-
@ntinaras said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@dettol said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@ntinaras said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@antonakis said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ούτε που ήξερα ότι βγάζει τέτοιο συνδυασμό η Ford.
Σα το σύστημα της Nissan φαίνεται να δουλεύει.Όλο το ζουμί είναι εδώ
Το βάρος του Ford Tourneo Custom Plug-In Hybrid είναι 2,600 κιλά (άδειο) και έτσι η επιτάχυνση των 16,5 περίπου δευτερόλεπτων για τα 100 χιλιόμετρα είναι αποδεκτή, όμως η τελική ταχύτητα που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 125 χλμ/ω θα προβληματίσει στον αυτοκινητόδρομο.Αυτα δεν εχουν οριο τα 90 ετσι κι αλλιως?
νομιζω οτι το οριο ειναι για χρηση ως cargo, για βανακι δεν νομιζω οτι υφισταται
Μηπως θεωρουνται λεωφορεια αν μεταφερουν πανω απο 7 ατομα?
Πάνω από 9 άτομα θεωρείται λεωφορείο.
-
Αυτή είναι η προσφορά από Ford Hellas που βρήκα εντελώς τυχαία και συζητάμε. Έχει εγγύηση μεχρι 09/25 δεν ξέρω αν μπορώ να την επεκτείνω μιας και το αμάξι ήταν εταιρικό. Επίσης νομίζω πως είναι το ίδιο αμάξι που είχε η Φαμπιατου γιατί είδα την ίδια πινακίδα σε βίντεο του traction, του open μιας εκπομπής και σε διάφορα άρθρα περιοδικών.
Κάποιος μου είπε μακριά από δημοσιογραφικό.
Πάντως ο Ευτυχης έχει πάρει το ιδιο σε πετρελαιο το μακρύ και είπε πως πληρώνει διοδια κανονικού ΙΧ.
Εγώ διάβασα για κόφτη στα 120km/h που όντως μου φάνηκε κάπως αλλά και πόσο να τρέχω όταν θα έχω μέσα όλη την οικογένεια. -
@parikon τα διόδια στις περισσότερες παραχωρήσεις ξεχωρίζουν οι κατηγορίες ΙΧΕ με ελαφρά φορτηγά με βάση το ύψος, αν ξεπερνά τα 2,2 μέτρα το όχημα πληρώνει σαν φορτηγάκι.
Από 2,2 μέτρα και κάτω ακόμη και φορτηγάκι να είναι πληρώνει σαν ΙΧΕ. -
Τα βανάκια μέχρι 9 θέσεις είναι ΙΧ.
Πάνω από 9 θέσεις είναι λεωφορεία/πούλμαν και βγαίνουν και ΔΧ.
-
@parikon said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Πάντως ο Ευτυχης έχει πάρει το ιδιο σε πετρελαιο το μακρύ και είπε πως πληρώνει διοδια κανονικού ΙΧ.
Εγώ διάβασα για κόφτη στα 120km/h που όντως μου φάνηκε κάπως αλλά και πόσο να τρέχω όταν θα έχω μέσα όλη την οικογένεια.Ο Μπλετσας? Χιούμορ
.
Με την οικογένεια και 130 και 140 μπορείς να πας, δεν είναι εκεί το πρόβλημα, το πρόβλημα είναι στην προσπέραση, ούτε επιτάφιο δεν θα μπορείς να προσπεράσεις και αυτό είναι επικίνδυνο.
Τι μήκος έχει το ford?
-
@yem said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ο Μπλετσας? Χιούμορ
. (Καλό)
Με την οικογένεια και 130 και 140 μπορείς να πας, δεν είναι εκεί το πρόβλημα, το πρόβλημα είναι στην προσπέραση, ούτε επιτάφιο δεν θα μπορείς να προσπεράσεις και αυτό είναι επικίνδυνο.
Τι μήκος έχει το ford?
Υποτίθεται δεν πρέπει να υπερβαίνουμε τα όρια ταχύτητας
Είναι 4.97 μήκος και 2 μέτρα ύψος. Στα 2.20 είναι το όριο για τα διόδια. Το νέο kodiaq νομίζω έχει μήκος 4.85
Πάντως και τα ηλεκτρικά στον αυτοκινητοδρομο δε θέλουν να πηγαίνουν με 140. -
@georgekn said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@parikon τα διόδια στις περισσότερες παραχωρήσεις ξεχωρίζουν οι κατηγορίες ΙΧΕ με ελαφρά φορτηγά με βάση το ύψος, αν ξεπερνά τα 2,2 μέτρα το όχημα πληρώνει σαν φορτηγάκι.
Από 2,2 μέτρα και κάτω ακόμη και φορτηγάκι να είναι πληρώνει σαν ΙΧΕ.Ναι έχεις δίκιο ήταν από τα πρώτα που έλεγξα όταν είχα δει και το tourneo connect σε 7θεσιο.
-
Σε ταξίδια το ντίζελ θα είναι σημαντικά οικονομικότερο, λόγω διαφοράς τιμής λίτρου και με πολύ μεγαλύτερη αυτονομία, χωρίς ένοια φόρτισης, αλλά μου αρέσει η ιδέα απουσίας κιβωτίου ταχυτήτων και η ησυχία στις μικρές βόλτες.
-
@parikon said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@yem said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ο Μπλετσας? Χιούμορ
. (Καλό)
Με την οικογένεια και 130 και 140 μπορείς να πας, δεν είναι εκεί το πρόβλημα, το πρόβλημα είναι στην προσπέραση, ούτε επιτάφιο δεν θα μπορείς να προσπεράσεις και αυτό είναι επικίνδυνο.
Τι μήκος έχει το ford?
Υποτίθεται δεν πρέπει να υπερβαίνουμε τα όρια ταχύτητας
Είναι 4.97 μήκος και 2 μέτρα ύψος. Στα 2.20 είναι το όριο για τα διόδια. Το νέο kodiaq νομίζω έχει μήκος 4.85
Πάντως και τα ηλεκτρικά στον αυτοκινητοδρομο δε θέλουν να πηγαίνουν με 140.Δεν είναι το θέμα τα όρια ταχύτητας. Με τέτοια τελική και τέτοια νούμερα επιτάχυνσης μια προσπέραση ακόμα και στην εθνική αρχίζει να θέλει ολόκληρο σχεδιασμό που λέει ο λόγος.
-
Δεν αξίζει. Σε αυτά τα δεδομένα Diesel
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Δεν αξίζει. Σε αυτά τα δεδομένα Diesel
Σε ποια δεδομένα;Στην κίνηση μέσα στην πόλη ή στο ταξίδι 1 με 2 φορές το χρόνο;
Ζω στην Καβάλα και πάνω από 10 χλμ εντός πόλης δύσκολο να κάνω.
Αύγουστο πήγα Χαλκιδική για 3 μέρες και το Δεκέμβριο Θεσσαλονίκη να πετάξουμε με αεροπλάνο.
Το diesel δε θέλει αυτοκινητόδρομο;
Επίσης οποιοδήποτε Diesel πάρω σε 7θεσιο αμάξι και κινειται στις συνθήκες που προανέφερα δε θα μου βγάλει προβλήματα; Δεν είχα ποτέ στην κατοχή μου Diesel και ότι έχω μάθει για DPF,ουρίες κτλ είναι από το φόρουμ. -
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Σε ταξίδια το ντίζελ θα είναι σημαντικά οικονομικότερο, λόγω διαφοράς τιμής λίτρου και με πολύ μεγαλύτερη αυτονομία, χωρίς ένοια φόρτισης, αλλά μου αρέσει η ιδέα απουσίας κιβωτίου ταχυτήτων και η ησυχία στις μικρές βόλτες.
Και μένα αυτό με έκανε να το σκεφτώ σοβαρά..Όσες φορές σβήνει στα φανάρια ο 1.2 στο 2008 λέω ουαου τι ωραία ησυχία και ηρεμία είναι αυτή.
-
@parikon said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Σε ποια δεδομένα;Στην κίνηση μέσα στην πόλη ή στο ταξίδι 1 με 2 φορές το χρόνο;
Ζω στην Καβάλα και πάνω από 10 χλμ εντός πόλης δύσκολο να κάνω.
Αύγουστο πήγα Χαλκιδική για 3 μέρες και το Δεκέμβριο Θεσσαλονίκη να πετάξουμε με αεροπλάνο.Για αυτή τη χρήση όχι μόνο δεν αξίζει το diesel αλλά καλύτερα μακριά.
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Σε ταξίδια το ντίζελ θα είναι σημαντικά οικονομικότερο, λόγω διαφοράς τιμής λίτρου και με πολύ μεγαλύτερη αυτονομία, χωρίς ένοια φόρτισης, αλλά μου αρέσει η ιδέα απουσίας κιβωτίου ταχυτήτων και η ησυχία στις μικρές βόλτες.
Πρεπει να ζυγισεις τι κανεις απο τα 2 συχνοτερα και τι ειναι σημαντικοτερο
-
-
Τι έγινε ρε παιδιά, τι μας τσαμπουνάει αυτός ο Ταβάρες;
Δεν είναι τελικά Η ΛΥΣΗ το ηλεκτρικό αυτοκίνητο; -
@bassstarlet said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Τι έγινε ρε παιδιά, τι μας τσαμπουνάει αυτός ο Ταβάρες;
Δεν είναι τελικά Η ΛΥΣΗ το ηλεκτρικό αυτοκίνητο;Για τη Stellantis σίγουρα όχι.
-
@bassstarlet said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Δεν είναι τελικά Η ΛΥΣΗ το ηλεκτρικό αυτοκίνητο;
Ποτέ δεν ήταν. Όλο ειναι απλά ένας τρόπος να αυξήσουν πωλήσεις, κέρδη, επενδύσεις και να δημιουργήσουν νέες καταναλωτικές ανάγκες. Βασική αρχή του καπιταλισμού ειναι να υπάρχει συνεχείς (και αυξανόμενη) κατανάλωση, αλλιώς καταρέει.
-
Όλα τουρλού θα βγει άραγε τιποτα;;
Μην ακούτε τους διάφορους ceo, αυτοί παίζουν με τις μετοχές της αγοράς. Να παρακολουθείτε τις τεχνολογικές εξελίξεις.
-
Πάντως περιμένω να δω τις πρώτες οικιακές και όχι μόνο ασύρματες φορτίσεις ηλεκτρικών. Υπάρχουν άραγε την Ελλάδα;;;
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά