-
Ήλων Μάσκ, ο ύψιστος homo trolletarious της αυτοκινητοβιομηχανίας. Παρουσιάζει τις επιδόσεις του cybetruck, κάνοντας κόντρα 0-100 με ένα ΠΟΡΣ 911, και το κερδίζει.
Η λεπτομέρεια: το cybertruck σέρνει ένα τρέιλερ με άλλο ένα ΠΟΡΣ 911 πάνω του, ότι πιο ανατρεπτικό έχω δει στα 40 χρόνια που παρακολουθώ την αυτοκίνηση!Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες ποιό 911 είναι αυτό, αν ο οδηγός του το ξεζούμισε επαρκώς ή όχι, αν η κόντρα είναι 0-96 ή 0-100, ή 1/4 του μιλίου, ποιό θα ήτο το αποτέλεσμα αν γινόταν με ένα GT3, ή αν συνέχιζαν για 0-160 χαω, κοκ. Είναι πολύ δευτερεύοντα όλα αυτά, για να μην πω τριτεύοντα.
Η ουσία είναι μία, και ο μπακλαβάς γωνία: Ένα 3τονο θωρακισμένο αγροτικό έχει επιτάχυνση υπεράμαξου, ρύπους παπιού και λιανική όσο ένα μεσαίο ΠΟΡΣ Kαιμάν.+_ -
Επειδή ρωτάει ο Λαπ, όλοι εκτός απ τον Ντιέγκο λέμε ότι είναι πολύ ανώτερη μορφή αυτοκίνησης τα ηλεκτρικά, και εννοείται τα πιο προηγμένα όλων τεσλα.
Η ένσταση είναι
Σε ότι αφορούν το 10-20% πληθυσμού στην Ελλάδα
Στο ότι η οικολογική τους διάσταση είναι απλά μάρκετινγκ -
Αυτό μου θυμίζει το ανέκδοτο με το yugo που κόρναρε πίσω από δύο ακριβά σπορτίφ αυτοκίνητα
-
-
@lap said in TESLA FORUM:
Σε μαύρο ματτ, είναι πραγματικά εξωγήινο.
Προβλέπω να σπάει όλα τα ρεκόρ πωλήσεων ever.
έτσι όπως το βλέπω είναι λες και παρακολουθώ ταινία των 80s για το πως θα είναι τα αυτοκίνητα τον 21ο αιώνα ....
-
Από εδώ είναι η έμπνευση
https://www.gamesatlas.com/cyberpunk-2077/vehicles/
Γενικά το κράμα μετάλλου που διαθέτει δεν μπορεί να πάρει πολλές μορφές διότι είναι αδύνατον να το σχηματίσουν σαν την απλή λεπτή λαμαρίνα που έχουν όλα τα αυτοκίνητα
-
@dstou said in TESLA FORUM:
Ήλων Μάσκ, ο ύψιστος homo trolletarious της αυτοκινητοβιομηχανίας. Παρουσιάζει τις επιδόσεις του cybetruck, κάνοντας κόντρα 0-100 με ένα ΠΟΡΣ 911, και το κερδίζει.
Η λεπτομέρεια: το cybertruck σέρνει ένα τρέιλερ με άλλο ένα ΠΟΡΣ 911 πάνω του, ότι πιο ανατρεπτικό έχω δει στα 40 χρόνια που παρακολουθώ την αυτοκίνηση!Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες ποιό 911 είναι αυτό, αν ο οδηγός του το ξεζούμισε επαρκώς ή όχι, αν η κόντρα είναι 0-96 ή 0-100, ή 1/4 του μιλίου, ποιό θα ήτο το αποτέλεσμα αν γινόταν με ένα GT3, ή αν συνέχιζαν για 0-160 χαω, κοκ. Είναι πολύ δευτερεύοντα όλα αυτά, για να μην πω τριτεύοντα.
Η ουσία είναι μία, και ο μπακλαβάς γωνία: Ένα 3τονο θωρακισμένο αγροτικό έχει επιτάχυνση υπεράμαξου, ρύπους παπιού και λιανική όσο ένα μεσαίο ΠΟΡΣ Kαιμάν.+_καραστημένο είναι εννοείται.....μιλάμε για βασική Porsche ούτε καν η turbo γιατί η turbo κάνει 10,2 το 400αρι. Ο mat watson μέτρησε το έκτρωμα στα 11,5 μόνο του. Πόσο μάλλον με τρέιλερ πίσω του με άλλο ένα αυτοκίνητο.
σε πιάνει μία αηδία , η όλη φάση σε φανμποισμο ακουμπά Apple....
-
Έχεις αγοράσει ποτέ apple ;;;
-
Διάβασε ξανά το ποστ μου, δεν έχουν σημασία όλα αυτά. Είναι ανατροπή το όλο σκηνικό, και αυτά που θα ζήσουμε από εδώ και πέρα.
Πόσες ανατροπές έχει δει μέχρι τώρα?
Είδαμε κάποτε το Νισσάν GTR να κερδίζει την 911 στο Νίρμπουργκρινγκ, το Τουίνγκο ΜΚ1 να διαφημίζει ότι έχει μεγαλύτερους χώρους από ένα Μερσεντέ Σ-κλάσε στο πίσω κάθισμα, τη νεοφώτιστη Λέξους να παίρνει μονότερμα τις Μερσεντέ και Πεμβέ στα νάιντις στην Αμερική, την καλύτερή τους αγορά, το Χόντα Πρέλιουντ 4WS να έχει καλύτερο σλάλομ από Φερράρι και ΠόρΣ, τις Λαμποργκίνι, Πόρσε και Φερράρι να βγάζουν σούβλες.Τι ανατροπές είναι αυτές μπροστά σε αυτή που ζούμε τώρα? Ένα μηδέν στο πηλίκο ήταν όλες τους δίπλα σε αυτό...
-
Φήμες λένε ότι τα πρώτα highland έχουν πιάσει Πειραιά
-
-
η απλή 11,8 και το έκτρωμα 11,5 μόνο του.
η διαφορά είναι ότι κουβαλάει και ένα τρέιλερ από πίσω άρα παπατζηλίκι....
-
@dstou said in TESLA FORUM:
Χόντα Πρέλιουντ 4WS να έχει καλύτερο σλάλομ από Φερράρι και ΠόρΣ,
Αυτό για εμένα ήταν τεράστιος άθλος. Και ουσιαστικός!!!!
-
Ναι, ήτο ανατροπή η οποία , για λίγο, άφησε τον κοζμάκη άφωνο. Τι απέγινε τελικά αυτή η πολλά υποσχόμενη τεχνολογία?
Τίποτα. Και τώρα σχεδόν κανείς δεν τη θυμάται. -
επίσης απλή 911 ....385 άλογα ...1500 κιλά....3,89 κιλά ανα ίππο
έκτρωμα 845 άλογα....3100 κιλά ...3,66 κιλά ανα ίπποόλα αυτά καλά έως εδώ.
δεν γίνεται όμως να τραβάει τρέιλερ με 1500 κιλά επάνω και να κερδίζει την απλή 911.....
παπάτζα φουλ....
-
@dstou said in TESLA FORUM:
Ναι, ήτο ανατροπή η οποία , για λίγο, άφησε τον κοζμάκη άφωνο. Τι απέγινε τελικά αυτή η πολλά υποσχόμενη τεχνολογία?
Τίποτα. Και τώρα σχεδόν κανείς δεν τη θυμάται.ΧΑ! Την εφάρμοσε το..... Cybertruck. Κάνε μια ανάγνωση για το drive by wire σύστημα διεύθυνσης. Τεράστια επανάσταση στην αυτοκίνηση
-
Steer by wire εφαρμόζει η Infiniti από το 2013 σε ορισμένα αμάξια της. Με εφεδρική μηχανική σύνδεση τιμονιού σαν ασφάλεια σε περίπτωση βλάβης.
-
Σωστά αλλά εδώ συνδιαζεται με ενεργητική τετραδιεύθυνση με συνεχόμενο μεταβαλλόμενο λόγο κρεμαγιερας. Με λίγα λόγια το τιμόνι γυρίζει μόνο 180 μοίρες και αναλόγως την ταχύτητα και συνθηκών του δρόμου αλλάζει συνεχώς ο λόγος κρεμαγιερας.
-
-
Άσχετο αλλά στο αισθητικό κομμάτι προβλέπω πως λόγω του ότι το αυτοκίνητο αποτελείται από κάθετες λείες επιφάνειες, αυτό μπορεί να αποτελέσει έναν τέτοιο καμβά για διάφορες στυλιστικές επεμβάσεις.
Οπότε προβλέπω νέα οικονομική δραστηριότητα με διάφορα σχέδια και εταιρίες που θα τα πουλάνε.
TESLA FORUM