-
https://www.hyundai.gr/models/hyundai-inster/
@administrator καλημέρα, ας μετακινήσουμε και τα posts από το Hyundai thread. Ευχαριστώ!
-
Hyundai Inster (βασίζεται στο casper που υπάρχει στη Ν.Κορέα):
Στην Ευρώπη προς τέλος φθινοπώρου.Στην Ιταλία θα ξεκινά κάτω από 25.000 (απ'οτι κατάλαβα προ επιδοτήσεων-προσφορών):
Youtube VideoYπάρχει ως αναμενόμενο μοντέλο και στο ελληνικό site:
https://www.hyundai.gr/models/hyundai-inster/Πως και δεν εχει συζητηθεί στο forum?
-
Θα το φέρουν και θερμικό;;;
-
@panormus772 said in HYUNDAI FORUM:
Hyundai Inster (βασίζεται στο casper που υπάρχει στη Ν.Κορέα):
Στην Ευρώπη προς τέλος φθινοπώρου.Στην Ιταλία θα ξεκινά κάτω από 25.000 (απ'οτι κατάλαβα προ επιδοτήσεων-προσφορών):
Youtube VideoYπάρχει ως αναμενόμενο μοντέλο και στο ελληνικό site:
https://www.hyundai.gr/models/hyundai-inster/Πως και δεν εχει συζητηθεί στο forum?
Πολύ ενδιαφέρον!
-
@lap said in HYUNDAI FORUM:
Θα το φέρουν και θερμικό;;;
Όχι,δεν λένε κάτι για ΜΕΚ οι Ιταλοί.
Στην Κορέα κυκλοφορεί θερμικό ως Casper.
-
Θα φάει και δασμό και θα είναι ακριβότερο από Πάντα, C3 , ίσως και σε C3 aircross.
Οπότε ποιος ο λόγος να το συζητήσουμε ?
-
Δεν νομίζω να φάει εξτρα δασμό από αυτόν που ήδη έχει
-
@player_gr said in HYUNDAI FORUM:
@georgemit said in HYUNDAI FORUM:
@chris_7 αν το έχεις αποφασίσει βιάσου γιατί μέσα στο καλοκαίρι θα θυσιαστούν 20 ίπποι στον βωμό των ρύπων. Πλέον το 1.0 θα βγάζει 100 άλογα.
Ε δεν νομίζω να αφήσουν έκδοση με 100 άλογα σε αυτοκίνητο 1400 κιλών. Ήδη θέλει σχεδόν 12sec για τα 100km/h θα είναι ακόμα πιο αργό και οριακά επικίνδυνο. Αφετέρου θα καίει περισσότερο από το 1,6 για να αναπτύξει ταχύτητα.
Σε λίγο καιρό ο 1.0 120 όπως έγραψα και πριν θα βγάζει 100 και ο 1.6 με τα 198 πέφτει στα 170.
Το αναφέρει και στο βίντεο.
-
@georgemit said in HYUNDAI FORUM:
@player_gr said in HYUNDAI FORUM:
@georgemit said in HYUNDAI FORUM:
@chris_7 αν το έχεις αποφασίσει βιάσου γιατί μέσα στο καλοκαίρι θα θυσιαστούν 20 ίπποι στον βωμό των ρύπων. Πλέον το 1.0 θα βγάζει 100 άλογα.
Ε δεν νομίζω να αφήσουν έκδοση με 100 άλογα σε αυτοκίνητο 1400 κιλών. Ήδη θέλει σχεδόν 12sec για τα 100km/h θα είναι ακόμα πιο αργό και οριακά επικίνδυνο. Αφετέρου θα καίει περισσότερο από το 1,6 για να αναπτύξει ταχύτητα.
Σε λίγο καιρό ο 1.0 120 όπως έγραψα και πριν θα βγάζει 100 και ο 1.6 με τα 198 πέφτει στα 170.
Το αναφέρει και στο βίντεο.
Από επιδόσεις και κατανάλωση ήδη και αυτό με τα 120 άλογα είναι πολύ μαπα
-
Το μοτεράκι που θα του ταίριαζε γάντι είναι ο 1.5 160 του i30.
-
@panormus772 said in HYUNDAI FORUM:
Hyundai Inster (βασίζεται στο casper που υπάρχει στη Ν.Κορέα):
Στην Ευρώπη προς τέλος φθινοπώρου.Στην Ιταλία θα ξεκινά κάτω από 25.000 (απ'οτι κατάλαβα προ επιδοτήσεων-προσφορών):
Youtube VideoYπάρχει ως αναμενόμενο μοντέλο και στο ελληνικό site:
https://www.hyundai.gr/models/hyundai-inster/Πως και δεν εχει συζητηθεί στο forum?
Ουαου, αυτό φαίνεται ενδιαφέρον. Και η ειρωνεία είναι πριν βρω τη σχετική δημοσίευση, είχα δει σε ένα σχόλιο το ότι το Fiat Grande Panda, έχει αντίστοιχη φιλοσοφία με το συγκεκριμένο, τιμολογιακά μένει να φανεί το που θα βρίσκεται. Δεν μπορώ όμως να μην εκθειάσω τον εσωτερικό διάκοσμο, ωραίες οι χρωματικές αντιθέσεις, γενικά σε θέμα ντιζάιν από μέσα τα σπάει. Εξωτερικά τώρα, μου φαίνεται αρκετά στενόμακρο και λίγο με ξενίζει, σε σχεδιασμό όμως είναι πολύ φουτουριστικό, έξυπνος ο σχεδιασμός των φαναριών. Αν υπήρχε και σε υβριδική έκδοση, θα τα πήγαινε καλά εμπορικά, ήδη υπάρχει όμως το i10, δεν θα είχε λόγο ύπαρξης διαφορετικά. Μένει να δούμε τιμολογιακά που θα παίξει μπάλα, αν είναι πιο πάνω από Grande Panda & C3e, έχει δύσκολη αποστολή, είναι όμως μια άκρως ενδιαφέρουσα πρόταση.
-
Εντάξει ρε παιδιά αυτό εδώ είναι σαν maybach μπροστά στα C3 και Panda της Stellantis.
-
νομιζω οτι ειμαι ερωτευμενος. Αν ερθει σε 25-28 χιλιαρικα (προ επιδοτησης) με ολα αυτα τα ηλεκτρονικα (360 σε αυτοκινητο αυτης της κατηγοριας;;;;;!!!!!) και με το σοβαρο one pedal της hyundai, θα σπασει ταμεια.
-
Φοβερό είναι. Μακάρι να το φέρουν και θερμικό
-
@lap said in HYUNDAI FORUM:
Φοβερό είναι. Μακάρι να το φέρουν και θερμικό
με τιποτα. Σε αντιθεση με τους ευρωπαιους, οι ασιατες ειναι σοβαροι στο θεμα της μεταβασης στην ηλεκτροκινηση. Δεν κανουν πισω-μπρος.
-
@dettol said in HYUNDAI FORUM:
@lap said in HYUNDAI FORUM:
Φοβερό είναι. Μακάρι να το φέρουν και θερμικό
με τιποτα. Σε αντιθεση με τους ευρωπαιους, οι ασιατες ειναι σοβαροι στο θεμα της μεταβασης στην ηλεκτροκινηση. Δεν κανουν πισω-μπρος.
Μα βγαινει ως θερμικο στη χωρα τους.
-
@lap said in Hyundai Inster (2024):
@dettol said in HYUNDAI FORUM:
@lap said in HYUNDAI FORUM:
Φοβερό είναι. Μακάρι να το φέρουν και θερμικό
με τιποτα. Σε αντιθεση με τους ευρωπαιους, οι ασιατες ειναι σοβαροι στο θεμα της μεταβασης στην ηλεκτροκινηση. Δεν κανουν πισω-μπρος.
Μα βγαινει ως θερμικο στη χωρα τους.
Ακριβώς για αυτό είναι σοβαροί!!!!
Η μετάβαση δεν γίνεται με άμεση κατάργηση των θερμικών κινητήρων! -
@dettol said in Hyundai Inster (2024):
νομιζω οτι ειμαι ερωτευμενος. Αν ερθει σε 25-28 χιλιαρικα (προ επιδοτησης) με ολα αυτα τα ηλεκτρονικα (360 σε αυτοκινητο αυτης της κατηγοριας;;;;;!!!!!) και με το σοβαρο one pedal της hyundai, θα σπασει ταμεια.
ΩΡΑΙΟ ειναι ναι, εξαιρετικό φαίνεται
-
@dettol said in Hyundai Inster (2024):
(360 σε αυτοκινητο αυτης της κατηγοριας;;;;;!!!!!)
Εχει και το MG3 360o κάμερα. Και μάλιστα εξαιρετική σε λειτουργία, θυμίζει πολύ Τέσλα.
-
@fanis75 said in Hyundai Inster (2024):
@dettol said in Hyundai Inster (2024):
(360 σε αυτοκινητο αυτης της κατηγοριας;;;;;!!!!!)
Εχει και το MG3 360o κάμερα. Και μάλιστα εξαιρετική σε λειτουργία, θυμίζει πολύ Τέσλα.
Δεν είναι κοπλιμέντο αυτό για το mg3
Hyundai Inster (2024)