-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Όλα εύκολα τα βρίσκεις ρε συ Φανη!!
Δεν τα βρίσκω εύκολα...είναι εύκολα. Δεν χρειάζεται να πνιγόμαστε σε μια κουταλία νερό, ειδικά όταν υπάρχουν άνθρωποι που το έχουν ώς επάγγελμα και έχουν κάνει 100δες εγκαταστάσεις. Γιατί να παιδεύομαι εγώ και να μην το αναθέσω στον ειδικό?
όσο για το διαμέσρισμα, δεν έχει σχέση, παίρνουν από το ρολόι κατευθείαν στο γκαράζ.
Χρόνος δεν υπάρχει
Χρήμα για πέταμα δεν υπάρχει
Δύσκολα αντικειμενικά είναι τα πράγματα.
Εύκολα είναι όταν δεν κανεις τίποτα ! -
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Χρόνος δεν υπάρχει
Χρήμα για πέταμα δεν υπάρχει
Δύσκολα αντικειμενικά είναι τα πράγματα.
Εύκολα είναι όταν δεν κανεις τίποτα !Ακριβώς το ίδιο λέμε!! Όταν δεν έχεις χρόνο, αντί να ψάχνεις μόνος σου, το αναθέτεις σε ειδικό και δεν ασχολείσαι. Έρχεται, στα φτιάχνει όλα και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο και δεν χάνεις ούτε λεπτό.
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Χρόνος δεν υπάρχει
Χρήμα για πέταμα δεν υπάρχει
Δύσκολα αντικειμενικά είναι τα πράγματα.
Εύκολα είναι όταν δεν κανεις τίποτα !Ακριβώς το ίδιο λέμε!! Όταν δεν έχεις χρόνο, αντί να ψάχνεις μόνος σου, το αναθέτεις σε ειδικό και δεν ασχολείσαι. Έρχεται, στα φτιάχνει όλα και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο και δεν χάνεις ούτε λεπτό.
Μα τότε πληρώνεις πολλά
-
https://www.gocar.gr/news/feed/46221,timokatalogos_BYD_Ellada_timh_f8hnotero.html
μπηκα στο γερμανικο σαιτ και βλεπω οτι ερχονται με την ιδια ακριβως τιμη και εδω. Καλο αυτο. Αυτο εχει ενδιαφερον, διοτι αν παρουμε τις τιμες των atto/seal ως οδηγο, μπορουμε να υποθεσουμε και την τιμη του dolphin. Εκει περιμενουμε τιμη 33-34k, οπου θα κονταροχτυπηθει με το mg4.
-
Πολλά είναι ρε συ για το Δελφίνι. Όταν η Οπελ ρίχνει το corsa-e με το red editiοn κατω απο τα 25.000 και η Φιατ το 500ε το δίνει πλέον στα 21.000. Για το Seal δεν το συζηταω, περισσότερα λεφτα από το Μ3 δε το βλεπω να φτουραει.
Το δελφίνι έπρεπε να είναι 20-22000 τελική τιμή και θα πούλαγε καλά.
-
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μα τότε πληρώνεις πολλά
Δεν πληρώνεις πολλά....λιγότερα εαν δεν ξέρει και κάνεις λάθη. Αλλά δεν γίνεται να τα θέλουμε όλα δικά μας....και στο δικαστήριο μπορώ να παω χωρίς δικηγόρο για να μην πληρώσω πολλά, αλλά μάλλον θα κάνω βλακεία!!!
-
-
@johnny-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
πραγματικα αυτο ειναι scraping the bottom of the barrel, τι αλλο θα σκεφτουν;
Ωραια, βαζεις τον φορτιστη σε ξεχωριστο ssid και ξεμπερδεψες. neeeeeext! -
Κι όμως, ο κίνδυνος είναι υπαρκτός και μεγάλος και οι άνθρωποι εξηγούν το γιατί. Είναι σαν να αφήνεις το PC στην αυλή το βράδυ... και δώσανε και παραδείγματα που μπορούσαν να έχουν πρόσβαση μόνο ξέροντας το serial number που αναγραφόταν στο κουτί.
Κι αλήθεια σαν παράδειγμα, πιστεύεις ότι το απλό που λες, το να κάνεις ένα ξεχωριστό ssid για να συνδέσεις τον φορτιστή, είναι κάτι που θα το σκεφτεί και θα μπορεί να το κάνει πάνω απ το 5-10% των χρηστών; -
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Κι όμως, ο κίνδυνος είναι υπαρκτός και μεγάλος και οι άνθρωποι εξηγούν το γιατί. Είναι σαν να αφήνεις το PC στην αυλή το βράδυ... και δώσανε και παραδείγματα που μπορούσαν να έχουν πρόσβαση μόνο ξέροντας το serial number που αναγραφόταν στο κουτί.
Κι αλήθεια σαν παράδειγμα, πιστεύεις ότι το απλό που λες, το να κάνεις ένα ξεχωριστό ssid για να συνδέσεις τον φορτιστή, είναι κάτι που θα το σκεφτεί και θα μπορεί να το κάνει πάνω απ το 5-10% των χρηστών;Το 90% των χρηστών δεν αλλάζει το WiFi password και μένει με το default του modem του παρόχου. Δεν μπορώ να κάνω κάτι για αυτούς και δεν έχει καμμία σχέση με ηλεκτρικά αυτοκίνητα η όλη φάση.
Ο ισχυρισμός του βίντεο είναι θεωρητικά σωστός για συγκεκριμένο μοντέλο φορτιστη (που δεν τον έχω υπόψιν μου), αλλά πρακτικά τρέχα γύρευε. Να είχε βρει κάποια πίσω πόρτα για τα wallboxes της τεσλα (που είναι 1-2 τύποι και τα πουλάει τα ίδια σε παγκόσμιο επίπεδο), να το συζητούσαμε.
Αλλά όπως τα λέει το βίντεο, κλαιν μάιν -
Αστους να λένε ...
Ψάχνουν για ειδήσεις στις άκρες του κόσμου
σαν εκείνη που έκανε όπισθεν και έπεσε στην λίμνη
τώρα βρήκαν την "πίσω" πόρτα που αν μπεις στην αυλή του άλλου στις ΗΠΑ ακάλεστος θα σε γεμίσει κουμπότρυπεςΘα τους μείνει μόνο η χαρά
3-4 φορές τον χρόνο τα τριήμερα να βλέπουν κάποιον πρωτάρη με EV στα πάρκινγκ των ΣΕΑ να αγχώνεται... και να ποστάρουνκαι εγω δεν εχω τώρα το χρήμα για ηλεκτρικό αλλα δεν τα υποτιμώ - σνομπάρω ...
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ο ισχυρισμός του βίντεο είναι θεωρητικά σωστός για συγκεκριμένο μοντέλο φορτιστη (που δεν τον έχω υπόψιν μου), αλλά πρακτικά τρέχα γύρευε. Να είχε βρει κάποια πίσω πόρτα για τα wallboxes της τεσλα (που είναι 1-2 τύποι και τα πουλάει τα ίδια σε παγκόσμιο επίπεδο), να το συζητούσαμε.
Το αστείο είναι ότι υπάρχουν εκατοντάδες άλλες συσκευές μέσα στα σπίτια που συνδέονται στο wifi και είναι τεράστιες τρύπες ασφαλείας.
Κάμερες, σκούπες, ψυγεία κλπ κλπ... (Μη πιάσουμε αυτά που συνδέονται σε server Κίνας.) -
@monman2 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
3-4 φορές τον χρόνο τα τριήμερα να βλέπουν κάποιον πρωτάρη με EV στα πάρκινγκ των ΣΕΑ να αγχώνεται... και να ποστάρουν
οντως συμβαινουν και αυτα. Εχει τυχει μπροστα μου να ερθει να φορτισει καποιος στην αταλαντη, ο οποιος ηρθε κατευθειαν απο την παραλαβη του model S του. Δεν ειχε συνδεσει καρτες, account, τιποτα. Ελεος δηλαδη. Πανε βρε ανθρωπε μια πρωτα στο golden hall να δεις πως γινεται το ολο σκηνικο και μετα φυγε για ταξιδι.
Ο argyn δεν ξερω αν τους ειδε να αγχωνονται ή αν αγχωθηκε αυτος με τις λασπες και εκοψε λασπη
-
@jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πολλά είναι ρε συ για το Δελφίνι. Όταν η Οπελ ρίχνει το corsa-e με το red editiοn κατω απο τα 25.000 και η Φιατ το 500ε το δίνει πλέον στα 21.000. Για το Seal δεν το συζηταω, περισσότερα λεφτα από το Μ3 δε το βλεπω να φτουραει.
Το δελφίνι έπρεπε να είναι 20-22000 τελική τιμή και θα πούλαγε καλά.
Που ειδες αυτες τις τιμες?
κατι 40ρια βλεπω -
Φιατ εβγαλε ανακοινωση προ ημερων εδω ελλαδα. Οπελ προς το παρον μονο στην υπολοιπη ευρωπη το χει βγαλει, αναμενεται και εδω πιστευω.
-
@jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Φιατ εβγαλε ανακοινωση προ ημερων εδω ελλαδα. Οπελ προς το παρον μονο στην υπολοιπη ευρωπη το χει βγαλει, αναμενεται και εδω πιστευω.
Αυτές τις υπολογίζετε ως τιμές πριν ή μετά την όποια επιδότηση;
-
Μετα. Νταξει δεν ειναι ασχημα ηλεκτρικο φιατακι σε αυτη την τιμη.
-
Θα έρθει το νέο Πάντα, φτηνότερο από το νέο C3, δηλαδή αν ισχύουν οι επιδοτήσεις λίγο πάνω από τα 15000.
-
Το νέο πάντα φαίνεται πολύ καλο! Αλλά το θερμικό προς το παρόν.
-
Πάντως εγώ πιστεύω ότι η κυβέρνηση έπρεπε να το πάει το θέμα των επιδοτήσεων όπως στη Γαλλία. Επιδοτείται μια μηνιαία τιμή χρήσης του αυτοκινήτου και για τα χαμηλότερα εισοδηματικά στρώματα φτάνει γύρω στα 100 ευρώ/μήνα.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης