-
@polistas said in TESLA FORUM:
@supergeorge said in TESLA FORUM:
Και εγώ πήγα εχθές για test drive σε Model 3 Highland Long Range.
Ένιωθα (και οι υπόλοιποι που ήταν μέσα στο αυτοκίνητο)Πόση ώρα στο έδωσαν?
Είχες και πωλητή παρέα?45 λεπτά και χωρίς πωλητή, να το κάνω ότι θέλω.
-
Τι ότι θέλεις αφού σε κατέγραφε η κάμερα και έδινε και στίγμα...
-
https://service.tesla.com/docs/Model3/ServiceManual/2024/en-us/index.html
Παλιά παρακαλαγαμε να βγάλει ο Haynes repair manual για το σαπάκι μας και τώρα ο γίγαντας μας το δίνει δωρεάν και επίσημα.
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
Παλιά παρακαλαγαμε να βγάλει ο Haynes repair manual για το σαπάκι μας και τώρα ο γίγαντας μας το δίνει δωρεάν και επίσημα.
Πωωωω τι μου θύμισες!! Είχε ο πατέρας μου για όλα τα αμάξια που είχαν περάσει από τα χέρια του....χαχα!!
-
@criuser said in TESLA FORUM:
Τι ότι θέλεις αφού σε κατέγραφε η κάμερα και έδινε και στίγμα...
Να πάω όπου θέλω και να το οδηγήσω όπως θέλω. Τι θα το έκανα δηλαδή; Θα το βαρούσα με βαριοπούλα;
Καμιά φορά απορώ με τα σχόλια ειλικρινά.
-
Πιθανώς να σε καταγράφουν αλλά δεν έχει λογική να κανεις καφριλες μέσα σε ξένο αμάξι.
Όσον αφορά την οδήγηση, έχουν κόφτη στα 140 πια. Οποτε προλαβαίνεις να κανεις κάποια καλη επιτάχυνση αλλά όχι να το τελικιασεις στην Κυμης πχ -
Τώρα που βλέπω τα πράγματα χωρίς τη χρονική πίεση της υπαγωγής στην επιδότηση και της παραγγελίας, εχοντας ακυρώσει, θεωρώ ότι η έμπειρια τεσλα στην Ελλάδα απέχει παρασάγγας με την Ευρώπη.
Εχοντας ταξιδέψει και δει σε κάθε σχεδόν ευρωπαϊκό σεα sc και βλέποντας τα σχετικά βιντεάκια, εκεί σε πάει μόνο του το αμάξι. Ούτε ΑΒRP ούτε άγχη, μόνο η υποχρεωτική στάση (παρακάτω για αυτό).
Εδώ ABRP, 5-6 εφαρμογές, τιμές καρτέλ κλπ.
Το ότι είμαστε Κολομβια των Βαλκανίων δεν λέγεται άδικα.
Μόνο εδώ δεν μπορεσε (δήθεν δεν ήθελε) η τεσλα να επενδύσει σε sc.
Οποίος τα λέει αυτά ή συνειδητά κοροϊδεύει πληρωμένος από τους τοπικούς νταβατζηδες ή απλά δεν ξέρει τους όρους των ληστρικών συμβασεων παραχώρησης.
Δεν μπορεί εδώ να αναπτύσσουν δίκτυο μόνο οι τοπικοί kingpins με τιμές διπλάσιες συχνα από το δίκτυο της τεσλα.Τώρα όσον αφορά τις στασεις.
Προσωπικά δεν κάνω, προτιμώ να πάω non stop. Και μικρότερα που ήταν τα παιδιά δεν σταματάγαμε.
Φυσικά όλα είναι θέμα συνήθειας.
Απλά όταν έχεις ένα όχημα σαν το Μ3, το Υ κλπ που σε πάνε αρχοντικά στο δρόμο με όλα τα κομφόρ, γιατί να ηθελες να σταματήσεις;
Αφού πας άνετα και ξεκούραστα.
Κάπου δηλαδη η ανάγκη στάσης και δη τουλάχιστον 20λεπτου είναι κόντρα στο χαρακτήρα των αμαξιών αυτών.Δεδομένων των περιορισμών αυτών προσωπικά θα έπρεπε τελικά να κατέβει στα 30 το Μ3 για να το αποκτήσω με το ποσο της επιδότησης να αφαιρείται απευθείας από τον έμπορο.
Μαζί με τα υπόλοιπα αρχικά κοστη είναι ακόμα άσκηση για λιγους.
Φυσικά το ιδανικό θα ήταν να δώσω μεν 35 αλλά να έχω 77αρα μπαταρία να μπορώ να βγάλω 450 χλμ μέχρι το 20-15% non stop οδηγώντας με τα όρια.
Και ας μην είχα τετρακίνηση. Μια έκδοση του RWD long range όπως έβγαλε στο Υ θα μου έδινε περισσότερο peace of mind.
Επίσης θα ήθελα πιο σαφείς όρους για το degradation. Δεν ξέρω αν και μέχρι που φτάνει και που σταματάει αλλά ένα 10% στα πρώτα 4-5 χρονια που μπορεί ευκολα να γίνει αν φορτίζεις σε sc κυριως περιορίζει σημαντικά ένα αμάξι που έχει ήδη 57,5 μπαταρία.Άντε να δούμε το νέο προγραμμα πως θα παίξει και με τι όρους γιατί ενόψει λήξης του ΚΗ2 όπου πια δεν μπαίνουν πρακτικά νεες αιτήσεις έχει κάτσει η αγορά.
Αν δείτε inventory με αναμενόμενες αφίξεις είναι τιγκα με όλες τις δυνατές επιλογές. Και είναι έτσι πάνω από 3 εβδομάδες τώρα ενώ πιο πριν εξαφανίζονταν αμέσως. -
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Τώρα που βλέπω τα πράγματα χωρίς τη χρονική πίεση της υπαγωγής στην επιδότηση και της παραγγελίας, εχοντας ακυρώσει, θεωρώ ότι η έμπειρια τεσλα στην Ελλάδα απέχει παρασάγγας με την Ευρώπη.
Δεν ειναι η εμπειρία Τέσλα μόνο που απέχει παρασάγγας παγωμένε φίλε μου, ειναι όλη η εμπειρία του "είμαι πολίτης". Οι υπόλοιποι ειναι Ευρώπη όπως λες, εμείς είμαστε πιο κοντά σε Κένυα, Καμερούν κλπ. Μαφιόζοι, λαθρέμποροι, καρτέλ, έμποροι όπλων και ναρκωτικών κάνουν κουμάντο κλπ.
-
Eιναι αναμενομενη η κοιλια στα ηλεκτρικα. Αυτοι που ειχαν λεφτα και χωρο φορτισης στο σπιτι τους πηραν ηλεκτρικο. Αυτοι ομως ειναι πολυ λιγοι.
Απο εκει και περα, για να δουμε παλι ανοδο στην Ελληνικη αγορα, θα πρεπει να υπαρξουν νεα μικροτερα μοντελα σε χαμηλοτερες τιμες και περισσοτερες υποδομες φορτισης. Γιατι ναι μεν το 3 ειναι σε τιμη "δωρο", αλλα και παλι τα 35Κ δεν ειναι λιγα λεφτα ειδικα για καποιον που δεν χρειαζεται τοσο μεγαλο αμαξωμα.
-
@spiros-0 said in TESLA FORUM:
Eιναι αναμενομενη η κοιλια στα ηλεκτρικα. Αυτοι που ειχαν λεφτα και χωρο φορτισης στο σπιτι τους πηραν ηλεκτρικο. Αυτοι ομως ειναι πολυ λιγοι.
Απο εκει και περα, για να δουμε παλι ανοδο στην Ελληνικη αγορα, θα πρεπει να υπαρξουν νεα μικροτερα μοντελα σε χαμηλοτερες τιμες και περισσοτερες υποδομες φορτισης. Γιατι ναι μεν το 3 ειναι σε τιμη "δωρο", αλλα και παλι τα 35Κ δεν ειναι λιγα λεφτα ειδικα για καποιον που δεν χρειαζεται τοσο μεγαλο αμαξωμα.
Οπως ειπα ειναι 43 κασερι στην τεσλα, 1,5-2 για φορτιστή σπιτι, ακριβή ασφαλεια και μετά αναμονή να παρεις πίσω σε κανα χρόνο την επιδότηση!
Θα βοηθούσε να εδινε ατοκα δανειο το ποσο της επιδότησης οπως κανει η bmw...Το μεγεθος δυστυχως αυτό ειναι και το βλέπεις και σε ανταγωνιστές...καπου πρεπει να χωρέσουν και οι μπαταρίες....
-
@fanis75 said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Τώρα που βλέπω τα πράγματα χωρίς τη χρονική πίεση της υπαγωγής στην επιδότηση και της παραγγελίας, εχοντας ακυρώσει, θεωρώ ότι η έμπειρια τεσλα στην Ελλάδα απέχει παρασάγγας με την Ευρώπη.
Δεν ειναι η εμπειρία Τέσλα μόνο που απέχει παρασάγγας παγωμένε φίλε μου, ειναι όλη η εμπειρία του "είμαι πολίτης". Οι υπόλοιποι ειναι Ευρώπη όπως λες, εμείς είμαστε πιο κοντά σε Κένυα, Καμερούν κλπ. Μαφιόζοι, λαθρέμποροι, καρτέλ, έμποροι όπλων και ναρκωτικών κάνουν κουμάντο κλπ.
Προφανώς! Σιχαθηκα ρε συ! Και βλεπω πολλά ...
Αλλά και εμείς πρόβατα!
2 ευρωή βενζίνη και είναι όλοι στους δρομους!
Τετοια κίνηση τέτοια εποχή ακόμα και ωρες που δεν είχε πριν!
Η μόνη δικαιολόγια είναι οτι έχουν αφεθει και τα ΜΜΜ στην τύχη τους....
Μαλλον θελουν να μας κάνουν να παρουμε πατίνια! -
@iceman7 said in TESLA FORUM:
2 ευρω ή βενζίνη και είναι όλοι στους δρομους!
Τετοια κίνηση τέτοια εποχή ακόμα και ωρες που δεν είχε πριν!
Η μόνη δικαιολόγια είναι οτι έχουν αφεθει και τα ΜΜΜ στην τύχη τους....
Μαλλον θελουν να μας κάνουν να παρουμε πατίνια!Μπα, απλά υπάρχει ακόμα πολύ χρήμα - μαύρο φυσικά. Βλέπεις ότι χτίζουν πυρετωδώς και ξεπουλάνε από τα μπετά με αυτές τις τιμές. Τα αυτοκίνητα επίσης τρελές πωλήσεις, τα μαγαζιά, εστιατόρια κλπ. γεμάτα κάθε ΠΣΚ.
-
@fanis75 said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
2 ευρω ή βενζίνη και είναι όλοι στους δρομους!
Τετοια κίνηση τέτοια εποχή ακόμα και ωρες που δεν είχε πριν!
Η μόνη δικαιολόγια είναι οτι έχουν αφεθει και τα ΜΜΜ στην τύχη τους....
Μαλλον θελουν να μας κάνουν να παρουμε πατίνια!Μπα, απλά υπάρχει ακόμα πολύ χρήμα - μαύρο φυσικά. Βλέπεις ότι χτίζουν πυρετωδώς και ξεπουλάνε από τα μπετά με αυτές τις τιμές. Τα αυτοκίνητα επίσης τρελές πωλήσεις, τα μαγαζιά, εστιατόρια κλπ. γεμάτα κάθε ΠΣΚ.
Μονο που αυτο το μαυρο χρημα δεν προερχεται απο τις νυχουδες τα ψιλικατζιδικα και τις λαικες αγορες οπως δυστυχως μας επεισαν.
Θυμηθητε λιστα Λαγκαρντ και τι απεγινε. -
@otso said in TESLA FORUM:
Μονο που αυτο το μαυρο χρημα δεν προερχεται απο τις νυχουδες τα ψιλικατζιδικα και τις λαικες αγορες οπως δυστυχως μας επεισαν.
Αν και εκτός θέματος - προέρχεται και από εκεί, αλλά φυσικά όχι μόνο από εκεί. Προέρχεται και από:
- γιατρους
- δικηγόρους
- υδραυλικούς
- ηλεκτρολόγους
- εργολάβους
- χτίστες
- λαθρέμπορους
- καθηγητές
- πλήστους ΕΕ (μηχανικούς, κατασκευαστές σκαφών, κατασκευαστές πολυεστέρα, κλπ.)
- Πλήθος υπηρεσιών (νόμιμων ή παράνομων)
- Εστιατόρια, καφέρ, μπαρ, ξαπλώστρες κλπ.
- Αθλητές
- Καλλιτέχνες
- κλπ.
Γενικά, πέραν μισθωτών και συνταξιούχων (εαν δεν κάνουν 2η δουλειά), οι υπόλοιποι έχουν από λίγα έως πολλά (ή υπερβολικά) μαύρα.
-
Δεν αμφιβαλω αλλά επειδη μενω επαρχια (χωρις τουρισμο) και ολοι γνωριζομαστε μεταξυ μας δεν εχω δει κανενα επαγγελματια
με φαινομενα πλουτισμου . -
Πλουτισμός είναι ένα αυτοκίνητο 43 k που μπορεί να είναι και εταιρική παροχή ;
-
@otso said in TESLA FORUM:
Δεν αμφιβαλω αλλά επειδη μενω επαρχια (χωρις τουρισμο) και ολοι γνωριζομαστε μεταξυ μας δεν εχω δει κανενα επαγγελματια
με φαινομενα πλουτισμου .στην επαρχια, ακριβως επειδη ολοι γνωριζεστε μεταξυ σας, κρυβεστε καλα
Ξοδευετε τα χρηματα σας εκτος του τοπου σας, πχ στην κοντινοτερη μεγαλη πολη ή σε ταξιδια στο εξωτερικο -
@fanis75 said in TESLA FORUM:
@otso said in TESLA FORUM:
Μονο που αυτο το μαυρο χρημα δεν προερχεται απο τις νυχουδες τα ψιλικατζιδικα και τις λαικες αγορες οπως δυστυχως μας επεισαν.
Αν και εκτός θέματος - προέρχεται και από εκεί, αλλά φυσικά όχι μόνο από εκεί. Προέρχεται και από:
- γιατρους
- δικηγόρους
- υδραυλικούς
- ηλεκτρολόγους
- εργολάβους
- χτίστες
- λαθρέμπορους
- καθηγητές
- πλήστους ΕΕ (μηχανικούς, κατασκευαστές σκαφών, κατασκευαστές πολυεστέρα, κλπ.)
- Πλήθος υπηρεσιών (νόμιμων ή παράνομων)
- Εστιατόρια, καφέρ, μπαρ, ξαπλώστρες κλπ.
- Αθλητές
- Καλλιτέχνες
- κλπ.
Γενικά, πέραν μισθωτών και συνταξιούχων (εαν δεν κάνουν 2η δουλειά), οι υπόλοιποι έχουν από λίγα έως πολλά (ή υπερβολικά) μαύρα.
Kαι μισθωτοί (και μάλιστα μπορεί να είναι και μαύρα και με παράνομη 2η εργασία π.χ. καθηγητές-δάσκαλοι δημοσίου με ιδιαίτερα).
Γενικά, πάνω από τα 2/3 των εν δυνάμει εργαζόμενων βγάζουν όπως λες Φάνη, από λίγα έως πολλά μαύρα γι αυτό και κινείται το όποιο χρήμα κινείται..
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
Πλουτισμός είναι ένα αυτοκίνητο 43 k που μπορεί να είναι και εταιρική παροχή ;
Δεν είναι ?
Σε πόσους μπορεί να είναι εταιρική παροχή ?
Τέτοιου κόστους αυτοκίνητο ?
-
@otso said in TESLA FORUM:
Δεν αμφιβαλω αλλά επειδη μενω επαρχια (χωρις τουρισμο) και ολοι γνωριζομαστε μεταξυ μας δεν εχω δει κανενα επαγγελματια
με φαινομενα πλουτισμου .Μπορει να τα εχουν στο στρωμα, η απλα να ξοδευουν πολλα λεφτα σε μαλακιες και ψιλολογια που μακροπροθεσμα να ειναι πολλα περισσοτερα απο ενα tesla.
TESLA FORUM