Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BYD forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BYD forum
    • 1
    • 2
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 148
    • 149
    • 12 / 149
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    116
    2969
    81685
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • fanis75
      fanis75 moderator @red_monster last edited by

      @red_monster said in BYD forum:

      Epass βάζω πολλά μαζεμένα, δεν την παλεύω χωρίς αυτό

      Σωστά! Και έχει και αυτόματο top-up, εαν δεν θέλει κάποιος να ασχολείται συνέχεια.

      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dettol @fanis75 last edited by

        @fanis75 said in BYD forum:

        @red_monster said in BYD forum:

        Epass βάζω πολλά μαζεμένα, δεν την παλεύω χωρίς αυτό

        Σωστά! Και έχει και αυτόματο top-up, εαν δεν θέλει κάποιος να ασχολείται συνέχεια.

        ΠΟΥ;;; ΠΩΣ;;;;;; δεν βρισκω πουθενα στο app ή στο website κατι τετοιο!!!!

        fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • R
          red_monster last edited by red_monster

          Ένα e-pass σε κάθε αυτοκίνητο, δεν κάνω ρούπι χωρίς e-pass 😍

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • ataim
            ataim last edited by ataim

            Είπαμε θα το κάνουμε φεβ το thread της BYD.
            Στα 1,5/1,6 με +300 άλογα, πρίζα και awd υπάρχουν τα ds7 και το jaguar/evoque/discovery, τα οποία έχουν πάνω από 65Κ, το πιο κοντινό είναι ίσως το Rav4 αλλά και αυτό ως 2,5λ έχει άλλα "προβλήματα". Στα 45Κ το BYD είναι τουλάχιστον bargain.

            Βέβαια με τα 140 άλογα του θερμικού όταν θα πηγαίνεις να ανεβάσεις τους 2,5 τόνους σε βουνοπλαγιά θα βλέπεις καταναλώσεις τρίλιτρου, αν δεν σου ψοφήσουν στον δρόμο.

            W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • fanis75
              fanis75 moderator @dettol last edited by

              @dettol said in BYD forum:

              ΠΟΥ;;; ΠΩΣ;;;;;; δεν βρισκω πουθενα στο app ή στο website κατι τετοιο!!!!

              Δεν θυμαμαι! Παλια ηταν μεσω παγιας εντολής τράπεζας οταν πέσει κατω απο €12 το υπόλοιπο. Το θυμάμαι στην αίτηση οταν εβγαλα. Ειμαι σιγουρος οτι υπάρχει ακομα, αλλα δεν ξέρω απο ποιες τράπεζες υποστηριζεται.

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dettol @fanis75 last edited by

                @fanis75 said in BYD forum:

                @dettol said in BYD forum:

                ΠΟΥ;;; ΠΩΣ;;;;;; δεν βρισκω πουθενα στο app ή στο website κατι τετοιο!!!!

                Δεν θυμαμαι! Παλια ηταν μεσω παγιας εντολής τράπεζας οταν πέσει κατω απο €12 το υπόλοιπο. Το θυμάμαι στην αίτηση οταν εβγαλα. Ειμαι σιγουρος οτι υπάρχει ακομα, αλλα δεν ξέρω απο ποιες τράπεζες υποστηριζεται.

                χμμμ.. παντως ηλεκτρονικα δεν βλεπω να γινεται. Ισως να ηταν κουτακι που επρεπε να τσεκαρεις στην αρχικη συμβαση. θα παρω την τηλ εξυπηρετηση να μαθω!

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • W
                  wantone @ataim last edited by

                  @ataim said in BYD forum:

                  Είπαμε θα το κάνουμε φεβ το thread της BYD.
                  Στα 1,5/1,6 με +300 άλογα, πρίζα και awd υπάρχουν τα ds7 και το jaguar/evoque/discovery, τα οποία έχουν πάνω από 65Κ, το πιο κοντινό είναι ίσως το Rav4 αλλά και αυτό ως 2,5λ έχει άλλα "προβλήματα". Στα 45Κ το BYD είναι τουλάχιστον bargain.

                  Βέβαια με τα 140 άλογα του θερμικού όταν θα πηγαίνεις να ανεβάσεις τους 2,5 τόνους σε βουνοπλαγιά θα βλέπεις καταναλώσεις τρίλιτρου, αν δεν σου ψοφήσουν στον δρόμο.

                  Αν πηγαινεις σε βουνα συχνα δεν θα παρεις αυτο το αμαξι αλλα την απλη θερμικη του εκδοση ή καποιο αλλο αν δεν εχει εκδοση τετοια αυτο. Για μια στο τοσο δεν εχει σημασια.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • E
                    evmenis last edited by

                    https://www.carmagazine.co.uk/car-reviews/byd/seal-u-hybrid/

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • ataim
                      ataim last edited by

                      Youtube Video

                      Ένα πολύ αναλυτικό, και χιουμοριστικό βίντεο του byd ενάντια στον εγχώριο ανταγωνισμό του. Είναι σαφώς καλύτερο στην ηλεκτρική αυτονομία αλλά και στην κατανάλωση σε ταξίδι, έχει γύρω στα 6,5l/100km

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        stefan147 last edited by

                        Όχι ότι χρειαζόμουν επιβεβαίωση για κάτι που ζω καθημερινά και με το Κuga (όταν κι όποτε αυτό λειτουργεί τη μεκ του) αλλά πραγματικά η υλοποίηση των υβριδικών της Τουότα είναι για κλωτσές από θέμα refinement.

                        We’ve only tested the upper Design version thus far and performance is more than good enough, with a smooth and very linear power delivery as you’d expect, and a reasonable step-up in throttle response as you switch between Eco, Normal and Sport. When the engine does wake up, it’s remarkably quiet even under hard throttle loads – something cars like that MX-30 REV or literally any Toyota/Lexus hybrid could only dream of. Wind noise is minor, too, with only a little bluster coming from the door mirrors.

                        gatoz W 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                        • gatoz
                          gatoz @stefan147 last edited by

                          @stefan147 said in BYD forum:

                          Όχι ότι χρειαζόμουν επιβεβαίωση για κάτι που ζω καθημερινά και με το Κuga (όταν κι όποτε αυτό λειτουργεί τη μεκ του) αλλά πραγματικά η υλοποίηση των υβριδικών της Τουότα είναι για κλωτσές από θέμα refinement.

                          We’ve only tested the upper Design version thus far and performance is more than good enough, with a smooth and very linear power delivery as you’d expect, and a reasonable step-up in throttle response as you switch between Eco, Normal and Sport. When the engine does wake up, it’s remarkably quiet even under hard throttle loads – something cars like that MX-30 REV or literally any Toyota/Lexus hybrid could only dream of. Wind noise is minor, too, with only a little bluster coming from the door mirrors.

                          εμ, φωναζω και εγω πως και με το γκέικο ουτε αποξω δεν περνανε τα σχιστοματικα κουδουνια

                          #milf-a-man

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • W
                            wantone @stefan147 last edited by

                            @stefan147 said in BYD forum:

                            Όχι ότι χρειαζόμουν επιβεβαίωση για κάτι που ζω καθημερινά και με το Κuga (όταν κι όποτε αυτό λειτουργεί τη μεκ του) αλλά πραγματικά η υλοποίηση των υβριδικών της Τουότα είναι για κλωτσές από θέμα refinement.

                            We’ve only tested the upper Design version thus far and performance is more than good enough, with a smooth and very linear power delivery as you’d expect, and a reasonable step-up in throttle response as you switch between Eco, Normal and Sport. When the engine does wake up, it’s remarkably quiet even under hard throttle loads – something cars like that MX-30 REV or literally any Toyota/Lexus hybrid could only dream of. Wind noise is minor, too, with only a little bluster coming from the door mirrors.

                            Nαι αλλα αυτα τα τεστ δεν λαμβανουν υποψιν την αξιοπιστια σε βαθος χρονων που εχουν τα Τογιοτα. Αν ειναι ληζινγκ το αμαξι δεν σε ενδιαφερει αλλα δεν νομιζω να αγοραζες ποτε το Κουγκα για να το κρατησεις 7-8 χρονια. Εγω απορω τι θα γινουν ολα αυτα τα υβριδικα οταν οι εταιρειες ληζινγκ θα προσπαθησουν να τα πουλησουν. Θα τα παρει κανενας στην Ελλαδα η θα πανε σε χωρες του εξωτερικου;

                            D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • D
                              dimsabas @wantone last edited by

                              Αυτό ταιριάζει εδώ:

                              https://www.drive.gr/news/kosmos-tehnologia/giati-i-toyota-zita-boitheia-apo-tin-byd-kai-sta-ybridika

                              https://cartalk.gr/

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • ataim
                                ataim last edited by

                                Ας υπολογίσουμε ότι στην κινεζική αγορά το byd song plus όπως το λένε ξεκινάει από 25Κ ευρώ, αν ερχόντουσαν Ευρώπη με αυτές τις τιμές δεν θα έμενε κολυμπηθρόξυλο. Και μιλάμε για τις πρώτες γενιές οχημάτων, όταν πάνε σε second gen άντε γειά.

                                cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • cirus
                                  cirus @ataim last edited by

                                  @ataim said in BYD forum:

                                  Ας υπολογίσουμε ότι στην κινεζική αγορά το byd song plus όπως το λένε ξεκινάει από 25Κ ευρώ, αν ερχόντουσαν Ευρώπη με αυτές τις τιμές δεν θα έμενε κολυμπηθρόξυλο. Και μιλάμε για τις πρώτες γενιές οχημάτων, όταν πάνε σε second gen άντε γειά.

                                  Επειδη στην κίνα πάω συνεχεια και γνωρίζω οι τιμές εκεί είναι εξαιρετικά χαμηλές και οχι μονο των κινεζικων αλλά και των ευρωπαικών. Και το τεσλα αν δεις εκεί είναι πολύ φτηνοτερο από εδώ

                                  αλλά οταν έρχονται εδώ είναι πολύ πιο ακριβά από ότι εκεί. Δεν υπαρχει καμία περιπτωση να δεις αυτές τις τιμές εδώ

                                  Cirus the virus

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • D
                                    dstou last edited by

                                    Μήπως είναι άλλες οι προδιαγραφές ;

                                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dettol @dstou last edited by

                                      @dstou said in BYD forum:

                                      Μήπως είναι άλλες οι προδιαγραφές ;

                                      οι προδιαγραφες ασφαλειας, σιγουρα ειναι διαφορετικες

                                      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • cirus
                                        cirus @dettol last edited by

                                        @dettol said in BYD forum:

                                        @dstou said in BYD forum:

                                        Μήπως είναι άλλες οι προδιαγραφές ;

                                        οι προδιαγραφες ασφαλειας, σιγουρα ειναι διαφορετικες

                                        ισχυει αλλά τα πιο μεγαλα πολυτελή μοντέλα συνήθως φτιαχνονται εξ αρχής να περνανε και τις ευρωπαικές προδιαγραφές αφου η ιδέα είναι να εξάγονται εκεί.

                                        στα πιο μικρά κάνουν εκπτώσεις μεγαλες για να είναι προσιτα πολύ και αλλες version έρχονται εδώ

                                        Cirus the virus

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • ataim
                                          ataim last edited by ataim

                                          Youtube Video

                                          Ακόμη μία αναλυτικότατη δοκιμή μικρής διάρκειας, οι περισσότεροι εκθειάζουν την απόδοση του συστήματος, και έχουν εντοπίσει το μαλακό rebound της ανάρτησης που οδηγεί σε ταλαντώσεις. Ο συγκεκριμένος λέει ότι με άδεια την μπαταρία χάνει σε ισχύ, λογικό.

                                          @stefan147 said in BYD forum:
                                          literally any Toyota/Lexus hybrid could only dream of

                                          Χωρίς καμία διάθεση διαφωνίας, έτσι είναι, όμως πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη ότι τα toyolexus έχουν μια μετάδοση η οποία χρησιμοποιεί κυρίως τον θερμικό με την μπαταρία να είναι ένα "τμήμα" του συστήματος και όχι η κύρια πηγή κίνησης. Για παράδειγμα η ισχύς στο CC προέρχεται κατά 75% από τον θερμικό (150hp) και κατά 25% από την μπαταρία (50hp). Έχουν επιλέξει αυτή την διάταξη γιατί είναι φθηνότερη στην κατασκευή και χάρη στην μηχανική ροή πολύ οικονομική για τον χρήστη.

                                          Το BYD κινείται κυρίως από την μπαταρία, η παρεχόμενη ισχύς της οποίας καλύπτει πάνω από το 60% της συνολικής, με τον θερμικό να συμπληρώνει το υπόλοιπο 40%. Για αυτό έχουν πετύχει καλύτερη θερμοδυναμική απόδοση μαζί με το ζητούμενο refinement.

                                          Προσωπικά θεωρώ ότι θα έπρεπε όλοι οι κατασκευαστές να έχουν κινηθεί ήδη προς τέτοιου είδους τεχνολογίες, φαίνεται ότι οι κινέζοι πρωτοπορούν.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            stefan147 last edited by stefan147

                                            Ναι κατανοητό ότι διαφέρουν στην αρχή λειτουργίας τους. Το θέμα είναι ότι απομονωμένα οι κινητήρες τους, και ο 1.8 και ο 2.0, έχουν πολύ τραχιά λειτουργία και είναι τρομερά θορυβώδεις. Συγκρίνω πχ με τον 2.5 που έχω στο Kuga και είναι πολύ κοντά σε χαρακτηριστικά με το 2.0.

                                            Αντίστοιχα το κιβώτιο δε βοηθάει. Έχουν τους λόγους τους προφανώς που επιλέγουν τέτοια λύση αλλά το αποτέλεσμα είναι κάκιστο ακόμα και συγκρινόμενο μ' ένα παραδοσιακό cvt που εξ' ορισμού είναι ήδη χειρότερο από ένα με μετατροπέα ή ένα dual clutch.

                                            E αν τα βάλεις όλα αυτά μαζί, συνθέτουν ένα σύνολο που είναι μη αποδεκτό από μία κατηγορία τιμής και πάνω. Στα 20-25Κ που το μόνο που απασχολεί τον κάτοχο είναι η κατανάλωση, είναι ας πούμε οκ. Από κει και πάνω και ειδικά σε τιμές Lexus, είναι μη αποδεκτό.

                                            Τώρα αν βρεθεί κατασκευαστής που θα αποδώσει τα ίδια, σε ίδιες τιμές και με την ίδια θρυλούμενη αξιοπιστία, θα φέρει θεωρώ σε πολύ δύσκολη θέση την Τούοτα. Δεν είναι κάτι που θα αλλάξει από τη μία μερα στην άλλη αλλά σε βάθος χρόνου θα έχει θέμα. Ας δούμε πχ τα MG. Κάνανε τρελό μπάσιμο στην αγορά και αναμένω το ίδιο και για τα BYD.

                                            fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 148
                                            • 149
                                            • 12 / 149
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr