-
Εντυπωσιακό ντεμπούτο για τη ΧΙΑΟΜΙ, δύο μόλις χρόνια από την ίδρυσή του αυτοκινητιστικού της κλάδου.
Μέγεθος Τεζλα S, επιδόσεις καλύτερες από Ταυκάν τούρμπο, τιμή χαμηλότερη από Τεζλα 3, 570 αλόγατα, 2,78'' τα 0-100 και 100kwh μπαταρία για να σώσετε τον πλανήτη. -
@dstou said in Xiaomi forum:
Εντυπωσιακό ντεμπούτο για τη ΧΙΑΟΜΙ, δύο μόλις χρόνια από την ίδρυσή του αυτοκινητιστικού της κλάδου.
Μέγεθος Τεζλα S, επιδόσεις καλύτερες από Ταυκάν τούρμπο, τιμή χαμηλότερη από Τεζλα 3, 570 αλόγατα, 2,78'' τα 0-100 και 100kwh μπαταρία για να σώσετε τον πλανήτη.Κοίτα, έχω Ζιάομι κινητά εδώ και χρόνια. Αλλά δεν νομίζω ότι θα κάνουν καλύτερο 0-1000 μέτρα, ή θα στρίβουν όπως μια ηλεκτρική Πόρσε.
-
@realzeus said in Xiaomi forum:
@dstou said in Xiaomi forum:
Εντυπωσιακό ντεμπούτο για τη ΧΙΑΟΜΙ, δύο μόλις χρόνια από την ίδρυσή του αυτοκινητιστικού της κλάδου.
Μέγεθος Τεζλα S, επιδόσεις καλύτερες από Ταυκάν τούρμπο, τιμή χαμηλότερη από Τεζλα 3, 570 αλόγατα, 2,78'' τα 0-100 και 100kwh μπαταρία για να σώσετε τον πλανήτη.Κοίτα, έχω Ζιάομι κινητά εδώ και χρόνια. Αλλά δεν νομίζω ότι θα κάνουν καλύτερο 0-1000 μέτρα, ή θα στρίβουν όπως μια ηλεκτρική Πόρσε.
Ούτε ο CEO της δεν το νομίζει αυτό. Αλλά θα είναι 3% χειρότερο με το 1/3 των χρημάτων. Υποθετικά τα νούμερα αλλά πιάνεις το σκεπτικό.
-
Εντυπωσιακό το integration του κινητού στο infotainment, δεν το έχουμε ξαναδεί αυτό. Δεν ξέρω ποσο χρήσιμο είναι καθώς ήδη υπάσχουν γκρίνιες για τα android auto - CarPlay, ποσο μάλλον να έχεις όλο το κινητό στη διάθεση σου.
Ενδιαφέρον σκεπτικό επίσης αυτό του customisation με την εταιρεία να δείχνει το δρόμο προς after market λύσεις επέκτασης. Δεν έχουμε ξανά δει νομίζω κάτι τέτοιο.
Μου άρεσε η σχεδίαση, το μέγεθος προφανώς δεν είναι ιδιαίτερα βολικό αλλά υποθέτω μπήκαν ψηλά για να κατέβουν σταδιακά. Τα 800 χλμ που ποσταραν διάφοροι και εδώ στο φόρουμ προφανώς και δεν υπάρχουν καθώς είναι κατά cltc. 680 wltp, όποτε υποθέτω κανα 450αρι στα 120kmh, που και πάλι είναι καλά.
Για να δούμε!!
-
Λέγαμε ότι με τα τούρμπο τα άλογα έγιναν στραγάλια, αλλά με τα ηλεκτρικά έχουμε πάει σε άλλη πίστα πλέον.
-
@dstou said in Xiaomi forum:
Λέγαμε ότι με τα τούρμπο τα άλογα έγιναν στραγάλια, αλλά με τα ηλεκτρικά έχουμε πάει σε άλλη πίστα πλέον.
και ειναι αποριας αξιο γιατι καποιοι ευρωπαιοι κατσκευαστες (στελαντις εσενα κοιταζω) επιμενουν σε χαμηλες ιπποδυναμεις στους ηλεκτροκινητηρες
-
Οι ευρωπαίοι έχουν δυστυχώς πεθάνει.
Δεν θα μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στον πόλεμο τιμών.
Θα τους λιανίσουν οι Κινέζοι.
Εδώ τους γλεντάει ο Ελον που και αυτός θα πιεστεί.
Έχουν μάθει και σε παχυλές άνοιξες οι στελεχαρες για να ξύνουν πατσες, οι εργάτες για να πίνουν μπυρες, ο δικαιώματισμος εν γενει και γενικά ο ευρωπαϊκός τρόπος ζωής.
Η εκδίκηση του καπιταλισμού από τα κομμουνια της Κίνας. -
@iceman7 said in Xiaomi forum:
από τα κομμουνια της Κίνας.
για ολα τα άλλα συμφωνω αλλα αυτο το τελευταίο είναι λάθος.
Ουδεμία σχέση με κομμουνισμό εχει το πολίτευμα στην κίνα παρα μόνο σε ονομα και στο σφυροδρέπανο στην σημαία.
-
@dettol said in Xiaomi forum:
και ειναι αποριας αξιο γιατι καποιοι ευρωπαιοι κατσκευαστες (στελαντις εσενα κοιταζω) επιμενουν σε χαμηλες ιπποδυναμεις στους ηλεκτροκινητηρες
Πότε ήξεραν να φτιαξουν κινητήρες οι Γάλλοι για να μάθουν τώρα? Πάντα ήταν κορυφύ σε αναρτήσεις, τιμόνι και ενίοτε φρένα, αλλά σε κινητήρες χάλια μαύρα.
-
@dettol said in Xiaomi forum:
@dstou said in Xiaomi forum:
Λέγαμε ότι με τα τούρμπο τα άλογα έγιναν στραγάλια, αλλά με τα ηλεκτρικά έχουμε πάει σε άλλη πίστα πλέον.
και ειναι αποριας αξιο γιατι καποιοι ευρωπαιοι κατσκευαστες (στελαντις εσενα κοιταζω) επιμενουν σε χαμηλες ιπποδυναμεις στους ηλεκτροκινητηρες
Μεγαλύτερη ιπποδύναμη, σημαίνει μεγαλύτερη μπαταρία που θέλει σχεδιασμό από την αρχή το πάτωμα για να χωρέσει χωροταξικά.
Συν το ότι οι ευρωπαϊκοί δρόμοι δεν είναι στα μέτρα των αμερικανικών. Οπότε δεν έχεις πολύ πολυτέλεια στο μήκος/πλάτος των αυτοκινήτων σου. -
@antonakis said in Xiaomi forum:
@dettol said in Xiaomi forum:
@dstou said in Xiaomi forum:
Λέγαμε ότι με τα τούρμπο τα άλογα έγιναν στραγάλια, αλλά με τα ηλεκτρικά έχουμε πάει σε άλλη πίστα πλέον.
και ειναι αποριας αξιο γιατι καποιοι ευρωπαιοι κατσκευαστες (στελαντις εσενα κοιταζω) επιμενουν σε χαμηλες ιπποδυναμεις στους ηλεκτροκινητηρες
Μεγαλύτερη ιπποδύναμη, σημαίνει μεγαλύτερη μπαταρία που θέλει σχεδιασμό από την αρχή το πάτωμα για να χωρέσει χωροταξικά.
Συν το ότι οι ευρωπαϊκοί δρόμοι δεν είναι στα μέτρα των αμερικανικών. Οπότε δεν έχεις πολύ πολυτέλεια στο μήκος/πλάτος των αυτοκινήτων σου.ειμαι σχεδον σιγουρος, οτι στα ηλεκτροκινητα δεν ισχυει αυτο. Δηλ η καταναλωση εξαρταται απο τον οδηγο και ποσο παταει το "γκαζι" και οχι απο την ονομαστικη ισχυ του ηλεκτροκινητηρα. Αν ισχυε αυτο που λες, πχ το model s plaid, θα ειχε καταναλωση στο θεο, ακομα και στα 120km/h, κατι που δεν συμβαινει. Βλεπω πχ οτι το plaid εχει καταναλωση 20,8wh/km, που δεν ειναι πολυ. Ειναι περισσοτερο απο Μ3, αλλα αυτο οφειλεται κυριως στο αυξημενο βαρος και την αυξημενη τριβη, λογω των φαρδυτερων ελαστικων του.
-
Δεν είναι θέμα κατανάλωσης. Θέμα γνώσης είναι, ικαντοτήτων και θέλησης. Οι ευρωπάιοι τα έφτιαξαν άρπα κόλλα τα ηλεκτρικά για να μην χάσουν το τρένο. Για αυτό ειναι μέτριες υλοποιήσεις και πανάκριβες ταυτόχρονα. Βάζουμε δίπλα δίπλα ένα Αβέντζερ και ένα Τέσλα (ίδια τιμή έχουν, μην το ξεχνάμε) και γελάνε και οι πέτρες!!
-
Το παιγνίδι στους κινητήρες δεν παίζεται στην αλογοδύναμη, ή στη ροπή, ή στο βαθμό απόδοσης, γιατί όλα αυτά είναι δεδομένα για τους ηλεκτροκινητήρες από το ...1950, ακόμη και για τους ελληνικής κατασκευής που έφτιαχνε ο Βαλιάδης. Το νέο παιχνίδι είναι να χρησιμοποιεί όλο και λιγότερες σπάνιες γαίες και άλλα ειδικά υλικά.
Τα σοβαρά πεδία διαφοροποίησης είναι αν η κατασκευή είναι για 100% ηλεκτρική χρήση, ή και για υβρίδια, η μπαταρία (εξόχως), η αεροδυναμική ( το Σιαόμι έχει 0,195! συντελεστή), η χρήση ελαφρών υλικών, το λογισμικό, οι οθόνες ( δε μπίγκερ δε μπέττερ), η αυτονομία, το μπάτερυ σουάπ, ή (ψευτο)αυτόνομη οδήγηση, και η τιμή. -
@dimsabas said in Xiaomi forum:
@realzeus said in Xiaomi forum:
@dstou said in Xiaomi forum:
Εντυπωσιακό ντεμπούτο για τη ΧΙΑΟΜΙ, δύο μόλις χρόνια από την ίδρυσή του αυτοκινητιστικού της κλάδου.
Μέγεθος Τεζλα S, επιδόσεις καλύτερες από Ταυκάν τούρμπο, τιμή χαμηλότερη από Τεζλα 3, 570 αλόγατα, 2,78'' τα 0-100 και 100kwh μπαταρία για να σώσετε τον πλανήτη.Κοίτα, έχω Ζιάομι κινητά εδώ και χρόνια. Αλλά δεν νομίζω ότι θα κάνουν καλύτερο 0-1000 μέτρα, ή θα στρίβουν όπως μια ηλεκτρική Πόρσε.
Ούτε ο CEO της δεν το νομίζει αυτό. Αλλά θα είναι 3% χειρότερο με το 1/3 των χρημάτων. Υποθετικά τα νούμερα αλλά πιάνεις το σκεπτικό.
Κάτι μου λέει πως θα χτυπήσει Porsche σε τιμή model 3
-
@lap said in Xiaomi forum:
@dimsabas said in Xiaomi forum:
@realzeus said in Xiaomi forum:
@dstou said in Xiaomi forum:
Εντυπωσιακό ντεμπούτο για τη ΧΙΑΟΜΙ, δύο μόλις χρόνια από την ίδρυσή του αυτοκινητιστικού της κλάδου.
Μέγεθος Τεζλα S, επιδόσεις καλύτερες από Ταυκάν τούρμπο, τιμή χαμηλότερη από Τεζλα 3, 570 αλόγατα, 2,78'' τα 0-100 και 100kwh μπαταρία για να σώσετε τον πλανήτη.Κοίτα, έχω Ζιάομι κινητά εδώ και χρόνια. Αλλά δεν νομίζω ότι θα κάνουν καλύτερο 0-1000 μέτρα, ή θα στρίβουν όπως μια ηλεκτρική Πόρσε.
Ούτε ο CEO της δεν το νομίζει αυτό. Αλλά θα είναι 3% χειρότερο με το 1/3 των χρημάτων. Υποθετικά τα νούμερα αλλά πιάνεις το σκεπτικό.
Κάτι μου λέει πως θα χτυπήσει Porsche σε τιμή model 3
Άλλα γράφει αυτός εδώ: https://www.drive.gr/news/nea-montela/xiaomi-su7-ena-model-s-se-hrimata-model-3-oyte-eu28-hiliarika
-
@dettol said in Xiaomi forum:
@antonakis said in Xiaomi forum:
@dettol said in Xiaomi forum:
@dstou said in Xiaomi forum:
Λέγαμε ότι με τα τούρμπο τα άλογα έγιναν στραγάλια, αλλά με τα ηλεκτρικά έχουμε πάει σε άλλη πίστα πλέον.
και ειναι αποριας αξιο γιατι καποιοι ευρωπαιοι κατσκευαστες (στελαντις εσενα κοιταζω) επιμενουν σε χαμηλες ιπποδυναμεις στους ηλεκτροκινητηρες
Μεγαλύτερη ιπποδύναμη, σημαίνει μεγαλύτερη μπαταρία που θέλει σχεδιασμό από την αρχή το πάτωμα για να χωρέσει χωροταξικά.
Συν το ότι οι ευρωπαϊκοί δρόμοι δεν είναι στα μέτρα των αμερικανικών. Οπότε δεν έχεις πολύ πολυτέλεια στο μήκος/πλάτος των αυτοκινήτων σου.ειμαι σχεδον σιγουρος, οτι στα ηλεκτροκινητα δεν ισχυει αυτο. Δηλ η καταναλωση εξαρταται απο τον οδηγο και ποσο παταει το "γκαζι" και οχι απο την ονομαστικη ισχυ του ηλεκτροκινητηρα. Αν ισχυε αυτο που λες, πχ το model s plaid, θα ειχε καταναλωση στο θεο, ακομα και στα 120km/h, κατι που δεν συμβαινει. Βλεπω πχ οτι το plaid εχει καταναλωση 20,8wh/km, που δεν ειναι πολυ. Ειναι περισσοτερο απο Μ3, αλλα αυτο οφειλεται κυριως στο αυξημενο βαρος και την αυξημενη τριβη, λογω των φαρδυτερων ελαστικων του.
Μεγαλύτερη μπαταρία σε χωρητικότητα σημαίνει και μεγαλύτερη ισχύ που μπορεί να δώσει, στιγμιαία και σταθερά.
Οπότε το plaid μπορεί να δουλέψει και με την μπαταρία του βασικού 3 αν πηγαίνεις με 100, αλλά αν προσπαθήσεις να ζητήσεις την μέγιστη ισχύ του κινητήρα δεν ...
Επίσης μεγαλύτερη μπαταρία σημαίνει και μεγαλύτερο κόστος οπότε μιας και η στιγμιαία ισχύς στους ηλεκτοκινητήρες είναι εύκολη υπόθεση, δίνεις και πιο πολλά άλογα για το μάρκετινγκ. -
https://techmaniacs.gr/xiaomi-su7-xepoypoylise-se-liga-lepta-tha-skotosei-tin-tesla/
Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρίας, σε 4 λεπτά από το άνοιγμα των προπαραγγελιών, έλαβε 10.000 παραγγελίες. Στα 7 λεπτά οι παραγγελίες έφρασαν στις 20.000 και σε 27 λεπτά τις 50.000!
Ωχ ωχ ωχ!!!
-
SU7 Pro
Αυτονομία 830 χλμ. (CLTC)
Μπαταρία LFP CATL Shenxing 94,3 kWh
Αρχιτεκτονική 400V (486V)
RWD, 220 kW (300 PS), 400 Nm ροπής
Τιμή 31.500 ευρώΗ μεσαία έκδοση!!!!!
Χωρίς επιδότηση!!!
Και 20% φορολογικές επιβαρύνσεις να έχει!!!!!
Μιλάμε για κάτω από 40Κ για ένα αυτοκινητο που ξεχειλίζει από τεχνολογία και πολυτέλεια!!!
-
Εδώ δείχνουν ποιον στοχεύουν!
https://cdn.gcdata.gr/data/photos/7408f64240f7fe31bdb583598d5b3650.jpeg
80-120 σε 1.6"
Η φάση είναι
"Ξέρεις από xiaomiiiiiii;;;;;"
-
@lap said in Xiaomi forum:
Εδώ δείχνουν ποιον στοχεύουν!
https://cdn.gcdata.gr/data/photos/7408f64240f7fe31bdb583598d5b3650.jpeg
80-120 σε 1.6"
Η φάση είναι
"Ξέρεις από xiaomiiiiiii"
αυτες ειναι οι επιδοσεις της "ακριβης" εκδοσης, οχι αυτης που ανεφερες πριν
Xiaomi forum