Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai Tucson NX4 (2020)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Hyundai Tucson NX4 (2020)
    • 1
    • 2
    • 191
    • 192
    • 193
    • 194
    • 195
    • 228
    • 229
    • 193 / 229
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    163
    4561
    227263
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • polioan
      polioan @antonakis last edited by

      @antonakis said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @polioan said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @czio said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @polioan said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Μπορεί να έχεις δίκιο αλλά μου την δίνει να χρησιμοποιεί τον συμπιεστή για την θέρμανση.
      Πάντως την θέρμανση την βάζω μόνο πόδια.

      Αυτή την επιφύλαξη έχω και εγώ, αλλά μήπως δεν θα έπρεπε να ανησυχούμε και να το εμπιστευτούμε, αν δεν υπάρχει θέμα το auto είναι ταμάμ και το αφήνεις να κανει την δουλειά ακολουθώντας το ίδιο μοτίβο με τα φώτα και τους υαλοκαθαριστήρες, «πατάω auto και δεν ξανασχολούμαι»

      Ναι συμφωνώ αλλά αυτό σημαίνει και επιβάρυνση κινητήρα και μεγαλύτερη κατανάλωση δίχως ουσιαστικό λόγο

      Η θεωρία λέει ότι υπάρχει λιπαντικό στο υγρό ψύξης που κυκλοφορεί στο κύκλωμα όταν δουλεύει το a/c. Έτσι συντηρούνται διάφορες τσιμουχες που έχει το κύκλωμα και ο συμπιεστής.
      Σε ορισμένα manual θα δείτε σημείωση να λειτουργεί το a/c και χειμωνιάτικους μήνες για 10-15 λεπτά.

      Τώρα η πλειοψηφία δεν το κάνει και δεν ακούω πολλά προβλήματα (αλλά αρκετοί αλλάζουν συμπιεστή κάποια στιγμή).

      Ειδικά σε αυτοκίνητα με αισθητήρα υγρασίας στην καμπίνα, βοηθάει στην ποιότητα αέρα στην θέρμανση. Ακόμα και αν δεν έχουν, βοηθάει στο να μη θολώνουν τα τζάμια.

      Τώρα κι εγώ το βγάζω εκτός τις περισσότερες φορές. Μια φορά το μήνα το αφήνω σε μια διαδρομή.

      Εντάξει, αν θεωρήσουμε ότι το βάζω και εγώ στο ξεθολωμα των παραθύρων αυτό το διάστημα, Ε τότε κάπως γίνεται και η χρήση του συμπιεστή!

      CUPRA LEON 2025
      1.5cc 150Hp MHV

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • R
        rockulas last edited by

        Εγώ πάντως μόνιμα στον συμπιεστή το έχω χειμωνα καλοκαίρι ,το ίδιο έκανα και στην χονταρα15 χρόνια.Μονο στο ibiza δεν το άναβα γιατί 2 φορές είχε παραδώσει πνεύμα(όπως άλλες 2 και το dsg).

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • d_m
          d_m last edited by d_m

          Άρχισε τις αηδίες το DCT, στο 1.6 180 HP HTRAC

          Είμαι στα 30.200 χλμ, αλλά από τις 27.000 περιπου παρατήρησα σποραδικά σκορτσαρισμα στο "σταμάτα-ξεκινα", με το αυτοκίνητο ζεστό, χωρίς ή με λιγο φορτίο και ιδιαίτερα σε δρόμους με ελάχιστη ανηφορικη κλίση.
          Σε δύο περιπτώσεις που είχα το παράθυρο ελάχιστα ανοιχτό, άκουσα και κοφτό μεταλλικό θόρυβο όταν πήγε να εμπλακεί η 1η και αμέσως πριν το σκορτσάκισμα.
          Χρήση του αυτοκινήτου 80-90% Ε.Ο. με λίγη ως ανεκτή κίνηση, τα υπόλοιπα χλμ πόλη, ποτέ απότομη χρήση του κιβωτίου.
          Φοβάμαι μην πάω συνεργείο, τους αναφέρω το θέμα και λάβω απάντηση τύπου "το αυτοκίνητο είναι άψογο,το πήγαμε βόλτα και δεν έκανε τίποτα", όπως μου είπαν με το θόρυβο που προέρχεται από πίσω δεξιά κι έχω αναφέρει παλιότερα.

          elteo 1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • C
            chris__7 last edited by

            ε καλα στο ελλαντα τι περιμενεις.Εδω πας για αλλαγη φιλτρου και δε στο αλλαζουν να κερδισουν κανα δεκαρικο.Κατα τα αλλα καθηστε στο σαλονι και περιμενετε.Δηλαδη αν ηταν πολη που κανει αλλαγες συνεχεια απο ποτε θα εβγαζε θεμα?Χαλασαν οι κορεατες αρκετα.κριμα

            d_m 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • d_m
              d_m @chris__7 last edited by

              @chris__7 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

              ε καλα στο ελλαντα τι περιμενεις.Εδω πας για αλλαγη φιλτρου και δε στο αλλαζουν να κερδισουν κανα δεκαρικο.Κατα τα αλλα καθηστε στο σαλονι και περιμενετε.Δηλαδη αν ηταν πολη που κανει αλλαγες συνεχεια απο ποτε θα εβγαζε θεμα?Χαλασαν οι κορεατες αρκετα.κριμα

              Την ίδια απορία έχω...αν του εβγαζα την Π@ν@γία του κιβωτίου με τέρμα γκάζι εκκινήσεις, φορτία, ανηφορικους παλιοδρομους, τι θα πάθαινε ???

              fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • fanis75
                fanis75 moderator @d_m last edited by

                @d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                αν του εβγαζα την Π@ν@γία του κιβωτίου με τέρμα γκάζι εκκινήσεις, φορτία, ανηφορικους παλιοδρομους, τι θα πάθαινε ???

                Θα το έπαιρνες στα χέρια.

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                C d_m 2 Replies Last reply Reply Quote 4
                • C
                  chris__7 @fanis75 last edited by

                  @fanis75 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                  @d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                  αν του εβγαζα την Π@ν@γία του κιβωτίου με τέρμα γκάζι εκκινήσεις, φορτία, ανηφορικους παλιοδρομους, τι θα πάθαινε ???

                  Θα το έπαιρνες στα χέρια.

                  τα cvt ειναι καλυτερα?δε βγαζουν προβληματα?

                  fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • d_m
                    d_m @fanis75 last edited by

                    @fanis75 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                    @d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                    αν του εβγαζα την Π@ν@γία του κιβωτίου με τέρμα γκάζι εκκινήσεις, φορτία, ανηφορικους παλιοδρομους, τι θα πάθαινε ???

                    Θα το έπαιρνες στα χέρια.

                    Αντιγράφω την απάντηση μέλους του ίδιου post που ανέβασα σε fb group και νομίζω ότι τη στρουμφισα :
                    "Αλλαγή πολυδισκου. Ακριβώς τα ίδια συμπτώματα με σένα. Τα προβλήματα ξεκίνησαν στα 37000 και έγινε αλλαγή στα 46000. Επέμενα έντονα και τα πρόβλημα φάνηκε στην δεύτερη μέτρηση. Μετά την αλλαγή το αμάξι τσουλάει όμορφα. Ελπίζω μέχρι την λήξη της εγγύησης να μην ξανάπαρουσιαστει τέτοιο θέμα"

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • elteo
                      elteo @d_m last edited by

                      @d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                      Άρχισε τις αηδίες το DCT, στο 1.6 180 HP HTRAC

                      ο λόγος που προτίμησα «να ανακατέβω την φασολάδα».
                      τα manual δεν έχουν αντίπαλο στην αξιοπιστία.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • fanis75
                        fanis75 moderator @chris__7 last edited by

                        @chris__7 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                        τα cvt ειναι καλυτερα?δε βγαζουν προβληματα?

                        Μιλάς για κλασσικό cvt ή για το e-cvt? γιατί ειναι 2 τελειώς διαφορετικά πράγματα!

                        Πάντως γενικά τα cvt σαν αξιοπιστία ειναι καλύτερα πλέον με τους μεταλλικούς ιμάντες, αλλά πάσχουν σε λειτουργία. Σε αυτόματο είμαι κάθετος, η καλύτερη (και μόνη για εμένα) λύση είναι το πλανητικό, που λόγω κατασκευής η ροπή μοιράζεται σε πολλά γρανάζια και αντέχει παπάδες σε συνδυασμό με μετατροπέα ροπής. Εφόσον είναι σωστή κατασκευή και γίνεται η συντήρηση που πρέπει, αντέχει περισσότερο και από το ίδιο το αυτοκίνητο.

                        @d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                        Αντιγράφω την απάντηση μέλους του ίδιου post που ανέβασα σε fb group και νομίζω ότι τη στρουμφισα :
                        "Αλλαγή πολυδισκου. Ακριβώς τα ίδια συμπτώματα με σένα. Τα προβλήματα ξεκίνησαν στα 37000 και έγινε αλλαγή στα 46000. Επέμενα έντονα και τα πρόβλημα φάνηκε στην δεύτερη μέτρηση. Μετά την αλλαγή το αμάξι τσουλάει όμορφα. Ελπίζω μέχρι την λήξη της εγγύησης να μην ξανάπαρουσιαστει τέτοιο θέμα"

                        Γνωστό θέμα με τον πολύδισκο σε όλα τα διπλοσύμπλεκτα. Είναι κάτι το αναλώσιμο, όπως αλλάζουμε δίσκο στα χειροκίνητα.

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        d_m elteo S 3 Replies Last reply Reply Quote 3
                        • d_m
                          d_m @fanis75 last edited by

                          @fanis75 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                          @chris__7 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                          τα cvt ειναι καλυτερα?δε βγαζουν προβληματα?

                          Μιλάς για κλασσικό cvt ή για το e-cvt? γιατί ειναι 2 τελειώς διαφορετικά πράγματα!

                          Πάντως γενικά τα cvt σαν αξιοπιστία ειναι καλύτερα πλέον με τους μεταλλικούς ιμάντες, αλλά πάσχουν σε λειτουργία. Σε αυτόματο είμαι κάθετος, η καλύτερη (και μόνη για εμένα) λύση είναι το πλανητικό, που λόγω κατασκευής η ροπή μοιράζεται σε πολλά γρανάζια και αντέχει παπάδες σε συνδυασμό με μετατροπέα ροπής. Εφόσον είναι σωστή κατασκευή και γίνεται η συντήρηση που πρέπει, αντέχει περισσότερο και από το ίδιο το αυτοκίνητο.

                          @d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                          Αντιγράφω την απάντηση μέλους του ίδιου post που ανέβασα σε fb group και νομίζω ότι τη στρουμφισα :
                          "Αλλαγή πολυδισκου. Ακριβώς τα ίδια συμπτώματα με σένα. Τα προβλήματα ξεκίνησαν στα 37000 και έγινε αλλαγή στα 46000. Επέμενα έντονα και τα πρόβλημα φάνηκε στην δεύτερη μέτρηση. Μετά την αλλαγή το αμάξι τσουλάει όμορφα. Ελπίζω μέχρι την λήξη της εγγύησης να μην ξανάπαρουσιαστει τέτοιο θέμα"

                          Γνωστό θέμα με τον πολύδισκο σε όλα τα διπλοσύμπλεκτα. Είναι κάτι το αναλώσιμο, όπως αλλάζουμε δίσκο στα χειροκίνητα.

                          Παραθέτω μήνυμα άλλου μέλους group fb:

                          "το ίδιο θέμα έχω και εγώ. Το πήγα και το σύνδεσαν πάνω στο μηχάνημα που κάνει τζαμ τεστ. Δηλ προκαλεί σκορτσάρισμα και μετράνε τους δίσκους. Εμένα είναι στο 77,8%. Το αυτοκίνητο είναι 1ος του 21 με 42000 χιλιόμετρα. Μου είπαν να πάω ξανά σε δύο μήνες να το μετρήσουν ξανά. Αν έχει πέσει αρκετά το ποσοστό δηλ κοντά στο 72% θα αλλάξουν δίσκους. Πάντος είναι σίγουροι ότι μέχρι να βγεί από την εγγύηση θα χρειαστεί να τους αλλάξουν."

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • elteo
                            elteo @fanis75 last edited by

                            @fanis75 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                            @chris__7 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                            τα cvt ειναι καλυτερα?δε βγαζουν προβληματα?

                            Μιλάς για κλασσικό cvt ή για το e-cvt? γιατί ειναι 2 τελειώς διαφορετικά πράγματα!

                            Πάντως γενικά τα cvt σαν αξιοπιστία ειναι καλύτερα πλέον με τους μεταλλικούς ιμάντες, αλλά πάσχουν σε λειτουργία. Σε αυτόματο είμαι κάθετος, η καλύτερη (και μόνη για εμένα) λύση είναι το πλανητικό, που λόγω κατασκευής η ροπή μοιράζεται σε πολλά γρανάζια και αντέχει παπάδες σε συνδυασμό με μετατροπέα ροπής. Εφόσον είναι σωστή κατασκευή και γίνεται η συντήρηση που πρέπει, αντέχει περισσότερο και από το ίδιο το αυτοκίνητο.

                            @d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                            Αντιγράφω την απάντηση μέλους του ίδιου post που ανέβασα σε fb group και νομίζω ότι τη στρουμφισα :
                            "Αλλαγή πολυδισκου. Ακριβώς τα ίδια συμπτώματα με σένα. Τα προβλήματα ξεκίνησαν στα 37000 και έγινε αλλαγή στα 46000. Επέμενα έντονα και τα πρόβλημα φάνηκε στην δεύτερη μέτρηση. Μετά την αλλαγή το αμάξι τσουλάει όμορφα. Ελπίζω μέχρι την λήξη της εγγύησης να μην ξανάπαρουσιαστει τέτοιο θέμα"

                            Γνωστό θέμα με τον πολύδισκο σε όλα τα διπλοσύμπλεκτα. Είναι κάτι το αναλώσιμο, όπως αλλάζουμε δίσκο στα χειροκίνητα.

                            Τα χειροκίνητα αλλάζουν δίσκο στα 200Κ και αν όμως.....

                            fanis75 nickthetrib georgemit 3 Replies Last reply Reply Quote 0
                            • fanis75
                              fanis75 moderator @elteo last edited by

                              @elteo said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                              Τα χειροκίνητα αλλάζουν δίσκο στα 200Κ και αν όμως.....

                              Προφανώς, δεν ειπα οτι αντέχουν το ιδιο, απλά εξήγησα τι γινέται. Λογικό στο διπλοσύμπλεκτο να φθειρεται πιο γρήγορα. Απο την άλλη, τα 200Κ χλμ δεν ισχυουν παντα, εξαρταται απο τον οδηγό και το αμάξι. Στο Panda χρειάστηκε στις 95.000χλμ λογω κινησης μονο στην πόλη. Στην ΜιΤο αντεξε 180.000χλμ και στο Μινι 120.000χλμ. Στην bmw 116 της θειας μου που κινειται κυριως πολη και δεν οδηγεί σωστά θελει κάθε 70-80.000χλμ.

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                chris__7 @fanis75 last edited by

                                @fanis75 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                @elteo said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                Τα χειροκίνητα αλλάζουν δίσκο στα 200Κ και αν όμως.....

                                Προφανώς, δεν ειπα οτι αντέχουν το ιδιο, απλά εξήγησα τι γινέται. Λογικό στο διπλοσύμπλεκτο να φθειρεται πιο γρήγορα. Απο την άλλη, τα 200Κ χλμ δεν ισχυουν παντα, εξαρταται απο τον οδηγό και το αμάξι. Στο Panda χρειάστηκε στις 95.000χλμ λογω κινησης μονο στην πόλη. Στην ΜιΤο αντεξε 180.000χλμ και στο Μινι 120.000χλμ. Στην bmw 116 της θειας μου που κινειται κυριως πολη και δεν οδηγεί σωστά θελει κάθε 70-80.000χλμ.

                                για τα cvt των c-hr τι ισχυει?ποσο αντεχουν?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lap last edited by

                                  Πιο πολύ από το ίδιο.

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  nickthetrib C 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                  • nickthetrib
                                    nickthetrib @lap last edited by

                                    @lap said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                    Πιο πολύ από το ίδιο.

                                    Εντάξει όχι και πιο πολύ!
                                    Όσο το ίδιο το ch-r, είναι η πιο ορθή ατάκα!

                                    And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • nickthetrib
                                      nickthetrib @elteo last edited by

                                      @elteo said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                      Τα χειροκίνητα αλλάζουν δίσκο στα 200Κ και αν όμως.....

                                      Εξαρτάται από τρόπο και τόπο οδήγησης.
                                      Πχ νεκρά 1η 2α σε διαδρομή Κέντρο Χαλάνδρι ή Νέο Κόσμο Πετρούπολη 200Κ ο δίσκος δεν βγάζει.
                                      Βέβαια σε συνθήκες σπίτι στην Κινέτα εργασία στην Ελευσίνα μπορεί να αντέξει περισσότερο και από το μοτέρ.

                                      And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        chris__7 @lap last edited by

                                        @lap said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                        Πιο πολύ από το ίδιο.

                                        γιατι βγαζει προβληματα το c-hr?Αφου ειναι τουοτα (χωρις ειρωνεια)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dimsabas last edited by

                                          Δοκίμασα κι εγώ ένα αυτόματο Tucson. Το κιβώτιό του δεν είχε απροβλημάτιστη λειτουργία. Ας βάλω κι εδώ τη δοκιμή να υπάρχει.

                                          https://cartalk.gr/hyundai-tucson-1-6t-180hp-4wd-7-dct/

                                          https://cartalk.gr/

                                          georgemit npapanik 2 Replies Last reply Reply Quote 4
                                          • georgemit
                                            georgemit @elteo last edited by

                                            @elteo said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                            @fanis75 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                            @chris__7 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                            τα cvt ειναι καλυτερα?δε βγαζουν προβληματα?

                                            Μιλάς για κλασσικό cvt ή για το e-cvt? γιατί ειναι 2 τελειώς διαφορετικά πράγματα!

                                            Πάντως γενικά τα cvt σαν αξιοπιστία ειναι καλύτερα πλέον με τους μεταλλικούς ιμάντες, αλλά πάσχουν σε λειτουργία. Σε αυτόματο είμαι κάθετος, η καλύτερη (και μόνη για εμένα) λύση είναι το πλανητικό, που λόγω κατασκευής η ροπή μοιράζεται σε πολλά γρανάζια και αντέχει παπάδες σε συνδυασμό με μετατροπέα ροπής. Εφόσον είναι σωστή κατασκευή και γίνεται η συντήρηση που πρέπει, αντέχει περισσότερο και από το ίδιο το αυτοκίνητο.

                                            @d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                            Αντιγράφω την απάντηση μέλους του ίδιου post που ανέβασα σε fb group και νομίζω ότι τη στρουμφισα :
                                            "Αλλαγή πολυδισκου. Ακριβώς τα ίδια συμπτώματα με σένα. Τα προβλήματα ξεκίνησαν στα 37000 και έγινε αλλαγή στα 46000. Επέμενα έντονα και τα πρόβλημα φάνηκε στην δεύτερη μέτρηση. Μετά την αλλαγή το αμάξι τσουλάει όμορφα. Ελπίζω μέχρι την λήξη της εγγύησης να μην ξανάπαρουσιαστει τέτοιο θέμα"

                                            Γνωστό θέμα με τον πολύδισκο σε όλα τα διπλοσύμπλεκτα. Είναι κάτι το αναλώσιμο, όπως αλλάζουμε δίσκο στα χειροκίνητα.

                                            Τα χειροκίνητα αλλάζουν δίσκο στα 200Κ και αν όμως.....

                                            Δεν έχω αλλάξει δίσκο ΠΟΤΕ 😎 😎 😎 😎 😎
                                            Και corsa - fiesta τα έδωσα με 230 - 240k km. Το corsa μάλιστα από ότι μαθαίνω συνεχίζει με τον ίδιο και έχει περάσει τα 320 - 330k.

                                            i30 160 N line!

                                            elteo Nikos 3 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 191
                                            • 192
                                            • 193
                                            • 194
                                            • 195
                                            • 228
                                            • 229
                                            • 193 / 229
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr