-
@cirus said in ECOCAR YUDO:
Και εγώ χρειάστηκα να κάνω τροποποίηση εκεί που είναι τα ρολόγια να χωρέσω αλλον ένα πίνακα και χρειάστηκε να σκάψω και να τσιμεντώσω από τον πίνακα στο μέρος που είναι το παρκινγκ για να περάσουν τα 7 μέτρα καλώδιο. Γενικά αν το έδινα σε κάποιον να τα κάνει όλα για μένα μαζί και με την αγορά του φορτιστή θα μου έπαιρνε 1500-1700 ευρώ πιστεύω. Αν βγαλεις τον φορτιστή 1000 ευρώ
κάνοντας τα μόνος μου ως επι το πλείστον γλίτωσα πολλά χρήματα
Το ίδιο συμβαίνει και στα περισσότερα σπίτια
Με ένα κόστος 1500 ευρώ πανω κάτω και ανάλογα την περίπτωση νομίζω αγοράζεις και εγκαθιστάς φορτιστή
Τωρα φυσικά και θα υπάρχουν και παμπάλαιες πολυκατοικίες ή βίλες που θα είναι μεγάλες οι αποστάσεις κτλ και θα πάει πολύ περισσότερο αλλα νομίζω ότι είναι λιγότερες οι περιπτώσεις αυτές
όμως στις περισσότερες περιπτώσεις δεν θα είναι τεράστιο το κόστος
Τα 1500 τα θεωρώ το ελάχιστο κόστος που θα χρειαστεί.
Τώρα αν είσαι μονοκατοικία, προσωπικά θα έμενα στην μπαλαντέζα, αλλά γενικά εκεί το κόστος είναι το πιο μικρό.
Το ίδιο και στα υπόγεια γκαράζ. Στις πιλοτές και στους ακάλυπτους υπάρχουν θέματα, όπως θα υπάρχουν αν χρειαστούν επεμβάσεις για παροχικά καλώδια και πίνακες.
Το ότι κάποιος τα κάνει μόνος του δεν είναι το συνηθισμένο.
-
@criuser said in ECOCAR YUDO:
@cirus said in ECOCAR YUDO:
Και εγώ χρειάστηκα να κάνω τροποποίηση εκεί που είναι τα ρολόγια να χωρέσω αλλον ένα πίνακα και χρειάστηκε να σκάψω και να τσιμεντώσω από τον πίνακα στο μέρος που είναι το παρκινγκ για να περάσουν τα 7 μέτρα καλώδιο. Γενικά αν το έδινα σε κάποιον να τα κάνει όλα για μένα μαζί και με την αγορά του φορτιστή θα μου έπαιρνε 1500-1700 ευρώ πιστεύω. Αν βγαλεις τον φορτιστή 1000 ευρώ
κάνοντας τα μόνος μου ως επι το πλείστον γλίτωσα πολλά χρήματα
Το ίδιο συμβαίνει και στα περισσότερα σπίτια
Με ένα κόστος 1500 ευρώ πανω κάτω και ανάλογα την περίπτωση νομίζω αγοράζεις και εγκαθιστάς φορτιστή
Τωρα φυσικά και θα υπάρχουν και παμπάλαιες πολυκατοικίες ή βίλες που θα είναι μεγάλες οι αποστάσεις κτλ και θα πάει πολύ περισσότερο αλλα νομίζω ότι είναι λιγότερες οι περιπτώσεις αυτές
όμως στις περισσότερες περιπτώσεις δεν θα είναι τεράστιο το κόστος
Τα 1500 τα θεωρώ το ελάχιστο κόστος που θα χρειαστεί.
Τώρα αν είσαι μονοκατοικία, προσωπικά θα έμενα στην μπαλαντέζα, αλλά γενικά εκεί το κόστος είναι το πιο μικρό.
Το ίδιο και στα υπόγεια γκαράζ. Στις πιλοτές και στους ακάλυπτους υπάρχουν θέματα, όπως θα υπάρχουν αν χρειαστούν επεμβάσεις για παροχικά καλώδια και πίνακες.
Το ότι κάποιος τα κάνει μόνος του δεν είναι το συνηθισμένο.
Να πουμε ενα 5χιλιαρο να αφησουμε και ενα πουρμπουαρ στα παιδια; μην ειμαστε γυφτοι!
-
@dettol said in ECOCAR YUDO:
@criuser said in ECOCAR YUDO:
@cirus said in ECOCAR YUDO:
Και εγώ χρειάστηκα να κάνω τροποποίηση εκεί που είναι τα ρολόγια να χωρέσω αλλον ένα πίνακα και χρειάστηκε να σκάψω και να τσιμεντώσω από τον πίνακα στο μέρος που είναι το παρκινγκ για να περάσουν τα 7 μέτρα καλώδιο. Γενικά αν το έδινα σε κάποιον να τα κάνει όλα για μένα μαζί και με την αγορά του φορτιστή θα μου έπαιρνε 1500-1700 ευρώ πιστεύω. Αν βγαλεις τον φορτιστή 1000 ευρώ
κάνοντας τα μόνος μου ως επι το πλείστον γλίτωσα πολλά χρήματα
Το ίδιο συμβαίνει και στα περισσότερα σπίτια
Με ένα κόστος 1500 ευρώ πανω κάτω και ανάλογα την περίπτωση νομίζω αγοράζεις και εγκαθιστάς φορτιστή
Τωρα φυσικά και θα υπάρχουν και παμπάλαιες πολυκατοικίες ή βίλες που θα είναι μεγάλες οι αποστάσεις κτλ και θα πάει πολύ περισσότερο αλλα νομίζω ότι είναι λιγότερες οι περιπτώσεις αυτές
όμως στις περισσότερες περιπτώσεις δεν θα είναι τεράστιο το κόστος
Τα 1500 τα θεωρώ το ελάχιστο κόστος που θα χρειαστεί.
Τώρα αν είσαι μονοκατοικία, προσωπικά θα έμενα στην μπαλαντέζα, αλλά γενικά εκεί το κόστος είναι το πιο μικρό.
Το ίδιο και στα υπόγεια γκαράζ. Στις πιλοτές και στους ακάλυπτους υπάρχουν θέματα, όπως θα υπάρχουν αν χρειαστούν επεμβάσεις για παροχικά καλώδια και πίνακες.
Το ότι κάποιος τα κάνει μόνος του δεν είναι το συνηθισμένο.
Να πουμε ενα 5χιλιαρο να αφησουμε και ενα πουρμπουαρ στα παιδια; μην ειμαστε γυφτοι!
Σωστός....
-
@criuser said in ECOCAR YUDO:
Είδα και πως έβαλαν και τα αέρια...
Συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια. Το αέριο ήταν τελείως νέα εγκατάσταση, σε κάτι άγνωστο. Το άλλο ειναι απλά ένα καλώδιο στην υπάρχουσα εγκατάσταση. Είναι σαν να συγκρίνεις. εγκατάσταση υγραερίου στο αμάξι σου με το φουλάρισμα σε βενζίνη.
-
Δεν είναι καθόλου έτσι.
Το αέριο μου το φέρνουν στο κτίριο και από εκεί πρέπει να περάσω ΕΞ ΟΡΙΣΜΟΥ εμφανείς σωλήνες και να πάω μέχρι το κουτί της αυτονομίας του καλοριφέρ, ενώ θα βάλω και μία σωλήνα πλαστική για καπνοδόχο στο λεβητάκι που θα βάλουν στο μπαλκόνι.
Για αυτό με 3000 τα βάζουν.
Στο άλλο θέλεις φορτιστή, καλώδιο ισχυρό και αν το πάρκινγκ είναι σε πιλοτή ή ακάλυπτο υπάρχει θέμα για το πως θα περάσουν, που θα βγάλει αρκετά μέτρα καλωδίου. Επίσης θα πρέπει αυτό το καλώδιο να ενωθεί με τον μετρητή του ΔΕΔΔΗΕ, που θέλει συγκεκριμένο τρόπο και πολύ υψηλή ασφάλεια.
-
@criuser said in ECOCAR YUDO:
@cirus said in ECOCAR YUDO:
Και εγώ χρειάστηκα να κάνω τροποποίηση εκεί που είναι τα ρολόγια να χωρέσω αλλον ένα πίνακα και χρειάστηκε να σκάψω και να τσιμεντώσω από τον πίνακα στο μέρος που είναι το παρκινγκ για να περάσουν τα 7 μέτρα καλώδιο. Γενικά αν το έδινα σε κάποιον να τα κάνει όλα για μένα μαζί και με την αγορά του φορτιστή θα μου έπαιρνε 1500-1700 ευρώ πιστεύω. Αν βγαλεις τον φορτιστή 1000 ευρώ
κάνοντας τα μόνος μου ως επι το πλείστον γλίτωσα πολλά χρήματα
Το ίδιο συμβαίνει και στα περισσότερα σπίτια
Με ένα κόστος 1500 ευρώ πανω κάτω και ανάλογα την περίπτωση νομίζω αγοράζεις και εγκαθιστάς φορτιστή
Τωρα φυσικά και θα υπάρχουν και παμπάλαιες πολυκατοικίες ή βίλες που θα είναι μεγάλες οι αποστάσεις κτλ και θα πάει πολύ περισσότερο αλλα νομίζω ότι είναι λιγότερες οι περιπτώσεις αυτές
όμως στις περισσότερες περιπτώσεις δεν θα είναι τεράστιο το κόστος
Τα 1500 τα θεωρώ το ελάχιστο κόστος που θα χρειαστεί.
Τώρα αν είσαι μονοκατοικία, προσωπικά θα έμενα στην μπαλαντέζα, αλλά γενικά εκεί το κόστος είναι το πιο μικρό.
Το ίδιο και στα υπόγεια γκαράζ. Στις πιλοτές και στους ακάλυπτους υπάρχουν θέματα, όπως θα υπάρχουν αν χρειαστούν επεμβάσεις για παροχικά καλώδια και πίνακες.
Το ότι κάποιος τα κάνει μόνος του δεν είναι το συνηθισμένο.
Αν δεν θες να κάνεις τίποτα μονος σου και να στα κάνουν όλα οι άλλοι ε ναι ενα 1500ρι με 2000 ευρώ νομίζω θα τα πληρώσεις σε κάποιον να στα κάνει γιατι έχει εργατοώρες (για ολα μεσα και αγορα φορτιστή 7-11KW). Μιλάω για πολυκατοικίες όχι για μονοκατοικία που είναι πολύ πιο απλά, ευκολα και φτηνά τα πράγματα
Παραπάνω ε όχι πολύ δύσκολα και σε πολύ δυσκολες, ιδιαίτερες περιπτώσεις
-
@fanis75 said in ECOCAR YUDO:
@criuser said in ECOCAR YUDO:
Είδα και πως έβαλαν και τα αέρια...
Συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια. Το αέριο ήταν τελείως νέα εγκατάσταση, σε κάτι άγνωστο. Το άλλο ειναι απλά ένα καλώδιο στην υπάρχουσα εγκατάσταση. Είναι σαν να συγκρίνεις. εγκατάσταση υγραερίου στο αμάξι σου με το φουλάρισμα σε βενζίνη.
ενταξει για να δω και την αλλη μεριά δεν είναι μονο ένα καλώδιο. Χρειάζεται να μπει και ενας μικρός πίνακας και σε κάποιες περιπτώσεις να μην χωράει και να θέλει μανούρα να μπει και γενικά υπάρχουν και άλλες μικροδυσκολίες που παίρνουν εργατοώρες να φτιαχτούν και ανεβαζουν τα "εργατικά" του ηλεκτρολόγου. Ακόμα και το καλώδιο μονο είναι μανίκι σε μερικές εγκαταστάσεις να περαστει. Εξαρτάται την περίπτωση
-
@criuser said in ECOCAR YUDO:
@cirus said in ECOCAR YUDO:
@criuser said in ECOCAR YUDO:
Τελικά η υπογραφή μου θα δικαιωθεί, όσο και αν διάφοροι έλεγαν ότι υπερβάλλω...
Γιατί καλή η θεωρία, αλλά η πράξη διαφέρει...
τι εννοεις?
εμένα τον φορτιστή μου τον έδωσαν δωρεαν και ο πίνακες με ασφαλειοδιακόπτες, καλώδιο flexible 3x10 7m (7 μέτρα από τον πίνακα που έβαλα μέχρι τον φορτιστη) μου κόστισαν γύρω στα 110 ευρώ
ενας φορτιστής έχει γύρω στα 400-600 ευρώ
δηλαδή αν δεν ήταν δώρο ένας φορτιστής με τα υλικά που θα χρειαστείς κάνει γυρω στα 700 ευρω. Αν τον βάλεις και δίπλα στον πίνακα και όχι 7m καλώδιο που πήρα εγώ πάει και πιο κάτω
βεβαια αυτά χωρις εργασία ηλεκτρολόγου γιατι την εγκατασταση την έκανα εγώ στο 80% και ο μπατζανάκης μου στο 20%
πες ότι θες και άλλα 100 ευρώ για τον ηλεκτρολόγο (δεν ξέρω πόσα παίρνουν αλλα για μια εύκολη εγκατασταση φαντάζομαι καπου τόσο)
Βεβαια ΔΕΝ τον έχω δηλώσει ακόμα ως οφείλω
μαλλον θα το κάνω και αυτό να είμαι νομοταγής από τον Σεπτέμβρη που θα γυρίσω από διακοπες. Ετσι και αλλιως τώρα δεν θα χρησιμοποιηθεί
Πέρα από τα όσα λέει ο Φάνης, εγώ το έχω βάλει στην υπογραφή μου και μιλάω για την πραγματικότητα.
Ας πούμε λοιπόν κάποια πραγματικά πράγματα.
Στην εξοχικό λόγω κλίσης του εδάφους και παλαιότητας, μια και το κτίριο είναι 150 ετών στα κύρια σημεία του, πέρα από κάποιες ανανεώσεις, το παλαιό ισόγειο μαγαζί έχει γίνει γκαράζ. Αρα εκεί θα χρειαστώ ένα αστείο ποσό, αν βάλω φορτιστή, ή παραμείνω να το φορτίσω με απλό καλώδιο την νύχτα.
Εδώ λοιπόν από 0-500 τα έξοδα μου.
Σε μία μικρή οικοδομή που τελείωσα πριν λίγο καιρό, ήταν ισόγειο που ξαναφτιάχτηκε και έγινε προσθήκη από πάνω, δεν ήταν υποχρεωτικό το γκαράζ και αν και τους προτάθηκε, προτίμησαν να το αφήσουν κήπο, οπότε αν βρίσκουν θέση έξω από το σπίτι, η απόσταση από το ρολόι που πιθανόν να μπει και ο φορτιστής μέχρι το αμάξι θα είναι 8-10 μ. ανάλογα με το σημείο που θα έχει παρκάρει. Πως θα περάσει όμως το καλώδιο ? Θα σκάψουμε τον κήπο και το πεζοδρόμιο ? Εναέριο ?
Στην τελευταία οικοδομή που έχει 5 θέσεις στάθμευσης, 3 στην πιλοτή και 2 στον ακάλυπτο, λόγω μικρού οικοπέδου, δεν χώραγαν στο υπόγειο αυτοκίνητα, έχω προβλέψει κάποιες ψευδοροφές στην πιλοτή και κάποια καλώδια με 2 πρίζες που τουλάχιστον θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για βασική φόρτιση. Αν χρειαστούν να μπουν φορτιστές, τουλάχιστον τα καλώδια θα περάσουν από την ψευδοροφή. Αλλά θα χρειαστούν άλλες κατασκευές στα ρολόγια, που θα χαλάσουν τις υπάρχουσες και γενικά θεωρώ, ότι ένα 500άρικο, ανά θέση στάθμευσης, για εργασίες πέραν του φορτιστή, των καλωδίων και της εργασίας του ηλεκτρολόγου θα είναι απαραίτητο.
Οπότε κάπου στα 1200-1500 θα τους πάει ο κάθε φορτιστής.
Στις προηγούμενες οικοδομές που είναι σε μεγάλα οικόπεδα, 700 τμ το μικρότερο, εκεί το κόστος θα ξεφύγει, αν δεν θέλουμε να το κάνουμε καραγκιόζ μπερντέ το σπίτι.
Αν και στο μικρότερο αυτό των 700 τμ που έβαλαν ατομικό αέριο, έκαναν κατασκευή για κλωτσιές, αλλά έχουν γενικά προβλήματα σαν πολυκατοικία.
Στο δικό μου σπίτι που είναι 2 κτίρια σε οικόπεδο 1500 τμ και έχουμε υπόγεια καλώδια γενικής παροχής, δεν είμαι σίγουρος, ότι αυτό το καλώδιο θα αντέξει 16 αυτοκίνητα/φορτιστές επιπλέον και δεν τολμώ να σκεφτώ τι θα χρειαστεί να γίνει αν πρέπει να περαστεί νέος σωλήνας για νέο υπόγειο καλώδιο.
Μιλάμε για 15 μέτρα μήκος κήπου με διαμορφώσεις, με σκαψίματα για να κατέβουμε 1 - 1,5 μέτρο βάθους και πολλά ακόμη, που θα περάσουν τα 3000 χαλαρά, μόνο τα οικοδομικά για το κεντρικό καλώδιο. Ελπίζω η σωλήνα των 3 ιντσών να τους βολέψει να αλλάξουν το υπάρχον καλώδιο, έτσι όπως είναι.
Από εκεί και μετά ο χώρος των μετρητών, θα πρέπει να αλλάξει, είτε με προσθήκη νέων μετρητών για τους φορτιστές, είτε με ατομικούς πίνακες διανομής οι οποίοι όμως θα πρέπει να κλειδώνουν.
Γενικά αν και δεν είμαι ειδικός στα Η/Μ βλέπω πολλά θέματα αν θέλουμε να έχουμε σοβαρές κατασκευές.
Τα μισά καφέ στην έξοδο του Άργους έχουν φορτιστές μέχρι 120 kW, στην έξοδο του Άργους!
Όλα τα αλλά είναι για άλλη μια φορά ιστορίες για άγριους ! -
@criuser said in ECOCAR YUDO:
@fanis75 said in ECOCAR YUDO:
@criuser said in ECOCAR YUDO:
Δεν πειράζει, ας μιλάω εγώ έτσι...
Τουλάχιστον θα είναι προετοιμασμένοι για να αντέξουν τον πόνο...
Ποιοι? οι 10 νοματαίοι στις πολυκατοικίες που λες, με τις ιδιαιτερότητες που έχουν? Γιατί εγώ όσους ξέρω που έβαλαν φορτιστή (όπως ξέρεις γνωρίζω λόγω κουμποάρου), τον έβαλαν τσακ μπαμ, πανεύκολα και φτηνά.
Είδα και πως έβαλαν και τα αέρια...
Τι σχέση έχει το αέριο βρε Ριζο;
-
@criuser said in ECOCAR YUDO:
Δεν είναι καθόλου έτσι.
Το αέριο μου το φέρνουν στο κτίριο και από εκεί πρέπει να περάσω ΕΞ ΟΡΙΣΜΟΥ εμφανείς σωλήνες και να πάω μέχρι το κουτί της αυτονομίας του καλοριφέρ, ενώ θα βάλω και μία σωλήνα πλαστική για καπνοδόχο στο λεβητάκι που θα βάλουν στο μπαλκόνι.
Για αυτό με 3000 τα βάζουν.
Στο άλλο θέλεις φορτιστή, καλώδιο ισχυρό και αν το πάρκινγκ είναι σε πιλοτή ή ακάλυπτο υπάρχει θέμα για το πως θα περάσουν, που θα βγάλει αρκετά μέτρα καλωδίου. Επίσης θα πρέπει αυτό το καλώδιο να ενωθεί με τον μετρητή του ΔΕΔΔΗΕ, που θέλει συγκεκριμένο τρόπο και πολύ υψηλή ασφάλεια.
Ειχες πει κάτι κόστη απο την κοιλιά σου, σου είχα πει οτι δεν ισχύουν, με τιμές Καυκα και απλά δεν απάντησες.
Καλή η παραμυθά αλλά δεν έχει δράκο, το έχουμε ξαναπεί -
Το μεγαλυτερο νουμερο που ακουσα τελευταια ειναι 1500 ΜΑΖΙ με το wallbox της τεσλα. Ανεβηκε το κοστος τοσο πολυ διοτι ηταν αρκετα μετρα η αποσταση μεταξυ ρολογιου ΔΕΗ και θεσης σταθμευσης. Οποτε ας εχει καποιος αυτο υποψιν του ως "ταβανι"
-
@dettol said in ECOCAR YUDO:
Το μεγαλυτερο νουμερο που ακουσα τελευταια ειναι 1500 ΜΑΖΙ με το wallbox της τεσλα. Ανεβηκε το κοστος τοσο πολυ διοτι ηταν αρκετα μετρα η αποσταση μεταξυ ρολογιου ΔΕΗ και θεσης σταθμευσης. Οποτε ας εχει καποιος αυτο υποψιν του ως "ταβανι"
εγώ σου βάζω και αλλα 500 γιατι είμαι large και πες ότι αγοράστηκε ενας πιο ακριβος φορτιστης. Ε πάνω από 1500 με 2000 είναι παρα πολύ δύσκολο να ανεβει και μιλαμε για πολύ ελαχιστες περιπτώσεις.
και οπως είπαμε πριν αν μπορεις να κάνεις ενα τμημα της δουλειας μόνος σου (πχ να περάσεις το καλώδιο από την μία μερια στην άλλη, ή να κατασκευασεις την βαση που θα μπει ο φορτιστής και τον τοποθετησεις στην τελική θέση κτλ) κατεβαινει το κόστος
το οποίο στις περισσότερες περιπτώσεις ακόμα και να μην κανεις μονος σου τίποτα είναι μικρότερο από τα 1500
οπως είπα και πριν εγώ εσκαψα τοίχους πέρασα καλώδιο εβαλα τσιμεντο να κλείσω τρυπες αφού πέρασα καλώδιο με κουβίδι. Εγκαταστησα τον φορτιστη στην τελική θέση. Περασα καλώδιο ethernet, αγόρασα : καλώδιο, ηλεκτρολογικο κουτι και ασφάλειες και μου κόστισε ενα 150ρι τα υλικά. το μόνο που έκανε ο ηλεκτρολόγος ήταν να βαλει τον πίνακα και να τον συνδέσει . Εμένα το έκανε τσαμπα. Αλλα αν επρεπε να φωνάξω ηλεκτρολόγο θα μου έπαιρνε ενα κατοστάρι το πολύ για 1 ώρα δουλεια. Δεν μπορω να φανταστω να μου πάρει παραπάνω, αντε 150 να είναι αγιογδυτης
-
@dettol said in ECOCAR YUDO:
Το μεγαλυτερο νουμερο που ακουσα τελευταια ειναι 1500 ΜΑΖΙ με το wallbox της τεσλα. Ανεβηκε το κοστος τοσο πολυ διοτι ηταν αρκετα μετρα η αποσταση μεταξυ ρολογιου ΔΕΗ και θεσης σταθμευσης. Οποτε ας εχει καποιος αυτο υποψιν του ως "ταβανι"
Και 2000 € δεν είναι παράλογο ή εκτός πραγματικότητας
-
Δηλαδή εγώ που έχω τα ρολόγια στα 50-60 μέτρα πόσα θα πρέπει να δώσω?
Και πως θα περάσω άλλο καλώδιο αν χρειαστεί? Μεσολαβούν 4 αυλές… -
@kkostask said in ECOCAR YUDO:
Δηλαδή εγώ που έχω τα ρολόγια στα 50-60 μέτρα πόσα θα πρέπει να δώσω?
Και πως θα περάσω άλλο καλώδιο αν χρειαστεί? Μεσολαβούν 4 αυλές…Εσένα το μικρότερο πρόβλημα είναι ο φορτιστής του ηλεκτρικού
-
@kkostask said in ECOCAR YUDO:
Δηλαδή εγώ που έχω τα ρολόγια στα 50-60 μέτρα πόσα θα πρέπει να δώσω?
Και πως θα περάσω άλλο καλώδιο αν χρειαστεί? Μεσολαβούν 4 αυλές…Αγόρασε το δίπλα σπίτι, φτηνότερα έρχεται
-
@red_monster said in ECOCAR YUDO:
@kkostask said in ECOCAR YUDO:
Δηλαδή εγώ που έχω τα ρολόγια στα 50-60 μέτρα πόσα θα πρέπει να δώσω?
Και πως θα περάσω άλλο καλώδιο αν χρειαστεί? Μεσολαβούν 4 αυλές…Εσένα το μικρότερο πρόβλημα είναι ο φορτιστής του ηλεκτρικού
Please elaborate…οι παροχές από τα ρολόγια κατανέμονται υπόγεια, τα καλώδια είναι θαμμένα και μάλλον χύμα και όχι σε σωλήνα.
-
@cirus said in ECOCAR YUDO:
@kkostask said in ECOCAR YUDO:
Δηλαδή εγώ που έχω τα ρολόγια στα 50-60 μέτρα πόσα θα πρέπει να δώσω?
Και πως θα περάσω άλλο καλώδιο αν χρειαστεί? Μεσολαβούν 4 αυλές…Αγόρασε το δίπλα σπίτι, φτηνότερα έρχεται
Άσε, δεν το έχει τακτοποιήσει πολεοδομικά και έχεις τόσες παραβάσεις που δεν……έχει και αλλά δύο δίπλα του, να τα χτυπήσω και αυτά?
-
@kkostask said in ECOCAR YUDO:
@cirus said in ECOCAR YUDO:
@kkostask said in ECOCAR YUDO:
Δηλαδή εγώ που έχω τα ρολόγια στα 50-60 μέτρα πόσα θα πρέπει να δώσω?
Και πως θα περάσω άλλο καλώδιο αν χρειαστεί? Μεσολαβούν 4 αυλές…Αγόρασε το δίπλα σπίτι, φτηνότερα έρχεται
Άσε, δεν το έχει τακτοποιήσει πολεοδομικά και έχεις τόσες παραβάσεις που δεν……έχει και αλλά δύο δίπλα του, να τα χτυπήσω και αυτά?
Κοιτα για τοση απόσταση πέραν της πλάκας δεν γνωρίζω τι καλώδιο θα χρειαστει και πόσο θα πάει. Είναι καλύτερα να μιλήσεις με εναν ηλεκτρολόγο να σου πει πως και τι κόστος. Σιγουρα γίνεται. Για AC ρεύμα μιλάμε οποτε ακατόρθωτο δεν είναι. Αλλα προδιαγραφες κτλ δεν μπορουμε κάποιοι σαν εμάς που δεν είμαστε ηλεκτρολόγοι να σου πούμε με ακρίβεια
-
@dettol said in ECOCAR YUDO:
Το μεγαλυτερο νουμερο που ακουσα τελευταια ειναι 1500 ΜΑΖΙ με το wallbox της τεσλα. Ανεβηκε το κοστος τοσο πολυ διοτι ηταν αρκετα μετρα η αποσταση μεταξυ ρολογιου ΔΕΗ και θεσης σταθμευσης. Οποτε ας εχει καποιος αυτο υποψιν του ως "ταβανι"
2000 ήταν νομίζω η περίπτωση που πρέπει να έχεις στο νου μαζί με το φορτιστή της Τέσλα (535 ευρώ), δηλώσεις, ΥΔΕ κλπ και διάφορα εξτραδακια που έγιναν με την ευκαιρία (πριζα σε αποθήκη, έξτρα πριζα για powerline δίπλα στο φορτιστή, σκαψίματα κλπ) αλλά ήταν περίπτωση με 65 μέτρα καλώδιο 5X6, 10 μετρα 5Χ10, έναν βασικό πια πίνακα με αντικεραυνικα μέσα στην αποθήκη του κατόχου γιατί διπλα στο ρολόι δεν έμπαινε, πινακακι με κλειδί για το φορτιστή, ποιοτική και προσεκτική δουλειά που χρειάστηκε 3 άτομα για 2 μέρες συν την εποπτεία/έλεγχο του εργολαβου κλπ) και όχι μαύρα γιατί τα υλικά και ένα μέρος της εργασίας δεν κρυβονται....
Για εμένα ακριβα μεν αλλά είναι επένδυση στο σπίτι και η ευκολία να ξυπνάς και να βρίσκεις το αμάξι φορτισμένο όσο θες και με νυχτερινό ανεκτίμητη.
Φυσικά αμάξι και φορτιστης ελέγχονται ασύρματα και απλά κουμπωνεις στο παρκάρισμα και ξεκουμπωνεις φεύγοντας το πρωί.Φυσικά και αυτό είναι μια παράμετρος που πρέπει να τη σκεφτείς σωστά όταν αγοράζεις ηλεκτρικό.
ECOCAR YUDO