-
Aπό καιρό διαβάζουμε για το νέο ΚΟΚ που κυοφορείται από την εποχή του γνωστού από την τραγωδία των Τεμπών (και νυν εξαφανισμένου από το προσκήνιο) τέως υπουργού Κωστάκη Αχ.Καραμανλή. Όμως οι υπουργοί έρχονται και παρέρχονται αλλά ο ΚΟΚ μένει και αναθεωρείται συνεχώς. Μετράμε αναθεωρήσεις όσες και κυβερνήσεις. Γιατί άραγε...
Ανάμεσα στις διατάξεις προβλέπει και όριο ταχύτητας 30χλμ/ώρα στις πόλεις. Εδώ έχουμε θέμα. Θα ισχύει γενικά, καθολικά και ανεξαίρετα; Κατά περίσταση; Ενώ τα 30χλμ. είναι λογικά στα στενά του αστικού ιστού, είναι ανεπαρκή στους μεγαλύτερους δρόμους και ανεφάρμοστα στις μεγάλες οδικές αρτηρίες π.χ. Κηφισίας, Μεσογείων, Πατησίων, Εθν. Αντιστάσεως, Μακαριου κλπ. Οι αναπόφευκτες διαφοροποιήσεις θα φέρουν σύγχυση. Και πως θα τεκμηριώνεται η παράβαση των 10-15χλμ. εξτρά; Με ραντάρ παντού;
Τι πιστεύετε; -
Στα στενά είναι άριστο μέτρο. Σε λεωφόρους ας μείνει όπως είναι.
-
Γενικά ο προς διαβούλευση ΚΟΚ μπάζει σε πολλά σημεία και όχι μόνο στα όρια ταχύτητας!!!
On topic τώρα
Καλά κομμάτια των Συγγρού - Ποσειδώνος - Βουλιαγμένης - Κηφισίας πιάνονται σαν ταχείας κυκλοφορίας και έχουν όρια 70-80, αλλά στα κομμάτια που είναι καθαρά εντός ιστού?? Θα πέσεις από τα 70 στα 30? Μόνο και μόνο αυτό προκαλεί έξτρα μπούκωμα! Εδω μπουκώνουν και χωρίς να μπει κάποιο όριο (οκ υπάρχει αλλά όπως τα 70 είναι 90 και τα 50 είναι 70) επειδή μαζεύεται μεγάλος αριθμός οχημάτων!
Ακόμα και με 30 πάλι μπούκωμα λόγω μεγάλου αριθμού οχημάτων θα έχουμε, τουλάχιστον μετά με το άνοιγμα τα 50 (οκ είπαμε και κατι ακόμα) διευκολύνεται πιο εύκολα η κατάσταση!
Είναι ανεφάρμοστα όρια ταχύτητας σε όλους τους βασικούς άξονες τύπου Πατησίων Αλεξάνδρας Βασ Κων/νου Πανεπιστημίου Μεσογείων κλπ αλλά και για πιο λάιτ τύπου Παπάγου στου Ζωγράφου, Υμηττού και Φιλολάου στο Παγκράτι, Εθν. Αντιστάσεως στην Καισαριανή, Δεκελείας στην Φιλαδέλφεια, Πετρουπόλεως και Αν. Ρωμυλίας στην Πετρούπολη, Ηρακλείου στην Ν. Ιωνία.
Γενικά δεν γίνεται να κινείται μια ολόκληρη πόλη με 30!!!
Σαν τρόπο για να κινούνται τα πατίνια και τα ποδήλατα άκουσα να το παρουσιάζουν, αλλά είναι λάθος!!! Και το λέω εγώ που πηγαινοέρχομαι στην δουλειά με το ποδήλατο!
Η Αθήνα με βάση το γεωγραφικό ανάγλυφο δεν είναι εφικτό να σχεδιάσει την κίνηση εντός των ορίων της για ηλεκτρικά πατίνια και ποδήλατα!ΥΓ Το έξτρα είναι όριο συν 10-15% όχι 10-15χλμ, οπότε το όριο θα είναι 33-35
-
Είναι προς διαβούλευση, άρα όχι σίγουρη η αλλαγή.
Σε κάθε περίπτωση τόσο μεγάλες αλλαγές στον ΚΟΚ, πως προβλέπει ο νομοθέτης να ενημερώνονται όλοι οι οδηγοί;
-
Με 112 κάθε φορά που μπαίνεις στην πόλη. Φοβερή ιδέα.
-
Θα γίνει άριστο εργαλείο για να μαζεύουν τρις όποτε θέλουν (και να νιώθεις ότι είσαι και λάθος κιόλας). Για κανένα λόγο δεν πρέπει να συμφωνείτε με τέτοια μέτρα. Θα έρθουν και απαγορεύσεις για τον καφέ στο αυτοκίνητο, για μπουφάν, για γυαλιά ηλίου κατά την οδήγηση. Δεν έχετε καταλάβει με τι ηλίθιους έχουμε μπλέξει.
-
@billy84 said in 30km όριο στις πόλεις με το νέο ΚΟΚ:
Θα γίνει άριστο εργαλείο για να μαζεύουν τρις όποτε θέλουν (και να νιώθεις ότι είσαι και λάθος κιόλας). Για κανένα λόγο δεν πρέπει να συμφωνείτε με τέτοια μέτρα. Θα έρθουν και απαγορεύσεις για τον καφέ στο αυτοκίνητο, για μπουφάν, για γυαλιά ηλίου κατά την οδήγηση. Δεν έχετε καταλάβει με τι ηλίθιους έχουμε μπλέξει.
Ποιος θα τα ελέγξει όλα αυτά ;
Στην Ελλάδα οι νόμοι ψηφίζονται για ψηφοθηρικούς λογους και εφαρμόζονται σε κάναν άτυχο ή από ρουφιανιά. -
@antonakis said in 30km όριο στις πόλεις με το νέο ΚΟΚ:
Είναι προς διαβούλευση, άρα όχι σίγουρη η αλλαγή.
Σε κάθε περίπτωση τόσο μεγάλες αλλαγές στον ΚΟΚ, πως προβλέπει ο νομοθέτης να ενημερώνονται όλοι οι οδηγοί;
Για τα μάτια του κόσμου η διαβούλευση. Κατάλοιπο από την εποχή gov του γαπ.
-
@iceman7 said in 30km όριο στις πόλεις με το νέο ΚΟΚ:
@billy84 said in 30km όριο στις πόλεις με το νέο ΚΟΚ:
Θα γίνει άριστο εργαλείο για να μαζεύουν τρις όποτε θέλουν (και να νιώθεις ότι είσαι και λάθος κιόλας). Για κανένα λόγο δεν πρέπει να συμφωνείτε με τέτοια μέτρα. Θα έρθουν και απαγορεύσεις για τον καφέ στο αυτοκίνητο, για μπουφάν, για γυαλιά ηλίου κατά την οδήγηση. Δεν έχετε καταλάβει με τι ηλίθιους έχουμε μπλέξει.
Ποιος θα τα ελέγξει όλα αυτά ;
Στην Ελλάδα οι νόμοι ψηφίζονται για ψηφοθηρικούς λογους και εφαρμόζονται σε κάναν άτυχο ή από ρουφιανιά.Ποιός θα ελέγξει αυτά που έγραψα? Τα δεκάδες μπλόκα και οι 100αδες ΔΙΑΣ και Ζ που κυκλοφορούν και θερίζουν καθημερινά (και παίρνουν και bonus!)!
-
Διάβασα πάντως και κάτι καλό.
Θα επιτρέπεται λέει, μόνο η κάθετη στάθμευση προς το πεζοδρόμιο σε μηχανάκια,.και όχι η παράλληλη #kavantzonothesi που ισχύει τώρα.
Σωστοοο -
@billy84 said in 30km όριο στις πόλεις με το νέο ΚΟΚ:
@iceman7 said in 30km όριο στις πόλεις με το νέο ΚΟΚ:
@billy84 said in 30km όριο στις πόλεις με το νέο ΚΟΚ:
Θα γίνει άριστο εργαλείο για να μαζεύουν τρις όποτε θέλουν (και να νιώθεις ότι είσαι και λάθος κιόλας). Για κανένα λόγο δεν πρέπει να συμφωνείτε με τέτοια μέτρα. Θα έρθουν και απαγορεύσεις για τον καφέ στο αυτοκίνητο, για μπουφάν, για γυαλιά ηλίου κατά την οδήγηση. Δεν έχετε καταλάβει με τι ηλίθιους έχουμε μπλέξει.
Ποιος θα τα ελέγξει όλα αυτά ;
Στην Ελλάδα οι νόμοι ψηφίζονται για ψηφοθηρικούς λογους και εφαρμόζονται σε κάναν άτυχο ή από ρουφιανιά.Ποιός θα ελέγξει αυτά που έγραψα? Τα δεκάδες μπλόκα και οι 100αδες ΔΙΑΣ και Ζ που κυκλοφορούν και θερίζουν καθημερινά (και παίρνουν και bonus!)!
Σε άλλους δρόμους θα κυκλοφορούμε
-
@billy84 said in 30km όριο στις πόλεις με το νέο ΚΟΚ:
@iceman7 said in 30km όριο στις πόλεις με το νέο ΚΟΚ:
@billy84 said in 30km όριο στις πόλεις με το νέο ΚΟΚ:
Θα γίνει άριστο εργαλείο για να μαζεύουν τρις όποτε θέλουν (και να νιώθεις ότι είσαι και λάθος κιόλας). Για κανένα λόγο δεν πρέπει να συμφωνείτε με τέτοια μέτρα. Θα έρθουν και απαγορεύσεις για τον καφέ στο αυτοκίνητο, για μπουφάν, για γυαλιά ηλίου κατά την οδήγηση. Δεν έχετε καταλάβει με τι ηλίθιους έχουμε μπλέξει.
Ποιος θα τα ελέγξει όλα αυτά ;
Στην Ελλάδα οι νόμοι ψηφίζονται για ψηφοθηρικούς λογους και εφαρμόζονται σε κάναν άτυχο ή από ρουφιανιά.Ποιός θα ελέγξει αυτά που έγραψα? Τα δεκάδες μπλόκα και οι 100αδες ΔΙΑΣ και Ζ που κυκλοφορούν και θερίζουν καθημερινά (και παίρνουν και bonus!)!
https://lawandorder.gr/allazei-o-kok-1000-nees-kameres-stin-athina-kai-kliseis-apeftheias-sto-spiti/
-
@v_a said in 30km όριο στις πόλεις με το νέο ΚΟΚ:
Διάβασα πάντως και κάτι καλό.
Θα επιτρέπεται λέει, μόνο η κάθετη στάθμευση προς το πεζοδρόμιο σε μηχανάκια,.και όχι η παράλληλη #kavantzonothesi που ισχύει τώρα.
ΣωστοοοΜηχανή παρκαρισμένη μόνο στο πεζοδρόμιο (δυστυχώς). Με κάθετη στάθμευση στην έχουν ρίξει σε παρκάρισμα/ξεπαρκάρισμα, έχουν φύγει και δεν σου έχουν αφήσει ούτε σημείωμα. Παθών πέρυσι, 900 ευρώ ζημιά.
Τα 30 χλμ είναι αστεία, δεν μπορεί να το ελέγξει κανείς, εκτός αν βάλουμε κάμερες σε κάθε στενό της Ελλάδας.
Καλά αυτό με τον καφέ είναι τραγικό. Απορώ ποιος το σκέφτηκε και είπε στην σχετική συνάντηση "ας το βάλουμε κι αυτό στον νέο Κώδικα" και είπαν οι άλλοι "μπράβο, καλή ιδέα, ας το βάλουμε κι αυτό". Ότι φταίει ο καφές δλδ που θα πιεις στο αμάξι για την δουλειά ή στο ταξίδι για τα τρακαρίσματα και όχι η παντελής έλλειψη οδηγικής παιδείας. -
@babisstinson said in 30km όριο στις πόλεις με το νέο ΚΟΚ:
Καλά αυτό με τον καφέ είναι τραγικό. Απορώ ποιος το σκέφτηκε και είπε στην σχετική συνάντηση "ας το βάλουμε κι αυτό στον νέο Κώδικα" και είπαν οι άλλοι "μπράβο, καλή ιδέα, ας το βάλουμε κι αυτό". Ότι φταίει ο καφές δλδ που θα πιεις στο αμάξι για την δουλειά ή στο ταξίδι για τα τρακαρίσματα και όχι η παντελής έλλειψη οδηγικής παιδείας.
Αυτό πάντα υπήρχε στον ΚΟΚ.
Όχι για τον καφέ, για οτιδήποτε έχει στα χέρια του ο οδηγός. Τσιγάρα, κραγιόν κλπ αναλόγως ο καθένας. -
Εντάξει είστε και πολυταξιδεμένοι υποτίθεται και είστε εκτός τόπου και χρόνου.
Σε όλη την Ευρώπη εδώ και 60 χρόνια τουλάχιστον, γράφει ΖΟΝΕ 30 στις περιοχές κατοικίας. Δηλαδή στα στενά. Προφανώς και σε χωριά και σε οικισμούς.
Στους κεντρικούς δρόμους στις πόλεις ήδη υπάρχουν εδώ και δεκαετίες άλλα όρια.
Το ίδιο και σε εμάς. Δεν πρόκειται να μπει όριο 30 στην Μεσογείων γιατί έχει ήδη 50-60 ή και παραπάνω.
Σε κάθε δήμο υπάρχουν συλλεκτήριοι οδοί που έχουν προτεραιότητα, δηλαδή όλοι οι κάθετοι τους έχουν στοπ, που θα μπορούσαν να έχουν 50 όριο.
Στα στενά όμως τα 30 πρέπει να υπάρχουν.
Οπως και τα 10 χαω εκεί που υπάρχει σήμανση πεζόδρομου, ή παιδότοπου, που περνάνε με 50 και κάνουν σφήνες στα παρτέρια.
-
@criuser said in 30km όριο στις πόλεις με το νέο ΚΟΚ:
Εντάξει είστε και πολυταξιδεμένοι υποτίθεται και είστε εκτός τόπου και χρόνου.
Σε όλη την Ευρώπη εδώ και 60 χρόνια τουλάχιστον, γράφει ΖΟΝΕ 30 στις περιοχές κατοικίας. Δηλαδή στα στενά. Προφανώς και σε χωριά και σε οικισμούς.
Στους κεντρικούς δρόμους στις πόλεις ήδη υπάρχουν εδώ και δεκαετίες άλλα όρια.
Το ίδιο και σε εμάς. Δεν πρόκειται να μπει όριο 30 στην Μεσογείων γιατί έχει ήδη 50-60 ή και παραπάνω.
Σε κάθε δήμο υπάρχουν συλλεκτήριοι οδοί που έχουν προτεραιότητα, δηλαδή όλοι οι κάθετοι τους έχουν στοπ, που θα μπορούσαν να έχουν 50 όριο.
Στα στενά όμως τα 30 πρέπει να υπάρχουν.
Οπως και τα 10 χαω εκεί που υπάρχει σήμανση πεζόδρομου, ή παιδότοπου, που περνάνε με 50 και κάνουν σφήνες στα παρτέρια.
Ακριβώς, θα πέσει το γενικό όριο στην πόλη στα 30 από 50.
-
Γενικά μιλώντας , τα 30 και λιγότερα , για να εφαρμοστούν πρέπει να γίνουν και παρεμβάσεις στο κατάστρωμα της οδού πχ σαμαράκια ή ανασχεδιασμός της οδού ως ήπιας κυκλοφορίας. Αυτό λένε και όλα τα εγχειρίδια αστικής οδοποιίας. Αυτό κάνουν έξω από σχολεία , παιδικές χαρές και λοιπά.
Αλλιώς άντε βρες τον να τον γράψεις και ποιος θα ασχοληθεί από τα όργανα.
Μιλάω πάντα για λογικούς οδηγούς και όχι δολοφόνους που περνάνε αέρα από στενά και λοιπά σημεία.
-
Εγω θελω μεγαλο προστιμο στα δικυκλα που οδηγουν στα πεζοδρομια και τα καταστρεφουν για τους πεζους. Ετσι και κανεις παρατηρηση σε κανεναν μαυρο φιδι που σε εφαγε.
Επισης εαν το οριο παει στα 30 προκειμενου να πεσει ρεαλιστικα στα 50, τοτε ειναι θετικο.
-
@criuser said in 30km όριο στις πόλεις με το νέο ΚΟΚ:
Εντάξει είστε και πολυταξιδεμένοι υποτίθεται και είστε εκτός τόπου και χρόνου.
Σε όλη την Ευρώπη εδώ και 60 χρόνια τουλάχιστον, γράφει ΖΟΝΕ 30 στις περιοχές κατοικίας. Δηλαδή στα στενά. Προφανώς και σε χωριά και σε οικισμούς.
Στους κεντρικούς δρόμους στις πόλεις ήδη υπάρχουν εδώ και δεκαετίες άλλα όρια.
Το ίδιο και σε εμάς. Δεν πρόκειται να μπει όριο 30 στην Μεσογείων γιατί έχει ήδη 50-60 ή και παραπάνω.
Σε κάθε δήμο υπάρχουν συλλεκτήριοι οδοί που έχουν προτεραιότητα, δηλαδή όλοι οι κάθετοι τους έχουν στοπ, που θα μπορούσαν να έχουν 50 όριο.
Στα στενά όμως τα 30 πρέπει να υπάρχουν.
Οπως και τα 10 χαω εκεί που υπάρχει σήμανση πεζόδρομου, ή παιδότοπου, που περνάνε με 50 και κάνουν σφήνες στα παρτέρια.
cruiser μάλλον δεν το είπα σωστά: Δεν είπα ότι διαφωνώ με το 30. Έχω ζήσει εξωτερικό, Μάλτα και Στρασβούργο, ξέρω πώς είναι και το επικροτώ.
Το θέμα είναι πως χωρίς επιτήρηση/κάμερες πώς θα υλοποιηθεί το 30? Εδώ τρέχουν στα στενά με πάνω από 50.
Στην Συγγρού, την Μεσογείων κλπ προφανώς και δεν πρέπει να έχει 30 όριο.
Απλά θα πρέπει να τηρούνται και άλλα πράγματα: Όχι ποδήλατα/πατίνια στους δρόμους (χθες πέτυχα ποδήλατο στην Κηφισίας και μάλιστα ανάμεσα στα αυτοκίνητα άνετος, urban warrior, έσφαζε και τα κόκκινα κλασσικά. Αυτό ας πούμε πώς θα τιμωρείται από τον ΚΟΚ για τα προβλήματα που δημιουργεί στην κυκλοφορία. -
Το όριο στην Ελλάδα είναι θεωρητική έννοια.
Πάμε παρακάτω.
30km όριο στις πόλεις με το νέο ΚΟΚ