-
@piliourits said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@johnas said in PEUGEOT FORUM:
Απαράδεκτο, ένα χρόνο πριν εννοείται άλλο ένα μεγάλο ποσό για στεγανοποιηση καπάκι.....
Τι εννοεις?
Εχανε η φλαντζα κυλινδροκεφαλης ή η φλαντζα ψευτοκαπακου?Η δεύτερη πιστεύω, κλασική περίπτωση βλάβης 1.6 hdi
Μακαρι (γιατι δεν ειναι κατι σπουδαιο) , αλλά αυτη δεν κοστιζει πολυ
-
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@piliourits said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@johnas said in PEUGEOT FORUM:
Απαράδεκτο, ένα χρόνο πριν εννοείται άλλο ένα μεγάλο ποσό για στεγανοποιηση καπάκι.....
Τι εννοεις?
Εχανε η φλαντζα κυλινδροκεφαλης ή η φλαντζα ψευτοκαπακου?Η δεύτερη πιστεύω, κλασική περίπτωση βλάβης 1.6 hdi
Μακαρι (γιατι δεν ειναι κατι σπουδαιο) , αλλά αυτη δεν κοστιζει πολυ
Αυτη η μαλακια ειναι κατι απιστευτο , 2 αλλαξα μονος μου και δεν πιστευα στα ματια μου , απ οταν την πηρα στα χερια μου απορουσα πως θα πατησει και θα σφραγισει με το χειλος που εχει και διπλωνει οταν σφιγγεις.
Και τις 2 ειχε παλι διαρροη οποτε πηγα σε συνεργειο μηπως ειχε καποιο κολπο . Ουτε εκει οποτε τα παρατησα .
Φανταστειτε να προσπαθεις να στεγανοποιησεις με λαστιχο υαλοκαθαριστηρα .
Παλιοτερα θα εφτιαχνα μια μονος πατεντα , τωρα δεν εχω ορεξη βαριεμαι να ασχοληθω αλλο . -
@otso said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@piliourits said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@johnas said in PEUGEOT FORUM:
Απαράδεκτο, ένα χρόνο πριν εννοείται άλλο ένα μεγάλο ποσό για στεγανοποιηση καπάκι.....
Τι εννοεις?
Εχανε η φλαντζα κυλινδροκεφαλης ή η φλαντζα ψευτοκαπακου?Η δεύτερη πιστεύω, κλασική περίπτωση βλάβης 1.6 hdi
Μακαρι (γιατι δεν ειναι κατι σπουδαιο) , αλλά αυτη δεν κοστιζει πολυ
Αυτη η μαλακια ειναι κατι απιστευτο , 2 αλλαξα μονος μου και δεν πιστευα στα ματια μου , απ οταν την πηρα στα χερια μου απορουσα πως θα πατησει και θα σφραγισει με το χειλος που εχει και διπλωνει οταν σφιγγεις.
Και τις 2 ειχε παλι διαρροη οποτε πηγα σε συνεργειο μηπως ειχε καποιο κολπο . Ουτε εκει οποτε τα παρατησα .
Φανταστειτε να προσπαθεις να στεγανοποιησεις με λαστιχο υαλοκαθαριστηρα .
Παλιοτερα θα εφτιαχνα μια μονος πατεντα , τωρα δεν εχω ορεξη βαριεμαι να ασχοληθω αλλο .Με φλατζόκολλα ισως
-
Παρέλαβα σήμερα την κλούβα.
Πλήρωσα κάτι λιγότερο από 370€ και το νέο δοχείο adblue συνοδεύεται από 1 χρόνο εγγύηση.
Ο υπευθυνος συνεργειου είπε πως το νέο ανταλλακτικό έχει βελτιώσεις στην κατασκευή (αλήθεια η όχι θα φανεί εν καιρό) -
Τα καινούργια diesel τουλάχιστον έρχονται με το "βελτιωμένο" δοχείο;
-
Όχι φυσικά. Όποιος παίρνει Πεζώ έχει δώρο την οδική για δύο τρία χρόνια. Μην είμαστε πλεονέκτες.
-
Για 5 χρόνια μαζί με την εγγύηση.
Αφού δεν την χρειάζεται.
-
@kkostask said in PEUGEOT FORUM:
Αν επιτρέπεται, τι χρονιάς μοντέλο είναι και πόσα χλμ έχει?
Ειναι του 2016, euro 6 91000 χλμ...
Ενώ μηχανικά το αυτοκίνητο είναι άψογο ασχολείσαι με χαζές βλάβες που δεν εννοεί η peugeot να βελτιώσει..... -
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@johnas said in PEUGEOT FORUM:
Απαράδεκτο, ένα χρόνο πριν εννοείται άλλο ένα μεγάλο ποσό για στεγανοποιηση καπάκι.....
Τι εννοεις?
Εχανε η φλαντζα κυλινδροκεφαλης ή η φλαντζα ψευτοκαπακου?Ναι όλα τα μοντέλα αυτά όπως και 3008 , 208 μετά από μικρό αριθμό χλμ θέλουν στεγανοποιηση στο καπάκι γιατί χάνουν λάδια.
Μέχρι 60000 χλμ το έχουν παρουσιάσει όλα.
Αυτό το αντιμετωπίζω σε αυτή την εταιρεία από το 206 που είχα από το 2005, χωρίς να έχουν κάνει ούτε μια ανάκληση.
Δεν έχουν καμία σοβαρή αντιμετώπιση......
Και μιλάμε για 700ευρω σε αντιπροσωπεία.... -
Εγώ έχω το 208 με τον ίδιο κινητήρα. Εμφανίστηκε η διαρροή από το ψευτοκάπακο σχετικά νωρίς, είναι όμως τόσο μικρή που ο μάστορας που εμπιστεύομαι μου είπε απλά να μην ασχοληθώ γιατί έχει σταματήσει. Ρώτησα φυσικά για το κόστος και θυμάμαι που μου είπε γύρω στα 400 και είναι και αντιπροσωπεία.
-
Ένα - ένα τα λέτε ρε παιδιά...
Μετά τα ad blue και τις καδένες, προβλεπόμενο αναλώσιμο και το καπάκι.
-
Είναι παλιό πρόβλημα και αφορά τον προηγούμενο κινητήρα.
-
@johnas said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@johnas said in PEUGEOT FORUM:
Απαράδεκτο, ένα χρόνο πριν εννοείται άλλο ένα μεγάλο ποσό για στεγανοποιηση καπάκι.....
Τι εννοεις?
Εχανε η φλαντζα κυλινδροκεφαλης ή η φλαντζα ψευτοκαπακου?Ναι όλα τα μοντέλα αυτά όπως και 3008 , 208 μετά από μικρό αριθμό χλμ θέλουν στεγανοποιηση στο καπάκι γιατί χάνουν λάδια.
Μέχρι 60000 χλμ το έχουν παρουσιάσει όλα.
Αυτό το αντιμετωπίζω σε αυτή την εταιρεία από το 206 που είχα από το 2005, χωρίς να έχουν κάνει ούτε μια ανάκληση.
Δεν έχουν καμία σοβαρή αντιμετώπιση......
Και μιλάμε για 700ευρω σε αντιπροσωπεία....700ε να αλλαξουν φλαντσα σε ψευδοκαπακο;
-
@otso said in PEUGEOT FORUM:
@johnas said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@johnas said in PEUGEOT FORUM:
Απαράδεκτο, ένα χρόνο πριν εννοείται άλλο ένα μεγάλο ποσό για στεγανοποιηση καπάκι.....
Τι εννοεις?
Εχανε η φλαντζα κυλινδροκεφαλης ή η φλαντζα ψευτοκαπακου?Ναι όλα τα μοντέλα αυτά όπως και 3008 , 208 μετά από μικρό αριθμό χλμ θέλουν στεγανοποιηση στο καπάκι γιατί χάνουν λάδια.
Μέχρι 60000 χλμ το έχουν παρουσιάσει όλα.
Αυτό το αντιμετωπίζω σε αυτή την εταιρεία από το 206 που είχα από το 2005, χωρίς να έχουν κάνει ούτε μια ανάκληση.
Δεν έχουν καμία σοβαρή αντιμετώπιση......
Και μιλάμε για 700ευρω σε αντιπροσωπεία....700ε να αλλαξουν φλαντσα σε ψευδοκαπακο;
Ε να μην εχει και 40-50 ευρω η φλατζα?
Αλλα 650 εργασια...
Οτι να ναι. -
Πρίμια και τα λιοντάρια...
Ένα κατοσταρικο την άλλαξα σε Vag το χειμώνα σε εξωτερικό συνεργείο...ανταλλακτικά και εργασία.
-
Αυτη εδω ειναι και 8 10αρες βιδες
προσεξτε την φλαντζα πως διαβολο ειναι δυνατον να πατησει και να στεγανοποιησει. Εχω αλλαξει φλαντζες σε ψευδοκαπακο σε διαφορα μηχανηματα , ολες ειναι επιπεδες βαζεις σφιγγεις με ροποκλειδο αν ξερεις ποσο θελει και βουαλα .
Τωρα ειδα οτι υπαρχει και σετ γιατι βεβαια το ψευδοκαπακο χανει απ οπου εχει τρυπα . -
Καλημερα σε ολους,
Μηπως καποιος φιλος με 3008/2020 1.5 ειχε προβλημα με τα πισω αμορτισερ η γρηγορη πτωση αποδοσης (50% ) σε 4 χρονια με χρηση πολυ πολυ ηπεια απο θεμα φωρτωσης -
@evangelos-tolis said in PEUGEOT FORUM:
Καλημερα σε ολους,
Μηπως καποιος φιλος με 3008/2020 1.5 ειχε προβλημα με τα πισω αμορτισερ η γρηγορη πτωση αποδοσης (50% ) σε 4 χρονια με χρηση πολυ πολυ ηπεια απο θεμα φωρτωσηςΜην δίνεις μεγάλη σημασία στα αμορτισερόμετρα των ΚΤΕΟ.
Εμένα φέτος μου έβγαλαν τα αμορτισέρ πιο αποδοτικά σε σχέση με 2 χρόνια πριν..
Λες και ωρίμασαν σαν το παλιό καλό κρασί. -
@polistas said in PEUGEOT FORUM:
@evangelos-tolis said in PEUGEOT FORUM:
Καλημερα σε ολους,
Μηπως καποιος φιλος με 3008/2020 1.5 ειχε προβλημα με τα πισω αμορτισερ η γρηγορη πτωση αποδοσης (50% ) σε 4 χρονια με χρηση πολυ πολυ ηπεια απο θεμα φωρτωσηςΜην δίνεις μεγάλη σημασία στα αμορτισερόμετρα των ΚΤΕΟ.
Εμένα φέτος μου έβγαλαν τα αμορτισέρ πιο αποδοτικά σε σχέση με 2 χρόνια πριν..
Λες και ωρίμασαν σαν το παλιό καλό κρασί.Παιζουν ρολο και τα ελαστικα και ο αερας που εχουν μεσα.
-
@evangelos-tolis said in PEUGEOT FORUM:
Καλημερα σε ολους,
Μηπως καποιος φιλος με 3008/2020 1.5 ειχε προβλημα με τα πισω αμορτισερ η γρηγορη πτωση αποδοσης (50% ) σε 4 χρονια με χρηση πολυ πολυ ηπεια απο θεμα φωρτωσηςΜην ασχολείσαι. Λάθος μέτρηση. Είναι δυνατόν να έχουν τα πίσω μεγαλύτερη φθορά από τα μπροστά που έχουν και το βάρος του κινητήρα?
PEUGEOT FORUM