Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BYD forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BYD forum
    • 1
    • 2
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 150
    • 151
    • 16 / 151
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    117
    3005
    82602
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • W
      wantone @realzeus last edited by

      @realzeus said in BYD forum:

      @dettol said in BYD forum:

      αλλα το σπινιαρισμα είναι τεράστια απογοήτευση. Πως στο διάολο το πέτυχαν αυτό σε ηλεκτρικό;

      Από ότι διαβάζω συμβαίνει σε πολλά ηλεκτρικά, λόγω ακαριαίας απόδοσης της ροπής.

      οντως αστοχη η ερωτηση. εδω σπινιαρουν θερμικα με ελαχιστες ροπες μεχρι που βγηκε το ηλεκτρονικο γκαζι και το ABS και κοβουν το γκαζι και πατανε φρενα.

      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ataim
        ataim @vdx last edited by

        @vdx said in BYD forum:

        @ataim said in BYD forum:

        https://www.businesstimes.com.sg/companies-markets/transport-logistics/new-byd-hybrid-can-drive-non-stop-singapore-bangkok

        Η "νέα" τεχνολογία .....τα 3λ/100km που σημαίνει 2000km εμβέλεια

        Αν το παρουσίαζε η Toyota θα διαβάζαμε διθυραμβικά σχόλια. Μακάρι να παρουσιάσουν όλοι οι κατασκευαστές τέτοιες λύσεις!

        Ουσιαστικά βασίζεται στο μικρό πλέον κόστος των μπαταριών, έχει ενδιαφέρον, πρώτα από όλα για τα ταξί αλλά και για τα επαγγελματικά οχήματα

        Για έναν ιδιώτη που κάνει 15κ το έτος εντός πόλης αντιστοιχεί ένα γέμισμα της μπαταρίας κ του ντεπόζιτου το μήνα. Άρα μπορεί να δουλέψει κ χωρίς ιδιοκτήτη θέση στάθμευσης.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dettol @wantone last edited by

          @wantone said in BYD forum:

          @realzeus said in BYD forum:

          @dettol said in BYD forum:

          αλλα το σπινιαρισμα είναι τεράστια απογοήτευση. Πως στο διάολο το πέτυχαν αυτό σε ηλεκτρικό;

          Από ότι διαβάζω συμβαίνει σε πολλά ηλεκτρικά, λόγω ακαριαίας απόδοσης της ροπής.

          οντως αστοχη η ερωτηση. εδω σπινιαρουν θερμικα με ελαχιστες ροπες μεχρι που βγηκε το ηλεκτρονικο γκαζι και το ABS και κοβουν το γκαζι και πατανε φρενα.

          Καθόλου άστοχη διότι στα ηλεκτρικά μπορούν να ελέγξουν πολύ καλύτερα την ροπή και την ιπποδύναμη σε σχέση με τα θερμικά. Ούτε σε τεσλα ούτε σε vag έχω ακούσει για τέτοια προβλήματα.

          W realzeus 2 Replies Last reply Reply Quote 1
          • W
            wantone @dettol last edited by

            @dettol said in BYD forum:

            @wantone said in BYD forum:

            @realzeus said in BYD forum:

            @dettol said in BYD forum:

            αλλα το σπινιαρισμα είναι τεράστια απογοήτευση. Πως στο διάολο το πέτυχαν αυτό σε ηλεκτρικό;

            Από ότι διαβάζω συμβαίνει σε πολλά ηλεκτρικά, λόγω ακαριαίας απόδοσης της ροπής.

            οντως αστοχη η ερωτηση. εδω σπινιαρουν θερμικα με ελαχιστες ροπες μεχρι που βγηκε το ηλεκτρονικο γκαζι και το ABS και κοβουν το γκαζι και πατανε φρενα.

            Καθόλου άστοχη διότι στα ηλεκτρικά μπορούν να ελέγξουν πολύ καλύτερα την ροπή και την ιπποδύναμη σε σχέση με τα θερμικά. Ούτε σε τεσλα ούτε σε vag έχω ακούσει για τέτοια προβλήματα.

            συγνωμη, αφου μολις το εγραψα ποιο πανω. αυτα που αναφερεις ειναι πισωκινητα για αυτο ακριβως τον λογο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • realzeus
              realzeus @dettol last edited by

              @dettol said in BYD forum:

              @wantone said in BYD forum:

              @realzeus said in BYD forum:

              @dettol said in BYD forum:

              αλλα το σπινιαρισμα είναι τεράστια απογοήτευση. Πως στο διάολο το πέτυχαν αυτό σε ηλεκτρικό;

              Από ότι διαβάζω συμβαίνει σε πολλά ηλεκτρικά, λόγω ακαριαίας απόδοσης της ροπής.

              οντως αστοχη η ερωτηση. εδω σπινιαρουν θερμικα με ελαχιστες ροπες μεχρι που βγηκε το ηλεκτρονικο γκαζι και το ABS και κοβουν το γκαζι και πατανε φρενα.

              Καθόλου άστοχη διότι στα ηλεκτρικά μπορούν να ελέγξουν πολύ καλύτερα την ροπή και την ιπποδύναμη σε σχέση με τα θερμικά. Ούτε σε τεσλα ούτε σε vag έχω ακούσει για τέτοια προβλήματα.

              Άλλη μια τέτοια περίπτωση:

              " In the damp, the e:Ny1 suffers from considerable traction issues, to such an extent that full use of the accelerator pedal at anything below 50mph results in a flare of wheelspin, even with the electronic traction aids enabled. Amusingly, extracting a representative 0-62mph time therefore required a similar level of coaxing to what used to be reserved for torque-rich, manual-gearbox V12 supercars in the days before computer-aided launch-control programs."
              https://www.autocar.co.uk/car-review/honda/eny1

              D W 2 Replies Last reply Reply Quote 2
              • D
                dettol @realzeus last edited by

                @realzeus said in BYD forum:

                @dettol said in BYD forum:

                @wantone said in BYD forum:

                @realzeus said in BYD forum:

                @dettol said in BYD forum:

                αλλα το σπινιαρισμα είναι τεράστια απογοήτευση. Πως στο διάολο το πέτυχαν αυτό σε ηλεκτρικό;

                Από ότι διαβάζω συμβαίνει σε πολλά ηλεκτρικά, λόγω ακαριαίας απόδοσης της ροπής.

                οντως αστοχη η ερωτηση. εδω σπινιαρουν θερμικα με ελαχιστες ροπες μεχρι που βγηκε το ηλεκτρονικο γκαζι και το ABS και κοβουν το γκαζι και πατανε φρενα.

                Καθόλου άστοχη διότι στα ηλεκτρικά μπορούν να ελέγξουν πολύ καλύτερα την ροπή και την ιπποδύναμη σε σχέση με τα θερμικά. Ούτε σε τεσλα ούτε σε vag έχω ακούσει για τέτοια προβλήματα.

                Άλλη μια τέτοια περίπτωση:

                " In the damp, the e:Ny1 suffers from considerable traction issues, to such an extent that full use of the accelerator pedal at anything below 50mph results in a flare of wheelspin, even with the electronic traction aids enabled. Amusingly, extracting a representative 0-62mph time therefore required a similar level of coaxing to what used to be reserved for torque-rich, manual-gearbox V12 supercars in the days before computer-aided launch-control programs."
                https://www.autocar.co.uk/car-review/honda/eny1

                Μάλιστα, κρίμα. Κάτι που θεωρούσα δεδομένο για όλα τα ηλεκτρικά λόγω της εμπειρίας μου από τα τεσλα, τελικά δεν είναι.

                W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • D
                  dimsabas last edited by

                  Και το ηλεκτρικό Kona πρώτης γενιάς έκαιγε μπόλικο λάστιχο. Αυτό με τη μεγάλη μπαταρία που ήταν πιο δυνατό.

                  https://cartalk.gr/

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • W
                    wantone @realzeus last edited by

                    @realzeus said in BYD forum:

                    @dettol said in BYD forum:

                    @wantone said in BYD forum:

                    @realzeus said in BYD forum:

                    @dettol said in BYD forum:

                    αλλα το σπινιαρισμα είναι τεράστια απογοήτευση. Πως στο διάολο το πέτυχαν αυτό σε ηλεκτρικό;

                    Από ότι διαβάζω συμβαίνει σε πολλά ηλεκτρικά, λόγω ακαριαίας απόδοσης της ροπής.

                    οντως αστοχη η ερωτηση. εδω σπινιαρουν θερμικα με ελαχιστες ροπες μεχρι που βγηκε το ηλεκτρονικο γκαζι και το ABS και κοβουν το γκαζι και πατανε φρενα.

                    Καθόλου άστοχη διότι στα ηλεκτρικά μπορούν να ελέγξουν πολύ καλύτερα την ροπή και την ιπποδύναμη σε σχέση με τα θερμικά. Ούτε σε τεσλα ούτε σε vag έχω ακούσει για τέτοια προβλήματα.

                    Άλλη μια τέτοια περίπτωση:

                    " In the damp, the e:Ny1 suffers from considerable traction issues, to such an extent that full use of the accelerator pedal at anything below 50mph results in a flare of wheelspin, even with the electronic traction aids enabled. Amusingly, extracting a representative 0-62mph time therefore required a similar level of coaxing to what used to be reserved for torque-rich, manual-gearbox V12 supercars in the days before computer-aided launch-control programs."
                    https://www.autocar.co.uk/car-review/honda/eny1

                    μπροστοκινητο και αυτο

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • W
                      wantone @dettol last edited by

                      @dettol said in BYD forum:

                      @realzeus said in BYD forum:

                      @dettol said in BYD forum:

                      @wantone said in BYD forum:

                      @realzeus said in BYD forum:

                      @dettol said in BYD forum:

                      αλλα το σπινιαρισμα είναι τεράστια απογοήτευση. Πως στο διάολο το πέτυχαν αυτό σε ηλεκτρικό;

                      Από ότι διαβάζω συμβαίνει σε πολλά ηλεκτρικά, λόγω ακαριαίας απόδοσης της ροπής.

                      οντως αστοχη η ερωτηση. εδω σπινιαρουν θερμικα με ελαχιστες ροπες μεχρι που βγηκε το ηλεκτρονικο γκαζι και το ABS και κοβουν το γκαζι και πατανε φρενα.

                      Καθόλου άστοχη διότι στα ηλεκτρικά μπορούν να ελέγξουν πολύ καλύτερα την ροπή και την ιπποδύναμη σε σχέση με τα θερμικά. Ούτε σε τεσλα ούτε σε vag έχω ακούσει για τέτοια προβλήματα.

                      Άλλη μια τέτοια περίπτωση:

                      " In the damp, the e:Ny1 suffers from considerable traction issues, to such an extent that full use of the accelerator pedal at anything below 50mph results in a flare of wheelspin, even with the electronic traction aids enabled. Amusingly, extracting a representative 0-62mph time therefore required a similar level of coaxing to what used to be reserved for torque-rich, manual-gearbox V12 supercars in the days before computer-aided launch-control programs."
                      https://www.autocar.co.uk/car-review/honda/eny1

                      Μάλιστα, κρίμα. Κάτι που θεωρούσα δεδομένο για όλα τα ηλεκτρικά λόγω της εμπειρίας μου από τα τεσλα, τελικά δεν είναι.

                      πριν το τεσλα ειχες ποτε πισωκινητο αυτοκινητο?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ataim
                        ataim last edited by

                        Δεν αμφισβητεί κανείς την καλύτερη ελκτική πρόσφυση που δίνει η πίσω κίνηση, αν και υπάρχουν πισωκίνητα που ακυρώνουν τον κανόνα, όμως στα ηλεκτρικά μπορείς να ελέγχεις πλήρως την παροχή ισχύος και ροπής για να μην έχεις πρόβλημα σπιναρισματος. Απλά δεν το έχουν κάνει στο atto.

                        W ntinaras 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                        • W
                          wantone @ataim last edited by

                          @ataim said in BYD forum:

                          Δεν αμφισβητεί κανείς την καλύτερη ελκτική πρόσφυση που δίνει η πίσω κίνηση, αν και υπάρχουν πισωκίνητα που ακυρώνουν τον κανόνα, όμως στα ηλεκτρικά μπορείς να ελέγχεις πλήρως την παροχή ισχύος και ροπής για να μην έχεις πρόβλημα σπιναρισματος. Απλά δεν το έχουν κάνει στο atto.

                          το σπιναρισμα ερχεται γιατι δεν πατανε καλα οι τροχοι στο εδαφος επηδη στριβουν κιολας. ειναι θεμα γεωμετριας της αναρτησης.

                          ολα τα μπροστοκινητα εχουν θεμα, δεν μπορεις να κανεις πολλα. Στελλαντις ηλεκτρικα εχουν χαμηλες αποδοσεις και ροπες για παραδειγμα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • ntinaras
                            ntinaras @dettol last edited by

                            @dettol said in BYD forum:

                            @ntinaras said in BYD forum:

                            Οδηγησα το atto.
                            Ωραιο εσωτερικα ποιοτικα κτλ, αλλα οδηγικα ηταν μια απογοητευση.
                            Δεν παταει καθολου καλα στο δρομο, παιρνει τρομερες κλισεις, σπινιαρει για πλακα παρολο που δεν εχει ιδιαιτερη δυναμη, και γενικα σου δινει την αισθηση πως ειναι βαρκα.

                            Κρίμα. Να παίρνει κλίσεις δεν μου κάνει εντύπωση αλλα το σπινιαρισμα είναι τεράστια απογοήτευση. Πως στο διάολο το πέτυχαν αυτό σε ηλεκτρικό;

                            Το σπινιαρισμα μου φανηκε φυσιολογικο λογω ροπης ηλεκτρικου, αλλα το να μη παταει γενικα στο δρομο ηταν η απογοητευση.
                            Κριμα γιατι το υπολοιπο μου αρεσε αρκετα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • ntinaras
                              ntinaras @ataim last edited by

                              @ataim said in BYD forum:

                              Δεν αμφισβητεί κανείς την καλύτερη ελκτική πρόσφυση που δίνει η πίσω κίνηση, αν και υπάρχουν πισωκίνητα που ακυρώνουν τον κανόνα, όμως στα ηλεκτρικά μπορείς να ελέγχεις πλήρως την παροχή ισχύος και ροπής για να μην έχεις πρόβλημα σπιναρισματος. Απλά δεν το έχουν κάνει στο atto.

                              Και το formentor που εχω σπινιαρει με το παραμικρο...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • cirus
                                cirus last edited by cirus

                                Στα ηλεκτρικά εκτός της μπροστινής κίνησης με μεγάλη ροπή παίζει ρόλο ότι τους βάζουν και λάστιχα eco τελείως μάπα και δεν πιάνου πρόσφυση εύκολα όπως κανονικά ελαστικά. Εδώ και στο puma μου με απότομο γκάζι σπιναρει αρκετά παρόλο που έχει michenen pilot sport 4S

                                Cirus the virus

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • ataim
                                  ataim last edited by

                                  Από ότι έχω καταλάβει τα byd έχουν στήσιμο βάρκα γυαλό. Αυτό μας απογοητεύει όσους έχουμε συνηθίσει σε άλλου τύπου στησίματα τιμονιού και ανάρτησης, όμως τελικά στην καθημερινότητα της πόλης ίσως ένα μαλακό αυτοκίνητο να είναι πιο ευχάριστο.

                                  ntinaras 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • L
                                    lap last edited by lap

                                    Μάλλον η mg θα ναι σε στυλ ευρωπαϊκό και τα byd σαν παλιά Σιτροέν

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • ntinaras
                                      ntinaras @ataim last edited by ntinaras

                                      @ataim said in BYD forum:

                                      Από ότι έχω καταλάβει τα byd έχουν στήσιμο βάρκα γυαλό. Αυτό μας απογοητεύει όσους έχουμε συνηθίσει σε άλλου τύπου στησίματα τιμονιού και ανάρτησης, όμως τελικά στην καθημερινότητα της πόλης ίσως ένα μαλακό αυτοκίνητο να είναι πιο ευχάριστο.

                                      Οταν ερθει και το dolphin θα παω να το δω.
                                      Ισως ειναι πιο καλα στημενο ως hatchback.

                                      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • cirus
                                        cirus @ntinaras last edited by

                                        @ntinaras said in BYD forum:

                                        @ataim said in BYD forum:

                                        Από ότι έχω καταλάβει τα byd έχουν στήσιμο βάρκα γυαλό. Αυτό μας απογοητεύει όσους έχουμε συνηθίσει σε άλλου τύπου στησίματα τιμονιού και ανάρτησης, όμως τελικά στην καθημερινότητα της πόλης ίσως ένα μαλακό αυτοκίνητο να είναι πιο ευχάριστο.

                                        Οταν ερθει και το dolphin θα παω να το δω.
                                        Ισως ειναι πιο καλα στημενο ως hatchback.

                                        Και αυτό αν δεις βιντεοreviews είναι προσανατολισμένο τελείως στην άνεση και σε στροφοδιαδρομες παίρνει κλίσεις. Νομίζω η byd είναι γενικά μάρκα με προσανατολισμό την άνεση

                                        Cirus the virus

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • E
                                          EoS last edited by

                                          Βλέπω στο website της BYD μαζί με την επιδότηση και μία έκπτωση 3Κ τιμή 26.525 για το Atto 3 και έκδοση Comfort.
                                          Η τιμή φαίνεται πολύ καλή που αν δεν λάβεις υπόψιν το design που είναι μέχρι ένα σημείο υποκειμενικό το μόνο που μένει να σε προβληματίζει είναι η αυτονομία (60.4 kWh).
                                          Στα θερμικά, αν βάλεις και εξοπλισμό, (σχεδόν) τόσο κοστίζει ένα Yaris Hybrid με τις τιμές εκεί που έχουν φτάσει, που σε κάνει να το σκέφτεσαι σοβαρά να μπεις στην περιπέτεια του ηλεκτρικού.
                                          Τι θα βλέπατε σαν ανασταλτικό παράγοντα για να μην πάρει κάποιος το Atto 3 σε αυτή την τιμή;

                                          fanis75 cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator @EoS last edited by

                                            @eos said in BYD forum:

                                            Τι θα βλέπατε σαν ανασταλτικό παράγοντα για να μην πάρει κάποιος το Atto 3 σε αυτή την τιμή;

                                            1. Οτι ειναι άγνωστη ποσότητα και ποιότητα.
                                            2. Από ότι μου έχουν πει όσοι το έχουν οδηγήσει, πολύ μέτριο στον δρόμο.
                                            3. Ότι με €3-4.000 παίρνω το Τεσλα, που ειναι 10 φορές καλύτερο σε όλα.

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 150
                                            • 151
                                            • 16 / 151
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr