Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Χειρότερα αυτοκίνητα
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Χειρότερα αυτοκίνητα
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 5 / 8
    Περί αυτοκίνησης
    39
    150
    5771
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • gatoz
      gatoz @teo-mak last edited by

      @teo-mak said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

      @piliourits said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

      @teo-mak said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

      Τα Χόντα, αλλά και τα Subaru πάντα ήταν ακριβά αυτοκίνητα.

      Μα ο γάτος μίλησε για Χοντα, Μάζντα και αυτής της κατηγορίας τα όντως εξαιρετικά (ειδικά για την εποχή τους με τα ευρωπαϊκά 8βαλβιδα των 75 ίππων) γιαπωνέζικα, που ήταν και παραμένουν στο άνω άκρο τιμής, κοντά στα αντίστοιχα μπεμβε και άουντι, με ανταλλακτικά ίσως ακόμη ακριβότερα.
      Δεν νομίζω να εννοούσε τις κορολες, τα Σουίφτ και τα Αλμέρα...

      Το μοναδικό Χόντα που μπορεί κανείς να πει πριμιο,ήταν και είναι το Accord. Τα σιβικ εκείνης της εποχής ήταν ψαροκασελες.

      τα σιβικ εκεινης της εποχης ειχανε βιτεκ και 160 αλογα στα 1600
      να δεις κατι ψαροκασελες που κυκλοφορουνε ακομη και με 500000km δεν παθαινουνε τιποτε και ειναι και κουκλες....

      #milf-a-man

      T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        teo-mak @gatoz last edited by

        @gatoz said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

        @teo-mak said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

        @piliourits said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

        @teo-mak said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

        Τα Χόντα, αλλά και τα Subaru πάντα ήταν ακριβά αυτοκίνητα.

        Μα ο γάτος μίλησε για Χοντα, Μάζντα και αυτής της κατηγορίας τα όντως εξαιρετικά (ειδικά για την εποχή τους με τα ευρωπαϊκά 8βαλβιδα των 75 ίππων) γιαπωνέζικα, που ήταν και παραμένουν στο άνω άκρο τιμής, κοντά στα αντίστοιχα μπεμβε και άουντι, με ανταλλακτικά ίσως ακόμη ακριβότερα.
        Δεν νομίζω να εννοούσε τις κορολες, τα Σουίφτ και τα Αλμέρα...

        Το μοναδικό Χόντα που μπορεί κανείς να πει πριμιο,ήταν και είναι το Accord. Τα σιβικ εκείνης της εποχής ήταν ψαροκασελες.

        τα σιβικ εκεινης της εποχης ειχανε βιτεκ και 160 αλογα στα 1600
        να δεις κατι ψαροκασελες που κυκλοφορουνε ακομη και με 500000km δεν παθαινουνε τιποτε και ειναι και κουκλες....

        Το αυτοκίνητο δεν είναι μόνο το μοτέρ.
        Τα συγκεκριμένα ήταν πεζοδρομιοκυνηγοι.
        Για να τα κάνεις να στρίψουν ήθελαν χρήμα.
        Η εποχή των 90's ήταν καθαρά γαλλική υπόθεση στο θέμα οδικής συμπεριφοράς.

        gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 6
        • gatoz
          gatoz @teo-mak last edited by

          @teo-mak said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

          @gatoz said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

          @teo-mak said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

          @piliourits said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

          @teo-mak said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

          Τα Χόντα, αλλά και τα Subaru πάντα ήταν ακριβά αυτοκίνητα.

          Μα ο γάτος μίλησε για Χοντα, Μάζντα και αυτής της κατηγορίας τα όντως εξαιρετικά (ειδικά για την εποχή τους με τα ευρωπαϊκά 8βαλβιδα των 75 ίππων) γιαπωνέζικα, που ήταν και παραμένουν στο άνω άκρο τιμής, κοντά στα αντίστοιχα μπεμβε και άουντι, με ανταλλακτικά ίσως ακόμη ακριβότερα.
          Δεν νομίζω να εννοούσε τις κορολες, τα Σουίφτ και τα Αλμέρα...

          Το μοναδικό Χόντα που μπορεί κανείς να πει πριμιο,ήταν και είναι το Accord. Τα σιβικ εκείνης της εποχής ήταν ψαροκασελες.

          τα σιβικ εκεινης της εποχης ειχανε βιτεκ και 160 αλογα στα 1600
          να δεις κατι ψαροκασελες που κυκλοφορουνε ακομη και με 500000km δεν παθαινουνε τιποτε και ειναι και κουκλες....

          Το αυτοκίνητο δεν είναι μόνο το μοτέρ.
          Τα συγκεκριμένα ήταν πεζοδρομιοκυνηγοι.
          Για να τα κάνεις να στρίψουν ήθελαν χρήμα.
          Η εποχή των 90's ήταν καθαρά γαλλική υπόθεση στο θέμα οδικής συμπεριφοράς.

          γαλλικη υποθεση δεν ητανε ποτες
          με το 323 εβαζα τη θεση του καθε ξαρα, σε οποιαδηποτε στροφοδιαδρομη μια και στις ευθειες ουτως ή αλλως δεν με εβλεπαν. ναι τα ξαρα που σκορπισαν σε ελαχιστα χρονια.
          ο σιβικας ηταν αμαξαρα, παναφρη και πυραυλος. με ελαχιστα εστριβε σαν καρτ.

          #milf-a-man

          Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • Chrisk6
            Chrisk6 @gatoz last edited by

            @gatoz said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

            @teo-mak said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

            @gatoz said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

            @teo-mak said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

            @piliourits said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

            @teo-mak said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

            Τα Χόντα, αλλά και τα Subaru πάντα ήταν ακριβά αυτοκίνητα.

            Μα ο γάτος μίλησε για Χοντα, Μάζντα και αυτής της κατηγορίας τα όντως εξαιρετικά (ειδικά για την εποχή τους με τα ευρωπαϊκά 8βαλβιδα των 75 ίππων) γιαπωνέζικα, που ήταν και παραμένουν στο άνω άκρο τιμής, κοντά στα αντίστοιχα μπεμβε και άουντι, με ανταλλακτικά ίσως ακόμη ακριβότερα.
            Δεν νομίζω να εννοούσε τις κορολες, τα Σουίφτ και τα Αλμέρα...

            Το μοναδικό Χόντα που μπορεί κανείς να πει πριμιο,ήταν και είναι το Accord. Τα σιβικ εκείνης της εποχής ήταν ψαροκασελες.

            τα σιβικ εκεινης της εποχης ειχανε βιτεκ και 160 αλογα στα 1600
            να δεις κατι ψαροκασελες που κυκλοφορουνε ακομη και με 500000km δεν παθαινουνε τιποτε και ειναι και κουκλες....

            Το αυτοκίνητο δεν είναι μόνο το μοτέρ.
            Τα συγκεκριμένα ήταν πεζοδρομιοκυνηγοι.
            Για να τα κάνεις να στρίψουν ήθελαν χρήμα.
            Η εποχή των 90's ήταν καθαρά γαλλική υπόθεση στο θέμα οδικής συμπεριφοράς.

            γαλλικη υποθεση δεν ητανε ποτες
            με το 323 εβαζα τη θεση του καθε ξαρα, σε οποιαδηποτε στροφοδιαδρομη μια και στις ευθειες ουτως ή αλλως δεν με εβλεπαν. ναι τα ξαρα που σκορπισαν σε ελαχιστα χρονια.
            ο σιβικας ηταν αμαξαρα, παναφρη και πυραυλος. με ελαχιστα εστριβε σαν καρτ.

            Κατσε ρε συ γατε...
            106/306 δινανε ρεστα στο στριψιμο. Ενα bistein λιγο κουρδισμα και εκανες παπαδες.
            Επισης και το ξαρα (μιας και που υπαρχει ακομα στην κατοχη μας 20 χρονια μετα 1.6 VTS) . Με χοντρομπουκαλη κιτρινη και φαντασου μαμα ελατηρια...ακομα και παει τρενο.

            Mε CRX φιλου καναμε βολτες αλλα απο στριψιμο δεν...ειχε τον αστριφτο που λεμε. Ειχε φαει τετακε χωρις να καταλαβει τι εγινε.
            Εχουμε στρωσει πολυ ελαστικο στα λιμανακια με γαλλικα. προ 20ετιας στην χρυση εποχη. 😂
            Με 323 (του 81 😀 ) εχω κανει πολλες κηδειες στο πεταλο...ματσουντα!!

            cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 7
            • cirus
              cirus @Chrisk6 last edited by cirus

              @chrisk6 said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

              @gatoz said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

              @teo-mak said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

              @gatoz said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

              @teo-mak said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

              @piliourits said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

              @teo-mak said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

              Τα Χόντα, αλλά και τα Subaru πάντα ήταν ακριβά αυτοκίνητα.

              Μα ο γάτος μίλησε για Χοντα, Μάζντα και αυτής της κατηγορίας τα όντως εξαιρετικά (ειδικά για την εποχή τους με τα ευρωπαϊκά 8βαλβιδα των 75 ίππων) γιαπωνέζικα, που ήταν και παραμένουν στο άνω άκρο τιμής, κοντά στα αντίστοιχα μπεμβε και άουντι, με ανταλλακτικά ίσως ακόμη ακριβότερα.
              Δεν νομίζω να εννοούσε τις κορολες, τα Σουίφτ και τα Αλμέρα...

              Το μοναδικό Χόντα που μπορεί κανείς να πει πριμιο,ήταν και είναι το Accord. Τα σιβικ εκείνης της εποχής ήταν ψαροκασελες.

              τα σιβικ εκεινης της εποχης ειχανε βιτεκ και 160 αλογα στα 1600
              να δεις κατι ψαροκασελες που κυκλοφορουνε ακομη και με 500000km δεν παθαινουνε τιποτε και ειναι και κουκλες....

              Το αυτοκίνητο δεν είναι μόνο το μοτέρ.
              Τα συγκεκριμένα ήταν πεζοδρομιοκυνηγοι.
              Για να τα κάνεις να στρίψουν ήθελαν χρήμα.
              Η εποχή των 90's ήταν καθαρά γαλλική υπόθεση στο θέμα οδικής συμπεριφοράς.

              γαλλικη υποθεση δεν ητανε ποτες
              με το 323 εβαζα τη θεση του καθε ξαρα, σε οποιαδηποτε στροφοδιαδρομη μια και στις ευθειες ουτως ή αλλως δεν με εβλεπαν. ναι τα ξαρα που σκορπισαν σε ελαχιστα χρονια.
              ο σιβικας ηταν αμαξαρα, παναφρη και πυραυλος. με ελαχιστα εστριβε σαν καρτ.

              Επισης και το ξαρα (μιας και που υπαρχει ακομα στην κατοχη μας 20 χρονια μετα 1.6 VTS) . Με χοντρομπουκαλη κιτρινη και φαντασου μαμα ελατηρια...ακομα και παει τρενο.

              Το ξαρα παίζει και να πάει πιο καλά στις στροφές από την ευθεία χχαχαχαχ

              μιλάμε για τρομερο αμάξι ειδικα για τότε που φτιάχθηκε. Εκπληκτικο πραγματικά

              Το μόνο που θα με ενοχλουσε στο να εχω αυτό το αμάξι είναι ότι ήταν μπατσικό

              ετσι αποφάσισα να πάρω το octavia αργότερα 🤣 🤣 🤣 🤣 και να με φωνάζουν ταρίφα

              Cirus the virus

              Chrisk6 elteo 2 Replies Last reply Reply Quote 6
              • Chrisk6
                Chrisk6 @cirus last edited by

                @cirus said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

                @chrisk6 said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

                @gatoz said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

                @teo-mak said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

                @gatoz said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

                @teo-mak said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

                @piliourits said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

                @teo-mak said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

                Τα Χόντα, αλλά και τα Subaru πάντα ήταν ακριβά αυτοκίνητα.

                Μα ο γάτος μίλησε για Χοντα, Μάζντα και αυτής της κατηγορίας τα όντως εξαιρετικά (ειδικά για την εποχή τους με τα ευρωπαϊκά 8βαλβιδα των 75 ίππων) γιαπωνέζικα, που ήταν και παραμένουν στο άνω άκρο τιμής, κοντά στα αντίστοιχα μπεμβε και άουντι, με ανταλλακτικά ίσως ακόμη ακριβότερα.
                Δεν νομίζω να εννοούσε τις κορολες, τα Σουίφτ και τα Αλμέρα...

                Το μοναδικό Χόντα που μπορεί κανείς να πει πριμιο,ήταν και είναι το Accord. Τα σιβικ εκείνης της εποχής ήταν ψαροκασελες.

                τα σιβικ εκεινης της εποχης ειχανε βιτεκ και 160 αλογα στα 1600
                να δεις κατι ψαροκασελες που κυκλοφορουνε ακομη και με 500000km δεν παθαινουνε τιποτε και ειναι και κουκλες....

                Το αυτοκίνητο δεν είναι μόνο το μοτέρ.
                Τα συγκεκριμένα ήταν πεζοδρομιοκυνηγοι.
                Για να τα κάνεις να στρίψουν ήθελαν χρήμα.
                Η εποχή των 90's ήταν καθαρά γαλλική υπόθεση στο θέμα οδικής συμπεριφοράς.

                γαλλικη υποθεση δεν ητανε ποτες
                με το 323 εβαζα τη θεση του καθε ξαρα, σε οποιαδηποτε στροφοδιαδρομη μια και στις ευθειες ουτως ή αλλως δεν με εβλεπαν. ναι τα ξαρα που σκορπισαν σε ελαχιστα χρονια.
                ο σιβικας ηταν αμαξαρα, παναφρη και πυραυλος. με ελαχιστα εστριβε σαν καρτ.

                Επισης και το ξαρα (μιας και που υπαρχει ακομα στην κατοχη μας 20 χρονια μετα 1.6 VTS) . Με χοντρομπουκαλη κιτρινη και φαντασου μαμα ελατηρια...ακομα και παει τρενο.

                Το ξαρα παίζει και να πάει πιο καλά στις στροφές από την ευθεία χχαχαχαχ

                μιλάμε για τρομερο αμάξι ειδικα για τότε που φτιάχθηκε. Εκπληκτικο πραγματικά

                Το μοτερ του ειναι απλα οκ. Για 1.6 της τοτε εποχης ηταν αξιοπρεπεστατο. Δεν ηταν σαξοραλο προφανως.
                Ειχε πραγμα να ασχοληθεις αν ηθελες για να το μπουσταρεις αλλα δεν μπορουσα και δεν ηθελα να ασχοληθω.
                Βλεπεις οι 2 τροχοι με συγκινουν ακομα περισσοτερο.
                Αλλα απο στριψιμο...εχω παρει στο κατοπι παρεα μοτο σε κατεβασια απο Σαλονικη και σε Βελεστινο/Μαρτινο να μπαινει με κατι 180αρες-200αρες (4η κοφτη στα ~195) και να με κοιτανε οι αλλοι και να απορουν... 😂
                Προφανως ηθελες ολο το οδοστρωμα να μην βρεθεις απεναντι αλλα εκει το ατιμο.
                Απλα ηθελε κουρδισμα πισω απο μαμα. Κριμα να μην ηταν το 2λιτρο...μετα 167.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • C
                  civil357 last edited by

                  Υπάρχει και μία θεωρεία ότι τα τότε civic υπέφεραν πάρα πολύ και στα φρένα εκτός της τάσης τους για υποστροφή ( μπορεί και να λανθάνω...).

                  Οπότε ναι είχαν τέλειο συνδυασμό κιβωτίου - κινητήρα, στα υπόλοιπα όμως;

                  Επίσης το civic απέναντί του δεν είχε τα σαξόραλλα ( άλλο τι γίνονταν στα ελληνικά κοντροστέκια,που ποτέ δε τα συμπάθησα) , αλλά τα 306 , zx, 19 και λοιπά, πολύ σοβαρά κατασκευάσματα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • fanis75
                    fanis75 moderator last edited by fanis75

                    Το Σιβίκ άρχισε να στρίβει μετά την 8η γενιά του. Μέχρι τότε βάρκα/γυαλός.

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • I
                      ilias-a last edited by

                      Civic και crx δεν εστριβαν με μαμα αναρτηση, ο Γαλλος ηταν πολυ καλος, ακολουθουσε ο Ιταλος και μετα ο Γερμανος, αλλα απο αξιοπιστια τα αυτοκινητα τους ηταν αθλια ακομα και με τα λιγοστα καλουδια εκεινης της εποχης, επισης αθλιος ηταν ο Ιαπωνας στα φωτα του.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • elteo
                        elteo @cirus last edited by

                        @cirus said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

                        @chrisk6 said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

                        @gatoz said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

                        @teo-mak said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

                        @gatoz said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

                        @teo-mak said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

                        @piliourits said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

                        @teo-mak said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

                        Τα Χόντα, αλλά και τα Subaru πάντα ήταν ακριβά αυτοκίνητα.

                        Μα ο γάτος μίλησε για Χοντα, Μάζντα και αυτής της κατηγορίας τα όντως εξαιρετικά (ειδικά για την εποχή τους με τα ευρωπαϊκά 8βαλβιδα των 75 ίππων) γιαπωνέζικα, που ήταν και παραμένουν στο άνω άκρο τιμής, κοντά στα αντίστοιχα μπεμβε και άουντι, με ανταλλακτικά ίσως ακόμη ακριβότερα.
                        Δεν νομίζω να εννοούσε τις κορολες, τα Σουίφτ και τα Αλμέρα...

                        Το μοναδικό Χόντα που μπορεί κανείς να πει πριμιο,ήταν και είναι το Accord. Τα σιβικ εκείνης της εποχής ήταν ψαροκασελες.

                        τα σιβικ εκεινης της εποχης ειχανε βιτεκ και 160 αλογα στα 1600
                        να δεις κατι ψαροκασελες που κυκλοφορουνε ακομη και με 500000km δεν παθαινουνε τιποτε και ειναι και κουκλες....

                        Το αυτοκίνητο δεν είναι μόνο το μοτέρ.
                        Τα συγκεκριμένα ήταν πεζοδρομιοκυνηγοι.
                        Για να τα κάνεις να στρίψουν ήθελαν χρήμα.
                        Η εποχή των 90's ήταν καθαρά γαλλική υπόθεση στο θέμα οδικής συμπεριφοράς.

                        γαλλικη υποθεση δεν ητανε ποτες
                        με το 323 εβαζα τη θεση του καθε ξαρα, σε οποιαδηποτε στροφοδιαδρομη μια και στις ευθειες ουτως ή αλλως δεν με εβλεπαν. ναι τα ξαρα που σκορπισαν σε ελαχιστα χρονια.
                        ο σιβικας ηταν αμαξαρα, παναφρη και πυραυλος. με ελαχιστα εστριβε σαν καρτ.

                        Επισης και το ξαρα (μιας και που υπαρχει ακομα στην κατοχη μας 20 χρονια μετα 1.6 VTS) . Με χοντρομπουκαλη κιτρινη και φαντασου μαμα ελατηρια...ακομα και παει τρενο.

                        Το ξαρα παίζει και να πάει πιο καλά στις στροφές από την ευθεία χχαχαχαχ

                        μιλάμε για τρομερο αμάξι ειδικα για τότε που φτιάχθηκε. Εκπληκτικο πραγματικά

                        Το μόνο που θα με ενοχλουσε στο να εχω αυτό το αμάξι είναι ότι ήταν μπατσικό

                        ετσι αποφάσισα να πάρω το octavia αργότερα 🤣 🤣 🤣 🤣 και να με φωνάζουν ταρίφα

                        ταρίφα?🤣

                        alt text

                        alt text

                        cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • cirus
                          cirus @elteo last edited by cirus

                          @elteo said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

                          @cirus said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

                          @chrisk6 said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

                          @gatoz said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

                          @teo-mak said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

                          @gatoz said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

                          @teo-mak said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

                          @piliourits said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

                          @teo-mak said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

                          Τα Χόντα, αλλά και τα Subaru πάντα ήταν ακριβά αυτοκίνητα.

                          Μα ο γάτος μίλησε για Χοντα, Μάζντα και αυτής της κατηγορίας τα όντως εξαιρετικά (ειδικά για την εποχή τους με τα ευρωπαϊκά 8βαλβιδα των 75 ίππων) γιαπωνέζικα, που ήταν και παραμένουν στο άνω άκρο τιμής, κοντά στα αντίστοιχα μπεμβε και άουντι, με ανταλλακτικά ίσως ακόμη ακριβότερα.
                          Δεν νομίζω να εννοούσε τις κορολες, τα Σουίφτ και τα Αλμέρα...

                          Το μοναδικό Χόντα που μπορεί κανείς να πει πριμιο,ήταν και είναι το Accord. Τα σιβικ εκείνης της εποχής ήταν ψαροκασελες.

                          τα σιβικ εκεινης της εποχης ειχανε βιτεκ και 160 αλογα στα 1600
                          να δεις κατι ψαροκασελες που κυκλοφορουνε ακομη και με 500000km δεν παθαινουνε τιποτε και ειναι και κουκλες....

                          Το αυτοκίνητο δεν είναι μόνο το μοτέρ.
                          Τα συγκεκριμένα ήταν πεζοδρομιοκυνηγοι.
                          Για να τα κάνεις να στρίψουν ήθελαν χρήμα.
                          Η εποχή των 90's ήταν καθαρά γαλλική υπόθεση στο θέμα οδικής συμπεριφοράς.

                          γαλλικη υποθεση δεν ητανε ποτες
                          με το 323 εβαζα τη θεση του καθε ξαρα, σε οποιαδηποτε στροφοδιαδρομη μια και στις ευθειες ουτως ή αλλως δεν με εβλεπαν. ναι τα ξαρα που σκορπισαν σε ελαχιστα χρονια.
                          ο σιβικας ηταν αμαξαρα, παναφρη και πυραυλος. με ελαχιστα εστριβε σαν καρτ.

                          Επισης και το ξαρα (μιας και που υπαρχει ακομα στην κατοχη μας 20 χρονια μετα 1.6 VTS) . Με χοντρομπουκαλη κιτρινη και φαντασου μαμα ελατηρια...ακομα και παει τρενο.

                          Το ξαρα παίζει και να πάει πιο καλά στις στροφές από την ευθεία χχαχαχαχ

                          μιλάμε για τρομερο αμάξι ειδικα για τότε που φτιάχθηκε. Εκπληκτικο πραγματικά

                          Το μόνο που θα με ενοχλουσε στο να εχω αυτό το αμάξι είναι ότι ήταν μπατσικό

                          ετσι αποφάσισα να πάρω το octavia αργότερα 🤣 🤣 🤣 🤣 και να με φωνάζουν ταρίφα

                          ταρίφα?🤣

                          ε καλά λίγα ήταν τα μπατσικα octavia σε σχεση με τα ταξι και με τα ξαρα που ήταν απειρα

                          και αλλα αμάξια έχουν γίνει μπατσικα 308 κτλ αλλα δεν πλησιάζουν σε αριθμο τα ξαρα που υπήρχαν τότε

                          Cirus the virus

                          elteo 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • elteo
                            elteo @cirus last edited by

                            @cirus said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

                            @elteo said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

                            @cirus said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

                            @chrisk6 said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

                            @gatoz said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

                            @teo-mak said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

                            @gatoz said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

                            @teo-mak said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

                            @piliourits said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

                            @teo-mak said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

                            Τα Χόντα, αλλά και τα Subaru πάντα ήταν ακριβά αυτοκίνητα.

                            Μα ο γάτος μίλησε για Χοντα, Μάζντα και αυτής της κατηγορίας τα όντως εξαιρετικά (ειδικά για την εποχή τους με τα ευρωπαϊκά 8βαλβιδα των 75 ίππων) γιαπωνέζικα, που ήταν και παραμένουν στο άνω άκρο τιμής, κοντά στα αντίστοιχα μπεμβε και άουντι, με ανταλλακτικά ίσως ακόμη ακριβότερα.
                            Δεν νομίζω να εννοούσε τις κορολες, τα Σουίφτ και τα Αλμέρα...

                            Το μοναδικό Χόντα που μπορεί κανείς να πει πριμιο,ήταν και είναι το Accord. Τα σιβικ εκείνης της εποχής ήταν ψαροκασελες.

                            τα σιβικ εκεινης της εποχης ειχανε βιτεκ και 160 αλογα στα 1600
                            να δεις κατι ψαροκασελες που κυκλοφορουνε ακομη και με 500000km δεν παθαινουνε τιποτε και ειναι και κουκλες....

                            Το αυτοκίνητο δεν είναι μόνο το μοτέρ.
                            Τα συγκεκριμένα ήταν πεζοδρομιοκυνηγοι.
                            Για να τα κάνεις να στρίψουν ήθελαν χρήμα.
                            Η εποχή των 90's ήταν καθαρά γαλλική υπόθεση στο θέμα οδικής συμπεριφοράς.

                            γαλλικη υποθεση δεν ητανε ποτες
                            με το 323 εβαζα τη θεση του καθε ξαρα, σε οποιαδηποτε στροφοδιαδρομη μια και στις ευθειες ουτως ή αλλως δεν με εβλεπαν. ναι τα ξαρα που σκορπισαν σε ελαχιστα χρονια.
                            ο σιβικας ηταν αμαξαρα, παναφρη και πυραυλος. με ελαχιστα εστριβε σαν καρτ.

                            Επισης και το ξαρα (μιας και που υπαρχει ακομα στην κατοχη μας 20 χρονια μετα 1.6 VTS) . Με χοντρομπουκαλη κιτρινη και φαντασου μαμα ελατηρια...ακομα και παει τρενο.

                            Το ξαρα παίζει και να πάει πιο καλά στις στροφές από την ευθεία χχαχαχαχ

                            μιλάμε για τρομερο αμάξι ειδικα για τότε που φτιάχθηκε. Εκπληκτικο πραγματικά

                            Το μόνο που θα με ενοχλουσε στο να εχω αυτό το αμάξι είναι ότι ήταν μπατσικό

                            ετσι αποφάσισα να πάρω το octavia αργότερα 🤣 🤣 🤣 🤣 και να με φωνάζουν ταρίφα

                            ταρίφα?🤣

                            ε καλά λίγα ήταν τα μπατσικα octavia σε σχεση με τα ταξι και με τα ξαρα που ήταν απειρα

                            και αλλα αμάξια έχουν γίνει μπατσικα 308 κτλ αλλα δεν πλησιάζουν σε αριθμο τα ξαρα που υπήρχαν τότε

                            που ζεις? ήταν σεβαστός ο αριθμός των Octavia. Πάντως όχι λίγα.

                            cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • cirus
                              cirus @elteo last edited by cirus

                              @elteo said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

                              @cirus said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

                              @elteo said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

                              @cirus said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

                              @chrisk6 said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

                              @gatoz said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

                              @teo-mak said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

                              @gatoz said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

                              @teo-mak said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

                              @piliourits said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

                              @teo-mak said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

                              Τα Χόντα, αλλά και τα Subaru πάντα ήταν ακριβά αυτοκίνητα.

                              Μα ο γάτος μίλησε για Χοντα, Μάζντα και αυτής της κατηγορίας τα όντως εξαιρετικά (ειδικά για την εποχή τους με τα ευρωπαϊκά 8βαλβιδα των 75 ίππων) γιαπωνέζικα, που ήταν και παραμένουν στο άνω άκρο τιμής, κοντά στα αντίστοιχα μπεμβε και άουντι, με ανταλλακτικά ίσως ακόμη ακριβότερα.
                              Δεν νομίζω να εννοούσε τις κορολες, τα Σουίφτ και τα Αλμέρα...

                              Το μοναδικό Χόντα που μπορεί κανείς να πει πριμιο,ήταν και είναι το Accord. Τα σιβικ εκείνης της εποχής ήταν ψαροκασελες.

                              τα σιβικ εκεινης της εποχης ειχανε βιτεκ και 160 αλογα στα 1600
                              να δεις κατι ψαροκασελες που κυκλοφορουνε ακομη και με 500000km δεν παθαινουνε τιποτε και ειναι και κουκλες....

                              Το αυτοκίνητο δεν είναι μόνο το μοτέρ.
                              Τα συγκεκριμένα ήταν πεζοδρομιοκυνηγοι.
                              Για να τα κάνεις να στρίψουν ήθελαν χρήμα.
                              Η εποχή των 90's ήταν καθαρά γαλλική υπόθεση στο θέμα οδικής συμπεριφοράς.

                              γαλλικη υποθεση δεν ητανε ποτες
                              με το 323 εβαζα τη θεση του καθε ξαρα, σε οποιαδηποτε στροφοδιαδρομη μια και στις ευθειες ουτως ή αλλως δεν με εβλεπαν. ναι τα ξαρα που σκορπισαν σε ελαχιστα χρονια.
                              ο σιβικας ηταν αμαξαρα, παναφρη και πυραυλος. με ελαχιστα εστριβε σαν καρτ.

                              Επισης και το ξαρα (μιας και που υπαρχει ακομα στην κατοχη μας 20 χρονια μετα 1.6 VTS) . Με χοντρομπουκαλη κιτρινη και φαντασου μαμα ελατηρια...ακομα και παει τρενο.

                              Το ξαρα παίζει και να πάει πιο καλά στις στροφές από την ευθεία χχαχαχαχ

                              μιλάμε για τρομερο αμάξι ειδικα για τότε που φτιάχθηκε. Εκπληκτικο πραγματικά

                              Το μόνο που θα με ενοχλουσε στο να εχω αυτό το αμάξι είναι ότι ήταν μπατσικό

                              ετσι αποφάσισα να πάρω το octavia αργότερα 🤣 🤣 🤣 🤣 και να με φωνάζουν ταρίφα

                              ταρίφα?🤣

                              ε καλά λίγα ήταν τα μπατσικα octavia σε σχεση με τα ταξι και με τα ξαρα που ήταν απειρα

                              και αλλα αμάξια έχουν γίνει μπατσικα 308 κτλ αλλα δεν πλησιάζουν σε αριθμο τα ξαρα που υπήρχαν τότε

                              που ζεις? ήταν σεβαστός ο αριθμός των Octavia. Πάντως όχι λίγα.

                              σε σχεση με τα ταξι και τα ξαρα ηταν λίγα. οχι λίγα γενικά, σεβαστος αριθμός. Γιαυτο ταρίφας που έγραψα. Τα ταξί σε octavia είναι ΑΠΕΙΡΑ

                              Cirus the virus

                              elteo 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • elteo
                                elteo @cirus last edited by

                                @cirus said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

                                @elteo said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

                                @cirus said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

                                @elteo said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

                                @cirus said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

                                @chrisk6 said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

                                @gatoz said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

                                @teo-mak said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

                                @gatoz said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

                                @teo-mak said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

                                @piliourits said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

                                @teo-mak said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

                                Τα Χόντα, αλλά και τα Subaru πάντα ήταν ακριβά αυτοκίνητα.

                                Μα ο γάτος μίλησε για Χοντα, Μάζντα και αυτής της κατηγορίας τα όντως εξαιρετικά (ειδικά για την εποχή τους με τα ευρωπαϊκά 8βαλβιδα των 75 ίππων) γιαπωνέζικα, που ήταν και παραμένουν στο άνω άκρο τιμής, κοντά στα αντίστοιχα μπεμβε και άουντι, με ανταλλακτικά ίσως ακόμη ακριβότερα.
                                Δεν νομίζω να εννοούσε τις κορολες, τα Σουίφτ και τα Αλμέρα...

                                Το μοναδικό Χόντα που μπορεί κανείς να πει πριμιο,ήταν και είναι το Accord. Τα σιβικ εκείνης της εποχής ήταν ψαροκασελες.

                                τα σιβικ εκεινης της εποχης ειχανε βιτεκ και 160 αλογα στα 1600
                                να δεις κατι ψαροκασελες που κυκλοφορουνε ακομη και με 500000km δεν παθαινουνε τιποτε και ειναι και κουκλες....

                                Το αυτοκίνητο δεν είναι μόνο το μοτέρ.
                                Τα συγκεκριμένα ήταν πεζοδρομιοκυνηγοι.
                                Για να τα κάνεις να στρίψουν ήθελαν χρήμα.
                                Η εποχή των 90's ήταν καθαρά γαλλική υπόθεση στο θέμα οδικής συμπεριφοράς.

                                γαλλικη υποθεση δεν ητανε ποτες
                                με το 323 εβαζα τη θεση του καθε ξαρα, σε οποιαδηποτε στροφοδιαδρομη μια και στις ευθειες ουτως ή αλλως δεν με εβλεπαν. ναι τα ξαρα που σκορπισαν σε ελαχιστα χρονια.
                                ο σιβικας ηταν αμαξαρα, παναφρη και πυραυλος. με ελαχιστα εστριβε σαν καρτ.

                                Επισης και το ξαρα (μιας και που υπαρχει ακομα στην κατοχη μας 20 χρονια μετα 1.6 VTS) . Με χοντρομπουκαλη κιτρινη και φαντασου μαμα ελατηρια...ακομα και παει τρενο.

                                Το ξαρα παίζει και να πάει πιο καλά στις στροφές από την ευθεία χχαχαχαχ

                                μιλάμε για τρομερο αμάξι ειδικα για τότε που φτιάχθηκε. Εκπληκτικο πραγματικά

                                Το μόνο που θα με ενοχλουσε στο να εχω αυτό το αμάξι είναι ότι ήταν μπατσικό

                                ετσι αποφάσισα να πάρω το octavia αργότερα 🤣 🤣 🤣 🤣 και να με φωνάζουν ταρίφα

                                ταρίφα?🤣

                                ε καλά λίγα ήταν τα μπατσικα octavia σε σχεση με τα ταξι και με τα ξαρα που ήταν απειρα

                                και αλλα αμάξια έχουν γίνει μπατσικα 308 κτλ αλλα δεν πλησιάζουν σε αριθμο τα ξαρα που υπήρχαν τότε

                                που ζεις? ήταν σεβαστός ο αριθμός των Octavia. Πάντως όχι λίγα.

                                σε σχεση με τα ταξι και τα ξαρα ηταν λίγα. οχι λίγα γενικά, σεβαστος αριθμός. Γιαυτο ταρίφας που έγραψα. Τα ταξί σε octavia είναι ΑΠΕΙΡΑ

                                Α νόμιζα ότι σαν αριθμό τα έλεγες λίγα. Σύγκριση με τα ταξί δεν υπάρχει. Είναι ΠΑΝΤΟΥ!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  dstou last edited by

                                  Είχα ένα ξαρα 1400 για 2 χρόνια: 2001-2002. Πολύ μου άρεσε. Για τα κυβικά του ήταν πολύ καλό. Έχω φίλο στην αστυνομία και μου λέει ότι υπάρχουν ξαρα μέ 600.000 χλμ.και πάνε ακόμα.

                                  elteo 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • elteo
                                    elteo @dstou last edited by elteo

                                    @dstou said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

                                    Είχα ένα ξαρα 1400 για 2 χρόνια: 2001-2002. Πολύ μου άρεσε. Για τα κυβικά του ήταν πολύ καλό. Έχω φίλο στην αστυνομία και μου λέει ότι υπάρχουν ξαρα μέ 600.000 χλμ.και πάνε ακόμα.

                                    είχα δει σε επαρχιακή πόλη μάλιστα Xsara 1600 με τα 110 νομίζω άλογα της ΕΛ.ΑΣ. με 460Κ χλμ ...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • C
                                      criuser last edited by

                                      Αυτά που υπάρχουν ακόμα έχουν 7ψήφια χλμ λογικά...

                                      Εγώ Ξαρά δεν είχα.

                                      Δύο ΖΧ 1,4 με τα 75 άλογα είχα και 2 ΒΧ μία με 60 και μία με 80.

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                      Εμαθα...

                                      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator @criuser last edited by

                                        @criuser said in Χειρότερα αυτοκίνητα:

                                        Δύο ΖΧ 1,4 με τα 75 άλογα είχα

                                        Είχα οδηγήσει πολύ το 1.6 με τα 90, φοβερό στήσιμο και στρίψιμο, πολύ μου άρεσε (μέσα βέβαια κουδουνίστρα σε εμφάνιση - από ποιότητα δεν έτριζε αλλά φαινόταν χάλια). Κοίταζε ο πατέρας μου να πάρει την 2λιτρη κάποια στιγμή, αλλά τελικα δεν το έκανε.

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • georgemit
                                          georgemit last edited by

                                          Πολύ καλή η 1.6 αλλά δε πήγαινε βήμα σε σχέση με τα τζαπαν 1.3 και 1.4. Σε σχέση με κάτι πάλι τζαπαν 16αρια δεν υπήρχε καν επαφή.
                                          Το 306 μου είχε κάνει καλύτερη εντύπωση στο πάτημα του και σαν ποιότητα κύλισης.

                                          i30 1.5 160 N line!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • monman2
                                            monman2 last edited by

                                            Ιστορία που 20 χρόνια μετά επαναλαμβάνεται με τις καταναλώσεις
                                            δεν μπορούν οι ευρωπαίοι να πιάσουν τους Ιάπωνες

                                            Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                                            Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 5 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr