-
@red_monster said in ECOCAR YUDO:
@criuser said in ECOCAR YUDO:
@cirus said in ECOCAR YUDO:
@criuser said in ECOCAR YUDO:
Τελικά η υπογραφή μου θα δικαιωθεί, όσο και αν διάφοροι έλεγαν ότι υπερβάλλω...
Γιατί καλή η θεωρία, αλλά η πράξη διαφέρει...
τι εννοεις?
εμένα τον φορτιστή μου τον έδωσαν δωρεαν και ο πίνακες με ασφαλειοδιακόπτες, καλώδιο flexible 3x10 7m (7 μέτρα από τον πίνακα που έβαλα μέχρι τον φορτιστη) μου κόστισαν γύρω στα 110 ευρώ
ενας φορτιστής έχει γύρω στα 400-600 ευρώ
δηλαδή αν δεν ήταν δώρο ένας φορτιστής με τα υλικά που θα χρειαστείς κάνει γυρω στα 700 ευρω. Αν τον βάλεις και δίπλα στον πίνακα και όχι 7m καλώδιο που πήρα εγώ πάει και πιο κάτω
βεβαια αυτά χωρις εργασία ηλεκτρολόγου γιατι την εγκατασταση την έκανα εγώ στο 80% και ο μπατζανάκης μου στο 20%
πες ότι θες και άλλα 100 ευρώ για τον ηλεκτρολόγο (δεν ξέρω πόσα παίρνουν αλλα για μια εύκολη εγκατασταση φαντάζομαι καπου τόσο)
Βεβαια ΔΕΝ τον έχω δηλώσει ακόμα ως οφείλω
μαλλον θα το κάνω και αυτό να είμαι νομοταγής από τον Σεπτέμβρη που θα γυρίσω από διακοπες. Ετσι και αλλιως τώρα δεν θα χρησιμοποιηθεί
Πέρα από τα όσα λέει ο Φάνης, εγώ το έχω βάλει στην υπογραφή μου και μιλάω για την πραγματικότητα.
Ας πούμε λοιπόν κάποια πραγματικά πράγματα.
Στην εξοχικό λόγω κλίσης του εδάφους και παλαιότητας, μια και το κτίριο είναι 150 ετών στα κύρια σημεία του, πέρα από κάποιες ανανεώσεις, το παλαιό ισόγειο μαγαζί έχει γίνει γκαράζ. Αρα εκεί θα χρειαστώ ένα αστείο ποσό, αν βάλω φορτιστή, ή παραμείνω να το φορτίσω με απλό καλώδιο την νύχτα.
Εδώ λοιπόν από 0-500 τα έξοδα μου.
Σε μία μικρή οικοδομή που τελείωσα πριν λίγο καιρό, ήταν ισόγειο που ξαναφτιάχτηκε και έγινε προσθήκη από πάνω, δεν ήταν υποχρεωτικό το γκαράζ και αν και τους προτάθηκε, προτίμησαν να το αφήσουν κήπο, οπότε αν βρίσκουν θέση έξω από το σπίτι, η απόσταση από το ρολόι που πιθανόν να μπει και ο φορτιστής μέχρι το αμάξι θα είναι 8-10 μ. ανάλογα με το σημείο που θα έχει παρκάρει. Πως θα περάσει όμως το καλώδιο ? Θα σκάψουμε τον κήπο και το πεζοδρόμιο ? Εναέριο ?
Στην τελευταία οικοδομή που έχει 5 θέσεις στάθμευσης, 3 στην πιλοτή και 2 στον ακάλυπτο, λόγω μικρού οικοπέδου, δεν χώραγαν στο υπόγειο αυτοκίνητα, έχω προβλέψει κάποιες ψευδοροφές στην πιλοτή και κάποια καλώδια με 2 πρίζες που τουλάχιστον θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για βασική φόρτιση. Αν χρειαστούν να μπουν φορτιστές, τουλάχιστον τα καλώδια θα περάσουν από την ψευδοροφή. Αλλά θα χρειαστούν άλλες κατασκευές στα ρολόγια, που θα χαλάσουν τις υπάρχουσες και γενικά θεωρώ, ότι ένα 500άρικο, ανά θέση στάθμευσης, για εργασίες πέραν του φορτιστή, των καλωδίων και της εργασίας του ηλεκτρολόγου θα είναι απαραίτητο.
Οπότε κάπου στα 1200-1500 θα τους πάει ο κάθε φορτιστής.
Στις προηγούμενες οικοδομές που είναι σε μεγάλα οικόπεδα, 700 τμ το μικρότερο, εκεί το κόστος θα ξεφύγει, αν δεν θέλουμε να το κάνουμε καραγκιόζ μπερντέ το σπίτι.
Αν και στο μικρότερο αυτό των 700 τμ που έβαλαν ατομικό αέριο, έκαναν κατασκευή για κλωτσιές, αλλά έχουν γενικά προβλήματα σαν πολυκατοικία.
Στο δικό μου σπίτι που είναι 2 κτίρια σε οικόπεδο 1500 τμ και έχουμε υπόγεια καλώδια γενικής παροχής, δεν είμαι σίγουρος, ότι αυτό το καλώδιο θα αντέξει 16 αυτοκίνητα/φορτιστές επιπλέον και δεν τολμώ να σκεφτώ τι θα χρειαστεί να γίνει αν πρέπει να περαστεί νέος σωλήνας για νέο υπόγειο καλώδιο.
Μιλάμε για 15 μέτρα μήκος κήπου με διαμορφώσεις, με σκαψίματα για να κατέβουμε 1 - 1,5 μέτρο βάθους και πολλά ακόμη, που θα περάσουν τα 3000 χαλαρά, μόνο τα οικοδομικά για το κεντρικό καλώδιο. Ελπίζω η σωλήνα των 3 ιντσών να τους βολέψει να αλλάξουν το υπάρχον καλώδιο, έτσι όπως είναι.
Από εκεί και μετά ο χώρος των μετρητών, θα πρέπει να αλλάξει, είτε με προσθήκη νέων μετρητών για τους φορτιστές, είτε με ατομικούς πίνακες διανομής οι οποίοι όμως θα πρέπει να κλειδώνουν.
Γενικά αν και δεν είμαι ειδικός στα Η/Μ βλέπω πολλά θέματα αν θέλουμε να έχουμε σοβαρές κατασκευές.
Τα μισά καφέ στην έξοδο του Άργους έχουν φορτιστές μέχρι 120 kW, στην έξοδο του Άργους!
Όλα τα αλλά είναι για άλλη μια φορά ιστορίες για άγριους !Είχα μία γκόμενα πριν 40 χρόνια που ήταν από το Αργος...
Λες να την ξαναδώ τώρα στα 60 της ? -
@red_monster said in ECOCAR YUDO:
@criuser said in ECOCAR YUDO:
@fanis75 said in ECOCAR YUDO:
@criuser said in ECOCAR YUDO:
Δεν πειράζει, ας μιλάω εγώ έτσι...
Τουλάχιστον θα είναι προετοιμασμένοι για να αντέξουν τον πόνο...
Ποιοι? οι 10 νοματαίοι στις πολυκατοικίες που λες, με τις ιδιαιτερότητες που έχουν? Γιατί εγώ όσους ξέρω που έβαλαν φορτιστή (όπως ξέρεις γνωρίζω λόγω κουμποάρου), τον έβαλαν τσακ μπαμ, πανεύκολα και φτηνά.
Είδα και πως έβαλαν και τα αέρια...
Τι σχέση έχει το αέριο βρε Ριζο;
Αμα σου στείλω φωτογραφία θα καταλάβεις...
-
@red_monster said in ECOCAR YUDO:
@criuser said in ECOCAR YUDO:
Δεν είναι καθόλου έτσι.
Το αέριο μου το φέρνουν στο κτίριο και από εκεί πρέπει να περάσω ΕΞ ΟΡΙΣΜΟΥ εμφανείς σωλήνες και να πάω μέχρι το κουτί της αυτονομίας του καλοριφέρ, ενώ θα βάλω και μία σωλήνα πλαστική για καπνοδόχο στο λεβητάκι που θα βάλουν στο μπαλκόνι.
Για αυτό με 3000 τα βάζουν.
Στο άλλο θέλεις φορτιστή, καλώδιο ισχυρό και αν το πάρκινγκ είναι σε πιλοτή ή ακάλυπτο υπάρχει θέμα για το πως θα περάσουν, που θα βγάλει αρκετά μέτρα καλωδίου. Επίσης θα πρέπει αυτό το καλώδιο να ενωθεί με τον μετρητή του ΔΕΔΔΗΕ, που θέλει συγκεκριμένο τρόπο και πολύ υψηλή ασφάλεια.
Ειχες πει κάτι κόστη απο την κοιλιά σου, σου είχα πει οτι δεν ισχύουν, με τιμές Καυκα και απλά δεν απάντησες.
Καλή η παραμυθά αλλά δεν έχει δράκο, το έχουμε ξαναπείΕσύ μιλάς για το ηλεκτρολογικό υλικό με τιμές Καυκά και εγώ μιλάω για το οικοδομικό κομμάτι με τιμές Σκαφτιά...
-
@kkostask said in ECOCAR YUDO:
Δηλαδή εγώ που έχω τα ρολόγια στα 50-60 μέτρα πόσα θα πρέπει να δώσω?
Και πως θα περάσω άλλο καλώδιο αν χρειαστεί? Μεσολαβούν 4 αυλές…Θα σου δώσουν προσφορά εδώ τα παιδιά, που έχουν τιμές Καυκά, αλλά την δουλειά του Σκαφτιά θα την κάνεις μόνος σου...
Τώρα τι θα ζητήσουν οι ιδιοκτήτες των άλλων αυλών για να σε αφήσουν να τους περάσεις μέσα τους, είναι θέμα των φίλων του καλλιτεχνικού διευθυντή του πράιντ...
-
Δεν ειναι αναγκη να τραβηξεις νεα γραμμη απο το ρολοι για να παει στον φορτιστη. Μπορεις να τραβηξεις καλωδιο απο τον πινακα (πες μας τωρα οτι και ο πινακας ειναι στα 60μ να τρελαθουμε ολοι ), μαζι με ασφαλεια/ρελε διαφυγης και εισαι κομπλε
-
@criuser said in ECOCAR YUDO:
@kkostask said in ECOCAR YUDO:
Δηλαδή εγώ που έχω τα ρολόγια στα 50-60 μέτρα πόσα θα πρέπει να δώσω?
Και πως θα περάσω άλλο καλώδιο αν χρειαστεί? Μεσολαβούν 4 αυλές…Θα σου δώσουν προσφορά εδώ τα παιδιά, που έχουν τιμές Καυκά, αλλά την δουλειά του Σκαφτιά θα την κάνεις μόνος σου...
Τώρα τι θα ζητήσουν οι ιδιοκτήτες των άλλων αυλών για να σε αφήσουν να τους περάσεις μέσα τους, είναι θέμα των φίλων του καλλιτεχνικού διευθυντή του πράιντ...
Τόσο καιρό μας έλεγες για τα καλώδια και τα καλώδια λες και μόνο εσυ έχεις αγοράσει καλώδια και οι υπόλοιποι είμαστε ιθαγενείς. Τώρα γύρισες το συρτό σε νησιωτικό και μας λες για τα σκαψίματα.
Εγώ λέω να μας πεις και για ανθραυφασματα σε περίπτωση που απο λάθος τρυπήσουμε και καμι δοκό, συμβαίνουν και αυτά παίδες
-
@dettol said in ECOCAR YUDO:
Δεν ειναι αναγκη να τραβηξεις νεα γραμμη απο το ρολοι για να παει στον φορτιστη. Μπορεις να τραβηξεις καλωδιο απο τον πινακα (πες μας τωρα οτι και ο πινακας ειναι στα 60μ να τρελαθουμε ολοι ), μαζι με ασφαλεια/ρελε διαφυγης και εισαι κομπλε
Ευτυχώς ο καλός μας ο εργολάβος έβαλε πίνακα μέσα στο σπίτι, ούτε 3 μέτρα απόσταση από εκεί που θα μπορούσε να μπει ο φορτιστής. Ο ηλεκτρολόγος ίσως ο καλύτερος μάστορας που είχε.
Δεν κάνω πλάκα ότι τα ρολόγια της ΔΕΗ είναι στα 60 μέτρα, είμαι σε συγκρότημα ο ακριανός. -
@kkostask said in ECOCAR YUDO:
@dettol said in ECOCAR YUDO:
Δεν ειναι αναγκη να τραβηξεις νεα γραμμη απο το ρολοι για να παει στον φορτιστη. Μπορεις να τραβηξεις καλωδιο απο τον πινακα (πες μας τωρα οτι και ο πινακας ειναι στα 60μ να τρελαθουμε ολοι ), μαζι με ασφαλεια/ρελε διαφυγης και εισαι κομπλε
Ευτυχώς ο καλός μας ο εργολάβος έβαλε πίνακα μέσα στο σπίτι, ούτε 3 μέτρα απόσταση από εκεί που θα μπορούσε να μπει ο φορτιστής. Ο ηλεκτρολόγος ίσως ο καλύτερος μάστορας που είχε.
Δεν κάνω πλάκα ότι τα ρολόγια της ΔΕΗ είναι στα 60 μέτρα, είμαι σε συγκρότημα ο ακριανός.ε τοτε εισαι μια χαρα
-
@kkostask said in ECOCAR YUDO:
@dettol said in ECOCAR YUDO:
Δεν ειναι αναγκη να τραβηξεις νεα γραμμη απο το ρολοι για να παει στον φορτιστη. Μπορεις να τραβηξεις καλωδιο απο τον πινακα (πες μας τωρα οτι και ο πινακας ειναι στα 60μ να τρελαθουμε ολοι ), μαζι με ασφαλεια/ρελε διαφυγης και εισαι κομπλε
Ευτυχώς ο καλός μας ο εργολάβος έβαλε πίνακα μέσα στο σπίτι, ούτε 3 μέτρα απόσταση από εκεί που θα μπορούσε να μπει ο φορτιστής. Ο ηλεκτρολόγος ίσως ο καλύτερος μάστορας που είχε.
Δεν κάνω πλάκα ότι τα ρολόγια της ΔΕΗ είναι στα 60 μέτρα, είμαι σε συγκρότημα ο ακριανός.Ε ρε συ πλάκα κάνεις? Τότε δεν έχεις προβλημα
-
@cirus said in ECOCAR YUDO:
@kkostask said in ECOCAR YUDO:
@dettol said in ECOCAR YUDO:
Δεν ειναι αναγκη να τραβηξεις νεα γραμμη απο το ρολοι για να παει στον φορτιστη. Μπορεις να τραβηξεις καλωδιο απο τον πινακα (πες μας τωρα οτι και ο πινακας ειναι στα 60μ να τρελαθουμε ολοι ), μαζι με ασφαλεια/ρελε διαφυγης και εισαι κομπλε
Ευτυχώς ο καλός μας ο εργολάβος έβαλε πίνακα μέσα στο σπίτι, ούτε 3 μέτρα απόσταση από εκεί που θα μπορούσε να μπει ο φορτιστής. Ο ηλεκτρολόγος ίσως ο καλύτερος μάστορας που είχε.
Δεν κάνω πλάκα ότι τα ρολόγια της ΔΕΗ είναι στα 60 μέτρα, είμαι σε συγκρότημα ο ακριανός.Ε ρε συ πλάκα κάνεις? Τότε δεν έχεις προβλημα
Παιδιά, προειδοποίησα ότι είμαι παντελώς άσχετος. Κάποιοι από τους προλαλήσαντες μιλούσαν για σύνδεση με τα ρολόγια, τι να κάνω και εγώ….
-
@kkostask said in ECOCAR YUDO:
@cirus said in ECOCAR YUDO:
@kkostask said in ECOCAR YUDO:
@dettol said in ECOCAR YUDO:
Δεν ειναι αναγκη να τραβηξεις νεα γραμμη απο το ρολοι για να παει στον φορτιστη. Μπορεις να τραβηξεις καλωδιο απο τον πινακα (πες μας τωρα οτι και ο πινακας ειναι στα 60μ να τρελαθουμε ολοι ), μαζι με ασφαλεια/ρελε διαφυγης και εισαι κομπλε
Ευτυχώς ο καλός μας ο εργολάβος έβαλε πίνακα μέσα στο σπίτι, ούτε 3 μέτρα απόσταση από εκεί που θα μπορούσε να μπει ο φορτιστής. Ο ηλεκτρολόγος ίσως ο καλύτερος μάστορας που είχε.
Δεν κάνω πλάκα ότι τα ρολόγια της ΔΕΗ είναι στα 60 μέτρα, είμαι σε συγκρότημα ο ακριανός.Ε ρε συ πλάκα κάνεις? Τότε δεν έχεις προβλημα
Παιδιά, προειδοποίησα ότι είμαι παντελώς άσχετος. Κάποιοι από τους προλαλήσαντες μιλούσαν για σύνδεση με τα ρολόγια, τι να κάνω και εγώ….
εχεις δικιο, σε πιασαμε απο τα μουτρα ενω ειχες δηλωσει οτι δεν γνωριζεις. Αδικο. Σε γενικες γραμμες, διακλαδωση απο το ρολοι κανουν σε πολυκατοικιες ή συγκροτηματα οπου το ρολόι βρισκεται πιο κοντα στη θεση σταθμευσης, σε σχεση με το διαμερισμα. Σε μονοκατοικια, κανεις οτι θελεις, με οποιον τροπο θελεις, αρκει να ειναι ασφαλες, να σε βολευει και η καταναλωση να "γραφεται" στο δικο σου ρολόι.
Επομενως λοιπον, ανετα αγοραζεις και εσυ ηλεκτρικο αφου λυθηκε το θεμα της εγκαταστασης φορτιστη -
@dettol said in ECOCAR YUDO:
@kkostask said in ECOCAR YUDO:
@cirus said in ECOCAR YUDO:
@kkostask said in ECOCAR YUDO:
@dettol said in ECOCAR YUDO:
Δεν ειναι αναγκη να τραβηξεις νεα γραμμη απο το ρολοι για να παει στον φορτιστη. Μπορεις να τραβηξεις καλωδιο απο τον πινακα (πες μας τωρα οτι και ο πινακας ειναι στα 60μ να τρελαθουμε ολοι ), μαζι με ασφαλεια/ρελε διαφυγης και εισαι κομπλε
Ευτυχώς ο καλός μας ο εργολάβος έβαλε πίνακα μέσα στο σπίτι, ούτε 3 μέτρα απόσταση από εκεί που θα μπορούσε να μπει ο φορτιστής. Ο ηλεκτρολόγος ίσως ο καλύτερος μάστορας που είχε.
Δεν κάνω πλάκα ότι τα ρολόγια της ΔΕΗ είναι στα 60 μέτρα, είμαι σε συγκρότημα ο ακριανός.Ε ρε συ πλάκα κάνεις? Τότε δεν έχεις προβλημα
Παιδιά, προειδοποίησα ότι είμαι παντελώς άσχετος. Κάποιοι από τους προλαλήσαντες μιλούσαν για σύνδεση με τα ρολόγια, τι να κάνω και εγώ….
εχεις δικιο, σε πιασαμε απο τα μουτρα ενω ειχες δηλωσει οτι δεν γνωριζεις. Αδικο. Σε γενικες γραμμες, διακλαδωση απο το ρολοι κανουν σε πολυκατοικιες ή συγκροτηματα οπου το ρολόι βρισκεται πιο κοντα στη θεση σταθμευσης, σε σχεση με το διαμερισμα. Σε μονοκατοικια, κανεις οτι θελεις, με οποιον τροπο θελεις, αρκει να ειναι ασφαλες, να σε βολευει και η καταναλωση να "γραφεται" στο δικο σου ρολόι.
Επομενως λοιπον, ανετα αγοραζεις και εσυ ηλεκτρικο αφου λυθηκε το θεμα της εγκαταστασης φορτιστηΕυχαριστώ για τις λεπτομέρειες…Δεν έγινε κάτι, σιγά μην παρεξηγηθώ για κάτι τέτοιο…
-
@criuser said in ECOCAR YUDO:
Στο δικό μου σπίτι που είναι 2 κτίρια σε οικόπεδο 1500 τμ και έχουμε υπόγεια καλώδια γενικής παροχής, δεν είμαι σίγουρος, ότι αυτό το καλώδιο θα αντέξει 16 αυτοκίνητα/φορτιστές επιπλέον και δεν τολμώ να σκεφτώ τι θα χρειαστεί να γίνει αν πρέπει να περαστεί νέος σωλήνας για νέο υπόγειο καλώδιο.
Μιλάμε για 15 μέτρα μήκος κήπου με διαμορφώσεις, με σκαψίματα για να κατέβουμε 1 - 1,5 μέτρο βάθους και πολλά ακόμη, που θα περάσουν τα 3000 χαλαρά, μόνο τα οικοδομικά για το κεντρικό καλώδιο. Ελπίζω η σωλήνα των 3 ιντσών να τους βολέψει να αλλάξουν το υπάρχον καλώδιο, έτσι όπως είναι.
Από εκεί και μετά ο χώρος των μετρητών, θα πρέπει να αλλάξει, είτε με προσθήκη νέων μετρητών για τους φορτιστές, είτε με ατομικούς πίνακες διανομής οι οποίοι όμως θα πρέπει να κλειδώνουν.
Γενικά αν και δεν είμαι ειδικός στα Η/Μ βλέπω πολλά θέματα αν θέλουμε να έχουμε σοβαρές κατασκευές.
Βασίλη, ώρες ώρες όταν θες να επιχειρηματολογήσεις υπέρ της άποψης σου, ξεχνάς τελείως την τετράγωνη λογική σου ως μηχανικός. Μας πετάς ένα τριχίλιαρο για τα οικοδομικά και "ξεχνάς" ότι αφορά 16 παροχές (εσύ το είπες). Δηλαδή κόστος ανά παροχή ένα σκάρτο 200άρι...
-
16 πάρκινγκ είναι. Τα σπίτια είναι 12.
Το θέμα δεν μας έχει απασχολήσει ακόμα αλλά είναι προφανές ότι δεν θα πάρουμε όλοι μαζί ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Άρα λοιπόν αυτό το κόστος κάποιοι θα το θέλουν κάποιοι δεν θα το θέλουν.
Έτσι αναφέρω περιπτώσεις που θα υπάρχουν δυσκολίες ενώ κανονικά θα πρέπει να μελετηθεί συνολικά η λύση.
Γενικά όταν στις πολυκατοικίες πρέπει να γίνουν αλλαγές υπάρχουν πολλά θέματα που δεν είναι αποκλειστικά τεχνικού ενδιαφέροντος αλλά μπορεί να είναι και ψυχολογικά και προσωπικά τα αίτια.
-
Τα έχουμε ξαναπεί, το κόστος του φορτιστή είναι μεταβλητό. Παίζουν ρόλο κυρίως η ισχύς του και η απόσταση από το ρολόι ή τον πινάκα. Πιστεύω τελικά ότι οι περισσότεροι θα ξοδέψουν 1-1,5 χιλιάρικο. .
-
ανεφερε χτες στο tesla owners' καποιος οτι χρησιμοποιει mobile charger (δηλαδη φορητο φορτιστη που κουμπωνει σε σουκο) που αγορασε με 180 ευρω. Καμμια αλλαγη στην ηλεκτρολογικη εγκατασταση του σπιτιου, απλα κουμπωνει σε σουκο. Νομιζω (ας με διορθωσουν) οτι μπορει να φορτισει με εως 3.7kw με αυτον τον τροπο (16Α).
Ουτε χιλιαρικα, ουτε σκαψιματα ουτε τιποτα. -
@criuser said in ECOCAR YUDO:
Γενικά όταν στις πολυκατοικίες πρέπει να γίνουν αλλαγές υπάρχουν πολλά θέματα που δεν είναι αποκλειστικά τεχνικού ενδιαφέροντος αλλά μπορεί να είναι και ψυχολογικά και προσωπικά τα αίτια.
Αλλαγή καταστατικού ή απλά ένας νόμος, όπως με το ΦΑ. Απλά είναι τα πράγματα.
-
@dettol said in ECOCAR YUDO:
ανεφερε χτες στο tesla owners' καποιος οτι χρησιμοποιει mobile charger (δηλαδη φορητο φορτιστη που κουμπωνει σε σουκο) που αγορασε με 180 ευρω. Καμμια αλλαγη στην ηλεκτρολογικη εγκατασταση του σπιτιου, απλα κουμπωνει σε σουκο. Νομιζω (ας με διορθωσουν) οτι μπορει να φορτισει με εως 3.7kw με αυτον τον τροπο (16Α).
Ουτε χιλιαρικα, ουτε σκαψιματα ουτε τιποτα.Και γω μέχρι να πάρω εξωτερικό φορτιστή μια χαρά φορτιζα έτσι
Ο φορητός φορτιστής ειναι μια Χαρούλα διαλέγεις 8, 10, 12 ή 16 Amper και φορτίζεις απλά εμένα η εξωτερική πρίζα είναι για χαμηλά φορτία πάει σε 10ρα ασφάλεια φορτιζα με 8 ή 10 που θέλει πολλές ώρες. Ε το έβαζα από το το προηγούμενο βραδάκι και έως το πρωί είχε φορτίσει
Η διαφορά είναι ότι ο εξωτερικός είναι προγραμματισζόμενος για ότι Amper θες μεχρι τα 32A που είναι αρκετά πιο γρήγορος . ο φορτιστής είναι 7KW
τωρα αν εχεις τριφασικο μπορείς να βάλεις και 11KW ή ακόμα και 22KW που είναι ακόμα πιο γρήγοροι. Εμενα το ρεύμα στο σπίτι είναι μονοφασικό και ο 7KW είναι ο ανώτερος που μπορώ να βάλω (και πάλι γυρω στα 20 με 24A τον βάζω, δεν τον βάζω στα 32 για να εχω και περιθόριο να ανάψω συσκευες σπίτι)
-
@fanis75 said in ECOCAR YUDO:
@criuser said in ECOCAR YUDO:
Γενικά όταν στις πολυκατοικίες πρέπει να γίνουν αλλαγές υπάρχουν πολλά θέματα που δεν είναι αποκλειστικά τεχνικού ενδιαφέροντος αλλά μπορεί να είναι και ψυχολογικά και προσωπικά τα αίτια.
Αλλαγή καταστατικού ή απλά ένας νόμος, όπως με το ΦΑ. Απλά είναι τα πράγματα.
Μα ήδη η σχετική νομοθεσία το έχει κάνει σούπερ απλο να κανεις ότι εγκατάσταση θες για φορτιστή.
Πρακτικά μια ανακοινωση κανεις και μέσα σε 30 μέρες αν το 51% εχει αντίρρηση πρέπει να φέρει τεχνική έκθεση για επικινδυνότητα της εγκατάστασης.
Πρακτικά κανένα θέμα. -
@fanis75 said in ECOCAR YUDO:
@criuser said in ECOCAR YUDO:
Γενικά όταν στις πολυκατοικίες πρέπει να γίνουν αλλαγές υπάρχουν πολλά θέματα που δεν είναι αποκλειστικά τεχνικού ενδιαφέροντος αλλά μπορεί να είναι και ψυχολογικά και προσωπικά τα αίτια.
Αλλαγή καταστατικού ή απλά ένας νόμος, όπως με το ΦΑ. Απλά είναι τα πράγματα.
Αλλαγή καταστατικού σημαίνει 100 % συμφωνία, άρα ποτέ.
Νόμος για το ΦΑ έγινε γιατί ήταν πολλές οι μίζες...
ECOCAR YUDO