Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Suzuki Swift (2024)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Suzuki Swift (2024)
    • 1
    • 2
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25
    • 49
    • 50
    • 23 / 50
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    73
    990
    37893
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      chris__7 last edited by

      και εικονιτσες να εχετε μεσα με την παναγια και τον χριστουλη οταν θα χρειαστειτε να φρεναρετε αποτομα

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • babisstinson
        babisstinson last edited by babisstinson

        48 μέτρα για φρενάρισμα από 100-0 είναι υπερβολικά πολλά, ειδικά για ένα τόσο ελαφρύ αυτοκίνητο. Καλά δεν έκαναν καμία δοκιμή πριν τα βάλουν στην παραγωγή να πουν "παιδιά τα λάστιχα είναι καταστροφή στο φρενάρισμα, πάμε γι άλλα"?

        2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
        2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

        C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • C
          chris__7 @babisstinson last edited by

          @babisstinson said in Suzuki Swift (2024):

          48 μέτρα για φρενάρισμα από 100-0 είναι υπερβολικά πολλά, ειδικά για ένα τόσο ελαφρύ αυτοκίνητο. Καλά δεν έκαναν καμία δοκιμή πριν τα βάλουν στην παραγωγή να πουν "παιδιά τα λάστιχα είναι καταστροφή στο φρενάρισμα, πάμε γι άλλα"?

          δεν ειναι μονο τα λαστιχα.Πρεπει να ναι και τα φρενα μαπα.Ταμπουρα τωρα πισω ελεος που ειμαστε δεκαετια 90?

          S 1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • S
            super-t last edited by

            Τα πίσω φρένα είναι ταμπούρα, δεν ξέρω αν έχει κάποια σημασία για το φρενάρισμα.

            realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • babisstinson
              babisstinson last edited by

              Σίγουρα θα φταίνε και τα φρένα προφανώς.

              2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
              2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                super-t @chris__7 last edited by

                @chris__7 said in Suzuki Swift (2024):

                @babisstinson said in Suzuki Swift (2024):

                48 μέτρα για φρενάρισμα από 100-0 είναι υπερβολικά πολλά, ειδικά για ένα τόσο ελαφρύ αυτοκίνητο. Καλά δεν έκαναν καμία δοκιμή πριν τα βάλουν στην παραγωγή να πουν "παιδιά τα λάστιχα είναι καταστροφή στο φρενάρισμα, πάμε γι άλλα"?

                δεν ειναι μονο τα λαστιχα.Πρεπει να ναι και τα φρενα μαπα.Ταμπουρα τωρα πισω ελεος που ειμαστε δεκαετια 90?

                στο 90 μπορεί να μην είμαστε, αλλά χρειάζεται ένα αμάξι 900 και με 80 άλογα δισκόφρενα πίσω; Θεωρώντας ότι το σύστημα είναι σωστά σχεδιασμένο.

                C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  groover1972 @dimitrioskosmas last edited by

                  @dimitrioskosmas said in Suzuki Swift (2024):

                  @groover1972 said in Suzuki Swift (2024):

                  @tkin73 said in Suzuki Swift (2024):

                  @a-d-p said in Suzuki Swift (2024):

                  Με ποια το συγκρίνετε και σας φαίνεται ακριβό;

                  Με τον εαυτό του και με την μάρκα του.
                  Δεν μπορεί το Σουίφτ με 82 άλογα και το μέγεθος του να κοστίζει μόνο 1000 ευρω κάτω από το βιτάρα των 129!
                  Ούτε να είναι ακριβότερο από το mazda 2 με τα 90 άλογα!

                  Ενώ το yaris ας πούμε, μπορεί;

                  Φυσικά και μπορεί,λόγω εμπορικοτητας

                  Ενώ το Swift δεν είναι εμπορικό; Μόνο στην Ελλάδα λατρεύουν την Toyota έτσι.

                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dimitrioskosmas @groover1972 last edited by dimitrioskosmas

                    @groover1972 said in Suzuki Swift (2024):

                    @dimitrioskosmas said in Suzuki Swift (2024):

                    @groover1972 said in Suzuki Swift (2024):

                    @tkin73 said in Suzuki Swift (2024):

                    @a-d-p said in Suzuki Swift (2024):

                    Με ποια το συγκρίνετε και σας φαίνεται ακριβό;

                    Με τον εαυτό του και με την μάρκα του.
                    Δεν μπορεί το Σουίφτ με 82 άλογα και το μέγεθος του να κοστίζει μόνο 1000 ευρω κάτω από το βιτάρα των 129!
                    Ούτε να είναι ακριβότερο από το mazda 2 με τα 90 άλογα!

                    Ενώ το yaris ας πούμε, μπορεί;

                    Φυσικά και μπορεί,λόγω εμπορικοτητας

                    Ενώ το Swift δεν είναι εμπορικό; Μόνο στην Ελλάδα λατρεύουν την Toyota έτσι.

                    φυσικα και δεν είναι τόσο εμπορικό όσο το νουμερο 1 σε πωλησεις μικρομεσαιο, τι να κάνουμε τωρα

                    ακόμα και οι κλέφτες yaris "ψωνίζουν" και smart

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • C
                      chris__7 @super-t last edited by

                      @super-t said in Suzuki Swift (2024):

                      @chris__7 said in Suzuki Swift (2024):

                      @babisstinson said in Suzuki Swift (2024):

                      48 μέτρα για φρενάρισμα από 100-0 είναι υπερβολικά πολλά, ειδικά για ένα τόσο ελαφρύ αυτοκίνητο. Καλά δεν έκαναν καμία δοκιμή πριν τα βάλουν στην παραγωγή να πουν "παιδιά τα λάστιχα είναι καταστροφή στο φρενάρισμα, πάμε γι άλλα"?

                      δεν ειναι μονο τα λαστιχα.Πρεπει να ναι και τα φρενα μαπα.Ταμπουρα τωρα πισω ελεος που ειμαστε δεκαετια 90?

                      στο 90 μπορεί να μην είμαστε, αλλά χρειάζεται ένα αμάξι 900 και με 80 άλογα δισκόφρενα πίσω; Θεωρώντας ότι το σύστημα είναι σωστά σχεδιασμένο.

                      το αποτελεσμα αλλα λεει ομως.Και αυτα περι ελαστικων ειναι ατοπο.Δηλαδη αμα βαλεις κορμοραν ή κανα κινεζικο θα ξεπερασει τα 50 μετρα?

                      S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lap last edited by

                        Μην κατηγορείτε το σουτζουκακι ..... θα θυμώσω...😣

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lap last edited by

                          Θα περιμένω τεστ του @dimsabas. Να δοκιμάσει τα φρένα του. Να βάλει ένα πανάκριβο πολυτελές όχημα σε απόσταση 40 μέτρων και να φρενάρει με το swift για να δούμε αν οντως φρενάρει καλά.

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • npapanik
                            npapanik last edited by

                            Ford Puma:

                            Screenshot 2024-07-19 125321.jpg

                            Αποκλείεται στο καινούριο Swift να ξανασχεδίασαν τα φρένα μπροστά (εδώ κράτησαν το ίδιο σασί), τα ταμπούρα πίσω μόνο σε υπερθέρμανση μειονεκτούν. Δεν τον κόβω κιόλας, αλλά είμαι σίγουρος ότι φταίνε τα Yokohama σε συνδυασμό πάντα με την Ελληνική άσφαλτο.

                            Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                            Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • npapanik
                              npapanik @lap last edited by

                              @lap said in Suzuki Swift (2024):

                              Θα περιμένω τεστ του @dimsabas. Να δοκιμάσει τα φρένα του. Να βάλει ένα πανάκριβο πολυτελές όχημα σε απόσταση 40 μέτρων και να φρενάρει με το swift για να δούμε αν οντως φρενάρει καλά.

                              Να τον χρημαδοτήσουμε να βάλει άλλα λάστιχα @lap; 😉

                              Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                              Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • L
                                lap last edited by lap

                                Κάποτε οδήγησα ένα όχημα εκτος δρόμου με λάστιχα με μεγάλο ποσοστό καουτσούκ. Καλοκαίρι. Δεν φαντάζεστε το τι έγινε.

                                Φρέναρα, μπλόκαρε ο τροχός και πέρασα το φανάρι με μπλοκαρισμένο τροχό, πήγαινα με 50-60 χλμ/ωρα Με κοιτούσαν οι άλλοι αλλά τι να κάνω ;;; Αυτο πήγαινε μόνο του ενώ εγώ πατούσα το φρένο όσο πιο δυνατά μπορούσα.

                                Το ίδιο με τα ίδια ελαστικά και σε νερό. Απλά δεν φρέναρε. Έκανε πατινάζ.

                                Την επόμενη πήγα και τα άλλαξα όσο και αν κόστιζε. Και κόστιζε πολύ.

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                N 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • S
                                  super-t @chris__7 last edited by

                                  @chris__7 said in Suzuki Swift (2024):

                                  @super-t said in Suzuki Swift (2024):

                                  @chris__7 said in Suzuki Swift (2024):

                                  @babisstinson said in Suzuki Swift (2024):

                                  48 μέτρα για φρενάρισμα από 100-0 είναι υπερβολικά πολλά, ειδικά για ένα τόσο ελαφρύ αυτοκίνητο. Καλά δεν έκαναν καμία δοκιμή πριν τα βάλουν στην παραγωγή να πουν "παιδιά τα λάστιχα είναι καταστροφή στο φρενάρισμα, πάμε γι άλλα"?

                                  δεν ειναι μονο τα λαστιχα.Πρεπει να ναι και τα φρενα μαπα.Ταμπουρα τωρα πισω ελεος που ειμαστε δεκαετια 90?

                                  στο 90 μπορεί να μην είμαστε, αλλά χρειάζεται ένα αμάξι 900 και με 80 άλογα δισκόφρενα πίσω; Θεωρώντας ότι το σύστημα είναι σωστά σχεδιασμένο.

                                  το αποτελεσμα αλλα λεει ομως.Και αυτα περι ελαστικων ειναι ατοπο.Δηλαδη αμα βαλεις κορμοραν ή κανα κινεζικο θα ξεπερασει τα 50 μετρα?

                                  Δεν διαφωνώ, αυτό που λέω είναι ότι στην συγκεκριμένη περίπτωση μάλλον όλος ο σχεδιασμός έχει θέμα και ότι αν μαγικά του έβαζες δίσκους πίσω (πρέπει να έχει στην Ιαπωνία) δεν θα άλλαζε δραματικά η κατάσταση.

                                  C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    chris__7 @super-t last edited by

                                    @super-t said in Suzuki Swift (2024):

                                    @chris__7 said in Suzuki Swift (2024):

                                    @super-t said in Suzuki Swift (2024):

                                    @chris__7 said in Suzuki Swift (2024):

                                    @babisstinson said in Suzuki Swift (2024):

                                    48 μέτρα για φρενάρισμα από 100-0 είναι υπερβολικά πολλά, ειδικά για ένα τόσο ελαφρύ αυτοκίνητο. Καλά δεν έκαναν καμία δοκιμή πριν τα βάλουν στην παραγωγή να πουν "παιδιά τα λάστιχα είναι καταστροφή στο φρενάρισμα, πάμε γι άλλα"?

                                    δεν ειναι μονο τα λαστιχα.Πρεπει να ναι και τα φρενα μαπα.Ταμπουρα τωρα πισω ελεος που ειμαστε δεκαετια 90?

                                    στο 90 μπορεί να μην είμαστε, αλλά χρειάζεται ένα αμάξι 900 και με 80 άλογα δισκόφρενα πίσω; Θεωρώντας ότι το σύστημα είναι σωστά σχεδιασμένο.

                                    το αποτελεσμα αλλα λεει ομως.Και αυτα περι ελαστικων ειναι ατοπο.Δηλαδη αμα βαλεις κορμοραν ή κανα κινεζικο θα ξεπερασει τα 50 μετρα?

                                    Δεν διαφωνώ, αυτό που λέω είναι ότι στην συγκεκριμένη περίπτωση μάλλον όλος ο σχεδιασμός έχει θέμα και ότι αν μαγικά του έβαζες δίσκους πίσω (πρέπει να έχει στην Ιαπωνία) δεν θα άλλαζε δραματικά η κατάσταση.

                                    ξερεις παιζει να ναι και ο λογος που πατωσε στα συστηματα ασφαλειας

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lap last edited by

                                      Δηλαδή;;;

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nikos-golf @lap last edited by

                                        @lap said in Suzuki Swift (2024):

                                        Τα Yokohama φταινε

                                        Και ο ανάδρομος Ερμής!
                                        48 μέτρα και φταίνε τα επώνυμα λάστιχα?
                                        Δεν είναι αυτό και άσε τις δικαιολογίες προς τη σουζουκι.
                                        Ποτέ δε διακρίνονταν για τα φρένα του.
                                        Θα μου πεις:εδώ δεν έκανε ανάκληση στο abs που ήταν σοβαρό...και θα έχεις δικιο

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nikos-golf @lap last edited by

                                          @lap said in Suzuki Swift (2024):

                                          Κάποτε οδήγησα ένα όχημα εκτος δρόμου με λάστιχα με μεγάλο ποσοστό καουτσούκ. Καλοκαίρι. Δεν φαντάζεστε το τι έγινε.

                                          Φρέναρα, μπλόκαρε ο τροχός και πέρασα το φανάρι με μπλοκαρισμένο τροχό, πήγαινα με 50-60 χλμ/ωρα Με κοιτούσαν οι άλλοι αλλά τι να κάνω ;;; Αυτο πήγαινε μόνο του ενώ εγώ πατούσα το φρένο όσο πιο δυνατά μπορούσα.

                                          Το ίδιο με τα ίδια ελαστικά και σε νερό. Απλά δεν φρέναρε. Έκανε πατινάζ.

                                          Την επόμενη πήγα και τα άλλαξα όσο και αν κόστιζε. Και κόστιζε πολύ.

                                          Συγκρίνεις ανόμοια πράγματα. Εδω έχουμε ένα αυτοκίνητο πόλης με σύγχρονα συστήματα όπου πατώνει στο φρενάρισμα.
                                          Άσε τα καουτσούκ και τους μπλοκαρισμενους τροχους

                                          L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • realzeus
                                            realzeus @super-t last edited by

                                            @super-t said in Suzuki Swift (2024):

                                            Τα πίσω φρένα είναι ταμπούρα, δεν ξέρω αν έχει κάποια σημασία για το φρενάρισμα.

                                            Καμία.

                                            @lap said in Suzuki Swift (2024):

                                            Φρέναρα, μπλόκαρε ο τροχός και πέρασα το φανάρι με μπλοκαρισμένο τροχό, πήγαινα με 50-60 χλμ/ωρα Με κοιτούσαν οι άλλοι αλλά τι να κάνω ;;; Αυτο πήγαινε μόνο του ενώ εγώ πατούσα το φρένο όσο πιο δυνατά μπορούσα.

                                            Αν δεν είχε ABS ήταν λάθος να πατάς όσο πιο δυνατά μπορούσες. Βέβαια εκεί που είχες φτάσεις δεν θα είχε μεγάλη διαφορά και να άφηνες λίγο το πεντάλ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 49
                                            • 50
                                            • 23 / 50
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr