Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 534
    • 535
    • 536
    • 537
    • 538
    • 896
    • 897
    • 536 / 897
    Περί αυτοκίνησης
    160
    17929
    403834
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      taxidiwtis @dettol last edited by taxidiwtis

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @taxidiwtis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Στην ανακοίνωση του Σατα φαίνεται ότι λειτουργούν σαν κλασικοί αρτηριοσκληρωτικοι εργατοπατερες..

      Δεν έχουν ασχοληθεί λεπτό με τα ηλεκτρικά οχήματα

      Δεν μιλάμε για ανακρίβειες αλλα για κατάφορα ψέματα , πχ:

      Α) τα ηλεκτρικά δε βγάζουν ούτε 200 χιλιόμετρα στην πόλη ;;;;;;

      Β)το ηλεκτρικό δεν μπορεί να κάνει δύο βάρδιες διότι θέλει 6 ώρες να φορτίσει ;;;;;

      τα πιο φτηνα, πχ leaf, δεν ξερω ποσα χλμ βγαζουν. Το 200 δεν μου φαινεται πολυ παραλογο παντως.
      Σχετικα με τον χρονο φορτισης, μαλλον αναφερονται σε οικιακη AC φορτιση και εκει εχει ενα δικιο. Ταξι που το δουλευουν σε βαρδιες δεν ειναι ευκολο να ειναι ηλεκτρικο.
      Το αλλο θεμα που αναφερθηκε, και εκει εχουν απολυτο δικιο να ειναι αγχωμενοι, ειναι το θεμα διαθεσιμοτητας ανταλλακτικων. Διοτι σε ενα τρακαρισμα ή μια βλαβη, καθε ωρα που το ταξι δεν ειναι στο δρομο, ειναι χαμενο εισοδημα για αυτους.
      Για εμας το να μην εχουμε αυτοκινητο για 1 μηνα ειναι φοβερη ταλαιπωρια, για εκεινους ειναι καταστροφικο.

      Το 200 χιλιομετρα είναι παράλογο ακόμη και για 50αρα μπαταρια
      Δηλαδή θα έπρεπε για μέση πραγματική ταχύτητα κίνησης πόλης (Αθήνα συγκεκριμένα) μικρότερη των 20-25χλμ/ώρα (με άπειρα braking regen δηλαδη) να έχουν καταναλώσεις 25 kwh/100 χλμ , αυτό θα ήταν κατανάλωση για e- transit φορτωμενο όχι για αεροδυναμικό επιβατικο

      Για το τρακάρισμα να το δεχτώ , όμως έχουν δεχτεί επιδότηση 22500 , φορολογικές ελαφρύνσεις , μικρότερα κόστη συντήρησηςκαι ανεφοδιασμου..
      Μια επιχειρηματική δραστηριότητα δεν έχει μόνο οφέλη έχει και ρισκα

      Ένα mg4 καινουριο η ένα 3 Άρι lfp θα απαιτούσε λιγότερο από 5- 10 Κ από πλευρας τους ...Την ώρα που καινούριο οκτάνια πάνω από 25Κ

      Στο μεταξύ υπάρχουν ακόμη αυτοκινητιστές πουαγοράζουν e class με 70 Κ

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • D
        dettol @fanis75 last edited by

        @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        Να προσθεσω κατι ομως. Εχει δοθει η δυνατοτητα να κανει εκχωρηση ο ιδιωτης στον εμπορο της επιδοτησης. Νομικα δηλαδη υπαρχει αυτο, αλλα κανενας εμπορος δεν το εχει δεχτει 🙂

        Το δεχόταν η bmw, δνε ξέρω εαν το δέχεται ακόμα, αλλά με μορφή άτοκης χρηματοδότησης για 12 μήνες. Οπότε εαν η επιδότηση αργήσει πάνω από 12 μήνες, πάλι πρέπει να πληρώσει ο αγοραστής.

        μπραβο της! δεν το ηξερα αυτο. Ναι, απο οσο γνωριζω ξεπερνουν το 12 μηνο δυστυχως η καταβολη της επιδοτησης. Ισως αλλαξει τωρα κατι, αλλα μεχρι να πληρωθω δεν πιστευω τιποτα 🙂

        P 1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • ataim
          ataim last edited by ataim

          Πολλά φόρα μιλάνε για το νέο μικρό tesla, θεωρητικά θα έχει catl lfp 55kwh με φόρτιση σε μόλις 15min, 500km range, υψηλή εκφόρτιση δηλαδή ιπποδύναμη, και μικρό κόστος. Όλα αυτά στην θεωρία προς το παρόν.

          D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dettol @ataim last edited by

            @ataim said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            Πολλά φόρα μιλάνε για το νέο μικρό tesla, θεωρητικά θα έχει catl lfp 55kwh με φόρτιση σε μόλις 15min, 700km range, υψηλή εκφόρτιση δηλαδή ιπποδύναμη, και μικρό κόστος. Όλα αυτά στην θεωρία προς το παρόν.

            μην δινεις σημασια. Απο τωρα μεχρι να βγει, θα το συζητανε. Η μπαταρια ειναι λογικο να ειναι λιγο μικροτερη απο του Μ3SR. Τα 700χλμ τα θεωρω υπεραισιοδοξο σεναριο. 15' για 20-80% δεν ειναι παραλογο. Αυτο που θα εχει ενδιαφερον ειναι αν θα εχει αρχιτεκτονικη 800V ή θα παραμεινουν στα 400 για να κρατησουν χαμηλα το κοστος. Πονταρω στο δευτερο.
            Σχετικα με την τιμη, τοπιστευω ακραδαντα, διοτι ο τρελαρας οτι εχει πει για τιμες, το εχει κανει. Πιστευω θα ξεκινησει απο τα 30k και μετα θα το ριξει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • ataim
              ataim last edited by ataim

              Εκ παραδρομής, διορθώθηκε σε 500, +300 miles λενε.

              Το μεγάλο breakthrough είναι η φόρτιση, το 20-80 σε 10' πλήρη σε 15. Έχουν νέα τεχνολογία lfp.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                jammamon last edited by

                Η ελληνική δημοσιογραφία διαπρέπει ξανά, μιλώντας για ένα αμάξι που έχει "θάψει" σύσσωμος ο ξένος Τύπος:

                "Ακόμη και έτσι το e:Ny1 καταφέρνει να κερδίσει τις εντυπώσεις με το ολοκληρωμένο, τρομερά ευκολοδήγητο σύνολο του, που καλύπτει τις ανάγκες μίας οικογένειας. Αρκεί να έχει να καταβάλλει από 45.900 ευρώ, με την επιδότηση. Και αν σας ακούγεται ακριβό, τότε αναρωτηθείτε, και ποιο ηλεκτρικό θα μπορούσατε να πείτε ότι είναι πραγματικά φτηνό;"

                fanis75 D 2 Replies Last reply Reply Quote 4
                • fanis75
                  fanis75 moderator @jammamon last edited by

                  @jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  Η ελληνική δημοσιογραφία διαπρέπει ξανά, μιλώντας για ένα αμάξι που έχει "θάψει" σύσσωμος ο ξένος Τύπος:

                  "Ακόμη και έτσι το e:Ny1 καταφέρνει να κερδίσει τις εντυπώσεις με το ολοκληρωμένο, τρομερά ευκολοδήγητο σύνολο του, που καλύπτει τις ανάγκες μίας οικογένειας. Αρκεί να έχει να καταβάλλει από 45.900 ευρώ, με την επιδότηση. Και αν σας ακούγεται ακριβό, τότε αναρωτηθείτε, και ποιο ηλεκτρικό θα μπορούσατε να πείτε ότι είναι πραγματικά φτηνό;"

                  Μα πόσο πληρωμένο άρθρο και πόσες βλακείες μαζί!?!?! Ας του απαντήσουμε, ότι το Τεσλα έχει 15.000 λιγότερα με την επιδότηση....χαχαχα!

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    jammamon last edited by

                    Honda κατάφερε να πουλήσει πέρυσι στην Ελλάδα 11 ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το ένα ήταν το "Ε" που αποσύρθηκε (9 πωλήσεις) και το καινούριο e:Ny1 πούλησε από ένα στον κάθε μήνα που κυκλοφόρησε.

                    Δεν βλέπω απολύτως κανένα μέλλον πλέον...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      dettol @jammamon last edited by

                      @jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      Η ελληνική δημοσιογραφία διαπρέπει ξανά, μιλώντας για ένα αμάξι που έχει "θάψει" σύσσωμος ο ξένος Τύπος:

                      "Ακόμη και έτσι το e:Ny1 καταφέρνει να κερδίσει τις εντυπώσεις με το ολοκληρωμένο, τρομερά ευκολοδήγητο σύνολο του, που καλύπτει τις ανάγκες μίας οικογένειας. Αρκεί να έχει να καταβάλλει από 45.900 ευρώ, με την επιδότηση. Και αν σας ακούγεται ακριβό, τότε αναρωτηθείτε, και ποιο ηλεκτρικό θα μπορούσατε να πείτε ότι είναι πραγματικά φτηνό;"

                      μετα απο το αρθρο για το ηλεκτρικο πεζω 308, πραγματικα δεν μου κανει τιποτα εντυπωση πλεον. Το εκθειαζε επειδη ειχε χαμηλη ιπποδυναμη και δεν σου δημιουργουσε αγχος να πας γρηγορα. Δηλαδη, τι να πει κανεις μετα απο αυτο;

                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • fanis75
                        fanis75 moderator last edited by

                        Μετά από αυτα που βλέπουμε, απορούμε γιατί πουλάνε τα Τέσλα και τα Τογιότα!?!? Λογικό δεν είναι? Άκου λεει 50.000 με την επιδότηση για το σουπερ ντουπερ ηλεκτρικό της Χόντα που είναι 10 χρόνια πίσω από τα Τέσλα....χαχαχα!!

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • P
                          panormus772 @dettol last edited by

                          @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          Να προσθεσω κατι ομως. Εχει δοθει η δυνατοτητα να κανει εκχωρηση ο ιδιωτης στον εμπορο της επιδοτησης. Νομικα δηλαδη υπαρχει αυτο, αλλα κανενας εμπορος δεν το εχει δεχτει 🙂

                          Το δεχόταν η bmw, δνε ξέρω εαν το δέχεται ακόμα, αλλά με μορφή άτοκης χρηματοδότησης για 12 μήνες. Οπότε εαν η επιδότηση αργήσει πάνω από 12 μήνες, πάλι πρέπει να πληρώσει ο αγοραστής.

                          μπραβο της! δεν το ηξερα αυτο. Ναι, απο οσο γνωριζω ξεπερνουν το 12 μηνο δυστυχως η καταβολη της επιδοτησης. Ισως αλλαξει τωρα κατι, αλλα μεχρι να πληρωθω δεν πιστευω τιποτα 🙂

                          Πριν 3χρόνια,για ηλεκτρ.ποδήλατο με το 1/10 της επιδότησης (800€) απ'ότι σε ηλεκτρ.αμάξι,χρειάστηκαν 10 μήνες με email,τηλέφωνα κ.τ.λ. για να πιστωθούν..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • I
                            iceman7 last edited by

                            Αν υπάρχει έστω ψηγμα σοβαρότητας θα πρέπει ειτε να εκχωρειται η επιδότηση στον έμπορο είτε να καταργηθει και αυτή η στρέβλωση και η αγορά θα προσαρμοστεί, όπως έγινε στη Γερμανία, που καταργήθηκε πρόσφατα!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • D
                              dimsabas @dettol last edited by

                              @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              Η ελληνική δημοσιογραφία διαπρέπει ξανά, μιλώντας για ένα αμάξι που έχει "θάψει" σύσσωμος ο ξένος Τύπος:

                              "Ακόμη και έτσι το e:Ny1 καταφέρνει να κερδίσει τις εντυπώσεις με το ολοκληρωμένο, τρομερά ευκολοδήγητο σύνολο του, που καλύπτει τις ανάγκες μίας οικογένειας. Αρκεί να έχει να καταβάλλει από 45.900 ευρώ, με την επιδότηση. Και αν σας ακούγεται ακριβό, τότε αναρωτηθείτε, και ποιο ηλεκτρικό θα μπορούσατε να πείτε ότι είναι πραγματικά φτηνό;"

                              μετα απο το αρθρο για το ηλεκτρικο πεζω 308, πραγματικα δεν μου κανει τιποτα εντυπωση πλεον. Το εκθειαζε επειδη ειχε χαμηλη ιπποδυναμη και δεν σου δημιουργουσε αγχος να πας γρηγορα. Δηλαδη, τι να πει κανεις μετα απο αυτο;

                              Το ίδιο μέσο ξαναχτύπησε με τη δοκιμή του Enyaq. Που σέρνεται σε επιδόσεις, αλλά αυτό έγινε εσκεμμένα για να μη ζαλίζεται το πλήρωμα. Όχι γιατί έβαλαν το ίδιο μοτέρ με το ID.3 για λόγους κόστους.

                              https://cartalk.gr/

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • T
                                tgd last edited by

                                Για την τιμή δεν χρειαζεται να πω πολλά είναι εκτος τόπου να πληρώσεις 17000(τιμη με επιδότηση) για αυτό

                                Να θυμίσω ότι πρόπερσι που ξεστοκάρισε τα τελευταία eUp η VW τα έδινε 18900(τιμη με επιδότηση)
                                Στραβά είναι ο γιαλός!

                                ntinaras 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ntinaras
                                  ntinaras @tgd last edited by

                                  @tgd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  Για την τιμή δεν χρειαζεται να πω πολλά είναι εκτος τόπου να πληρώσεις 17000(τιμη με επιδότηση) για αυτό

                                  Να θυμίσω ότι πρόπερσι που ξεστοκάρισε τα τελευταία eUp η VW τα έδινε 18900(τιμη με επιδότηση)
                                  Στραβά είναι ο γιαλός!

                                  Δηλαδη καποιος εδωσε τοσα για να παρει eUp?

                                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • piliourits
                                    piliourits last edited by

                                    Youtube Video

                                    Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dimsabas @ntinaras last edited by

                                      @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      @tgd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      Για την τιμή δεν χρειαζεται να πω πολλά είναι εκτος τόπου να πληρώσεις 17000(τιμη με επιδότηση) για αυτό

                                      Να θυμίσω ότι πρόπερσι που ξεστοκάρισε τα τελευταία eUp η VW τα έδινε 18900(τιμη με επιδότηση)
                                      Στραβά είναι ο γιαλός!

                                      Δηλαδη καποιος εδωσε τοσα για να παρει eUp?

                                      Μακάρι να ήταν διαθέσιμο και τώρα σε τέτοια τιμή.

                                      https://cartalk.gr/

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • T
                                        tgd last edited by

                                        @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        @tgd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        Για την τιμή δεν χρειαζεται να πω πολλά είναι εκτος τόπου να πληρώσεις 17000(τιμη με επιδότηση) για αυτό

                                        Να θυμίσω ότι πρόπερσι που ξεστοκάρισε τα τελευταία eUp η VW τα έδινε 18900(τιμη με επιδότηση)
                                        Στραβά είναι ο γιαλός!

                                        Δηλαδη καποιος εδωσε τοσα για να παρει eUp?

                                        Εγώ ήμουν έτοιμος. Θα πουλούσα το βενζίνης 10 χιλιάρικα και θα έβαζα άλλα τόσα. Αλλά η γυναίκα μου τσίτωσε -έχουμε αμάξι.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator last edited by

                                          To είχα χάσει αυτό το νέο!!

                                          https://www.drive.gr/news/agora/seres-i-nea-kineziki-marka-poy-erhetai-stin-ellada

                                          νέος κινέζος, από τον Σπανό αυτή τη φορά....για να δούμε....!!

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lap last edited by

                                            Δες τι λένε για την τιμή....έλεος ρε μάγκες....

                                            Κατά τα άλλα το είδα σε βίντεο στο Instacar. Αμαξαρα, και θυμίζει πολύ τα infinity

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            storm 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 534
                                            • 535
                                            • 536
                                            • 537
                                            • 538
                                            • 896
                                            • 897
                                            • 536 / 897
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr