-
@tolisk20 said in Οδήγησα....:
Τ αμαξι ειναι σε ολα αριστο..εκτος του οτι ειναι ενα c suv με χωρους b suv.. στο μπλε χρωμα μ αρεσει..θα το ηθελα με μια πιο σπορτιφ 18αρα η 19αρα ζαντα..αλλαζει ολο τ αμαξι..
To μπλέ ειναι η σπορ έκδοση (F sport) και φοράει διαφορετικές 18αρες ζάντες σε σχεδίαση και χρώμα.
Καθαρά με την λογική, κάποιος θα προτιμήσει το LBX. Αλλά το γκάζι του 2λιτρου ειναι γλυκό και επίσης ταξιδεύει και πιο άνετα, πιο αρχοντικά. Αναγνωρίζω όμως ότι ειναι αμάξι με περιορισμένο κοινό, πιο "ειδικού" σκοπού. Ειναι ένα αυτοκίνητο που μπορείς να το έχεις για 15 χρόνια ξένοιαστα, εφόσον σε καλύπτει.
-
@fanis75 said in Οδήγησα....:
@alex-mix said in Οδήγησα....:
Επίσης, πολλοί κολλάνε στους χώρους - ειδικά αποσκευών, γιατί μάλλον έχουν μεταφορικές εταιρίες!Και να μην κολλάς στον χώρο αποσκευών που χρειάζεται, εκτός αν μια ζωή μείνεις μόνο με την καλή σου προσωπικά αν είχα ένα αμάξι 4.50μ και με ταλαιπωρουσε στο παρκάρισμα θα ήθελα να είχα τουλάχιστον χώρους, αλλιώς παίρνω μικρότερο πληρώνω πολύ λιγότερο και δεν ζορίζομαι στο παρκάρισμα.
Μόνο που άκουσα ότι είναι πίσω σαν το chr το προηγούμενο απ εμένα θα είχε άκυρο αν είχα να διαλέξω. -
Βγαίνει και με την τετρακίνηση της CC;
-
@que2 said in Οδήγησα....:
Βγαίνει και με την τετρακίνηση της CC;
Πλέον ναι, βγαίνει με το δυνατό μοτέρ πίσω και ότι το προηγούμενο που ήταν για γέλια.
-
Επειδή τα αυτοκίνητα είναι όπως οι γυναίκες, επιβάλλεται το test drive πριν αγοράσεις, και αλλάζεις μοντέλο για νεότερο κάθε τρία χρόνια, πάμε να δούμε τι θα πάρουμε.
Εχει λυσσάξει ο λαπ με το mg3 το έκανα βόλτα για να του δώσω feedback. Αρχικά εξωτερικά δεν βλέπεται, εκεί στην mg δεν έχουν ιδέα από σχεδίαση αυτοκινήτου και φαίνεται, εσωτερικά η θέση οδήγησης δεν είναι η καλύτερη με τα πετάλια να είναι λίγο πιο δεξιά από όσο θα ήθελα, η περιμετρική όμως ορατότητα είναι καλή σε ένα έτσι και αλλιώς μικρό όχημα. Τα πλαστικά είναι μέτρια, έχουν όμως στυλ και η οθόνη γρήγορη με καλή ανάλυση σε κάμερες και οτιδήποτε άλλο. Επιλέξτε απαραίτητα την ακριβή έκδοση που σου δίνει ένα εξαιρετικό 360 και καλά καθίσματα, στην φθηνή είναι άβολα.
Ξεκινάμε και είναι αρκετά απότομο, δεν έχει την γραμμικότητα στο πεντάλ που έχουν αντίστοιχα ηλεκτρικά αλλά αυτό συνηθίζεται θεωρώ. Επίσης το τιμόνι δεν κόβει αρκετά και είναι και πολύ αργό, old school κατάσταση. Το πρώτο σοκ έρχεται με την ποιότητα κύλισης, έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά σε ανάρτηση η οποία είναι όσο μαλακή πρέπει για τα ελληνικά δεδομένα, απορροφάει ό,τι μπορεί με πάνω από ικανοποιητικό τρόπο, αν είχε και σωστό μέγεθος τροχών θα ήταν ακόμα καλύτερα τα πράγματα, ακόμα όμως και όταν πέσεις σε λακούβα δεν περνάνε μέσα στην καμπίνα έντονες ταλαντώσεις, το πλαίσιο φαίνεται πολύ στιβαρό. Επίσης δεν έχει καθόλου τριγμούς, αρχικά τουλάχιστον, άλλο ένα σημάδι της καλής συναρμογής. Εντός πόλης είναι τελείως αθόρυβο με τον θερμικό όταν δουλεύει χαμηλά να μην ακούγεται καθόλου, έχει πολύ έντονο regen, που θυμίζει opd.
Στην οδήγηση τώρα, kick down και ηλεκτρική απογείωση με αρκετό σπιναρισμα, μέχρι να μπει και ο θερμικός που σου δίνει άλλη μια γερή κλωτσιά σε κάθε αλλαγή των τριών ταχυτήτων. Ρολαρεις για λίγο ξανά πατάς και δεν κάνει τίποτα, περιμένεις κάνα δυο τρία δευτερόλεπτα και άντε πάλι πύραυλος. Κανονικό λουνα παρκ φαση, διακόσια άλογα σε σαράντα και πάλι διακόσια, γελάς δεν γίνεται. Ο ήχος του θερμικού ψηλά τέλειος, μου θύμισε το swift gti που είχα μικρός, κανονικό υβριδικό gti έφτιαξαν. Στις στροφές υποστρέφει με το τιμόνι να σου δίνει μέτρια πληροφορία, και τα λάστιχα συχνά να παραπονιούνται, κρατάει ταχύτητα πάντως.
Γενικά πρόκειται για ένα ωραίο παιχνίδι, δεν τα φτιάχνουν έτσι πια, καθημερινό κατσαρίδακι με προδιαγραφές σπορ, πολύ lag, πολύ πλάκα. Δεν έχει γραμμικότητα αλλά έχει χαρακτήρα αυτό που λείπει από τα υπόλοιπα καθημερινά σαραβαλακια, δεν περιμένω να έχει καλή κατανάλωση όπως άλλα full hybrid αλλά κάτι θα κάνει καλύτερο από τα non hybrid. -
Εγώ που το είδα από κοντά το βρήκα όμορφο
Κατά τα άλλα πολύ ενδιαφέρουσα η δοκιμή σου.Εγώ στατικά το είδα. Η θέση οδήγησης και εμένα μου φάνηκε κάπως. Θέλουν δουλειά σε αυτό το κομμάτι.
Γενικά όπως τα λες η φύση του είναι να οδηγείται όπως ένα νορμάλ αυτοκίνητο και απλά όταν πατάς για μια προσπέραση να έχει δύναμη. Μετά ξανά χαλαρά.
Το ίδιο σοκ έπαθα με το ZS που οδήγησα. Εξαιρετική απόσβεση ανάρτησης. Σε βαθμό που το suzuki έμοιαζε 15ετιας. Πολύ γεροδεμένο αμάξωμα. Όπως έμαθα η μαμά εταιρία συναρμολογεί τα audi στην αγορά τους. Οπότε κάτι μάλλον έκλεψε από την τεχνογνωσία.
-
@lap said in Οδήγησα....:
Εγώ που το είδα από κοντά το βρήκα όμορφο
Κατά τα άλλα πολύ ενδιαφέρουσα η δοκιμή σου.Εγώ στατικά το είδα. Η θέση οδήγησης και εμένα μου φάνηκε κάπως. Θέλουν δουλειά σε αυτό το κομμάτι.
Γενικά όπως τα λες η φύση του είναι να οδηγείται όπως ένα νορμάλ αυτοκίνητο και απλά όταν πατάς για μια προσπέραση να έχει δύναμη. Μετά ξανά χαλαρά.
Θα πάθεις πλάκα, έχει τρελή δύναμη, αλλά όχι πάντα, όταν θέλει αυτό!
-
@lap said in Οδήγησα....:
.
Το ίδιο σοκ έπαθα με το ZS που οδήγησα. Εξαιρετική απόσβεση ανάρτησης. Σε βαθμό που το suzuki έμοιαζε 15ετιας. Πολύ γεροδεμένο αμάξωμα.
Τα zs έρχονται εντός του έτους 23-27κ
-
Πω θα μας φας τα χρήματα εσύ.
-
@ataim said in Οδήγησα....:
@lap said in Οδήγησα....:
.
Το ίδιο σοκ έπαθα με το ZS που οδήγησα. Εξαιρετική απόσβεση ανάρτησης. Σε βαθμό που το suzuki έμοιαζε 15ετιας. Πολύ γεροδεμένο αμάξωμα.
Τα zs έρχονται εντός του έτους 23-27κ
Άρα 27Κ το full exra υβριδικό. Ε ρε τι έχει να γίνει!!!!
+4Κ από το αντίστοιχο MG3.
Σε ευχαριστώ για τον κόπο σου και την ενημέρωση.
-
@lap said in Οδήγησα....:
@ataim said in Οδήγησα....:
@lap said in Οδήγησα....:
.
Το ίδιο σοκ έπαθα με το ZS που οδήγησα. Εξαιρετική απόσβεση ανάρτησης. Σε βαθμό που το suzuki έμοιαζε 15ετιας. Πολύ γεροδεμένο αμάξωμα.
Τα zs έρχονται εντός του έτους 23-27κ
Άρα 27Κ το full exra υβριδικό. Ε ρε τι έχει να γίνει!!!!
+4Κ από το αντίστοιχο MG3.
Σε ευχαριστώ για τον κόπο σου και την ενημέρωση.
ναι αλλα υβριδικο και κιβωτιο χωρις να εχουμε δειγμα ειναι λιγο ρισκο.Πρεπει να φανουν στο χρονο αυτα
-
Προσφάτως χρειάστηκα αυτοκίνητο να κινηθώ μια μέρα καθώς έχω μείνει με ένα προς το παρόν και το χρειαζόταν η σύζυγος. Έτσι είχα δανεικό του κουνιάδου το f/l 2008 1,2 puretech 100ps (μαύρο). Το πήρε leasing με σκοπό να το κρατήσει Πάμε στην ουσία του πράγματος.
Κινητήρας:
Ως κάτοχος puretech 130 manual σε 308 mk ii μπορώ να πω ότι κατάλαβα άμεσα τη διαφορά. Η διαφορά βάρους μεταξύ των δύο δεν νομίζω ότι δικαιολογεί την διαφορά στη σπιρτάδα και τις ανάσες. Δεν υστερεί το αμάξι με έναν ενήλικο (αν και εγώ είμαι στο 1.75 του ενήλικα όντας 130 κιλά) και clima αλλά επειδή κατ' ουσία αφορά οικογενειακό όχημα θεωρώ απαραίτητη την αναβάθμιση στα 136ps (αισίως με τον mh) ώστε το αμάξι να κινείται άνετα υπό όλες τις συνθήκες με ανάσες τουλάχιστον έως τα 130-140 όπου αρχίζει να κρεμάει τις καμπύλες του ο puretech.
Φρένα - ανάρτηση - κιβώτιο - τιμόνι:
Ανθεκτικά φρένα στη χρήση που, οπως κάθε πεζό, πιάνουν από ψηλά και είναι πάντα πειστικά αν και λίγο απότομα σε σχέση με άλλους κατασκευαστές. Το κιβωτό ενώ είναι λίγο πιο σφιχτό από του 308 (ίσως αυτή η αίσθηση μου να είναι λανθασμένη καθώς το 2008 έχει ελάχιστα χιλιόμετρα ενώ το 308 μου 65k) αλλά παραμένει ασαφούς ακριβείας και μέτριας αίσθησης μη εμπνέοντας για γρήγορες αλλαγές Συνηθίζεται, αυτό. Η ανάρτηση είναι λίγο σφιχτή, προφανώς για να καλύψει τις περιττές κλήσεις του αμαξώματος. Το τελευταίο το καταφέρνει επαρκώς αλλά ο ημιακαμπτος κάνει πολύ πιο έντονα το "βατραχάκι" στις εγκάρσιες ανωμαλίες από ότι στο 308. Ίσως εδώ παίζει ρόλο και το πάτωμα του 208 γιατί οι αντιδράσεις του είναι ξερές με αποτέλεσμα να φέρνουν περισσότερο θόρυβο στην καμπίνα. Το τιμόνι κλασικό Peugeot, δίκοπο μαχαίρι. Εξαιρετικά χρηστικό, όντας ελαφρύ και σχετικά κοφτερό, για εντός πόλης. Ελαφρύ χωρίς ιδιαίτερο feedback για εκτός πόλης.
Πλαίσιο - εσωτερικό - διάκοσμος:
Οι χώροι είναι πολύ τίμιοι για το μέγεθος του εμπρός και πίσω. Προσωπικά έχω παράπονο από το διαθέσιμο πλάτος για τα πόδια στη θέση του οδηγού. Σωματώδης οδηγός ή οποιοσδήποτε οδηγά με "ανοικτά πόδια" δεν θα βολεύεται για μακρινές αποστάσεις. Τα πλαστικά όπου πιάνεις έχουν καλή υφή για την κατηγορία αλλά τουλάχιστον τα μισά στη καμπίνα είναι σκληρά. Η συναρμογή είναι καλή και δεν είχα τριγμούς ακόμα και σε κακοτραχαλο έδαφος όπου χρειάστηκε να πατήσω για λίγο. Ηχομόνωση τίμια αλλά η κύλιση λιγότερο ήσυχη από το 308, θεωρώ ένεκα υποδεέστερου πατώματος και πιο σφιχτης ανάρτησης. Το δεκαρι info είναι πιο χρηστικό από το παλιό 8αρι με σαφώς καλύτερα γραφικά. Μου αρέσουν πολύ τα χρηστικά short cuts φυσικών διακοπτών κάτω από το info, τα οποία μάλιστα περιλαμβάνουν (επιτέλους) διακόπτη clima off! Το software ανταποκρίνεται σε νορμάλ ταχύτητες. Χώρος αποσκευών πολύ καλός για το μέγεθός του και τετραγωνισμένος άρα πλήρως εκμεταλλεύσιμος.
Συμπέρασμα:
Αν και υπάρχουν ανταγωνιστές με καλύτερα οδηγικά χαρακτηριστικά όπως το Puma, ή πιο άνετα όπως τα Citroen το f/l του 2008 το θεωρώ μια πολύ καλή all around πρόταση αλλά όχι πάνω από τα 28.600€ της Active puretech 130mh. Πάλι πολλά είναι τα λεφτά αλλά μετά μπαίνει σε χωράφια άλλης κατηγορίας. Θεωρώ ότι με οικογενειακό κριτήριο καθώς έχει σχεδόν άριστους χώρους για το μέγεθος και την κατηγορία του σε συνδυασμό με την ομορφιά του μέσα έξω δεν θα έχει κανένα πρόβλημα να συνεχίσει να πουλάει σε ζεστό ψωμί.
-
Συμφωνώ απόλυτα με όσα είπες, αλλά επειδή και εγώ έχω όγκο και θέλω να οδηγώ με ανοικτά τα γόνατα, μόνο στο Αιρκρος έχω την άνεση και τον χώρο που θέλω και προφανώς και στο Κρόσλαντ, όπως και σχετικά και στο Κόντιακ.
Τα υπόλοιπα είναι για τις μετριότητες, ύψους και πλάτους...
Επειδή εγώ το έχω σε αυτόματο πετρέλαιο το αιρκρος και επειδή έχω οδηγήσει το αυτόματο πετρέλαιο με το 8τάχυτο 2008, τα περί κιβωτίου είναι και για τα δύο με άριστα το 10, στο 9 τουλάχιστον, αν και επειδή είναι αισιν στο 11 με 12...
-
Το οποίο EAT8 μας είπε καληνύχτα και μας σύστησε τον διπλοσύμπλεκτο φίλο του, δυστυχώς...
-
@sabas_thess said in Οδήγησα....:
Το οποίο EAT8 μας είπε καληνύχτα και μας σύστησε τον διπλοσύμπλεκτο φίλο του, δυστυχώς...
Προφανώς δεν συνεργάζεται με το υβριδικό...
-
Σήμερα το μεσημέρι πήρα td το X-Trail e-power 204ps N-connecta. Θα περιοριστώ μόνο στα όσα με ανησύχησαν καθώς αύριο έχω το μεσημέρι td Tiguan οπότε θα γράψω συνδυαστικά/συγκριτικά την άποψη μου εν ευθέτω χρόνο.
Λοιπόν το μόνο που με χάλασε είναι η κατάσταση στην οποία ήταν το δέρμα του τιμονιού και η οθόνη του infotainment. Δεν συγκράτησα πόσα χιλιόμετρα είχε άλλα αμφότερα ήταν σε κατάσταση τραγική. Στο τιμόνι το δέρμα/δερμάτινη είχε αρχίσει να φθείρεται και να σκληραίνει σαν σε αυτοκίνητο 15ετών+, η οθόνη του info ήταν λες και κερατώνει τον γκόμενο και της έριξε οξύ ενώ είχε ελάχιστους τριγμούς καμπίνας πιθανότητα από τον χώρο στο ντουλαπάκι, με αποτέλεσμα να μην είμαι βέβαιος αν κάτι συντόνιζε μέσα σε αυτό.
Με "ουαου factor" τον e-power κυρίως η αίσθηση με την οποία έφυγα από την αντιπροσωπεία ήταν ότι μάλλον αξίζει τα λεφτά του και θα εμπιστευόμουν σε αυτό την οικογένειά μου.
Τέλος, χωρίς να μπορώ (θέλω) να φτάσω στο budget του το e-power θα το ήθελα κολασμένα.
Περισσότερα από αύριο όταν η οικογενειακή μου ρουτίνα μου επιτρέψει να συντάξω το επόμενο σεντόνι.
-
@sabas_thess said in Οδήγησα....:
Σήμερα το μεσημέρι πήρα td το X-Trail e-power 204ps N-connecta. Θα περιοριστώ μόνο στα όσα με ανησύχησαν καθώς αύριο έχω το μεσημέρι td Tiguan οπότε θα γράψω συνδυαστικά/συγκριτικά την άποψη μου εν ευθέτω χρόνο.
Λοιπόν το μόνο που με χάλασε είναι η κατάσταση στην οποία ήταν το δέρμα του τιμονιού και η οθόνη του infotainment. Δεν συγκράτησα πόσα χιλιόμετρα είχε άλλα αμφότερα ήταν σε κατάσταση τραγική. Στο τιμόνι το δέρμα/δερμάτινη είχε αρχίσει να φθείρεται και να σκληραίνει σαν σε αυτοκίνητο 15ετών+, η οθόνη του info ήταν λες και κερατώνει τον γκόμενο και της έριξε οξύ ενώ είχε ελάχιστους τριγμούς καμπίνας πιθανότητα από τον χώρο στο ντουλαπάκι, με αποτέλεσμα να μην είμαι βέβαιος αν κάτι συντόνιζε μέσα σε αυτό.
Με "ουαου factor" τον e-power κυρίως η αίσθηση με την οποία έφυγα από την αντιπροσωπεία ήταν ότι μάλλον αξίζει τα λεφτά του και θα εμπιστευόμουν σε αυτό την οικογένειά μου.
Τέλος, χωρίς να μπορώ (θέλω) να φτάσω στο budget του το e-power θα το ήθελα κολασμένα.
Περισσότερα από αύριο όταν η οικογενειακή μου ρουτίνα μου επιτρέψει να συντάξω το επόμενο σεντόνι.
Ο τριγμος αυτός έχει αναφερθεί απο αρκετούς και δεν ειναι από το ντουλαπάκι,αλλά απο καπου μεσα στο ταμπλό .
-
@criuser said in Οδήγησα....:
@sabas_thess said in Οδήγησα....:
Το οποίο EAT8 μας είπε καληνύχτα και μας σύστησε τον διπλοσύμπλεκτο φίλο του, δυστυχώς...
Προφανώς δεν συνεργάζεται με το υβριδικό...
Μα το κιβωτιο ειναι το υβριδικο συστημα, παει πακέτο το κιβωτιο με το ηλεκτρομοτερ - ειναι εξηλεκτρισμένο κιβώτιο. Δεν ειναι αυτονομο υβριδικο συστημα. Νομιζω της Magna ειναι.
-
@fanis75 said in Οδήγησα....:
@criuser said in Οδήγησα....:
@sabas_thess said in Οδήγησα....:
Το οποίο EAT8 μας είπε καληνύχτα και μας σύστησε τον διπλοσύμπλεκτο φίλο του, δυστυχώς...
Προφανώς δεν συνεργάζεται με το υβριδικό...
Μα το κιβωτιο ειναι το υβριδικο συστημα, παει πακέτο το κιβωτιο με το ηλεκτρομοτερ - ειναι εξηλεκτρισμένο κιβώτιο. Δεν ειναι αυτονομο υβριδικο συστημα. Νομιζω της Magna ειναι.
Αρκεί να μην είναι γερμανική, σαν τον πρίνς και το δοχείο αντμπλού της μπος...
-
@criuser said in Οδήγησα....:
Αρκεί να μην είναι γερμανική, σαν τον πρίνς και το δοχείο αντμπλού της μπος...
Γαλλικός ειναι ο Prince για αυτό και τα τόσα θέματα. Απλά οι γερμανοί τον βετλίωσαν αρκετά και για αυτό έβγαζε πολύ λιγότερες ζημιές στις BMW, αλλά επειδή οι Γαλλικές καταβολές δεν κρύβονται, ήταν όντως το πιο ζημιάρικο μοτέρ των Γερμανών!
Οδήγησα....