Παιδιά εγώ με 308 1.6 120 μόνο απογοήτευση μπορώ να πω και ταλαιπωρία από προβλήματα που δεν λύνονται....
Δεύτερο δοχείο adblue με τιμή 1200€ και η κεντρική αντιπροσωπεία δεν ακούει τίποτα και απλά το καταγραφεί ως παράπονο.....
Είναι δυνατό να ταλανιζει ένα πρόβλημα και να μην βγάζουν ένα βελτιωμένο ανταλλακτικό??
Απαράδεκτο, ένα χρόνο πριν εννοείται άλλο ένα μεγάλο ποσό για στεγανοποιηση καπάκι.....
Ένα πρόβλημα που το έχουν από το 206 εδώ και 25 χρόνια......
Δεν έχω κάποιο άλλο πρόβλημα και μπλέκουμε με κακοφτιαγμενα ανταλλακτικά......
Best posts made by johnas
-
RE: PEUGEOT FORUM
Latest posts made by johnas
-
RE: PEUGEOT FORUM
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
@johnas said in PEUGEOT FORUM:
Απαράδεκτο, ένα χρόνο πριν εννοείται άλλο ένα μεγάλο ποσό για στεγανοποιηση καπάκι.....
Τι εννοεις?
Εχανε η φλαντζα κυλινδροκεφαλης ή η φλαντζα ψευτοκαπακου?Ναι όλα τα μοντέλα αυτά όπως και 3008 , 208 μετά από μικρό αριθμό χλμ θέλουν στεγανοποιηση στο καπάκι γιατί χάνουν λάδια.
Μέχρι 60000 χλμ το έχουν παρουσιάσει όλα.
Αυτό το αντιμετωπίζω σε αυτή την εταιρεία από το 206 που είχα από το 2005, χωρίς να έχουν κάνει ούτε μια ανάκληση.
Δεν έχουν καμία σοβαρή αντιμετώπιση......
Και μιλάμε για 700ευρω σε αντιπροσωπεία.... -
RE: PEUGEOT FORUM
@kkostask said in PEUGEOT FORUM:
Αν επιτρέπεται, τι χρονιάς μοντέλο είναι και πόσα χλμ έχει?
Ειναι του 2016, euro 6 91000 χλμ...
Ενώ μηχανικά το αυτοκίνητο είναι άψογο ασχολείσαι με χαζές βλάβες που δεν εννοεί η peugeot να βελτιώσει..... -
RE: PEUGEOT FORUM
Παιδιά εγώ με 308 1.6 120 μόνο απογοήτευση μπορώ να πω και ταλαιπωρία από προβλήματα που δεν λύνονται....
Δεύτερο δοχείο adblue με τιμή 1200€ και η κεντρική αντιπροσωπεία δεν ακούει τίποτα και απλά το καταγραφεί ως παράπονο.....
Είναι δυνατό να ταλανιζει ένα πρόβλημα και να μην βγάζουν ένα βελτιωμένο ανταλλακτικό??
Απαράδεκτο, ένα χρόνο πριν εννοείται άλλο ένα μεγάλο ποσό για στεγανοποιηση καπάκι.....
Ένα πρόβλημα που το έχουν από το 206 εδώ και 25 χρόνια......
Δεν έχω κάποιο άλλο πρόβλημα και μπλέκουμε με κακοφτιαγμενα ανταλλακτικά...... -
RE: AUDI FORUM
Καλησπερα, ειμαι στο ψαξιμο για νεο αυτοκινητο και θα ηθελα να ρωτησω τις εμπειριες απο κατοχους Α4 Β8 160ps. θα ηθελα να ξερω που πονουν τα αυτοκινητα απο ιδιοκτητες που τα εχουν στην κατοχη τους γιατι παραλληλα κοιταζω και για μεταχειρισμενο.....βεβαια απο οσα βλεπω δυσκολα θα βρω καποιο με τον εξοπλισμο που θελω.Επισης θα ηθελα να ρωτησω και απο καταναλωσεις πως παει;;;;Συγγνωμη αν σας κουρασα και ευχαριστω εκ των προτερων για τις απαντησεις σας!!!!!
-
RE: VOLVO FORUM
Ο χρήστης Evelin έγραψε:
Καλησπέρα ποια η γνώμη σας για το καινούργιο s60?καλησπερα, υπαρχει αντιστοιχο θεμα στην επομενη σελιδα για αυτο που ρωτας και υπαρχει και αντιστοιχο forum για ιδιοκτητες VOLVO, αν θες ψαξε λιγο στο ιντερνετ και θα βρεις αρκετες πληροφοριες για αυτο το forum!!!!!!
-
RE: Nέο VOLVO S60
Ο χρήστης loykiloyk έγραψε:
Στην Κύπρο που βρίσκομαι (δυστυχώς για λίγο καιρό) πήγα στην αντιπροσωπεία και είδα το s60 σας ενημερώνω:
Έρχεται με τον Τ4 κινητήρα μόνο και μόνο αυτόματο κοστίζει 25800 και έχει προσφορά το πακέτο δερμάτινο σαλόνι μεταλλικό χρώμα αισθητήρες παρκαρίσματος Bluetooth.
Βασικος εξοπλισμός:
Αυτόματο κλιματισμό
Σύστημα καθαρισμού αέρα
Σύστημα ασφάλειας πόλης
ΑΒS
Trip computer
4 ηλεκτρικά παράθυρα
Όλους τους αερόσακκους
Ηχοσύστημα high performance με cd και χειριστήριο στο τιμόνι
Cruise control
DSTC
17’’ ζάντες αλουμινίου κ.α.
όλα αυτά με 25800
άντε να δικαιολογήσεις τα 2000 λόγο 8% λιγότερου ΦΠΑ τα άλλα που πάνε?Που αλλου να πηγαινουν εκτος απο το κρατος που παρολα αυτα καταφερε να χρεωκοπησει!!!!!!Το θεμα αυτοκινηση το εχουν ρουφηξει οικονομικα και ακομα συνεχιζουν. Το αυτοκινητο που αναφερεις εχει 31000 ευρω χωρις μεταλλικο,χωρις αυτοματο και αλλα πολλα!!!!!!!Βγαλε συμπερασμα
-
RE: BMW 316 comfort ή VOLVO S60?
Ο χρήστης nonos έγραψε:
To nissan leaf ( ) δε βγηκε car of the year φετος?με αυτους τους τιτλους εχει χαθει η μπαλα, τα περιοδικα εχουν δικο τους διαγωνισμο-ψηφοφορια και οι το σωματειο εμπορων αυτοκινητων διαφορετικο......τωρα το NISSAN νομιζω στους εμπορους η το αντιθετο!!!! χωρις να ειμαι σιγουρος.......
-
RE: BMW 316 comfort ή VOLVO S60?
Ο χρήστης harisnikolop έγραψε:
χαιρετω την παρεα......δεν ξερω αν ο φιλος επελεξε κατι απο τα 2 αυτα αυτοκινητα αλλα θα γραψω και εγω την αποψη μου πανω στο θεμα γιατι ειμαι στην αποφαση για αλλο αυτοκινητο και ειμαι σχεδον στα ιδια διληματα. Εχω οδηγησει αυτη την στιγμη 5 απο τα 7 αυτοκινητα που υπαρχουν στον ανταγωνισμο. Αυτα ειναι: το PASSAT 1.4 TSI 125, ALFA 159 tbi, VPLVO s60, T4, MERCEDES C 200, BMW 316 122PS και εχω κανονισει να κανω και το INSIGNIA 1.6T και το MONDEO 1.6T. Η 316 αμεσως την απεριψα λογω δυναμης μοτερ το οποιο ειναι πραγματικα αδυναμο για να κουνησει αυτη την καροτσα,βεβαια αυτο ειναι γνωστο απο την αρχη οτι ειναι αδυναμο το μοτερ της και οτι δεν εχεις τρελες απαιτησεις.Επισης η ποιοτητα του εσωτερικου δεν ειναι η αναλογη οπως μας ειχε μαθει η bmw με τα προηγουμενα μοντελα της. Το αμεσως επομενο μοντελο που εκανα test drive ειναι το VOLVO S60 οπου απο την πρωτη στιγμη μου εκανε ενα σχεδιαστικο κλικ.Πηγα σε αντιπροσωπια της εταιριας και πηρα το αυτοκινητο μονος μου περιπου για 2 ωρες.Το αυτοκινητο δεν το λυπηθηκα καθολου και τα εκανα ολα.Κινηθηκα με 180 χλμ στην εθνικη, εκανα αμετρητα kickdown αφου ετυχε να ειναι αυτοματο, χαλαρωσα μεσα σε κινηση για να δω την καταναλωση του,περασα με 140 χλμ σε ενα δρομο που ουτε κατσικια δεν περνουν μεσα στην εθνικη,μπηκα μεσα σε στενακια να δω τον ογκο του, την συμπεριφορα του και την φιλικοτητα του μοτερ σε μια καθημερινη διαδρομη δουλεια - σπιτι και πισω.Στο τελος της διαδρομης ηρθα και συμφωνησα με τον τιτλο των 4Τ,περσι το Σεπτεμβριο, SURPRISE!!!!!!ΣΤο αυτοκινητο οντως εχει γινει φοβερη δουλεια και προσεγμενη. Το αυτοκινητο εχει παρα πολυ καλο πατημα,ασφαλες,αθορυβο.Οσο για τον κινητηρα ειναι ενα συνολο πολυ δυνατο να κινησει το καθολου ευκατοφρονητο βαρος του αμαξωματος,γρηγορο και αμεσο για να κανεις μια ασφαλη προσπεραση χωρις να σε προβληματισει σε μια ηρεμη βολτα με την οικογενεια σου.Οσο για το εσωτερικο ειναι πολυ φιλικο προς τον χρηστη,ομορφο για την αποψη μου,χωρις να κανει κιχ απο τριξιμο(μια απο τις προτεραιοτητες μου πλεον) οπου σε κανει να κανεις τη βολτα σου και να νοιωθεις παρα πολυ ανετα.Τα αρνητικα του αυτοκινητου ειναι σιγουρα ο χωρος των αποσκευων οπου στα 4,60 του αυτοκινητου ειναι μικρος σε σχεση παντα με τον ανταγωνισμο, αλλα κερδιζεις σε χωρο καμπινας οπου τα αλλα ειναι κατι τι μικροτερα (εξαιρουνται PASSAT KAI MONDEO οπου εκει ειναι πολυθρονες σπιτιου).Ολες οι αποψεις περι χωρων ειναι θεμα προτεραιοτητων οποτε σε αυτο το θεμα ο καθενας εχει τις αποψεις του.Τελος θα σου πω πως οταν ειδα και R-DESIGN οντως το εβαλα πολυ ψηλα στις επιλογες μου.Κατα την αποψη μου,οπως και θα καταλαβες απο τα παραπανω, χαλαρα s60.Aν κανεις και test drive θα καταλαβεις αμεσως αυτα που σου εγραψα και οτι αξια βγηκε car of the year 2011 και δεν ηταν αλλο ενα κολπο μαρκετινγκ μεταξυ εταιρειων και περιοδικων!!!!!!!!!Την αποψη μου εγραψα για να βοηθησω οσο μπορω τον φιλο μας αν δεν εχει επιλεξει ηδη, συγγνωμη για το σεντονι
Υ.Γ Οταν ανακοινωθηκε ο νικητης για το αυτοκινητο της χρονιας μου ειχε κανει μεγαλη εκπληξη γιατι στην Ελλαδα θεωρουμε την VOLVO καλη εταιρεια αλλα κανενας δεν θα αγοραζε γιατι μας εχουν μεινει καταλοιπα απο την εποχη της λαθος αντιπροσωπευσεις της εταιρειας απο αλλες εποχες!!!!!ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ!!!!
Φίλε τα αμάξια που αναφέρεις είναι και τιμολογιακά και ιπποδυναμικά( )
δυστηχως ολα τα περιοδικα αυτα τα ιδια βαζουν στον ανταγωνισμο οπως και ο φιλος που ανοιξε το thread αναμεσα σε αυτα τα δυο ζηταει γνωμες, οπως γραφει και στον τιτλο.
-
RE: 1400cc turbo i (kalitera 1600cc i 1800cc antistoixa aploi)
Ο χρήστης Jacob έγραψε:
Συνάδελφος φανατικός φορντάκιας (οδηγεί Φόκους) κατηγορούσε τα τούρμπο, κυρίως λόγω αξιοπιστίας κλπ., ενώ υποστήριζε ατμόσφαιρα. Εδώ και αρκετό καιρό που έμαθε ότι η Φορντ ετοιμάζει κινητήρες τούρμπο είχε αρχίζει να τα μαζεύει λίγο. Αν έγραφε σε αυτό το thread τώρα, θα υποστήριζε τα τούρμπο...Με άλλα λόγια, η αντικειμενικότητα πολλές φορές περνάει πρώτα από το τι αυτοκίνητο οδηγάω/ποιά εταιρία δε συμπαθώ κλπ. Στο συγκεκριμένο συνάδελφο το 'όσα δε φτάνει η αλεπου...' του ταίριαζε απόλυτα.
Σε σχέση με την πολυπλοκότητα των τούρμπο, που σύμφωνα με κάποιους μπορεί να οδηγήσει σε μειωμένη αξιοπιστία, με αυτή τη λογική δεν θα έπρεπε να αγοράζουμε τετρακίνητα, εφόσον είναι πιο πολύπλοκα στην μετάδοση της κίνησης (άρα περισσότερο επιρρεπή σε βλάβες, σύμφωνα με τη σκέψη κάποιων) από τα προσθιοκίνητα.
Κάθε νέο βήμα στην αυτοκίνηση συνήθως συνεπάγεται αυξημένη πολυπλοκότητα, κάτι το οποίο είναι λογικό με δεδομένη την πρόοδο της επιστήμης. Όταν γίνεται κάτι καλό ας αναγνωρίζεται. Θυμάμαι τα πρώτα χρόνια που το ABS είχε αρχίσει να 'φοριέται' σε αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής υπήρχαν πολλές επιφυλάξεις από οδηγούς σε σχέση με την αποτελεσματικότητά του. Τώρα όλοι το αποδέχονται. Το ίδιο θα γίνει με τον καιρό και με τους μικρούς τούρμπο.
Οι πελάτες των αυτοκινητοβιομηχανιών, εμείς δηλαδή που αγοράζουμε αυτοκίνητα, πολλές φορές κατηγορούμε τις εταιρίες για συντηρητική συμπεριφορά, ενώ συχνά εμείς είμαστε συντηρητικοί απέναντι στην αυτοκινητική πρόοδο. Οκ, να μην μας ξεγελάνε οι εταιρίες με ότι μας προσφέρουν (καλή η κριτική σκέψη), αλλά η κριτική σκέψη θέλει μυαλό απαλλαγμένο από αγκυλώσεις/εταιρικούς φανατισμούς κλπ.
Jacob
καλα τα γραφεις, συμφωνω μαζι σου σε ολα,ειτε τουρμπο ειτε χωρις,ειτε 4κινηση ειτε χωρις, τα αυτοκινητα με τα ηλεκτρικα που εχουν και με τα αλλα τοσα εξτρα που βαζουμε εμεις ως επιπλεον εξοπλισμο φτανουν να εχουν καμια 10ρια εγκεφαλους το καθενα!!!!!εκει να δεις πολυπλοκοτητα!!!!!!!!!!πολυ χλμ καλωδιο.......
-
RE: BMW 316 comfort ή VOLVO S60?
χαιρετω την παρεα......δεν ξερω αν ο φιλος επελεξε κατι απο τα 2 αυτα αυτοκινητα αλλα θα γραψω και εγω την αποψη μου πανω στο θεμα γιατι ειμαι στην αποφαση για αλλο αυτοκινητο και ειμαι σχεδον στα ιδια διληματα. Εχω οδηγησει αυτη την στιγμη 5 απο τα 7 αυτοκινητα που υπαρχουν στον ανταγωνισμο. Αυτα ειναι: το PASSAT 1.4 TSI 125, ALFA 159 tbi, VPLVO s60, T4, MERCEDES C 200, BMW 316 122PS και εχω κανονισει να κανω και το INSIGNIA 1.6T και το MONDEO 1.6T. Η 316 αμεσως την απεριψα λογω δυναμης μοτερ το οποιο ειναι πραγματικα αδυναμο για να κουνησει αυτη την καροτσα,βεβαια αυτο ειναι γνωστο απο την αρχη οτι ειναι αδυναμο το μοτερ της και οτι δεν εχεις τρελες απαιτησεις.Επισης η ποιοτητα του εσωτερικου δεν ειναι η αναλογη οπως μας ειχε μαθει η bmw με τα προηγουμενα μοντελα της. Το αμεσως επομενο μοντελο που εκανα test drive ειναι το VOLVO S60 οπου απο την πρωτη στιγμη μου εκανε ενα σχεδιαστικο κλικ.Πηγα σε αντιπροσωπια της εταιριας και πηρα το αυτοκινητο μονος μου περιπου για 2 ωρες.Το αυτοκινητο δεν το λυπηθηκα καθολου και τα εκανα ολα.Κινηθηκα με 180 χλμ στην εθνικη, εκανα αμετρητα kickdown αφου ετυχε να ειναι αυτοματο, χαλαρωσα μεσα σε κινηση για να δω την καταναλωση του,περασα με 140 χλμ σε ενα δρομο που ουτε κατσικια δεν περνουν μεσα στην εθνικη,μπηκα μεσα σε στενακια να δω τον ογκο του, την συμπεριφορα του και την φιλικοτητα του μοτερ σε μια καθημερινη διαδρομη δουλεια - σπιτι και πισω.Στο τελος της διαδρομης ηρθα και συμφωνησα με τον τιτλο των 4Τ,περσι το Σεπτεμβριο, SURPRISE!!!!!!ΣΤο αυτοκινητο οντως εχει γινει φοβερη δουλεια και προσεγμενη. Το αυτοκινητο εχει παρα πολυ καλο πατημα,ασφαλες,αθορυβο.Οσο για τον κινητηρα ειναι ενα συνολο πολυ δυνατο να κινησει το καθολου ευκατοφρονητο βαρος του αμαξωματος,γρηγορο και αμεσο για να κανεις μια ασφαλη προσπεραση χωρις να σε προβληματισει σε μια ηρεμη βολτα με την οικογενεια σου.Οσο για το εσωτερικο ειναι πολυ φιλικο προς τον χρηστη,ομορφο για την αποψη μου,χωρις να κανει κιχ απο τριξιμο(μια απο τις προτεραιοτητες μου πλεον) οπου σε κανει να κανεις τη βολτα σου και να νοιωθεις παρα πολυ ανετα.Τα αρνητικα του αυτοκινητου ειναι σιγουρα ο χωρος των αποσκευων οπου στα 4,60 του αυτοκινητου ειναι μικρος σε σχεση παντα με τον ανταγωνισμο, αλλα κερδιζεις σε χωρο καμπινας οπου τα αλλα ειναι κατι τι μικροτερα (εξαιρουνται PASSAT KAI MONDEO οπου εκει ειναι πολυθρονες σπιτιου).Ολες οι αποψεις περι χωρων ειναι θεμα προτεραιοτητων οποτε σε αυτο το θεμα ο καθενας εχει τις αποψεις του.Τελος θα σου πω πως οταν ειδα και R-DESIGN οντως το εβαλα πολυ ψηλα στις επιλογες μου.Κατα την αποψη μου,οπως και θα καταλαβες απο τα παραπανω, χαλαρα s60.Aν κανεις και test drive θα καταλαβεις αμεσως αυτα που σου εγραψα και οτι αξια βγηκε car of the year 2011 και δεν ηταν αλλο ενα κολπο μαρκετινγκ μεταξυ εταιρειων και περιοδικων!!!!!!!!!Την αποψη μου εγραψα για να βοηθησω οσο μπορω τον φιλο μας αν δεν εχει επιλεξει ηδη, συγγνωμη για το σεντονι
Υ.Γ Οταν ανακοινωθηκε ο νικητης για το αυτοκινητο της χρονιας μου ειχε κανει μεγαλη εκπληξη γιατι στην Ελλαδα θεωρουμε την VOLVO καλη εταιρεια αλλα κανενας δεν θα αγοραζε γιατι μας εχουν μεινει καταλοιπα απο την εποχη της λαθος αντιπροσωπευσεις της εταιρειας απο αλλες εποχες!!!!!ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΞΕΙ!!!!