-
Κάτι τέτοια μας κάνει το αγόρι το τρελο και για αυτό τον αγαπάμε
-
Τέτοια τάξη, τέτοια αλφαδια
-
-
Σε μαύρο είναι τελικά ωραίο..... Στα ανοιχτά χρώματα τo fl χάνει κάπως.
-
@lap said in TESLA FORUM:
Σε μαύρο είναι τελικά ωραίο..... Στα ανοιχτά χρώματα τo fl χάνει κάπως.
#mono_ultra_red. Τα άλλα ειναι ΟΚ, σε μαύρο είναι το χειρότερο!
-
Ταιριάζουμε.... Τι ώρα σχολάς;
-
Βάζω αυτό το βιντεάκι γιατί μου άρεσε πάρα μα πάρα πολύ η παρουσιάση που κάνει αυτός ο τυπάκος , με ήρεμη φωνή και πολύ ουσιαστικές παρατηρήσεις , το είδα όλο , ήταν σαν να κάνω εγώ test drive , καλύπτει τα πάντα σχεδόν για κάποιον που θέλει να δεί τα βασικά για το tesla highland.
Μου άρεσε πολύ ή παρουσιάση που έκανε σε πορτμπαγκαζ , frunk - πως το λένε - και ειδικά στο εσωτερικό του , και έβγαλα το προσωπικό συμπέρασμα πως έχει γίνει πολύ καλή δουλειά με έξυπνες και απλές λύσεις ώστε με μέτριας ποιότητας υλικά και παρά τις κάποιες αστοχίες να προκύπτει κορυφαίο αποτέλεσμα στην αίσθηση απτής ποιότητας και αντιλαμβανόμενης λειτουργικότητας απο την πλευρά του χρήστη.
Υπο το πρίσμα μάλιστα της τελικής τιμής του προιόντος και του πλούσιου εξοπλισμού σε αυτή, συμπεραίνεται πως έχει γίνει πολύ δουλειά για να προκύψει αυτό το αποτέλεσμα και μου βγάζει μια αίσθηση πως έχει γίνει με...αγάπη και αφοσίωση απο όσους ασχολήθηκαν με αυτό , χαρακτηριστικό που ανεβάζει στα μάτια μου την μάρκα ακόμη περισσοτέρο σε συνδιασμό με την αρχική μου άριστη βαθμολογία λόγω της πολύ καλής οδηγικής συμπεριφοράς , πατήματος , αίσθησης τιμονιού που έχουν προσδώσει σύμφωνα με όσα διάβασα απο την παρουσιάση του @dimsabas πριν λίγο καιρό.
Δεν εξετάζω καθόλου το ότι είναι ηλεκτροκίνητο ή ότι σε κάποιες εκδόσεις έχει επιδόσεις supercar κλπ , εστιάζω ξεκάθαρα στο αυτοκινητιστικό κομμάτι και πως είναι ένα πάρα μα παρα πολύ καλό αυτοκίνητο σε προσιτή τιμή , ένας συνδιασμός που πολύ λίγες φορές έχει δώσει η αυτοκινητοβιομηχανία στην ιστορία της.
Αν κάποιος έχει δικό του γκαράζ - αυλή κλπ , και μια μπρίζα σούκο μόνο, νομίζω πως στα 32 με 42 χιλιάδες που παίζει το μεγάλο κομμάτι της αγοράς αυτή την στιγμή είναι μονόδρομος η επιλογή του.
Το 90% των χρηστών ΙΧ καλύπτουν καθημερινές αποστάσεις το πολύ εως 100 χλμ , με μια πρίζα σούκο το βράδυ δεν τα αναπληρώνουν;
Διατηρείς μόνιμα την μπαταρία απο 60% και πάνω και τα βραδια του δίνεις και ένα 15-20%Η στην χειρότερη αν βαριέσαι και αυτό , 1-2 φορές στις 15 μέρες πάς σε ένα supercharger , πίνεις το καφεδάκι σου , κάνεις και την βόλτα σου στα mall , πόσο κοστίζει τον μήνα , πάνω απο 150ευρώ;
Και για ταξιδάκια στα πέριξ 2-4 φορές ίσως το μήνα , ας πούμε μέχρι Χαλκίδα ή Ναύπλιο φορτίσεις με κόστος 30-50 ευρώ ίσως.
Τώρα για μακρύτερα , εμένα που δεν θα μου άρεσε ο προγραμματισμός και το άγχος θα είχα ένα παλιό καλό θερμικό ή θα δανειζόμουν κάποιο απο την ευρύτερη οικογένεια.
Ένα επίσης θετικό είναι πως αυτή την στιγμή που δεν έχει επικρατήσει η ηλεκτροκίνηση σε μαζικό βαθμό όλα είναι πιο εύκολα στην άνεση εύρεσης του δικτύου φόρτισης και λογικά έτσι θα είναι για 5 - 10 χρόνια ακόμη στην χώρα μας , και αν προσθέσεις και τα διάφορα φορολογικά και επιπλέον κίνητρα που θα συνεχίσουν να προσφέρονται (βλέπε πχ Γεφυρα Ρίο - Αντίριο) αλλά και τα αντικίνητρα που θα έρθουν αναπόφευκτα στα θερμικά , νομίζω πως είναι η καλύτερη στιγμή για να αποκομίσεις στο έπακρο τα οφέλη της ηλεκτροκίνησης για τουλάχιστον 5-10 έτη μέχρι να αρχίσουν και σε αυτά τα χαράτσια , τέλη , τεκμήρια, τιμή κιλοβατώρας στους φορτιστές όσο η τιμή της βενζίνης κλπ
-
@vagkirk said in TESLA FORUM:
Αν κάποιος έχει δικό του γκαράζ - αυλή κλπ , και μια μπρίζα σούκο μόνο, νομίζω πως στα 32 με 42 χιλιάδες που παίζει το μεγάλο κομμάτι της αγοράς αυτή την στιγμή είναι μονόδρομος η επιλογή του.
Αυτό ακριβώς.
-
Ναύπλιο και Χαλκίδα πας και έρχεσαι χωρίς να φορτίσεις πουθενά. Σε όλα τα αλλά θεωρώ ότι είσαι ολοσωστος
-
@lap said in TESLA FORUM:
Αν κάποιος έχει δικό του γκαράζ - αυλή κλπ , και μια μπρίζα σούκο μόνο, νομίζω πως στα 32 με 42 χιλιάδες που παίζει το μεγάλο κομμάτι της αγοράς αυτή την στιγμή είναι μονόδρομος η επιλογή του.
Ενημερωτικά, η απλή σουκο είναι ο χειρότερος τρόπος να φορτίσεις ένα ηλεκτρικό για αρκετούς λόγους. Σε λύση σουκο καταφεύγεις σε ταξίδι όταν είναι είτε δωρεάν είτε δεν υπάρχει άλλη επιλογή.
Οι λόγοι που δεν συμφέρει η σουκο είναι οι μεγάλες απώλειες (αυτό σημαίνει ότι σου κοστίζει ένα 30-40% παραπάνω σε ενέργεια από αυτή που μπαίνει στην μπαταρια), είναι αρκετά επικίνδυνο για την καλωδίωση λόγω υπερθέρμανσης όταν γίνεται συνέχεια στον ίδιο χώρο, και τέλος ζορίζεται περισσότερο η μπαταρια.
-
Επειδή κάποια στιγμή θα έλθει το ηλεκτρικό στην ζωή μας, προσπαθώ πάντα να καταλάβω πόσο είναι το κόστος.
Να πω ότι για μένα με το ντιζελάκι με δύο 50άρικα που βάζω τον μήνα βγάζω κάπου στα 1000+ χλμ, τώρα το χειμώνα με 85 % πόλη.
Μόλις φτιάξει ο καιρός και ζεσταίνεται γρήγορα το ντίζελ, θα πέσω στα 85 ευρώ τα 1000 χλμ. και το καλοκαίρι που θα μειωθεί η πόλη και θα αυξηθούν τα ταξιδάκια και λίγο πιο κάτω.
Αυτά τα 150 το μήνα που διαβάζω με μπερδεύουν.
Γιατί υποτίθεται ότι θα δώσεις παραπάνω για το ηλεκτρικό αλλά θα έχεις μειωμένο κόστος λειτουργίας.
Κάποια στιγμή οι κάτοχοι θα πρέπει να ανοίξουν ένα θέμα που θα αναφέρουν τις εμπειρίες τους σε αυτό το θέμα, σε μηνιαία ίσως βάση.
-
Με όλον τον σεβασμό, όποιος ζορίζεται τόσο για μια διαφορά 20-30 Ευρώ το μήνα για καύσιμα, έχει σοβαρότερα προβλήματα στην ζωή του, νομίζω.
-
@lambrospro said in TESLA FORUM:
@lap said in TESLA FORUM:
Αν κάποιος έχει δικό του γκαράζ - αυλή κλπ , και μια μπρίζα σούκο μόνο, νομίζω πως στα 32 με 42 χιλιάδες που παίζει το μεγάλο κομμάτι της αγοράς αυτή την στιγμή είναι μονόδρομος η επιλογή του.
Ενημερωτικά, η απλή σουκο είναι ο χειρότερος τρόπος να φορτίσεις ένα ηλεκτρικό για αρκετούς λόγους. Σε λύση σουκο καταφεύγεις σε ταξίδι όταν είναι είτε δωρεάν είτε δεν υπάρχει άλλη επιλογή.
Οι λόγοι που δεν συμφέρει η σουκο είναι οι μεγάλες απώλειες (αυτό σημαίνει ότι σου κοστίζει ένα 30-40% παραπάνω σε ενέργεια από αυτή που μπαίνει στην μπαταρια), είναι αρκετά επικίνδυνο για την καλωδίωση λόγω υπερθέρμανσης όταν γίνεται συνέχεια στον ίδιο χώρο, και τέλος ζορίζεται περισσότερο η μπαταρια.
Δεν ξέρω που τα έχεις διαβάσει αυτά, αλλά δεν ισχύουν. Η ac φόρτιση έχει τις μικρότερες δυνατές απώλειες, της τάξεως του 2%. Η υπερθέρμανση καλωδίων ναι μπορεί να γίνει αν δεν έχουν την κατάλληλη διατομή και η ασφάλεια του πίνακα επιτρέπει να τραβήξεις μέγιστη ισχύ, που είναι 7-11kw. Συνήθως όμως πέφτει η ασφάλεια πριν φτάσουμε στο σημείο να υπάρξει πρόβλημα στο καλώδιο. Άλλη μια μαγκιά των τεσλα, ότι μπορείς να ρυθμίσεις ακριβώς τα αμπερ φόρτισης από το κινητό σου.
Η ταχυφορτιση έχει μεγαλύτερες απώλειες που είναι της τάξεως του 10%.Σχετικά με τη σουκο πάντως, έχω ακούσει ότι οι mobile connectors (αυτοί που κουμπώνουν πάνω στη σουκο δηλαδή) δεν αντέχουν (για χρόνια) σε συνεχή χρήση και όταν είναι εκτεθειμένοι στα στοιχεία της φύσης σε εξωτερικούς χώρους. Το άκουσα αλλά δεν το διασταύρωσα και για αυτό το αναφέρω με τον τρόπο αυτό.
Έτσι και αλλιώς οι περισσότεροι βάζουν wallbox στην κυρία κατοικία τους. -
@realzeus said in TESLA FORUM:
Με όλον τον σεβασμό, όποιος ζορίζεται τόσο για μια διαφορά 20-30 Ευρώ το μήνα για καύσιμα, έχει σοβαρότερα προβλήματα στην ζωή του, νομίζω.
δεν παιρνεις ηλεκτρικο για να γλυτωσεις 20-120€, το παιρνεις γιατι ειναι παρα πολυ καλο αυτοκινητο, αν οι μετακινησεις σου μπορουν να γινουν με αυτο. Το οικονομικο κομματι ειναι απλα bonus.
-
@spiros-0 said in TESLA FORUM:
@realzeus said in TESLA FORUM:
Με όλον τον σεβασμό, όποιος ζορίζεται τόσο για μια διαφορά 20-30 Ευρώ το μήνα για καύσιμα, έχει σοβαρότερα προβλήματα στην ζωή του, νομίζω.
δεν παιρνεις ηλεκτρικο για να γλυτωσεις 20-120€, το παιρνεις γιατι ειναι παρα πολυ καλο αυτοκινητο, αν οι μετακινησεις σου μπορουν να γινουν με αυτο. Το οικονομικο κομματι ειναι απλα bonus.
Ο φίλος μου ο criuser σίγουρα δεν έχει έχει τέτοιο πρόβλημα, αλλά αυτό ρώτησε. Εκεί πάνω πάτησα και έκανα την επισήμανσή μου, γενικότερα.
-
ειναι παρα πολυ ευκολο να βρεις ποσο κοστιζει η μετακινηση ηλεκτρικου, ειμαι σιγουρος πως μπορει να το υπολογισει.
-
@criuser said in TESLA FORUM:
Επειδή κάποια στιγμή θα έλθει το ηλεκτρικό στην ζωή μας, προσπαθώ πάντα να καταλάβω πόσο είναι το κόστος.
Να πω ότι για μένα με το ντιζελάκι με δύο 50άρικα που βάζω τον μήνα βγάζω κάπου στα 1000+ χλμ, τώρα το χειμώνα με 85 % πόλη.
Μόλις φτιάξει ο καιρός και ζεσταίνεται γρήγορα το ντίζελ, θα πέσω στα 85 ευρώ τα 1000 χλμ. και το καλοκαίρι που θα μειωθεί η πόλη και θα αυξηθούν τα ταξιδάκια και λίγο πιο κάτω.
Αυτά τα 150 το μήνα που διαβάζω με μπερδεύουν.
Γιατί υποτίθεται ότι θα δώσεις παραπάνω για το ηλεκτρικό αλλά θα έχεις μειωμένο κόστος λειτουργίας.
Κάποια στιγμή οι κάτοχοι θα πρέπει να ανοίξουν ένα θέμα που θα αναφέρουν τις εμπειρίες τους σε αυτό το θέμα, σε μηνιαία ίσως βάση.
Είδα τα στατιστικά μου. Τον τελευταίο μήνα έκανα 1600χλμ με συνολική φόρτιση 370kwh, από τις οποίες οι 70 ήταν σε τεχυφορτιστες. Συνολικό κόστος φορτισης 140 ευρώ. Υπόψιν όμως ότι οι 80 από τις 370 καταναλώθηκαν λόγω sentry mode.
Από εκεί και πέρα όμως, συμφωνώ με τον δια. Δεν αγοράζεις αμάξι των 30+ χιλιάδων ευρώ για να γλυτώσεις ένα 50αρικο το μήνα.
Το αγοράζεις για όλα τα πλεονεκτήματα του ηλεκτρικού και ως μπόνους έχεις μια μικρή μείωση του καθημερινού σου κόστους μετακίνησης. -
Πάντως τα αντίστοιχα χλμ με ένα ντίζελ δεν έχουν κόστος πάνω από 120 ευρώ.
-
@dettol said in TESLA FORUM:
Από εκεί και πέρα όμως, συμφωνώ με τον δια. Δεν αγοράζεις αμάξι των 30+ χιλιάδων ευρώ για να γλυτώσεις ένα 50αρικο το μήνα.
Το αγοράζεις για όλα τα πλεονεκτήματα του ηλεκτρικού και ως μπόνους έχεις μια μικρή μείωση του καθημερινού σου κόστους μετακίνησης.Ξέρω άτομα που είχαν ένα σχετικά καινούριο αμάξι το έδωσαν κοψοχρονιά όταν απελευθερώθηκε το ντιζελ για να αγοράσουν ένα τέτοιο για να κάνουν οικονομία. Greek economics στα καλύτερά του.
-
@spi_duster said in TESLA FORUM:
Πάντως τα αντίστοιχα χλμ με ένα ντίζελ δεν έχουν κόστος πάνω από 120 ευρώ.
και εδω μπορει να ξεκινησει η κλασσικη συζητηση:
"ναι αλλα πρεπει να μου συγκρινεις ντηζελ των 4.7μ και 400 ιππων για να ειναι δικαιο το αποτελεσμα!"
και στο οποιο, θα απαντησει ο αλλος,
"γιατι ρε φιλε; θες 400 ιππους για να κανεις το παγκρατι - καλλιθεα σε καθημερινη βαση;"Εχουν και οι δυο δικιο απο την δικη τους οπτικη γωνια, αλλα αυτη ειναι μια κουβεντα που εχει γινει παρα πολλες φορες, οποτε δεν εχει νοημα. Εγω απλα αναφερω τα νουμερα που βλεπω στην δικη μου εμπειρια χρησης απο το συγκεκριμενο αυτοκινητο.
TESLA FORUM