-
@panick-0 said in MG3 Hybrid+ 2024:
@cirus said in MG3 Hybrid+ 2024:
@panick-0 said in MG3 Hybrid+ 2024:
@cirus said in MG3 Hybrid+ 2024:
Δεν το έχω οδηγήσει και δεν έχω άποψη αλλά θέλω να πω κάτι γιατί βλέπω κρίνεται πολύ αυστηρά.
Συμφωνώ για το κάθισμα πίσω που δεν είναι διαιρούμενο και όντως είναι μεγάλη έλλειψη.
Και τελικά από ότι καταλαβαίνω τα 200 HP είναι πιο πολύ για εντυπωσιασμό και το δέχομαι. Και ο χώρος αποσκευών δεν είναι τεράστιος .
Το υβριδικό σύστημα δεν είναι καθόλου εξελιγμένο από ότι βλέπουμε όπως στην Toyota.
Αλλά ρε παιδιά σε ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΤΙΜΗ και με μια πολύ καλη κατανάλωση (σύμφωνοι όχι κορυφαία αλλά πολύ καλη) που έχει και με τόσο πλούσιο εξοπλισμό και μια καλή ομολογουμένως συμπεριφορά όπως έγραψε ο Φανης είναι για μένα προσωπικά ότι καλύτερο μπορείς να πάρεις σε μικρό οικονομικό αμάξι.
Το Yaris μπορεί να παραμένει καλύτερο σε οικονομία και πιο έξυπνο σύστημα hybrid που δουλεύει σε αρμονία άλλα πέραν τούτου το mg είναι ένα πολύ πιο πλούσιο αμάξι με μεγαλύτερους χώρους και πολύ πιο πλούσιο εξοπλισμό . Δεν μπορώ να φανταστώ το εαυτό μου να είχα να διαλέξω μεταξύ αυτού με τα οποία μειωνεκτηματα σωστά αναφέρονται και του Yaris και να κατέληγα στο Toyota.
Νομίζω είναι μακράν η καλύτερη πρόταση σε μικρό αμάξι στην κατηγορία του. Θα έλεγα υπερπλήρες αν δεν έλειπε το διαιρούμενο πίσω αλλά μέχρι εκεί
Ο ΟΡΙΣΜΟΣ του VFM είναι
Eχουμε ενα αυτοκινητο πολης κατα βαση χωρις ιδιαιτερη πρακτικοτητα στο πισω καθισμα, με μια ιπποδυναμη που στα χαρτια κανει για 0-100, σε παρατεταμενο γκαζε σε αφηνει στα κρυα του λουτρου να σε περνουν τα υβριδικα ΤΟΥΟΤΑ και με καταναλωση στην πολη μεγαλυτερη απο αυτα.
Εχουμε μια πολυ δελεαστικη τιμη με πολυ πλουσιο εξοπλισμο σε ενα οχημα με μηδενικο brand name ( αυτοι που θυμουνται τα νεα μοντελα της παλιας MG οδευουν στην συνταξη πια αν δεν βγηκαν ηδη ) ενα εντελως νεο και αδοκιμαστο υβριδικο συστημα αλλα με μεγαλη εγγυηση αν και για εμενα η μεγαλη εγγυηση δεν λεει τιποτα. Γιατι αν σε τρεχει καθε 3 και λιγο στο συνεργειο για μια αναβαθμιση, μια βλαβουλα, μια αστοχια, ενα κολλημα, κλπ να τα βρασω τα 7 χρονια. Μεγαλη εγγυηση σημαινει piece of mind κι οχι να περιμενεις καθε μερα τι νεο θα βγει.
Παραμενει μια καλη επιλογη για εταιρικο που ο,τι και να γινει εχεις αμαξι αντικαταστασης, αλλα θα ηθελα πραγματικα να δω ποσοι θα βαλουν το χερι στην τσεπη και αν δωσουν τα 23 χιλιαρικα που ζηταει
καλα πολύ πιο πρακτικο είναι από το yaris που ανοιγουν οι πορτες 5 μοίρες και εχει πολύ καλυτερους χώρους για επιβάτες και χωρους γενικά. ΜΟΝΟ το μη διαιρούμενο δεν το κάνει χειρότερο από το yaris . Πολύ πιο πρακτικο overall από το yaris θα έλεγα. Ξαναλέω συμφωνω για το πίσω διαιρούμενο οτι είναι έλειψη αλλα οχι και χειροτερο από το yaris σε πρακτικότητα.
Επίσης μια χαρά γρηγορο είναι (πιο γρήγορο από το yaris) ασχετως που τα διαφημιζόμενα 200 αλογα απέχουν από την πραγματικότητα. Η καταναλωση του παραμένει παρα πολύ καλή για όχημα και ας χάνει από τα toyota που έχουν πολύ καλύτερο συστημα. Δεν είναι στα μείον του η κατανάλωση όπως πάτε να του φορτώσετε όυτε οι επιδόσεις του είναι κακές
Συμφωνούμε στον πλούσιο εξοπλισμό διαφωνούμε στο μηδενικό brand name και στην εγγυηση. Λέει πάρα πολλα η μεγάλη εγγύηση και για να χαλαρώσει τον αγοραστή και για μεταπώληση αν το πουλήσεις πριν από τα 7 χρόνια και σε πολλά αλλα οπότε και σε αυτό διαφωνω κάθετα. Η SAIC (στον ομιλο της είναι η MG) είναι από τα μεγαλύτερα ονόματα στις κινέζικες εταιρίες όχι κάποια μικρή και ασήμαντη που φοβάσαι μην κλείσει ξαφνικα, οπότε ουτε αυτό ισχύει.
Εγώ αν εψαχνα υβριδικο ΟΥΤΕ ΚΑΝ θα πήγαινα από την toyota να δω το yaris. Προτιμω τα πολλα παραπάνω που παίρνεις με το MG και θα τα έδινα σιγουρα εναντι του πολύ μικρού σε χώρους και πρακτικότητα yaris που απλά έχει την καλύτερη κατανάλωση από όλα. Το MG εχει χειρότερη και από το Yaris και από το νεο swift αλλα παρολα αυτά και το πιο απλό συστημα εχει πολύ καλή καταναλωση overall. ΠΟΛΥ παραπάνω αυτοκίνητο το MG από το yaris
βρηκατε 2-3 μειονεκτήματα που όντως υπάρχουν και πάτε να το βγάλετε μάπα. Ε ΟΧΙ δεν είναι ετσι
"Παμε να του φορτωσουμε";
"Βρηκαμε";Μηπως τα εχεις μπλεξει λιγο;
Εγραψα την γνωμη μου για ενα νεο μοντελο δεν καταλαβαινω γιατι με τσουβαλιαζεις; Δεν εκφραζω αλλου γνωμη μονο την δικη μου κι αν εσυ θα το αγοραζες εγω ουτε στα μισα λεφτα!Η μονη περιπτωση να το παρω θα ηταν ως εταιρικο αφου θα ειχα την ασφαλεια της αντικαταστασης οποτε ειχε θεμα και αν το παρεις εσυ και καμποσοι αλλοι, και γραψετε τις εμπειριες σας, ωστε να αγορασω την επομενη γενια που θα εχει λυσει τα οποια θεματα.
Οσο για την SAIC που εχει την MG και το ποσο μεγαλη εταιρια ειναι, στο νημα του MG4 υπαρχει κατοχος που δεν ειναι και πολυ ευχαριστημενος απο την αντιμετωπιση του τεχνικου τμηματος. Δεν με νοιαζει τι κανει στην Κινα ή αλλου αλλα τι κανει εδω και να με συγχωρεις αλλα το ονομα του Συγγελιδη δεν το λες και εγγυηση για το μελλον.
ΥΓ. Ουτε Yaris θα αγοραζα γιατι καταργειται η θεση πισω μου οταν οδηγω. Μονο το GR Yaris θα αγοραζα αλλα αυτο θα ηταν μονο για εμενα.
Δεν αναφέρθηκα σε σενα προσωπικά ουτε καταλαβαινω γιατι θικτηκες.
Η γνώμη σου σεβαστή και γραφω την δική μου, τιποτα απολυτως προσωπικό, απόψεις ανταλασσουμε, ουτε τσουβάλιασμα ουτε τιποτα που αναφέρεις. Χαλάρωσε σεβομαι την γνώμη όλων και προφανώς και την δική σου.
Εχω την εντύπωση ότι το θαψατε και εγραψα τον δικό μου αντίλογο, τιποτα παραπάνω, τιποτα λιγότερο. Συζήτηση λέγεται και ανταλαγη απόψεων. Στα υπόλοιπα εχω ήδη απαντησει με την δική μου αποψη. Εξάλου σε καποια που έγραψες συμφώνησα οπως για το διαιρούμενο πίσω κάθισμα. Απλά μιας και συγκριθικέ όχι από σενα με το yaris εγραψα ότι το θεωρω πολύ πιο πρακτικό από το yaris
ΥΓ Ουτε εγώ θα το αγόραζα γιατι δεν πιστεύω στα υβριδικά. Θελώ ξεκαθαρη τεχνολογία (diesel, βενζινη, ηλεκτρικο) γιατι έχω κόλλημα. Ουτε το GR Yaris θα αγόραζα παρόλο που το θαυμάζω και το γουστάρω γιατι θα έπαιρνα με πολύ λιγότερα χρήματα κάτι που θα είχε το ιδιο fun factor και ας μην ήταν τοσο γρηγορο και φανταστικό. Ξαναλέω απόψεις ανταλάσουμε και ΟΧΙ επι προσωπικού. Θα ήταν βαρετο να είχαμε ολοι τις ίδιες απόψεις
-
Στην Κινα οταν πας ταξιδι βλεπεις ολα τα κινεζικα χαλασμενα και παρατημενα στον δρομο;
-
@tkin73 said in MG3 Hybrid+ 2024:
@dimsabas said in MG3 Hybrid+ 2024:
@tkin73 said in MG3 Hybrid+ 2024:
@dimsabas said in MG3 Hybrid+ 2024:
Το έχουμε κάνει δοκιμή κι εμείς:
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-mg3-hybrid-ikano-kai-thrasy
Γραφετε:
Από την άλλη βέβαια, η άνεση με την οποία πιάνει χιλιόμετρα και τα κρατά, π.χ. στον αυτοκινητόδρομο είναι αξιομνημόνευτηΤο πήγατε δλδ στο φάσμα των 120-140 και δεν έκοψε καθόλου;
Δεν έχω ιδέα.
ρωτησα επειδη βλεπω να γραφεις το εχουμε κάνει δοκιμη και εμείς.
Ορθόν, δεν έχει υποχρέωση ο συνομιλητής να γνωρίζει ότι ανήκω στην ομάδα του Drive από τον Οκτώβρη του 23.
-
@cirus said in MG3 Hybrid+ 2024:
@panick-0 said in MG3 Hybrid+ 2024:
@cirus said in MG3 Hybrid+ 2024:
@panick-0 said in MG3 Hybrid+ 2024:
@cirus said in MG3 Hybrid+ 2024:
Δεν το έχω οδηγήσει και δεν έχω άποψη αλλά θέλω να πω κάτι γιατί βλέπω κρίνεται πολύ αυστηρά.
Συμφωνώ για το κάθισμα πίσω που δεν είναι διαιρούμενο και όντως είναι μεγάλη έλλειψη.
Και τελικά από ότι καταλαβαίνω τα 200 HP είναι πιο πολύ για εντυπωσιασμό και το δέχομαι. Και ο χώρος αποσκευών δεν είναι τεράστιος .
Το υβριδικό σύστημα δεν είναι καθόλου εξελιγμένο από ότι βλέπουμε όπως στην Toyota.
Αλλά ρε παιδιά σε ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΤΙΜΗ και με μια πολύ καλη κατανάλωση (σύμφωνοι όχι κορυφαία αλλά πολύ καλη) που έχει και με τόσο πλούσιο εξοπλισμό και μια καλή ομολογουμένως συμπεριφορά όπως έγραψε ο Φανης είναι για μένα προσωπικά ότι καλύτερο μπορείς να πάρεις σε μικρό οικονομικό αμάξι.
Το Yaris μπορεί να παραμένει καλύτερο σε οικονομία και πιο έξυπνο σύστημα hybrid που δουλεύει σε αρμονία άλλα πέραν τούτου το mg είναι ένα πολύ πιο πλούσιο αμάξι με μεγαλύτερους χώρους και πολύ πιο πλούσιο εξοπλισμό . Δεν μπορώ να φανταστώ το εαυτό μου να είχα να διαλέξω μεταξύ αυτού με τα οποία μειωνεκτηματα σωστά αναφέρονται και του Yaris και να κατέληγα στο Toyota.
Νομίζω είναι μακράν η καλύτερη πρόταση σε μικρό αμάξι στην κατηγορία του. Θα έλεγα υπερπλήρες αν δεν έλειπε το διαιρούμενο πίσω αλλά μέχρι εκεί
Ο ΟΡΙΣΜΟΣ του VFM είναι
Eχουμε ενα αυτοκινητο πολης κατα βαση χωρις ιδιαιτερη πρακτικοτητα στο πισω καθισμα, με μια ιπποδυναμη που στα χαρτια κανει για 0-100, σε παρατεταμενο γκαζε σε αφηνει στα κρυα του λουτρου να σε περνουν τα υβριδικα ΤΟΥΟΤΑ και με καταναλωση στην πολη μεγαλυτερη απο αυτα.
Εχουμε μια πολυ δελεαστικη τιμη με πολυ πλουσιο εξοπλισμο σε ενα οχημα με μηδενικο brand name ( αυτοι που θυμουνται τα νεα μοντελα της παλιας MG οδευουν στην συνταξη πια αν δεν βγηκαν ηδη ) ενα εντελως νεο και αδοκιμαστο υβριδικο συστημα αλλα με μεγαλη εγγυηση αν και για εμενα η μεγαλη εγγυηση δεν λεει τιποτα. Γιατι αν σε τρεχει καθε 3 και λιγο στο συνεργειο για μια αναβαθμιση, μια βλαβουλα, μια αστοχια, ενα κολλημα, κλπ να τα βρασω τα 7 χρονια. Μεγαλη εγγυηση σημαινει piece of mind κι οχι να περιμενεις καθε μερα τι νεο θα βγει.
Παραμενει μια καλη επιλογη για εταιρικο που ο,τι και να γινει εχεις αμαξι αντικαταστασης, αλλα θα ηθελα πραγματικα να δω ποσοι θα βαλουν το χερι στην τσεπη και αν δωσουν τα 23 χιλιαρικα που ζηταει
καλα πολύ πιο πρακτικο είναι από το yaris που ανοιγουν οι πορτες 5 μοίρες και εχει πολύ καλυτερους χώρους για επιβάτες και χωρους γενικά. ΜΟΝΟ το μη διαιρούμενο δεν το κάνει χειρότερο από το yaris . Πολύ πιο πρακτικο overall από το yaris θα έλεγα. Ξαναλέω συμφωνω για το πίσω διαιρούμενο οτι είναι έλειψη αλλα οχι και χειροτερο από το yaris σε πρακτικότητα.
Επίσης μια χαρά γρηγορο είναι (πιο γρήγορο από το yaris) ασχετως που τα διαφημιζόμενα 200 αλογα απέχουν από την πραγματικότητα. Η καταναλωση του παραμένει παρα πολύ καλή για όχημα και ας χάνει από τα toyota που έχουν πολύ καλύτερο συστημα. Δεν είναι στα μείον του η κατανάλωση όπως πάτε να του φορτώσετε όυτε οι επιδόσεις του είναι κακές
Συμφωνούμε στον πλούσιο εξοπλισμό διαφωνούμε στο μηδενικό brand name και στην εγγυηση. Λέει πάρα πολλα η μεγάλη εγγύηση και για να χαλαρώσει τον αγοραστή και για μεταπώληση αν το πουλήσεις πριν από τα 7 χρόνια και σε πολλά αλλα οπότε και σε αυτό διαφωνω κάθετα. Η SAIC (στον ομιλο της είναι η MG) είναι από τα μεγαλύτερα ονόματα στις κινέζικες εταιρίες όχι κάποια μικρή και ασήμαντη που φοβάσαι μην κλείσει ξαφνικα, οπότε ουτε αυτό ισχύει.
Εγώ αν εψαχνα υβριδικο ΟΥΤΕ ΚΑΝ θα πήγαινα από την toyota να δω το yaris. Προτιμω τα πολλα παραπάνω που παίρνεις με το MG και θα τα έδινα σιγουρα εναντι του πολύ μικρού σε χώρους και πρακτικότητα yaris που απλά έχει την καλύτερη κατανάλωση από όλα. Το MG εχει χειρότερη και από το Yaris και από το νεο swift αλλα παρολα αυτά και το πιο απλό συστημα εχει πολύ καλή καταναλωση overall. ΠΟΛΥ παραπάνω αυτοκίνητο το MG από το yaris
βρηκατε 2-3 μειονεκτήματα που όντως υπάρχουν και πάτε να το βγάλετε μάπα. Ε ΟΧΙ δεν είναι ετσι
"Παμε να του φορτωσουμε";
"Βρηκαμε";Μηπως τα εχεις μπλεξει λιγο;
Εγραψα την γνωμη μου για ενα νεο μοντελο δεν καταλαβαινω γιατι με τσουβαλιαζεις; Δεν εκφραζω αλλου γνωμη μονο την δικη μου κι αν εσυ θα το αγοραζες εγω ουτε στα μισα λεφτα!Η μονη περιπτωση να το παρω θα ηταν ως εταιρικο αφου θα ειχα την ασφαλεια της αντικαταστασης οποτε ειχε θεμα και αν το παρεις εσυ και καμποσοι αλλοι, και γραψετε τις εμπειριες σας, ωστε να αγορασω την επομενη γενια που θα εχει λυσει τα οποια θεματα.
Οσο για την SAIC που εχει την MG και το ποσο μεγαλη εταιρια ειναι, στο νημα του MG4 υπαρχει κατοχος που δεν ειναι και πολυ ευχαριστημενος απο την αντιμετωπιση του τεχνικου τμηματος. Δεν με νοιαζει τι κανει στην Κινα ή αλλου αλλα τι κανει εδω και να με συγχωρεις αλλα το ονομα του Συγγελιδη δεν το λες και εγγυηση για το μελλον.
ΥΓ. Ουτε Yaris θα αγοραζα γιατι καταργειται η θεση πισω μου οταν οδηγω. Μονο το GR Yaris θα αγοραζα αλλα αυτο θα ηταν μονο για εμενα.
Δεν αναφέρθηκα σε σενα προσωπικά ουτε καταλαβαινω γιατι θικτηκες.
Η γνώμη σου σεβαστή και γραφω την δική μου, τιποτα απολυτως προσωπικό, απόψεις ανταλασσουμε, ουτε τσουβάλιασμα ουτε τιποτα που αναφέρεις. Χαλάρωσε σεβομαι την γνώμη όλων και προφανώς και την δική σου.
Εχω την εντύπωση ότι το θαψατε και εγραψα τον δικό μου αντίλογο, τιποτα παραπάνω, τιποτα λιγότερο. Συζήτηση λέγεται και ανταλαγη απόψεων. Στα υπόλοιπα εχω ήδη απαντησει με την δική μου αποψη. Εξάλου σε καποια που έγραψες συμφώνησα οπως για το διαιρούμενο πίσω κάθισμα. Απλά μιας και συγκριθικέ όχι από σενα με το yaris εγραψα ότι το θεωρω πολύ πιο πρακτικό από το yaris
ΥΓ Ουτε εγώ θα το αγόραζα γιατι δεν πιστεύω στα υβριδικά. Θελώ ξεκαθαρη τεχνολογία (diesel, βενζινη, ηλεκτρικο) γιατι έχω κόλλημα. Ουτε το GR Yaris θα αγόραζα παρόλο που το θαυμάζω και το γουστάρω γιατι θα έπαιρνα με πολύ λιγότερα χρήματα κάτι που θα είχε το ιδιο fun factor και ας μην ήταν τοσο γρηγορο και φανταστικό. Ξαναλέω απόψεις ανταλάσουμε και ΟΧΙ επι προσωπικού. Θα ήταν βαρετο να είχαμε ολοι τις ίδιες απόψεις
Cirus ούτε θαβουμε, ούτε σπρώχνουμε πχ το yaris, κουβέντα κάνουμε. Εδώ σκέφτηκα και εγώ με yaris, για πιθανό swipe.
Επειδή όντως είναι καλή πρόταση το mg3, σε φοβερή τιμή + τον καλό εξοπλισμό σχολιάζουμε τα θετικά του και τα αρνητικά του. Εεε είναι αρνητικό (παράλογο) να ψοφαει αμαξι με 200 άλογα πάνω απ'τα 130, πως να το κάνουμε..
Αλλά παραμένει καλή πρότασηDimsabas, ξέρεις τι πρέπει να κάνεις
-
@dimsabas said in MG3 Hybrid+ 2024:
@tkin73 said in MG3 Hybrid+ 2024:
@dimsabas said in MG3 Hybrid+ 2024:
@tkin73 said in MG3 Hybrid+ 2024:
@dimsabas said in MG3 Hybrid+ 2024:
Το έχουμε κάνει δοκιμή κι εμείς:
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-mg3-hybrid-ikano-kai-thrasy
Γραφετε:
Από την άλλη βέβαια, η άνεση με την οποία πιάνει χιλιόμετρα και τα κρατά, π.χ. στον αυτοκινητόδρομο είναι αξιομνημόνευτηΤο πήγατε δλδ στο φάσμα των 120-140 και δεν έκοψε καθόλου;
Δεν έχω ιδέα.
ρωτησα επειδη βλεπω να γραφεις το εχουμε κάνει δοκιμη και εμείς.
Ορθόν, δεν έχει υποχρέωση ο συνομιλητής να γνωρίζει ότι ανήκω στην ομάδα του Drive από τον Οκτώβρη του 23.
εργαζεσαι εκει? η δωρεαν?
-
Τους λέει τον καφέ.....
-
@v_a said in MG3 Hybrid+ 2024:
3, σε φοβερή τιμή + τον καλό εξοπλισμό σχολιάζουμε τα θετικά του και τα αρνητικά του. Εεε είναι αρνητικό (παράλογο) να ψοφαει αμαξι με 200 άλογα πάνω απ'τα 130, πως να το κάνουμε..
Αλλά παραμένει καλή πρότασηΜπορει να έχεις δικιο αλλα εγω αποκόμισα από αυτα που διαβάζω ότι θαβουμε το αμαξάκι το οποίο είναι παρα πολύ συμφέρον για αυτά που προσφέρει και αναδυκνύουμε το yaris σε ευκαιρία με πολύ περισσότερες ελειψεις.
το ότι ψοφάει πάνω από τα 130 το λέτε χωρίς να το έχετε οδηγήσει, ούτε εγω φυσικά!!! και πολύ αμφιβάλω για αυτό!!!!!!
Δεν είναι σουπερ ντούπερ, αλλα ειναι σουπερ για αυτή την τιμή
Και όταν γράφουμε: "δεν είναι πρακτικό" για την ελειψη διαιρούμενου πίσω είναι λάθος. Ελειψη μεν αλλα το αμαξι φαίνεται σούπερ πρακτικο γενικά εκτός αυτού. Και ειδικά οταν το συγκρίνουμε με yaris που δεν είναι καθόλου πρακτικο. (ελειψη χωρων για πίσω επιβατες, ελειψη χώρων για αποσκευες, πορτες πίσω που ανοίγουν ελαχιστα κτλ). αλλα ναι έχει διαιρουμενο πίσω κάθισμα αρα πρακτικο?
-
@cirus said in MG3 Hybrid+ 2024:
Και ειδικά οταν το συγκρίνουμε με yaris που δεν είναι καθόλου πρακτικο. (ελειψη χωρων για πίσω επιβατες, ελειψη χώρων για αποσκευες, πορτες πίσω που ανοίγουν ελαχιστα κτλ). αλλα ναι έχει διαιρουμενο πίσω κάθισμα αρα πρακτικο?Μιας και αναφέρεις τους χώρους.
Yaris / Mg3
Boot space 286 / 293 (+7 lt)
Wheel base 2560 / 2570 (+1cm)
Width 1745 / 1797 (+ 5 cm)
Δε τη λες και χαώδη τη διαφοράΠάντως και μόνο που υπάρχει σαν νεα πρόταση το mg, κάνει καλό στον ανταγωνισμό, άντε να σπάσει και κανένα μονοπώλιο
-
@v_a said in MG3 Hybrid+ 2024:
@cirus said in MG3 Hybrid+ 2024:
Και ειδικά οταν το συγκρίνουμε με yaris που δεν είναι καθόλου πρακτικο. (ελειψη χωρων για πίσω επιβατες, ελειψη χώρων για αποσκευες, πορτες πίσω που ανοίγουν ελαχιστα κτλ). αλλα ναι έχει διαιρουμενο πίσω κάθισμα αρα πρακτικο?Μιας και αναφέρεις τους χώρους.
Yaris / Mg3
Boot space 286 / 293 (+7 lt)
Wheel base 2560 / 2570 (+1cm)
Width 1745 / 1797 (+ 5 cm)
Δε τη λες και χαώδη τη διαφοράσε χωρο αποσκευών οχι.
Στα αλλα είναι μεγάλη διαφορα. Το μπες βγες στο yaris είναι μαρτυριο για τους πίσω αρα ΚΑΘΟΛΟΥ πρακτικο
αν καταφερεις να μπεις και να βγεις δεν είναι τεραστια η διαφορά καθώς και τα 2 στην ιδια κατηγορία ανοικουν. Αλλα το πως μπαινεις και βγαίνεις είναι μεγαλη διαφορα οπως και αν θες να τοποθετήσεις παιδικο καθισματάκι, παιζει τεραστιο ρολο ποσες μοίρες ανοιγει η πόρτα
για το μονοπώλιο συμφωνω και επαυξάνω
εξαλου προσπαθω να είμαι αντικειμενικός. Ειπα από την αρχη οτι το yaris κερδίζει στο ποσο καλό είναι το συστημα του full hybrid που έχει και σε λειτουργία και σε οικονομία
-
@cirus said in MG3 Hybrid+ 2024:
@v_a said in MG3 Hybrid+ 2024:
@cirus said in MG3 Hybrid+ 2024:
Και ειδικά οταν το συγκρίνουμε με yaris που δεν είναι καθόλου πρακτικο. (ελειψη χωρων για πίσω επιβατες, ελειψη χώρων για αποσκευες, πορτες πίσω που ανοίγουν ελαχιστα κτλ). αλλα ναι έχει διαιρουμενο πίσω κάθισμα αρα πρακτικο?Μιας και αναφέρεις τους χώρους.
Yaris / Mg3
Boot space 286 / 293 (+7 lt)
Wheel base 2560 / 2570 (+1cm)
Width 1745 / 1797 (+ 5 cm)
Δε τη λες και χαώδη τη διαφοράσε χωρο αποσκευών οχι.
Στα αλλα είναι μεγάλη διαφορα. Το μπες βγες στο yaris είναι μαρτυριο για τους πίσω αρα ΚΑΘΟΛΟΥ πρακτικο
αν καταφερεις να μπεις και να βγεις δεν είναι τεραστια η διαφορά καθώς και τα 2 στην ιδια κατηγορία ανοικουν. Αλλα το πως μπαινεις και βγαίνεις είναι μεγαλη διαφορα οπως και αν θες να τοποθετήσεις παιδικο καθισματάκι, παιζει τεραστιο ρολο ποσες μοίρες ανοιγει η πόρτα
Συμφωνώ για το μπες βγες στα πίσω...
Άσχετο, τελική για τα 2 :
175 yaris (το 116), 171 mg3 (πως γίνεται αυτό;)
(Όλα τα νούμερα είναι από auto-data.net ) -
Είναι σε όλα κατώτερο απο Yaris Hybrid (αυτοί που θέλουν χώρους κοιτάνε σε λάθος κατηγορία. Δεν είναι τα supermini για παιδία - μπαγκάζια κλπ), αλλά είναι μια καλή εξέλιξη που θα τονωσει τον ανταγωνισμο της εγχώριας αγοράς και θα στείλει στον τάφο τις Peugeot - Renault - VW αν δεν σοβαρευτούν με τον τιμοκατάλογο τους. Οπότε μπράβο στους κινέζους.
-
@dimgeo said in MG3 Hybrid+ 2024:
Είναι σε όλα κατώτερο απο Yaris Hybrid (αυτοί που θέλουν χώρους κοιτάνε σε λάθος κατηγορία. Δεν είναι τα supermini για παιδία - μπαγκάζια κλπ), αλλά είναι μια καλή εξέλιξη που θα τονωσει τον ανταγωνισμο της εγχώριας αγοράς και θα στείλει στον τάφο τις Peugeot - Renault - VW αν δεν σοβαρευτούν με τον τιμοκατάλογο τους. Οπότε μπράβο στους κινέζους.
Πως είναι σε όλα κατωτερο?
Αφου χωρους εχει παραπάνω εστω και για λίγο
Μεσα το εσωτερικό είναι λες και εισαι σε διαστημόπλοιο (μεχρι και αεραγωγους για τους πίσω έχει) ενω το yaris ειναι μεσα σαν αμάξι παλιότερης δεκαετιας
Τα υλικα μέσα το ίδιο
το infortainment 100 φορες καλύτερο
Δεν λέω για τη μεγαλύτερη ισχυ.
Δεν καταλαβαίνω πως είναι κατωτερο πραγματικα!!!!!! Το βρισκω και γω κατωτερο σε 1-2 πράγματα αλλα το βρίσκω ανώτερο σε 100 άλλα
-
Εγώ θα κάνω πρόβλεψη, εκεί που θα φάει μεγάλη ήττα είναι η κατανάλωση. Πώς έβγαλε τόσο καλό σκορ στον wltp μόνο αυτοί το ξέρουν.
-
4.8 λ γραφει σε νορμαλ μετακίνηση
-
@lap said in MG3 Hybrid+ 2024:
4.8 λ γραφει σε νορμαλ μετακίνηση
Επειδή το juke hybrid που έχει αντίστοιχη μετάδοση και βάρος, έχει πραγματική κατανάλωση γύρω στο 6,5 το mg το περιμένω γύρω στο 7
-
Όχι 10
4.6-4.8 είναι η κατανάλωση του! Απλώς όλοι το πιέζουν για να δουν τα αλογα του!
-
Στα χέρια μου είχε κάψει 4.7.
-
Το Yaris έχει κάτι που δεν έχει κανένα άλλο πλην τζαζ και πόλο!
Μεσαίο αερόσακο
Βασικά γιατι ασχολούμαστε με αλλά όταν υπάρχει το τζαζ;;;;
Ποσο βγαινει;;
-
@cirus said in MG3 Hybrid+ 2024:
@dimgeo said in MG3 Hybrid+ 2024:
Είναι σε όλα κατώτερο απο Yaris Hybrid (αυτοί που θέλουν χώρους κοιτάνε σε λάθος κατηγορία. Δεν είναι τα supermini για παιδία - μπαγκάζια κλπ), αλλά είναι μια καλή εξέλιξη που θα τονωσει τον ανταγωνισμο της εγχώριας αγοράς και θα στείλει στον τάφο τις Peugeot - Renault - VW αν δεν σοβαρευτούν με τον τιμοκατάλογο τους. Οπότε μπράβο στους κινέζους.
Πως είναι σε όλα κατωτερο?
Αφου χωρους εχει παραπάνω εστω και για λίγο
Μεσα το εσωτερικό είναι λες και εισαι σε διαστημόπλοιο (μεχρι και αεραγωγους για τους πίσω έχει) ενω το yaris ειναι μεσα σαν αμάξι παλιότερης δεκαετιας
Τα υλικα μέσα το ίδιο
το infortainment 100 φορες καλύτερο
Δεν λέω για τη μεγαλύτερη ισχυ.
Δεν καταλαβαίνω πως είναι κατωτερο πραγματικα!!!!!! Το βρισκω και γω κατωτερο σε 1-2 πράγματα αλλα το βρίσκω ανώτερο σε 100 άλλα
Εντάξει, δεν θα μαλώσουμε. Πάρτε το εσείς που συγκινείστε από οθονιτσες και από άλογα που υπάρχουν μόνο στα specs, και μόλις βγάλει τις παιδικές ασθένειες με bugs, αναβαθμίσεις, ανακλήσεις, οδικές βοήθειες που θα σας μαζεύουν, συνεργεία κλπ, μετά από 2 facelifts το παίρνουμε και εμείς.
Προς το παρόν ποντάρω στην ασφάλεια της Toyota. Πάντως χλωμό μου φαίνεται να έχει με το βαρος του πραγματική μικτη κατανάλωση κάτω απο 6lt/100km. Ίσως και να διαψευστώ όμως.
-
@ataim said in MG3 Hybrid+ 2024:
@lap said in MG3 Hybrid+ 2024:
4.8 λ γραφει σε νορμαλ μετακίνηση
Επειδή το juke hybrid που έχει αντίστοιχη μετάδοση και βάρος, έχει πραγματική κατανάλωση γύρω στο 6,5 το mg το περιμένω γύρω στο 7
Δεν ισχυει αυτο. Μεση εχω στα 5,2 με a
.c. Always on. Μεσα στη πολη αχω δει και 2λ/100 αλλα εχω δει και 11λ/100 σε ακραιες συνθηκες με 40+ βαθμους.Επισης το juke λεει για 166 τελικη και σε ευθεια εχω δει αρκετα περισσοτερα (+20) και πηγαινε και αλλο αλλα συμμορφωθηκα.
Νομιζω πως το υβριδικο συστημα της MG είναι πιο κοντα σε αυτο του juke και μπορω να πω πως ειναι αρκετα πιο απολαυστικο απο αυτο τον toyota.
MG3 Hybrid+ 2024