Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TESLA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TESLA FORUM
    • 1
    • 2
    • 296
    • 297
    • 298
    • 299
    • 300
    • 484
    • 485
    • 298 / 485
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    141
    9693
    279676
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      george1977 @gatoz last edited by george1977

      @gatoz said in TESLA FORUM:

      Εγω πάντως μπηκα στο ον χολντ για την ωρα

      Τεο έχεις πρόταση για να περιμένουμε εξι (6) μήνες;

      Στους εξί (6) μήνες συμπληρώνω τα οκτώ (8) έτη στο honda απλά με έχει βάλει στην πρίζα το ΚΗ3

      gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • gatoz
        gatoz @george1977 last edited by

        @george1977 said in TESLA FORUM:

        @gatoz said in TESLA FORUM:

        Εγω πάντως μπηκα στο ον χολντ για την ωρα

        Τεο έχεις πρόταση για να περιμένουμε εξι (6) μήνες;

        Στους εξί (6) μήνες συμπληρώνω τα οκτώ (8) έτη στο honda απλά με έχει βάλει στην πρίζα το ΚΗ3

        οχι, αλλα ερχεται καταιγιδα νεων αμαξιων για να παντρευτεις τωρα

        #milf-a-man

        G 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • L
          lap last edited by lap

          Αααααα!!!!

          Ε καλά δεν μπορείς να αλλάξεις στη μέση του leasing?

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            george1977 @gatoz last edited by

            @gatoz said in TESLA FORUM:

            @george1977 said in TESLA FORUM:

            @gatoz said in TESLA FORUM:

            Εγω πάντως μπηκα στο ον χολντ για την ωρα

            Τεο έχεις πρόταση για να περιμένουμε εξι (6) μήνες;

            Στους εξί (6) μήνες συμπληρώνω τα οκτώ (8) έτη στο honda απλά με έχει βάλει στην πρίζα το ΚΗ3

            οχι, αλλα ερχεται καταιγιδα νεων αμαξιων για να παντρευτεις τωρα

            Θα έχουμε αναταράξεις;

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • R
              red_monster @gatoz last edited by

              @gatoz said in TESLA FORUM:

              @red_monster said in TESLA FORUM:

              @gatoz said in TESLA FORUM:

              @red_monster said in TESLA FORUM:

              @gatoz said in TESLA FORUM:

              @red_monster said in TESLA FORUM:

              @gatoz said in TESLA FORUM:

              @george1977 said in TESLA FORUM:

              εχει ερθει ο καιρός να αλλάξω το Honda CRV με το Tesla Y

              To ερώτημα είναι Υ RWD LR ή Υ LR ή να περιμένω το Gemini

              To ρίσκο στο Τζέμινι είναι οτι μάλλον θα είναι ακριβότερο και μάλλον θα χάσουμε και τα 9000 του KH3

              κανενα

              κατσε στο μπέις να περιμενουμε μαζι να ερθει η επομενη πιστα με πικανιες.
              μεχρι χριστουγεννα θα εχει βγει κατι που δεν θα κλαις οτι το παντρευτηκες γιατι δεν περιμενες ενα 6μηνο

              Αυτά είναι μαντεψιές του καφενέ.

              Εσυ της πατησες
              Δεν χρειαζεται και ο κοζμος ολος

              Θα την πάταγα αν έπαιρνα λιζινγκ αλλά ευτυχώς κατέχω άλγεβρα δημοτικού 😂

              Πωπω
              Ποσο καλα τα κανεις ολα
              Χαχαχαχ

              Όχι δα, αλλά αυτό παραήταν απλο για την πατήσει ο οποιοδήποτε

              Ειπαμε
              Και πολύ περισσότερο εσυ

              Αχρείαστη όλη η στιχομυθία. Όποιος νομίζει οτι μπορεί να προβλέψει με ακρίβεια το άμεσο μέλλον πλανάται πλάνην οικτράν

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • G
                george1977 last edited by

                Δοκιμή ενός τετάρτου ενός Tesla Y AWD LR. Ισως κλείσω ένα κανονικό τεστ drive

                Τα καλά
                Το λογισμικό είναι απίστευτα καλό και κάνεις παπάδες.
                Η επιτάχυνση ανασταίνει νεκρούς και σου χαρίζει ένα μόνιμο χαμόγελο
                Πολύ καλοί χώροι

                Τα κακα
                Η ποιοτητα κατασκευής ειδικά για αυτόκινητο 50.000 είναι πολύ μέτρια.
                Υπάρχει τρομερη εξαρτήση των πάντων από το infotainment . (εαν χαλάσει το infotainment ουτε το ντουλαπάκι του συνοδήγου δεν μπορείς να ανοίξεις)
                Δεν έχουν βρει ακόμη το σωστό συνδιασμό άνεσης-κρατήματος (πάντα για το Υ)

                Μάλλον θα περιμένω για το facelift.

                D fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 7
                • D
                  dettol @george1977 last edited by

                  @george1977 said in TESLA FORUM:

                  Δοκιμή ενός τετάρτου ενός Tesla Y AWD LR. Ισως κλείσω ένα κανονικό τεστ drive

                  Τα καλά
                  Το λογισμικό είναι απίστευτα καλό και κάνεις παπάδες.
                  Η επιτάχυνση ανασταίνει νεκρούς και σου χαρίζει ένα μόνιμο χαμόγελο
                  Πολύ καλοί χώροι

                  Τα κακα
                  Η ποιοτητα κατασκευής ειδικά για αυτόκινητο 50.000 είναι πολύ μέτρια.
                  Υπάρχει τρομερη εξαρτήση των πάντων από το infotainment . (εαν χαλάσει το infotainment ουτε το ντουλαπάκι του συνοδήγου δεν μπορείς να ανοίξεις)
                  Δεν έχουν βρει ακόμη το σωστό συνδιασμό άνεσης-κρατήματος (πάντα για το Υ)

                  Μάλλον θα περιμένω για το facelift.

                  Σχετικά με την ποιότητα κατασκευής δεν ξέρω που υπολείπεται.
                  Για την οθόνη, ισχύει.
                  Για την ανάρτηση ναι έχεις δίκιο. Νιώθω ότι βρίσκεται στο στοιχείο του στην εθνική οδό όπου είναι «βράχος». Σε ανωμαλίες μέσα στην πόλη όντως κοπανάει και πρέπει να μειώσεις ταχύτητα.

                  G 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • fanis75
                    fanis75 moderator @george1977 last edited by

                    @george1977 said in TESLA FORUM:

                    Δεν έχουν βρει ακόμη το σωστό συνδιασμό άνεσης-κρατήματος (πάντα για το Υ)

                    Oδήγησε το 3αρι Highland εαν θες καλή ανάρτηση, έχει πολύ μεγάλη βελτίωση. Ελπίζω ότι θα κάνουν τις ίδιες βελτιώσεις και στο Υ ΦΛ.

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • V
                      vagkirk @red_monster last edited by

                      @red_monster said in TESLA FORUM:

                      @dettol said in TESLA FORUM:

                      Πρωτες εντυπωσεις απο s3xy knob.

                      Youtube Video

                      🤡

                      Εντελώς αφύσικο και ξενερωτο το drifting χωρίς ήχο από εξατμίσεις και κινητήρα!

                      Επίσης αφύσικος αλλά όμως απίστευτος είναι ο τρόπος και η ευκολία με την οποία σπινιαρει!!!
                      Άμεσα και απότομα σαν είναι σε πάγο!
                      Αφού λέει σε ένα σημείο πως δεν πρέπει να το κάνεις σε ευθεία εν είδει burnout γιατί θα σπινιαρει τρελλα και μπαίνει σε κάτι σαν safe mode.

                      Είναι τεράστια η δύναμη και η αμεσότητα με την οποία την βάζει στην άσφαλτο ένας ηλεκτροκινητήρας και η ελευθεριότητα που δίνει αυτό το drift mode δείχνει την σημαντική δουλειά που έχει γίνει στα ηλεκτρονικά για να περνάνε τόσα άλογα με ασφάλεια σε κανονικές καθημερινές συνθήκες.

                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        dettol @vagkirk last edited by

                        @vagkirk said in TESLA FORUM:

                        @red_monster said in TESLA FORUM:

                        @dettol said in TESLA FORUM:

                        Πρωτες εντυπωσεις απο s3xy knob.

                        Youtube Video

                        🤡

                        Εντελώς αφύσικο και ξενερωτο το drifting χωρίς ήχο από εξατμίσεις και κινητήρα!

                        Επίσης αφύσικος αλλά όμως απίστευτος είναι ο τρόπος και η ευκολία με την οποία σπινιαρει!!!
                        Άμεσα και απότομα σαν είναι σε πάγο!
                        Αφού λέει σε ένα σημείο πως δεν πρέπει να το κάνεις σε ευθεία εν είδει burnout γιατί θα σπινιαρει τρελλα και μπαίνει σε κάτι σαν safe mode.

                        Είναι τεράστια η δύναμη και η αμεσότητα με την οποία την βάζει στην άσφαλτο ένας ηλεκτροκινητήρας και η ελευθεριότητα που δίνει αυτό το drift mode δείχνει την σημαντική δουλειά που έχει γίνει στα ηλεκτρονικά για να περνάνε τόσα άλογα με ασφάλεια σε κανονικές καθημερινές συνθήκες.

                        Ψάξε στο YouTube τον γύρο στο Nurburgring του rimac Rivera. Είναι εξωπραγματικό και πανέμορφο να βλέπεις κάτι να πηγαίνει τόσο γρήγορα και τελείως αθόρυβα. Ακούς μόνο τον ήχο του αέρα και των ελαστικών.

                        realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • realzeus
                          realzeus @dettol last edited by

                          @dettol said in TESLA FORUM:

                          @vagkirk said in TESLA FORUM:

                          @red_monster said in TESLA FORUM:

                          @dettol said in TESLA FORUM:

                          Πρωτες εντυπωσεις απο s3xy knob.

                          Youtube Video

                          🤡

                          Εντελώς αφύσικο και ξενερωτο το drifting χωρίς ήχο από εξατμίσεις και κινητήρα!

                          Επίσης αφύσικος αλλά όμως απίστευτος είναι ο τρόπος και η ευκολία με την οποία σπινιαρει!!!
                          Άμεσα και απότομα σαν είναι σε πάγο!
                          Αφού λέει σε ένα σημείο πως δεν πρέπει να το κάνεις σε ευθεία εν είδει burnout γιατί θα σπινιαρει τρελλα και μπαίνει σε κάτι σαν safe mode.

                          Είναι τεράστια η δύναμη και η αμεσότητα με την οποία την βάζει στην άσφαλτο ένας ηλεκτροκινητήρας και η ελευθεριότητα που δίνει αυτό το drift mode δείχνει την σημαντική δουλειά που έχει γίνει στα ηλεκτρονικά για να περνάνε τόσα άλογα με ασφάλεια σε κανονικές καθημερινές συνθήκες.

                          Ψάξε στο YouTube τον γύρο στο Nurburgring του rimac Rivera. Είναι εξωπραγματικό και πανέμορφο να βλέπεις κάτι να πηγαίνει τόσο γρήγορα και τελείως αθόρυβα. Ακούς μόνο τον ήχο του αέρα και των ελαστικών.

                          Ξενέρωτο είναι και η AMG One με σχεδόν τα μισά άλογα κάνει καλύτερο χρόνο από την ηλεκτρική σκούπα.

                          D R 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            dettol @realzeus last edited by

                            @realzeus said in TESLA FORUM:

                            @dettol said in TESLA FORUM:

                            @vagkirk said in TESLA FORUM:

                            @red_monster said in TESLA FORUM:

                            @dettol said in TESLA FORUM:

                            Πρωτες εντυπωσεις απο s3xy knob.

                            Youtube Video

                            🤡

                            Εντελώς αφύσικο και ξενερωτο το drifting χωρίς ήχο από εξατμίσεις και κινητήρα!

                            Επίσης αφύσικος αλλά όμως απίστευτος είναι ο τρόπος και η ευκολία με την οποία σπινιαρει!!!
                            Άμεσα και απότομα σαν είναι σε πάγο!
                            Αφού λέει σε ένα σημείο πως δεν πρέπει να το κάνεις σε ευθεία εν είδει burnout γιατί θα σπινιαρει τρελλα και μπαίνει σε κάτι σαν safe mode.

                            Είναι τεράστια η δύναμη και η αμεσότητα με την οποία την βάζει στην άσφαλτο ένας ηλεκτροκινητήρας και η ελευθεριότητα που δίνει αυτό το drift mode δείχνει την σημαντική δουλειά που έχει γίνει στα ηλεκτρονικά για να περνάνε τόσα άλογα με ασφάλεια σε κανονικές καθημερινές συνθήκες.

                            Ψάξε στο YouTube τον γύρο στο Nurburgring του rimac Rivera. Είναι εξωπραγματικό και πανέμορφο να βλέπεις κάτι να πηγαίνει τόσο γρήγορα και τελείως αθόρυβα. Ακούς μόνο τον ήχο του αέρα και των ελαστικών.

                            Ξενέρωτο είναι και η AMG One με σχεδόν τα μισά άλογα κάνει καλύτερο χρόνο από την ηλεκτρική σκούπα.

                            Τι είναι ξενέρωτο, είναι υποκειμενικό για τον καθένα. Δεν είπα πουθενά ότι έκανε τον καλύτερο χρόνο. Δεν σου αρέσει, δικαίωμα σου, πάμε παρακάτω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              red_monster @realzeus last edited by

                              @realzeus said in TESLA FORUM:

                              @dettol said in TESLA FORUM:

                              @vagkirk said in TESLA FORUM:

                              @red_monster said in TESLA FORUM:

                              @dettol said in TESLA FORUM:

                              Πρωτες εντυπωσεις απο s3xy knob.

                              Youtube Video

                              🤡

                              Εντελώς αφύσικο και ξενερωτο το drifting χωρίς ήχο από εξατμίσεις και κινητήρα!

                              Επίσης αφύσικος αλλά όμως απίστευτος είναι ο τρόπος και η ευκολία με την οποία σπινιαρει!!!
                              Άμεσα και απότομα σαν είναι σε πάγο!
                              Αφού λέει σε ένα σημείο πως δεν πρέπει να το κάνεις σε ευθεία εν είδει burnout γιατί θα σπινιαρει τρελλα και μπαίνει σε κάτι σαν safe mode.

                              Είναι τεράστια η δύναμη και η αμεσότητα με την οποία την βάζει στην άσφαλτο ένας ηλεκτροκινητήρας και η ελευθεριότητα που δίνει αυτό το drift mode δείχνει την σημαντική δουλειά που έχει γίνει στα ηλεκτρονικά για να περνάνε τόσα άλογα με ασφάλεια σε κανονικές καθημερινές συνθήκες.

                              Ψάξε στο YouTube τον γύρο στο Nurburgring του rimac Rivera. Είναι εξωπραγματικό και πανέμορφο να βλέπεις κάτι να πηγαίνει τόσο γρήγορα και τελείως αθόρυβα. Ακούς μόνο τον ήχο του αέρα και των ελαστικών.

                              Ξενέρωτο είναι και η AMG One με σχεδόν τα μισά άλογα κάνει καλύτερο χρόνο από την ηλεκτρική σκούπα.

                              Τελικά ποιος την έχει πιο μεγάλη ;

                              realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                george1977 @dettol last edited by

                                @dettol said in TESLA FORUM:

                                @george1977 said in TESLA FORUM:

                                Δοκιμή ενός τετάρτου ενός Tesla Y AWD LR. Ισως κλείσω ένα κανονικό τεστ drive

                                Τα καλά
                                Το λογισμικό είναι απίστευτα καλό και κάνεις παπάδες.
                                Η επιτάχυνση ανασταίνει νεκρούς και σου χαρίζει ένα μόνιμο χαμόγελο
                                Πολύ καλοί χώροι

                                Τα κακα
                                Η ποιοτητα κατασκευής ειδικά για αυτόκινητο 50.000 είναι πολύ μέτρια.
                                Υπάρχει τρομερη εξαρτήση των πάντων από το infotainment . (εαν χαλάσει το infotainment ουτε το ντουλαπάκι του συνοδήγου δεν μπορείς να ανοίξεις)
                                Δεν έχουν βρει ακόμη το σωστό συνδιασμό άνεσης-κρατήματος (πάντα για το Υ)

                                Μάλλον θα περιμένω για το facelift.

                                Σχετικά με την ποιότητα κατασκευής δεν ξέρω που υπολείπεται.
                                Για την οθόνη, ισχύει.
                                Για την ανάρτηση ναι έχεις δίκιο. Νιώθω ότι βρίσκεται στο στοιχείο του στην εθνική οδό όπου είναι «βράχος». Σε ανωμαλίες μέσα στην πόλη όντως κοπανάει και πρέπει να μειώσεις ταχύτητα.

                                Η απτή ποιότητα υστερεί. Από τα μοχλάκια που ανοίγουν την πόρτα από μέσα (εαν είχε βάλει η τογιοτα κάτι αντίστοιχο θα την κράζαμε) , ο τροπος συναρμογής, ο τρόπος που κλείνουν οι πόρτες,ο τρόπος που το αμάξωμα αντιδρα στις εγκάσιες ανωμαλίες, δείχνουν κατασκευή που έπεσε το βάρος στο εξοπλισμό αλλά στις λεπτομέριες προσπαθήσανε να κάνουν οικονομία.

                                Επιλογές να μου πεις καλύτερα εξοπλισμός , καλύτερος κινητήρας και μπαταρίες . Την ίδια στιγμή το facelift του 3 δείχνει πιο ώριμο σε αυτά και την κάνεις την σκέψη οτι σε έξι μηνες δεν θα υπάρχουν σε μεγάλο βαθμό τα θέματα αυτά.

                                Q D 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                • realzeus
                                  realzeus @red_monster last edited by realzeus

                                  @red_monster said in TESLA FORUM:

                                  @realzeus said in TESLA FORUM:

                                  @dettol said in TESLA FORUM:

                                  @vagkirk said in TESLA FORUM:

                                  @red_monster said in TESLA FORUM:

                                  @dettol said in TESLA FORUM:

                                  Πρωτες εντυπωσεις απο s3xy knob.

                                  Youtube Video

                                  🤡

                                  Εντελώς αφύσικο και ξενερωτο το drifting χωρίς ήχο από εξατμίσεις και κινητήρα!

                                  Επίσης αφύσικος αλλά όμως απίστευτος είναι ο τρόπος και η ευκολία με την οποία σπινιαρει!!!
                                  Άμεσα και απότομα σαν είναι σε πάγο!
                                  Αφού λέει σε ένα σημείο πως δεν πρέπει να το κάνεις σε ευθεία εν είδει burnout γιατί θα σπινιαρει τρελλα και μπαίνει σε κάτι σαν safe mode.

                                  Είναι τεράστια η δύναμη και η αμεσότητα με την οποία την βάζει στην άσφαλτο ένας ηλεκτροκινητήρας και η ελευθεριότητα που δίνει αυτό το drift mode δείχνει την σημαντική δουλειά που έχει γίνει στα ηλεκτρονικά για να περνάνε τόσα άλογα με ασφάλεια σε κανονικές καθημερινές συνθήκες.

                                  Ψάξε στο YouTube τον γύρο στο Nurburgring του rimac Rivera. Είναι εξωπραγματικό και πανέμορφο να βλέπεις κάτι να πηγαίνει τόσο γρήγορα και τελείως αθόρυβα. Ακούς μόνο τον ήχο του αέρα και των ελαστικών.

                                  Ξενέρωτο είναι και η AMG One με σχεδόν τα μισά άλογα κάνει καλύτερο χρόνο από την ηλεκτρική σκούπα.

                                  Τελικά ποιος την έχει πιο μεγάλη ;

                                  Μην το λες σε μένα. Οι κατασκευαστές διαγωνίζονται για το μέγεθος της τσουτσούς τους εκεί...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • Q
                                    que2 @george1977 last edited by

                                    @george1977 said in TESLA FORUM:

                                    @dettol said in TESLA FORUM:

                                    @george1977 said in TESLA FORUM:

                                    Δοκιμή ενός τετάρτου ενός Tesla Y AWD LR. Ισως κλείσω ένα κανονικό τεστ drive

                                    Τα καλά
                                    Το λογισμικό είναι απίστευτα καλό και κάνεις παπάδες.
                                    Η επιτάχυνση ανασταίνει νεκρούς και σου χαρίζει ένα μόνιμο χαμόγελο
                                    Πολύ καλοί χώροι

                                    Τα κακα
                                    Η ποιοτητα κατασκευής ειδικά για αυτόκινητο 50.000 είναι πολύ μέτρια.
                                    Υπάρχει τρομερη εξαρτήση των πάντων από το infotainment . (εαν χαλάσει το infotainment ουτε το ντουλαπάκι του συνοδήγου δεν μπορείς να ανοίξεις)
                                    Δεν έχουν βρει ακόμη το σωστό συνδιασμό άνεσης-κρατήματος (πάντα για το Υ)

                                    Μάλλον θα περιμένω για το facelift.

                                    Σχετικά με την ποιότητα κατασκευής δεν ξέρω που υπολείπεται.
                                    Για την οθόνη, ισχύει.
                                    Για την ανάρτηση ναι έχεις δίκιο. Νιώθω ότι βρίσκεται στο στοιχείο του στην εθνική οδό όπου είναι «βράχος». Σε ανωμαλίες μέσα στην πόλη όντως κοπανάει και πρέπει να μειώσεις ταχύτητα.

                                    Η απτή ποιότητα υστερεί. Από τα μοχλάκια που ανοίγουν την πόρτα από μέσα (εαν είχε βάλει η τογιοτα κάτι αντίστοιχο θα την κράζαμε) , ο τροπος συναρμογής, ο τρόπος που κλείνουν οι πόρτες,ο τρόπος που το αμάξωμα αντιδρα στις εγκάσιες ανωμαλίες, δείχνουν κατασκευή που έπεσε το βάρος στο εξοπλισμό αλλά στις λεπτομέριες προσπαθήσανε να κάνουν οικονομία.

                                    Επιλογές να μου πεις καλύτερα εξοπλισμός , καλύτερος κινητήρας και μπαταρίες . Την ίδια στιγμή το facelift του 3 δείχνει πιο ώριμο σε αυτά και την κάνεις την σκέψη οτι σε έξι μηνες δεν θα υπάρχουν σε μεγάλο βαθμό τα θέματα αυτά.

                                    Πάντως το performance που έχω οδηγήσει είναι πολύ συμπαγές, χωρίς καθόλου τριγμούς και θορύβους παρα τη σφιχτή αλλά όχι κουραστική ανάρτηση και τις ζάντες 21in που φοράει…..μιλάω για το προ facelift μοντέλο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dettol @george1977 last edited by

                                      @george1977 said in TESLA FORUM:

                                      @dettol said in TESLA FORUM:

                                      @george1977 said in TESLA FORUM:

                                      Δοκιμή ενός τετάρτου ενός Tesla Y AWD LR. Ισως κλείσω ένα κανονικό τεστ drive

                                      Τα καλά
                                      Το λογισμικό είναι απίστευτα καλό και κάνεις παπάδες.
                                      Η επιτάχυνση ανασταίνει νεκρούς και σου χαρίζει ένα μόνιμο χαμόγελο
                                      Πολύ καλοί χώροι

                                      Τα κακα
                                      Η ποιοτητα κατασκευής ειδικά για αυτόκινητο 50.000 είναι πολύ μέτρια.
                                      Υπάρχει τρομερη εξαρτήση των πάντων από το infotainment . (εαν χαλάσει το infotainment ουτε το ντουλαπάκι του συνοδήγου δεν μπορείς να ανοίξεις)
                                      Δεν έχουν βρει ακόμη το σωστό συνδιασμό άνεσης-κρατήματος (πάντα για το Υ)

                                      Μάλλον θα περιμένω για το facelift.

                                      Σχετικά με την ποιότητα κατασκευής δεν ξέρω που υπολείπεται.
                                      Για την οθόνη, ισχύει.
                                      Για την ανάρτηση ναι έχεις δίκιο. Νιώθω ότι βρίσκεται στο στοιχείο του στην εθνική οδό όπου είναι «βράχος». Σε ανωμαλίες μέσα στην πόλη όντως κοπανάει και πρέπει να μειώσεις ταχύτητα.

                                      Η απτή ποιότητα υστερεί. Από τα μοχλάκια που ανοίγουν την πόρτα από μέσα (εαν είχε βάλει η τογιοτα κάτι αντίστοιχο θα την κράζαμε) , ο τροπος συναρμογής, ο τρόπος που κλείνουν οι πόρτες,ο τρόπος που το αμάξωμα αντιδρα στις εγκάσιες ανωμαλίες, δείχνουν κατασκευή που έπεσε το βάρος στο εξοπλισμό αλλά στις λεπτομέριες προσπαθήσανε να κάνουν οικονομία.

                                      Επιλογές να μου πεις καλύτερα εξοπλισμός , καλύτερος κινητήρας και μπαταρίες . Την ίδια στιγμή το facelift του 3 δείχνει πιο ώριμο σε αυτά και την κάνεις την σκέψη οτι σε έξι μηνες δεν θα υπάρχουν σε μεγάλο βαθμό τα θέματα αυτά.

                                      Είχα Tiguan πριν και a4 (2003). Το λέω για να έχεις εικόνα από τι προέρχομαι. Ούτε από bmw, ούτε από merc.
                                      Δεν ένιωσα χειρότερη ποιότητα υλικών ή ήχο κλεισίματος θυρών. Τα πλαστικά του είναι καλύτερα, το ίδιο και το τιμόνι και τα καθίσματα.
                                      Αυτό με τα μηχανισμό ανοίγματος της πόρτας δεν το κατάλαβα. Δεν έχει χερούλι, κουμπάκι έχει. Μήπως μπερδεύτηκες και τράβηξες το emergency unlatch?

                                      Τα αλλά που αναφέρεις είναι καθαρά θέμα ανάρτησης και συμφωνώ απολύτως.

                                      D G 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dimsabas @dettol last edited by

                                        Το υπάρχον Υ είναι κλάσεις ανώτερο από την EQA σε θέματα ποιότητας. Αλλά πίσω από το νέο 3άρι, τόσο σε φινίρισμα, όσο και σε ηχομόνωση και βέβαια σε ανάρτηση. Αν μπορείς να περιμένεις για το ανανεωμένο Υ, κάντο.

                                        https://cartalk.gr/

                                        G 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • piliourits
                                          piliourits last edited by

                                          https://www.insomnia.gr/articles/transport/tesla/ftino-texnasma-epitrepi-tin-ipoklopi-tis-sixnotitas-kseklidomatos-ton-tesla-para-tin-efamrogi-neas-keyless-texnologias/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR28gzmwmv7DtjWW8mBTgfjQITAF-o9xCUMRrwvVOaN9qz3UwFq0N07sC-E_aem_Ac_XmDdlMGf9sDzeR7LqMLyxqDrdjUvcsTy6eM-K6N8tRrfkheycP7HXhMGhDGLK6smfx9GryzIbXWQuojkBZMDQ

                                          Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • G
                                            george1977 @dettol last edited by

                                            @dettol said in TESLA FORUM:

                                            @george1977 said in TESLA FORUM:

                                            @dettol said in TESLA FORUM:

                                            @george1977 said in TESLA FORUM:

                                            Δοκιμή ενός τετάρτου ενός Tesla Y AWD LR. Ισως κλείσω ένα κανονικό τεστ drive

                                            Τα καλά
                                            Το λογισμικό είναι απίστευτα καλό και κάνεις παπάδες.
                                            Η επιτάχυνση ανασταίνει νεκρούς και σου χαρίζει ένα μόνιμο χαμόγελο
                                            Πολύ καλοί χώροι

                                            Τα κακα
                                            Η ποιοτητα κατασκευής ειδικά για αυτόκινητο 50.000 είναι πολύ μέτρια.
                                            Υπάρχει τρομερη εξαρτήση των πάντων από το infotainment . (εαν χαλάσει το infotainment ουτε το ντουλαπάκι του συνοδήγου δεν μπορείς να ανοίξεις)
                                            Δεν έχουν βρει ακόμη το σωστό συνδιασμό άνεσης-κρατήματος (πάντα για το Υ)

                                            Μάλλον θα περιμένω για το facelift.

                                            Σχετικά με την ποιότητα κατασκευής δεν ξέρω που υπολείπεται.
                                            Για την οθόνη, ισχύει.
                                            Για την ανάρτηση ναι έχεις δίκιο. Νιώθω ότι βρίσκεται στο στοιχείο του στην εθνική οδό όπου είναι «βράχος». Σε ανωμαλίες μέσα στην πόλη όντως κοπανάει και πρέπει να μειώσεις ταχύτητα.

                                            Η απτή ποιότητα υστερεί. Από τα μοχλάκια που ανοίγουν την πόρτα από μέσα (εαν είχε βάλει η τογιοτα κάτι αντίστοιχο θα την κράζαμε) , ο τροπος συναρμογής, ο τρόπος που κλείνουν οι πόρτες,ο τρόπος που το αμάξωμα αντιδρα στις εγκάσιες ανωμαλίες, δείχνουν κατασκευή που έπεσε το βάρος στο εξοπλισμό αλλά στις λεπτομέριες προσπαθήσανε να κάνουν οικονομία.

                                            Επιλογές να μου πεις καλύτερα εξοπλισμός , καλύτερος κινητήρας και μπαταρίες . Την ίδια στιγμή το facelift του 3 δείχνει πιο ώριμο σε αυτά και την κάνεις την σκέψη οτι σε έξι μηνες δεν θα υπάρχουν σε μεγάλο βαθμό τα θέματα αυτά.

                                            Είχα Tiguan πριν και a4 (2003). Το λέω για να έχεις εικόνα από τι προέρχομαι. Ούτε από bmw, ούτε από merc.
                                            Δεν ένιωσα χειρότερη ποιότητα υλικών ή ήχο κλεισίματος θυρών. Τα πλαστικά του είναι καλύτερα, το ίδιο και το τιμόνι και τα καθίσματα.
                                            Αυτό με τα μηχανισμό ανοίγματος της πόρτας δεν το κατάλαβα. Δεν έχει χερούλι, κουμπάκι έχει. Μήπως μπερδεύτηκες και τράβηξες το emergency unlatch?

                                            Τα αλλά που αναφέρεις είναι καθαρά θέμα ανάρτησης και συμφωνώ απολύτως.

                                            Για το κουμπακι ο λόγος. θυμίζει κορολλα δεκαετίας 90.
                                            Τα καθίσματα μου φανήκαν οκ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 296
                                            • 297
                                            • 298
                                            • 299
                                            • 300
                                            • 484
                                            • 485
                                            • 298 / 485
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr