-
......
complete with a shower, double bed......
Ωραία πράγματα !!!!
-
Kατόπιν ωρίμου σκέψεως που λέγαμε παλιά, η εκ των πρωτοπόρων της ηλεκτροκίνησης Ρενώ, εκεί που δήλωνε ότι το 2030 τα θερμικά φινίτο, τώρα μας λέει ότι θα τα συνεχίσει:
Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά της Ευρώπης, σταματώντας μέχρι τότε τις πωλήσεις μοντέλων με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου.
Ωστόσο με τις πωλήσεις των ηλεκτρικών να επιβραδύνονται, η γαλλική εταιρία άλλαξε την απόφαση της, δηλώνοντας πλέον πως θα συνεχίσει να προσφέρει υβριδικά βενζινοκίνητα μοντέλα και την επόμενη δεκαετία.Άκιο θεέ, πάρε την ΠΑΕ. Πόσο μπροστά!
-
Ευτυχώς κάποιοι κατασκευαστές προσπαθούν να οδηγήσουν τις εξελίξεις και όχι να παρασυρθούν από τις παπαριές των γραφειοκρατών της ΕΕ και του δικού μας Κούλη που θέλει να το παίξει πρωτοπόρος ,(ήθελε ηλεκτρικα το 2030,και να αλλάξουμε τους καυστήρες από ΦΑ σε πετρέλαιο άμεσα)
Να δούμε που θα κάτσει η μπίλια -
Οι κωλοτούμπες που γίνονται / θα γίνουν με τα ηλεκτρικά επειδή τα νούμερα δεν βγαίνουν στους ευρωλομπίστες και τα κεφάλια των ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών θα είναι για χρυσό ολυμπιακό μετάλλιο.
-
Και ο επόμενος και προηγούμενος POTUS δήλωσε ότι καλά τα ηλεκτρικά, αλλά έχουν μεγάλο κόστος κατασκευής και φτιάχνονται στην Κίνα, οπότε δεν θέλουμε να χάσουμε θέσεις εργασίας.
-
Φέτος έχουμε εκλογές στις ΗΠΑ και την ΕΕ.
Να δούμε που θα κάτσει η μπίλια και θα φανεί πια θα είναι η πορεία.Προσωπικά έχω μια αίσθηση ότι θα ξαναγραφεί το παραμύθι.
-
Δυστυχως τα κακομοιρα τα ηλεκτρικα εχουν γινει πεδιο πολιτικης αντιπαραθεσης τοσο στην αμερικη, οσο και στην ευρωπη (και συγκεκριμενα στην ελλαδα στην οποια ζουμε). Λες και οποιος αγοραζει ηλεκτρικο αμαξι ψηφιζει δημοκρατικους στην αμερικη ή νδ στην ελλαδα...
Οταν βγει ο τραμπ (εχω χασει καθε ελπιδα πλεον και δεν βαζω καν το "Αν") θα αλλαξουν διαφορα πραγματα και η τελευταια απο τη λιστα με τις αγωνιες μου ειναι τι θα γινει με την ηλεκτροκινηση
-
Είναι απλώς reality check.
Με 10-13% των οδηγών στις μεγάλες χώρες της Ευρώπης να έχουν χώρο στάθμευσης στο σπίτι τους (σελ 74 της έρευνας):https://publications.europa.eu/resource/cellar/2d5d968f-4f4c-4ee0-82e2-a7a136dfd187.0001.02/DOC_1
Με το 30-40% των οδηγών στις μεγάλες χώρες της ΕΕ να διαμαρτύρονται ότι δεν υπάρχουν αρκετές θέσεις στάθευσης στις πόλεις των >100.000 κατοίκων όπου ζουν ή εργάζονται, έναντι μόνο 16% στην Ούσα :
https://www.statista.com/chart/31724/share-of-respondents-who-say-there-is-not-enough-parking/
Mε τους οδηγούς να χάνουν χρόνο και χρήμα ψάχνοντας που να παρκάρουν¨:
When parking space is distributed unevenly, search traffic is increasing significantly. For example, inhabitants of Frankfurt search 41 hours per year for a parking spot, while Londoners spend an eyewatering 67 hours per year, or around a quarter of an hour per workday. Additional externalities cost the average Londoner a staggering £1,104 in wasted time, fuel, and emissions.https://www.polisnetwork.eu/article/a-parking-transition/
Εσείς θέλετε τώρα να προχωρήσει η ηλεκτροκίνηση, και μάλιστα με το στανιό και μέχρι το 2035. Αμ δε...
-
Άρα το πρόβλημα είναι ότι υπάρχουν πάρα πολλά αυτοκίνητα.
-
Η ηλεκτροκίνηση θα προχωρήσει! Όλο το θέμα τους είναι οι μπαταρίες, τίποτα άλλο!
Συνεχώς εξελίσσονται! Πρέπει να γίνει η απόσβεση στην σημερινή γενια και μετά θα έρθει η επόμενη!
Πρόσφατα ανακοινώθηκε πως η A.I ανακάλυψε μια σειρά από υποψήφια υλικά μεσα από αξιολόγηση και έρευνα 32 εκ χημικών εναλλακτικών ενώσεων που θα μειώσει κατά το 70% τη χρήση του λιθίου , αυξάνοντας την πυκνότητα τους και την μακροζωία τους μειώνοντας και το κόστος τους!
-
@antonakis said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Άρα το πρόβλημα είναι ότι υπάρχουν πάρα πολλά αυτοκίνητα.
Για να υπάρχουν εξυπηρετούν ανάγκη, μάλλον το αντίστροφο, δεν έχουν προβλεφθεί χώροι στάθμευσης όπως και σε εμάς σε πολλές συνοικίες. Το ότι προτιμούν να έχουν αμαξι και ας τους κοστίζει (χρόνο, χρήμα κλπ.) κάτι σημαίνει…
-
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Και ο επόμενος και προηγούμενος POTUS δήλωσε ότι καλά τα ηλεκτρικά, αλλά έχουν μεγάλο κόστος κατασκευής και φτιάχνονται στην Κίνα, οπότε δεν θέλουμε να χάσουμε θέσεις εργασίας.
Οι πονηροί Κινέζοι θέλουν να τα φτιάχνουν δίπλα στο Μεξικό και να τα στέλνουν στις ΗΠΑ.
Η βεντούζα έρχεται:
https://www.drive.gr/news/o-donald-trump-tha-balei-100-dasmoys-sta-kinezika-toy-mexikoyΈρχονται και αυξημενοι ευρωπαϊκοί δασμοί στα κινέζικα μέσα στο καλοκαίρι πολύ πιθανώς...
-
-

Χειροκίνητη αντλία πετρελαίου με ξεχασμένο βιοντίζελ 8 - 10 μηνών
-
Μυξα;
-
-
@dstou said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Londoners spend an eyewatering 67 hours per year, or around a quarter of an hour per workday
Έμαθα πριν χρόνια (προ brexit) για κάποιον που πούλησε διαμέρισμα στον Βόλο κι αγόρασε θέση πάρκινγκ στο Λονδίνο. Πιο πολλά λεφτά βγάζει!
-
This post is deleted! -
-
@johnny-0 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
https://www.newsauto.gr/news/mia-nea-anakalipsi-dichni-xana-to-dromo-pros-to-idrogono/
οι solid state μπαταριες της τογιοτα μου φαινονται πιο πιθανες

Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά