-
Α, δεν έχει πάρει ακόμα μωρουδιακά ;
Καρότσια με αναρτήσεις και τρία μοντς, λικνα, ιπτάμενα ελεφαντάκια και κρέμες για συγκάματα ;Σε βλέπω με πατίνι
Με το καλό !
-
@red_monster said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Α, δεν έχει πάρει ακόμα μωρουδιακά ;
Καρότσια με αναρτήσεις και τρία μοντς, λικνα, ιπτάμενα ελεφαντάκια και κρέμες για συγκάματα ;Σε βλέπω με πατίνι
Με το καλό !
Χαχαχα!
Ακριβώς στην ίδια φάση ήμασταν και εμείς το 2019 , περιμέναμε Ιούλιο τα δίδυμα, μετά την πώληση 2 αυτοκινήτων και μπάτζετ που έφτανε άνετα τα 45.000 € ...
Και μετά ...μαμηθηκε ο Δίας , κοσμογονικές αλλαγές στον τρόπο ζωής μας, ΕΕ με 2 μωρά στην Ελλάδα, ούτε στον χειρότερο εχθρό σου μην τύχει!
Ήρθε και ο Κούλης με τα μπουνια , Covid , κλπ οπότε... καλοταξιδο το άριστα συντηρημένο αλλά...roma AMG look W203 και το Opel Astra H σε τιμή ανταλλαγής πριν το τσιμπήσει η ΒΕΛΜΑΡ ως προκαταβολή δανείου για Tuscon που είχε παραγγείλει φίλος.Για αυτό φίλε κλείσε το QQ τώρα!
-
Αφού απαριθμήσω τις μάρκες που είχα διαδοχικά για να καταλάβουν όλοι πόσο κολλημένος είμαι, toyota, fiat, παράλληλη χρήση Ford, suzuki, mazda, τώρα Citroen, με παράλληλη χρήση Skoda, κατέληξα να παραγγείλω πάλι Toyota... ήθελα Corolla Cross που έκανα και σύντομο τεστ(θα μείνει για κάποιο καιρό ακόμη και το ντίζελ αυτόματο Aircross) αλλά, κάπου κολλάω με το πορτμπαγκάζ γιατί χρειάζομαι το μέγιστο χώρο αποσκευών και, αν δεν αλλάξω γνώμη μέχρι την παράδοση, θα πάρω βαγκον κορολα.
Να σημειωθεί πως για διάφορους λόγους προσωπικους αλλα και αντικειμενικους, σχεδόν αντιπαθώ τα TOYOTA.
Οι λόγοι αγοράς πάρα την αντιπάθεια: αν βάλεις κάτω αυτή τη στιγμή το τι πληρώνεις και τι παίρνεις από τις διάφορες εταιρίες, ως προς κινητήρα/μετάδοση σε επίπεδο τεχνολογίας και αξιοπιστίας, συν ανάρτηση, ψηφιακές ευκολίες, ακόμη κι εμφάνιση στα τελευταία μοντέλα, δύσκολα θα βρεθεί καλύτερο vfm απ τα φουλ υβριδικά. Το μόνο σημαντικό που υστερούν τα Toyota είναι οι χώροι καμπίνας.
Στο τέλος όμως, αν δεις και τις τιμές μεταπώλησης που παραμένουν εξωφρενικά υψηλές για μεταχειρισμένα Toyota που πωλούνται, κι όχι απλά μπαίνουν αγγελία όπως άλλα, αυτή τη στιγμή ή παίρνεις ηλεκτρικό ή αρκεισαι στο υβριδικό ΤΟΥΟΤΑ μέχρι να δούμε τι θα γίνει.
Σε 3 ή 5 χρόνια ίσως είναι αλλιώς τα πράγματα.
Το CHR έχει ωριμάσει πολύ σαν αυτοκίνητο, πολύ καλύτερο σχέδιο απ το προηγούμενο, και στο κορολα κρος, το μόνο που δεν μου άρεσε ήταν η ηχομόνωση για τους πίσω επιβάτες.
Πιθανόν όμως να είναι το 2025 λίγο διαφορετική η αγορά, ποτέ δεν ξέρουμε το μέλλον. Και σε αυτή τη περίπτωση όμως, το Toyota θα φύγει εύκολα, αν εμφανιστούν καλύτερα στην αγορά. -
Ένα υβριδικό τoyota με εγγύηση 11 ετών σε όλα αρκεί να γίνεται σε εξουσιοδοτημένο σέρβις είναι το ιδανικότερο για ελληνική αγορά.
-
@piliourits said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Αφού απαριθμήσω τις μάρκες που είχα διαδοχικά για να καταλάβουν όλοι πόσο κολλημένος είμαι, toyota, fiat, παράλληλη χρήση Ford, suzuki, mazda, τώρα Citroen, με παράλληλη χρήση Skoda, κατέληξα να παραγγείλω πάλι Toyota... ήθελα Corolla Cross που έκανα και σύντομο τεστ(θα μείνει για κάποιο καιρό ακόμη και το ντίζελ αυτόματο Aircross) αλλά, κάπου κολλάω με το πορτμπαγκάζ γιατί χρειάζομαι το μέγιστο χώρο αποσκευών και, αν δεν αλλάξω γνώμη μέχρι την παράδοση, θα πάρω βαγκον κορολα.
Να σημειωθεί πως για διάφορους λόγους προσωπικους αλλα και αντικειμενικους, σχεδόν αντιπαθώ τα TOYOTA.
Οι λόγοι αγοράς πάρα την αντιπάθεια: αν βάλεις κάτω αυτή τη στιγμή το τι πληρώνεις και τι παίρνεις από τις διάφορες εταιρίες, ως προς κινητήρα/μετάδοση σε επίπεδο τεχνολογίας και αξιοπιστίας, συν ανάρτηση, ψηφιακές ευκολίες, ακόμη κι εμφάνιση στα τελευταία μοντέλα, δύσκολα θα βρεθεί καλύτερο vfm απ τα φουλ υβριδικά. Το μόνο σημαντικό που υστερούν τα Toyota είναι οι χώροι καμπίνας.
Στο τέλος όμως, αν δεις και τις τιμές μεταπώλησης που παραμένουν εξωφρενικά υψηλές για μεταχειρισμένα Toyota που πωλούνται, κι όχι απλά μπαίνουν αγγελία όπως άλλα, αυτή τη στιγμή ή παίρνεις ηλεκτρικό ή αρκεισαι στο υβριδικό ΤΟΥΟΤΑ μέχρι να δούμε τι θα γίνει.
Σε 3 ή 5 χρόνια ίσως είναι αλλιώς τα πράγματα.
Το CHR έχει ωριμάσει πολύ σαν αυτοκίνητο, πολύ καλύτερο σχέδιο απ το προηγούμενο, και στο κορολα κρος, το μόνο που δεν μου άρεσε ήταν η ηχομόνωση για τους πίσω επιβάτες.
Πιθανόν όμως να είναι το 2025 λίγο διαφορετική η αγορά, ποτέ δεν ξέρουμε το μέλλον. Και σε αυτή τη περίπτωση όμως, το Toyota θα φύγει εύκολα, αν εμφανιστούν καλύτερα στην αγορά.Συμφωνώ σε όλα όσα γράφεις για τα υβριδικά Toyota, τα εχω αναφέρει κι εγώ κατά καιρούς και με έχουν χαρακτηρίσει μέχρι και μέτοχο...
Στο μόνο που διαφωνώ (εννοείται...).είναι η αναφορά σου στο νέο C-HR. Πέραν του αισθητικού, που είναι καθαρά υποκειμενικό (ούτε η μούρη-καρχαρίας, ούτε το ασύμμετρο πίσω σχεδιο του νέου C-HR με συγκινούν), γενικά δεν το θεωρώ καλύτερο σχέδιο από το προηγούμενο C-HR, που άφησε εποχή σχεδιαστικά και παραμένει επικαιρο, αφού εντοπίζω αρκετά εργονομικά λάθη στο νέο (χώρος συνοδηγού και γενικοτερα πιο στριμωγμένη αισθηση, λογω αχρείαστα φαρδιάς και ψηλής κεντρικής κονσόλας, είσοδός πίσω επιβατων λόγω γωνίας πορτας με οροφή κλπ.).
Ίσως δεν θα έπρεπε να βασιστούν στο σχέδιο του προηγούμενου C-HR, αλλά να δοκιμάσουν κάτι εντελώς διαφορετικό.
Περί ορέξεως βέβαια... -
Το νέο σε καλή εκδοση είναι σαν concept car
-
@piliourits said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Αφού απαριθμήσω τις μάρκες που είχα διαδοχικά για να καταλάβουν όλοι πόσο κολλημένος είμαι, toyota, fiat, παράλληλη χρήση Ford, suzuki, mazda, τώρα Citroen, με παράλληλη χρήση Skoda, κατέληξα να παραγγείλω πάλι Toyota... ήθελα Corolla Cross που έκανα και σύντομο τεστ(θα μείνει για κάποιο καιρό ακόμη και το ντίζελ αυτόματο Aircross) αλλά, κάπου κολλάω με το πορτμπαγκάζ γιατί χρειάζομαι το μέγιστο χώρο αποσκευών και, αν δεν αλλάξω γνώμη μέχρι την παράδοση, θα πάρω βαγκον κορολα.
Να σημειωθεί πως για διάφορους λόγους προσωπικους αλλα και αντικειμενικους, σχεδόν αντιπαθώ τα TOYOTA.
Οι λόγοι αγοράς πάρα την αντιπάθεια: αν βάλεις κάτω αυτή τη στιγμή το τι πληρώνεις και τι παίρνεις από τις διάφορες εταιρίες, ως προς κινητήρα/μετάδοση σε επίπεδο τεχνολογίας και αξιοπιστίας, συν ανάρτηση, ψηφιακές ευκολίες, ακόμη κι εμφάνιση στα τελευταία μοντέλα, δύσκολα θα βρεθεί καλύτερο vfm απ τα φουλ υβριδικά. Το μόνο σημαντικό που υστερούν τα Toyota είναι οι χώροι καμπίνας.
Στο τέλος όμως, αν δεις και τις τιμές μεταπώλησης που παραμένουν εξωφρενικά υψηλές για μεταχειρισμένα Toyota που πωλούνται, κι όχι απλά μπαίνουν αγγελία όπως άλλα, αυτή τη στιγμή ή παίρνεις ηλεκτρικό ή αρκεισαι στο υβριδικό ΤΟΥΟΤΑ μέχρι να δούμε τι θα γίνει.
Σε 3 ή 5 χρόνια ίσως είναι αλλιώς τα πράγματα.
Το CHR έχει ωριμάσει πολύ σαν αυτοκίνητο, πολύ καλύτερο σχέδιο απ το προηγούμενο, και στο κορολα κρος, το μόνο που δεν μου άρεσε ήταν η ηχομόνωση για τους πίσω επιβάτες.
Πιθανόν όμως να είναι το 2025 λίγο διαφορετική η αγορά, ποτέ δεν ξέρουμε το μέλλον. Και σε αυτή τη περίπτωση όμως, το Toyota θα φύγει εύκολα, αν εμφανιστούν καλύτερα στην αγορά.Συμφωνω σε ολα..μια απορια εχω περιμενοντας και το δικο μου toyota(lexus)..αφου αποδεδειγμενα υστερουν λογω σχεδιασης στους χωρους των πισω επιβατων γιατι δεν βαζουν ενα συρομενο πισω καθισμα που να περναει πανω απ τις μπαταριες?..εστω σηκωνοντας το πισω καθισμα λιγο ψηλοτερα δινοντας και λιγο υψος στο αμαξωμα(π.χ απο 1,55 που νε ολα τα suvοειδη της στο 1,60)..
-
@lap said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Το νέο σε καλή εκδοση είναι σαν concept car
και πολυ πιο ομορφο απο το προηγουμενο. Το βελτιωσαν πολυ σε εμφανιση
-
@piliourits said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Ακατέληξα να παραγγείλω πάλι Toyota... ήθελα Corolla Cross που έκανα και σύντομο τεστ(θα μείνει για κάποιο καιρό ακόμη και το ντίζελ αυτόματο Aircross) αλλά, κάπου κολλάω με το πορτμπαγκάζ γιατί χρειάζομαι το μέγιστο χώρο αποσκευών και, αν δεν αλλάξω γνώμη μέχρι την παράδοση, θα πάρω βαγκον κορολα.
Να σημειωθεί πως για διάφορους λόγους προσωπικους αλλα και αντικειμενικους, σχεδόν αντιπαθώ τα TOYOTA.
Οι λόγοι αγοράς πάρα την αντιπάθεια: αν βάλεις κάτω αυτή τη στιγμή το τι πληρώνεις και τι παίρνεις από τις διάφορες εταιρίες, ως προς κινητήρα/μετάδοση σε επίπεδο τεχνολογίας και αξιοπιστίας, συν ανάρτηση, ψηφιακές ευκολίες, ακόμη κι εμφάνιση στα τελευταία μοντέλα, δύσκολα θα βρεθεί καλύτερο vfm απ τα φουλ υβριδικά. Το μόνο σημαντικό που υστερούν τα Toyota είναι οι χώροι καμπίνας.
Στο τέλος όμως, αν δεις και τις τιμές μεταπώλησης που παραμένουν εξωφρενικά υψηλές για μεταχειρισμένα Toyota που πωλούνται, κι όχι απλά μπαίνουν αγγελία όπως άλλα, αυτή τη στιγμή ή παίρνεις ηλεκτρικό ή αρκεισαι στο υβριδικό ΤΟΥΟΤΑ μέχρι να δούμε τι θα γίνει.Τα σιχαινομαι τα Toyota, ολοι το γνωριζουν, δεν το κραταω κρυφο εξαλλου και θα προσπαθησω μεχρι να γερασω και γω να μην αγορασω ενα. Μετα είναι σχεδον αναποφευκτο
ομως η αληθεια είναι οτι αν βγαλεις εκτος της εξισωσης τα ηλεκτρικα που υπο συγκεκριμενες προυποθεσεις για κάποιους ειναι καλύτερη επιλογη, μετά είναι τα Full hybrid toyota και ελπιζω να μπει επιτελους και η MG με τα hybrid της σε αυτό ωστε να μην είναι μονο τα toyota επιλογη
και επειδη δεν γουσταρω να τα επαναλαμβανω είναι πανω κάτω οπως τα λες τα προτερήματα της. Σιχαμενα αυτοκινητα που δεν δινουν συναισθημα παρα μονο οικονομια, αξιοπιστια, μεταπώληση και πολύ καλές τιμες που ομως είναι αυτα που θελουν πιο πολύ όλοι!!!! για αυτό και δικαιως πουλάει τοσο και την σεβομαι αν και την σιχαινομαι σαν μάρκα
Τα μειωνεκτηματα ειναι επισης γνωστα: φτηνια, μικρο ανοιγμα πορτων, ψευτοτετρακίνηση που ειναι καλή μονο για βασικα πραγματα και οχι εκτος δρομου χρήση, κακοί χώροι, κακή ηχομόνωση και πολυ σπαστικος ηχος από το CCCCCCCCCCVT ή οπως το διαολο το λένε
καποια είναι πλεον και ομορφα, αλλα παλι είναι μαυρο χάλι σχεδιαστικα οποτε δεν το βαζω ουτε σε θετικα ούτε σε αρνητικα, είναι ανάλογα το αμάξι
Με το καλό το καινουργιο σου αμάξι, καλοριζικο και καλοτάξιδο να είναι
Θα σε κάνω Add και εσένα στην λίστα μου με τους ηλικιωμένους του Forum ωστε αν πάω για Bingo και ταβλι να σου στείλω μύνημα
-
@cirus said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Τα σιχαινομαι τα Toyota, ολοι το γνωριζουν, δεν το κραταω κρυφο εξαλλου και θα προσπαθησω μεχρι να γερασω και γω να μην αγορασω ενα.
Είπε ο μοναδικός εν Ελλάδι αγοραστής του γιαλαντζι Toyota και μετά έβαλε μια κόκκινη μύτη και ένα παγωτό χωνάκι στο κεφάλι του.
-
@lap said in Αγορά SUV για οικογένεια:
@cirus said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Τα σιχαινομαι τα Toyota, ολοι το γνωριζουν, δεν το κραταω κρυφο εξαλλου και θα προσπαθησω μεχρι να γερασω και γω να μην αγορασω ενα.
Είπε ο μοναδικός εν Ελλάδι αγοραστής του γιαλαντζι Toyota και μετά έβαλε μια κόκκινη μύτη και ένα παγωτό χωνάκι στο κεφάλι του.
Ειμαστε 11 τουλάχιστον το είδα στις ταξινομίσεις του 2024 μεχρι αυγουστο!!! κατεβαζουμε ομαδα ποδοσφαίρου
ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ TOYOTA είναι YUDO
-
Και οι 11 βάζω στοίχημα πως μισείτε τα Toyota για αυτό και τα αποφεύγετε
-
@lap said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Και οι 11 βάζω στοίχημα πως μισείτε τα Toyota για αυτό και τα αποφεύγετε
μάγος είσαι? lol
-
Το YUDO το είδα στη ΔΕΘ, που ειχε περιπτερο αλλα μόνο εξωτερικα...
24 πια μετα την επιδότηση....
Κρίμα..
Από κοντά όμορφο παντως και βολικό!
Καλή επιλογη Βασίλη! -
@iceman7 said in Αγορά SUV για οικογένεια:
Το YUDO το είδα στη ΔΕΘ, που ειχε περιπτερο αλλα μόνο εξωτερικα...
24 πια μετα την επιδότηση....
Κρίμα..
Από κοντά όμορφο παντως και βολικό!
Καλή επιλογη Βασίλη!Και εσωτερικά καλό είναι
Για 21 πολύ καλή επιλογή θεωρώ ήταν . Για 27 που το είχαν βάλει μάπα. Για 24 πάλι ακριβό είναι όταν έχει και για όσο έχει dolfin με 20 και atto 3 με 27. Ελπίζω να το μειώσουν και άλλο γιατί είναι ακριβό και δεν θα πουλήσει έτσι
Είναι όμως ακόμα και έτσι το πιο φτηνό bsuv σε ηλεκτρικό για όσους έχει σημασία αυτό
-
Περιεργάστηκα στατικά το Δελφίνι. Αν και στον δρόμο είναι αντίστοιχα καλό, το Yudo θα είχε τύχη αν ερχόταν το πολύ 15, εφόσον το BYD κοστίζει 20.
-
Μετά από καιρό κατάφερα και είδα μερικά αυτοκίνητα (μόνο οπτικά και χώρους) ώστε να πάω δια της ατόπου απαγωγής. Να αποκλείσω αυτά που δεν μου πληρούν κάποια κριτήρια και να αρχίσω να καταλήγω και μετά να προχωρήσω σε test drive.
Βασικά ψάχνω για αυτοκίνητο suv στα 4.5 μετρα που να χωράει 3 εφήβους στο πίσω κάθισμα. Τα αυτοκίνητα που είδα ήταν Volvo XC40, Alfa Romeo Tonale, Peugeot 3008, VW Tiguan και Audi Q3. Θα ήθελα να δω και Χ1 και Κia Sportage αλλά δεν πρόλαβα ακόμη.
Αποκλείστηκε άμεσα το 3008 το οποίο ενώ στα χαρτιά λέει ότι είναι το πιο πλατύ αλλά στην πράξη το κεντρικό τούνελ προεξέχει πολύ προς τα πίσω και στενεύει το χώρο για το παιδί που θα κάθεται στη μέση. Επίσης δεν ψηνόμουν και για τον κινητήρα 1.2. Xώροι αποσκευών μια χαρά.
Το XC40 ηταν καλό για 3 πίσω (παρά το σαμαράκι της πίσω μετάδοσης), χώροι αποσκευών μια χαρά αλλά όλο το υπόλοιπο μου ήταν αισθητικά αδιάφορο.
Audi Q3 (και sportback) ήταν απλώς οκ για τους 3 πίσω (με το λίγο ψηλό επίσης σαμαράκι). Από τα 2 θα προτιμούσα το sportback ενώ αποδεκτοί ήταν και οι χώροι αποσκευώ. Το Tiguan ελαφρώς καλύτερα (ειδικά για τα γόνατα). Στην έκθεση είχαν μια βασική έκδοση που επίσης αισθητικά δεν μπορώ να πω ότι τρελάθηκα.
Και άφησα για το τέλος το Tonale το οποίο θεωρούσα ότι θα αποκλειστεί πρώτο. Χώροι για τους 3 πίσω μια χαρά (μια χαρά και ο μεσαίο επιβάτης) και καλός και ο χώρος αποσκευών. Απο αισθητικής άποψης ήταν το πιο ξεχωριστό μέσα-εξω και αυτό που μου τράβηκε την προσοχή (το αδικούν οι φωτογραφίες).
Εκκρεμούν το X1 και το Sportage και μετά το κομμάτι το οδηγικό. Θα οδηγήσω τα 3-4 επικρατέστερα να δω τι αίσθηση θα μου αφήσουν και εκεί και βλέπουμε.
Mazda και Rav δεν πήγα γιατί δεν θελω να μπλέξω με >2.0 κυβικά -
Με 3 εφήβους στο πίσω κάθισμα η μόνη σίγουρη λύση είναι το Kodiak. Εγγυημένη και δοκιμασμένη λύση από 3τεκνο φίλο, επίσης με εφήβους, που έψαχνε την αγορά για πάνω από 1 χρόνο.
-
Το C5 Aircross;
-
Τεσλα Υ?
Αγορά SUV για οικογένεια