-
@ilias-a said in Το προχωρημένο ADAS σύστημα Attention Assist αποφασίζει αν είστε ικανός να οδηγείτε:
@georgemit said in Το προχωρημένο ADAS σύστημα Attention Assist αποφασίζει αν είστε ικανός να οδηγείτε:
Μένω επαρχία φίλε μου και όπως σου είπα δεν υπάρχουν κοντά αυτές οι υποδομές ούτε διατίθεμαι να αφήσω την παραλία μου και να οδηγήσω 10 χλμ ως το κοντινότερο στάδιο. Μήπως να πρόσεχαν λίγο περισσότερο οι οδηγοί τους πεζούς;
Ηρθες προσωπο με προσωπο με τη στραβη και ευτυχως δεν υπηρξαν συνεπειες, παρολα αυτα δεν εισαι διατεθειμενος να σπαταλησεις 15-20 λεπτα απο το χρονο σου για την ασφαλεια σου (στην επαρχια συνηθως τοσος ειναι ο χρονος για αποσταση 20 χιλιομετρων) απο την αλλη το μερσεντε πηγαινε οπου ηθελε για νταλαβερισμα στο κινητο.
Αυτο ειναι το προβλημα μας το μεγαλο, ολοι μας κοιταμε μονο τη βολη μας.
Χωρις καμια προθεση να σε θιξω, απλα τις σκεψεις μου γραφω.Πραγματικά έχετε απίστευτη πλάκα. Όχι δεν είμαι διατεθιμένος να οδηγήσω15 λεπτά και δε κοιτάζω τη βολή μου. Σιγά μη ρίξουμε το φταίξιμο στους πεζούς. Κυκλοφορείς στο δρόμο ως πεζός ή φοβάσαι μη σου έρθει κανα ακυβέρνητο; Έχεις σκεφτεί ότι θα μπορούσε να πέσει πάνω σου την ώρα που πηγαίνεις στη δουλειά σου με το αυτοκίνητό σου;
-
@georgemit said in Το προχωρημένο ADAS σύστημα Attention Assist αποφασίζει αν είστε ικανός να οδηγείτε:
@ilias-a said in Το προχωρημένο ADAS σύστημα Attention Assist αποφασίζει αν είστε ικανός να οδηγείτε:
@georgemit said in Το προχωρημένο ADAS σύστημα Attention Assist αποφασίζει αν είστε ικανός να οδηγείτε:
Μένω επαρχία φίλε μου και όπως σου είπα δεν υπάρχουν κοντά αυτές οι υποδομές ούτε διατίθεμαι να αφήσω την παραλία μου και να οδηγήσω 10 χλμ ως το κοντινότερο στάδιο. Μήπως να πρόσεχαν λίγο περισσότερο οι οδηγοί τους πεζούς;
Ηρθες προσωπο με προσωπο με τη στραβη και ευτυχως δεν υπηρξαν συνεπειες, παρολα αυτα δεν εισαι διατεθειμενος να σπαταλησεις 15-20 λεπτα απο το χρονο σου για την ασφαλεια σου (στην επαρχια συνηθως τοσος ειναι ο χρονος για αποσταση 20 χιλιομετρων) απο την αλλη το μερσεντε πηγαινε οπου ηθελε για νταλαβερισμα στο κινητο.
Αυτο ειναι το προβλημα μας το μεγαλο, ολοι μας κοιταμε μονο τη βολη μας.
Χωρις καμια προθεση να σε θιξω, απλα τις σκεψεις μου γραφω.Πραγματικά έχετε απίστευτη πλάκα. Όχι δεν είμαι διατεθιμένος να οδηγήσω15 λεπτά και δε κοιτάζω τη βολή μου. Σιγά μη ρίξουμε το φταίξιμο στους πεζούς. Κυκλοφορείς στο δρόμο ως πεζός ή φοβάσαι μη σου έρθει κανα ακυβέρνητο; Έχεις σκεφτεί ότι θα μπορούσε να πέσει πάνω σου την ώρα που πηγαίνεις στη δουλειά σου με το αυτοκίνητό σου;
Αν εσυ αυτο καταλαβες μπραβο σου.
-
@nmsm2 said in Το προχωρημένο ADAS σύστημα Attention Assist αποφασίζει αν είστε ικανός να οδηγείτε:
@k-m said in Το προχωρημένο ADAS σύστημα Attention Assist αποφασίζει αν είστε ικανός να οδηγείτε:
@nmsm2 said in Το προχωρημένο ADAS σύστημα Attention Assist αποφασίζει αν είστε ικανός να οδηγείτε:
Το σύστημα αυτό παρέχεται ήδη από την toyota από τη βασική έκδοση (τουλάχιστον στο cc) και πριν την οδηγία της Ε.Ε.. Εφόσον δεν συγκρατείς το τιμόνι, δηλαδή για κάποιο χρόνο που αναγνωρίζει το σύστημα με βάση την ταχύτητα και τις συνθήκες οδήγησης (αλγόριθμος), σε προειδοποιεί αρχικά με ηχητική και οπτική ένδειξη (το τεστάρισα μια φορά υπό ασφαλείς συνθήκες). Είναι εξαιρετικό και δεν αφήνει περιθώρια οδήγησης χωρίς χέρια τύπου στρίβω τσιγάρο, μιλάω στο κινητό και καπνίζω οδηγώντας, και εάν είσαι στα πρόθυρα ύπνου (οδήγηση με ανοιχτά μεν μάτια αλλά υπνωμένος λόγω κούρασης) σε επαναφέρει. Αρχικά δεν είναι παρεμβατικό μόνο εφόσον μετά την πρώτη προειδοποίηση (και σωτήρια) δεν ανταποκριθείς πιάνοντας το τιμόνι, αρχίζει και επεμβαίνει σταδιακά. Τα συστήματα ασφαλείας είναι εξαιρετικά. Το ζήτημα εάν λαμβάνουν πληροφορίες οι ασφαλιστικές για τον τρόπο οδήγησης μας είναι άλλο θέμα και δεν έχει σχέση με την υποβοηθητική λειτουργία του.
μαλλον εννοεις οτι κλειδωσες ταχυτητα και ενεργοποιησες και τη "διατηρηση λωριδας" (πως λεγετε) που "οδηγαει" στην πράξη μόνο του. Εκει στο yaris μου λεει καθε τοσο να πιασω το τιμόνι.
Όχι, καμία σχέση, όταν δεν κάνεις καμία κίνηση στο τιμόνι για συγκεκριμένο χρόνο που το σύστημα αναγνωρίζει (έστω και απειροελάχιστη) το διαβάζει και στέλνει σε πρώτο στάδιο ηχητική και οπτική προειδοποίηση.
σε ελληνικο δρομο δεν παιζει αυτο
-
Τα συστήματα ADAS που ενσωματώνουν όλα τα καινούργια αυτοκίνητα είναι πολύ παρεμβατικά και δυστυχώς δεν απενεργοποιούνται μόνιμα.
-
το προβλημα με το lane ασσιστ δεν ειναι μεσα στην πολη μονο. και στις εθνικες και οταν πλησιαζεις σε διοδια που σε τραβαει οπου να ναι
-
@antonakis said in Το προχωρημένο ADAS σύστημα Attention Assist αποφασίζει αν είστε ικανός να οδηγείτε:
Εμπιστεύομαι τα ηλεκτρονικά περισσότερο από το μέσο Έλληνα στο δρόμο.
Αυτό. Χτες σε μια σύντομη βόλτα είχα μείνει μ@λακας να κοιτάω έναν 30κάτι οδηγό μπέμπας Χκάτι ολοκαίνουριας να "οδηγάει" στα στενά της Κηφισιάς με το βλέμμα κολλημένο στο κινητό μπροστά του. Αν πετάγόταν ένα παιδί/παππούς/σκυλί μπροστά του θα το καταλάβαινε μόνο απ το μπαμ. Και το μονο που θα έσωζε το άτυχο πλάσμα θα ήταν το ADAS αυτόματου φρεναρίσματος. Και αυτό είναι μόνο από την χτεσινή βόλτα.
Συγνώμη αλλά γενικά είμαστε τοσο στ@ρχιδια μας που ακομα και πειραματικα ADAS να βάλεις που να κρασαρουν κάθε ώρα και πάλι καλύτερα θα τα πάνε από τον Έλληνα οδηγό. Βασικά και τελειώς αυτόνομη οδήγηση να βάλεις -όπως είναι τώρα που ακόμη δεν το έχει- καλύτερα θα τα πάει.
-
Να δεις που στο τέλος όλοι toyota θα πάρουμε για να μην τρέχουμε και όταν μας λένε ότι δεν τρέχουμε να λέμε ότι τρέχουμε!
Ελλάδα είμαστε παιδιά. Πρώτα πρέπει να αλλάξει (λέμε τώρα) η νοοτροπία που έχουμε στην οδήγηση βλέπε αλλαγές λωρίδας δεξιά αριστερά σε κίνηση χωρίς αποτέλεσμα και μετά τα ηλεκτρονικά που έχει απίστευτα πολλά όπως διαβάζω η τουότα!
-
@bathan said in Το προχωρημένο ADAS σύστημα Attention Assist αποφασίζει αν είστε ικανός να οδηγείτε:
Τα συστήματα ADAS που ενσωματώνουν όλα τα καινούργια αυτοκίνητα είναι πολύ παρεμβατικά και δυστυχώς δεν απενεργοποιούνται μόνιμα.
Εγώ μια χαρά το έχω συνηθίσει. Όλα θέμα νοοτροπίας είναι
-
Αν οδηγείς σαν άνθρωπος, τα adas μια χαρά δουλεύουν.
-
@antonakis said in Το προχωρημένο ADAS σύστημα Attention Assist αποφασίζει αν είστε ικανός να οδηγείτε:
Αν οδηγείς σαν άνθρωπος, τα adas μια χαρά δουλεύουν.
Όχι σε όλες τις μάρκες. Ενίοτε είναι πολύ υπερευαίσθητα.
-
Στην Ελλάδα υπάρχει χρόνια η αυτόνομη οδήγηση. Γιατί όταν ο/η οδηγός με το ένα χέρι γράφει στο κινητό και με το άλλο ξύνει τα αχαμνά του, το αυτοκίνητο ουσιαστικά πάει μόνο του. Αυτόνομα.
-
Παρασκευας...
-
Είχα γνωστό στην αυτοκινητοβιομηχανία που μου έλεγε πριν 25 χρόνια ότι σχεδίαζε τέτοια συστήματα, μεταξύ των οποίων αναλυτή οινοπνεύματος που δεν θα άφηνε τον οδηγό να οδηγήσει αν είχε πιει! Κι έλεγε ότια θα γίνουν υποχρεωτικά. Να που ήρθε η ώρα!
Στην BMW μου (που δεν έχει κανένα τέτοιο σύστημα, μόνο μια ευγενική προειδοποίηση όταν φτάσεις κοντά στον μπροστινό, του στυλ παρακαλώ τηρείτε τις αποστάσεις) σου βγάζει ένα φλυτζάνι καφέ αν οδηγήσεις περίπου ένα τρίωρο. Αναρωτιέμαι πώς το υπολογίζει; Όχι με χρονόμετρο. Πρέπει να έχει είσοδο από τις μικροκινήσεις του τιμονιού. Είναι σίγουρο πάντως ότι κάτι κάνει σωστά, γιατί όταν είμαι κουρασμένος το μήνυμα μπορεί να βγει στις 2μιση ώρες, ενώ όταν είμαι ξεκούραστος τραβάει για μετά το 3ωρο.
Πάντως αυτό που θέλω από όλα αυτά τα συστήματα είναι ΝΑ ΜΗΝ ΜΕ ΠΡΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΜΠΙΙΙΠ-ΜΠΙΙΙΠ. Δεν καταλαβαίνουν ότι στο τέλος δεν θα τους δίνει κανένας σημασία;
-
@tgd said in Το προχωρημένο ADAS σύστημα Attention Assist αποφασίζει αν είστε ικανός να οδηγείτε:
Πάντως αυτό που θέλω από όλα αυτά τα συστήματα είναι ΝΑ ΜΗΝ ΜΕ ΠΡΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΜΠΙΙΙΠ-ΜΠΙΙΙΠ. Δεν καταλαβαίνουν ότι στο τέλος δεν θα τους δίνει κανένας σημασία;
Δυστυχώς σε όλα τα καινουργια ισχύει αυτό
Θα κλάνει ο απέξω διπλανός στο φανάρι και θα χτυπάει μπιπ !!! -
@tgd said in Το προχωρημένο ADAS σύστημα Attention Assist αποφασίζει αν είστε ικανός να οδηγείτε:
Πάντως αυτό που θέλω από όλα αυτά τα συστήματα είναι ΝΑ ΜΗΝ ΜΕ ΠΡΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΜΠΙΙΙΠ-ΜΠΙΙΙΠ. Δεν καταλαβαίνουν ότι στο τέλος δεν θα τους δίνει κανένας σημασία;
Σταδιακά η νομοθεσία θα απαιτήσει τα συστήματα αυτά να γίνουν πιο επεμβατικά.
-
@bathan said in Το προχωρημένο ADAS σύστημα Attention Assist αποφασίζει αν είστε ικανός να οδηγείτε:
@tgd said in Το προχωρημένο ADAS σύστημα Attention Assist αποφασίζει αν είστε ικανός να οδηγείτε:
Πάντως αυτό που θέλω από όλα αυτά τα συστήματα είναι ΝΑ ΜΗΝ ΜΕ ΠΡΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΜΠΙΙΙΠ-ΜΠΙΙΙΠ. Δεν καταλαβαίνουν ότι στο τέλος δεν θα τους δίνει κανένας σημασία;
Δυστυχώς σε όλα τα καινουργια ισχύει αυτό
Θα κλάνει ο απέξω διπλανός στο φανάρι και θα χτυπάει μπιπ !!!χθες περιφεριακη υμηττου , οριο 70. πηγαινα με 80-90. το μπιπ πηγε συνεφο
και ο δρομος ήταν και για παραπάνω σε εκεινα τα σημεια
απλα ενα οριο για ολα τα αυτοκινητα, ολα τα λαστοιχα, όλα τα φρένα, όλους τους οδηγους (όχι οτι ειμαι ο Σενα), αλλα αν θες με ενα οριο να τα πιασεις όλα το βαζεις και 50.
-
Εγώ στο puma πάντως έχω απενεργοποιήσει ότι δεν θέλω και αυτά που είναι ενεργοποιημένα δεν είναι καθόλου σπαστικά με μπιπ μπιπ κτλ. Επεμβαίνουν μόνο όταν χρειάζεται η κάνουν κάνα μπιπ πολύ σπάνια σαν προειδοποίηση. Αν ανοίξω το σύστημα που κάνει μπιπ μπιπ με τα όρια ταχύτητας που διαβάζει στους δρόμους κτλ πραγματικά γίνεται ανυπόφορη η οδήγηση lol. Απλά όταν το απενεργοποιειες μένει έτσι. Σε άλλους κατασκευαστές έχω ακούσει ότι όταν απενεργοποιεις ισχύει μόνο για εκείνη την στιγμή και την επόμενη που θα μπεις στο αμάξι ξαναειναι ενεργοποιημένο.
Αυτό είναι πολύ πολύ σπαστικό και ευτυχώς η ford δεν το έχει έτσι
-
Δεν το είχε. Πλεον είναι υποχρεωτικό
-
@lap said in Το προχωρημένο ADAS σύστημα Attention Assist αποφασίζει αν είστε ικανός να οδηγείτε:
Δεν το είχε. Πλεον είναι υποχρεωτικό
Μπορεί να έχεις δικιο. Δεν το γνωρίζω. Αν μένουν ενεργοποιημένα αυτά τα μπλιμπλιμπλικια είναι εξαιρετικά σπαζαρχιδικα πάντως όπως λένε και πιο πάνω.
-
Και στο QQ (υποθέτω και στα άλλα σύγχρονα Nissan), τα ADAS είναι πολύ καλά ρυθμισμένα,αλλά και η ενεργοποίηση/απενεργοποίηση τους είναι εξίσου εύκολα προσβάσιμη.
Βρίσκεις στην οθόνη του trip το μενού Drive assistant κι από εκεί επιλέγεις τι θες on/off σε ήχο ή λειτουργία κι ακόμη και να ρυθμίσεις και την ευαισθησία π.χ. για τη δόνηση του τιμονιού στο LKA σε 3 επίπεδα.
Όσον αφορά συγκεκριμένα για τα όρια ταχύτητας δεν μπορείς να απενεργοποιήσεις την εμφάνιση του εικονιδίου, αλλά τον ήχο μπορείς.Και το καλό είναι πως κρατάει τη ρύθμιση κι όταν επανεκκινήσεις το αμάξι (συμβαίνει σχεδόν με όλα τα συστήματα).Επίσης έχει και κουμπιά για γρήγορη πρόσβαση σε κάποια Adas.Γενικά,απ'όσα διαβάζω κι απ'όσα έχω τεστάρει,στον τομέα των ADAS η Nissan έχει ένα από τα καλύτερα συστήματα.
Το προχωρημένο ADAS σύστημα Attention Assist αποφασίζει αν είστε ικανός να οδηγείτε