-
@super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δεν χρειάζεται, ότι λινκς δεν συμφωνούν με εσένα είναι εξ ορισμού λάθος οπότε δεν υπάρχει λόγος να μπαίνουν.
1 ον @aea4tf
Είναι κανονισμός του forum να βάζουμε λινκς ιδιαίτερα στα δεδομένα που χρησιμοποιούνται στις δημοσιεύσεις;
2 ον πολλές φορές τα στοιχεία που παραθέτεις αν τα ψάξει κανείς αναφέρουν και άλλα πράγματα και δεν μας τα αναφέρεις.
Στο συγκεκριμένο εξάγεις ένα συμπέρασμα ενώ η απλή διαίρεση που έκανες πάσχει από παντού.
Ενώ πολλές φορές τα σβήνεις μετά χωρίς να έχει δικαίωμα κανεις να εξετάσει την πηγή σου.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αυτός να πατήσει το λινκ που πατησες και εσύ για να ενημερωθείς, εσύ θα μας βάλεις κάποιο λινκ να ενημερωθούμε;;;
Εσύ θα μας βάλεις την πηγή απ την οποία πηγάζει ο ζήλος, η αισιοδοξία και η πίστη ότι κερδοσκοπικοι οργανισμοί κι εταιρείες σχεδιάζουν αυτό που χρειάζεται "κοινό καλό" κι όχι αυτό που χρειάζεται η τσέπη τους;
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αυτός να πατήσει το λινκ που πατησες και εσύ για να ενημερωθείς, εσύ θα μας βάλεις κάποιο λινκ να ενημερωθούμε;;;
Εσύ θα μας βάλεις την πηγή απ την οποία πηγάζει ο ζήλος, η αισιοδοξία και η πίστη ότι κερδοσκοπικοι οργανισμοί κι εταιρείες σχεδιάζουν αυτό που χρειάζεται "κοινό καλό" κι όχι αυτό που χρειάζεται η τσέπη τους;
Ότι δεν είναι σαν εσάς, είναι εχθρός σας δηλαδή;
Έχεις πολλές άγνωστες μεταβλητές για να εξάγεις τα συμπεράσματα που εξάγεις.
Προφανώς ο καθένας κοίτα το συμφέρον του. Για αυτό υπάρχουν οι κρατικοί οργανισμοί, οι νομοθεσίες κτλ
Θα σε ρωτήσω, αν διαβάζεις ποτέ ανακοινώσεις του ευρωπαϊκού συμβουλίου, τα ψηφίσματα του κοινοβουλίου. Τις στρατηγικές των διαφόρων πολιτικών ευρωομαδων. Τις αναλύσεις των think tanks που τα συμβουλεύουν.
Από τα γραφόμενα σου η απάντηση είναι όχι. Έχεις μονόπλευρη ενημέρωση, που σου παρουσιάζει τη μια πλευρά των πραγμάτων και δεν μπορείς να εξάγεις σωστά συμπεράσματα.
Όσον αφορά το κοινό καλό. Αγόρι μου Πηλιου...Διάβασε την οικονομική ιστορία αυτών που πιστεύεις και όσων δεν πιστεύεις. Θα σου έρθει ταμπλας με το πώς ορίζεται το κοινό καλό.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πάντως όσοι έχετε θέση πάρκινγκ και δεν θέλετε ev
Τα phev εμπίπτουν στις προοπτικές της Ε.Ε
Τα προνομια των phev δεν θα κρατησουν για πολυ καιρο ακομα, διοτι απο ερευνες σε χωρες που εχουν μεγαλη διεισδυση (pun intended) στην αγορα, εχει βρεθει οτι η πραγματικη καταναλωση και οι ρυποι τους, δεν εχουν καμμια σχεση με αυτα που ισχυριζονται βασει wltp. Δεν φταινε αποκλειστικα τα αυτοκινητα αλλα κυριως ο τροπος χρησης τους. Δηλ για να πλησιαζουν τα πραγματικα νουμερα με τα wltp, πρεπει το οχημα να μεν ξεμενει ποτε απο μπαταρια, κατι που συχνα δεν ισχυει. Ειδικα οταν αφορα εταιρικους χρηστες, που δεν εχουν κανενα ενδιαφερον να ελαχιστοποιησουν την καταναλωση τους, αφου οι εταιρειες του καλυπτουν τις βενζινες.
Η ελλαδα οπως παντα επεται, οποτε δεν ξερω ποτε θα γινει αυτο εδω.
Προσωπικα δεν επελεξα phev, διοτι τα οικονομικα κινητρα για ev ειναι πολυ καλυτερα και θεωρησα οτι τα phev ειναι λιγο jack of all trades, master of none. Δηλαδη, εχεις τον θερμικο κινητηρα, με οτι αυτο συνεπαγεται για τα εξοδα συντηρησης, ενω ο ηλεκτροκινητηρας/μπαταρια ειναι μικρα και δεν μπορουν να σε κινησουν με επιδοσεις και διαρκεια.
Τα παντα βεβαιως εξαρτωνται απο το προφιλ του καθε χρηστη. Πρακτικα ομως
ev vs phev = (8000 και +50% φορομπονους) vs (+30% φορομπονους) -
τα υβριδικα (τα full και τα phev οχι τα μουφα με την μικρη μπαταριούλα mild) ειναι μια ενδιαμεση λύση από τα θερμικά στα ηλεκτρικά
ως τέτοια κουβαλάνε και τα υπερ και τα κακά και των δύο τεχνολογιων όντας πολύπλοκα και χάνοντας χώρους ειτε στον χώρο απόσκευων είτε στους πισω. Αυτο γιατι δεν είναι δυνατόν να έχεις και ολα τα τσιμπρακαλα των θερμικών και εξτρα μπαταρίες χωρίς να χάσεις χώρο, κάπου πρέπει να μπουν.
Ναι είναι μια καλή λύση για την μετάβαση για πολλούς αλλά είναι μια τεχνολογία παροδική μεχρι να καταστεί δυνατόν, ευκολο και συμφέρον να στραφούν όλοι σε ηλεκτροκίνηση ειδικα με την βελτίωση με τα χρόνια υποδομών και τεχνολογιων μπαταρίας.
Ως τέτοια τεχνολογία λοιπον την αποριπτω για μενα προσωπικά οσο και να την υποστηρίζω σαν μια καλή λύση για μετάβαση γενικά για τους περισσότερους.
Εγω θελώ να πάω απευθίας από τα θερμικα σε ηλεκτρικα (μολις λυθουν τα προσωρινα προβλήματα) χωρις όμως μια ενδιαμεση στάση σε κάτι πολύπλοκο με θετικά και αρνητικά από 2 κόσμους (υβριδικα)
-
Ναι: είναι ενδιάμεση λύση: σλλά σπόλυτα ρεαλιστική. Και κάπου εδώ ο mr Tουότα υπομειδιά και λέει με νόημα : Σας τα έλεγα εγώ.
-
@storm said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πάντως όσοι έχετε θέση πάρκινγκ και δεν θέλετε ev
Έλα στην γειτονιά που μένω να σου δείξω ένα "λευκό" Tesla Model 3 που παρκάρει πάνω σε πεζοδρόμια και πάνω σε δέντρα να δεις τι όμορφα που είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα...
Αυτό, έτσι όπως το κόβω το κουβαδάκι, σε δυο-τρία χρόνια θα είναι για πέταμα.
Γιατί ? Χαλάνε όταν καβαλάνε πεζοδρόμια ?
-
Προσωπικά, γνωρίζοντας τι περιβαντολογική ζημιά μπορεί να κάνει μια ΑΑ μπαταρία, μια συστοιχία 500 κιλών μου φαίνεται "κάπως" αν μιλάμε για οικολογία. Ειδικά όταν ένα όχημα σε 10χρονο+ κύκλο ζωής θα πρέπει να χρησιμοποιήσιε δύο (τουλάχιστον) τέτοιες.
Κακά τα ψέμματα, όσο και αν μιλάμε για ανακύκλωση και κυκλικές οικονομίες κλπ πολλά από τα υλικά αυτά θα "ανακυκλωθούν" σε "σκραπατζίδικα" σε Αφρική, Πακιστάν, Κίνα κλπ όπου η "διαχείριση" θα απέχει αρκετά από αυτά που φανταζόμαστε. Βλέποντας π.χ. τι σακαράκες θερμικών καταλήγουν σε αφρικανικές χώρες, είναι πολύ πιθανόν αυτές να "απορροφούν" και να "ανακυκλώνουν" στο τέλος της ζωής τους τις προηγούμενες γενιές ηλεκτρικών (όταν θα βγαίνουν οι επόμενες).
Δεν λέω ότι δεν είναι τα ηλεκτρικά λιγότερο "ρυπογόνα" σαν σύνολο από τα θερμικά, λέω ότι η υπόθεση μπαταρία δεν μου μοιάζει προς το παρόν τόσο οικολογική. -
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Θέλει ψάξιμο, αν βρω πολύ χρόνο θα τα γράψω, αυτά τα βρήκα εύκολα.
Το πρόβλημα είναι η θέρμανση, αυτή εκπέμπει τεράστια ποσότητα co2. Οπότε οι λύσεις είναι σοβαρές μονώσεις, η αντλία θερμότητας, τα φωτοβολταϊκά, οι παραγωγή ενέργειας με ΑΠΕ και στο βάθος υδρογόνο κτλ
Ιδιαίτερα η ενεργειακή αναβάθμιση όλων των κτιρίων θα μπουσταρει την ευρωπαϊκη οικονομία σε επίπεδα που δεν είδε ποτέ της. Αρκεί το μεγαλύτερο μέρος των πρωτων υλών να κατασκευάσουν στο μεγαλύτερο μέρος, δηλαδη σε διάφορες χώρες της Ευρώπης.
Είμαστε σε σοβαρό σταυροδρόμι. Εάν επαληθευτούν οι προβλέψεις πως το 40% των αγροτικών εκτάσεων της Ελλάδας θα πάσχει από ξηρασία απαιτώντας τεράστια έργα για να αποφευχθεί αυτό τότε το κόστος διαβίωσης θα περάσει σε άλλα επίπεδα. Θα παρακαλούμε να είχαμε κάνει κάτι νωρίτερα και οι επικριτές για αλλη μια φορά στην ιστορία θα έχουν κάνει τραγικά λάθη και θα φτάσουμε σε ακραία σημεία να τους θεωρούν έως και υπεύθυνους.
Aφου το κυβερνητικο τσιρκο ελεγε οτι αυτα που συνεβησαν φετος στη Θεσσαλια (που συνεβησαν προπερσι παλι) συμβαινουν καθε 4.000 χρονια, τι χρειαζονται ολα αυτα τα φοβερα και τρομερα εργα που λες?
Τη στιγμη που ο κρατικος-δημοτικος μηχανισμος δεν ασχολειται καν να ξεμπαζωσει τα ρεμαρα και να ανοιξει τα φρεατια?
Απο'κει και περα αν τα ηλεκτρικα αυτοκινητα και τα χαρτινα καλαμακια λυσουν τα συστημικα προβληματα του καπιταλισμου που γεννα ολα οσα αναφερεις (τα οποια σε καποιο βαθμο οντως ισχυουν), ε τοτε απο σημερα κιολας θα πινω τον καφε με μακαρονι να διαλυσω το συστημα μια και καλη. -
Το σύστημα θέλει ανθρώπους σαν εσένα. Τους λατρεύει. Τους βοηθάς στα κέρδη τους. Μη ρωτήσεις γιατί, δεν θα καταλάβεις.
-
@fiverg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Προσωπικά, γνωρίζοντας τι περιβαντολογική ζημιά μπορεί να κάνει μια ΑΑ μπαταρία, μια συστοιχία 500 κιλών μου φαίνεται "κάπως" αν μιλάμε για οικολογία. Ειδικά όταν ένα όχημα σε 10χρονο+ κύκλο ζωής θα πρέπει να χρησιμοποιήσιε δύο (τουλάχιστον) τέτοιες.
Κακά τα ψέμματα, όσο και αν μιλάμε για ανακύκλωση και κυκλικές οικονομίες κλπ πολλά από τα υλικά αυτά θα "ανακυκλωθούν" σε "σκραπατζίδικα" σε Αφρική, Πακιστάν, Κίνα κλπ όπου η "διαχείριση" θα απέχει αρκετά από αυτά που φανταζόμαστε. Βλέποντας π.χ. τι σακαράκες θερμικών καταλήγουν σε αφρικανικές χώρες, είναι πολύ πιθανόν αυτές να "απορροφούν" και να "ανακυκλώνουν" στο τέλος της ζωής τους τις προηγούμενες γενιές ηλεκτρικών (όταν θα βγαίνουν οι επόμενες).
Δεν λέω ότι δεν είναι τα ηλεκτρικά λιγότερο "ρυπογόνα" σαν σύνολο από τα θερμικά, λέω ότι η υπόθεση μπαταρία δεν μου μοιάζει προς το παρόν τόσο οικολογική.Πλέον οι μπαταρίες lfp δηλώνουν πως έχουν μέσο όρο ζωής τα 20 έτη ή 400-480.000 χλμ ενώ η ανακύκλωση τους θα γίνεται σε πολύ πιο σύγχρονες εγκαταστάσεις από ότι φαντάζεσαι. Η πρώτη μάλιστα στην Ελλάδα έχει γίνει πράξη στην βόρεια Ελλάδα. Το είχα ποσταρει.
Το που θα καταλήξουμε ως τεχνολογία είναι μεγάλη συζήτηση.
Και εγώ δεν πιστεύω πως θα υπάρξει μια καθολική τεχνολογία. Θα υπάρξουν παραλλαγές όπου η αγορά θα οδηγήσει σε αυτές που θα επικρατήσουν.
Εγώ είμαι φαν των κυψελών υδρογόνου διότι θυμίζουν πολύ τις ΜΕΚ σε ήχο και αίσθηση από ότι λένε, ενώ είναι τελείως πράσινες και μπορούν να συνδυαστούν με φοβερές νέες τεχνολογίες ανεφοδιασμού. Προς το παρόν πιο πρακτικές είναι οι μπαταρίες
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
τα υβριδικα (τα full και τα phev οχι τα μουφα με την μικρη μπαταριούλα mild) ειναι μια ενδιαμεση λύση από τα θερμικά στα ηλεκτρικά
ως τέτοια κουβαλάνε και τα υπερ και τα κακά και των δύο τεχνολογιων όντας πολύπλοκα και χάνοντας χώρους ειτε στον χώρο απόσκευων είτε στους πισω. Αυτο γιατι δεν είναι δυνατόν να έχεις και ολα τα τσιμπρακαλα των θερμικών και εξτρα μπαταρίες χωρίς να χάσεις χώρο, κάπου πρέπει να μπουν.
Ναι είναι μια καλή λύση για την μετάβαση για πολλούς αλλά είναι μια τεχνολογία παροδική μεχρι να καταστεί δυνατόν, ευκολο και συμφέρον να στραφούν όλοι σε ηλεκτροκίνηση ειδικα με την βελτίωση με τα χρόνια υποδομών και τεχνολογιων μπαταρίας.
Ως τέτοια τεχνολογία λοιπον την αποριπτω για μενα προσωπικά οσο και να την υποστηρίζω σαν μια καλή λύση για μετάβαση γενικά για τους περισσότερους.
Εγω θελώ να πάω απευθίας από τα θερμικα σε ηλεκτρικα (μολις λυθουν τα προσωρινα προβλήματα) χωρις όμως μια ενδιαμεση στάση σε κάτι πολύπλοκο με θετικά και αρνητικά από 2 κόσμους (υβριδικα)
εγω στα τα phev αναφερομαι μονο, τα full και τα mild τα θεωρω απλα ως θερμικα. Τα full hybrids εχουν λογω υπαρξης, τα mild ειναι απλα μια χαζομαρα για να ξεγελασουν λιγο τα ορια των ρυπων.
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
τα υβριδικα (τα full και τα phev οχι τα μουφα με την μικρη μπαταριούλα mild) ειναι μια ενδιαμεση λύση από τα θερμικά στα ηλεκτρικά
ως τέτοια κουβαλάνε και τα υπερ και τα κακά και των δύο τεχνολογιων όντας πολύπλοκα και χάνοντας χώρους ειτε στον χώρο απόσκευων είτε στους πισω. Αυτο γιατι δεν είναι δυνατόν να έχεις και ολα τα τσιμπρακαλα των θερμικών και εξτρα μπαταρίες χωρίς να χάσεις χώρο, κάπου πρέπει να μπουν.
Ναι είναι μια καλή λύση για την μετάβαση για πολλούς αλλά είναι μια τεχνολογία παροδική μεχρι να καταστεί δυνατόν, ευκολο και συμφέρον να στραφούν όλοι σε ηλεκτροκίνηση ειδικα με την βελτίωση με τα χρόνια υποδομών και τεχνολογιων μπαταρίας.
Ως τέτοια τεχνολογία λοιπον την αποριπτω για μενα προσωπικά οσο και να την υποστηρίζω σαν μια καλή λύση για μετάβαση γενικά για τους περισσότερους.
Εγω θελώ να πάω απευθίας από τα θερμικα σε ηλεκτρικα (μολις λυθουν τα προσωρινα προβλήματα) χωρις όμως μια ενδιαμεση στάση σε κάτι πολύπλοκο με θετικά και αρνητικά από 2 κόσμους (υβριδικα)
εγω στα τα phev αναφερομαι μονο, τα full και τα mild τα θεωρω απλα ως θερμικα. Τα full hybrids εχουν λογω υπαρξης, τα mild ειναι απλα μια χαζομαρα για να ξεγελασουν λιγο τα ορια των ρυπων.
κοιτα βοηθανε λίγο τον κινητηρα χαμηλα, κατι ελάχιστο κανουν και σε κατανάλωση αλλά κακως λέγονται υβριδικά γιατι δεν είναι. Ειναι θερμικά με μια μικρή υποβοήθηση ηλεκτροκινητηρα που βοηθαει μεχρι να πιασει το turbo.
Βγηκαν μονο για να πιανονται απο τους κατασκευαστες σαν υβριδικα και για τους ρύπους οπως λες συμφωνω
και τα full και τα phev εχουν λόγο υπαρξης και κανουν οικονομία. Τωρα για τους ρυπους των PHEV δεν φταινε τα οχηματα που τα παίρνουν σε leasing και δεν τα φορτιζουν ποτε με αποτέλεσμα να εχουν χειρότερους ρύπους και από τα σκετα βενζίνης. Οι χρηστες δεν τα χρησιμοποιουν οπως πρέπει . αν τα φόρτιζαν και τα χρησιμοποιούσαν μεσα στην πόλη μονο με ηλεκτρικη ενεργεια όπως τους αρμόζει δεν θα υπήρχε πρόβλημα. Απλα δεν το κάνουν οι περισσότεροι
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το σύστημα θέλει ανθρώπους σαν εσένα. Τους λατρεύει. Τους βοηθάς στα κέρδη τους. Μη ρωτήσεις γιατί, δεν θα καταλάβεις.
Το συστημα θελει ανθρωπους που να πιστευουν τυφλα ο,τι τους λεει και να νομιζουν οτι ειναι για το καλο τους ενω ποτε δεν ειναι γιατι ποτε τα συμφεροντα του συστηματος και των θιασωτων του δεν ειναι τα ιδια με τα συμφεροντα των λαων αλλα εκ διαμετρου αντιθετα.
Απο εκει καταλαβαινει καποιος αν το συστημα θελει ανθρωπους σαν εμενα που το αμφισβητω συθεμελα, ή εσενα που το υιοθετεις. -
@driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το σύστημα θέλει ανθρώπους σαν εσένα. Τους λατρεύει. Τους βοηθάς στα κέρδη τους. Μη ρωτήσεις γιατί, δεν θα καταλάβεις.
Το συστημα θελει ανθρωπους που να πιστευουν τυφλα ο,τι τους λεει και να νομιζουν οτι ειναι για το καλο τους ενω ποτε δεν ειναι γιατι ποτε τα συμφεροντα του συστηματος και των θιασωτων του δεν ειναι τα ιδια με τα συμφεροντα των λαων αλλα εκ διαμετρου αντιθετα.
Απο εκει καταλαβαινει καποιος αν το συστημα θελει ανθρωπους σαν εμενα που το αμφισβητω συθεμελα, ή εσενα που το υιοθετεις.Το αμφισβητείς συθέμελα πληρώνοντας 65% κρατικούς φόρους στο πρατήριο, 15% στη Motor Oil και το υπολοιπο σε καποιον δικτατορα τριτου κοσμου.
Makes sense, δεν λέω. -
Ενώ αν χρεώνεσαι 200€ το μήνα για να χεις ρεύμα ΑΠΕ σε ένα διαμέρισμα 70τμ με 5 λάμπες οικονομίας, ένα ψυγείο κι ένα πλυντήριο, το Σύστημα τρίζει...
Αν πάρεις και ηλεκτροκίνηση, παπαλα το σύστημα. -
Για να φορτίσεις δεν πληρώνεις? Θα έλεγα ότι μπορείς να "αμφισβητησεις" το "πετρελαικο κατεστημενο" αν σου επιτρεπεται και μπορεις να παραγεις δική σου ενεργεια απο φωτοβολταικα κλπ, εκεί πράγματι η ηλεκτροκινηση δένει καλύτερα.
Αλλιώς το μόνο σίγουρο είναι ότι οι φόροι που τώρα βαρύνουν τα καύσιμα, θα βαρύνουν στο μελλον την "κιλοβατώρα κινησης" και πίσω από την παραγωγή του ρεύματος πάλι πληρώνεις το φα καποιου καταριανου Εμιρη.
-
Κανείς δεν είπε ότι η ηλεκτροκίνηση είναι η νέα Παρισινή Κομμούνα. Αλλά κάτι πρέπει να πείτε κι εσείς που σκάτε το 200άρι στο πρατήριο συν το 200αρι για ρεύμα.
-
https://traction.gr/grammi-peiraias-samos-bloko-se-ilektriko-aftokinito-i-apantisi-tis-etaireias/
Δεν τα φορτώνουν ασυνόδευτα (Bluestar ήταν)
-
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης