-
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Και στη Γερμανια οι επιδοτησεις στα ηλεκτρικα τελειωσαν, οπως κι αν θες να βαφτισεις το γεγονος αυτο και οποια αιτιολογια και να του δινεις. Εκει οι στρεβλωσεις τελειωσαν και οι σοβαρες χωρες σιγουρα θα ακολουθησουν.
Αυτα και πολυ ασχοληθηκα.Πριν γράψεις για κάτι δεν νιώθεις μια ανάγκη να εξετάσεις τα στοιχεία που επικαλείσαι και να αναλύσεις τις αιτίες ώστε να εξάγουμε καλύτερα συμπεράσματα;;;;
Για οποιον ενδιαφέρεται να έχει μια σωστή ενημέρωση και όχι εφηβικές εξάρσεις, αυτό που έγινε είναι να μειώσουν όλα τα κονδύλια πράσινηςμετάβασης που μέσα σε αυτά περιλαμβάνονται ακόμα και οι ΑΠΕ. Φέτος θα κόψουν 12 δις απο το ταμείο αυτό. Μέχρι το 2027 ανακοινώνουν να κόψουν 40+ δις.
Δεν έχει να κάνει με την ηλεκτροκίνηση και την στρέβλωση της αγοράς, όπως αφήνεις να εννοηθεί και άγνωστο το γιατί πανηγυρίζεις!!!Αντιμετωπίζουν θέματα ύφεσης της οικονομίας τους, και δεν υπάρχει περίπτωση να το ανεχτούν.
Δεν ξέρω αν θα αναθεωρήσουν στο κοντινό μέλλον, διότι η ίδια η Κομισιόν που ορίζει τις κοινοτικές υποθέσεις θέτει συγκεκριμένα απαιτούμενα από τις χώρες για την πραγμάτωση της πράσινης μετάβασης.
-
Απλώς ο Λαπ δεν διαβάζει τίποτα από όσα ποσταρω και επαναλαμβάνει ότι ξέρει και έμαθε πριν 30 έτη ή ότι έχει ακούσει δεξιά και αριστερά.
Τα ιόντα δεν έχουν ικανότητες μικρές ή μεγάλες.
Κι έστω πέσει απ τον ουρανό μια κβαντικη μπαταρία που πετάξουν εξωγήινοι πριν τη φτιάξουμε εμείς, ικανή να φορτίζει στιγμιαία.Το δίκτυο ηλεκτροδότησης, αυτό που πληρώνουμε χώρια ως ΔΕΔΔΗΕ πλέον, μπορεί να ΠΑΡΕΧΕΙ πεπερασμένα κιλοβατ ΑΝΑ ΩΡΑ.
-
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Απλώς ο Λαπ δεν διαβάζει τίποτα από όσα ποσταρω και επαναλαμβάνει ότι ξέρει και έμαθε πριν 30 έτη ή ότι έχει ακούσει δεξιά και αριστερά.
Τα ιόντα δεν έχουν ικανότητες μικρές ή μεγάλες.
Κι έστω πέσει απ τον ουρανό μια κβαντικη μπαταρία που πετάξουν εξωγήινοι πριν τη φτιάξουμε εμείς, ικανή να φορτίζει στιγμιαία.Το δίκτυο ηλεκτροδότησης, αυτό που πληρώνουμε χώρια ως ΔΕΔΔΗΕ πλέον, μπορεί να ΠΑΡΕΧΕΙ πεπερασμένα κιλοβατ ΑΝΑ ΩΡΑ.
Τα ιόντα συγκεκριμένων υλικών έχουν την τάση να συσσωρεύονται σε μεγάλη ένταση και να δημιουργούν "πλάκα" ιόντων. Αυτός είναι ο λόγος που πέφτει η ταχύτητα φόρτισης καθως φορτίζει η μπαταρία αλλά και η ένταση για να διατηρηθεί όσο δυνατόν πιο γρήγορη η φόρτιση και η μακροζωία της μπαταρίας.
Πλέον πρωτότυπες μπαταρίες δημιουργούν διαύλους (εμπνευσμένους από μηχανισμούς της φύσης και ιδιαίτερα των φυτών) από διάφορα υλικά και σε νανοεπιπεδο όπου τα ιόντα κινούνται σταθερά και μη άναρχα χωρίς να δημιουργούν πλάκα ιόντων. Αυτό επιταχύνει επί πολλές φορές την ταχύτητα φόρτισης ακόμα και με την ίδια ένταση μέχρι την πλήρη φόρτιση της μπαταρίας. Ενώ όπως αναφέρουν η υψηλή ένταση δεν επηρεάζει καθόλου την μακροζωία της μπαταρίας.
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Παντως αν οντως κατορθωσαν να δινουν αυτονομια 500χλμ σε 15 λεπτα τοτε πραγματικα το μεγαλυτερο μειονεκτημα των ηλεκτρικων φαινεται να λυνεται σιγα σιγα.
Αυτό θα σήμαινε (μπακαλίστικα) μπαταρία τουλάχιστον 100Kwh που θα απαιτούσε φορτιστή τουλάχιστον 400kw.
Αν υπάρχει τέτοιος φορτιστής κάπου αλλού, εκτός απ το πειραματικό κέντρο της εταιρείας, να το μάθουμε και μεις...Εγώ ψάχνομαι να αντικαταστήσω το ένα ντίζελ με ρεύμα για όσο επιδοτούνται, αλλά διαβάζουμε κάτι τέτοια τραγικά ρε παιδιά, πχ. να μην ξεκουμπώνει ο φορτιστής, και προγκάμε...
Σιγουρα δεν θα υπαρχει αμεσα τετοιος φορτιστης αλλα το οτι το αυτοκινητο αυτο εχει τετοια δυνατοτητα ειναι σημαντικο για μετα απο μια 5ετια πχ που μπορει τετοιοι φορτιστες να ειναι ευρεως διαδεδομενοι, τουλαχιστον στο εξωτερικο, ενω αν ειχες αγορασει ενα τωρινο τεσλα και παλι δεν θα μπορουσες να φορτιζεις τοσο γρηγορα και να εκμεταλλευτεις τετοιους φορτιστες.
-
Η βλακεία χτυπάει κόκκινο
-
Όπως γράφτηκε προχτές, υπάρχει ήδη φορτιστής 615 kW. Αλλά τι σημασία έχει η αλήθεια σε ένα φόρουμ αυτιστικών μονόλογων;
https://insideevs.com/news/661540/tesla-first-v4-supercharger-open-nontesla-evs/
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η βλακεία χτυπάει κόκκινο
Σίγουρα, αν δεν μπορεί να καταλάβει κάποιος τη διαφορά που έχει η δυνατότητα του φορτιστή να παρέχει Ισχύ, με τη δυνατότητα της μπαταρίας να τη δεχτεί.
Για να μην το κάνουμε πιο πολύπλοκο, αναφέροντας υλικά και διατομές αγωγών κλπ. και το αν, πότε και που, μπορούν να είναι εμπορικά διαθέσιμοι φορτιστές ισχύος μισού Μεγαβάτ και άνω, όταν σπανίζουν οι 50αρηδες DC και οι περισσότεροι στην Ελλάδα αρκούνται σε απλό εναλλασόμενο ρεύμα... -
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Όπως γράφτηκε προχτές, υπάρχει ήδη φορτιστής 615 kW. Αλλά τι σημασία έχει η αλήθεια σε ένα φόρουμ αυτιστικών μονόλογων;
https://insideevs.com/news/661540/tesla-first-v4-supercharger-open-nontesla-evs/
Όντως, τι σημασία έχει η αλήθεια;
The maximum DC current output of the stalls (according to the photos) is up to 615 amps (A) and 1,000 volts (V), so 615 kW would be theoretically possible (depending on the charging cabinet, and EV capability).
The V4 charger is theoretically capable of providing up to 615kW of power (615A at 1,000V) but the app says it’s limited to 250kW at the moment — same as V3 charging stalls
615 kW (limited to 250 kW)
Chargers are currently limited to 250 kW but can support higher power and higher voltage with future changes. -
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
όταν σπανίζουν οι 50αρηδες DC και οι περισσότεροι στην Ελλάδα αρκούνται σε απλό εναλλασόμενο ρεύμα...
δεν ισχυει αυτο. Δηλ ισχυει οτι οι περισσοτεροι φορτιζουμε σπιτια μας με AC, αλλα κατ' επιλογη για να μειωσουμε το κοστος και για λογους ευκολιας.
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
όταν σπανίζουν οι 50αρηδες DC και οι περισσότεροι στην Ελλάδα αρκούνται σε απλό εναλλασόμενο ρεύμα...
δεν ισχυει αυτο. Δηλ ισχυει οτι οι περισσοτεροι φορτιζουμε σπιτια μας με AC, αλλα κατ' επιλογη για να μειωσουμε το κοστος και για λογους ευκολιας.
Οι περισσότεροι δημόσιοι φορτιστές είναι 11-22 εναλλασόμενου.
Οι DC 50ρηδες είναι αρκετά λιγότεροι.
Κι Οι ακόμη πιο ισχυροί, σχεδόν σπάνιοι.
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
όταν σπανίζουν οι 50αρηδες DC και οι περισσότεροι στην Ελλάδα αρκούνται σε απλό εναλλασόμενο ρεύμα...
δεν ισχυει αυτο. Δηλ ισχυει οτι οι περισσοτεροι φορτιζουμε σπιτια μας με AC, αλλα κατ' επιλογη για να μειωσουμε το κοστος και για λογους ευκολιας.
Οι περισσότεροι δημόσιοι φορτιστές είναι 11-22 εναλλασόμενου.
Οι DC 50ρηδες είναι αρκετά λιγότεροι.
Κι Οι ακόμη πιο ισχυροί, σχεδόν σπάνιοι.
αυτη ειναι η κατασταση των DC 50+KW φορτιστων στην ηπειρωτικη ελλαδα αυτην τη στιγμη. Δεν ειναι η τραγικη κατασταση που περιγραφεις. Θα ηθελα να ειναι περισσοτεροι; Σιγουρα ναι!
Μπορω και τωρα να παω ταξιδι; Επισης σιγουρα ναι!
Με την προϋποθεση βεβαιως οτι εχω το καταλληλο αμαξι, διοτι αν πας να διασχισεις την ελλαδα με πχ ηλεκτρικο moka, ναι θα εχεις προβλημα
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
με τη δυνατότητα της μπαταρίας να τη δεχτεί.
Για να μην το κάνουμε πιο πολύπλοκο, αναφέροντας υλικά και διατομές αγωγώνΔεν μιλάμε για διατομές αγωγών.
Διαβάζεις ποτέ το τι γράφουν οι άλλοι, έλεος.
Μιλάμε για την τεχνολογία της ίδια της μπαταρίας.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
με τη δυνατότητα της μπαταρίας να τη δεχτεί.
Για να μην το κάνουμε πιο πολύπλοκο, αναφέροντας υλικά και διατομές αγωγώνΔεν μιλάμε για διατομές αγωγών.
Διαβάζεις ποτέ το τι γράφουν οι άλλοι, έλεος.
Μιλάμε για την τεχνολογία της ίδια της μπαταρίας.
Δεν διαβάζεις ποτέ τι γράφουν οι άλλοι.
Μιλάμε για τις δυνατότητες των φορτιστων.
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
όταν σπανίζουν οι 50αρηδες DC και οι περισσότεροι στην Ελλάδα αρκούνται σε απλό εναλλασόμενο ρεύμα...
δεν ισχυει αυτο. Δηλ ισχυει οτι οι περισσοτεροι φορτιζουμε σπιτια μας με AC, αλλα κατ' επιλογη για να μειωσουμε το κοστος και για λογους ευκολιας.
Οι περισσότεροι δημόσιοι φορτιστές είναι 11-22 εναλλασόμενου.
Οι DC 50ρηδες είναι αρκετά λιγότεροι.
Κι Οι ακόμη πιο ισχυροί, σχεδόν σπάνιοι.
αυτη ειναι η κατασταση των DC 50+KW φορτιστων στην ηπειρωτικη ελλαδα αυτην τη στιγμη. Δεν ειναι η τραγικη κατασταση που περιγραφεις. Θα ηθελα να ειναι περισσοτεροι; Σιγουρα ναι!
Μπορω και τωρα να παω ταξιδι; Επισης σιγουρα ναι!
Με την προϋποθεση βεβαιως οτι εχω το καταλληλο αμαξι, διοτι αν πας να διασχισεις την ελλαδα με πχ ηλεκτρικο moka, ναι θα εχεις προβλημα
Στον χάρτη φαίνονται όμορφα οι κουκίδες.
Γι αυτούς που θα έρθουν Βόλο και Πήλιο, ο πιο κοντινός πραγματικός ταχυφορτιστης βρίσκεται στη Λάρισα.
(Σα να λέμε, για τους Πειραιωτες να βρισκόταν στη Χαλκίδα ή το Σχηματάρι)Στη Μαγνησία, για 200.000 κόσμο μαζί με τους επισκέπτες, υπάρχουν πόσοι 50ρηδες, εσείς που τα βρίσκετε πιο εύκολα;
2 ;
5 ;
Περισσότεροι;Οπότε το να λέμε για φορτιστές τάξης μεγέθους Μεγαβάτ, είναι μελλοντολογικά αόριστα σενάρια.
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
ς σιγουρα ναι!
Με την προϋποθεση βεβαιως οτι εχω το καταλληλο αμαξι, διοτι αν πας να διασχισεις την ελλαδα με πχ ηλεκτρικο moka, ναι θα εχεις προβλημαΜε όλο τον Σεβασμό και ακόμα και αν πάρω σαν ταχυφορτιστές τους 50ΚW που δεν τους θεωρω ταχυφορτιστές, ειναι πολύ λίγοι
Αν δε πάρω υπόψιν και τα νησια μας γιατι ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΕΛΛΑΔΑ είναι δεν καταλαβαίνω γιατι κανένας δεν τα παίρνει υπόψιν είναι ΤΡΑΓΙΚΑ λίγοι
Δεδομένο ότι καποιος ανθρωπος θέλει να πάει παντού με το ηλεκτρικό αμάξι του χωρίς πλάνο και χωρις να χολοσκαει και να ψάξει σημεία με φορτιστές κτλ είναι ΤΡΑΓΙΚΑ λίγοι
Επίσης αν συγκρίνεις με ανεπτυγμένες χώρες με καλό δικτυο πχ Νορβηγία είναι ΤΡΑΓΙΚΑ λίγοι
Αυτά από κάποιον που σε λίγους μήνες θα πάρει αν πάνε όλα καλά ηλεκτρικό και είναι ενθουσιασμενος με την προοπτική
Αν είσαι ψαγμένος με την ηλεκτροκίνηση, σου αρέσει πολύ να σχεδιάζεις και δεν σε πειράζει να περιμένεις και λίγο παραπάνω είναι επαρκείς
Αν είσαι το παραπάνω και έχεις και ΤΕΣΛΑ είναι παραπάνω από επαρκεις
Ολα έχουν σχέση με το πως το αντιλαμβάνεσαι σαν ιδεα
Πάντως οποιος λέει ότι είμαστε σε ώριμο στάδιο και όχι σε αρχικό νηπιακο όσον αφορα το δίκτυο νομίζω οτι ΔΕΝ είναι αντικειμενικός
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αν είσαι το παραπάνω και έχεις και ΤΕΣΛΑ είναι παραπάνω από επαρκεις
Συμφωνώ 100% με όλα όσα γράφεις!! Στέκομαι εδώ, γιατί για εμένα σήμερα στην Ελλάδα μόνο τα Τέσλα έχουν νόημα ώς ηλεκτρικά. Όλα τα άλλα, συγκρινόμενα με τα Τέσλα, είναι πανάκριβα και 10 χρόνια πίσω σε τεχνολογία. Άρα, στο δικό μου μυαλό πάντα, σήμερα ηλεκτρικό αμάξι = Τέσλα, τα άλλα απλά είναι ως μη γενόμενα.
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αν είσαι το παραπάνω και έχεις και ΤΕΣΛΑ είναι παραπάνω από επαρκεις
Συμφωνώ 100% με όλα όσα γράφεις!! Στέκομαι εδώ, γιατί για εμένα σήμερα στην Ελλάδα μόνο τα Τέσλα έχουν νόημα ώς ηλεκτρικά. Όλα τα άλλα, συγκρινόμενα με τα Τέσλα, είναι πανάκριβα και 10 χρόνια πίσω σε τεχνολογία. Άρα, στο δικό μου μυαλό πάντα, σήμερα ηλεκτρικό αμάξι = Τέσλα, τα άλλα απλά είναι ως μη γενόμενα.
οχι οχι δεν είναι ετσι γιατι ναι μεν συμφωνούμε στο θέμα των φορτιστών και στο ένα αμαξι για όλα που αυτή την στιγμη ΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΕΣΛΑ στην Ελλαδα τουλάχιστον
αλλά
Ηλεκτρικο Αυτοκίνητο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ το ενα για όλα (αρα και για ταξιδια)
Ηλεκτρικα στο πρώτο στάδιο της ηλεκτροκίνησης που είμαστε τωρα για μενα προσωπικά είναι τα μικρα αμαξακια για μέσα στην πόλη και τα microcars (με τελική 80-90 οχι οι ami βλακείες με 45). Το πρόβλημα εκεί (που εχει επιλυθει στα μεγαλύτερα TESLA είναι το κόστος)
Η τεσλα δεν υπάρχει ΚΑΝ εκει στο χάρτη αφού δεν ασχολείται με μικρά
Το ηλεκτρικο είναι ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ μπορεις να οδηγείς σε πόλη και με λογικές τιμές θα άξιζε να είχαν πολλοί δευτερο αμαξάκι περιορίζοντας καυσαέρια και έξοδα ειδικα αν συνδιάζεται με φωτοβολταικά
Σε μικρά και μεγάλα το κοινο μεγάλο πρόβλημα είναι να έχεις δικό σου παρκινγκ!!!
-
http://large.stanford.edu/courses/2010/ph240/chowdhury1/
Το 2025 λένε πως θα περάσει μια εταιρία του χώρου σε μαζική παραγωγή.
Ξαναλέω μιλάμε για άλλη αρχιτεκτονική του κελιού της μπαταρίας με άλλο υλικό και χαρακτηριστικά. Και όχι για διατομές αγωγων, όπου μπορεί να επιτευχθεί ανώτερο αποτέλεσμα ακόμα και με τους σημερινούς φορτιστές.
-
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης