Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 571
    • 572
    • 573
    • 574
    • 575
    • 898
    • 899
    • 573 / 899
    Περί αυτοκίνησης
    162
    17980
    408950
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      red_monster @dstou last edited by

      @dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Πάρτε ηλεκτρικά να κάνετε οικονομία:

      Στην αγορά των ΗΠΑ, η μέση τιμή ενός νέου αυτοκινήτου είναι στα 45.106 δολάρια και χάνει το 12,8% της αξίας του μετά από ένα χρόνο.
      Η Mercedes EQS χάνει το 48% της αξίας της μέσα σε μόλις 12 μήνες

      https://www.autoblog.gr/2024/04/02/i-mercedes-eqs-xanei-to-48-tis-axias-tis-mesa-se-molis-12-mines/

      Η eqs -ένα αντικειμενικά κακό ηλεκτρικό- χάνει 48 % της αξίας της σε 12 μήνες άρα όλα τα ηλεκτρικά χάνουν την αξία τους ομοίως.

      Ο αστυνομικός είναι μπουζούκι

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • D
        dettol @fanis75 last edited by

        @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        Σε άλλα νέα, στην Νορβηγία:
        https://nordicevs.no/program/

        https://nordicevs.no/session/evs-in-2030-beyond-range-and-battery-size-april-5-2024/

        Youtube Video

        ξεχωρισα δυο σημεια
        στο 1:30 : φορτιστης 1.2MW (ναι ναι αυτο διαβασατε)
        στο 4:00 : φορτιστης της delta με ενσωματωμενο pos και βραχιονα με αρθρωση
        Οσοι εχετε φορτισει σε 300αρη δεη θα εχετε δει οτι μοιαζει λιγο με αυτον, απλα αυτος περιστρεφεται ΚΑΙ εχει αρθρωση, επιτρεποντας το καλωδιο να φτασει αρκετα μακρια

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • alexandros-k
          alexandros-k last edited by

          https://www.autoblog.gr/2024/04/07/ta-ilektrika-aftokinita-ftheiroun-grigorotera-ta-elastika-tous/

          ntinaras 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ntinaras
            ntinaras @alexandros-k last edited by

            @alexandros-k said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            https://www.autoblog.gr/2024/04/07/ta-ilektrika-aftokinita-ftheiroun-grigorotera-ta-elastika-tous/

            Λογικο, λογω ροπης και βαρους, γι αυτο αλλωστε η Τεσλα στα δικα της εχει την επιλογη να ενεργοποιησεις το chill mode, που βοηθαει αρκετα.

            alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • alexandros-k
              alexandros-k @ntinaras last edited by

              @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @alexandros-k said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              https://www.autoblog.gr/2024/04/07/ta-ilektrika-aftokinita-ftheiroun-grigorotera-ta-elastika-tous/

              Λογικο, λογω ροπης και βαρους, γι αυτο αλλωστε η Τεσλα στα δικα της εχει την επιλογη να ενεργοποιησεις το chill mode, που βοηθαει αρκετα.

              Ναι αυτο λεει και το αρθρο

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • antonakis
                antonakis last edited by

                Αυτό το μέλλον... Πολύ το συμπαθώ.

                Youtube Video

                Μου θυμίζει και λίγο back to the future.

                Moments before detonation...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dettol last edited by

                  @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @alexandros-k said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  https://www.autoblog.gr/2024/04/07/ta-ilektrika-aftokinita-ftheiroun-grigorotera-ta-elastika-tous/

                  Λογικο, λογω ροπης και βαρους, γι αυτο αλλωστε η Τεσλα στα δικα της εχει την επιλογη να ενεργοποιησεις το chill mode, που βοηθαει αρκετα.

                  Δεν έχω καταλάβει τη λογική του chill mode. Αρκεί κανείς να ελέγχει το ποδαράκι του και επιτυγχάνει το ίδιο αποτέλεσμα

                  ntinaras 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • ntinaras
                    ntinaras @dettol last edited by

                    @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @alexandros-k said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    https://www.autoblog.gr/2024/04/07/ta-ilektrika-aftokinita-ftheiroun-grigorotera-ta-elastika-tous/

                    Λογικο, λογω ροπης και βαρους, γι αυτο αλλωστε η Τεσλα στα δικα της εχει την επιλογη να ενεργοποιησεις το chill mode, που βοηθαει αρκετα.

                    Δεν έχω καταλάβει τη λογική του chill mode. Αρκεί κανείς να ελέγχει το ποδαράκι του και επιτυγχάνει το ίδιο αποτέλεσμα

                    Αν ηταν ετσι δε θα ειχαμε ηλεκτρογκαζα, αλλα θα ημασταν ακομα με τη ντιζα. Αφου ολοι ειναι ικανοι να ελεγχουν το πως πατανε και πως αφηνουν το γκαζι.

                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dettol @ntinaras last edited by

                      @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @alexandros-k said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      https://www.autoblog.gr/2024/04/07/ta-ilektrika-aftokinita-ftheiroun-grigorotera-ta-elastika-tous/

                      Λογικο, λογω ροπης και βαρους, γι αυτο αλλωστε η Τεσλα στα δικα της εχει την επιλογη να ενεργοποιησεις το chill mode, που βοηθαει αρκετα.

                      Δεν έχω καταλάβει τη λογική του chill mode. Αρκεί κανείς να ελέγχει το ποδαράκι του και επιτυγχάνει το ίδιο αποτέλεσμα

                      Αν ηταν ετσι δε θα ειχαμε ηλεκτρογκαζα, αλλα θα ημασταν ακομα με τη ντιζα. Αφου ολοι ειναι ικανοι να ελεγχουν το πως πατανε και πως αφηνουν το γκαζι.

                      δεν ειναι το ιδιο. Βασικα δεν ξερω καν τι εννοεις για ντιζες κτλπ 🙂
                      Στα τεσλα, το τσιλλ απλα κοβει την αποκριση και σε αναγκαζει να πατησεις το ποδι πιο βαθια για να εχεις το ιδιο αποτελεσμα. Προσωπικα δεν με εχει βολεψει καθολου και ουτε εχω δει διαφορα στην καταναλωση οταν το χρησιμοποιησα.
                      Αν καποιος εχει μαθει απο θερμικο να τσαρουχωνει το γκαζι, ναι ισως τον βοηθησει, τουλαχιστον στην αρχη

                      ntinaras 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ntinaras
                        ntinaras @dettol last edited by

                        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @alexandros-k said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        https://www.autoblog.gr/2024/04/07/ta-ilektrika-aftokinita-ftheiroun-grigorotera-ta-elastika-tous/

                        Λογικο, λογω ροπης και βαρους, γι αυτο αλλωστε η Τεσλα στα δικα της εχει την επιλογη να ενεργοποιησεις το chill mode, που βοηθαει αρκετα.

                        Δεν έχω καταλάβει τη λογική του chill mode. Αρκεί κανείς να ελέγχει το ποδαράκι του και επιτυγχάνει το ίδιο αποτέλεσμα

                        Αν ηταν ετσι δε θα ειχαμε ηλεκτρογκαζα, αλλα θα ημασταν ακομα με τη ντιζα. Αφου ολοι ειναι ικανοι να ελεγχουν το πως πατανε και πως αφηνουν το γκαζι.

                        δεν ειναι το ιδιο. Βασικα δεν ξερω καν τι εννοεις για ντιζες κτλπ 🙂
                        Στα τεσλα, το τσιλλ απλα κοβει την αποκριση και σε αναγκαζει να πατησεις το ποδι πιο βαθια για να εχεις το ιδιο αποτελεσμα. Προσωπικα δεν με εχει βολεψει καθολου και ουτε εχω δει διαφορα στην καταναλωση οταν το χρησιμοποιησα.
                        Αν καποιος εχει μαθει απο θερμικο να τσαρουχωνει το γκαζι, ναι ισως τον βοηθησει, τουλαχιστον στην αρχη

                        Τα παλαιοτερα αυτοκινητα ειχαν μηχανικο ελεγχο της πεταλουδας. Παταγες το γκαζι και μια ντιζα σηκωνε την πεταλουδα.
                        Τα νεοτερα ειναι pedal by wire. Πατας το γκαζι και ενα ποτενσιομετρο ελεγχει το πατημα του γκαζιου και στελνει ηλεκτρικο σημα σε ενα μοτερακι που σηκωνει τη πεταλουδα.
                        Αυτο εγινε κυριως για τους ρυπους, αλλα τα αυτοκινητα που εχουνε διαφορετικα mode, sport,normal, eco πχ, μειωνουν την αποκριση ωστε να κανεις και οικονομια.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • fanis75
                          fanis75 moderator last edited by

                          Εν τω μεταξύ σε άλλες πιο σοβαρές χώρες, βλέπουμε πως πρέπει να ειναι τα πράγματα.....κάντε τώρα σύγκριση με το Ελ Βελ

                          d795d7a0-1c58-49fd-acab-7f5119bb27b3-image.png

                          Κρατάω τις περισσότερες από 500 θέσεις φόρτισης, την απλή διαδικασία και το ότι πάντα βρίσκεις.

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • J
                            jammamon last edited by

                            Το Βενιζέλος είναι το χειρότερο αεροδρόμιο του κόσμου μόνο και μόνο επειδή στερείται κάθε αισθητικής, πόσο μάλλον ελληνικής ταυτότητας. Λες και βρίσκεσαι σε γραμμή παραγωγής σε κάποιο εργοστάσιο.
                            Το ίδιο ισχύει btw για τα περισσότερα νέα μεγάλα κτήρια και τις γέφυρες της Αθήνας. Βλέπε πινακοθήκη κτλ.

                            piliourits ntinaras 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                            • D
                              dettol @fanis75 last edited by

                              @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              Εν τω μεταξύ σε άλλες πιο σοβαρές χώρες, βλέπουμε πως πρέπει να ειναι τα πράγματα.....κάντε τώρα σύγκριση με το Ελ Βελ

                              d795d7a0-1c58-49fd-acab-7f5119bb27b3-image.png

                              Κρατάω τις περισσότερες από 500 θέσεις φόρτισης, την απλή διαδικασία και το ότι πάντα βρίσκεις.

                              οι σκανδιναβοι βρισκονται σε αλλο πλανητη στο θεμα της ηλεκτροκινησης. Ειναι αδικο να προσπαθεις να μας συγκρινεις με αυτους. Βασικα ειναι αδικο να συγκρινεις οποιονδηποτε σε σχεση με αυτους 🙂

                              O 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • piliourits
                                piliourits @jammamon last edited by

                                @jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                Το Βενιζέλος είναι το χειρότερο αεροδρόμιο του κόσμου μόνο και μόνο επειδή στερείται κάθε αισθητικής, πόσο μάλλον ελληνικής ταυτότητας. Λες και βρίσκεσαι σε γραμμή παραγωγής σε κάποιο εργοστάσιο.
                                Το ίδιο ισχύει btw για τα περισσότερα νέα μεγάλα κτήρια και τις γέφυρες της Αθήνας. Βλέπε πινακοθήκη κτλ.

                                Η κάθε εποχή του Ελληνικού χώρου είχε τη δική της ταυτότητα.
                                Άλλη η "ελληνική ταυτότητα" της αρχαιότητας, άλλη των ρωμαϊκων-ελληνιστικών χρόνων, άλλη της Βυζαντινής εποχής, άλλη της Τουρκοκρατίας, άλλη της Νεότερης Ελλάδας με το κράμα όλων των προηγούμενων που οδήγησε στα Νεοκλασικά ή τη γραφικότητα του "σπιτάκι με αυλή" του μεσοπολέμου...

                                Δυστυχώς αυτή που περιγραφεις ΕΙΝΑΙ η Νεοελληνική Ταυτότητα, ένα μίγμα κιτς και αποτυχημένης απομίμησης ενός είδους μεσανατολίτικου bauhaus, χαρακτηριστικό του νεοελληνικού χώρου, που όταν απέκτησε και γκραφίτι, μάλλον επισημοποιήθηκε διεθνώς...

                                Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dettol @piliourits last edited by

                                  @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  @jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  Το Βενιζέλος είναι το χειρότερο αεροδρόμιο του κόσμου μόνο και μόνο επειδή στερείται κάθε αισθητικής, πόσο μάλλον ελληνικής ταυτότητας. Λες και βρίσκεσαι σε γραμμή παραγωγής σε κάποιο εργοστάσιο.
                                  Το ίδιο ισχύει btw για τα περισσότερα νέα μεγάλα κτήρια και τις γέφυρες της Αθήνας. Βλέπε πινακοθήκη κτλ.

                                  Η κάθε εποχή του Ελληνικού χώρου είχε τη δική της ταυτότητα.
                                  Άλλη η "ελληνική ταυτότητα" της αρχαιότητας, άλλη των ρωμαϊκων-ελληνιστικών χρόνων, άλλη της Βυζαντινής εποχής, άλλη της Τουρκοκρατίας, άλλη της Νεότερης Ελλάδας με το κράμα όλων των προηγούμενων που οδήγησε στα Νεοκλασικά ή τη γραφικότητα του "σπιτάκι με αυλή" του μεσοπολέμου...

                                  Δυστυχώς αυτή που περιγραφεις ΕΙΝΑΙ η Νεοελληνική Ταυτότητα, ένα μίγμα κιτς και αποτυχημένης απομίμησης ενός είδους μεσανατολίτικου bauhaus, χαρακτηριστικό του νεοελληνικού χώρου, που όταν απέκτησε και γκραφίτι, μάλλον επισημοποιήθηκε διεθνώς...

                                  συγνωμη κιολας για το off topic, αλλα εχετε παει σε πολλα αεροδρομια που ειναι ομορφα αισθητικα; Προσωπικα, μονο της σιγκαπουρης μου αρεσε, αντε και λιιιιγο της μαδριτης.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • O
                                    otso last edited by

                                    Την ιδια εποχη η ιδια εταιρεια εφτιαξε και το Sopen στην Βαρσοβια , νομιζω εκει εδωσε μια καποια πινελια , εδω εφτιαξε υπερμεγεθες κοτετσι .
                                    Εβαλαν και την νεοελληνικη πινελια , απουσια τουαλετών
                                    2 ολες κι ολες σε αποσταση 1 χλμ η μια απο την αλλη .
                                    Φανταζομαι να γνωριζετε την ιστορια του ανατολικου αερολιμενα και ποιος αρχιτεκτονας το σχεδιασε.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • O
                                      otso @dettol last edited by

                                      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      Εν τω μεταξύ σε άλλες πιο σοβαρές χώρες, βλέπουμε πως πρέπει να ειναι τα πράγματα.....κάντε τώρα σύγκριση με το Ελ Βελ

                                      d795d7a0-1c58-49fd-acab-7f5119bb27b3-image.png

                                      Κρατάω τις περισσότερες από 500 θέσεις φόρτισης, την απλή διαδικασία και το ότι πάντα βρίσκεις.

                                      οι σκανδιναβοι βρισκονται σε αλλο πλανητη στο θεμα της ηλεκτροκινησης. Ειναι αδικο να προσπαθεις να μας συγκρινεις με αυτους. Βασικα ειναι αδικο να συγκρινεις οποιονδηποτε σε σχεση με αυτους 🙂

                                      Βασικα θα ηθελα μια εισβολη των ρωσων προς τα κει και καταστροφη ολων των υποδομων , να ξεκινουσαν απ την αρχη . Γιατι πολυ μας τα εχουν πρηξει .

                                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • D
                                        dettol @otso last edited by

                                        @otso said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        Εν τω μεταξύ σε άλλες πιο σοβαρές χώρες, βλέπουμε πως πρέπει να ειναι τα πράγματα.....κάντε τώρα σύγκριση με το Ελ Βελ

                                        d795d7a0-1c58-49fd-acab-7f5119bb27b3-image.png

                                        Κρατάω τις περισσότερες από 500 θέσεις φόρτισης, την απλή διαδικασία και το ότι πάντα βρίσκεις.

                                        οι σκανδιναβοι βρισκονται σε αλλο πλανητη στο θεμα της ηλεκτροκινησης. Ειναι αδικο να προσπαθεις να μας συγκρινεις με αυτους. Βασικα ειναι αδικο να συγκρινεις οποιονδηποτε σε σχεση με αυτους 🙂

                                        Βασικα θα ηθελα μια εισβολη των ρωσων προς τα κει και καταστροφη ολων των υποδομων , να ξεκινουσαν απ την αρχη . Γιατι πολυ μας τα εχουν πρηξει .

                                        πιθανοτατα πολλοι ευρωπαιοι θα ελεγαν το ιδιο πραγμα με εμας και τους τουρκους, ειδικα την περιοδο 2012-2018 🙂

                                        O 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • O
                                          otso @dettol last edited by

                                          @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          @otso said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          Εν τω μεταξύ σε άλλες πιο σοβαρές χώρες, βλέπουμε πως πρέπει να ειναι τα πράγματα.....κάντε τώρα σύγκριση με το Ελ Βελ

                                          d795d7a0-1c58-49fd-acab-7f5119bb27b3-image.png

                                          Κρατάω τις περισσότερες από 500 θέσεις φόρτισης, την απλή διαδικασία και το ότι πάντα βρίσκεις.

                                          οι σκανδιναβοι βρισκονται σε αλλο πλανητη στο θεμα της ηλεκτροκινησης. Ειναι αδικο να προσπαθεις να μας συγκρινεις με αυτους. Βασικα ειναι αδικο να συγκρινεις οποιονδηποτε σε σχεση με αυτους 🙂

                                          Βασικα θα ηθελα μια εισβολη των ρωσων προς τα κει και καταστροφη ολων των υποδομων , να ξεκινουσαν απ την αρχη . Γιατι πολυ μας τα εχουν πρηξει .

                                          πιθανοτατα πολλοι ευρωπαιοι θα ελεγαν το ιδιο πραγμα με εμας και τους τουρκους, ειδικα την περιοδο 2012-2018 🙂

                                          εννοω απο ποτε εχουν να δουν πολεμο και κατεστραμμενα τα καλυβια τους .
                                          Ακομα και εμεις που εχουμε και ειχαμε παντα πορτελλο κρατος θα ειμασταν πολυ διαφορετικα αν δεν ειχαμε 2 παγκοσμιους πολεμους .
                                          Ασ σταματησουν να σφαζουν φαλαινες απο χομπι και μετα ας το παιξουν οικολογοι.

                                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • D
                                            dettol @otso last edited by

                                            @otso said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            @otso said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            Εν τω μεταξύ σε άλλες πιο σοβαρές χώρες, βλέπουμε πως πρέπει να ειναι τα πράγματα.....κάντε τώρα σύγκριση με το Ελ Βελ

                                            d795d7a0-1c58-49fd-acab-7f5119bb27b3-image.png

                                            Κρατάω τις περισσότερες από 500 θέσεις φόρτισης, την απλή διαδικασία και το ότι πάντα βρίσκεις.

                                            οι σκανδιναβοι βρισκονται σε αλλο πλανητη στο θεμα της ηλεκτροκινησης. Ειναι αδικο να προσπαθεις να μας συγκρινεις με αυτους. Βασικα ειναι αδικο να συγκρινεις οποιονδηποτε σε σχεση με αυτους 🙂

                                            Βασικα θα ηθελα μια εισβολη των ρωσων προς τα κει και καταστροφη ολων των υποδομων , να ξεκινουσαν απ την αρχη . Γιατι πολυ μας τα εχουν πρηξει .

                                            πιθανοτατα πολλοι ευρωπαιοι θα ελεγαν το ιδιο πραγμα με εμας και τους τουρκους, ειδικα την περιοδο 2012-2018 🙂

                                            εννοω απο ποτε εχουν να δουν πολεμο και κατεστραμμενα τα καλυβια τους .
                                            Ακομα και εμεις που εχουμε και ειχαμε παντα πορτελλο κρατος θα ειμασταν πολυ διαφορετικα αν δεν ειχαμε 2 παγκοσμιους πολεμους .
                                            Ασ σταματησουν να σφαζουν φαλαινες απο χομπι και μετα ας το παιξουν οικολογοι.

                                            δεν σε καταλαβαινω. Συμμετειχαν ολες οι χωρες της σκανδιναβιας στο Β ΠΠ. Δεν ειναι ελβετια

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 571
                                            • 572
                                            • 573
                                            • 574
                                            • 575
                                            • 898
                                            • 899
                                            • 573 / 899
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr