-
@nmsm2 said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@nmsm2 said in TESLA FORUM:
Από κουβέντες με φίλους νομίζω ότι το μέλλον της ηλεκτροκίνησης βρίσκεται μόνο στα αυτοκίνητα πόλης. Όταν βγει στην αγορά προσιτό ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης όσοι έχουμε δυνατότητα φόρτισης θα πουλήσουμε τα θερμικά. Αντιθέτως σε επίπεδο οικογενειακού αυτοκινήτου έχω σοβαρές επιφυλάξεις και νομίζω ότι θα ωριμάσει σαν αγορά σε αρκετά χρόνια. Μέχρι να βγει ηλεκτρικό προσιτό αυτοκίνητο πόλης θα βλέπουμε τα tesla Y,3 κλπ. ως αυτοκίνητα πόλης, δεδομένου ότι σπανίως βγαίνουν εθνική και επαρχιακό δίκτυο. Παρεμπιπτόντως, στις γιορτές σε διαδρομές από ορεινή Ευρυτανία (Κρίκελο) και Φθιώτιδα (Παύλιανη κλπ) μέχρι Μετέωρα και Ελάτη που κινήθηκα είδα μόνο ένα ηλεκτρικό, ένα vw id4 και μάλιστα στο Κρίκελο (1.100 υψόμετρο).
το ποσοστο ηλεκτρικων στο συνολο του στολου, εκτιμαται στο 0.2-0.25%, οποτε ειναι παρα πολυ λογικο να μην βλεπεις συχνα στο δρομο
Στα νότια που μένω είναι πάρα πολλά τα ηλεκτρικά ωστόσο στις διακοπές υποθέτω ότι επιλέγουν τα θερμικά για λόγους διευκόλυνσης....
ισως ή ισως σου χτυπανε πιο πολυ τα ηλεκτρικα στο ματι και για αυτο νομιζεις οτι ειναι "πολλα". τις προαλλες ημουν στο ψυχικο και ειδα μεσα σε 10' 4 ηλεκτρικα και μου φανηκαν πολλα. Ειχα δει ομως αλλα 30 αυτοκινητα
-
Στην δικιά μας μια κοπελα έδεσε το μηχανακι της στα κάγκελα. Εκοψαν το κάγκελο και πήραν το μηχανάκι.
έχω δει πολλές φορές να κατουρουν, να μπαίνουν άσχετοι, να κόβουν δρόμο όπως λένε κτλ.
Το καλύτερο από όλα, πιτσιρικάς, με αμφίεση Τραπερ (Ώπα Ώπα Ώπα!!!) Κάθεται σε πεζούλι στην πυλωτη.
Του λέω περιμένεις κάποιον;
όχι μου λέει ξεκουράζομαι.... Πειράζει ;;
Όχι φίλε μου, του λέω, ξεκουράσου.
Πάω πάνω, ετοιμάζω σκουπίδια να πετάξω.
Κατεβαίνω. Εχει πολλαπλασιαστεί x5. Όλοι ίδιοι. Και καπνιζαν και ρουφαγαν σαν τις σαύρες, έπιναν ρεντμπουλ και φώναζαν.
Τους λέω παιδιά άντε σιγά σιγά .... Φύγετε. Είναι ιδιωτικός χώρος εδώ όχι δημόσιος.
Και τι μου λέει το αστροπελέκι. Ακριβώς επειδή είναι ιδιωτικός και εμείς είμαστε ιδιώτες ήρθαμε εδω, ο δημόσιος χώρος είναι για τους δημοσίους.
Σκαλωσα για 2 δλ.
Τελικά άρχισα να πιέζω και έφυγαν. Ήθελαν να μου κάνουν και αγκαλιά συγχώρεσης λέγοντας "peace bro,μη θυμώνεις".
Καλικάντζαροι!!!!
-
Αν καποιος εχει δικο του σπιτι και μπορει να το φορτιζει και να κανει οτι θελει σιγουρα ειναι μια πολυ καλη λυση εξοικονομωντας χρηματα λογω καυσιμων.
Σιγουρα παιζει ρολο και τι μετακινησεις κανει και ποσο χρειαζεται τζους ωστε να μην μεινει ή να αγχωνεται.
Οι επιδοσεις ειναι καθαρα μαρκετινγκ θεωρω γιατι απ οτι βλεπω και στην πραξη κανενας δεν κινειται με >120χλμ/ω λογω περιορισμων ή να πεις χρησιμοποιει καπως αυτα τα νουμερα επιδοσεων. Τωρα να κανει και ενα ανοιγμα μεσα στη πολη 1-2 φορες οκ.
Εγω περισσοτερο κολλαω (στο μυαλο μου) σχετικα με την ποιοτητα κατασκευης και την αντοχη στο χρονο. Αφηνω εξω μπαταρια και θεωρω οτι θα βγαλει τα χλμ που λεει.
Μιλωντας με τον ξαδερφο μου στο Σικαγο που εχει αρκετους γνωστους με T μου εχει αναφερει οτι ποιοτικως δεν τα πανε και πολυ καλα μετα απο χρονια χρησης. Τωρα αληθεια/ψεμματα δεν μπορω να το ξερω. Απλα σε κουβεντα που κανουμε επειδη σκεφτεται να αγορασει αυτοκινητο και του ειπα γιατι δεν αγοραζεις Τ?
Μετα απο 10 χρονια θα εχουμε καλυτερο δειγμα λογικα και θα εχει αλλαξει η κατασταση θεωρω ωστε να καλυφθουν πολλες αποριες. -
@dettol said in TESLA FORUM:
@nmsm2 said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@nmsm2 said in TESLA FORUM:
Από κουβέντες με φίλους νομίζω ότι το μέλλον της ηλεκτροκίνησης βρίσκεται μόνο στα αυτοκίνητα πόλης. Όταν βγει στην αγορά προσιτό ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης όσοι έχουμε δυνατότητα φόρτισης θα πουλήσουμε τα θερμικά. Αντιθέτως σε επίπεδο οικογενειακού αυτοκινήτου έχω σοβαρές επιφυλάξεις και νομίζω ότι θα ωριμάσει σαν αγορά σε αρκετά χρόνια. Μέχρι να βγει ηλεκτρικό προσιτό αυτοκίνητο πόλης θα βλέπουμε τα tesla Y,3 κλπ. ως αυτοκίνητα πόλης, δεδομένου ότι σπανίως βγαίνουν εθνική και επαρχιακό δίκτυο. Παρεμπιπτόντως, στις γιορτές σε διαδρομές από ορεινή Ευρυτανία (Κρίκελο) και Φθιώτιδα (Παύλιανη κλπ) μέχρι Μετέωρα και Ελάτη που κινήθηκα είδα μόνο ένα ηλεκτρικό, ένα vw id4 και μάλιστα στο Κρίκελο (1.100 υψόμετρο).
το ποσοστο ηλεκτρικων στο συνολο του στολου, εκτιμαται στο 0.2-0.25%, οποτε ειναι παρα πολυ λογικο να μην βλεπεις συχνα στο δρομο
Στα νότια που μένω είναι πάρα πολλά τα ηλεκτρικά ωστόσο στις διακοπές υποθέτω ότι επιλέγουν τα θερμικά για λόγους διευκόλυνσης....
ισως ή ισως σου χτυπανε πιο πολυ τα ηλεκτρικα στο ματι και για αυτο νομιζεις οτι ειναι "πολλα". τις προαλλες ημουν στο ψυχικο και ειδα μεσα σε 10' 4 ηλεκτρικα και μου φανηκαν πολλα. Ειχα δει ομως αλλα 30 αυτοκινητα
Εάν κινηθείς από Ελληνικό μέχρι Βουλιαγμένη το ποσοστό των ηλεκτρικών θα σε εντυπωσιάσει, πάρα μα πάρα πολλές mercedes eqa, bmw ηλεκτρικές, tesla και τελευταία vw id. H ηλεκτροκίνηση είναι αρκετά μοδάτη στην μεγαλοαστική τάξη, τα έχουν βέβαια ως δεύτερα αυτοκίνητα πόλης παρά το γεγονός ότι κοστίζουν 50k+.
-
@storm said in TESLA FORUM:
@cirus said in TESLA FORUM:
νταξει αν είναι σε ιδιωτικό πάρκινγκ νομιζω υπερβάλουμε.
Για να μην υπάρχει κάποια παρανόηση, πολλά ιδιωτικά πάρκινγκ είναι ξέφραγα αμπέλια. π.χ. για κάποιο αδιευκρίνιστο λόγο σε πολλές πολυκατοικίες (όπως και σε αυτή που μένω) δεν υπάρχουν γκαραζόπορτες, ούτε καν περίφραξη με κάγκελα, ούτε εξώπορτα στο πεζοδρόμιο.
Στην πολυκατοικία που μένω στην πυλωτή όλο το 24ωρο βολτάρουν άγνωστοι και σουλατσάρουν διάφοροι που απλά μπαίνουν στην πυλωτή και γυροφέρνουν. Κάπως έτσι κάθε τρεις και λίγο κλέβουν αυτοκίνητα, δίκυκλα, σπάνε, κλπ...κλπ...
Μεγάλο ρίσκο να μπει ηλεκτρικό σε τέτοια πυλωτή.
Νταξει σε αυτές συμφωνώ και γω, δεν αλλάζει τίποτα από το να είναι δημόσια στο δρόμο εκτός οτι βρισκεις πάρκινγκ
-
Όπως επίσης βλέπω συχνά bmw i8 (νομίζω ότι πιο εντυπωσιακό κυκλοφορεί σε ηλεκτρικό) και αρκετές ηλεκτρικές porsche. Νομίζω ότι ηλεκτροκίνηση έχει επικρατήσει στη μεγαλοαστική τάξη, ωφέλιμη μόδα διότι αφενός δεν ακούγονται αφετέρου δεν ρυπαίνουν (έστω και αν τα κίνητρα είναι άλλα και όχι οικολογικής φύσεως)
Το πρόβλημα είναι πότε και εάν ποτέ θα επικρατήσει στη μεσαία και μικροαστική τάξη....Αμφίβολο διότι ο μεσαίος δεν έχει δυνατότητα να ρισκάρει, δεν αγοράζει gadget αγοράζει με τη λογική και η λογική λέει ότι δυστυχώς πρέπει να περιμένει μέχρι το 2030 την εξέλιξη των μπαταριών για να το αγοράσει ως οικογενειακό αυτοκίνητο. -
@nmsm2 said in TESLA FORUM:
Όπως επίσης βλέπω συχνά bmw i8 (νομίζω ότι πιο εντυπωσιακό κυκλοφορεί σε ηλεκτρικό) και αρκετές ηλεκτρικές porsche. Νομίζω ότι ηλεκτροκίνηση έχει επικρατήσει στη μεγαλοαστική τάξη, ωφέλιμη μόδα διότι αφενός δεν ακούγονται αφετέρου δεν ρυπαίνουν (έστω και αν τα κίνητρα είναι άλλα και όχι οικολογικής φύσεως)
Το πρόβλημα είναι πότε και εάν ποτέ θα επικρατήσει στη μεσαία και μικροαστική τάξη....Αμφίβολο διότι ο μεσαίος δεν έχει δυνατότητα να ρισκάρει, δεν αγοράζει gadget αγοράζει με τη λογική και η λογική λέει ότι δυστυχώς πρέπει να περιμένει μέχρι το 2030 την εξέλιξη των μπαταριών για να το αγοράσει ως οικογενειακό αυτοκίνητο.το i8 ομως δεν ειναι ηλεκτρικο
εντυπωσιακο ναι, ηλεκτρικο οχι. Υβριδικο ειναι.
Εχω δει ελαχιστα, βασικα 2-3 σε ολη μου τη ζωη, αλλα οντως κινουμαι σε διαφορετικες περιοχες. -
@storm said in TESLA FORUM:
@cirus said in TESLA FORUM:
νταξει αν είναι σε ιδιωτικό πάρκινγκ νομιζω υπερβάλουμε.
Για να μην υπάρχει κάποια παρανόηση, πολλά ιδιωτικά πάρκινγκ είναι ξέφραγα αμπέλια. π.χ. για κάποιο αδιευκρίνιστο λόγο σε πολλές πολυκατοικίες (όπως και σε αυτή που μένω) δεν υπάρχουν γκαραζόπορτες, ούτε καν περίφραξη με κάγκελα, ούτε εξώπορτα στο πεζοδρόμιο.
Στην πολυκατοικία που μένω στην πυλωτή όλο το 24ωρο βολτάρουν άγνωστοι και σουλατσάρουν διάφοροι που απλά μπαίνουν στην πυλωτή και γυροφέρνουν. Κάπως έτσι κάθε τρεις και λίγο κλέβουν αυτοκίνητα, δίκυκλα, σπάνε, κλπ...κλπ...
Μεγάλο ρίσκο να μπει ηλεκτρικό σε τέτοια πυλωτή.
ναι αυτο που περιγράφεις ειναι η πλειοψηφια νομίζω των πυλωτων στην ελλαδα! ενταξει συρόμενες καγκελόπορτες έχουν πολλες πυλωτές αλλα δεν εμποδίζουν κανέναν να μπει να κάνει την βόλτα του. Πχ σε εμάς δεν αφήνεις στον χωρο της πυλωτής ούτε πλαστικό φαράσι εχουν κλέψει ακόμα και το αζαξ και χρωρίνες...
αν αυτό είναι αποτρεπτικο για φορτιση ηλεκτρικου ξαναγυριζουμε ότι ελάχιστοι εχουν τις προυποθέσεις.... -
@tkin73 said in TESLA FORUM:
αν αυτό είναι αποτρεπτικο για φορτιση ηλεκτρικου ξαναγυριζουμε ότι ελάχιστοι εχουν τις προυποθέσεις....
δηλαδη αλλα αυτοκινητα, νιωθετε ανετα να το σταθμευετε εκει; το προβλημα ειναι αν ειναι ηλεκτρικο;
Προφανως και το κανετε,διοτι δεν υπαρχει αλλη επιλογη. Και εγω το ιδιο θα εκανα. Απλα ρωταω αν το προβλημα ειναι στο ηλεκτρικο ή σε οποιοδηποτε αυτοκινητο; πχ μια θερμικη Χ1 θα την παρκαρες ανετα εκει;
-
Σαν κατασκευή ήμουν σίγουρος ότι το i8 είναι ηλεκτρικό (δεν ακούγονται καθόλου και δεν είδα εξάτμιση), δεν το είχα ψάξει, εντυπωσιακή υλοποίηση ομολογώ, σε άλλο επίπεδο..
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@tkin73 said in TESLA FORUM:
αν αυτό είναι αποτρεπτικο για φορτιση ηλεκτρικου ξαναγυριζουμε ότι ελάχιστοι εχουν τις προυποθέσεις....
δηλαδη αλλα αυτοκινητα, νιωθετε ανετα να το σταθμευετε εκει; το προβλημα ειναι αν ειναι ηλεκτρικο;
εμενα ας πουμε μου εχουν σπάσει το τζαμι του οδηγου στον χωρο εντος της πυλωτης στο σουζουκι...δεν ξερω αν ειχα ενα καλώδιο μόνιμα κάθε βραδυ κουμπωμένο στο αμάξι τι θα γινόταν...θεωρώ όμως πολυ πιθανό χεράκι/κατσαβιδάκι οτι κάποια στιγμή θα έμπαινε...
εννοείται και Χ6 να ειχα εκει θα την πάρκαρα! που αλλου στον δρόμο ?
με ενα ηλεκτρικο σίγουρα θα είχαμε..επισκέψεις!!! τωρα αν θα μας τιμούσαν κιόλας με προσπάθεια δεν το ξε΄ρω... -
Άσχετο, σπάνιο για αυτό το forum.
Αλλά πόσο ωραιο θα ήταν να είχαμε θυρωρους. Δίνουμε 300-400 ευρώ σε συνεργεία καθαρισμων με κάθε εργολάβο να το παίζει μαγκας που έρχονται δύο φορές την εβδομάδα. Δεν θα ήταν τέλειο να τα δώσουμε σε έναν θυρωρό ως part time εργασία σε κάθε πολυκατοικία. Δηλαδή με δύο πολυκατοικίες ο καθένας θα έχει έναν βασικό μισθό.
Και η πολυκατοικία θα ήταν άψογη. Θα την ήξερε και θα ασχολιόταν με αυτήν καθημερινά για 4 ώρες!!!
-
@lap said in TESLA FORUM:
Αλλά πόσο ωραιο θα ήταν να είχαμε θυρωρους.
Έχω δει σε μερικές προς κέντρο. Άλλες εποχές.
-
Κάποτε αυτή που μεγάλωσα είχε, μια κυρία ως μόνιμη.
Από τις τελευταίες. Η πολυκατοικία ήταν ΑΨΟΓΗ. Απίστευτη καθαριότητα, έμπαινες και μύριζε άρωμα από λεμόνι, όλα ήταν παστρικα και τελεια. Ολοι λέγαμε καλημέρα καθημερινά. Ερχόμουν από το σχολείο και πιάναμε την κουβέντα. Η πολυκατοικία της έδινε ένα διαμέρισμα δωρεάν. Και αυτή δούλευε σε εμάς και σε άλλες δύο τρεις πολυκατοικίες. Ζούσε άνετα, σπούδασε παιδιά, και βγήκε στη σύνταξη από εμάς. Μετά αυτήν το χάος. Ήρθαν τα συνεργεία και η πολυκατοικία έγινε χάλιαΜάλιστα βοηθούσε τις ηλικιωμένες της πολυκατοικίας. Ήταν πανέξυπνη και ωραία τύπισσα.
Σήμερα ζουν άσχετοι στην πολυκατοικία και έρχεται μια κυρία να καθαρίσει.
-
εκει που εχουν πάει τα κοινοχρηστα αμα είχαμε και θυρωρο βράστα...+50 ευρώ μο τον μήνα πληρώνω χωρις θυρωρο...
-
Πόσο σας βγαίνει η καθαριότητα;
Εγώ λέω ως part time. Ή 3 ώρες ανα ημέρα. Σταθερή εργασία για έναν άνθρωπο. Και η πολυκατοικία σε άψογη κατάσταση.
Τα ίδια θα βγαίνει χοντρικά με ένα συνεργείο καθαρισμού -
Ο @lap είναι μαέστρος. Ένα θέμα των Tesla και τα ηλεκτρικά το σούταρε στις σφουγγαρίστρες και στα φακιόλια...
-
Δεν έχει θυρωρό το forum.
-
@antonakis said in TESLA FORUM:
Δεν έχει θυρωρό το forum.
Έχει αλλά part-time (ή no-time) αφού έχει και κανονική εργασία και άλλες δραστηριότητες!
-
Δεν ήξερα που να το βάλω αυτό το άρθρο, στην προοπτική της ηλεκτροκίνησης;
Ας μπει εδώ, είναι ενδιαφέρον
TESLA FORUM