Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 601
    • 602
    • 603
    • 604
    • 605
    • 896
    • 897
    • 603 / 897
    Περί αυτοκίνησης
    160
    17933
    403990
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dstou last edited by

      150 χλμ. αυτονομία έχει το Μάζντα. 36kwh μπαταρία, μόνο για ειδική χρήση κάνει.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lap last edited by

        Αν έχει πρίζα 12v μπορείς να ξυρίζεσαι με αυτό!

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • C
          criuser @cirus last edited by

          @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          Υποθετική ερώτηση?????

          Ενας φίλος (lol) εχει σκέψεις για αγορά 208e ή Honda e μεταχειρισμένου?

          Το 208 Ειναί καλύτερο σε ΟΛΑ, μεγαλύτερη αυτονομία, χώρους, επιδόσεις, μικροτερο βάρος. Ρε σε όλα καλύτερο

          Αλλα μετα είναι το ατιμο το Honda ενα από τα πιο όμορφα και πιο cult σχεδια που έχουν βγει (ερωτεύσιμο)

          Εστω λοιπον οτι είχατε να επιλέξετε από τα 2 που είχαν τα ίδια χρήματα και ηταν σε καλή κατάσταση αλλά ξέρατε οτι το 208 είναι καλύτερο σε ολα, απλά το Honda το είχατε ερωτευτεί. Το αμάξι θα είναι δεύτερο αμάξι πολης, ουτε ταξίδια ούτε τίποτα μακρινό

          τι θα διαλέγατε???

          ΥΓ. Ετσι και αρχίσετε να μιλάτε για Diesel ή tesla θα ρίξω μπουρλότο. Η ερώτηση είναι συγκεκριμένη.

          Το Χόντα. Και εμένα μου αρέσει.

          Αλλά για αυτό που είπες.

          Και λεφτά ? Μην ξεχνάς ότι θα έρθει στα 20000 το νέο 3 στην πλούσια ηλεκτρική έκδοση.

          Εντελώς τυχαία είδα σήμερα ένα πράσινο Χόντα στην Λ. Πεντέλης.

          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • C
            criuser @cirus last edited by

            @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            Αν το θες μόνο εμφάνιση, το Μαζντα δεν είναι ωραίο; θεωρείται μεγάλο;

            Πιο Mazda λες ?

            MX30 τα δίνουν σκοτωμενες τιμές έξω, λόγω ντιζάιν και μπαταρίας

            Παράδειγμα:

            I found this offer at 𝗺𝗼𝗯𝗶𝗹𝗲.𝗱𝗲:

            Mazda MX-30 First Edition NAVI ACC PDC LED Kamera
            First Registration: 12/2020 Mileage: 59,720 km Fuel: Electric Power: 107 kW (145 hp)
            Price: €14,986

            https://link.mobile.de/1WNRSaoiPXtH4iJb6

            Πολύ μεγάλο σε μέγεθος. Θέλω μικρό αμάξι για 2ο. Κατά 80% θα το οδηγω χωρίς καν συνοδηγό για την δουλειά. Τι να τις κάνω τις γκουμουτσες. Σκοπός είναι να παρκάρει και εύκολα όταν το χρησιμοποιώ μέσα στην πόλη. Άμα παρκάρει δυσκολότερα και από το puma χάνει το νόημα του σαν 2ο

            ΜΙΑ λύση ΑΜΙ...😊

            Το έχει ένα μεγαλομανάβικο στην Ηλιούπολη και κάνει τις διανομές, μάλλον και σε μαγαζιά.

            Προχτές είχε γεμίσει την θέση του συνοδηγού, μπορεί να είναι και η έκδοση κάργκο με κιβώτια φράουλες, μάλλον σε κανένα ζαχαροπλαστείο θα τις πήγαινε...

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

            D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dimsabas @criuser last edited by

              Έχω οδηγήσει και τα δύο. Σαφώς καλύτερο οδηγικά το e και πολύ πιο high tech. Το 208 είναι ένα αξιόλογο αμάξι της σειράς. Το άλλο είναι future classic. Μόνο με την i3 μπορεί να συγκριθεί σε cultίλα, αλλά αυτή είναι πολυφορεμένη.

              https://cartalk.gr/honda-advance/

              https://cartalk.gr/

              fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • J
                Johnny 0 @antonmone last edited by

                @antonmone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                IMG_5678.jpeg

                Έβαλες και το καλό, το 4φυλλο 🙂

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • georgekn
                  georgekn @cirus last edited by

                  @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  Υποθετική ερώτηση?????

                  Ενας φίλος (lol) εχει σκέψεις για αγορά 208e ή Honda e μεταχειρισμένου?

                  Το 208 Ειναί καλύτερο σε ΟΛΑ, μεγαλύτερη αυτονομία, χώρους, επιδόσεις. Ρε σε όλα καλύτερο

                  Αλλα μετα είναι το ατιμο το Honda ενα από τα πιο όμορφα και πιο cult σχεδια που έχουν βγει (ερωτεύσιμο)

                  Εστω λοιπον οτι είχατε να επιλέξετε από τα 2 που είχαν τα ίδια χρήματα και ηταν σε καλή κατάσταση αλλά ξέρατε οτι το 208 είναι καλύτερο σε ολα, απλά το Honda το είχατε ερωτευτεί

                  τι θα διαλέγατε???

                  ΥΓ. Ετσι και αρχίσετε να μιλάτε για Diesel ή tesla θα ρίξω μπουρλότο. Η ερώτηση είναι συγκεκριμένη.

                  το πεζω ανετα. Το e ειναι οντως πανεμορφο, αλλα εχει μικρη αυτονομια και το σταματουν (ή το εχουν ηδη σταματησει). end of life product.
                  Το e208 φροντισε να παρεις ομως το "καινουριο", διοτι η πρωτη γενια ειχε αισθητα μικροτερη μπαταρια.

                  ακαρδε, άψυχε απολυμαντικέ, ολα με την στυγνη λογική τα βλέπεις 🤣 🤣

                  εννοειται!
                  το honda e ποσο το βρηκες και με ποσα χιλιομετρα;

                  στο 208 κλείνω και γω αλλα διαολε το honda είναι cult japaνιλα και το καραγουστάρω. ολα υποθετικά είναι ακόμα. Συντομα θα παρθούν αποφάσεις αλλά περιμένω να δω και το κινουμαι ηλεκτρικα 3 πριν κάνω οτιδήπωτε.

                  εχεις βρει καμμια σουπερ τιμη για το e208; αν οχι, και κινειται στα 30+k, να πας να δεις και τα υπολοιπα που ειναι εκει γυρω, σε τιμη και διαστασεις (mg4, ex30)

                  το honda, ουτε για πλακα...

                  ειμαι στο να δώσω 20 βαρια, οχι παραπάνω.

                  Και ψάχνώ ΜΟΝΟ για μικρά.

                  Απόφαση δεν εχω πάρει για κανένα. Απλά χαζολογάω με τις αγγελίες που έχει στο car

                  Ειπαμε μολις ανακοινωθει το κινούμαι ηλεκτρικα 3 θα αποφασίσω αν πάω για καινούργιο ή μεταχειρισμένο 3ετίας-4ετίας

                  https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=382300567&cn=DE&ft=ELECTRICITY&isSearchRequest=true&ms=8800%3B9%3B%3B&od=up&ref=srp&refId=2326df7e-43e6-1d14-0198-e5e1c2d2c8a6&s=Car&sb=p&searchId=2326df7e-43e6-1d14-0198-e5e1c2d2c8a6&vc=Car

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • fanis75
                    fanis75 moderator @dimsabas last edited by

                    @dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    Έχω οδηγήσει και τα δύο. Σαφώς καλύτερο οδηγικά το e και πολύ πιο high tech. Το 208 είναι ένα αξιόλογο αμάξι της σειράς. Το άλλο είναι future classic. Μόνο με την i3 μπορεί να συγκριθεί σε cultίλα, αλλά αυτή είναι πολυφορεμένη.

                    https://cartalk.gr/honda-advance/

                    Εεε προφανώς!! Δεν έχει σχέση το 208 με το Χόντα, εκεί που κατούρησε ο Ιάπωνας φύτρωσε ο Γάλλος.

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • D
                      dettol last edited by

                      Το e ειναι σιγουρα πιο ομορφο και πιο τεχνολογικα προηγμενο αυτοκινητο, δεν το αμφισβητει κανεις αυτο. Το προβλημα ειναι οτι ο οδηγος πιθανοτατα θα γλυκαθει απο την ηλεκτροκινηση και θα θελησει να το παει καμμια κοντινη αποδραση. Ε με το e θα ζοριστει παρα πολυ. Μιλαμε για αρχικη μπαταρια 28.5kwh που σε μτχ ισως να εχει πεσει στις 25-26, δηλαδη μιλαμε για οριακα 150km εμβελεια.
                      Αν αγοραστει γνωριζοντας οτι θα το χρησιμοποιει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για τις αστικες μετακινησεις, τοτε οκ

                      το πεζω εχει 46kwh μπαταρια. Ακομα και οι 40 να εχουν μεινει (που δεν παιζει ως σεναριο) και παλι μπορεις να κανεις την εκδρομη σου ή ενα μπανιο λιγο πιο μακρια, χωρις να σε πιασει η καρδια σου.

                      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • fanis75
                        fanis75 moderator @dettol last edited by

                        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        το πεζω εχει 46kwh μπαταρια. Ακομα και οι 40 να εχουν μεινει (που δεν παιζει ως σεναριο) και παλι μπορεις να κανεις την εκδρομη σου ή ενα μπανιο λιγο πιο μακρια, χωρις να σε πιασει η καρδια σου.

                        Γιατί με το Πεζώ που νομίζεις θα πάς, άντε μέχρι τον Ρεμούνδο! Και ηλεκτρικό και μτχ, παίζεις με την τύχη σου....εδώ τα απλά μένουν από ηλεκτρικά θέματα, σκέψου το ηλεκτρικό. Μόνο λήζινγκ.

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • williamg
                          williamg last edited by williamg

                          https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Dokimh-Mazda-MX-30-R-EV_263348.asp

                          να ρωτήσω κάτι γιατί νομίζω ότι έχω χαζέψει. Αν πάρεις μια μορφή ενεργειας χημική (κάυσιμο) την κάνεις θερμότητα που την κάνεις ηλεκτρική και μετά χημική (φόρτιση μπαταρίας) και μετά ηλεκτρική (εκφόρτιση) και μετά κινητικη (κούνα επιτέλους το μοτόρι να κουνήσει τη ρόδα)...αν λοιπόν κάνεις όλα αυτά δεν χάνεις ένα σωρό ενεργεια στο κάθε πάρε-δώσε και εν τέλει δεν σπαταλάς περισσότερη ενέργεια απ το αν εκανες απλά χημική - θερμική - κινητική (δλδ απλά θερμικός κινητήρας) ???

                          Ενεργειακά δεν βγάζει νόημα ή είμαστε στο 3bodyproblem που η φυσική δεν υφίσταται.

                          Όλος αυτός ο σαματας γίνεται για να πέσουν οι ρύποι ??

                          ΥΓ: Και αφού έχουμε λαλήσει θα πρότεινα τα καινούρια αμάξια να βγάινουν με το δικό τους υδροηλεκτρικό φράγμα στην οροφή. Να φορτίζουν με την βροχή.

                          ΥΓ2: Με τόση τεχνολογία που έχουν πια τα αμάξια θα ασχοληθεί κανείς να τα νταντευει/φτιάχνει όταν με το πέρας της εγγύησης θα αναβοσβήνουν σαν χριστουγεννιάτικα δέντρα ή απλά θα πάνε στα οικολογικά σκουπίδια μην έχοντας βγάλει ούτε το ισοδύναμο της ενέργειας που χρειάστηκε για να παραχθούν ? (κάπου είχα δει ότι το πριους είχε νόημα οικολογικά αν το κρατήσει κανείς πάνω απ τα 100Κ χλμ).

                          ΥΓ3: Και αφού την καλή μας την ΕΕ την έχει πιάσει πόνος με το περιβάλλον γιατί δεν σπρώχνει το παλιοLPG/φυσικό αέριο που έχει από μόνο του χωρίς πολλά πολλά ελάχιστες εκπομπές ?

                          Κάποτε ήμουν χάλιας με τα νούμερα. Μετά έκανα στροφή 360 μοιρών.

                          antonakis C D S 5 Replies Last reply Reply Quote 2
                          • C
                            criuser @fanis75 last edited by

                            @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            το πεζω εχει 46kwh μπαταρια. Ακομα και οι 40 να εχουν μεινει (που δεν παιζει ως σεναριο) και παλι μπορεις να κανεις την εκδρομη σου ή ενα μπανιο λιγο πιο μακρια, χωρις να σε πιασει η καρδια σου.

                            Γιατί με το Πεζώ που νομίζεις θα πάς, άντε μέχρι τον Ρεμούνδο! Και ηλεκτρικό και μτχ, παίζεις με την τύχη σου....εδώ τα απλά μένουν από ηλεκτρικά θέματα, σκέψου το ηλεκτρικό. Μόνο λήζινγκ.

                            Εχετε γίνει πιο γραφικοί και από την Κορωνησία...

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • antonakis
                              antonakis @williamg last edited by

                              @williamg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              αν εκανες απλά χημική - θερμική - κινητική (δλδ απλά θερμικός κινητήρας) ???

                              Tα θερμικά μοτέρ εκ κατασκευής δύσκολα θα εκμεταλλευτούν πάνω από το 50% της ενέργειας του καυσίμου και αυτό σε μοτέρ με ειδικούς κύκλους και ανάκτηση ενέργειας.
                              Η μαζική παραγωγή ενέργειας και μεταφορά της, παραμένει αποδοτικότερη.

                              Moments before detonation...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • J
                                Johnny 0 last edited by

                                Εδώ το καλό σουβλακι...

                                Youtube Video

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • C
                                  criuser @williamg last edited by

                                  @williamg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Dokimh-Mazda-MX-30-R-EV_263348.asp

                                  να ρωτήσω κάτι γιατί νομίζω ότι έχω χαζέψει. Αν πάρεις μια μορφή ενεργειας χημική (κάυσιμο) την κάνεις θερμότητα που την κάνεις ηλεκτρική και μετά χημική (φόρτιση μπαταρίας) και μετά ηλεκτρική (εκφόρτιση) και μετά κινητικη (κούνα επιτέλους το μοτόρι να κουνήσει τη ρόδα)...αν λοιπόν κάνεις όλα αυτά δεν χάνεις ένα σωρό ενεργεια στο κάθε πάρε-δώσε και εν τέλει δεν σπαταλάς περισσότερη ενέργεια απ το αν εκανες απλά χημική - θερμική - κινητική (δλδ απλά θερμικός κινητήρας) ???

                                  Ενεργειακά δεν βγάζει νόημα ή είμαστε στο 3bodyproblem που η φυσική δεν υφίσταται.

                                  Όλος αυτός ο σαματας γίνεται για να πέσουν οι ρύποι ??

                                  ΥΓ: Και αφού έχουμε λαλήσει θα πρότεινα τα καινούρια αμάξια να βγάινουν με το δικό τους υδροηλεκτρικό φράγμα στην οροφή. Να φορτίζουν με την βροχή.

                                  ΥΓ2: Με τόση τεχνολογία που έχουν πια τα αμάξια θα ασχοληθεί κανείς να τα νταντευει/φτιάχνει όταν με το πέρας της εγγύησης θα αναβοσβήνουν σαν χριστουγεννιάτικα δέντρα ή απλά θα πάνε στα οικολογικά σκουπίδια μην έχοντας βγάλει ούτε το ισοδύναμο της ενέργειας που χρειάστηκε για να παραχθούν ? (κάπου είχα δει ότι το πριους είχε νόημα οικολογικά αν το κρατήσει κανείς πάνω απ τα 100Κ χλμ).

                                  ΥΓ3: Και αφού την καλή μας την ΕΕ την έχει πιάσει πόνος με το περιβάλλον γιατί δεν σπρώχνει το παλιοLPG/φυσικό αέριο που έχει από μόνο του χωρίς πολλά πολλά ελάχιστες εκπομπές ?

                                  Γιατί με τα φωτοβολταικά δεν υπάρχει το ίδιο θέμα, όταν βάλεις στους ρύπους και αυτούς της κατασκευής και αυτούς της απόσυρσης μετά τα 25 χρόνια ?

                                  Και για τις ανεμογεννήτριες και για πολλά "οικολογικά" ακόμα.

                                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                  L 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • D
                                    dettol @williamg last edited by

                                    @williamg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Dokimh-Mazda-MX-30-R-EV_263348.asp

                                    να ρωτήσω κάτι γιατί νομίζω ότι έχω χαζέψει. Αν πάρεις μια μορφή ενεργειας χημική (κάυσιμο) την κάνεις θερμότητα που την κάνεις ηλεκτρική και μετά χημική (φόρτιση μπαταρίας) και μετά ηλεκτρική (εκφόρτιση) και μετά κινητικη (κούνα επιτέλους το μοτόρι να κουνήσει τη ρόδα)...αν λοιπόν κάνεις όλα αυτά δεν χάνεις ένα σωρό ενεργεια στο κάθε πάρε-δώσε και εν τέλει δεν σπαταλάς περισσότερη ενέργεια απ το αν εκανες απλά χημική - θερμική - κινητική (δλδ απλά θερμικός κινητήρας) ???

                                    Ενεργειακά δεν βγάζει νόημα ή είμαστε στο 3bodyproblem που η φυσική δεν υφίσταται.

                                    Όλος αυτός ο σαματας γίνεται για να πέσουν οι ρύποι ??

                                    ΥΓ: Και αφού έχουμε λαλήσει θα πρότεινα τα καινούρια αμάξια να βγάινουν με το δικό τους υδροηλεκτρικό φράγμα στην οροφή. Να φορτίζουν με την βροχή.

                                    ΥΓ2: Με τόση τεχνολογία που έχουν πια τα αμάξια θα ασχοληθεί κανείς να τα νταντευει/φτιάχνει όταν με το πέρας της εγγύησης θα αναβοσβήνουν σαν χριστουγεννιάτικα δέντρα ή απλά θα πάνε στα οικολογικά σκουπίδια μην έχοντας βγάλει ούτε το ισοδύναμο της ενέργειας που χρειάστηκε για να παραχθούν ? (κάπου είχα δει ότι το πριους είχε νόημα οικολογικά αν το κρατήσει κανείς πάνω απ τα 100Κ χλμ).

                                    ΥΓ3: Και αφού την καλή μας την ΕΕ την έχει πιάσει πόνος με το περιβάλλον γιατί δεν σπρώχνει το παλιοLPG/φυσικό αέριο που έχει από μόνο του χωρίς πολλά πολλά ελάχιστες εκπομπές ?

                                    ηλεκτρικη ενεργεια μπορεις να παραγεις απο ΑΠΕ, χημικη οχι. Επισης, δεν υπαρχουν ρυποι κατα την κινηση των ηλεκτρικων οχηματων.
                                    Τελος, αυτο που πονηρα λεει ο @cruiser ισχυει μεν, δηλαδη οτι θα πρεπει να υπολογιζεται το συνολικο carbon footprint ολης της αλυσιδας, αλλα ξεχνουν να το κανουν για τα θερμικα οχηματα.
                                    Στα ηλεκτρικα υπολογιζουν ως ρυπους και την κλανια του οδηγου, αλλα η αλυσιδα παραγωγης των θερμικων μυριζει λεβαντα.
                                    Τελος, οι θερμικοι κινητηρες εχουν χαμηλοτερη ενεργειακη αποδοση απο τους ηλεκτρικους.

                                    L 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • D
                                      dettol @williamg last edited by

                                      @williamg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      ΥΓ3: Και αφού την καλή μας την ΕΕ την έχει πιάσει πόνος με το περιβάλλον γιατί δεν σπρώχνει το παλιοLPG/φυσικό αέριο που έχει από μόνο του χωρίς πολλά πολλά ελάχιστες εκπομπές ?

                                      για δυο λογους
                                      α. εξακολουθει να εχει εκπομπες, λιγοτερες μεν απο πετρελαιο/βενζινη αλλα εχει
                                      β. για γεωπολιτικους λογους. Φαινεται να πηραν το μαθημα τους απο τον πολεμο ρωσιας-ουκρανιας οτι ο μονος τροπος να εισαι ανεξαρτητος ειναι να σπρωξεις τις ΑΠΕ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator @criuser last edited by

                                        @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        Εχετε γίνει πιο γραφικοί και από την Κορωνησία...

                                        Εμείς έχουμε γίνει γραφικοί ή τα χιλιάδες ακινητοποιημένα PSA!?!? Εεεε?? Οέο...😁

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lap @criuser last edited by

                                          @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          @williamg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Dokimh-Mazda-MX-30-R-EV_263348.asp

                                          να ρωτήσω κάτι γιατί νομίζω ότι έχω χαζέψει. Αν πάρεις μια μορφή ενεργειας χημική (κάυσιμο) την κάνεις θερμότητα που την κάνεις ηλεκτρική και μετά χημική (φόρτιση μπαταρίας) και μετά ηλεκτρική (εκφόρτιση) και μετά κινητικη (κούνα επιτέλους το μοτόρι να κουνήσει τη ρόδα)...αν λοιπόν κάνεις όλα αυτά δεν χάνεις ένα σωρό ενεργεια στο κάθε πάρε-δώσε και εν τέλει δεν σπαταλάς περισσότερη ενέργεια απ το αν εκανες απλά χημική - θερμική - κινητική (δλδ απλά θερμικός κινητήρας) ???

                                          Ενεργειακά δεν βγάζει νόημα ή είμαστε στο 3bodyproblem που η φυσική δεν υφίσταται.

                                          Όλος αυτός ο σαματας γίνεται για να πέσουν οι ρύποι ??

                                          ΥΓ: Και αφού έχουμε λαλήσει θα πρότεινα τα καινούρια αμάξια να βγάινουν με το δικό τους υδροηλεκτρικό φράγμα στην οροφή. Να φορτίζουν με την βροχή.

                                          ΥΓ2: Με τόση τεχνολογία που έχουν πια τα αμάξια θα ασχοληθεί κανείς να τα νταντευει/φτιάχνει όταν με το πέρας της εγγύησης θα αναβοσβήνουν σαν χριστουγεννιάτικα δέντρα ή απλά θα πάνε στα οικολογικά σκουπίδια μην έχοντας βγάλει ούτε το ισοδύναμο της ενέργειας που χρειάστηκε για να παραχθούν ? (κάπου είχα δει ότι το πριους είχε νόημα οικολογικά αν το κρατήσει κανείς πάνω απ τα 100Κ χλμ).

                                          ΥΓ3: Και αφού την καλή μας την ΕΕ την έχει πιάσει πόνος με το περιβάλλον γιατί δεν σπρώχνει το παλιοLPG/φυσικό αέριο που έχει από μόνο του χωρίς πολλά πολλά ελάχιστες εκπομπές ?

                                          Γιατί με τα φωτοβολταικά δεν υπάρχει το ίδιο θέμα, όταν βάλεις στους ρύπους και αυτούς της κατασκευής και αυτούς της απόσυρσης μετά τα 25 χρόνια ?

                                          Αυτά που γράφεις που τα στηρίζεις;

                                          Και για τις ανεμογεννήτριες και για πολλά "οικολογικά" ακόμα.

                                          Δεν είχες την παραμικρή ιδέα του τι λες....έτσι;;;

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lap @dettol last edited by lap

                                            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            @williamg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Dokimh-Mazda-MX-30-R-EV_263348.asp

                                            να ρωτήσω κάτι γιατί νομίζω ότι έχω χαζέψει. Αν πάρεις μια μορφή ενεργειας χημική (κάυσιμο) την κάνεις θερμότητα που την κάνεις ηλεκτρική και μετά χημική (φόρτιση μπαταρίας) και μετά ηλεκτρική (εκφόρτιση) και μετά κινητικη (κούνα επιτέλους το μοτόρι να κουνήσει τη ρόδα)...αν λοιπόν κάνεις όλα αυτά δεν χάνεις ένα σωρό ενεργεια στο κάθε πάρε-δώσε και εν τέλει δεν σπαταλάς περισσότερη ενέργεια απ το αν εκανες απλά χημική - θερμική - κινητική (δλδ απλά θερμικός κινητήρας) ???

                                            Ενεργειακά δεν βγάζει νόημα ή είμαστε στο 3bodyproblem που η φυσική δεν υφίσταται.

                                            Όλος αυτός ο σαματας γίνεται για να πέσουν οι ρύποι ??

                                            ΥΓ: Και αφού έχουμε λαλήσει θα πρότεινα τα καινούρια αμάξια να βγάινουν με το δικό τους υδροηλεκτρικό φράγμα στην οροφή. Να φορτίζουν με την βροχή.

                                            ΥΓ2: Με τόση τεχνολογία που έχουν πια τα αμάξια θα ασχοληθεί κανείς να τα νταντευει/φτιάχνει όταν με το πέρας της εγγύησης θα αναβοσβήνουν σαν χριστουγεννιάτικα δέντρα ή απλά θα πάνε στα οικολογικά σκουπίδια μην έχοντας βγάλει ούτε το ισοδύναμο της ενέργειας που χρειάστηκε για να παραχθούν ? (κάπου είχα δει ότι το πριους είχε νόημα οικολογικά αν το κρατήσει κανείς πάνω απ τα 100Κ χλμ).

                                            ΥΓ3: Και αφού την καλή μας την ΕΕ την έχει πιάσει πόνος με το περιβάλλον γιατί δεν σπρώχνει το παλιοLPG/φυσικό αέριο που έχει από μόνο του χωρίς πολλά πολλά ελάχιστες εκπομπές ?

                                            ηλεκτρικη ενεργεια μπορεις να παραγεις απο ΑΠΕ, χημικη οχι. Επισης, δεν υπαρχουν ρυποι κατα την κινηση των ηλεκτρικων οχηματων.
                                            Τελος, αυτο που πονηρα λεει ο @cruiser ισχυει μεν, δηλαδη οτι θα πρεπει να υπολογιζεται το συνολικο carbon footprint ολης της αλυσιδας, αλλα ξεχνουν να το κανουν για τα θερμικα οχηματα.
                                            Στα ηλεκτρικα υπολογιζουν ως ρυπους και την κλανια του οδηγου, αλλα η αλυσιδα παραγωγης των θερμικων μυριζει λεβαντα.
                                            Τελος, οι θερμικοι κινητηρες εχουν χαμηλοτερη ενεργειακη αποδοση απο τους ηλεκτρικους.

                                            Για ένα πάνελ ηλιακής ενέργειας παραγωγής περί το 1kw εξάγεται το μισό co2 από αυτό που παράγει το diesel του για 1 χλμ διαδρομής.
                                            Άντε βάλε δυο με τρία χιλιόμετρα και για την ανακύκλωση. Είμαι και λαρτζ

                                            Και τα χρησιμοποιείς κατά μέσο όρο 20-25 έτη. Είπαμε λαϊκισμός αντί οικολογίας αλλά έχουμε πάει σε άλλο επίπεδο.

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 601
                                            • 602
                                            • 603
                                            • 604
                                            • 605
                                            • 896
                                            • 897
                                            • 603 / 897
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr