-
@netgeo said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Φήμες λένε ότι τα πρώτα highland έχουν πιάσει Πειραιά
Με το καλό αδερφέ μου ho ho ho
Ευχαριστώ, ευχαριστώ !
-
@elteo said in TESLA FORUM:
επίσης απλή 911 ....385 άλογα ...1500 κιλά....3,89 κιλά ανα ίππο
έκτρωμα 845 άλογα....3100 κιλά ...3,66 κιλά ανα ίπποόλα αυτά καλά έως εδώ.
δεν γίνεται όμως να τραβάει τρέιλερ με 1500 κιλά επάνω και να κερδίζει την απλή 911.....
παπάτζα φουλ....
Η αλήθεια είναι ότι αν είναι 3,1 t καθαρό, το μικτό θα είναι πάνω απο 3,5 t όποτε στην Ευρώπη θα θες δίπλωμα φορτηγού για να το οδηγήσεις.
Προσωπικά δεν με ενθουσίασε όπως αλλά μοντέλα της εταιρείας, τουναντίον βρίσκω αχρείαστα πολλά απο τα χαρακτηριστικά του, πχ την θωράκιση του.
-
Η θωράκιση θα παίξει στην αμερική, στις συμμορίες, είναι selling point.
Εμένα δεν μου αρσουν το υλικό (δαχτυλιάζει με το παραμικρό, εκτός αν είναι ειδικό ανοξείδωυο), και η συνολική αισθητική του. Το ρίβιαν το βρίσκω πιο αποδεκτό. -
Στην Ελλάδα απαγορεύεται να αγοράσεις ένα Ναβάρα ως επιβατικό, οπότε τι το πανηγυριζετε το ηλεκτρικο μπαούλο;
Θα πηγαίνετε μ αυτό να ραβδίσετε ελιές στα ρεπό του Χατζηδάκη, ή να μεταφέρετε τα παραγάδια στη βάρκα; -
@piliourits said in TESLA FORUM:
Στην Ελλάδα απαγορεύεται να αγοράσεις ένα Ναβάρα ως επιβατικό, οπότε τι το πανηγυριζετε το ηλεκτρικο μπαούλο;
Δηλαδή όλοι αυτοί που πάνε στα raptor tour είναι αγρότες;
-
@antonakis said in TESLA FORUM:
@piliourits said in TESLA FORUM:
Στην Ελλάδα απαγορεύεται να αγοράσεις ένα Ναβάρα ως επιβατικό, οπότε τι το πανηγυριζετε το ηλεκτρικο μπαούλο;
Δηλαδή όλοι αυτοί που πάνε στα raptor tour είναι αγρότες;
Γιατί μόνο οι αγρότες αγοράζουν επαγγελματικό ;
-
Αν βρω 100 χιλιάρικα για το cybertruck θα βρω και 30-40 να στήσω μια επιχείρηση με θαλάσσια παιχνίδια στον Αγιόκαμπο για παράδειγμα ... εποχιακή επιχείρηση θα εχει και το μισό φορολογητέο ...
Bonus το χειμώνα που θα αδειάζει η τεράστια παραλία θα κόβω βόλτες στυλ bajaΝα θυμηθώ μετα την εκκλησία να πάρω μερικά πρωτοχρονιάτικα λαχεία ...
-
Για όσους δεν το ξέρουν και θεώρησαν το trailer drag πρωτοτυπία, το έχει κάνει ο Cammisa πριν 8 χρόνια με ένα model x. Το βίντεο έχει κατέβει γιατί έκλεισε η παραγωγή αλλά υπάρχουν αντίγραφα
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@elteo said in TESLA FORUM:
επίσης απλή 911 ....385 άλογα ...1500 κιλά....3,89 κιλά ανα ίππο
έκτρωμα 845 άλογα....3100 κιλά ...3,66 κιλά ανα ίπποόλα αυτά καλά έως εδώ.
δεν γίνεται όμως να τραβάει τρέιλερ με 1500 κιλά επάνω και να κερδίζει την απλή 911.....
παπάτζα φουλ....
Η αλήθεια είναι ότι αν είναι 3,1 t καθαρό, το μικτό θα είναι πάνω απο 3,5 t όποτε στην Ευρώπη θα θες δίπλωμα φορτηγού για να το οδηγήσεις.
Προσωπικά δεν με ενθουσίασε όπως αλλά μοντέλα της εταιρείας, τουναντίον βρίσκω αχρείαστα πολλά απο τα χαρακτηριστικά του, πχ την θωράκιση του.
επίσης ευτυχώς για τους υπόλοιπους η τελική ταχύτητα του διάβασα ότι θα περιορίζεται στα 112 μίλια = 180 km/h.
-
Φαντάσου 3 τόνους αμάξι με 180... Μέσα από τοίχους περνάει. Είναι και σα σφήνα για την πόρτα.
Καλά τα λέει εδώ
https://www.motoringresearch.com/car-news/tesla-cybertruck-production-europe-news/
Because the Cybertruck is classed as a light duty truck in the USA, it gets exemptions from many safety regulations, including for pedestrian safety. That’s not the case in Europe, however.
Stefan Teller, automotive expert at SGS-TUV Saar GmbH, outlined his concerns about the Cybertruck. “The front of the vehicle must not be stiff,” he explained. “The bumper and bonnet must be able to absorb energy to protect pedestrians.”
This means the aforementioned “strong modifications to the basic structure,” would be necessary. Teller follows that, for type approval, the Cybertruck needs to comply with 50 to 60 different regulations.
-
Επίσης
Elon Musk: “We made the exec decision to not make the world truck, so it does not comply with a lot of EU spec and stuff, we can make a truck that does comply with the EU spec in the future"
“We are fundamentally making this truck as a North American ass-kicker."
Link to podcast (timestamped to play at the relevant part): https://soundcloud.com/andailydrive/august-3-2020#t=15:34
Τη γλυτώσαμε αδέλφια.
-
Μία άλλη ανατρεπτική κατάσταση που ζούμε με την Τέζλα, και σε κάποιο λιγότερο βαθμό με την Ρίβιαν, αλλά και τη Φορντ και τη GM, είναι ότι μπήκαν στο παγκόσμιο προσκήνιο και σε περίοπτη μάλιστα θέση τα 100% αμερικάνικα αυτοκίνητα, μετά από δεκαετίες στο περιθώριο και στην ανυποληψία.
OK, οι Ford και GM είχαν πλοκάμια στην Ευρώπη και στον λοιπό κόζμο, η πρώτη συνεχίζει μάλιστα στα μέρη μας, αλλά με αμάξια διαφορετικά από τα αμερικάνικα. Η μόνη 100% αμερικάνικη εταιρεία που έχαιρε κάποιας μικρής αναγνώρισης στα μέρη μας, έστω και στο ημιπεριθώριο, ήταν η Jeep.Άν κάποιος έλεγε πριν από 15 χρόνια ότι μια μέρα θα συνωστιζόμαστε στις εκθέσεις και στα σιτε των αμερικάνικων εταιρειών για να χαζέψουμε το επόμενό μας αυτοκίνητο, έστω και ως wishfull thinking για τους περισσότερους εξ' υμών, θα κρασάριζε ο σέρβερ. Οι δε απανταχού τυφλόζι, προεξαρχόντων των αλφίστι, σιτροενίστι, και πεμβεδίστι θα ξιφουλκούσαν εναντίον του μέχρι να καεί και το τελευταίο πίξελ της οθόνης τους.
-
Πάμε λιγο στον Ήλων το Μασκ.
Δείχνει στα μάτια μου ότι είναι ένας φαφλατάς.
Από την άλλη, ας συνοψίσω μερικά στοιχεία από την επαγγελματική του βιρτουοζιτέ:-Ιδρυτής της Zip2
-μέλος της ομάδας του Paypal
-επενδυτής και μετέπειτα τσέος της Τέζλα, ο κινητήριος μοχλός για την απογείωσή της
-Εμνευστής του supercharger global network
-ιδρυτής και τσέος της Space-X
-συνιδρυτής και τσέος της Solarcity (αυτή φούνταρε κάποια στιγμή, αλλά μέχρι τότε μεγαλούργησε)Ο άνθρωπος έχει το άγγιγμα του Μίδα. Μήπως πρέπει να αναθεωρήσω?
-
@dstou said in TESLA FORUM:
Πάμε λιγο στον Ήλων το Μασκ.
Δείχνει στα μάτια μου ότι είναι ένας φαφλατάς.
Από την άλλη, ας συνοψίσω μερικά στοιχεία από την επαγγελματική του βιρτουοζιτέ:-Ιδρυτής της Zip2
-μέλος της ομάδας του Paypal
-επενδυτής και μετέπειτα τσέος της Τέζλα, ο κινητήριος μοχλός για την απογείωσή της
-Εμνευστής του supercharger global network
-ιδρυτής και τσέος της Space-X
-συνιδρυτής και τσέος της Solarcity (αυτή φούνταρε κάποια στιγμή, αλλά μέχρι τότε μεγαλούργησε)Ο άνθρωπος έχει το άγγιγμα του Μίδα. Μήπως πρέπει να αναθεωρήσω?
Ο μασκ είναι ο νταβινσι του αιώνα μας
-
@dstou said in TESLA FORUM:
Πάμε λιγο στον Ήλων το Μασκ...
-Εμνευστής του supercharger global network
Για το δίκτυο των ταχυφορτιστών o Elon εχει δηλώσει οτι αν ήταν χωριστή εταιρία έμπαινε στο δείκτη fortune 500 απο μόνη της !
https://twitter.com/StockMKTNewz/status/1729994152631280100 -
@monman2 said in TESLA FORUM:
@dstou said in TESLA FORUM:
Πάμε λιγο στον Ήλων το Μασκ...
-Εμνευστής του supercharger global network
Για το δίκτυο των ταχυφορτιστών o Elon εχει δηλώσει οτι αν ήταν χωριστή εταιρία έμπαινε στο δείκτη fortune 500 απο μόνη της !
https://twitter.com/StockMKTNewz/status/1729994152631280100Στην Αμερική έχει πλέον κυριαρχήσει. Στην Ευρώπη, ευτυχώς, βρίσκει αντίσταση. Δεν θα ήθελα να υπάρξει μονοπώλιο. Όμως, προσφέρει με διαφορά την καλύτερη εμπειρία φόρτισης. Πρέπει να μαθουν οι άλλες εταιρείες από αυτήν και να αντιγράψουν. Μαλιστα το πρόβλημα είναι καθαρά software και όχι hardware αυτοκινήτων και φορτιστων.
-
@dstou said in TESLA FORUM:
Άν κάποιος έλεγε πριν από 15 χρόνια ότι μια μέρα θα συνωστιζόμαστε στις εκθέσεις και στα σιτε των αμερικάνικων εταιρειών για να χαζέψουμε το επόμενό μας αυτοκίνητο, έστω και ως wishfull thinking για τους περισσότερους εξ' υμών, θα κρασάριζε ο σέρβερ. Οι δε απανταχού τυφλόζι, προεξαρχόντων των αλφίστι, σιτροενίστι, και πεμβεδίστι θα ξιφουλκούσαν εναντίον του μέχρι να καεί και το τελευταίο πίξελ της οθόνης τους.
Εγώ αν και bmw fan boy, πάντα νουμερο 1 ειχα και εχω τα αμερικάνικα αμάξια!! Τεράστια, με μακρυ καπω, πισω κινηση, ελαχιστους χωρους, απειρα κυβικα και φυσικά αυτόματο με μετατροπέα και τιγκα εξοπλισμό, ετσι απλά γιατί μπορούν!!
-
@antonakis said in TESLA FORUM:
Επίσης
Elon Musk: “We made the exec decision to not make the world truck, so it does not comply with a lot of EU spec and stuff, we can make a truck that does comply with the EU spec in the future"
“We are fundamentally making this truck as a North American ass-kicker."
Link to podcast (timestamped to play at the relevant part): https://soundcloud.com/andailydrive/august-3-2020#t=15:34
Τη γλυτώσαμε αδέλφια.
Κρίμα
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@dstou said in TESLA FORUM:
Πάμε λιγο στον Ήλων το Μασκ.
Δείχνει στα μάτια μου ότι είναι ένας φαφλατάς.
Από την άλλη, ας συνοψίσω μερικά στοιχεία από την επαγγελματική του βιρτουοζιτέ:-Ιδρυτής της Zip2
-μέλος της ομάδας του Paypal
-επενδυτής και μετέπειτα τσέος της Τέζλα, ο κινητήριος μοχλός για την απογείωσή της
-Εμνευστής του supercharger global network
-ιδρυτής και τσέος της Space-X
-συνιδρυτής και τσέος της Solarcity (αυτή φούνταρε κάποια στιγμή, αλλά μέχρι τότε μεγαλούργησε)Ο άνθρωπος έχει το άγγιγμα του Μίδα. Μήπως πρέπει να αναθεωρήσω?
Ο μασκ είναι ο νταβινσι του αιώνα μας
Ασχολείται με κλάδους που είναι ατελείωτες πεδιάδες όχι μονάχα πεδίο ελεύθερο ενώ ταυτοχρόνως είναι και φυσιολογική εξέλιξη των πραγμάτων.
Δηλαδή, υπάρχει ανάπτυξη του ίντερνετ, τι θα μπορούσε να γίνει μέσω ίντερνετ μα φυσικά αγορές....επενδύσει σε αυτό και κερδίζει πριν από όλους
Ειναι διαπιστωμένο εδώ και 5 δεκαετίες σοβαρό πρόβλημα με το περιβάλλον και μάλιστα η κλιματική κρίση επιταχύνει και δεν έχει μια γραμμική πορεία. Τι θα μπορούσε να γίνει για την κλιματική κρίση, μα φυσικά να περιοριστουν οι εκπομπές...... Επενδύει σε ev πριν από ολους
Η ανθρωπότητα θέλει να φτιάξει διαστημικούς σταθμούς σε άλλον πλανήτη για να διεξάγει στην αρχή πείραματα και γενικότερα για να πουλήσει νέα φθηνά οικόπεδα.
Τι θα μπορούσε να γίνει στο μέλλον για όλα αυτά, μα φυσικά να έχουμε διαστημόπλοιο που πηγαινοέρχονται μεταξύ της γης και του διπλανού πλανητη.......επενδύει σε διαστημόπλοια πριν από όλους.Υπάρχει πρόβλημα στέγασης, έχει επενδύσει σε φθηνά σπίτια που παράγονται σε γραμμή παραγωγής και μεταφέρονται όπου θέλεις.
Παρατηρεί, οραματίζεται την πορεία των πραγμάτων και επενδύει. So simple!
-
Da Vinci το ανώριμο man child της εποχής μας που προσπαθεί να το παίξει κουλ nerd. Μάλιστα. Καλά λέμε ότι "Tesla is a cult and Elon is the prophet"
TESLA FORUM