-
@red_monster said in Οδήγησα....:
Μου είναι αδιάφορη η λειτουργίας του ηλεκτρικού πορτ μπαγκαζ με τη λογική ότι για να το ανοίξεις χρειάζεσαι πάλι ένα από τα δύο σου χέρια σε αντίθεση με το αυτόματο άνοιγμα με το κινητό στην τσέπη που δεν απαιτεί κανένα.
Για αυτο ειπα "ηλεκτρικο πορτ μπαγαζ και με αισθητηρα για το ποδι"! Αυτο μου εχει λειψει στο τεσλα. Αυτο που εχετε στα highland με το uwb bluetooth ειναι ενα ενδιαφερον ενδιαμεσο σταδιο, αλλα ειλικρινα θα προτιμουσα την φαση με το ποδι. Το καλο ειναι οτι μπορει να δουλεψει και με siri, οποτε λες στο ρολοι να κλεισει ή να ανοιξει το πορτμπαγαζ
-
Σαν τον κιτ μιλάς στο ρολόι και ανοίγει το πορτμπαγκάζ;;;
Γουστάρω!
Μιλαμε η πεθερά μου θα έμενε παγωτό, εάν το έκανα αυτό, καθως φωνάζει να της ανοίξω το πορτμπαγκάζ για να χώσει τα καφασια με τα ζαρζαβατικά!
Τι high tech γαμπρός ειναι αυτός!
-
@lap said in Οδήγησα....:
Σαν τον κιτ μιλάς στο ρολόι και ανοίγει το πορτμπαγκάζ;;;
Γουστάρω!
Μιλαμε η πεθερά μου θα έμενε παγωτό, εάν το έκανα αυτό, καθως φωνάζει να της ανοίξω το πορτμπαγκάζ για να χώσει τα καφασια με τα ζαρζαβατικά!
Τι high tech γαμπρός ειναι αυτός!
Μπροστά η πεθερά, ο lap στο πορτ παγκαζ μαζί με τον Ρολφ που μαδάει
-
@lap said in Οδήγησα....:
Σαν τον κιτ μιλάς στο ρολόι και ανοίγει το πορτμπαγκάζ;;;
Γουστάρω!
Μιλαμε η πεθερά μου θα έμενε παγωτό, εάν το έκανα αυτό, καθως φωνάζει να της ανοίξω το πορτμπαγκάζ για να χώσει τα καφασια με τα ζαρζαβατικά!
Τι high tech γαμπρός ειναι αυτός!
Βαζεις πεθερικά στο αμάξι σου;
Ένας λόγος που δεν παίρνω ποτε το δικό μου αμαξι όταν πάω βόρεια Εύβοια είναι για να μην μπαίνουν μέσα τα πεθερικά. Και στης γυναίκας που μπαίναν τους έβαζα να πλύνουν τα χέρια τους πρώτα.
Γενικά μόνο ο γιος που σέβεται είναι ευπρόσδεκτος πια ως επιβάτης.
Γυναίκα και κόρη απλά λερωνουν με τα πόδια, αφήνουν τρίχες κλπ -
@iceman7 said in Οδήγησα....:
@lap said in Οδήγησα....:
Σαν τον κιτ μιλάς στο ρολόι και ανοίγει το πορτμπαγκάζ;;;
Γουστάρω!
Μιλαμε η πεθερά μου θα έμενε παγωτό, εάν το έκανα αυτό, καθως φωνάζει να της ανοίξω το πορτμπαγκάζ για να χώσει τα καφασια με τα ζαρζαβατικά!
Τι high tech γαμπρός ειναι αυτός!
Βαζεις πεθερικά στο αμάξι σου;
Ένας λόγος που δεν παίρνω ποτε το δικό μου αμαξι όταν πάω βόρεια Εύβοια είναι για να μην μπαίνουν μέσα τα πεθερικά. Και στης γυναίκας που μπαίναν τους έβαζα να πλύνουν τα χέρια τους πρώτα.
Γενικά μόνο ο γιος που σέβεται είναι ευπρόσδεκτος πια ως επιβάτης.
Γυναίκα και κόρη απλά λερωνουν με τα πόδια, αφήνουν τρίχες κλπκαθε φορα που ακουω τετοια, νιωθω πιο ευλογημενος που μπηκα στο αμαξι του ice
Μαλλον τσεκαρε οτι δεν μου εχουν μεινει και πολλες τριχες και για αυτο εγινα αποδεκτος
-
Εγώ ζητάω πρόσφατο εκκαθαριστικό, δεν βάζω μέσα φτωχούς, σκέφτεσαι να με κολλήσουν λατέρνα φτώχεια χωρίς φιλότιμο ?
-
@red_monster said in Οδήγησα....:
Εγώ ζητάω πρόσφατο εκκαθαριστικό, δεν βάζω μέσα φτωχούς, σκέφτεσαι να με κολλήσουν λατέρνα φτώχεια χωρίς φιλότιμο ?
και οχι τιποτα αλλο, αλλα μαθαμε οτι δεν εχει καλους χωρους το Μ3 οποτε δεν θα χωραει και η λατερνα
-
Lexus UX300h, FWD.
Καιρό ήθελα να οδηγήσω το UX και επιτέλους τα κατάφερα και μάλιστα την ανανεωμένη έκδοση με το 5ης γενιάς υβριδικό σύνολο των 2 λίτρων που αποδίδει 200 ίππους (ΟΚ....199!). Η 5η γενιά υπόσχεται αυξημένες επιδόσεις, μειωμένη κατανάλωση, πιο πολιτισμένη λειτουργία και δυνατότητα κίνησης περισσότερη ώρα ηλεκτρικά. Ειναι το γνωστό σύνολο που φοράνε Corolla Cross & C-HR. Το οδήγησα για περίπου 2 ώρες και πάνω από 60χλμ σε διάφορους δρόμους (Α.Ο, πόλη, Ε.Ο, ανάβαση Πεντέλης, ανάβαση προς σπήλαιο Παιανίας), οπότε αποκόμισα μια αρκετά καλή γεύση.
Πάμε στα στατικά. Από σχεδίαση, για εμένα ειναι πάρα πολύ όμορφο και εντικειμενικά τραβάει τα βλέματα. Η μπροστά μάσκα ειναι πολύ επιβλητική και κάνει το αυτοκίνητο να δείχνει μεγαλύτερο. Πίσω οι γωνίες είναι λίγο περίεργες, αλλά τελικά το συνολικό αποτέλεσμα το κρίνω πολύ θετικά και το βρίσκω από τα πολύ όμορφα SUV. Το νέο μπλέ του πάει απίστευτα και έτσι έβγαλα αρκετές φωτογραφίες στα 2 χρώματα για σύγκριση.
Το εσωτερικό τώρα ειναι εξαιρετικό. Εντυπωσιάζει ως ένα βαθμό οπτικά (δεν είναι Γαλλικό!), όμως η εργονομία ειναι κορυφαία όπως και η ποιότητα. Δεν βρήκα κάποιο ψεγάδι ή αστοχία ποιοτικά, όσο μπόρεσα να το περιεργαστώ. Η κεντρική οθόνη είναι χορταστική στις 12+ ίντσες και εξαιρετική ανταπόκριση στο touch. Παρέχει αρκετές πληροφορίες και παραμετροποιήσεις. Αυτό που θα ήθελα, θα ήταν ένας πιο πλούσιος πίνακας οργάνων. Μου φάνηκε λίγο μικρή η οθόνη και δεν βρήκα πληροφορίες που θα ήθελα – για παράδειγμα την ένδειξη της περιοχής λειτουργία (ev, eco, power) που κινούμαι, ώστε να ξέρω πόσο γκάζι να πατήσω. Λεπτομέρειες ίσως, αλλά θα περίμενα κάτι καλύτερο από την Λέξους. Κρατάω μια επιφύλαξη μόνο, γιατί δεν έπαιξα ιδιαίτερα με τις ρυθμίσεις του πίνακα, οπόταν ίσως και να υπάρχουν διαφορετικές απεικονίσεις που απλά δεν τις βρήκα.
Από εξοπλισμό, οδήγησα την εκδοση luxury, που είναι αρκετά φορτωμένη, με στοιχεία όπως: ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και θερμαινόμενα καθίσματα, θερμαινόμενο τιμόνι, ηλιοροφή, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο τιμόνο, κλπ. Γενικά δεν λείπει κάτι σημαντικό, εκτός από την ηλεκτρικά ανοιγόμενη πόρτα του χώρου αποσκευών – φάουλ, σε αυτή την τιμή έπρεπε να είναι στάνταρ. Η καμπίνα αποπνέι μια πολυτέλεια (στην έκδοση που οδήγησα) και είναι απίστευτα ήσυχη και χαλαρωτική, ιδανική για να περνάς αρκετές ώρες την ημέρα, εαν χρειάζεται.
Από οδήγηση τώρα, το κινητήριο σύνολο ειναι γνωστό και αρκετά (έως και πολύ) δυνατό. Τόσο δυνατό που τα 18αρια Bridgestone Alenza 001 (1η φορά είδα αυτό το ελαστικό, δεν ήξερα καν ότι υπάρχει!) χάνουν εύκολα πρόσφυση κατά την εκκίνηση στην φανταστικής ποιότητας άσφαλτο που έχουμε και αποκαλούμε δρόμο. Οι ρεπρίζ ειναι πολύ καλές επίσης, αφού η επιτάχυνση από τα 100χαω στα 140χαω ειναι άμεση και αισθητή. Γενικά θυμίζει πολύ Corolla Cross στις επιδόσεις και στην λειτουργία, κάτι λογικό άλλωστε. Το 2λιτρο CHR δεν το έχω οδηγήσει. Σίγουρα λοιπόν δεν λείπουν οι επιδόσεις! Κάτι που συνδυάζεται με αρκετά μειωμένο ήχο (μουγκρητό) στο τέρμα γκάζι και που επιπλέον η χροιά του ήχου ειναι πολύ ευχάριστη και καθόλου ενοχλητική (όπως ειναι π.χ. στην Κορόλα μου – 1.8 θυμίζω με τα 122).
Η ανάρτηση ειναι απλά για σεμινάρια! Συνδυάζει την άνεση της Κορόλα Κρος, αλλά με καλύτερο έλεγχο του αμαξώματος (θυμίζει το νέο C-HR αρκετά, αλλά ειναι πιο άνετη) και πιο σφιχτή. Κατάφεραν σαν συνδυάσουν τα ασυνδύαστα και έχουμε την καλύτερη υλοποίηση σε ανάρτηση από όσα Τογιότα έχω οδηγήσει, ειναι άνετη και συνάμα στιφτερή, παρόλα τα RFT ελαστικά σε διάσταση 225/50/18. Το αυτοκίνητο στρίβει εξαιρετικά και έχει την δύναμη να επιταχύνει σε ανηφορικά κομμάτια και στροφές (π.χ. Πεντέλη), οπότε δεν σε αφήνει ποτέ ξεκρέμαστο. Πραγματικά το ευχαριστήθηκα στις στροφοδιαδρομές, ενώ ταυτόχρονα ταξιδεύεις με 140χαω άνετα, αθόρυβα και αρχοντικά. Ιδανικό αμάξι για μεγάλες αποστάσεις που όμως θα χαρίσει και χαμόγελο όταν χρειαστεί να ανέβεις στο χωρίο μετά το πολύωρο ταξίδι στην Ε.Ο. Το πήγα και λίγο χώμα, όσο επιτρέπουν τα 16 εκατοστά απόστασης από το έδαφος και ανταποκρίθηκε μια χαρά.
Εδώ να σημειώσω κάτι που μου έκανε εντύπωση: το UX έχει ρόδες μικρότερης διαμέτρου από το LBX!! Φοράει 225/50/18 ενώ το LBX φοράει 225/55/18. Το αναφέρω, γιατί στο LBX μου είχ κάνει εντύπωση η τόσο μεγάλη διάμετρος της ροδας και είχα πεί ότι οφείλεται σε μεγάλο βαθμό για την τόσο καλή ανάρτηση.
Σαν συμπέρασμα, μπορώ να πω ότι ειναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο το UX300h, άνετα στέκεται στην κορυφαία 3αδα των C suv. Αρνητικά δεν έχει, θα ρωτήσει κάποιος? Ναι έχει, το γνωστό χωροταξικό. Για το μέγεθός του έχει μικρό χώρο αποσκευών (αδιάφορο για εμένα), στα 400λτ, αλλά κυρίως ειναι αρκετά χαμηλός σε ύψος. Επίσης, ο χώρος πίσω ειναι μια χαρά, αλλά δεν είναι μεγάλος σε σχέση με τις εξωτερικές διαστάσεις. Εξάλλου, UX σημαίνει Urban Crossover. Προσωπικά, εαν έψαχνα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορία θα το αγόραζα εχτές, χωρίς να κοιτάξω κάτι άλλο. Αφού για εμένα συνδυάζει όλα όσα θέλω: ποιότητα, επιδόσεις, άνεση ανάρτηση, καμπίνα, στρίψιμο, οικονομία, ευκολία οδήγησης και εξοπλισμό (στις ακριβές εκδόσεις).
Μερικές φωτογραφίες ακόμα για όποιον θέλει.
-
Ευχαριστούμε για την ωραία παρουσίαση.
4.50μ είναι και βλέπω αρκετά κάτω από 400 λτ χώρο αποσκευών ως 367.
Θέλει προσπάθεια για να το μειώσεις τόσο.
Επίσης το πίσω πιλαρ δείχνει ιδιαίτερα σφικτο.
Το πλαίσιο της οθόνης πολυμέσων μοιάζει πολύ με αυτό των σιτροεν.
Προφανώς μέσα η ποιότητα του σαλονιού είναι από το πάνω ράφι και εξωτερικά είναι αρκετά όμορφο.
Από το cc ξεκινά κάνα 3-4Κ πάνω;
Κατανάλωση είδες στον χρόνο που το είχες; -
Καλά ρε αθλητικό καλοκαιριατικα;
-
@lap said in Οδήγησα....:
Καλά ρε αθλητικό καλοκαιριατικα;
Μπορεί να γύρισε απο προπόνηση ο σύντροφος
-
Ένα στριμωγμένο (τόσο στο πορτ - παγκάζ, όσο και στους εσωτερικούς χώρους) C-HR 1ης γενιάς είναι το UX, παρότι 10cm μακρυτερο, και ως διλιτρο (μόνο), πήγε άπατο στην ελληνική αγορά.
Μοιράζεται με το C-HR το ίδιο εξαιρετικό πάτωμα (TNGA-C), το οποίο χαρίζει αέρινη κύλιση με ωραία κρατήματα.
Ελαστικά 225/50/18 φοράνε και τα 1ης γενιάς C-HR με 18ρες, ενώ στα 2ης γενιάς έβαλαν 225/55/18.
Ως facelift, το UX έχει ακριβύνει αρκετά, χωρίς να έχει σημαντικές αλλαγές. Πάντως το προ fl UX μου είχε δώσει ολόιδια αίσθηση από άποψη θορύβου του eCVT με τα C-HR μου.
Σίγουρα ως Lexus είναι ποιοτικό και προσεγμένο στη λεπτομέρεια, αλλά το θεωρώ εκτός ελληνικής πραγματικότητας για ιδιωτική αγορά καινούριου. -
-
Εεε τωρα ...τι θα γινει ?
Θα παιζεις με την ψυχολογια μας?
Εβαλες την πορσε προχθες και ειπα να την παραγγειλω.
Τωρα μου βαζεις lexus.
Φταιω εγω μετα που δεν εχω παρει ακομα τιποτα -
@tkin73 said in Οδήγησα....:
Από το cc ξεκινά κάνα 3-4Κ πάνω;
Κατανάλωση είδες στον χρόνο που το είχες;Ξεκινάει από τις €37.300, δηλαδή ακριβώς €4.000 πάνω από την Active Plus του CC. Ααα και σε άλλα καλά νέα, πλέον για τις νέες παραγγελίες σε ΟΛΑ τα Λέξους, η τιμή ειναι κλειδωμένη!
Κατανάλωση, ήταν 7.5 όταν το έσκισα (Ε.Ο και ανάβαση) και 6.1 στα υπόλοιπα (πόλη, Ε.Ο, Α.Ο) με αρκετά πιο γρήγορη οδήγηση από την κανονική που θα έκανα στην καθημερινότητά μου.
@lap said in Οδήγησα....:
Καλά ρε αθλητικό καλοκαιριατικα;
Πάντα, ειδικά όταν οδηγώ.
-
@alex-mix said in Οδήγησα....:
Εεε τωρα ...τι θα γινει ?
Θα παιζεις με την ψυχολογια μας?
Εβαλες την πορσε προχθες και ειπα να την παραγγειλω.
Τωρα μου βαζεις lexus.
Φταιω εγω μετα που δεν εχω παρει ακομα τιποταΕυτυχώς που δεν αγοράζεις, γιατί ό,τι και να πάρεις θα το πάρεις στο σκατίμαυρο και θα το χαντακώσεις το αμάξι!!
Έχω χρόνο, η Αθήνα λίγη κίνηση και οι αντιπροσωπείες βαράνε μύγες (στην Πόρσε ένας πωλητής, όταν φύγαμε κλείδωσε την έκθεση...χαχα!), οπότε ειναι καλή εποχή για test drive, όπου έχω γνωστούς και φίλους.
-
@fanis75 said in Οδήγησα....:
Ευτυχώς που δεν αγοράζεις, γιατί ό,τι και να πάρεις θα το πάρεις στο σκατίμαυρο και θα το χαντακώσεις το αμάξι!!
Χαχα οχι ρε φιλε σου εδωσα το λογο μου οχι μαυρο.
Παντως το lexus το ειχε γνωστος που αλλαζει συχνα αυτοκινητα (CC 2.0,LEXUS,CHR 1.8) και δυσκολευτηκε πολυ να το δωσει.Τα αλλα εφυγαν σε ενα απογευμα. -
@alex-mix said in Οδήγησα....:
Παντως το lexus το ειχε γνωστος που αλλαζει συχνα αυτοκινητα (CC 2.0,LEXUS,CHR 1.8) και δυσκολευτηκε πολυ να το δωσει.Τα αλλα εφυγαν σε ενα απογευμα.
Ναι δεν φεύγει εύκολα γιατί δεν το ξέρει ο κόσμος και φοβάται και το 2λιτρο. Επίσης, πολλοί κολλάνε στους χώρους - ειδικά αποσκευών, γιατί μάλλον έχουν μεταφορικές εταιρίες!
Ορισμένα ειναι στο car μήνες και άλλα φεύγουν σε 2 εβδομάδες. Πάντως εαν το αγόραζα (μτχ πάντα) θα ήταν για να το κρατήσω πολλά χρόνια, μαζί με το Τέσλα.
-
Μικροτερες ροδες απ το lbx
Μικροτερο χωρο αποσκευων απ το lbx
Χωρις ηλεκτρικα ανοιγομενη θυρα αποσκευων οταν το lbx εχει απ την 2η πιο φτηνη εκδοση του..
Κατι δεν προσεξαν οσο πρεπει στην lexus.. -
Τ αμαξι ειναι σε ολα αριστο..εκτος του οτι ειναι ενα c suv με χωρους b suv.. στο μπλε χρωμα μ αρεσει..θα το ηθελα με μια πιο σπορτιφ 18αρα η 19αρα ζαντα..αλλαζει ολο τ αμαξι..
Δυσκολο να πουλησει οταν πλεον υπαρχει και το lbx..χρειαζοταν καινουργια γεννια μαζι με το νεο υβριδικο συστημα οχι απλα ενα facelift..οτι εκανε η τογιοτα με το chr..
Οδήγησα....