Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW FORUM
    • 1
    • 2
    • 348
    • 349
    • 350
    • 351
    • 352
    • 377
    • 378
    • 350 / 378
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    87
    7542
    70186
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • fanis75
      fanis75 moderator @nmsm2 last edited by

      @nmsm2 said in VW FORUM:

      τα 2 έτη εγγύηση του παρελθόντος ήταν σιωπηρή αποδοχή της μικρής αξιοπιστίας των αυτοκινήτων της

      Δεν το πιστεύω αυτό - η Mercedes κάποτε έδινε 1 έτος!! - είναι καθαρά θέμα μεπορικής πολιτικής και τίποτε άλλο. Εαν το προϊόν πουλάει, δεν χρειάζεται να δίνεις μεγάλη εγγύηση. Η μεγάλη εγγύηση είναι ουσιαστικά τρόπος έλξης πελατών, δεν έχει σχέση με την εμπιστοσύνη στο προϊόν - το βλέπουμε από τις διαφορετικές εγγυήσεις για ίδια αμάξια σε διαφορετικές χώρες.

      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

      N cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 2
      • N
        nmsm2 @fanis75 last edited by nmsm2

        @fanis75 said in VW FORUM:

        @nmsm2 said in VW FORUM:

        τα 2 έτη εγγύηση του παρελθόντος ήταν σιωπηρή αποδοχή της μικρής αξιοπιστίας των αυτοκινήτων της

        Δεν το πιστεύω αυτό - η Mercedes κάποτε έδινε 1 έτος!! - είναι καθαρά θέμα μεπορικής πολιτικής και τίποτε άλλο. Εαν το προϊόν πουλάει, δεν χρειάζεται να δίνεις μεγάλη εγγύηση. Η μεγάλη εγγύηση είναι ουσιαστικά τρόπος έλξης πελατών, δεν έχει σχέση με την εμπιστοσύνη στο προϊόν - το βλέπουμε από τις διαφορετικές εγγυήσεις για ίδια αμάξια σε διαφορετικές χώρες.

        Νομίζω ότι ήταν συνδυασμός αλλαζονείας (γερμανικό άρα προτιμητέο σε πρώτη φάση) σε συνδυασμό με τεράστια έσοδα από επισκευές και ανταλλακτικά. Όσοι αγοράσαμε vw από το 2010 και μετά πετάξαμε ένα σκασμό λεφτά στις επισκευές είτε αφορούσε κιβώτιο, είτε μπεκ, είτε καδένα είτε ηλεκτρολογικά (παράθυρα που το μοτέρ τα έπαιζε) κλπ. Ήξεραν από τα παράπονα την μειωμένη αξιοπιστία και δεδομένου ότι τα προβλήματα αυτά έβγαιναν πάντα στα πρώτα 2-3 χρόνια, δεν συνέφερε η κάλυψη από την εργοστασιακή εγγύηση.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • P
          polistas @nmsm2 last edited by polistas

          @nmsm2 said in VW FORUM:

          τα 2 έτη εγγύηση του παρελθόντος ήταν σιωπηρή αποδοχή της μικρής αξιοπιστίας των αυτοκινήτων της)

          Αυτής της άποψης είμαι και γώ, δεν ήθελαν να αναλαμβάνουν τις βλάβες που εμφάνιζαν.
          Προτιμούσαν να τρώνε κράξιμο για τα μόλις 2 έτη, παρά να κάνουν δωρεάν επισκευές.
          Θα ήταν και κακό για το γόητρό τους να είναι γεμάτα τα συνεργεία και να κόβουν μηδενικά τιμολόγια!

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • cirus
            cirus @fanis75 last edited by

            @fanis75 said in VW FORUM:

            @nmsm2 said in VW FORUM:

            τα 2 έτη εγγύηση του παρελθόντος ήταν σιωπηρή αποδοχή της μικρής αξιοπιστίας των αυτοκινήτων της

            Δεν το πιστεύω αυτό - η Mercedes κάποτε έδινε 1 έτος!! - είναι καθαρά θέμα μεπορικής πολιτικής και τίποτε άλλο. Εαν το προϊόν πουλάει, δεν χρειάζεται να δίνεις μεγάλη εγγύηση. Η μεγάλη εγγύηση είναι ουσιαστικά τρόπος έλξης πελατών, δεν έχει σχέση με την εμπιστοσύνη στο προϊόν - το βλέπουμε από τις διαφορετικές εγγυήσεις για ίδια αμάξια σε διαφορετικές χώρες.

            Φάνη Διαφωνώ

            Καποτε στο τέξας μπορεί

            Αλλά οταν ΟΛΟΙ οι ανταγωνιστές σου δίνουν παραπάνω δεν είναι τροπος ελξης πελατών. Είναι το αυτονόητο που πρέπει να κάνεις να δίνεις τουλάχιστον τον μέσο όρο που δίνουν και οι άλλοι ανταγωνιστές σου

            Ιδιαίτερα όταν είσαι γενικά μια ακριβη μάρκα (VW-AUDI) με εξωφρενικά ακριβα service και ανταλακτικά

            Και στις υπόλοιπες μαρκες σου το ελάχιστο που δίνουν και οι ανταγωνιστες σου

            Cirus the virus

            fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • fanis75
              fanis75 moderator @cirus last edited by

              @cirus said in VW FORUM:

              Αλλά οταν ΟΛΟΙ οι ανταγωνιστές σου δίνουν παραπάνω δεν είναι τροπος ελξης πελατών. Είναι το αυτονόητο που πρέπει να κάνεις να δίνεις τουλάχιστον τον μέσο όρο που δίνουν και οι άλλοι ανταγωνιστές σου

              Για ποιο λόγο να είναι αυτονόητο, εαν πουλάς? Επιχείρηση είναι όχι φιλανθρωπικό ίδρυμα! Η εγγύηση είναι ένα από τα χαρακτηριστικά ενός προϊόντος - εαν τα άλλα χαρακτηριστικά αξιολογούνται πολύ υψηλά, τότε η εγγύηση έχει χαμηλή προτεραιτότητα. βασικές αρχές είναι αυτές, η εγγύηση είναι εμπορική πολιτική, όχι ποιοτική πολιτική. Απλά εαν το προϊόν είναι ποιοτικό, τότε η μεγάλη εγγύηση έχει μικρότερο κόστος για την εταιρία, αλλά ειναι καθαρά εμπορική απόφαση.

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • cirus
                cirus @fanis75 last edited by cirus

                @fanis75 said in VW FORUM:

                @cirus said in VW FORUM:

                Αλλά οταν ΟΛΟΙ οι ανταγωνιστές σου δίνουν παραπάνω δεν είναι τροπος ελξης πελατών. Είναι το αυτονόητο που πρέπει να κάνεις να δίνεις τουλάχιστον τον μέσο όρο που δίνουν και οι άλλοι ανταγωνιστές σου

                Για ποιο λόγο να είναι αυτονόητο, εαν πουλάς? Επιχείρηση είναι όχι φιλανθρωπικό ίδρυμα! Η εγγύηση είναι ένα από τα χαρακτηριστικά ενός προϊόντος - εαν τα άλλα χαρακτηριστικά αξιολογούνται πολύ υψηλά, τότε η εγγύηση έχει χαμηλή προτεραιτότητα. βασικές αρχές είναι αυτές, η εγγύηση είναι εμπορική πολιτική, όχι ποιοτική πολιτική. Απλά εαν το προϊόν είναι ποιοτικό, τότε η μεγάλη εγγύηση έχει μικρότερο κόστος για την εταιρία, αλλά ειναι καθαρά εμπορική απόφαση.

                Ειναι αυτονόητο για μια εταιρεία που ΣΕΒΕΤΑΙ τον πελάτη της και ιδιαίτερα οταν είναι πιο ακριβη από αυτόν να παρέχει ανταγωνιστικές υπηρεσίες σε όλους τους τομείς και όχι μόνο ανταγωνιστικό προιον

                Ειτε αυτό λέγεται εγγυηση είτε λέγεται οτιδήποτε έχει να κάνει με το after sales service

                γιαυτο είπα για αυτά που λες κάποτε στο texas. Τωρα πια η αγορά ενος αυτοκινήτου είναι και marketing είναι και aftersales και γενικά ζούμε σε μια αλλη εποχή που οι πελάτες σου έχουν προσβαση ευκολα και γρήγορα να σε συγκρινουν με τα ανταγωνιστικά πακέτα και η πληροφορία διαχέεται γρήγορα. Οπότε αν δεν είσαι ανταγωνιστικός σε ΟΛΑ τα επίπεδα και δεν παρέχεις ολοκληρωμένες υπηρεσίες αυτό θα μαθευτει και θα χάσεις πελάτες

                Και μάλλον συμφωνεί και η VW σε αυτό γιατι επιτέλους το κατάλαβε για να κάνει τέτοιες κινήσεις...........

                ειναι αυτονόητο για να πουλάς. όχι εαν

                Cirus the virus

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • katafractos17
                  katafractos17 last edited by

                  H VW διπλασιάζει τα χρόνια της εγγύησης

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    vagkirk last edited by

                    Shut up and take my money!!!!!!

                    alt text
                    alt text
                    alt text
                    alt text

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • K
                      kapelis last edited by

                      Από Πέμπτη ο Φιλοσιδης παύει να είναι αντιπροσωπεία vw σε πωλήσεις και επισκευές και γίνεται peugeot και MG.

                      G fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                      • G
                        gialamidisi @kapelis last edited by

                        @kapelis said in VW FORUM:

                        Από Πέμπτη ο Φιλοσιδης παύει να είναι αντιπροσωπεία vw σε πωλήσεις και επισκευές και γίνεται peugeot και MG.

                        Διάβασα ότι η απόφαση αυτή λήφθηκε από την kosmocar, ποιος ξέρει άραγε γιατί

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          criuser last edited by

                          Είδε το φως το αληθινό ο Φιλοσιδης

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                          georgemit fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kapelis last edited by

                            Λένε στην πιάτσα ο Συγγελιδης έχει ανοίξει το πορτοφόλι.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • georgemit
                              georgemit @criuser last edited by

                              @criuser said in VW FORUM:

                              Είδε το φως το αληθινό ο Φιλοσιδης

                              Ή είδε σίγουρο μεροκάματο αφού τα peugeot πλέον χαλάνε περισσότερο κι από vw. 😁

                              i30 160 N line!

                              C 1 Reply Last reply Reply Quote 6
                              • C
                                criuser @georgemit last edited by

                                @georgemit said in VW FORUM:

                                @criuser said in VW FORUM:

                                Είδε το φως το αληθινό ο Φιλοσιδης

                                Ή είδε σίγουρο μεροκάματο αφού τα peugeot πλέον χαλάνε περισσότερο κι από vw. 😁

                                Δεχόμαστε και την πλάκα, αλλά η ουσία είναι ότι η μετά την Μέρκελ Γερμανία, θα πάει για φούντο. Εχει επενδύσει σε όλα τα λάθος άλογα. Αέριο από τον Πούτιν, εργοστάσια στην Κίνα, τα μεγάλα της μοντέλα παύουν να έχουν ενδιαφέρον στον ηλεκτρικό κόσμο, τα όρια ταχύτητας κατεβαίνουν και τα μεγάλα αμάξια αποκλείονται από τις πόλεις, ενώ θα έχουν και οικολογικούς φόρους.

                                Επειδή πέρασα από τον Φιλοσίδη, γιατί ήθελε να πάρει από εκεί ο γιος ενός φίλου αμάξι, μπορώ να πω ότι οι πωλητές του ήταν εξαιρετικοί, που σημαίνει ότι ο επιχειρηματίας είναι πάνω στην επιχείρηση του.

                                Από την άλλη Σιτροέν, Πεζώ, Ντι Ες, Οπελ, Εμ τζι και η καινούργια κινέζικη που θα φέρουν, ενώ μπορεί να έχουμε και αλλαγές στην αντιπροσώπευση της φίατ - τζίπ - άλφα - λάντσια, η ανάγκη για περισσότερες αντιπροσωπείες είναι προφανής.

                                Τι να κάνει μία φολκσβάγκεν ?

                                Το Πόλο πέθανε, το γκόλφ κατεβάζει βρακιά μήπως πουλήσει, τα Τ - κρος και Τ - ροκ δεν είναι υβριδικά, το Τιγκουάν μπερδεύεται με το Κιου 3 και το φορμέντορ και κυρίως τα ηλεκτρικά της βάγκ είναι πολύ πίσω και όλοι την κράζουν γιατί φτηνό ηλεκτρικό θα βγάλει το 2026.

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                A d P fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                                • A d P
                                  A d P moderator @criuser last edited by

                                  @criuser said in VW FORUM:

                                  @georgemit said in VW FORUM:

                                  @criuser said in VW FORUM:

                                  Είδε το φως το αληθινό ο Φιλοσιδης

                                  Ή είδε σίγουρο μεροκάματο αφού τα peugeot πλέον χαλάνε περισσότερο κι από vw. 😁

                                  Δεχόμαστε και την πλάκα, αλλά η ουσία είναι ότι η μετά την Μέρκελ Γερμανία, θα πάει για φούντο. Εχει επενδύσει σε όλα τα λάθος άλογα. Αέριο από τον Πούτιν, εργοστάσια στην Κίνα, τα μεγάλα της μοντέλα παύουν να έχουν ενδιαφέρον στον ηλεκτρικό κόσμο, τα όρια ταχύτητας κατεβαίνουν και τα μεγάλα αμάξια αποκλείονται από τις πόλεις, ενώ θα έχουν και οικολογικούς φόρους.

                                  Επειδή πέρασα από τον Φιλοσίδη, γιατί ήθελε να πάρει από εκεί ο γιος ενός φίλου αμάξι, μπορώ να πω ότι οι πωλητές του ήταν εξαιρετικοί, που σημαίνει ότι ο επιχειρηματίας είναι πάνω στην επιχείρηση του.

                                  Από την άλλη Σιτροέν, Πεζώ, Ντι Ες, Οπελ, Εμ τζι και η καινούργια κινέζικη που θα φέρουν, ενώ μπορεί να έχουμε και αλλαγές στην αντιπροσώπευση της φίατ - τζίπ - άλφα - λάντσια, η ανάγκη για περισσότερες αντιπροσωπείες είναι προφανής.

                                  Τι να κάνει μία φολκσβάγκεν ?

                                  Το Πόλο πέθανε, το γκόλφ κατεβάζει βρακιά μήπως πουλήσει, τα Τ - κρος και Τ - ροκ δεν είναι υβριδικά, το Τιγκουάν μπερδεύεται με το Κιου 3 και το φορμέντορ και κυρίως τα ηλεκτρικά της βάγκ είναι πολύ πίσω και όλοι την κράζουν γιατί φτηνό ηλεκτρικό θα βγάλει το 2026.

                                  Είναι αλήθεια ότι οι μάρκες που φέρνει ο Συγγελίδης ξεπερνούν το 1/3 των ταξινομήσεων και σε καμιά περίπτωση δεν συγκρίνονται με αυτές του group vag , οπότε υπάρχει μεγαλύτερη ανάγκη για εξουσιοδοτημένα συνεργεία, ανεξαρτήτως ιμάντων και καδενων 😁.
                                  ΥΓ. Φίλος μηχανικός , που δουλεύει σε εξουσιοδοτημένο opel, μου είπε προχθές ότι είναι γεμάτο με opel στελαντις που περιμένουν επισκευή.

                                  R-LINE

                                  fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator @kapelis last edited by

                                    @kapelis said in VW FORUM:

                                    Από Πέμπτη ο Φιλοσιδης παύει να είναι αντιπροσωπεία vw σε πωλήσεις και επισκευές και γίνεται peugeot και MG.

                                    😱 😱 😱 😱 😱

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • fanis75
                                      fanis75 moderator @criuser last edited by

                                      @criuser said in VW FORUM:

                                      Είδε το φως το αληθινό ο Φιλοσιδης

                                      Εεε ναι, να βγάλει τίποτα από τα σέρβις, γιατί βαραγε μύγες τόσα χρόνια...😁

                                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • L
                                        lap last edited by

                                        Κακό ή καλο;

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator @criuser last edited by

                                          @criuser said in VW FORUM:

                                          ενώ μπορεί να έχουμε και αλλαγές στην αντιπροσώπευση της φίατ - τζίπ - άλφα

                                          Αποκλείεται, αφού πέρσι έγινε η συμφωνία και είναι το Ισραήλ από πίσω - κανείς δεν τολμάει να το ακουμπήσει αυτό το σχήμα, για ευνόητους λόγους!

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator @A d P last edited by

                                            @a-d-p said in VW FORUM:

                                            ΥΓ. Φίλος μηχανικός , που δουλεύει σε εξουσιοδοτημένο opel, μου είπε προχθές ότι είναι γεμάτο με opel στελαντις που περιμένουν επισκευή.

                                            Τα ίδια παντού....ρώτα γάτο να σου πει την αναμονή σε Ρεμούνδο και πόσα αμάξια ειναι μέσα για επισκευή.

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 348
                                            • 349
                                            • 350
                                            • 351
                                            • 352
                                            • 377
                                            • 378
                                            • 350 / 378
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr