-
@red_monster said in Οδήγησα....:
@realzeus said in Οδήγησα....:
@ataim said in Οδήγησα....:
Το ότι έχει αερανάρτηση το I4 δεν το κάνει καλύτερο. Δείτε εδώ το bmw:
Νομίζει κανείς ότι πρόκειται για θερμικό, μεσαίο τούνελ, ψυγείο μπροστά, ύψος μηχανικών μερών, κλπ, και το tesla:
Χαμηλά και τακτοποιημένα όπως πρέπει, κανονικό ev δηλαδή με χώρους, χαμηλό κέντρο βάρους κλπ. Δεν έχουν ιδέα από motorsport, δεκτό, αλλά η πλατφόρμα τους είναι μακράν η καλύτερη.
Ναι, και; Ποιο λες ότι στρίβει καλύτερα; Το συγκριτικό το έβαλα παραπάνω.
Αυτό έλειπε να μην έστριβε καλύτερα
Άρα συμφωνούμε ότι η πλατφόρμα παίζει έναν ρόλο, αλλά το αποτέλεσμα μετράει; Είναι η ίδια συζήτηση με τότε που λέγανε κάποιοι ότι ο ημιάμαπτος πίσω δεν μπορεί να κάνει ένα αυτοκίνητο να στρίβει τόσο καλά όσο ένα με πολλαπλούς. Εν τω μεταξύ τα τότε Type R και Megane RS έκανα πλάκα σε πολλά άλλα με πολλαπλούς πίσω. Άρα μήπως μετράει το αποτέλεσμα και όχι μόνον τα υλικά;
-
@realzeus said in Οδήγησα....:
@red_monster said in Οδήγησα....:
@realzeus said in Οδήγησα....:
@ataim said in Οδήγησα....:
Το ότι έχει αερανάρτηση το I4 δεν το κάνει καλύτερο. Δείτε εδώ το bmw:
Νομίζει κανείς ότι πρόκειται για θερμικό, μεσαίο τούνελ, ψυγείο μπροστά, ύψος μηχανικών μερών, κλπ, και το tesla:
Χαμηλά και τακτοποιημένα όπως πρέπει, κανονικό ev δηλαδή με χώρους, χαμηλό κέντρο βάρους κλπ. Δεν έχουν ιδέα από motorsport, δεκτό, αλλά η πλατφόρμα τους είναι μακράν η καλύτερη.
Ναι, και; Ποιο λες ότι στρίβει καλύτερα; Το συγκριτικό το έβαλα παραπάνω.
Αυτό έλειπε να μην έστριβε καλύτερα
Άρα συμφωνούμε ότι η πλατφόρμα παίζει έναν ρόλο, αλλά το αποτέλεσμα μετράει; Είναι η ίδια συζήτηση με τότε που λέγανε κάποιοι ότι ο ημιάμαπτος πίσω δεν μπορεί να κάνει ένα αυτοκίνητο να στρίβει τόσο καλά όσο ένα με πολλαπλούς. Εν τω μεταξύ τα τότε Type R και Megane RS έκανα πλάκα σε πολλά άλλα με πολλαπλούς πίσω. Άρα μήπως μετράει το αποτέλεσμα και όχι μόνον τα υλικά;
Σαν αίσθηση θεωρώ ότι η ι4 θα είναι καλύτερη, σαν αποτέλεσμα (τεστ ταράνδου) δύσκολα κερδίζεις αυτή τη διάταξη
-
Είχα πει στο παρελθόν ότι υπήρχε ενδοιασμος από ενδιαφερόμενο ανάμεσα στο ΜΥ και την Χ1 hybrid. Τελικά έγινε αγορά της Χ1.
Καμία σύγκριση ανάμεσα στα δύο όσον αφορά την αίσθηση αγοράζω αυτοκίνητο.
Στην περίπτωση του ΜΥ λες ότι οκ είναι κάτι καινοτόμο αλλά στην περίπτωση του Χ1 λες ότι μπαίνεις πραγματικά σε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο.
Στα 15000χλμ που θα κάνει ετησίως και θα υπήρχε δυνατότητα να τοποθετηθεί φορτιστής σε σπίτι και εργασία δεν ξέρω πόσο μεγάλη διαφορά θα υπήρχε στην τσέπη. -
@panos2171 said in Οδήγησα....:
Καμία σύγκριση ανάμεσα στα δύο όσον αφορά την αίσθηση αγοράζω αυτοκίνητο.
Στην περίπτωση του ΜΥ λες ότι οκ είναι κάτι καινοτόμο αλλά στην περίπτωση του Χ1 λες ότι μπαίνεις πραγματικά σε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο.Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς με αυτές τις δυο προτάσεις. Μπορείς να το εξηγήσεις περισσότερο;
-
Εννοώ ότι το tesla παραειναι μινιμαλιστικό εσωτερικά ,δε σου βγάζει πολυτέλεια ούτε σου δικαιολογεί ότι έδωσες το Χ ποσό για αυτό. Είτε από σχεδίαση, είτε από οδηγική συμπεριφορά, είτε από συνολική ποιότητα.
Από την άλλη η Χ1 δείχνει πιο πλούσια σε όλους τους τομείς.
-
@panos2171 said in Οδήγησα....:
Εννοώ ότι το tesla παραειναι μινιμαλιστικό εσωτερικά ,δε σου βγάζει πολυτέλεια ούτε σου δικαιολογεί ότι έδωσες το Χ ποσό για αυτό. Είτε από σχεδίαση, είτε από οδηγική συμπεριφορά, είτε από συνολική ποιότητα.
Από την άλλη η Χ1 δείχνει πιο πλούσια σε όλους τους τομείς.
Άλλο η μινιμαλιστική προσέγγιση άλλο η ποιότητα.
Πήγαινε δες το highland να σοκαριστείς.
Τσόχα παντού, κανένα σημείο ακάλυπτο, απίστευτες βαθιες θήκες, περιμετρικός ατμοσφαιρικός χιλιάδων αποχρώσεων , πληρέστατος στάνταρ εξοπλισμός, οθοναρα, οθόνη πίσω, θερμαινόμενα πισω, μόνο μια ταναπου από το Βεγγας δεν δίνει μαζί ο Ελον, που αν τον βαλεις στη Χ1 ανεβαίνει η τιμή στο Θεό. Και απτή ποιότητα ηχομόνωση, κύλιση πλέον πολύ ψηλά !Λυπάμαι που το γράφω αλλά ο ελον τους έχει κατουρήσει όλους με τέτοια πλήρη οχήματα σε τετοιες τιμές !! Σοκ !
Ειδικά η Χ1 σε άμεση σύγκριση με το highland είναι δυστυχώς χαμένη. Πρέπει να ανέβεις πάνω από 52 στη βασική 20i για να έχεις εξοπλιστική σύγκριση. -
@panos2171 said in Οδήγησα....:
Εννοώ ότι το tesla παραειναι μινιμαλιστικό εσωτερικά ,δε σου βγάζει πολυτέλεια ούτε σου δικαιολογεί ότι έδωσες το Χ ποσό για αυτό. Είτε από σχεδίαση, είτε από οδηγική συμπεριφορά, είτε από συνολική ποιότητα.
Από την άλλη η Χ1 δείχνει πιο πλούσια σε όλους τους τομείς.
Ok, καταλαβαίνω τι θες να πεις. Δεν συμμερίζομαι την άποψη σου αλλά την κατανοώ. Γούστα είναι αυτά!
-
@realzeus said in Οδήγησα....:
ΥΓ: Να δω τώρα τον @fanis75 τι θα υποστηρίξει ανάμεσα σε i4 και Model 3. Θα νιώθει διχασμένος...
Καθολου διχασμένος!! Πανω απο ολα αντικειμενικός, οποτε Τέσλα περαν καθε αμφιβολιάς. Μονο η Taycan ειναι καλυτερο ηλεκτρικό απο τα Τέσλα, ολα τα αλλα ειναι 10 χρόνια (το λιγότερο) πίσω. Εξάλλου bmw = straight 6 & V8.
-
Ειδικά με τη νέα Χ1 αν κανεις σύγκριση δυστυχώς κλαις.
Λίγα πια τα σημεία με ατμοσφαιρικό φωτισμό και ειδικά για τους πίσω μόνο κάτω στα πόδια και στο χερούλι της πορτας, σκληρά αμονωτα πλαστικά χαμηλά, αστεία η κεντρική κονσόλα με τον ανύπαρκτο χώρο αποθήκευσης σε αντίθεση με τις σπηλιές στο τεσλα, από τον Ιούλιο αφαίρεσαν μέχρι και το φως στο ντουλαπάκι στη νέα Χ1.
Εδώ η νέα Χ1 βγάζει χειρότερη απτή ποιότητα σε σχέση με μια F48 προφανώς λόγω ποιότητας πλαστικών αλλά το να λέμε ότι τα γύφτο χρωμια της xline σου βγάζουν μεγαλύτερη αίσθηση ποιότητας είναι ενδεικτικό που το έχουν πάρει λάθος οι Ευρωπαίοι.
Δεν μπορεί η αμερικανια να βγάζει πιο στυλ και ποιότητα από το ευρωπαϊκό.
Τα ύστερα του κόσμου !!! -
@fanis75 said in Οδήγησα....:
@realzeus said in Οδήγησα....:
ΥΓ: Να δω τώρα τον @fanis75 τι θα υποστηρίξει ανάμεσα σε i4 και Model 3. Θα νιώθει διχασμένος...
Καθολου διχασμένος!! Πανω απο ολα αντικειμενικός, οποτε Τέσλα περαν καθε αμφιβολιάς. Μονο η Taycan ειναι καλυτερο ηλεκτρικό απο τα Τέσλα, ολα τα αλλα ειναι 10 χρόνια (το λιγότερο) πίσω. Εξάλλου bmw = straight 6 & V8.
Πάντως διαφορετικά ήταν τα συμπεράσματα του συγκριτικού που παρέθεσα...
-
@fanis75 said in Οδήγησα....:
@realzeus said in Οδήγησα....:
ΥΓ: Να δω τώρα τον @fanis75 τι θα υποστηρίξει ανάμεσα σε i4 και Model 3. Θα νιώθει διχασμένος...
Καθολου διχασμένος!! Πανω απο ολα αντικειμενικός, οποτε Τέσλα περαν καθε αμφιβολιάς. Μονο η Taycan ειναι καλυτερο ηλεκτρικό απο τα Τέσλα, ολα τα αλλα ειναι 10 χρόνια (το λιγότερο) πίσω. Εξάλλου bmw = straight 6 & V8.
Αφου η bmw βγαζει τα καλυτερα αμαξια , πως ειναι καλυτερο το Τεσλα ?
-
@alexandros-k said in Οδήγησα....:
@fanis75 said in Οδήγησα....:
@realzeus said in Οδήγησα....:
ΥΓ: Να δω τώρα τον @fanis75 τι θα υποστηρίξει ανάμεσα σε i4 και Model 3. Θα νιώθει διχασμένος...
Καθολου διχασμένος!! Πανω απο ολα αντικειμενικός, οποτε Τέσλα περαν καθε αμφιβολιάς. Μονο η Taycan ειναι καλυτερο ηλεκτρικό απο τα Τέσλα, ολα τα αλλα ειναι 10 χρόνια (το λιγότερο) πίσω. Εξάλλου bmw = straight 6 & V8.
Αφου η bmw βγαζει τα καλυτερα αμαξια , πως ειναι καλυτερο το Τεσλα ?
Δεν ειναι καλυτερο, φθηνοτερο ειναι. Το προβλημα της BMW αν καποιος μπορει να το θεωρησει προβλημα οτι τα αμαξια ειναι ιδιες εκδοσεις ειτε θερμικα ειτε υβριδικα ειτε ηλεκτρικα (τα ηλεκτρικα εχουν ελαφρως διαφορετικο πατωμα μονο, κατα τα αλλα ακριβως τα ιδια). Αυτο οδηγει σε αυξημενο βαρος σε σχεση με ενα Τεσλα που σχεδιαστηκε αποκλειστικα σαν ηλεκτρικο. Οποτε εχουνε περα απο το μειον της αυξημενης τιμης και το αυξημενο βαρος.
Επισης η Τεσλα 2 αμαξια εχει ολα και αλλα το 3 και το Υ τα αλλα 2 εχουν ουσιαστικα μηδενικες πωλησεις. Αυτο οδηγει σε οικονομιες και επισης τα αμαξια της εχουν λιγα τμηματα και αυτο οδηγει σε οικονομια βεβαια αν θελουν επισκευες εκει θα πεσει κλαμα.
-
@wantone said in Οδήγησα....:
Δεν ειναι καλυτερο, φθηνοτερο ειναι. Το προβλημα της BMW αν καποιος μπορει να το θεωρησει προβλημα οτι τα αμαξια ειναι ιδιες εκδοσεις ειτε θερμικα ειτε υβριδικα ειτε ηλεκτρικα (τα ηλεκτρικα εχουν ελαφρως διαφορετικο πατωμα μονο
Νομίζω και το πάτωμα ίδιο είναι, που απλά είναι φτιαγμένο να μπορεί να δεχτεί και ΜΕΚ και ηλεκτροκινητήρες. Προσωπικά προτιμώ αυτήν την προσέγγιση, γιατί παίρνεις κανονική (proper) BMW και απλά διαλέγεις τι είδους κινητήρα θέλεις. Δεν είναι τίποτα περίεργο, όπως οι μεγάλες ηλεκτρικές Mercedes που είναι απλά awkward.
-
@realzeus said in Οδήγησα....:
@wantone said in Οδήγησα....:
Δεν ειναι καλυτερο, φθηνοτερο ειναι. Το προβλημα της BMW αν καποιος μπορει να το θεωρησει προβλημα οτι τα αμαξια ειναι ιδιες εκδοσεις ειτε θερμικα ειτε υβριδικα ειτε ηλεκτρικα (τα ηλεκτρικα εχουν ελαφρως διαφορετικο πατωμα μονο
Νομίζω και το πάτωμα ίδιο είναι, που απλά είναι φτιαγμένο να μπορεί να δεχτεί και ΜΕΚ και ηλεκτροκινητήρες. Προσωπικά προτιμώ αυτήν την προσέγγιση, γιατί παίρνεις κανονική (proper) BMW και απλά διαλέγεις τι είδους κινητήρα θέλεις. Δεν είναι τίποτα περίεργο, όπως οι μεγάλες ηλεκτρικές Mercedes που είναι απλά awkward.
Εχει πλεονεκτημα για την εταιρια. Τωρα σκεψου να εισαι στις χωρες του κολπου που η βενζινη ειναι 60 λεπτα το λτ. Τα θερμικα εχουν ακομα αγορες.
-
@wantone said in Οδήγησα....:
@realzeus said in Οδήγησα....:
@wantone said in Οδήγησα....:
Δεν ειναι καλυτερο, φθηνοτερο ειναι. Το προβλημα της BMW αν καποιος μπορει να το θεωρησει προβλημα οτι τα αμαξια ειναι ιδιες εκδοσεις ειτε θερμικα ειτε υβριδικα ειτε ηλεκτρικα (τα ηλεκτρικα εχουν ελαφρως διαφορετικο πατωμα μονο
Νομίζω και το πάτωμα ίδιο είναι, που απλά είναι φτιαγμένο να μπορεί να δεχτεί και ΜΕΚ και ηλεκτροκινητήρες. Προσωπικά προτιμώ αυτήν την προσέγγιση, γιατί παίρνεις κανονική (proper) BMW και απλά διαλέγεις τι είδους κινητήρα θέλεις. Δεν είναι τίποτα περίεργο, όπως οι μεγάλες ηλεκτρικές Mercedes που είναι απλά awkward.
Εχει πλεονεκτημα για την εταιρια. Τωρα σκεψου να εισαι στις χωρες του κολπου που η βενζινη ειναι 60 λεπτα το λτ. Τα θερμικα εχουν ακομα αγορες.
Κι εγώ που δεν είμαι στον Κόλπο πάλι θερμικο θα πάρω για επόμενο.
-
@panos2171 said in Οδήγησα....:
Εννοώ ότι το tesla παραειναι μινιμαλιστικό εσωτερικά ,δε σου βγάζει πολυτέλεια ούτε σου δικαιολογεί ότι έδωσες το Χ ποσό για αυτό. Είτε από σχεδίαση, είτε από οδηγική συμπεριφορά, είτε από συνολική ποιότητα.
Από την άλλη η Χ1 δείχνει πιο πλούσια σε όλους τους τομείς.
Αν είσαι ιθαγενής και ενθουσιάζεσαι με χάντρες και καθρεφτάκια ισχύει αυτό που λες
-
@alexandros-k said in Οδήγησα....:
Αφου η bmw βγαζει τα καλυτερα αμαξια , πως ειναι καλυτερο το Τεσλα ?
Το απάντησα νομίζω. Τα καλύτερα σε βενζίνες....σε ηλεκτρικά όχι. Παρακαλώ να διαβάζετε αυτά που γράφω, μην τα γράφω 100 φορές.
-
@fanis75 said in Οδήγησα....:
@alexandros-k said in Οδήγησα....:
Αφου η bmw βγαζει τα καλυτερα αμαξια , πως ειναι καλυτερο το Τεσλα ?
Το απάντησα νομίζω. Τα καλύτερα σε βενζίνες....σε ηλεκτρικά όχι. Παρακαλώ να διαβάζετε αυτά που γράφω, μην τα γράφω 100 φορές.
Αυτο τωρα το ειπες, πριν δεν το εγραφες. Ελεγες η bmw βγαζει τα καλυτερα αμαξια. Οποτε μην αλλαζεις γνωμη , για να μην σε ενοχλουμε
-
@alexandros-k said in Οδήγησα....:
Αυτο τωρα το ειπες, πριν δεν το εγραφες. Ελεγες η bmw βγαζει τα καλυτερα αμαξια. Οποτε μην αλλαζεις γνωμη , για να μην σε ενοχλουμε
@fanis75 said in Οδήγησα....:
Καθολου διχασμένος!! Πανω απο ολα αντικειμενικός, οποτε Τέσλα περαν καθε αμφιβολιάς. Μονο η Taycan ειναι καλυτερο ηλεκτρικό απο τα Τέσλα, ολα τα αλλα ειναι 10 χρόνια (το λιγότερο) πίσω. Εξάλλου bmw = straight 6 & V8.
To εγραψα εδώ ξεκάθαρα!! Άρα δεν αλλάζω γνώμη. Προφανώς μια bmw M4 είναι καλύτερη από ένα Τέσλα, άρα δεν αλλάζει η άποψή μου περί ανωτερότητας των bmw. Μιλάω καθαρά για ηλεκτρικά, εκεί ναι η Τέσλα υπερτερεί, πως να το κάνουμε. Τέσπα, δεν έχει νόημα η συζήτηση αυτή πιστεύω, όποιος θέλει καταλαβαίνει ακριβώς τι γράφω!
-
@fanis75 said in Οδήγησα....:
@alexandros-k said in Οδήγησα....:
Αυτο τωρα το ειπες, πριν δεν το εγραφες. Ελεγες η bmw βγαζει τα καλυτερα αμαξια. Οποτε μην αλλαζεις γνωμη , για να μην σε ενοχλουμε
@fanis75 said in Οδήγησα....:
Καθολου διχασμένος!! Πανω απο ολα αντικειμενικός, οποτε Τέσλα περαν καθε αμφιβολιάς. Μονο η Taycan ειναι καλυτερο ηλεκτρικό απο τα Τέσλα, ολα τα αλλα ειναι 10 χρόνια (το λιγότερο) πίσω. Εξάλλου bmw = straight 6 & V8.
To εγραψα εδώ ξεκάθαρα!! Άρα δεν αλλάζω γνώμη. Προφανώς μια bmw M4 είναι καλύτερη από ένα Τέσλα, άρα δεν αλλάζει η άποψή μου περί ανωτερότητας των bmw. Μιλάω καθαρά για ηλεκτρικά, εκεί ναι η Τέσλα υπερτερεί, πως να το κάνουμε. Τέσπα, δεν έχει νόημα η συζήτηση αυτή πιστεύω, όποιος θέλει καταλαβαίνει ακριβώς τι γράφω!
Ναι χθες βραδυ το εγραψες, μεχρι τωρα δεν το ειχες ξαναγραψει . Ελεγες "η bmw βγαζει τα καλυτερα αυτοκινητα" Πριν λιγο ειπες Τεσλα στα ηλεκτρικα και τωρα παλι η Μ4 ειναι καλυτερη . Δεν φταιω εγω που δεν εισαι ξεκαθαρος . Φυσικα και δεν εχει νοημα η συνεχιση της κουβεντας , απλα για να ξερουμε τι λεμε
Οδήγησα....