Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TESLA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TESLA FORUM
    • 1
    • 2
    • 303
    • 304
    • 305
    • 306
    • 307
    • 487
    • 488
    • 305 / 488
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    142
    9747
    283440
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      stefan147 last edited by

      Όταν είμαι σε κίνηση τύπου ταξίδι, εγώ αφήνω την ανακύκλωση ανοιχτή και προσθέτει στην ένταση του αέρα ενώ τον ψύχει παράλληλα. Μου φαίνεται πιο αποδοτικό απ΄ ότι με ενεργοποιημένη την ανακύκλωση, άσχετα αν μάλλον είναι αντι-οικονομικό.

      Σε κάθε περίπτωση δε μιλάμε για κάτι τραγικό απλά θα μπορούσε και πολύ καλύτερα. Και στο Κούκγα πχ δεν είναι ότι σκοτώνει το κλιμα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        teo-mak last edited by

        Update στον χρόνο εφαρμογής dekapsokol λειτουργιας της καμπίνας 😆
        Τελικά όντως θέλει λίγο παραπάνω από 3 λεπτά ,λάθος μου .
        IMG_2737.png IMG_2736.png

        Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • W
          wantone last edited by

          Εγω εχω μια ευρυχωρη κλασσικη γυαλινη οροφη (οχι πανοραμικη αλλα στο προηγουμενο αμαξι μου ηταν λιγο μικροτερη. Το πρωτο πραγμα που κανω ειναι να κλεινω το σκιαδο οταν μπαινω αν εξω εχει πανω απο 23 βαθμους και ειναι μεσημερι (δηλ ο ηλιος ειναι δυνατος). Και με κλιματισμο και ανοιχτο σκιαδο δεν ειναι το ιδιο με το να το εχω κλειστο. Οποτε θα ειχα τεραστιο προβλημα με το τεσλα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Chrisk6
            Chrisk6 @teo-mak last edited by

            @teo-mak said in TESLA FORUM:

            Update στον χρόνο εφαρμογής dekapsokol λειτουργιας της καμπίνας 😆
            Τελικά όντως θέλει λίγο παραπάνω από 3 λεπτά ,λάθος μου .
            ...

            67 εσωτερικη...? Ουαου.
            Μια χαρα το εριξε παντως.
            Καλη φαση...

            Θεωρητικα οταν δεν διαβαζει αλλους επιβατες και δεν ενεργοποιει τις αλλες εξοδους αερα δεν θα αργει να ριξει την θερμοκρασια μεσα στην καμπινα?
            Ετσι πλακωνομαι με την γυναικα μου στο αμαξι που κλεινει τους αεραγωγους της και της λεω απλα αλλαξε την θερμοκρασια στην πλευρα σου... μην τους κλεινεις!! 😵

            J 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              red_monster last edited by

              Τα σκίαστρα οροφής κάνουν αρκετά καλή δουλειά, προτείνονται

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • J
                jamesd @Chrisk6 last edited by jamesd

                @chrisk6 said in TESLA FORUM:

                @teo-mak said in TESLA FORUM:

                Update στον χρόνο εφαρμογής dekapsokol λειτουργιας της καμπίνας 😆
                Τελικά όντως θέλει λίγο παραπάνω από 3 λεπτά ,λάθος μου .
                ...

                67 εσωτερικη...? Ουαου.
                Μια χαρα το εριξε παντως.
                Καλη φαση...

                Θεωρητικα οταν δεν διαβαζει αλλους επιβατες και δεν ενεργοποιει τις αλλες εξοδους αερα δεν θα αργει να ριξει την θερμοκρασια μεσα στην καμπινα?
                Ετσι πλακωνομαι με την γυναικα μου στο αμαξι που κλεινει τους αεραγωγους της και της λεω απλα αλλαξε την θερμοκρασια στην πλευρα σου... μην τους κλεινεις!! 😵

                67!! Άμα δεν είναι Fahrenheit, ψήνεις γαλοπούλα αν την αφήσεις μέσα όλη μέρα, λουκούμι γίνεται

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  Niou last edited by Niou

                  Συγχωρέστε με για την ερώτηση αλλά 300+ σελίδες είναι πολλές για να ψάχνω. Ενόψει του ΚΗ3 και επειδή το σκέφτομαι για πιθανή αγορά, κάποιος κάτοχος μπορεί να μου πει την κατά προσέγγιση πραγματική αυτονομία των standard range εκδόσεων του model 3 και του model y? Με χρήση σε επαρχιακή πόλη και εκτός πόλης μεσαίες αποστάσεις και πάντα οδήγηση στα όρια.

                  R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    red_monster @Niou last edited by

                    @niou said in TESLA FORUM:

                    Συγχωρέστε με για την ερώτηση αλλά 300+ σελίδες είναι πολλές για να ψάχνω. Ενόψει του ΚΗ3 και επειδή το σκέφτομαι για πιθανή αγορά, κάποιος κάτοχος μπορεί να μου πει την κατά προσέγγιση πραγματική αυτονομία των standard range εκδόσεων του model 3 και του model y? Με χρήση σε επαρχιακή πόλη και εκτός πόλης μεσαίες αποστάσεις και πάντα οδήγηση στα όρια.

                    Tesla Model 3
                    City - Cold Weather * 385 km
                    Highway - Cold Weather * 300 km
                    Combined - Cold Weather * 345 km
                    City - Mild Weather * 610 km
                    Highway - Mild Weather * 400 km
                    Combined - Mild Weather * 490 km

                    https://ev-database.org/car/1991/Tesla-Model-3

                    N 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • N
                      Niou @red_monster last edited by

                      @red_monster said in TESLA FORUM:

                      @niou said in TESLA FORUM:

                      Συγχωρέστε με για την ερώτηση αλλά 300+ σελίδες είναι πολλές για να ψάχνω. Ενόψει του ΚΗ3 και επειδή το σκέφτομαι για πιθανή αγορά, κάποιος κάτοχος μπορεί να μου πει την κατά προσέγγιση πραγματική αυτονομία των standard range εκδόσεων του model 3 και του model y? Με χρήση σε επαρχιακή πόλη και εκτός πόλης μεσαίες αποστάσεις και πάντα οδήγηση στα όρια.

                      Tesla Model 3
                      City - Cold Weather * 385 km
                      Highway - Cold Weather * 300 km
                      Combined - Cold Weather * 345 km
                      City - Mild Weather * 610 km
                      Highway - Mild Weather * 400 km
                      Combined - Mild Weather * 490 km

                      https://ev-database.org/car/1991/Tesla-Model-3

                      Σε αυξημένες θερμοκρασίες (Λάρισα γαρ) υπάρχει κάποια μειωμένη αυτονομία; Ή μόνο λόγω λειτουργίας του AC?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • piliourits
                        piliourits last edited by

                        Αυτά τα νούμερα είναι μέχρι να ρθει να το σηκώσει η οδική βοήθεια;

                        Να το πούμε πιο απλά (χωρίς να είμαι ιδιοκτήτης, αλλά ποτέ δεν ξέρεις...) για να είμαστε ρεαλιστές, θεωρείς ότι έχεις σίγουρα τουλάχιστον 300 χλμ και μια 50αρια ρεζέρβα, σα να "άναψε λαμπάκι" να μπεις σε φορτιστή, τα παραπάνω είναι έκτακτης ανάγκης και βλάπτουν και τη μακροζωία της μπαταρίας.
                        Με αυγό στο πόδι για το καινούριο 3αρι μπορείς να θεωρείς "σίγουρα" και τα 400χλμ, αλλά not advisable που λένε και στο χωριό.

                        Mountains all around me, reaching out to heaven...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • R
                          red_monster last edited by red_monster

                          Στο fb υπάρχουν πολλοί ιδιοκτήτες που έχουν μέση (5.000-7.000 km) περί των 12,00 kWh/100 km με τη μικρή μπαταρια αλλά δεν μπορώ να ξέρω προφίλ οδήγησης.

                          Το δικό μου με τη μεγάλη μπαταρία και καθόλα επιθετική οδήγηση είναι στα 14,5 kWh/100.

                          Σε αυτά βέβαια πρέπει να προσθέσεις λειτουργίες όπως η προετοιμασία θερμοκρασίας καμπίνας και η περιφρούρηση οι οποίες καταναλώνουν σημαντικά ποσά ενέργειας.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            red_monster last edited by

                            Youtube Video

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • fanis75
                              fanis75 moderator last edited by

                              Οδήγησα και το SR επιτέλους. Αποκάλυψη!! Ελάχιστα πιο αργό (κυρίως στην εκκίνηση γιατί κόβει δύναμη γι ανα ξεκινήσει), αρκετά πιο διασκεδαστικό ελέω πίσω κίνησης. Για εμένα η λογική επιλογή....εεε ρε γαμώτο να μην έχω 30Κ...!

                              Όποιος μπορεί ας το πάρει ΤΩΡΑ, είναι ό,τι καλύτερο κυκλοφορεί στα 30-40Κ, κατουράει ό,τιδήποτε άλλο ίδιας αξίας με ρόδες, δεν υπάρχει απλά σύγκριση! Πιστέυω σε τέτοια τιμή δεν θα ξανα-υπάρξει, όποιος πρόλαβε πρόλαβε. Το αυτοκίνητο ειναι 20 χρόνια μπροστά, μονο όποιος το οδηγήσει το καταλαβαίνει. Τόσες κάμερες, ευκολίες, νομίζεις ότι οδηγείς Πάντα σε ευκολία, πήγα σε στενά, ανηφόρε, σκατόδρομους....ό,τι πιο άνετο και ευκολοδήγητο έχω οδηγήσει μέσα στην πόλη.

                              Πριν ανακοινωθεί το ΚΗ3, ψιλοβάραγαν μύγες. Σήμερα γινόταν χαμός (μέχρι και το εταιρικό του δντη έβγαλαν από το γκαράζ για τεστ ντραηβ!) και αύριο μου είπα ειναι κλεισμένη όλη η μέρα με τεστ ντράηβ.

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              R 1 Reply Last reply Reply Quote 8
                              • D
                                dettol last edited by

                                Σήμερα αυτό.

                                69f16ea5-c48c-4539-b9f8-5396745dd309-image.png

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator last edited by

                                  Ααα να προσθέσω και κάτι ακόμα: ίσως ειναι η ιδεά μου, αλλά η ανάρτηση του SR μου φάνηκε καλύτερη από του LR, ακόμα πιο άνετη! Δεν ξέρω εαν έχουν διαφορές, δεν γνωρίζω πως να το τσεκάρω με ανταλλακτικά κλπ.

                                  Αλλά όταν διάβασα το τέστ του Δημήτρη για το highland και μετά οδήγησα το LR δεν συμφώνησα 100% μαζί του για την ανάρτηση - σήμερα που οδήγησα το SR, συμφωνώ 100%!!

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  N 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • N
                                    netgeo @fanis75 last edited by

                                    @fanis75 said in TESLA FORUM:

                                    Ααα να προσθέσω και κάτι ακόμα: ίσως ειναι η ιδεά μου, αλλά η ανάρτηση του SR μου φάνηκε καλύτερη από του LR, ακόμα πιο άνετη! Δεν ξέρω εαν έχουν διαφορές, δεν γνωρίζω πως να το τσεκάρω με ανταλλακτικά κλπ.

                                    Αλλά όταν διάβασα το τέστ του Δημήτρη για το highland και μετά οδήγησα το LR δεν συμφώνησα 100% μαζί του για την ανάρτηση - σήμερα που οδήγησα το SR, συμφωνώ 100%!!

                                    Κοίτα, εγώ που το οδηγώ κάθε μέρα το παλιό, άλλες φορές σιχτιριζω άλλες φορες πέφτει λίγο πιο μαλακά στις λακκούβες.

                                    Παίζει και η πίεση στα ελαστικά το ρόλο της.

                                    Ίσως και ο ανάδρομος Ερμής 😆

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • D
                                      dettol last edited by

                                      Υπάρχει περίπτωση να οφείλεται στο μικρότερο βάρος του sr (μικρότερη μπαταρία και ένα μοτέρ, όποτε υποθέτω ελαφρύτερο). Επίσης καταλήξαμε ότι τα 42 psi που έχει προτεινόμενο είναι υπερβολικά υψηλό. Στα 40 ή ακόμα και λίγο πιο κάτω, είναι πιο άνετο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dimsabas last edited by

                                        Μικρότερο βάρος μπροστά, που κυρίως την απόσβεση του μπροστινό άξονα εκλαμβάνει ο οδηγός. Επίσης, Φάνη, φορούσαν και τα δύο 18άρες;

                                        https://cartalk.gr/

                                        fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • monman2
                                          monman2 last edited by monman2

                                          Tο παρακάτω δείχνει η ευκαιρία για τα πιο φθηνά γκάζια ever

                                          369e5f8f-1053-4330-892e-363addd98560-image.png

                                          Το άσπρο δείχνει τέλειο με τις μαύρες λεπτομέρειες
                                          φρενάρει και στρίβει

                                          αρα 56+1-9=48 χιλιάρικα ; πολύ φθηνό μου φαίνεται
                                          και εκτιμώμενη παράδοση Ιουν -Ιουλ 2024!

                                          Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dettol @monman2 last edited by

                                            @monman2 said in TESLA FORUM:

                                            Tο παρακάτω δείχνει η ευκαιρία για τα πιο φθηνά γκάζια ever

                                            369e5f8f-1053-4330-892e-363addd98560-image.png

                                            Το άσπρο δείχνει τέλειο με τις μαύρες λεπτομέρειες
                                            φρενάρει και στρίβει

                                            αρα 56+1-9=48 χιλιάρικα ; πολύ φθηνό μου φαίνεται
                                            και εκτιμώμενη παράδοση Ιουν -Ιουλ 2014!

                                            Την εκτιμώμενη παράδοση μην την εμπιστεύεσαι πάντως. Πες έως τέλος Σεπτέμβρη στην χειρότερη.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 303
                                            • 304
                                            • 305
                                            • 306
                                            • 307
                                            • 487
                                            • 488
                                            • 305 / 488
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr