Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Suzuki Swift (2024)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Suzuki Swift (2024)
    • 1
    • 2
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
    • 44
    • 45
    • 24 / 45
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    66
    883
    29853
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap @nikos-golf last edited by lap

      @nikos-golf said in Suzuki Swift (2024):

      @lap said in Suzuki Swift (2024):

      Κάποτε οδήγησα ένα όχημα εκτος δρόμου με λάστιχα με μεγάλο ποσοστό καουτσούκ. Καλοκαίρι. Δεν φαντάζεστε το τι έγινε.

      Φρέναρα, μπλόκαρε ο τροχός και πέρασα το φανάρι με μπλοκαρισμένο τροχό, πήγαινα με 50-60 χλμ/ωρα Με κοιτούσαν οι άλλοι αλλά τι να κάνω ;;; Αυτο πήγαινε μόνο του ενώ εγώ πατούσα το φρένο όσο πιο δυνατά μπορούσα.

      Το ίδιο με τα ίδια ελαστικά και σε νερό. Απλά δεν φρέναρε. Έκανε πατινάζ.

      Την επόμενη πήγα και τα άλλαξα όσο και αν κόστιζε. Και κόστιζε πολύ.

      Συγκρίνεις ανόμοια πράγματα. Εδω έχουμε ένα αυτοκίνητο πόλης με σύγχρονα συστήματα όπου πατώνει στο φρενάρισμα.
      Άσε τα καουτσούκ και τους μπλοκαρισμενους τροχους

      Το έφερα ως παράδειγμα του τι μπορεί να επιφέρει ένα οικονομικό ελαστικό. Τα λάστιχα αυτά πολλές φορές έχουν μεγάλο ποσοστό τους σε καουτσούκ το οποίο επηρεάζει στην ζέστη και στην βροχή.

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lap last edited by

        https://fastestlaps.com/tests/ic9anf2i6n2t

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lap last edited by lap

          Youtube Video

          Εδώ αυτός (Ινδός) με το προηγούμενο και ταμπουρά και δεν ξέρω 'γώ τι ελαστικά με vbox γράψει 41,21 μετρα

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lap last edited by lap

            Εδώ το προηγούμενο με αλλά ελαστικά στην glx με πίσω δισκόφρενα 38,4μ

            https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-suzuki-swift-12-shvs

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nikos-golf @lap last edited by

              @lap said in Suzuki Swift (2024):

              Εδώ το προηγούμενο με αλλά ελαστικά στην glx με πίσω δισκόφρενα 38,4μ

              https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-suzuki-swift-12-shvs

              Δε μας ενδιαφέρει το προηγούμενο που είχε και δίσκους πίσω γιατί στις εκθέσεις πωλείται πλέον το καινούριο

              L 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • L
                lap last edited by lap

                Youtube Video

                Εδώ αναφέρει μια υψηλη απόσταση ακινητοποίησης ( μικρότερη από αυτή του Στέφου στα 45,6 μ) αλλά αναφέρει πως είναι θέμα ελαστικών. Το σύστημα είναι άμεσο και καλο.

                Σημαντική η βελτιωμένη απόσβεση της ανάρτησης. Μέσα στην πολη και σε χαμηλές ταχύτητες έχει τεράστια διαφορα με το προηγούμενο. Έχει ειδικό γράφημα μέτρησης

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • L
                  lap @nikos-golf last edited by lap

                  @nikos-golf said in Suzuki Swift (2024):

                  @lap said in Suzuki Swift (2024):

                  Εδώ το προηγούμενο με αλλά ελαστικά στην glx με πίσω δισκόφρενα 38,4μ

                  https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-suzuki-swift-12-shvs

                  Δε μας ενδιαφέρει το προηγούμενο που είχε και δίσκους πίσω γιατί στις εκθέσεις πωλείται πλέον το καινούριο

                  Αφού δεν θα το αγοράσεις. Γιατί μας πριζεις; Οι δίσκοι πίσω δεν αλλάζουν το αποτέλεσμα παρα μονάχα σε συνεχόμενη χρήση και αν.

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • monman2
                    monman2 last edited by

                    Στην οικογένεια έχουμε - είχαμε μικρομεσαία με όλους τους συνδυασμούς και τα καλλίτερα φρένα με διαφορά τα εχει το yaris diesel του ΄14 .
                    Δισκόφρενα εμπρός πίσω και φαρδιά σχετικά ελαστικά 195 δεν είναι μόνο είναι η μικρή απόσταση ακινητοποίησης είναι η ρύθμιση που στο βαρύ φρενάρισμα νιώθεις όλο το αυτοκίνητο να κάθεται με το πίσω μέρος σταθερότατο .
                    Αντίθετα όσα εχουν ταμπούρα σαν να βυθίζουν πολύ το εμπρός μέρος και νοιώθεις τον κώλο στον αέρα.

                    και ενα τεστ πριν χρόνια @lap δεν πέρναγαν τα 37 μέτρα ...
                    https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/TOP-5-Ta-mikra-me-ta-kalytera-frena_154328.asp

                    Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                    realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lap last edited by

                      Απο τότε που έβαλαν λεπτά ελαστικά και οικολογικά τα μέτρα αυξήθηκαν.

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • realzeus
                        realzeus @monman2 last edited by

                        @monman2 said in Suzuki Swift (2024):

                        Αντίθετα όσα εχουν ταμπούρα σαν να βυθίζουν πολύ το εμπρός μέρος και νοιώθεις τον κώλο στον αέρα.

                        Αυτό είναι θέμα ανάρτησης και ρυθμίσεων anti-diving.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          chris__7 @lap last edited by

                          @lap said in Suzuki Swift (2024):

                          Απο τότε που έβαλαν λεπτά ελαστικά και οικολογικά τα μέτρα αυξήθηκαν.

                          Εδώ το hyundai το kona που ναι 1.5 τόνο αμάξι στα 37 μέτρα σταματάει.Τα 950 κιλά δεν μπορούν?Η suzuki ακολουθεί μια λαθως τακτική.Εχει κρατήσει μοντέλα δεκαετίας και απλά τα εξελίσσει.Οπως και το vitara.Αν παει το Vitara στο euroncamp ζήτημα αν θα πάρει και τρία αστέρια.Καλο να είναι φτηνό ένα αμάξι ή να κάνει καλές καταναλώσεις αλλά το φρενάρισμα πχ είναι ζήτημα ασφάλειας και δε χωρούν δικαιολογίες σε αυτο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            teo-mak last edited by

                            Lap μην μασάς .
                            Θα λες ότι το νέο μοντέλο έχει dna από gsxr γι’αυτο έχει σκατα φρένα .
                            😆

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nikos-golf @lap last edited by

                              @lap said in Suzuki Swift (2024):

                              @nikos-golf said in Suzuki Swift (2024):

                              @lap said in Suzuki Swift (2024):

                              Εδώ το προηγούμενο με αλλά ελαστικά στην glx με πίσω δισκόφρενα 38,4μ

                              https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-suzuki-swift-12-shvs

                              Δε μας ενδιαφέρει το προηγούμενο που είχε και δίσκους πίσω γιατί στις εκθέσεις πωλείται πλέον το καινούριο

                              Αφού δεν θα το αγοράσεις. Γιατί μας πριζεις; Οι δίσκοι πίσω δεν αλλάζουν το αποτέλεσμα παρα μονάχα σε συνεχόμενη χρήση και αν.

                              Ποιον πρήζω ρε lap? Οποιος αγοραζει swift θα εχει αποψη συμφωνα με τη λογικη σου...Ξεκόλλα λίγο...μας γράφεις αποτελέσματα για το προηγούμενο μοντέλο και πάνω σε αυτό σου λεω:στις εκθέσεις πουλάνε το καινουριο.
                              Μετά μας λες για στενά λάστιχα κλπ. Συνέχεια δικαιολογίες...
                              Εμένα πχ το τιγκουαν σταματάει στα 36 μέτρα και είναι πάνω από 1,5 τόνο. Ο άλλος σου λέει για το αντίστοιχο suv της χιουνται που επίσης έχει καλό φρένο.
                              950 κιλά είναι. Δηλαδή αν μπούνε 4 άτομα που θα σταματήσει? Στο επόμενο φανάρι?
                              Προφανώς έχουν κάνει πατάτα και με ένα καλύτερο λάστιχο δε σώζεται τόσο όσο θέλεις να πιστευεις

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • antonakis
                                antonakis last edited by

                                Σωστά και το ecocontact είναι μαύρο χάλι στην επιτάχυνση και άλλους τομείς, αλλά στο φρένο δεν κάνεις προσευχές.

                                Επίσης, είναι βέβαιο ότι αν οι δοκιμές φρεναρίσματος γίνονται επανειλημμένα, τα ταμπούρα θα έχουν πυρωσει. Δεν είναι για τέτοια χρήση.
                                Από την άλλη τα ταμπούρα εξακολουθούν και έχουν πλεονεκτήματα, ακόμα και σε σύγχρονα αυτοκίνητα.

                                Moments before detonation...

                                realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • babisstinson
                                  babisstinson last edited by

                                  ΟΙ 99/100 που θα αγοράσουν το αυτοκίνητο θα αλλάξουν τα ελαστικά στην 4ετία, όχι μόλις το πάρουν. Το αυτοκίνητο είναι επικίνδυνο αν με 1 τόνο βάρος φρενάρει σε 48 μέτρα. Αυτό καλό είναι να το ξέρει οποιοσδήποτε υποψήφιος αγοραστής. Ας βάζανε καλύτερες δαγκάνες/δίσκους/τρόμπα οι Σουζουκαίοι. Τα λάστιχα δεν το σώνουν. Όλα τα άλλα να 'χαμε να λέγαμε. Σε γλιστερή μέρα δλδ δεν θα φρενάρεις ποτέ αν χρειαστεί.

                                  2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                                  2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • npapanik
                                    npapanik last edited by npapanik

                                    Ρε παιδιά συγνώμη, αλλά προσέξατε καθόλου το video όπου φρενάρει ο Στέφου; Το ABS κάνει υπερωρίες παρότι είναι σε επαρχιακό δρόμο όπου, οπτικά τουλάχιστον, δεν φαίνεται να είναι η άσφαλτος γυαλί. Άρα από την στιγμή που το ABS εμπλέκεται δεν είναι θέμα δύναμης των φρένων (αλίμονο αν στα 100km/h δεν έχει αρκετή δύναμη να σταματήσει το αυτοκίνητο, στην τελική τι θα γινόταν;). Επομένως, είναι ξεκάθαρο ότι η Suzuki έβαλε ένα λάστιχο φτηνό για αυτήν, το οποίο μπορεί στους Ιαπωνικους δρόμους με τον απίθανο συντελεστή τριβής να δουλεύει μια χαρά αλλά σε εμάς να μην δουλεύει καθόλου. Τεράστιο προφανώς φάουλ της, και αν ο Σφακιανάκης έχει λίγη μπέσα, θα πρέπει να τους πιέσει να αλλάξουν προμηθευτή.

                                    Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                                    Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                                    P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • P
                                      PaNick 0 @npapanik last edited by

                                      @npapanik said in Suzuki Swift (2024):

                                      Ρε παιδιά συγνώμη, αλλά προσέξατε καθόλου το video όπου φρενάρει ο Στέφου; Το ABS κάνει υπερωρίες παρότι είναι σε επαρχιακό δρόμο όπου, οπτικά τουλάχιστον, δεν φαίνεται να είναι η άσφαλτος γυαλί. Άρα από την στιγμή που το ABS εμπλέκεται δεν είναι θέμα δύναμης των φρένων (αλίμονο αν στα τα 100km/h δεν έχει αρκετή δύναμη να σταματήσει το αυτοκίνητο, στην τελική τι θα γινόταν;). Επομένως, είναι ξεκάθαρο ότι η Suzuki έβαλε ένα λάστιχο φτηνό για αυτήν, το οποίο μπορεί στους Ιαπωνικους δρόμους με τον απίθανο συντελεστή τριβής να δουλεύει μια χαρά αλλά σε εμάς να μην δουλεύει καθόλου. Τεράστιο προφανώς φάουλ της, και αν ο Σφακιανάκης έχει λίγη μπέσα, θα πρέπει να τους πιέσει να αλλάξουν προμηθευτή.

                                      Εμας γιατι να μας νοιαζει αυτο; Καθε αμαξι κρινεται με αυτα που φερει απο το εργοστασιο, αν η καθε Suzuki κανει τσιπιες και δεν θα ειναι η πρωτη φορα για την συγκεκριμενη, προβλημα της.

                                      Δεν θα γυρισουμε ξανα στα '90ς που καθε κορεατικο ειχε λαστιχα "ναιλον" που γλυστραγαν και σταματημενα.

                                      Επισης η ευκολια που μπαινει το ABS δεν οφειλεται μονο στα λαστιχα αλλα και στο κυκλωμα φρενων, την αισθηση που δεν δινει στον οδηγο, κλπ και δεν νομιζω οτι αν του βαλεις πχ Primacy 4 θα κατεβει κατω απο τα 40μ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • Chrisk6
                                        Chrisk6 last edited by

                                        Καλα ειναι γνωστο οτι τα πρωτα τοποθετησης ελαστικα απο το εργοστασιο δεν ειναι καν εφαμιλλα του ιδιου ελαστικου αν το βαλεις μετα τα εργοστασιακα.
                                        Παντου και σε ολα τα αυτοκινητα/μοτο συμβαινει αυτο.
                                        Το 50μ ειναι παραλογο θεωρω.

                                        williamg H 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                                        • A
                                          atari70 last edited by

                                          Σιγουρα τα ελαστικά έχουν μεγάλη ευθύνη για την απόσταση φρεναρίσματος. Επισης τα ταμπουρά πίσω δεν βοηθανε! Κακά τα ψέμματα παρότι οι εταιρίες τα χρησιμοποιούν ακομη καθαρά λόγο κόστους, δεν μπορεί με τίποτα να έχουν την ίδια απόδοση με τους δίσκους! Και κυρίως σε μια μεγάλη διαδρομή που περιλαμβάνει πολλά σταματά ξεκινά,τα ταμπουρά κουράζονται πιο γρήγορα.

                                          I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • williamg
                                            williamg @Chrisk6 last edited by

                                            @chrisk6 said in Suzuki Swift (2024):

                                            Καλα ειναι γνωστο οτι τα πρωτα τοποθετησης ελαστικα απο το εργοστασιο δεν ειναι καν εφαμιλλα του ιδιου ελαστικου αν το βαλεις μετα τα εργοστασιακα.
                                            Παντου και σε ολα τα αυτοκινητα/μοτο συμβαινει αυτο.

                                            γιατί?

                                            Κάποτε ήμουν χάλιας με τα νούμερα. Μετά έκανα στροφή 360 μοιρών.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 44
                                            • 45
                                            • 24 / 45
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr