-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Παραβλεπετε παράγοντες όπως το σωγαμπριλικι ή τους κρατικοδιαιτους απατεώνες κλπ
Βέβαια, είναι τζιμανια όσοι επιδίδονται σε τέτοια σπορ...Και ως απατεωνας να πετυχεις, θελει καποιες ικανοτητες.
-
@katafractos17 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Όμως κατά τα άλλα, έρχεσαι τώρα και κατηγορείς για γερολαδάδες τελικά όσους θα αγόραζαν ένα PHEV.
Αυτά από έναν "γερολαδά" που δεν το αγόρασε μεν, αλλά αποφάσισε να μισθώσει το PHEV έναντι του απλού βενζινοκίνητου όπου το μίσθωμα έβγαινε σχεδόν το ίδιο και για τα δύο, μιας και το βενζινοκίνητο έχει εταιρικό φόρο ο οποίος έφερνε το συνολικό έξοδο μια η άλλη.
Κρίμα που αποφάσισα πέραν όλων των άλλων που έχει ως οφέλη, να μην πληρώνω και απλόχερα τα λίτρα της βενζίνης που προτείνεις στην κιμπάρικη συμβουλή σου. Έστω κι αν δεν είμαι αγοραστής αλλά μισθωτής.Έτσι εξηγείται, τρόμαξα να σε διαβάσω...κοίτα η επιλογή σου οικονομικά είναι άριστη. Μπορεί κι εγώ αυτό να έκανα αν ειχα τη δυνατότητα (δεν, αλλά για χάρη της συζήτησης) απλά αν κάποιος μου έλεγε ότι αυτό που κάνω είναι μίζερο μάλλον θα σφύριζα αδιάφορα...Οι Τογιόταιοι είναι συνειδητοποιημένοι, τα σκάνε για την οικονομία τέλος, οι επιδοτούμενοι Φεβ που κυνηγάνε και το ευρώ λεπτό βενζίνης δεν είναι καν εκεί..
Σε κάθε περίπτωση τι θεωρεί μίζερο ο καθένας είναι προσωπική άποψη και συγγνώμη αν προσέβαλα, πρόθεση μου είναι να χαρακτηρίσω συμπεριφορά (που έχω κάθε δικαίωμα) και όχι άτομο.
-
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Σωστό.
Να ρωτήσουμε και τον Δία.
Εχουν οι Ρόλς κινητήρα ντίζελ ?
Όχι
Έχουν όμως ηλεκτρικό , την spectre
Απίστευτη οικονομία , ΧΑ ΧΑ ΧΑ -
Σας θυμίζω το επισόδειο στο reality της Νόβα με τις μετατροπές σε supercars που οι μηχανικοί πήγαν κει μετέτρεψαν μια RR σε αέριο, ώστε να φτάνει η αυτονομία της (βενζίνη+αέριο) από το Λονδίνο στην Σκωτία.
Και το αφεντικό τους είπε να το ξηλώσουν, γιατί δεν μπορεί να προσβάλλουν τον πελάτη τους πώς δεν έχει λεφτά να πληρώνει την βενζίνη. -
Οι γαλαντομοι κατοχοι Ρολς Ροις
-
@alexandros-k said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Οι γαλαντομοι κατοχοι Ρολς Ροις
Τσίπης!! Αν θες Ρολς, να πληρώνεις και την συντήρηση....και φτηνό ήταν $2.500 για Ρολς.
-
-
Άργησαν μια δεκαετία. Τωρα που καταργήθηκε η πετρελαιοκίνηση.
Είχαμε και εδώ κάποια μέλη που το έβλεπαν ως μαγκιά. Κάποιοι έβγαζαν φράγκα όντας μηχανικοί που τα καταργούσαν, όντας κάτι παράνομο και την "έλεγαν" στους άλλους
Ελλάδα!
-
Το θέμα είναι να πιάσει τους παλιούς που ζουν χρόνια εις βάρος μας.
Βέβαια... ΚΤΕΟ και Ελλάδα... -
@alexandros-k said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Οι γαλαντομοι κατοχοι Ρολς Ροις
Τσίπης, που μου θέλει και Ρολς...
Σαν τους καθημερινούς ...καπιταλιστες γύρω μας, που αγοράζουν αμαξάκι με δόσεις και ψωνίζουν τις προσφορές του μάρκετ.
-
που να πετυχετε και τον θεουλη με taycan που τριγυρναει στα lidl να φορτισει τσαμπα
-
-
Εμ όταν λέμε για επιδότηση υβριδικών η ΕΕ θέλει όλα ή τίποτα, μονολιθική όπως πάντα…
-
@jamesd said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εμ όταν λέμε για επιδότηση υβριδικών η ΕΕ θέλει όλα ή τίποτα, μονολιθική όπως πάντα…
γραφειοκράτες που δεν ξέρουν τι γίνεται έξω από τις Βρυξέλλες .....και δεν ενδιαφέρονται όπως φαίνεται.....
-
@jamesd said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εμ όταν λέμε για επιδότηση υβριδικών η ΕΕ θέλει όλα ή τίποτα, μονολιθική όπως πάντα…
Αυτο επρεπε να ειχε γινει πριν 15 χρονια.
Αλλα τοτε επρεπε να παρουμε τα σαβουροντιζελ που ηθελε η μερκελ. -
@elteo said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@jamesd said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εμ όταν λέμε για επιδότηση υβριδικών η ΕΕ θέλει όλα ή τίποτα, μονολιθική όπως πάντα…
γραφειοκράτες που δεν ξέρουν τι γίνεται έξω από τις Βρυξέλλες .....και δεν ενδιαφέρονται όπως φαίνεται.....
Ή ότι τα υβριδικά έχουν χαλάσει τη μαγιά στα πιθανά συμφέροντα που θέλουν να σπρώξουν ντε και καλά τα αμιγώς ηλεκτρικά.
Εγώ το φαντάζομαι και αυτό. -
@katafractos17 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@elteo said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@jamesd said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εμ όταν λέμε για επιδότηση υβριδικών η ΕΕ θέλει όλα ή τίποτα, μονολιθική όπως πάντα…
γραφειοκράτες που δεν ξέρουν τι γίνεται έξω από τις Βρυξέλλες .....και δεν ενδιαφέρονται όπως φαίνεται.....
Ή ότι τα υβριδικά έχουν χαλάσει τη μαγιά στα πιθανά συμφέροντα που θέλουν να σπρώξουν ντε και καλά τα αμιγώς ηλεκτρικά.
Εγώ το φαντάζομαι και αυτό.Δεν βγαίνει η εξίσωση που γράφεις όμως, γιατί σπρώχνουν τα συμφέροντα ποιών, των κινέζων (BYD, MG, NIO, GEELY κλπ.), των αμερικάνων (TESLA), δηλαδή οι ευρωπαίοι με την προώθηση των ηλεκτρικών, όπως φαίνεται να πάει η αγορά, μάλλον "πυροβολούν" τα πόδια τους γιατί οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες μάλλον χαμένες θα βγούν.
Γενικά λένε μην καταλογίζεις ηλιθιότητα όπου υπάρχει σκοπιμότητα, αλλά στην περίπτωση της ΕΕ δε βλέπω την σκοπιμότητα των όσων κάνει.
-
@jamesd said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@katafractos17 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@elteo said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@jamesd said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εμ όταν λέμε για επιδότηση υβριδικών η ΕΕ θέλει όλα ή τίποτα, μονολιθική όπως πάντα…
γραφειοκράτες που δεν ξέρουν τι γίνεται έξω από τις Βρυξέλλες .....και δεν ενδιαφέρονται όπως φαίνεται.....
Ή ότι τα υβριδικά έχουν χαλάσει τη μαγιά στα πιθανά συμφέροντα που θέλουν να σπρώξουν ντε και καλά τα αμιγώς ηλεκτρικά.
Εγώ το φαντάζομαι και αυτό.Δεν βγαίνει η εξίσωση που γράφεις όμως, γιατί σπρώχνουν τα συμφέροντα ποιών, των κινέζων (BYD, MG, NIO, GEELY κλπ.), των αμερικάνων (TESLA), δηλαδή οι ευρωπαίοι με την προώθηση των ηλεκτρικών, όπως φαίνεται να πάει η αγορά, μάλλον "πυροβολούν" τα πόδια τους γιατί οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες μάλλον χαμένες θα βγούν.
Γενικά λένε μην καταλογίζεις ηλιθιότητα όπου υπάρχει σκοπιμότητα, αλλά στην περίπτωση της ΕΕ δε βλέπω την σκοπιμότητα των όσων κάνει.
Καλά δεν είναι απαραίτητο αυτοί που παίρνουν τις συγκεκριμένες αποφάσεις να ενδιαφέρονται για την προέλευση των συμφερόντων και αν αυτά προέρχονται από την γενέτειρα ήπειρο ή όχι.
Σε αυτές τις δουλειές δεν χωράνε σύνορα.
Όπως και να έχει, συνωμοσιολογία δική μου.
Απλά ενδιαφέρονται τόσο έντονα για το περιβάλλον όσον αφορά τα αυτοκίνητα, ενώ για άλλες πηγές που το επιβαρύνουν εξίσου και ίσως περισσότερο, μάλλον σφυρίζουν αδιάφορα. -
Προσφέρεται το θέμα για συνομωσιολογία... Η Ευρώπη αυτοπυροβολείται συνεχώς.
Πρώτα αυτοκτόνησε ενεργειακά (και όχι μόνο) αναλαμβανοντας για λογαριασμό των ΗΠΑ τον πόλεμο με τη Ρωσία απ την οποία είχε "ατελείωτη" φθηνή ενέργεια (κι άλλους πόρους).
Τώρα η πολιτική της τείνει να εξοντώσει τους τομείς οπου είχε (η Ευρώπη) παγκόσμιο συγκριτικό πλεονέκτημα, όπως η αυτοκινητοβιομηχανια (αλλά και κάποιοι τομείς αγροτικής παραγωγής κλπ).
Θα μπορούσε να συμπεράνει κανείς ότι χωρίς μια συγκεκριμένη Ηγεσία με συγκεκριμένη προοπτική και σκοπό και λογοδοσία στους ευρωπαϊκους λαούς, έχει καταντήσει η ΕΕ ένα γραφειοκρατικο έρμαιο για λομπίστες (αν ποτέ ήταν κάτι άλλο) και αγεται και φέρεται από διάφορα αντικρουομενα συμφέροντα εκτός Ευρώπης, κι ότι οι κάτοικοι της αντιμετωπιζονται ως αναλώσιμοι...Δεν έχει νόημα πλέον να υπάρχει μια κεντρική εξουσία όπως στην ΕΕ που απλά να υπαγορεύει "τι να μην κάνει" κάθε τοπική κυβέρνηση, χωρίς να κατευθύνει κάπου συνολικά, χωρίς συγκεκριμένη πορεία και όραμα.
-
@jamesd said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εμ όταν λέμε για επιδότηση υβριδικών η ΕΕ θέλει όλα ή τίποτα, μονολιθική όπως πάντα…
Γι'αυτό,αν δεν βάλουν φραγμούς και δασμούς σε εταιρίες όπως η BYD,θα πουν τον δεσπότη παναγιώτη,το δήλωσε προσφάτως και ο Musk αυτό,όταν η φουλ υβριδική τεχνολογια είναι τόσο ακριβή και απλησίαστη,πως περιμένουν ότι κάποιος θα ρίξει ρευστό η θα χρεωθεί κιόλας για ένα ηλεκτρικό των 30-40 χιλιάδων ευρώ,δλδ οι Ευρωπαίοι κατασκευαστες η είναι βλαμμενοι η θεωρούν το καταναλωτικό κοινό βλαμμένο,που η VW έριξε την τιμή του ID 3 νομίζω,στην Κίνα στο μισό από ότι το πουλάει στην Ευρωπαϊκή αγορά για να μην μείνει στην αφάνεια.Ζητανε 30+ χιλιάρικα για Ρενώ Κλιο ηλεκτρικό ας πούμε,οκευ.
Δώστε μια επιδότηση για υβριδικά,να μπορεί ο κοσμακης να κάνει έστω αυτό το βήμα,μετά από 10-15 έτη,θα κάνει το ίδιο με τα ηλεκτρικά.
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά