-
Πάντως στο Aircross ακούγεται πολύ το σύστημα, όχι deal-breaker για μένα. Οι ποτηροθηκες μεγάλο εργονομικό φάουλ της Citroen σχεδόν 20 χρόνια τώρα.
-
Καλά και το 308 με μηχανικό κιβώτιο που έχει κανονικό χειρόφρενο έχει μια τέρμα αντιεργονομική ποτηροθήκη στην κεντρική κονσόλα σχεδόν εφαπτομένη στο υποβραχιόνιο. Την χωρίζει από αυτό μια μικρή κάθετη άκυρη θήκη (ούτε καν για το κλειδί αν πεις ότι έχεις keyless) μεταξύ των δύο, είναι πολύ ρηχή και τόσο πίσω που τις μισές φορές κοντεύω να ρίξω τον καφέ με τον αγκώνα. Καλό χρυσό και vfm το 308 αλλά γενικά η Peugeot μακρινή συγγένεια με την εργονομία.
Αν οι μισοί ήταν τόσο ειλικρινείς με το οχήματα τους θα ήταν πολύ πιο απλά τα πράγματα εδώ μέσα. Λέω εγώ τώρα...
-
Καλό χρυσό και vfm το 308 αλλά γενικά η Peugeot μακρινή συγγένεια με την εργονομία.
Χρόνια τώρα οι Γάλλοι έχουν τσακωθεί με την εργονομία...αντι για το form follows function, ακολουθούν το ανάποδο: design and form over all....αχαχα!! Μόνο εαν οδηγείς χρόνια Γαλλικό και το εχεις συνηθίσει σου φαίνεται ΟΚ η εργονομία.
-
Ο ήχος επηρεάζεται κι απ την κατεύθυνση, ποιοι αεραγωγοί είναι κλειστοί και ποιοι ανοιχτοί. Το μάζντα έχει χειροκίνητη επιλογή κι επιλέον ενδιάμεσες θέσεις που αλλάζουν το θόρυβο.
Το σιτροέν έχει μόνο 3 κατευθύνσεις στην οθόνη; στο παρμπρίζ γίνεται να πηγαίνει ο ζεστός αέρας σε χαμηλή σκάλα ανεμιστήρα ή έστω στο αυτόματο;
Εχει τρείς κατευθύνσεις στην οθόνη και ΔΕΝ είναι διζωνικό . Οι σκάλες ρυθμίζονται χειροκίνητα και έχει το αυτόματο . Μπορεί να πηγαίνει στο παρμπρίζ , αλλά έχει στο δεύτερο μενού και τρείς κατηγορίες κλιματισμού soft , normal , fast αν θυμάμαι καλά τις ονομασίες . Εγώ το έχω στο νορμάλ , αλλά ακόμα ο καιρός δεν βοηθάει για να δοκιμάσω το καλοριφέρ .
-
Συγχώνευση θέματος. Υπενθυμίζουμε ότι δεν ανοίγουμε νέο Θέμα αν υπάρχει ήδη κάποιο σχετικό [Admin]
@makis-0 said in γνωμη για peugeot 308 του 15 diesel:
θελω γνωμη για 308 του 15 πετρελαιο
-
@makis-0
Εχω το facelift αυτού που κοιτάς. Για να καταλάβεις, το 308 Τ9 ξεκινησε να πωλείται το 2013 και το 2017 εγινε facelift. Εσύ κοιτάζεις το προ-facelfift.
Το πήρα το 2018 Δεκέμβριο λοιπόν, σε Active Plus 1.5 blueHDi 130ps χειροκινητο. Μένω στην επαρχία (Βόρεια Ελλάδα) και δεν το κινώ πολύ μεσα στην πόλη (υπάρχει σκουτερ για τα εντός).
Έχω 30.000 χλμ λόγω πανδημίας (θα είχα περισσότερα, αλλά το λοκνταουν δεν μου το επέτρεψε).Θετικά: ποιότητα Κύλισης, αεροδυναμική, κατανάλωση, ροπή, κρατήματα (στρίβει ΠΟΛΥ καλα), infotainment με carplay/android auto, πολύ καλός χώρος αποσκευών (400 λίτρα) με εκμεταλλεύσιμο σχήμα). Ειναι ταξιδιάρικο όχημα, αθόρυβο και με ανάρτηση σχεδον μαγικό χαλί στον αυτοκινητόδρομο. Κάνω συχνά ταξίδια στη Βουλγαρία (Σόφια) και πάει αέρα, φτάνω ξεκούραστος. Το εσωτερικο ειναι καλαίσθητο (γουστα ειναι αυτα) και γεροδεμένο. Στα 3 χρονια δεν ακουγεται να τριζει κατι στο δικο μου.
Αρνητικά: Το χειροκίνητο κιβώτιο φανερώνει το πνιγμένο μοτέρ πριν τις 1700rpm (το αυτόματο το κρύβει κρατώντας τις στροφές πάντοτε στο ωφέλιμο φάσμα), χώροι πίσω επιβατών μέτριοι κυρίως στα γόνατα (ειμαι και 1.87 και εχω το καθισμα αρκετα πίσω, ενας πιο μικρόσωμος οδηγός αφηνει περισσοτερο χωρο στους πίσω), ο ημιάκαμπτος άξονας χτυπάει λίγο νευρικά σε σχέση με πολλαπλούς συνδέσμους, αλλά όχι κάτι ενοχλητικό ή επικίνδυνο. Όπως εχουν πει και παραπάνω, έχει μια ποτηροθήκη κι αυτή σε άκυρο σημείο, διότι στο ταξίδι που θέλεις να εκτείνεις τον "τεμπέλη", τότε καλύπτεται...
Να έχεις υπόψη ότι το μοντέλο pre-facelift που κοιτάς έχει λίγο αρχαίο Infotainment με περιορισμένες δυνατότητες. Από βλάβες δεν ξέρω τι έβγαζαν εκείνες οι φουρνιές, προς το παρόν το δικό μου δεν έχει βγάλει το παραμικρό.
-
https://www.powermag.gr/el/peugeot-308-gti-270ps.html
Ένα σωστό γαλλικό από τα παλια
-
Τις τελευταίες μέρες μου παρουσιάζει το εξής πρόβλημα. Όταν ανοίγω το AC εμφανίζει το μνμ "Engine Fault: Have the vehicle repaired" και απλά σταματάει να λειτουργεί το AC. Το πρόβλημα λύνετε ξαναβαζοντας μπρος και περιμένοντας λίγα λεπτά πριν ανοίξω ξανά το AC. Κάποιες φορές βέβαια μετά από 1-2 ώρες ενώ λειτουργεί κανονικά εμφανίζεται ξανά το μνμ. Επίσης ξαχασα να αναφέρω ότι συνήθως το εμφανίζει όταν κρίνουμε με χαμηλή ταχύτητα.
Εννοείται ότι θα πάω στο συνεργείο μέσα στην εβδομάδα αλλά σκέφτηκα να ρωτήσω και εδώ για να πάω υποψιασμένος και να μην μου βάλουν πλ χέρι....
-
@vdx said in Peugeot 308 (2013):
Τις τελευταίες μέρες μου παρουσιάζει το εξής πρόβλημα. Όταν ανοίγω το AC εμφανίζει το μνμ "Engine Fault: Have the vehicle repaired" και απλά σταματάει να λειτουργεί το AC. Το πρόβλημα λύνετε ξαναβαζοντας μπρος και περιμένοντας λίγα λεπτά πριν ανοίξω ξανά το AC. Κάποιες φορές βέβαια μετά από 1-2 ώρες ενώ λειτουργεί κανονικά εμφανίζεται ξανά το μνμ. Επίσης ξαχασα να αναφέρω ότι συνήθως το εμφανίζει όταν κρίνουμε με χαμηλή ταχύτητα.
Εννοείται ότι θα πάω στο συνεργείο μέσα στην εβδομάδα αλλά σκέφτηκα να ρωτήσω και εδώ για να πάω υποψιασμένος και να μην μου βάλουν πλ χέρι....
Ενημερωτικά σε περίπτωση που κάποιος έχει το ίδιο πρόβλημα.
Το πρόβλημα το δημιουργούσε μία αντίσταση για το κλιματιστικό αλλάχτηκε με κόστος 70 ευρώ
-
Με άφησε την Παρασκευή έτσι ξαφνικά χωρίς να έχει εμφανίσει κάτι.
Με ενημέρωσαν από το συνεργείο ότι το ένα μπει ψεκάζε παραπάνω πετρέλαιο με αποτέλεσμα το περισσευούμενο καύσιμο να πηγαίνει στα λάδια και το αυτοκίνητο να έχει απώλεια ισχύος, και να βγάζει άσπρο καπνό.
Το τραγικό είναι ότι στο σέρβις όταν με ενημέρωσαν ότι το ένα μπεκ έχει πρόβλημα και ψεκάζει λιγότερο καύσιμο. Αμέσως τους είπα να το αλλάξουν και μου απάντησαν ότι δεν επείγει και μπορώ να περιμένω μέχρι να βγάλει μνμ.
-
@vdx said in Peugeot 308 (2013):
Με άφησε την Παρασκευή έτσι ξαφνικά χωρίς να έχει εμφανίσει κάτι.
Με ενημέρωσαν από το συνεργείο ότι το ένα μπει ψεκάζε παραπάνω πετρέλαιο με αποτέλεσμα το περισσευούμενο καύσιμο να πηγαίνει στα λάδια και το αυτοκίνητο να έχει απώλεια ισχύος, και να βγάζει άσπρο καπνό.
Το τραγικό είναι ότι στο σέρβις όταν με ενημέρωσαν ότι το ένα μπεκ έχει πρόβλημα και ψεκάζει λιγότερο καύσιμο. Αμέσως τους είπα να το αλλάξουν και μου απάντησαν ότι δεν επείγει και μπορώ να περιμένω μέχρι να βγάλει μνμ.
Καλα ειναι σοβαροι? Ενω βλεπουν οτι εχει θεμα το κλεινουν για οταν βγαλει θεμα?
Really? -
@vdx said in Peugeot 308 (2013):
Με άφησε την Παρασκευή έτσι ξαφνικά χωρίς να έχει εμφανίσει κάτι.
Με ενημέρωσαν από το συνεργείο ότι το ένα μπει ψεκάζε παραπάνω πετρέλαιο με αποτέλεσμα το περισσευούμενο καύσιμο να πηγαίνει στα λάδια και το αυτοκίνητο να έχει απώλεια ισχύος, και να βγάζει άσπρο καπνό.
Το τραγικό είναι ότι στο σέρβις όταν με ενημέρωσαν ότι το ένα μπεκ έχει πρόβλημα και ψεκάζει λιγότερο καύσιμο. Αμέσως τους είπα να το αλλάξουν και μου απάντησαν ότι δεν επείγει και μπορώ να περιμένω μέχρι να βγάλει μνμ.
Ειχες παρατηρησει ανοδο στη σταθμη λαδιων?
-
@chrisk6 said in Peugeot 308 (2013):
@vdx said in Peugeot 308 (2013):
Με άφησε την Παρασκευή έτσι ξαφνικά χωρίς να έχει εμφανίσει κάτι.
Με ενημέρωσαν από το συνεργείο ότι το ένα μπει ψεκάζε παραπάνω πετρέλαιο με αποτέλεσμα το περισσευούμενο καύσιμο να πηγαίνει στα λάδια και το αυτοκίνητο να έχει απώλεια ισχύος, και να βγάζει άσπρο καπνό.
Το τραγικό είναι ότι στο σέρβις όταν με ενημέρωσαν ότι το ένα μπεκ έχει πρόβλημα και ψεκάζει λιγότερο καύσιμο. Αμέσως τους είπα να το αλλάξουν και μου απάντησαν ότι δεν επείγει και μπορώ να περιμένω μέχρι να βγάλει μνμ.
Καλα ειναι σοβαροι? Ενω βλεπουν οτι εχει θεμα το κλεινουν για οταν βγαλει θεμα?
Really?Δεν πρόκειται να πληρώσω λάδια και φίλτρο απλά δεν το ξέρουν ακόμη και εννοείται ότι θα απαιτήσω και επιπλέον 10-15% έκπτωση σε ανταλλακτικά που γενικά το προσφέρουν σε όλους.
Αυτό που πιστεύω ότι συνέβη είναι ότι επειδή έσβησαν την βλάβη είχε ως αποτέλεσμα ο εγκέφαλος να νομίζει ότι έχει λυθεί το θέμα όποτε ψεκάζει κανονικά από τα υπόλοιπα 3 μπεκ ενώ μέχρι τώρα λογικά ψεκάζε λιγότερο για αποφευχθεί αυτό που συνέβη. -
@alexandros-k said in Peugeot 308 (2013):
@vdx said in Peugeot 308 (2013):
Με άφησε την Παρασκευή έτσι ξαφνικά χωρίς να έχει εμφανίσει κάτι.
Με ενημέρωσαν από το συνεργείο ότι το ένα μπει ψεκάζε παραπάνω πετρέλαιο με αποτέλεσμα το περισσευούμενο καύσιμο να πηγαίνει στα λάδια και το αυτοκίνητο να έχει απώλεια ισχύος, και να βγάζει άσπρο καπνό.
Το τραγικό είναι ότι στο σέρβις όταν με ενημέρωσαν ότι το ένα μπεκ έχει πρόβλημα και ψεκάζει λιγότερο καύσιμο. Αμέσως τους είπα να το αλλάξουν και μου απάντησαν ότι δεν επείγει και μπορώ να περιμένω μέχρι να βγάλει μνμ.
Ειχες παρατηρησει ανοδο στη σταθμη λαδιων?
Όχι, όχι πήγα για ένα τυπικό σερβις και τα έκαναν όλα ταναπου. Διάβασε την παραπάνω απάντηση και θα καταλάβεις!
-
Τις τελευταίες μέρες παρατηρώ ότι το κλιματιστικό δεν αποδίδει όσο πριν. Παίρνω τηλέφωνο στην Peugeot Gallo να ρωτήσω τιμή για έλεγχο και πλήρωση φρεόν.
Στο κατάστημα νέας Χαλκηδόνας μου είπανε 80 € ο έλεγχος + το κόστος του φρέον, αλλά δεν μπορούν να δώσουν τιμή ούτε για την μέγιστη ποσότητα.
Στο κατάστημα Αγίας Παρασκευής μουσειπαν 40€ για τον έλεγχο και έως 300€ σε περίπτωση που έχει τελειώσει, δηλαδή 450ml.
Στο κλίμα Μιχαηλίδη στον άγιο Ελευθέριο μόλις 150 € και δωρεάν έλεγχος. Εδώ είχα πακέτο μικρά πέρυσι και είναι Ικανοποιημένος.
Υπάρχει καλύτερη πρόταση; -
Συγνώμη που θα το πω έτσι αλλά τι πίνουν όλοι αυτοί? Τι τιμές είναι αυτές? Πριν από ένα μήνα έκανα πλήρωση και έλεγχο στο c4 και μου πήραν 50 ευρώ για όλα…σε αντιπροσωπεία….
-
@vdx said in Peugeot 308 (2013):
Τις τελευταίες μέρες παρατηρώ ότι το κλιματιστικό δεν αποδίδει όσο πριν. Παίρνω τηλέφωνο στην Peugeot Gallo να ρωτήσω τιμή για έλεγχο και πλήρωση φρεόν.
Στο κατάστημα νέας Χαλκηδόνας μου είπανε 80 € ο έλεγχος + το κόστος του φρέον, αλλά δεν μπορούν να δώσουν τιμή ούτε για την μέγιστη ποσότητα.
Στο κατάστημα Αγίας Παρασκευής μουσειπαν 40€ για τον έλεγχο και έως 300€ σε περίπτωση που έχει τελειώσει, δηλαδή 450ml.
Στο κλίμα Μιχαηλίδη στον άγιο Ελευθέριο μόλις 150 € και δωρεάν έλεγχος. Εδώ είχα πακέτο μικρά πέρυσι και είναι Ικανοποιημένος.
Υπάρχει καλύτερη πρόταση;Ποιο αεριο φοραει το 1234yf?
-
@kkostask said in Peugeot 308 (2013):
Συγνώμη που θα το πω έτσι αλλά τι πίνουν όλοι αυτοί? Τι τιμές είναι αυτές? Πριν από ένα μήνα έκανα πλήρωση και έλεγχο στο c4 και μου πήραν 50 ευρώ για όλα…σε αντιπροσωπεία….
Γενικά το το Freon r1234yf είναι ακριβότερο. Κατανοώ ότι θα βάλει και ένα μικρό καπέλο η εκάστοτε αντιπροσωπία αλλά το ξεφτίλισαν.
-
@ilias-a said in Peugeot 308 (2013):
@vdx said in Peugeot 308 (2013):
Τις τελευταίες μέρες παρατηρώ ότι το κλιματιστικό δεν αποδίδει όσο πριν. Παίρνω τηλέφωνο στην Peugeot Gallo να ρωτήσω τιμή για έλεγχο και πλήρωση φρεόν.
Στο κατάστημα νέας Χαλκηδόνας μου είπανε 80 € ο έλεγχος + το κόστος του φρέον, αλλά δεν μπορούν να δώσουν τιμή ούτε για την μέγιστη ποσότητα.
Στο κατάστημα Αγίας Παρασκευής μουσειπαν 40€ για τον έλεγχο και έως 300€ σε περίπτωση που έχει τελειώσει, δηλαδή 450ml.
Στο κλίμα Μιχαηλίδη στον άγιο Ελευθέριο μόλις 150 € και δωρεάν έλεγχος. Εδώ είχα πακέτο μικρά πέρυσι και είναι Ικανοποιημένος.
Υπάρχει καλύτερη πρόταση;Ποιο αεριο φοραει το 1234yf?
Ναι -
@vdx said in Peugeot 308 (2013):
@ilias-a said in Peugeot 308 (2013):
@vdx said in Peugeot 308 (2013):
Τις τελευταίες μέρες παρατηρώ ότι το κλιματιστικό δεν αποδίδει όσο πριν. Παίρνω τηλέφωνο στην Peugeot Gallo να ρωτήσω τιμή για έλεγχο και πλήρωση φρεόν.
Στο κατάστημα νέας Χαλκηδόνας μου είπανε 80 € ο έλεγχος + το κόστος του φρέον, αλλά δεν μπορούν να δώσουν τιμή ούτε για την μέγιστη ποσότητα.
Στο κατάστημα Αγίας Παρασκευής μουσειπαν 40€ για τον έλεγχο και έως 300€ σε περίπτωση που έχει τελειώσει, δηλαδή 450ml.
Στο κλίμα Μιχαηλίδη στον άγιο Ελευθέριο μόλις 150 € και δωρεάν έλεγχος. Εδώ είχα πακέτο μικρά πέρυσι και είναι Ικανοποιημένος.
Υπάρχει καλύτερη πρόταση;Ποιο αεριο φοραει το 1234yf?
ΝαιΓια πληρωση απο 150+ ζητανε, πες οπωσδηποτε να βαλουν φωσφορο μεσα αν συνεχισει να εχει διαρροη να ειναι διακριτη την επομενη φορα, γιατι το λιπαντικο του ειναι αχρωμο.
Peugeot 308 (2013)