Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 502
    • 503
    • 504
    • 505
    • 506
    • 1018
    • 1019
    • 504 / 1019
    Περί αυτοκίνησης
    170
    20365
    610665
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by lap

      @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Και στη Γερμανια οι επιδοτησεις στα ηλεκτρικα τελειωσαν, οπως κι αν θες να βαφτισεις το γεγονος αυτο και οποια αιτιολογια και να του δινεις. Εκει οι στρεβλωσεις τελειωσαν και οι σοβαρες χωρες σιγουρα θα ακολουθησουν.
      Αυτα και πολυ ασχοληθηκα.

      Πριν γράψεις για κάτι δεν νιώθεις μια ανάγκη να εξετάσεις τα στοιχεία που επικαλείσαι και να αναλύσεις τις αιτίες ώστε να εξάγουμε καλύτερα συμπεράσματα;;;;

      Για οποιον ενδιαφέρεται να έχει μια σωστή ενημέρωση και όχι εφηβικές εξάρσεις, αυτό που έγινε είναι να μειώσουν όλα τα κονδύλια πράσινηςμετάβασης που μέσα σε αυτά περιλαμβάνονται ακόμα και οι ΑΠΕ. Φέτος θα κόψουν 12 δις απο το ταμείο αυτό. Μέχρι το 2027 ανακοινώνουν να κόψουν 40+ δις.
      Δεν έχει να κάνει με την ηλεκτροκίνηση και την στρέβλωση της αγοράς, όπως αφήνεις να εννοηθεί και άγνωστο το γιατί πανηγυρίζεις!!!

      Αντιμετωπίζουν θέματα ύφεσης της οικονομίας τους, και δεν υπάρχει περίπτωση να το ανεχτούν.

      Δεν ξέρω αν θα αναθεωρήσουν στο κοντινό μέλλον, διότι η ίδια η Κομισιόν που ορίζει τις κοινοτικές υποθέσεις θέτει συγκεκριμένα απαιτούμενα από τις χώρες για την πραγμάτωση της πράσινης μετάβασης.

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • piliourits
        piliourits @lap last edited by

        Απλώς ο Λαπ δεν διαβάζει τίποτα από όσα ποσταρω και επαναλαμβάνει ότι ξέρει και έμαθε πριν 30 έτη ή ότι έχει ακούσει δεξιά και αριστερά.

        Τα ιόντα δεν έχουν ικανότητες μικρές ή μεγάλες.
        Κι έστω πέσει απ τον ουρανό μια κβαντικη μπαταρία που πετάξουν εξωγήινοι πριν τη φτιάξουμε εμείς, ικανή να φορτίζει στιγμιαία.

        Το δίκτυο ηλεκτροδότησης, αυτό που πληρώνουμε χώρια ως ΔΕΔΔΗΕ πλέον, μπορεί να ΠΑΡΕΧΕΙ πεπερασμένα κιλοβατ ΑΝΑ ΩΡΑ.

        Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

        L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • argyn
          argyn last edited by

          paradox.jpg

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • L
            lap @piliourits last edited by lap

            @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            Απλώς ο Λαπ δεν διαβάζει τίποτα από όσα ποσταρω και επαναλαμβάνει ότι ξέρει και έμαθε πριν 30 έτη ή ότι έχει ακούσει δεξιά και αριστερά.

            Τα ιόντα δεν έχουν ικανότητες μικρές ή μεγάλες.
            Κι έστω πέσει απ τον ουρανό μια κβαντικη μπαταρία που πετάξουν εξωγήινοι πριν τη φτιάξουμε εμείς, ικανή να φορτίζει στιγμιαία.

            Το δίκτυο ηλεκτροδότησης, αυτό που πληρώνουμε χώρια ως ΔΕΔΔΗΕ πλέον, μπορεί να ΠΑΡΕΧΕΙ πεπερασμένα κιλοβατ ΑΝΑ ΩΡΑ.

            Τα ιόντα συγκεκριμένων υλικών έχουν την τάση να συσσωρεύονται σε μεγάλη ένταση και να δημιουργούν "πλάκα" ιόντων. Αυτός είναι ο λόγος που πέφτει η ταχύτητα φόρτισης καθως φορτίζει η μπαταρία αλλά και η ένταση για να διατηρηθεί όσο δυνατόν πιο γρήγορη η φόρτιση και η μακροζωία της μπαταρίας.

            Πλέον πρωτότυπες μπαταρίες δημιουργούν διαύλους (εμπνευσμένους από μηχανισμούς της φύσης και ιδιαίτερα των φυτών) από διάφορα υλικά και σε νανοεπιπεδο όπου τα ιόντα κινούνται σταθερά και μη άναρχα χωρίς να δημιουργούν πλάκα ιόντων. Αυτό επιταχύνει επί πολλές φορές την ταχύτητα φόρτισης ακόμα και με την ίδια ένταση μέχρι την πλήρη φόρτιση της μπαταρίας. Ενώ όπως αναφέρουν η υψηλή ένταση δεν επηρεάζει καθόλου την μακροζωία της μπαταρίας.

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              driver-m @piliourits last edited by driver-m

              @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              Παντως αν οντως κατορθωσαν να δινουν αυτονομια 500χλμ σε 15 λεπτα τοτε πραγματικα το μεγαλυτερο μειονεκτημα των ηλεκτρικων φαινεται να λυνεται σιγα σιγα.

              Αυτό θα σήμαινε (μπακαλίστικα) μπαταρία τουλάχιστον 100Kwh που θα απαιτούσε φορτιστή τουλάχιστον 400kw.
              Αν υπάρχει τέτοιος φορτιστής κάπου αλλού, εκτός απ το πειραματικό κέντρο της εταιρείας, να το μάθουμε και μεις...

              Εγώ ψάχνομαι να αντικαταστήσω το ένα ντίζελ με ρεύμα για όσο επιδοτούνται, αλλά διαβάζουμε κάτι τέτοια τραγικά ρε παιδιά, πχ. να μην ξεκουμπώνει ο φορτιστής, και προγκάμε...

              Σιγουρα δεν θα υπαρχει αμεσα τετοιος φορτιστης αλλα το οτι το αυτοκινητο αυτο εχει τετοια δυνατοτητα ειναι σημαντικο για μετα απο μια 5ετια πχ που μπορει τετοιοι φορτιστες να ειναι ευρεως διαδεδομενοι, τουλαχιστον στο εξωτερικο, ενω αν ειχες αγορασει ενα τωρινο τεσλα και παλι δεν θα μπορουσες να φορτιζεις τοσο γρηγορα και να εκμεταλλευτεις τετοιους φορτιστες.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lap last edited by

                Η βλακεία χτυπάει κόκκινο

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dimsabas last edited by dimsabas

                  Όπως γράφτηκε προχτές, υπάρχει ήδη φορτιστής 615 kW. Αλλά τι σημασία έχει η αλήθεια σε ένα φόρουμ αυτιστικών μονόλογων;

                  https://insideevs.com/news/661540/tesla-first-v4-supercharger-open-nontesla-evs/

                  https://cartalk.gr/

                  S 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • piliourits
                    piliourits @lap last edited by piliourits

                    @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    Η βλακεία χτυπάει κόκκινο

                    Σίγουρα, αν δεν μπορεί να καταλάβει κάποιος τη διαφορά που έχει η δυνατότητα του φορτιστή να παρέχει Ισχύ, με τη δυνατότητα της μπαταρίας να τη δεχτεί.
                    Για να μην το κάνουμε πιο πολύπλοκο, αναφέροντας υλικά και διατομές αγωγών κλπ. και το αν, πότε και που, μπορούν να είναι εμπορικά διαθέσιμοι φορτιστές ισχύος μισού Μεγαβάτ και άνω, όταν σπανίζουν οι 50αρηδες DC και οι περισσότεροι στην Ελλάδα αρκούνται σε απλό εναλλασόμενο ρεύμα...

                    Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                    D L 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      super-t @dimsabas last edited by

                      @dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      Όπως γράφτηκε προχτές, υπάρχει ήδη φορτιστής 615 kW. Αλλά τι σημασία έχει η αλήθεια σε ένα φόρουμ αυτιστικών μονόλογων;

                      https://insideevs.com/news/661540/tesla-first-v4-supercharger-open-nontesla-evs/

                      Όντως, τι σημασία έχει η αλήθεια;

                      The maximum DC current output of the stalls (according to the photos) is up to 615 amps (A) and 1,000 volts (V), so 615 kW would be theoretically possible (depending on the charging cabinet, and EV capability).

                      The V4 charger is theoretically capable of providing up to 615kW of power (615A at 1,000V) but the app says it’s limited to 250kW at the moment — same as V3 charging stalls

                      615 kW (limited to 250 kW)
                      Chargers are currently limited to 250 kW but can support higher power and higher voltage with future changes.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dettol @piliourits last edited by

                        @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        όταν σπανίζουν οι 50αρηδες DC και οι περισσότεροι στην Ελλάδα αρκούνται σε απλό εναλλασόμενο ρεύμα...

                        δεν ισχυει αυτο. Δηλ ισχυει οτι οι περισσοτεροι φορτιζουμε σπιτια μας με AC, αλλα κατ' επιλογη για να μειωσουμε το κοστος και για λογους ευκολιας.

                        piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • piliourits
                          piliourits @dettol last edited by

                          @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          όταν σπανίζουν οι 50αρηδες DC και οι περισσότεροι στην Ελλάδα αρκούνται σε απλό εναλλασόμενο ρεύμα...

                          δεν ισχυει αυτο. Δηλ ισχυει οτι οι περισσοτεροι φορτιζουμε σπιτια μας με AC, αλλα κατ' επιλογη για να μειωσουμε το κοστος και για λογους ευκολιας.

                          Οι περισσότεροι δημόσιοι φορτιστές είναι 11-22 εναλλασόμενου.

                          Οι DC 50ρηδες είναι αρκετά λιγότεροι.

                          Κι Οι ακόμη πιο ισχυροί, σχεδόν σπάνιοι.

                          Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dettol @piliourits last edited by

                            @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            όταν σπανίζουν οι 50αρηδες DC και οι περισσότεροι στην Ελλάδα αρκούνται σε απλό εναλλασόμενο ρεύμα...

                            δεν ισχυει αυτο. Δηλ ισχυει οτι οι περισσοτεροι φορτιζουμε σπιτια μας με AC, αλλα κατ' επιλογη για να μειωσουμε το κοστος και για λογους ευκολιας.

                            Οι περισσότεροι δημόσιοι φορτιστές είναι 11-22 εναλλασόμενου.

                            Οι DC 50ρηδες είναι αρκετά λιγότεροι.

                            Κι Οι ακόμη πιο ισχυροί, σχεδόν σπάνιοι.

                            αυτη ειναι η κατασταση των DC 50+KW φορτιστων στην ηπειρωτικη ελλαδα αυτην τη στιγμη. Δεν ειναι η τραγικη κατασταση που περιγραφεις. Θα ηθελα να ειναι περισσοτεροι; Σιγουρα ναι!
                            Μπορω και τωρα να παω ταξιδι; Επισης σιγουρα ναι!
                            Με την προϋποθεση βεβαιως οτι εχω το καταλληλο αμαξι, διοτι αν πας να διασχισεις την ελλαδα με πχ ηλεκτρικο moka, ναι θα εχεις προβλημα
                            ebce6ef4-0185-473b-b2d1-d7f993acac25-image.png

                            piliourits cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                            • L
                              lap @piliourits last edited by lap

                              @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              με τη δυνατότητα της μπαταρίας να τη δεχτεί.
                              Για να μην το κάνουμε πιο πολύπλοκο, αναφέροντας υλικά και διατομές αγωγών

                              Δεν μιλάμε για διατομές αγωγών.

                              Διαβάζεις ποτέ το τι γράφουν οι άλλοι, έλεος.

                              Μιλάμε για την τεχνολογία της ίδια της μπαταρίας.

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • piliourits
                                piliourits @lap last edited by

                                @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                με τη δυνατότητα της μπαταρίας να τη δεχτεί.
                                Για να μην το κάνουμε πιο πολύπλοκο, αναφέροντας υλικά και διατομές αγωγών

                                Δεν μιλάμε για διατομές αγωγών.

                                Διαβάζεις ποτέ το τι γράφουν οι άλλοι, έλεος.

                                Μιλάμε για την τεχνολογία της ίδια της μπαταρίας.

                                Δεν διαβάζεις ποτέ τι γράφουν οι άλλοι.

                                Μιλάμε για τις δυνατότητες των φορτιστων.

                                Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • piliourits
                                  piliourits @dettol last edited by piliourits

                                  @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  όταν σπανίζουν οι 50αρηδες DC και οι περισσότεροι στην Ελλάδα αρκούνται σε απλό εναλλασόμενο ρεύμα...

                                  δεν ισχυει αυτο. Δηλ ισχυει οτι οι περισσοτεροι φορτιζουμε σπιτια μας με AC, αλλα κατ' επιλογη για να μειωσουμε το κοστος και για λογους ευκολιας.

                                  Οι περισσότεροι δημόσιοι φορτιστές είναι 11-22 εναλλασόμενου.

                                  Οι DC 50ρηδες είναι αρκετά λιγότεροι.

                                  Κι Οι ακόμη πιο ισχυροί, σχεδόν σπάνιοι.

                                  αυτη ειναι η κατασταση των DC 50+KW φορτιστων στην ηπειρωτικη ελλαδα αυτην τη στιγμη. Δεν ειναι η τραγικη κατασταση που περιγραφεις. Θα ηθελα να ειναι περισσοτεροι; Σιγουρα ναι!
                                  Μπορω και τωρα να παω ταξιδι; Επισης σιγουρα ναι!
                                  Με την προϋποθεση βεβαιως οτι εχω το καταλληλο αμαξι, διοτι αν πας να διασχισεις την ελλαδα με πχ ηλεκτρικο moka, ναι θα εχεις προβλημα
                                  ebce6ef4-0185-473b-b2d1-d7f993acac25-image.png

                                  Στον χάρτη φαίνονται όμορφα οι κουκίδες.

                                  Γι αυτούς που θα έρθουν Βόλο και Πήλιο, ο πιο κοντινός πραγματικός ταχυφορτιστης βρίσκεται στη Λάρισα.
                                  (Σα να λέμε, για τους Πειραιωτες να βρισκόταν στη Χαλκίδα ή το Σχηματάρι)

                                  Στη Μαγνησία, για 200.000 κόσμο μαζί με τους επισκέπτες, υπάρχουν πόσοι 50ρηδες, εσείς που τα βρίσκετε πιο εύκολα;
                                  2 ;
                                  5 ;
                                  Περισσότεροι;

                                  Οπότε το να λέμε για φορτιστές τάξης μεγέθους Μεγαβάτ, είναι μελλοντολογικά αόριστα σενάρια.

                                  Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • cirus
                                    cirus @dettol last edited by

                                    @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    ς σιγουρα ναι!
                                    Με την προϋποθεση βεβαιως οτι εχω το καταλληλο αμαξι, διοτι αν πας να διασχισεις την ελλαδα με πχ ηλεκτρικο moka, ναι θα εχεις προβλημα

                                    Με όλο τον Σεβασμό και ακόμα και αν πάρω σαν ταχυφορτιστές τους 50ΚW που δεν τους θεωρω ταχυφορτιστές, ειναι πολύ λίγοι

                                    Αν δε πάρω υπόψιν και τα νησια μας γιατι ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΕΛΛΑΔΑ είναι δεν καταλαβαίνω γιατι κανένας δεν τα παίρνει υπόψιν είναι ΤΡΑΓΙΚΑ λίγοι

                                    Δεδομένο ότι καποιος ανθρωπος θέλει να πάει παντού με το ηλεκτρικό αμάξι του χωρίς πλάνο και χωρις να χολοσκαει και να ψάξει σημεία με φορτιστές κτλ είναι ΤΡΑΓΙΚΑ λίγοι

                                    Επίσης αν συγκρίνεις με ανεπτυγμένες χώρες με καλό δικτυο πχ Νορβηγία είναι ΤΡΑΓΙΚΑ λίγοι

                                    Αυτά από κάποιον που σε λίγους μήνες θα πάρει αν πάνε όλα καλά ηλεκτρικό και είναι ενθουσιασμενος με την προοπτική

                                    Αν είσαι ψαγμένος με την ηλεκτροκίνηση, σου αρέσει πολύ να σχεδιάζεις και δεν σε πειράζει να περιμένεις και λίγο παραπάνω είναι επαρκείς

                                    Αν είσαι το παραπάνω και έχεις και ΤΕΣΛΑ είναι παραπάνω από επαρκεις

                                    Ολα έχουν σχέση με το πως το αντιλαμβάνεσαι σαν ιδεα

                                    Πάντως οποιος λέει ότι είμαστε σε ώριμο στάδιο και όχι σε αρχικό νηπιακο όσον αφορα το δίκτυο νομίζω οτι ΔΕΝ είναι αντικειμενικός

                                    Cirus the virus

                                    fanis75 D 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                                    • fanis75
                                      fanis75 moderator @cirus last edited by

                                      @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      Αν είσαι το παραπάνω και έχεις και ΤΕΣΛΑ είναι παραπάνω από επαρκεις

                                      Συμφωνώ 100% με όλα όσα γράφεις!! Στέκομαι εδώ, γιατί για εμένα σήμερα στην Ελλάδα μόνο τα Τέσλα έχουν νόημα ώς ηλεκτρικά. Όλα τα άλλα, συγκρινόμενα με τα Τέσλα, είναι πανάκριβα και 10 χρόνια πίσω σε τεχνολογία. Άρα, στο δικό μου μυαλό πάντα, σήμερα ηλεκτρικό αμάξι = Τέσλα, τα άλλα απλά είναι ως μη γενόμενα.

                                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • cirus
                                        cirus @fanis75 last edited by cirus

                                        @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        Αν είσαι το παραπάνω και έχεις και ΤΕΣΛΑ είναι παραπάνω από επαρκεις

                                        Συμφωνώ 100% με όλα όσα γράφεις!! Στέκομαι εδώ, γιατί για εμένα σήμερα στην Ελλάδα μόνο τα Τέσλα έχουν νόημα ώς ηλεκτρικά. Όλα τα άλλα, συγκρινόμενα με τα Τέσλα, είναι πανάκριβα και 10 χρόνια πίσω σε τεχνολογία. Άρα, στο δικό μου μυαλό πάντα, σήμερα ηλεκτρικό αμάξι = Τέσλα, τα άλλα απλά είναι ως μη γενόμενα.

                                        οχι οχι δεν είναι ετσι γιατι ναι μεν συμφωνούμε στο θέμα των φορτιστών και στο ένα αμαξι για όλα που αυτή την στιγμη ΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΕΣΛΑ στην Ελλαδα τουλάχιστον

                                        αλλά

                                        Ηλεκτρικο Αυτοκίνητο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ το ενα για όλα (αρα και για ταξιδια)

                                        Ηλεκτρικα στο πρώτο στάδιο της ηλεκτροκίνησης που είμαστε τωρα για μενα προσωπικά είναι τα μικρα αμαξακια για μέσα στην πόλη και τα microcars (με τελική 80-90 οχι οι ami βλακείες με 45). Το πρόβλημα εκεί (που εχει επιλυθει στα μεγαλύτερα TESLA είναι το κόστος)

                                        Η τεσλα δεν υπάρχει ΚΑΝ εκει στο χάρτη αφού δεν ασχολείται με μικρά

                                        Το ηλεκτρικο είναι ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ μπορεις να οδηγείς σε πόλη και με λογικές τιμές θα άξιζε να είχαν πολλοί δευτερο αμαξάκι περιορίζοντας καυσαέρια και έξοδα ειδικα αν συνδιάζεται με φωτοβολταικά

                                        Σε μικρά και μεγάλα το κοινο μεγάλο πρόβλημα είναι να έχεις δικό σου παρκινγκ!!!

                                        Cirus the virus

                                        S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • L
                                          lap last edited by lap

                                          http://large.stanford.edu/courses/2010/ph240/chowdhury1/

                                          Το 2025 λένε πως θα περάσει μια εταιρία του χώρου σε μαζική παραγωγή.

                                          Ξαναλέω μιλάμε για άλλη αρχιτεκτονική του κελιού της μπαταρίας με άλλο υλικό και χαρακτηριστικά. Και όχι για διατομές αγωγων, όπου μπορεί να επιτευχθεί ανώτερο αποτέλεσμα ακόμα και με τους σημερινούς φορτιστές.

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lap last edited by

                                            Και με εικόνα και ήχο.

                                            Δείτε live την φόρτιση των μπαταριών νέας τεχνολογίας

                                            Youtube Video

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 502
                                            • 503
                                            • 504
                                            • 505
                                            • 506
                                            • 1018
                                            • 1019
                                            • 504 / 1019
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr