Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Tiguan 2024
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Tiguan 2024
    • 1
    • 2
    • 33
    • 34
    • 35
    • 36
    • 37
    • 137
    • 138
    • 35 / 138
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    113
    2750
    94443
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sportseat23 @gtsartsal last edited by

      @gtsartsal said in VW Tiguan 2024:

      @sportseat23 said in VW Tiguan 2024:

      @sabas_thess said in VW Tiguan 2024:

      @wantone said in VW Tiguan 2024:

      winter pack μηπως εχεις λιστα τι περιλαμβανει;

      στο δικο μου ηταν θερμαινομενα καθισματα αλλα και θερμαινομενα πιτσιλιστηρια και το αμαξι ειχε και ανοξείδωτη εξατμιση.

      περα απο την εξατμιση που οντως ειναι θετικο. τα αλλα πρεπει να μενεις σε ενα μερος οπως η Φλωρινα για να ειναι χρησιμα.

      Το winter pack stage 1 είναι ακριβώς όπως το λες. Το stage 2 που έδινε τα πίσω θερμαινόμενα το έκοψαν από τη More. Το 3 έχει επιπλέον remote. Για ανοξείδωτη εξάτμιση δεν ξέρω κάτι αλλά θα το ρωτήσω όταν θα πάω στα κοντά αντιπροσωπεία.

      Βασικά είπα να το αφήσω στην άκρη το winter pack και εκτός του Dcc+ να βάλω την αναβάθμιση ηχοσυστήματος Harman Kardon. Λατρεύω την μουσική και ειδικά την ποιοτική της απόδοση. Είναι κάτι το οποίο θα απολαμβάνω 365 ημέρες τον χρόνο, αντίθετα με το winter pack.

      Φανταζομαι το γνωριζεις ήδη, αλλα με το ΗΚ ηχοσυστημα χανεις το αποσπωμενο δαπεδο που σου δινει αλλα περιπου 20-25 εκατοστα βαθος στο πορτπαγκαζ.

      Σε όλο τα πλάτος του χώρου αποσκευών ή μόνο κεντρικά στο σημείο που τοποθετείται το γουφερ;

      το γουφερ πιανει το περιπου 1/4 του χωρου, αλλα δεν ειναι τοσο αυτο το θεμα, οσο οτι το πατωμα δεν αποσπαται, μονο σηκωνεται, που σημαινει οτι μπορεις να βαλεις πραγματα κατω απο το πατωμα αλλα οχι να χαμηλωσεις το πατωμα και να δημιουργησεις εννιαιο χωρο.

      gtsartsal 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • gtsartsal
        gtsartsal @sportseat23 last edited by gtsartsal

        @sportseat23 said in VW Tiguan 2024:

        @gtsartsal said in VW Tiguan 2024:

        @sportseat23 said in VW Tiguan 2024:

        @sabas_thess said in VW Tiguan 2024:

        @wantone said in VW Tiguan 2024:

        winter pack μηπως εχεις λιστα τι περιλαμβανει;

        στο δικο μου ηταν θερμαινομενα καθισματα αλλα και θερμαινομενα πιτσιλιστηρια και το αμαξι ειχε και ανοξείδωτη εξατμιση.

        περα απο την εξατμιση που οντως ειναι θετικο. τα αλλα πρεπει να μενεις σε ενα μερος οπως η Φλωρινα για να ειναι χρησιμα.

        Το winter pack stage 1 είναι ακριβώς όπως το λες. Το stage 2 που έδινε τα πίσω θερμαινόμενα το έκοψαν από τη More. Το 3 έχει επιπλέον remote. Για ανοξείδωτη εξάτμιση δεν ξέρω κάτι αλλά θα το ρωτήσω όταν θα πάω στα κοντά αντιπροσωπεία.

        Βασικά είπα να το αφήσω στην άκρη το winter pack και εκτός του Dcc+ να βάλω την αναβάθμιση ηχοσυστήματος Harman Kardon. Λατρεύω την μουσική και ειδικά την ποιοτική της απόδοση. Είναι κάτι το οποίο θα απολαμβάνω 365 ημέρες τον χρόνο, αντίθετα με το winter pack.

        Φανταζομαι το γνωριζεις ήδη, αλλα με το ΗΚ ηχοσυστημα χανεις το αποσπωμενο δαπεδο που σου δινει αλλα περιπου 20-25 εκατοστα βαθος στο πορτπαγκαζ.

        Σε όλο τα πλάτος του χώρου αποσκευών ή μόνο κεντρικά στο σημείο που τοποθετείται το γουφερ;

        το γουφερ πιανει το περιπου 1/4 του χωρου, αλλα δεν ειναι τοσο αυτο το θεμα, οσο οτι το πατωμα δεν αποσπαται, μονο σηκωνεται, που σημαινει οτι μπορεις να βαλεις πραγματα κατω απο το πατωμα αλλα οχι να χαμηλωσεις το πατωμα και να δημιουργησεις εννιαιο χωρο.

        Αυτό το χώρισμα που υπάρχει δεν βγαίνει εντελώς από το αυτοκίνητο;

        S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • A d P
          A d P moderator @gtsartsal last edited by

          @gtsartsal said in VW Tiguan 2024:

          Αν ο @sabas_thess σκέφτεται για ρεζέρβα τότε σίγουρα χάνεται ο χώρος κάτω από το δάπεδο.
          Αν όχι τότε το γουφερ δεν πιάνει πολύ χώρο.
          Θα βγάζει το χώρισμα και θα εκμεταλλεύεται όλο το Πορτ μπαγκαζ.

          Η ρεζέρβα είναι στάνταρ στα vag, όχι σαν τα Mazda που παραγγέλνετε από eBay k temu 😋😁😁

          R-LINE

          gtsartsal 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            sportseat23 @gtsartsal last edited by

            @gtsartsal said in VW Tiguan 2024:

            @sportseat23 said in VW Tiguan 2024:

            @gtsartsal said in VW Tiguan 2024:

            @sportseat23 said in VW Tiguan 2024:

            @sabas_thess said in VW Tiguan 2024:

            @wantone said in VW Tiguan 2024:

            winter pack μηπως εχεις λιστα τι περιλαμβανει;

            στο δικο μου ηταν θερμαινομενα καθισματα αλλα και θερμαινομενα πιτσιλιστηρια και το αμαξι ειχε και ανοξείδωτη εξατμιση.

            περα απο την εξατμιση που οντως ειναι θετικο. τα αλλα πρεπει να μενεις σε ενα μερος οπως η Φλωρινα για να ειναι χρησιμα.

            Το winter pack stage 1 είναι ακριβώς όπως το λες. Το stage 2 που έδινε τα πίσω θερμαινόμενα το έκοψαν από τη More. Το 3 έχει επιπλέον remote. Για ανοξείδωτη εξάτμιση δεν ξέρω κάτι αλλά θα το ρωτήσω όταν θα πάω στα κοντά αντιπροσωπεία.

            Βασικά είπα να το αφήσω στην άκρη το winter pack και εκτός του Dcc+ να βάλω την αναβάθμιση ηχοσυστήματος Harman Kardon. Λατρεύω την μουσική και ειδικά την ποιοτική της απόδοση. Είναι κάτι το οποίο θα απολαμβάνω 365 ημέρες τον χρόνο, αντίθετα με το winter pack.

            Φανταζομαι το γνωριζεις ήδη, αλλα με το ΗΚ ηχοσυστημα χανεις το αποσπωμενο δαπεδο που σου δινει αλλα περιπου 20-25 εκατοστα βαθος στο πορτπαγκαζ.

            Σε όλο τα πλάτος του χώρου αποσκευών ή μόνο κεντρικά στο σημείο που τοποθετείται το γουφερ;

            το γουφερ πιανει το περιπου 1/4 του χωρου, αλλα δεν ειναι τοσο αυτο το θεμα, οσο οτι το πατωμα δεν αποσπαται, μονο σηκωνεται, που σημαινει οτι μπορεις να βαλεις πραγματα κατω απο το πατωμα αλλα οχι να χαμηλωσεις το πατωμα και να δημιουργησεις εννιαιο χωρο.

            Αυτό το χώρισμα που υπάρχει δεν βγαίνει εντελώς από το αυτοκίνητο;

            δεν το γνωριζω. μαλλον θα βγαινει αλλα θα πρεπει να αφαιρεθει, δεν καθεται κατω.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • gtsartsal
              gtsartsal @A d P last edited by

              @a-d-p said in VW Tiguan 2024:

              @gtsartsal said in VW Tiguan 2024:

              Αν ο @sabas_thess σκέφτεται για ρεζέρβα τότε σίγουρα χάνεται ο χώρος κάτω από το δάπεδο.
              Αν όχι τότε το γουφερ δεν πιάνει πολύ χώρο.
              Θα βγάζει το χώρισμα και θα εκμεταλλεύεται όλο το Πορτ μπαγκαζ.

              Η ρεζέρβα είναι στάνταρ στα vag, όχι σαν τα Mazda που παραγγέλνετε από eBay k temu 😋😁😁

              Στο βιντεάκι του Τόμας που πήγε; Είχε λάστιχο;😉
              Στο Μάζντα από αντιπροσωπεία το πήρα μόνο το λάστιχο.

              A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • A d P
                A d P moderator @gtsartsal last edited by A d P

                @gtsartsal said in VW Tiguan 2024:

                @a-d-p said in VW Tiguan 2024:

                @gtsartsal said in VW Tiguan 2024:

                Αν ο @sabas_thess σκέφτεται για ρεζέρβα τότε σίγουρα χάνεται ο χώρος κάτω από το δάπεδο.
                Αν όχι τότε το γουφερ δεν πιάνει πολύ χώρο.
                Θα βγάζει το χώρισμα και θα εκμεταλλεύεται όλο το Πορτ μπαγκαζ.

                Η ρεζέρβα είναι στάνταρ στα vag, όχι σαν τα Mazda που παραγγέλνετε από eBay k temu 😋😁😁

                Στο βιντεάκι του Τόμας που πήγε; Είχε λάστιχο;😉
                Στο Μάζντα από αντιπροσωπεία το πήρα μόνο το λάστιχο.

                Στα γερμανικά δεν βάζουν, ούτε στα αυστραλέζικα.... έχουν καθαρούς δρόμους οι πολιτισμένες χώρες 😁.
                Είναι πολιτική επιλογή 😁 της κοσμοκαρ να βάζει,, όπως και της τεορεν (Renault - Dacia), εκτός από τα υγραερίου, γιατί εκεί μπαίνει το ρεζερβουάρ. Στο duster 4x4 σου δίνει την επιλοτκ για κανονικο τροχό νομίζω ή τον έχει στάνταρ
                Μικρό τροχό ανάγκης βεβαίως, αλλά...
                Ο Συγγελίδης, ο Σφακιανάκης κ.α. τις χρεώνουν έξτρα....

                R-LINE

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  sportseat23 @sabas_thess last edited by

                  @sabas_thess said in VW Tiguan 2024:

                  @wantone said in VW Tiguan 2024:

                  winter pack μηπως εχεις λιστα τι περιλαμβανει;

                  στο δικο μου ηταν θερμαινομενα καθισματα αλλα και θερμαινομενα πιτσιλιστηρια και το αμαξι ειχε και ανοξείδωτη εξατμιση.

                  περα απο την εξατμιση που οντως ειναι θετικο. τα αλλα πρεπει να μενεις σε ενα μερος οπως η Φλωρινα για να ειναι χρησιμα.

                  Το winter pack stage 1 είναι ακριβώς όπως το λες. Το stage 2 που έδινε τα πίσω θερμαινόμενα το έκοψαν από τη More. Το 3 έχει επιπλέον remote. Για ανοξείδωτη εξάτμιση δεν ξέρω κάτι αλλά θα το ρωτήσω όταν θα πάω στα κοντά αντιπροσωπεία.

                  Βασικά είπα να το αφήσω στην άκρη το winter pack και εκτός του Dcc+ να βάλω την αναβάθμιση ηχοσυστήματος Harman Kardon. Λατρεύω την μουσική και ειδικά την ποιοτική της απόδοση. Είναι κάτι το οποίο θα απολαμβάνω 365 ημέρες τον χρόνο, αντίθετα με το winter pack.

                  Επειδη φαινεται να το εχεις ψαξει, ερωτηση: εχεις ακουσει το εργοστασιακο συστημα ηχου; λεει τιποτα ή ψοφιο; μου ειχαν πει οτι σε hardware ειναι τα ιδια ηχεια με το ΗΚ αλλα βεβαια χωρις το γουφερ και χωρις το branding και σε software χωρις τις επιπλεον ρυθμισεις.

                  S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sonath @sportseat23 last edited by

                    @sportseat23 said in VW Tiguan 2024:

                    @sabas_thess said in VW Tiguan 2024:

                    @wantone said in VW Tiguan 2024:

                    winter pack μηπως εχεις λιστα τι περιλαμβανει;

                    στο δικο μου ηταν θερμαινομενα καθισματα αλλα και θερμαινομενα πιτσιλιστηρια και το αμαξι ειχε και ανοξείδωτη εξατμιση.

                    περα απο την εξατμιση που οντως ειναι θετικο. τα αλλα πρεπει να μενεις σε ενα μερος οπως η Φλωρινα για να ειναι χρησιμα.

                    Το winter pack stage 1 είναι ακριβώς όπως το λες. Το stage 2 που έδινε τα πίσω θερμαινόμενα το έκοψαν από τη More. Το 3 έχει επιπλέον remote. Για ανοξείδωτη εξάτμιση δεν ξέρω κάτι αλλά θα το ρωτήσω όταν θα πάω στα κοντά αντιπροσωπεία.

                    Βασικά είπα να το αφήσω στην άκρη το winter pack και εκτός του Dcc+ να βάλω την αναβάθμιση ηχοσυστήματος Harman Kardon. Λατρεύω την μουσική και ειδικά την ποιοτική της απόδοση. Είναι κάτι το οποίο θα απολαμβάνω 365 ημέρες τον χρόνο, αντίθετα με το winter pack.

                    Επειδη φαινεται να το εχεις ψαξει, ερωτηση: εχεις ακουσει το εργοστασιακο συστημα ηχου; λεει τιποτα ή ψοφιο; μου ειχαν πει οτι σε hardware ειναι τα ιδια ηχεια με το ΗΚ αλλα βεβαια χωρις το γουφερ και χωρις το branding και σε software χωρις τις επιπλεον ρυθμισεις.

                    Το εργοστασιακό σύστημα ήχου είναι μια χαρά!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      sabas_thess last edited by

                      Με πρόλαβε ο φίλος ανωτέρω. Έτσι έχω ακούσει και θα το διαπιστώσω λίαν συντόμως στο td αν ισχύει.

                      "I am what you made me", D.V.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        stefan147 last edited by stefan147

                        To vag έχει την κακιά συνήθεια να βαφτίζει "upgraded" ηχοσύστημα την προσθήκη παθητικού sub και ενός κεντρικού ηχείου και να το πουλάει ως 10 ΗΧΕΙΑ που τελικά όμως τα έτρεχε η ίδια πηγή! Μια τέτοια περίπτωση ήταν το Seat sound system που είχαν τα Leon 5F. Είχε διαφορά από το "απλό" με τα 8 ηχεία? Ναι είχε. Όχι δραματική αλλά γέμιζε πολύ πιο σωστά όλες τις συχνότητες και έδινε και μια αίσθηση surround, περισσότερο λόγω του κεντρικού ηχείου παρά του αδύναμου παθητικού sub.

                        Το HK στο Tiguan είναι ήδη ένα level πάνω από αυτό καθώς έχει ξεχωριστό ψηφιακό ενισχυτή οπότε αυτό από μόνο του είναι τεράστια διαφορά σε σχέση με το βασικό ηχοσύστημα. Τα ηχεία καθ' αυτά δεν αποκλείεται να είναι ακριβώς τα ίδια, δεν το έχω ψάξει, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι θα παίζουν και το ίδιο. Επίσης το sub είναι ενεργό με ότι αυτό συνεπάγεται. Δεν ξέρω πόσο το κοστολογούν από μόνο του αλλά για 300-400€ είναι no brainer. Το setup είναι ίδιο ακριβώς με αυτό που έδινε η Audi ως μεσαίο ηχοσύστημα στα Q5 πρώτης γενιάς. Τότε (2009) το χρέωνε 300€ και το είχα βάλει και ήταν παραπάνω από αξιοπρεπές και σίγουρα δεν είχε καμία σχέση με το βασικό.

                        Σε κάθε περίπτωση ακούγοντας κάποιος όχι ιδιαίτερα απαιτητικός το βασικό ηχοσύστημα θα είναι πει είναι οκ. Την διαφορά όμως θα την καταλάβει όταν ακούσει το HK.

                        FYI τελικά τα ηχεία δεν είναι ίδια. 8RI είναι ο κωδικός εξοπλισμού του HK. 8RM είναι το βασικό ηχοσύστημα. Όχι ότι σε σπεκς θα έχουν καμιά τρελή διαφορά αλλά λόγω ενισχυτή κάπου θα διαφοροποιούνται. Fun fact βλέπω το μπροστά ηχείο του βασικό ηχοσυστήματος έχει 30€+φπα και του HK εχει 29+ΦΠΑ. Το "καλύτερο" είναι φθηνότερο! 😁

                        3cf7a82c-4b47-43ef-a0d4-a12549dee57d-image.png

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • S
                          sabas_thess last edited by

                          @stefan147 το ίδιο ακριβώς sound system είχα στο Octavia mkii του 2005 και ήμουν απόλυτα ικανοποιημένος. Μάλιστα σε άμεση σύγκριση με το μαμά ηχοσύστημα φίλου στο ίδιο ακριβώς όχημα προσωπικά διαπίστωσα πολύ μεγάλη διαφορά. Ήτοι άξιζε τα επιπλέον χρήματα. Δεν θυμάμαι την τιμή γιατί του είχα βάλει διαφορά.

                          Στο προκείμενο τα 700€ ΠΦ δεν μου φαίνονται πολλά και προτίθεμαι να τα δώσω αν νιώσω από το μαμά ηχοσύστημα όπως ένιωσα στο Corolla του 2004 που είχα αγοράσει ακριβώς πριν τον Τσέχο. Ούτε είναι θέμα για εμένα η διαμόρφωση του χώρου αποσκευών από την στιγμή που έβαλαν το γουφερ τακτοποιημένο όμορφα στο πλάι, χωρίς να τρώει τη ρεζέρβα ή να βρίσκεται τοποθετημένο εντός αυτής με ότι (κακό) αυτό συνεπάγεται.

                          Γενικά να πω ότι όσο το μελετάω χαίρομαι πραγματικά για την προσοχή στη λεπτομέρεια που έχουν δώσει. Ανυπομονώ δε για το td αλλά και να το περιεργαστώ στατικό στην έκθεση.

                          "I am what you made me", D.V.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • S
                            stefan147 last edited by stefan147

                            OK δεν το λες φθηνό, δεδομένου και το κωλοσυστήματος με τους φόρους που εκτοξεύουν την τιμή αλλά δεν είναι και απαγορευτικό. Για κάποιον μερακλή που έχει όρεξη να ασχοληθεί και μελλοντικά να ρίξει και κάνα φράγκο παραπάνω, είναι φοβερή βάση. Μόνο με plug n play ηχεία και ηχομόνωση στις πόρτες φτιάχνεις ΠΟΛΥ καλύτερο ηχοσύστημα από τα high end που βάζουν στα premium του ομίλου και τα χρεώνουν 3.000+.

                            @sabas_thess said in VW Tiguan 2024:

                            Γενικά να πω ότι όσο το μελετάω χαίρομαι πραγματικά για την προσοχή στη λεπτομέρεια που έχουν δώσει. Ανυπομονώ δε για το td αλλά και να το περιεργαστώ στατικό στην έκθεση.

                            Ποτέ δεν έλειπε από τα σύγχρονα vag αυτή η αίσθηση πληρότητας. Οι γυφτιές, που υπάρχουν και είναι πολλές, είναι καλά κρυμμένες και δεν τις αντιλαμβάνεται ο μέσος χρήστης που μένει στο απτό και σ' αυτό που βλέπει το μάτι του.

                            A 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • K
                              kostis20 @A d P last edited by

                              @a-d-p said in VW Tiguan 2024:

                              @kostis20 said in VW Tiguan 2024:

                              Ε αυτο είναι και καινούριο διλιτρο 193ps ,τα αλλα ειναι μτχ...

                              Ε..ναι, αλλά πάλι πολλά λεφτά για Tiguan ...

                              Τα μτχ θα τα σπρώξει εύκολα η Καρεντα είτε leasing είτε balloon.... πρέπει να είναι μόλις 2000€ κάτω από καινούριο η τιμή τους.

                              Προσωπικά αυτο βλέπω ως πιο λογική αγορά.

                              A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • W
                                wantone @kostis20 last edited by

                                @kostis20 said in VW Tiguan 2024:

                                47.000 για μεταχειρισμένο δικίνητο Tiguan 1,5T?
                                Ok.

                                αναρτηση πισω ημιακαμπτος;

                                A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • W
                                  wantone @A d P last edited by

                                  @a-d-p said in VW Tiguan 2024:

                                  @kostis20 said in VW Tiguan 2024:

                                  47.000 για μεταχειρισμένο δικίνητο Tiguan 1,5T?
                                  Ok.

                                  Ενώ τα 55000€ για τετρακίνητο είναι πιο εύπεπτα ας πούμε 😁😯
                                  https://www.car.gr/s/6o6rdsdc/

                                  ωραιο αμαξι αυτο πολλα τα χρηματα οταν υπαρχει το Φρομεντορ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • S
                                    sabas_thess last edited by sabas_thess

                                    Ημιακαμπτο πίσω στο Tiguan δεν θυμάμαι να υπήρξε, ανεξαρτήτως γενιάς, μέχρι στιγμής.

                                    Το Formentor, με εξαίρεση το αποδεκτό μεν υποκειμενικό δε κριτήριο της εξωτερικής εμφάνισης, τι το κάνει καλύτερο από το Tig; Μέχρι το f/l ούτε τον ίδιο εξοπλισμό δεν του επέτρεπαν να φέρει. Δεν ξέρω καν αν και μετά το f/l του μπορείς να το παραγγείλεις με ηχομονωτικά κρύσταλλα (λέω αυτό ως χαρακτηριστικό παράδειγμα καθώς εκεί στην ηχομόνωση πάσχει περισσότερο από κάθε άλλο τομέα συγκριτικά με το Tig).

                                    "I am what you made me", D.V.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • L
                                      lap last edited by lap

                                      Sabas πολύ το αναλύεις. Πάρ'το να το χαρείς. Είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο.

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • A
                                        anapofasistos @stefan147 last edited by

                                        @stefan147 said in VW Tiguan 2024:

                                        OK δεν το λες φθηνό, δεδομένου και το κωλοσυστήματος με τους φόρους που εκτοξεύουν την τιμή αλλά δεν είναι και απαγορευτικό. Για κάποιον μερακλή που έχει όρεξη να ασχοληθεί και μελλοντικά να ρίξει και κάνα φράγκο παραπάνω, είναι φοβερή βάση. Μόνο με plug n play ηχεία και ηχομόνωση στις πόρτες φτιάχνεις ΠΟΛΥ καλύτερο ηχοσύστημα από τα high end που βάζουν στα premium του ομίλου και τα χρεώνουν 3.000+.

                                        @sabas_thess said in VW Tiguan 2024:

                                        Γενικά να πω ότι όσο το μελετάω χαίρομαι πραγματικά για την προσοχή στη λεπτομέρεια που έχουν δώσει. Ανυπομονώ δε για το td αλλά και να το περιεργαστώ στατικό στην έκθεση.

                                        Ποτέ δεν έλειπε από τα σύγχρονα vag αυτή η αίσθηση πληρότητας. Οι γυφτιές, που υπάρχουν και είναι πολλές, είναι καλά κρυμμένες και δεν τις αντιλαμβάνεται ο μέσος χρήστης που μένει στο απτό και σ' αυτό που βλέπει το μάτι του.

                                        Mόνο που αυτό δεν είναι ιδίωμα της VW αλλά της σύγχρονης αυτοκινητοβιομηχανιας. Άλλοι πουλάνε αμάξια με 40.000 ευρώ με ημιάκαμπτο

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • S
                                          stefan147 last edited by

                                          Η φαουβε πουλάει αμάξια 55 χιλιάδες ευρώ με ταμπουρά πισω. Γενικά δεν έχει σταματημό ο κατήφορος.

                                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dettol @stefan147 last edited by

                                            @stefan147 said in VW Tiguan 2024:

                                            Η φαουβε πουλάει αμάξια 55 χιλιάδες ευρώ με ταμπουρά πισω. Γενικά δεν έχει σταματημό ο κατήφορος.

                                            μα αφου δεν χρειαζονται δισκοφρενα πισω, αφου ετσι και αλλιως φρεναρουν με regen...
                                            ειναι θεουληδες 🙂

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 137
                                            • 138
                                            • 35 / 138
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr