 4S...

                          Που να την οδηγήσεις κιόλας....!! πουλάς σπίτι την επομένη....χαχα!!

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            driver-m @cirus last edited by

                            @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            Kι εγω με ναυαρχιδα της xiaomi ειμαι που ειναι σιγουρα ανωτερη απο iphones και μονο με κορυφαια androids συγκρινεται.
                            Αλλα ειμαστε η συντριπτικη μειοψηφια που δινουν τετοια χρηματα για κινεζικο. Με τοσα λεφτα παει το 70% σε apple και το 20% σε samsung.
                            Tο ιδιο θεωρω οτι θα συμβει και με τα αυτοκινητα.

                            720a56c0-91ce-49cb-a3bf-2fcf0165cfef-image.png

                            XIAOMI, OPPO, VIVO και αρκετοι άλλοι στο Others είναι κινέζοι

                            οποτε σε πωλήσεις μαζι είναι πολύ περισσότερες από Apple , Samsung

                            Κατι ανάλογο προβλέπω και για το μέλλον για τα αυτοκίνητα

                            αλλα αντί για Samsung θα είναι HYUNDAI/KIA, αντί για APPLE θα είναι tesla και οι αντιστοιχες κινέζικες φυσικά

                            και οι ευρωπαικές μέσα στο others μαζι με τις πιο μικρες κινέζικες μάρκες

                            Oι πωλησεις των Κινεζων ειναι κατα 95% σε low budget κινητα, αυτο σου γραφω.
                            Το ιδιο προβλεπω να γινεται και με τα αυτοκινητα. Αν καποιος ειναι να δωσει 150κ για ηλεκτρικο, ε 9 στις 10 θα παρει taycan κι οχι byd, τουλαχιστον τωρα και τα επομενα αρκετα χρονια.

                            Δεν εχω στοιχεια για αυτό. Δεν νομίζω ότι είναι ολα low budget. Αλλα δεν έχω στοιχεια να σου αποδείξω το αντίθετο

                            Ας υποθέσουμε ότι εχεις δικιο χωρίς να το πιστεύω. Ακόμα και τα low budget έχουν θέση στην αγορά και πολύ μεγάλη μάλιστα. Ο κινέζος να πουλάει θέλει , δεν τον νοιάζει να παίρνεις τις ναυαρχίδες του μόνο. Αν και θεωρω ότι πάρα πολλοί τις προτιμούν

                            Εχω ONEPLUS και ξέρω παρα πολλους που την προτιμούν πχ που έχει κυρίως flagship phones. Νταξει εχει και τα Nord σαν μεσαία σειρα αλλα γενικά είναι μάρκα με μεσαία και ακριβα τηλέφωνα, δεν βγάζει πολύ φτηνα όπως βγάζει η Xiaomi πχ

                            Εγώ πάντως αν είχα τα χρήματα και ήταν εδώ τούτο:
                            https://www.gocar.gr/news/feed/46342,Xiaomi_50000_paraggelies_27_lepta_.html
                            μια χαρά θα τα έσκαγα να το πάρω και να έχω επιδόσεις φανταστικες χωρίς το Label της Porsche και σε πολύ χαμηλότερη τιμή!!! Ο λόγος που δεν θα το πάρω είναι ότι δεν τα έχω όχι ότι δεν θα τα έδινα πάντως

                            Aν ψαξεις τα στοιχεια θα τα βρεις. Εκει που η apple πουλαει μονο ναυαρχιδες (με την εξαιρεση του se ολα τα iphones τιμη ναυαρχιδας εχουν αλλωστε) η xiaomi πρωτα σε πωλησεις εχει τα redmi notes, συσκευες των 200-250 ευρω δηλαδη.
                            Η one plus παλι, που οντως εχει κατα κανονα ακριβα μοντελα, δεν ειναι στις υψηλες θεσεις των πωλησεων. Και στα τελευταια της μοντελα εχει και τραγικη αξιοπιστια αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα.

                            Το θεμα λοιπον ειναι οτι αν ακομα και για 1000 ευρω καποιος ενδιαφερεται να παρει κατι με γερο brandname παρα κατι πιο ολοκληρωμενο και αντικειμενικα καλυτερο, σκεψου στα 100 χιλιαρικα. Ε γι'αυτο σου λεω οτι δεν προκειται ποτε να απειλησουν τους σοβαρους Ευρωπαιους οι Κινεζοι στις μεγαλες κατηγοριες. Σε low budget αυτοκινητα, αντε και σε καμια μεσαια κατηγορια (στυλ τεσλα 3) ναι, μπορουν μεχρι και να μονοπωλησουν την αγορα. Αλλα για πιο πανω μετρανε αλλα πραγματα που δεν τα εχουν. Σε 30 χρονια, αν βγαζουν κορυφαια αυτοκινητα και αποκτησουν τροπαια και σε αγωνες κλπ το ξανασυζηταμε, ως τοτε ομως δεν εχουν τυχη.

                            Καλά εδώ είσαι εδώ είμαι θα το δούμε , κοντή γιορτή. εγώ νομίζω ότι έχεις λαθος. Πάντως οι πωλήσεις είναι στα low budget και στα μεσαία όχι στα πολύ ακριβά.

                            https://www.forbes.com/sites/johnkoetsier/2024/05/06/global-top-10-best-selling-smartphones-all-from-apple-samsung/

                            Στα τοπ 10 κινητα σε πωλησεις, τα 5 ειναι iphones (ολα ναυαρχιδες, οχι se) και τα υπολοιπα ειναι samsung απο τα οποια 2 ναυαρχιδες.
                            Οπως βλεπεις οι πωλησεις ειναι σε μεγαλο βαθμο στα "ακριβα" και εκει το ενδιαφερον μονοπωλει η apple.
                            Οι κινεζικες ναυαρχιδες ειναι κυριολεκτικα αφαντες.

                            ntinaras cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                            • L
                              lap last edited by lap

                              Ναι βρε συ! Αλλά τα δυο προιοντα έχουν όπως λένε διαφορετική ελαστικότητα ζητησης με βάση το εισόδημα!

                              Για παράδειγμα, είναι πιο ευκολο να κανεις μόστρα με 1000 ευρώ αγοράζοντας ένα μήλο παρα με 40-50Κ αγοράζοντας μερσεντές, VW κτλ

                              Ο κοινός παρανομαστής είναι το εισόδημα και ο συντελεστής η ξιπασιά του καθενός

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dettol last edited by

                                βλεπω τα θηρια της byd που ερχονται στην εκθεση αυτοκινητου και ειμαι πολυ περιεργος να δουμε σε μερικους μηνες στατιστικα πωλησεων της byd. Το dolphin και το atto πωλουν πολυ καλα, ειμαι σιγουρος για αυτο. Το seal θα πουλησει κουτσα στραβα σε οσους θελουν καλο ηλεκτρικο σενταν αλλα δεν γουσταρουν τεσλα/musk. Απορω ομως ποσο θα πουλησουν τα μοντελα που ειναι ακομα πιο πανω απο αυτο. Δηλ ποιοι θα δωσουν 40+k για "κινεζικο" αυτοκινητο.

                                Δεν εχω καμμια αμφιβολια οτι ειναι ποιοτικα και αξιοπιστα, αλλα δεν ξερω ποσο εχει πειστει για αυτο ο μεσος ελληνας. Επισης, οταν φτανεις να δινεις τετοια χρηματικα ποσα, οι περισσοτεροι σκεφτονται και το brand, αν οχι για λογους μουρης, αλλα για μεταπωλητικη αξια.

                                cirus A 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                                • L
                                  lap last edited by lap

                                  Ναι σαφέστατα. Για αυτό τα δίνουν χαμηλότερα. Ενα από αυτά που κοστίζουν 35-40 σε ευρωπαϊκό θανηταν 55-60. Και εκεί σκέφτεσαι τα 15-20Κ διαφοράς.

                                  Δες το από εσένα. Πήρες το Tesla διότι ήταν πολύ καλο και 20-30Κ φθηνότερο από αντίστοιχα ευρωπαϊκά.

                                  Το πρόβλημα το έχουν οι ευρωπαίοι. Πολλά από τα κεφάλαια για έρευνα και αναπτυξη μεταφέρθηκαν σε επενδύσεις χρηματιστηρίων και άσχετων τομέων, που ανα περιόδους είχαν ραλλυ κερδών ώστε να φουσκώνουν τους ισολογισμούς και τα κέρδη τους και να λαμβάνουν bonus τα στελέχη για τα νούμερα που πιάνουν.
                                  Αδιαφορούν για την έννοια του αυτοκινήτου. Έβαλαν λογιστές με γραβάτες και τουπέ να διευθύνουν βιομηχανίες αυτοκινήτων. Παλιότερα που τις βιομηχανίες τις κατείχαν οικογένειες με παράδοση στην αυτοκίνηση, είχαν αυτοσκοπό να βγουν πρώτοι. Τώρα που οι μετοχές είναι μοιρασμένες σε άσχετους, σκοπός είναι τα κέρδη και δη το πολύ μεσοπρόθεσμα. Κανεις δεν προσβλέπει σε κέρδη σε βάθος δεκαετιών.

                                  Έτσι, τα κεφαλαια για έρευνα και ανάπτυξη μειώθηκαν κάτι που θα οδηγήσει στην διάλυση της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας.

                                  Παράδειγμα η fiat. Είναι για γέλια πια. Σειρά έχει η άλφα ρομεο.

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • ntinaras
                                    ntinaras @driver-m last edited by

                                    @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    Kι εγω με ναυαρχιδα της xiaomi ειμαι που ειναι σιγουρα ανωτερη απο iphones και μονο με κορυφαια androids συγκρινεται.
                                    Αλλα ειμαστε η συντριπτικη μειοψηφια που δινουν τετοια χρηματα για κινεζικο. Με τοσα λεφτα παει το 70% σε apple και το 20% σε samsung.
                                    Tο ιδιο θεωρω οτι θα συμβει και με τα αυτοκινητα.

                                    720a56c0-91ce-49cb-a3bf-2fcf0165cfef-image.png

                                    XIAOMI, OPPO, VIVO και αρκετοι άλλοι στο Others είναι κινέζοι

                                    οποτε σε πωλήσεις μαζι είναι πολύ περισσότερες από Apple , Samsung

                                    Κατι ανάλογο προβλέπω και για το μέλλον για τα αυτοκίνητα

                                    αλλα αντί για Samsung θα είναι HYUNDAI/KIA, αντί για APPLE θα είναι tesla και οι αντιστοιχες κινέζικες φυσικά

                                    και οι ευρωπαικές μέσα στο others μαζι με τις πιο μικρες κινέζικες μάρκες

                                    Oι πωλησεις των Κινεζων ειναι κατα 95% σε low budget κινητα, αυτο σου γραφω.
                                    Το ιδιο προβλεπω να γινεται και με τα αυτοκινητα. Αν καποιος ειναι να δωσει 150κ για ηλεκτρικο, ε 9 στις 10 θα παρει taycan κι οχι byd, τουλαχιστον τωρα και τα επομενα αρκετα χρονια.

                                    Δεν εχω στοιχεια για αυτό. Δεν νομίζω ότι είναι ολα low budget. Αλλα δεν έχω στοιχεια να σου αποδείξω το αντίθετο

                                    Ας υποθέσουμε ότι εχεις δικιο χωρίς να το πιστεύω. Ακόμα και τα low budget έχουν θέση στην αγορά και πολύ μεγάλη μάλιστα. Ο κινέζος να πουλάει θέλει , δεν τον νοιάζει να παίρνεις τις ναυαρχίδες του μόνο. Αν και θεωρω ότι πάρα πολλοί τις προτιμούν

                                    Εχω ONEPLUS και ξέρω παρα πολλους που την προτιμούν πχ που έχει κυρίως flagship phones. Νταξει εχει και τα Nord σαν μεσαία σειρα αλλα γενικά είναι μάρκα με μεσαία και ακριβα τηλέφωνα, δεν βγάζει πολύ φτηνα όπως βγάζει η Xiaomi πχ

                                    Εγώ πάντως αν είχα τα χρήματα και ήταν εδώ τούτο:
                                    https://www.gocar.gr/news/feed/46342,Xiaomi_50000_paraggelies_27_lepta_.html
                                    μια χαρά θα τα έσκαγα να το πάρω και να έχω επιδόσεις φανταστικες χωρίς το Label της Porsche και σε πολύ χαμηλότερη τιμή!!! Ο λόγος που δεν θα το πάρω είναι ότι δεν τα έχω όχι ότι δεν θα τα έδινα πάντως

                                    Aν ψαξεις τα στοιχεια θα τα βρεις. Εκει που η apple πουλαει μονο ναυαρχιδες (με την εξαιρεση του se ολα τα iphones τιμη ναυαρχιδας εχουν αλλωστε) η xiaomi πρωτα σε πωλησεις εχει τα redmi notes, συσκευες των 200-250 ευρω δηλαδη.
                                    Η one plus παλι, που οντως εχει κατα κανονα ακριβα μοντελα, δεν ειναι στις υψηλες θεσεις των πωλησεων. Και στα τελευταια της μοντελα εχει και τραγικη αξιοπιστια αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα.

                                    Το θεμα λοιπον ειναι οτι αν ακομα και για 1000 ευρω καποιος ενδιαφερεται να παρει κατι με γερο brandname παρα κατι πιο ολοκληρωμενο και αντικειμενικα καλυτερο, σκεψου στα 100 χιλιαρικα. Ε γι'αυτο σου λεω οτι δεν προκειται ποτε να απειλησουν τους σοβαρους Ευρωπαιους οι Κινεζοι στις μεγαλες κατηγοριες. Σε low budget αυτοκινητα, αντε και σε καμια μεσαια κατηγορια (στυλ τεσλα 3) ναι, μπορουν μεχρι και να μονοπωλησουν την αγορα. Αλλα για πιο πανω μετρανε αλλα πραγματα που δεν τα εχουν. Σε 30 χρονια, αν βγαζουν κορυφαια αυτοκινητα και αποκτησουν τροπαια και σε αγωνες κλπ το ξανασυζηταμε, ως τοτε ομως δεν εχουν τυχη.

                                    Καλά εδώ είσαι εδώ είμαι θα το δούμε , κοντή γιορτή. εγώ νομίζω ότι έχεις λαθος. Πάντως οι πωλήσεις είναι στα low budget και στα μεσαία όχι στα πολύ ακριβά.

                                    https://www.forbes.com/sites/johnkoetsier/2024/05/06/global-top-10-best-selling-smartphones-all-from-apple-samsung/

                                    Στα τοπ 10 κινητα σε πωλησεις, τα 5 ειναι iphones (ολα ναυαρχιδες, οχι se) και τα υπολοιπα ειναι samsung απο τα οποια 2 ναυαρχιδες.
                                    Οπως βλεπεις οι πωλησεις ειναι σε μεγαλο βαθμο στα "ακριβα" και εκει το ενδιαφερον μονοπωλει η apple.
                                    Οι κινεζικες ναυαρχιδες ειναι κυριολεκτικα αφαντες.

                                    Μη συγκρινεις την αγορα της αμερικης.
                                    Εκει βγαζουν 200.000 το χρονο κατα μεσο ορο, και τα κινητα γι αυτους ειναι μια λιγοτερη εξοδος για φαγητο.
                                    Στην ελλαδα για να παρεις ενα iphone θα δουλευεις ενα μηνα.
                                    Στις ΗΠΑ 2 μερες.

                                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • cirus
                                      cirus @dettol last edited by cirus

                                      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      Δεν εχω καμμια αμφιβολια οτι ειναι ποιοτικα και αξιοπιστα, αλλα δεν ξερω ποσο εχει πειστει για αυτο ο μεσος ελληνας. Επισης, οταν φτανεις να δινεις τετοια χρηματικα ποσα, οι περισσοτεροι σκεφτονται και το brand, αν οχι για λογους μουρης, αλλα για μεταπωλητικη αξια.

                                      Αυτό ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΑΜΕΣΑ. Θα πάρει χρόνια, σιγα σιγά. Ειμαστε στην αρχή

                                      Γιαυτο ακριβώς τον λόγο εγραψα για το παραδειγμα με τα Smartphones. Οταν είχε έρθει η Xiaomi αντιμετοπίζοταν σαν κινεζια και μη σοβαρο

                                      Τωρα πια ολοι ξερουν την XIAOMI σε κινητά, πατινια, ποδήλατα και ενα σωρό αλλα πράγματα. Θα την μάθουν και στα αυτοκίνητα, οπως θα μάθουν και τις άλλες

                                      Ολο το θέμα είναι BRAND name. Δεν καθιερώνεται ενα νεο brand μεσα σε λίγο χρόνο, θελει χρονια.

                                      Δεν εχει σχέση με τιμή για μένα. Αν περασει μετά από χρόνια στο καταναλωτικό κοινό σαν μία μάρκα με κοινη αποδοχή που έχει service κτλ μια χαρά θα αγοράζουν. Το ίδιο ισχύει και εδώ

                                      Ακόμα και να αλλάξει Status ενα brand name θέλει πολύ χρόνο

                                      Ακόμα και τώρα που μιλάμε η HYUNDAI/KIA προσπαθει να αποτινάξει από πάνω της το φτηνο χαρακτήρα brand που είχε με τα Accent στο παρελθόν με τα φτηνα πλαστικά και φτηνιάρικα αμάξια

                                      Φτιαχνει τώρα πια φτηνιάρικα αμάξια? ΟΧΙ. Ακομα και τώρα λένε κάποιοι ελα τώρα μωρέ HYUNDAI??? και υποτιμούν. Ομως σε πολλους έχει αποκατασταθεί η φήμη της με σπουδαια αυτοκίνητα, με συμμετοχή της σε αγώνες, με εξαιρετικά σπορ αυτοκίνητα N Σειρές κτλ.

                                      Θέλει απλά χρόνο

                                      Cirus the virus

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • A
                                        antonmone @dettol last edited by

                                        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        βλεπω τα θηρια της byd που ερχονται στην εκθεση αυτοκινητου και ειμαι πολυ περιεργος να δουμε σε μερικους μηνες στατιστικα πωλησεων της byd. Το dolphin και το atto πωλουν πολυ καλα, ειμαι σιγουρος για αυτο. Το seal θα πουλησει κουτσα στραβα σε οσους θελουν καλο ηλεκτρικο σενταν αλλα δεν γουσταρουν τεσλα/musk. Απορω ομως ποσο θα πουλησουν τα μοντελα που ειναι ακομα πιο πανω απο αυτο. Δηλ ποιοι θα δωσουν 40+k για "κινεζικο" αυτοκινητο.

                                        Δεν εχω καμμια αμφιβολια οτι ειναι ποιοτικα και αξιοπιστα, αλλα δεν ξερω ποσο εχει πειστει για αυτο ο μεσος ελληνας. Επισης, οταν φτανεις να δινεις τετοια χρηματικα ποσα, οι περισσοτεροι σκεφτονται και το brand, αν οχι για λογους μουρης, αλλα για μεταπωλητικη αξια.

                                        450 οχήματα έχει πουλήσει από τον Απρίλιο,με στόχο τα 1000 για το 2024 και 13% μεριδίο αγοράς στα BEV.

                                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • cirus
                                          cirus @driver-m last edited by cirus

                                          @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          Kι εγω με ναυαρχιδα της xiaomi ειμαι που ειναι σιγουρα ανωτερη απο iphones και μονο με κορυφαια androids συγκρινεται.
                                          Αλλα ειμαστε η συντριπτικη μειοψηφια που δινουν τετοια χρηματα για κινεζικο. Με τοσα λεφτα παει το 70% σε apple και το 20% σε samsung.
                                          Tο ιδιο θεωρω οτι θα συμβει και με τα αυτοκινητα.

                                          720a56c0-91ce-49cb-a3bf-2fcf0165cfef-image.png

                                          XIAOMI, OPPO, VIVO και αρκετοι άλλοι στο Others είναι κινέζοι

                                          οποτε σε πωλήσεις μαζι είναι πολύ περισσότερες από Apple , Samsung

                                          Κατι ανάλογο προβλέπω και για το μέλλον για τα αυτοκίνητα

                                          αλλα αντί για Samsung θα είναι HYUNDAI/KIA, αντί για APPLE θα είναι tesla και οι αντιστοιχες κινέζικες φυσικά

                                          και οι ευρωπαικές μέσα στο others μαζι με τις πιο μικρες κινέζικες μάρκες

                                          Oι πωλησεις των Κινεζων ειναι κατα 95% σε low budget κινητα, αυτο σου γραφω.
                                          Το ιδιο προβλεπω να γινεται και με τα αυτοκινητα. Αν καποιος ειναι να δωσει 150κ για ηλεκτρικο, ε 9 στις 10 θα παρει taycan κι οχι byd, τουλαχιστον τωρα και τα επομενα αρκετα χρονια.

                                          Δεν εχω στοιχεια για αυτό. Δεν νομίζω ότι είναι ολα low budget. Αλλα δεν έχω στοιχεια να σου αποδείξω το αντίθετο

                                          Ας υποθέσουμε ότι εχεις δικιο χωρίς να το πιστεύω. Ακόμα και τα low budget έχουν θέση στην αγορά και πολύ μεγάλη μάλιστα. Ο κινέζος να πουλάει θέλει , δεν τον νοιάζει να παίρνεις τις ναυαρχίδες του μόνο. Αν και θεωρω ότι πάρα πολλοί τις προτιμούν

                                          Εχω ONEPLUS και ξέρω παρα πολλους που την προτιμούν πχ που έχει κυρίως flagship phones. Νταξει εχει και τα Nord σαν μεσαία σειρα αλλα γενικά είναι μάρκα με μεσαία και ακριβα τηλέφωνα, δεν βγάζει πολύ φτηνα όπως βγάζει η Xiaomi πχ

                                          Εγώ πάντως αν είχα τα χρήματα και ήταν εδώ τούτο:
                                          https://www.gocar.gr/news/feed/46342,Xiaomi_50000_paraggelies_27_lepta_.html
                                          μια χαρά θα τα έσκαγα να το πάρω και να έχω επιδόσεις φανταστικες χωρίς το Label της Porsche και σε πολύ χαμηλότερη τιμή!!! Ο λόγος που δεν θα το πάρω είναι ότι δεν τα έχω όχι ότι δεν θα τα έδινα πάντως

                                          Aν ψαξεις τα στοιχεια θα τα βρεις. Εκει που η apple πουλαει μονο ναυαρχιδες (με την εξαιρεση του se ολα τα iphones τιμη ναυαρχιδας εχουν αλλωστε) η xiaomi πρωτα σε πωλησεις εχει τα redmi notes, συσκευες των 200-250 ευρω δηλαδη.
                                          Η one plus παλι, που οντως εχει κατα κανονα ακριβα μοντελα, δεν ειναι στις υψηλες θεσεις των πωλησεων. Και στα τελευταια της μοντελα εχει και τραγικη αξιοπιστια αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα.

                                          Το θεμα λοιπον ειναι οτι αν ακομα και για 1000 ευρω καποιος ενδιαφερεται να παρει κατι με γερο brandname παρα κατι πιο ολοκληρωμενο και αντικειμενικα καλυτερο, σκεψου στα 100 χιλιαρικα. Ε γι'αυτο σου λεω οτι δεν προκειται ποτε να απειλησουν τους σοβαρους Ευρωπαιους οι Κινεζοι στις μεγαλες κατηγοριες. Σε low budget αυτοκινητα, αντε και σε καμια μεσαια κατηγορια (στυλ τεσλα 3) ναι, μπορουν μεχρι και να μονοπωλησουν την αγορα. Αλλα για πιο πανω μετρανε αλλα πραγματα που δεν τα εχουν. Σε 30 χρονια, αν βγαζουν κορυφαια αυτοκινητα και αποκτησουν τροπαια και σε αγωνες κλπ το ξανασυζηταμε, ως τοτε ομως δεν εχουν τυχη.

                                          Καλά εδώ είσαι εδώ είμαι θα το δούμε , κοντή γιορτή. εγώ νομίζω ότι έχεις λαθος. Πάντως οι πωλήσεις είναι στα low budget και στα μεσαία όχι στα πολύ ακριβά.

                                          https://www.forbes.com/sites/johnkoetsier/2024/05/06/global-top-10-best-selling-smartphones-all-from-apple-samsung/

                                          Στα τοπ 10 κινητα σε πωλησεις, τα 5 ειναι iphones (ολα ναυαρχιδες, οχι se) και τα υπολοιπα ειναι samsung απο τα οποια 2 ναυαρχιδες.
                                          Οπως βλεπεις οι πωλησεις ειναι σε μεγαλο βαθμο στα "ακριβα" και εκει το ενδιαφερον μονοπωλει η apple.
                                          Οι κινεζικες ναυαρχιδες ειναι κυριολεκτικα αφαντες.

                                          το καλύτερο σε πωλήσεις έχει μόλις 4,4% και μιλάμε για apple η οποία είναι η μοναδική μαρκα που εχει διαφορετικό λειτουργικό και στην αμερική ΠΟΛΥ μεγαλύτερο ποσοστό.

                                          Στα αυτοκίνητα δεν θα είναι ετσι. Θα δεις μολις έρθει το XIAOMI ευρώπη πως θα πουλήσει που δεν είναι φτηνό αμάξι. Δεν το έχουν φέρει ακόμα γιατι δεν προλαβαινουν να πουλάνε, εχουν ξεπουλήσει ολα τα αυτοκίνητα από την παρουσίαση του.

                                          Οταν ερθει λοιπον ενα κινεζικο αμάξι από μια μάρκα που γνωρίζει ηδη ο κόσμος και οχι την BYD που δεν την ξέρει ακόμα ή τις υπόλοιπες θα δεις

                                          Επίσης οι κινέζοι εχουν στις τάξεις τους γνωστες ακριβές μάρκες οπως SMART, VOLVO, POLESTAR κτλ

                                          και αυτά κινέζικα είναι μην τα ξεχνάς

                                          εχουν πάρει ήδη πάρα πολλοι VOLVO (λέγε με GEELY) ή εχουν παραγγείλει

                                          Cirus the virus

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            civil357 last edited by

                                            Πάντως ενώ στην Ε.Ε. δείχνει να αυξάνουν ποσοστά οι κινέζοι , στην Νορβηγία που είναι πιο μπροστά από όλους στην ηλεκτροκίνηση , η Τεσλα κάνει το πάρτι της ζωής της.

                                            https://cleantechnica.com/2024/04/04/evs-take-91-5-share-in-norway/

                                            Το Υ μπορεί να έχει πουλήσει περισσότερα από ότι όλη η υπόλοιπη δεκάδα αθροιζόμενη. Επίσης παντελής έλλειψη στη δεκάδα από Volvo ή polestar . Περίεργο.

                                            Θα μου πείς ξέρεις τιμές , διαθεσιμότητες ή προσφορές της εκεί αγοράς; όχι, έτσι για την κουβέντα.

                                            Πρώτος Κινέζος στην έκτη θέση το Μg 4.

                                            cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 680
                                            • 681
                                            • 682
                                            • 683
                                            • 684
                                            • 897
                                            • 898
                                            • 682 / 898
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr