Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2
    • 1
    • 2
    • 1674
    • 1675
    • 1676
    • 1677
    • 1678
    • 1985
    • 1986
    • 1676 / 1986
    Αντίλογος
    117
    39706
    662623
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fiverg @civil357 last edited by

      @civil357 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

      @fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

      @civil357 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

      Οι ίδιοι οι αυτοκινητόδρομοι που φτιάχτηκαν με το πρότυπο της παραχώρησης σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν κόσμημα παρεχόμενων υπηρεσιών, τα ίδια χάλια με τα κλασσικά δημόσια έργα.

      Δεν ξέρω τι εννοείς ακριβώς αλλά φαντάζομαι είσαι γύρω ή κάτω από 40? Είχες προλάβει να οδηγήσεις Κόρινθο-Πάτρα (π.χ. Παναγοπούλα), Υλίκη, Μαλιακό στις "δημόσιες" μορφές τους; Πόσες φορές;

      Οδηγώ με ιδιόκτητο αυτοκίνητο από τα 18 μου και ως φοιτητής Αθήνα, προφανώς και έχω οδηγήσει άπειρες φορές το Πάτρα Αθήνα προ αυτοκινητοδρόμων.
      Δημόσιος ο δρόμος παραμένει, δεν νοείται ιδιωτικός αυτοκινητόδρομος. Μάλλον προσπέρασες το προφανές : "Εννοείται ότι δεν έχει καμία σχέση με το παλιό δίκτυο , δε συζητάμε τα αυτονόητα."

      Οπότε που είδες τα ίδια χάλια με τα κλασσικά δημόσια εργα; Το ότι οι διαχειριζομενοι από το δημόσιο αυροκινητοδρομοι ήταν και είναι καρμανιόλες ενώ οι ιδιωτικως διαχειριζομενοι είναι ασφαλέστεροι μας λέει ότι έχουν "τα ίδια χαλια"; Στον Πάτρα Κορινθο πάντως κάποτε υπο βροχη (1994) φρέναρα στο Αίγιο και σταμάτησα στην Ακράτα (που λέει ο λόγος.. .).

      C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        civil357 @fiverg last edited by

        @fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

        @civil357 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

        @fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

        @civil357 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

        Οι ίδιοι οι αυτοκινητόδρομοι που φτιάχτηκαν με το πρότυπο της παραχώρησης σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν κόσμημα παρεχόμενων υπηρεσιών, τα ίδια χάλια με τα κλασσικά δημόσια έργα.

        Δεν ξέρω τι εννοείς ακριβώς αλλά φαντάζομαι είσαι γύρω ή κάτω από 40? Είχες προλάβει να οδηγήσεις Κόρινθο-Πάτρα (π.χ. Παναγοπούλα), Υλίκη, Μαλιακό στις "δημόσιες" μορφές τους; Πόσες φορές;

        Οδηγώ με ιδιόκτητο αυτοκίνητο από τα 18 μου και ως φοιτητής Αθήνα, προφανώς και έχω οδηγήσει άπειρες φορές το Πάτρα Αθήνα προ αυτοκινητοδρόμων.
        Δημόσιος ο δρόμος παραμένει, δεν νοείται ιδιωτικός αυτοκινητόδρομος. Μάλλον προσπέρασες το προφανές : "Εννοείται ότι δεν έχει καμία σχέση με το παλιό δίκτυο , δε συζητάμε τα αυτονόητα."

        Οπότε που είδες τα ίδια χάλια με τα κλασσικά δημόσια εργα; Το ότι οι διαχειριζομενοι από το δημόσιο αυροκινητοδρομοι ήταν και είναι καρμανιόλες ενώ οι ιδιωτικως διαχειριζομενοι είναι ασφαλέστεροι μας λέει ότι έχουν "τα ίδια χαλια"; Στον Πάτρα Κορινθο πάντως κάποτε υπο βροχη (1994) φρέναρα στο Αίγιο και σταμάτησα στην Ακράτα (που λέει ο λόγος.. .).

        Δημόσιο έργο είναι όλοι οι αυτοκινητόδρομοι. Μπερδεύεις τον τρόπο χρηματοδότησης , που αφορά την παραχώρηση ή μη του δρόμου.

        Πάμε λοιπόν σε αντιπαραδείγματα , η Εγναντία η οποία αναφέρθηκε , δεν κατασκευάστηκε με τη μορφή παραχώρησης. Η Εγναντία είναι μαζί με την Γέφυρα , το πιο δύσκολο κατασκευαστικά έργο της χώρας. Η Εγναντία έδωσε την τεχνογνωσία σε όλο τον κατασκευαστικό κλάδο της χώρας για την υλοποίηση των υπολοίπων αυτοκινητοδρόμων, επίσης όρισε και όλα τα πρότυπα στον κλάδο , τα σχέδια της χρησιμοποιούμε και σήμερα. Η Εγναντία κατασκευάστηκε ανά τμήματα , ακόμα και τα πολύ δύσκολα κομμάτια , όπως η Ήπειρος δεν καθυστέρησαν υπέρμετρα , όπως αναφέρθηκε ( από τη στιγμή της σύμβασης). Η Εγναντία για χρόνια δεν είχε διόδια. Ακόμα και σήμερα ( πλέον παραχωρήθηκε και αναμένονται αυξήσεις) το κόστος είναι το χαμηλότερο όλων.

        Η Πατρών Αθηνών , κατασκευάστηκε με τη μέθοδο της παραχώρησης. Θεωρητικά θα έπρεπε με τα γραφόμενά σου να είναι υπόδειγμα δρόμου. Οι πρώτες επιλογές έγιναν το 2001 , καταχωρήθηκε ανάδοχος το 2007 , ο οποίος αυθαίρετα παραιτήθηκε αργότερα από τμήμα της συμβατικής του υποχρέωσης ( τμήμα Πύργου, το οικονομικό σκάνδαλο το αφήνω έξω). Επί χρόνια υπήρχαν προβλήματα δανεισμού τόσο του παραχωρησιούχου όσο και χρηματοδότησης από το κράτος, έργο στάσιμο. Επιλέχθηκε η προηγούμενη χάραξη σε μεγάλο τμήμα , απορρίφθηκε η αρχική μελέτη της οδού. Το έργο παραδόθηκε το 2017 με μεγάλο κίνδυνο απένταξης ( 10 χρόνια για 200 χλμ). Η οδός παρουσιάζει ήδη θέματα με τη θεμελίωσή της (τοπικές καθιζήσεις), με καταπτώσεις πρανών, με τα όμβρια ( μεγάλο θέμα) , με την ορατότητα στις καμπύλες και πιο χαρακτηριστικό και κατανοητό πρόβλημα στο χρήστη όλων , το τμήμα στο Κιάτο με την μη εφαρμογή της μεταβολής της επίκλισης από την ευθυγραμμία στην καμπύλη. Επίσης ο ισόπεδος κόμβος για Τρίπολη ( παγκόσμια πρωτοτυπία!). Δε θα γράψω εδώ ότι αυτά είναι προβλήματα μόνο της επιλογής της διατήρησης της αρχικής χάραξης ,αλλά ότι είναι οι γνωστές παθογένειες του κλάδου.

        Άρα , όπως εύκολα παρατηρείς το πρόβλημα δεν αφορά την "ιδιωτικότητα" του δρόμου ( δεν υπάρχει τέτοιος όρος είπαμε), μια χαρά επιμένει και εκεί .
        Παρόμοια μπορώ να αναφέρω και για την Ιόνια.

        F 1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • V
          vagkirk @fanis75 last edited by

          @fanis75 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

          10e53e46-6855-4d47-9726-77032e1c5b3e-image.png

          Α καλά...εγώ έτσι όπως το είδα στα γρήγορα επηρεασμένος από την συζήτηση για τους δρόμους και τα χιλιόμετρα διάβασα... stretched country 🤦🤦🤦

          Πως το είπε προχθές ο diego;
          Κουμπωνουν σαν καραμέλες τα λεξο οι Έλληνες ή κάτι παρόμοιο;

          Εγώ είμαι φαν των ζαναξ...
          Δεν ξέρω πως τα λένε στην αργκό των νέων.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • diego1960
            diego1960 last edited by diego1960

            Γενικά πέρα από την πλάκα είχε γίνει έρευνα στα λύματα πριν χρόνια, νομίζω επι κόβιντ και οι κοπρο-αναγνώστες των λυμάτων είχαν βρεί οτι πάει σύννεφο το ηρεμιστικό και το αντικαταθλιπτικό στον Έλληνα. Φυσικά και πολλά άλλα παράνομα ναρκωτικά που είχαν μεγάλη αύξηση ειδικά επι lockdown. Λογικό αν σκεφτεί κανείς οτι αυτό που ζούμε δεν είναι ζωή αλλά φυλακή με μικρά διαστήματα στο προαύλιο. Και δε φταίει μόνο ο κόβιντ, δεν είναι φυσιολογική μια ζωή μέσα στην τσιμεντοφαβέλα με στρες, 10ωρα και μισθούς της πλάκας. Σύγχρονοι σκλάβοι με γραβάτες που βολτάρουν ταπεράκια στην Κηφισίας όπως είχε πει περίπου ο δημοσιογράφος Μανιάτης.

            Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • L
              lap last edited by lap

              Είναι δύσκολα, συμφωνώ σε αυτό, αλλά αυτοί στην Κηφισίας πάνε στις δουλειές τους, δεν είναι κηφήνες.

              Στο θέμα της κίνησης μόνο ένας πανιβλακας θα περίμενε σε ένα πεπερασμένο χώρο να οδηγούν 2 εκ οδηγοί με υψηλή ταχύτητα και ταυτόχρονα. Δεν σχολιάζω αρνητικά τον Ντιέγκο, γενικά το ακούω αυτό από πολλούς καθημερινά. Αν δεν θέλουν να σέρνονται να μην πάρουν το αυτοκίνητο. Ή να γκρεμίσουμε την Αττική.

              Απλή λογική θέλει.

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • piliourits
                piliourits @lap last edited by

                @lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

                Ή να γκρεμίσουμε την Αττική.
                Απλή λογική θέλει.

                Σιγά σιγά θα συνεννοηθούμε.

                Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lap @piliourits last edited by lap

                  @piliourits said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

                  @lap said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

                  Ή να γκρεμίσουμε την Αττική.
                  Απλή λογική θέλει.

                  Σιγά σιγά θα συνεννοηθούμε.

                  Εγώ τα λέω χρονια. Τηλεργασια και στα χωριά ή σε επαρχιακες πόλεις.

                  Καριέρα και μ@@@@ς. Αλλά όλες οι δουλειές βρίσκονται στα μεγάλα αστικά κέντρα

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • C
                    criuser last edited by

                    @civil357 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

                    @fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

                    @civil357 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

                    Οι ίδιοι οι αυτοκινητόδρομοι που φτιάχτηκαν με το πρότυπο της παραχώρησης σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν κόσμημα παρεχόμενων υπηρεσιών, τα ίδια χάλια με τα κλασσικά δημόσια έργα.

                    Δεν ξέρω τι εννοείς ακριβώς αλλά φαντάζομαι είσαι γύρω ή κάτω από 40? Είχες προλάβει να οδηγήσεις Κόρινθο-Πάτρα (π.χ. Παναγοπούλα), Υλίκη, Μαλιακό στις "δημόσιες" μορφές τους; Πόσες φορές;

                    Οδηγώ με ιδιόκτητο αυτοκίνητο από τα 18 μου και ως φοιτητής Αθήνα, προφανώς και έχω οδηγήσει άπειρες φορές το Πάτρα Αθήνα προ αυτοκινητοδρόμων.
                    Δημόσιος ο δρόμος παραμένει, δεν νοείται ιδιωτικός αυτοκινητόδρομος. Μάλλον προσπέρασες το προφανές : "Εννοείται ότι δεν έχει καμία σχέση με το παλιό δίκτυο , δε συζητάμε τα αυτονόητα."

                    Απαντάω συνολικά.

                    Δεν θα δεχτώ ιστορίες δημόσιου ιδιωτικού.

                    Θα πω ότι η Εγνατία ξεκίνησε σαν μελέτη έργου από το 60-70. Το ίδιο και ο ΠΑΘΕ στο τρένο.

                    Τα αποτελέσματα που ΔΕΝ αμφισβητούνται είναι ότι με την παραχώρηση έγιναν στο 1/4 του χρόνου του δημόσιου έργου.

                    Και ξέρεις και κάτι άλλο ?

                    Πριν 30-40 χρόνια κάθε ΣΚ είχαμε 20-30 νεκρούς στους δρόμους. 2-3000 τον χρόνο. Δεκάδες χιλιάδες οι τραυματίες. Αυτά περιορίστηκαν στο ελάχιστο έως μηδενίστηκαν.

                    Αυτό είναι αξία ανεκτίμητη.

                    Το ότι οι δρόμοι έγιναν με κόστος πασοκ είναι γνωστό.
                    Εγιναν όμως.
                    Επίσης μην περνάς στο ντούκου ότι έγιναν Α/Δ εκεί που δεν είχε κίνηση να τους στηρίξεις.
                    Και λογικά οι παραχωρησιούχοι ζητάνε αποζημίωση.
                    Κάποιοι που είναι άσχετοι με τον τραπεζικό δανεισμό και με μελέτες σκοπιμότητας, έχουν άποψη.
                    Ας αφήσουμε την πολιτική και τα κόμματα και να μιλάμε όλοι εδώ μέσα τεχνοκρατικά.

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      fiverg @civil357 last edited by fiverg

                      @civil357 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

                      @fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

                      @civil357 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

                      @fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

                      @civil357 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

                      Οι ίδιοι οι αυτοκινητόδρομοι που φτιάχτηκαν με το πρότυπο της παραχώρησης σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν κόσμημα παρεχόμενων υπηρεσιών, τα ίδια χάλια με τα κλασσικά δημόσια έργα.

                      Δεν ξέρω τι εννοείς ακριβώς αλλά φαντάζομαι είσαι γύρω ή κάτω από 40? Είχες προλάβει να οδηγήσεις Κόρινθο-Πάτρα (π.χ. Παναγοπούλα), Υλίκη, Μαλιακό στις "δημόσιες" μορφές τους; Πόσες φορές;

                      Οδηγώ με ιδιόκτητο αυτοκίνητο από τα 18 μου και ως φοιτητής Αθήνα, προφανώς και έχω οδηγήσει άπειρες φορές το Πάτρα Αθήνα προ αυτοκινητοδρόμων.
                      Δημόσιος ο δρόμος παραμένει, δεν νοείται ιδιωτικός αυτοκινητόδρομος. Μάλλον προσπέρασες το προφανές : "Εννοείται ότι δεν έχει καμία σχέση με το παλιό δίκτυο , δε συζητάμε τα αυτονόητα."

                      Οπότε που είδες τα ίδια χάλια με τα κλασσικά δημόσια εργα; Το ότι οι διαχειριζομενοι από το δημόσιο αυροκινητοδρομοι ήταν και είναι καρμανιόλες ενώ οι ιδιωτικως διαχειριζομενοι είναι ασφαλέστεροι μας λέει ότι έχουν "τα ίδια χαλια"; Στον Πάτρα Κορινθο πάντως κάποτε υπο βροχη (1994) φρέναρα στο Αίγιο και σταμάτησα στην Ακράτα (που λέει ο λόγος.. .).

                      Δημόσιο έργο είναι όλοι οι αυτοκινητόδρομοι. Μπερδεύεις τον τρόπο χρηματοδότησης , που αφορά την παραχώρηση ή μη του δρόμου.

                      Προφανώς και δεν λέω ότι είναι ένα έργο τέλειο. Τις πολύ κλειστες καμπές τις έχω παρατηρήσει κι εγω σε καποια σημεια. Αλλά το βλέπω από την σκοπιά του χρήστη.

                      Στον παλιό Αθήνα Πάτρα έχω κινδυνεύσει σοβαρά τρεις φορές. Λόγω της ολισθηροτητας του οδοστρώματος και της μη ύπαρξης διαχωριστικου στηθαιου. Πλήρωνες και 4 φορές διόδια. Αυτό το έκτρωμα υπήρχε εκεί από το 85 (και πριν) μέχρι και το 2005 τουλάχιστον. Σκοτώθηκε κόσμος και κοσμάκης. Μέχρι που το ελληνικό κράτος αποφάσισε ότι δεν μπορεί να φτιάξει σωστά τον δρόμο (αυτόν και άλλους....).

                      Σήμερα, παρά τις κακοτεχνίες που λες, έχεις ένα οδόστρωμα που δεν γλιστράει στην πρώτη ψιχαλα και δεν κινδυνεύεις να πέσει ο απέναντι πάνω σου. Μάρτυς ο μειωμένος αριθμός νεκρων από δυστυχήματα. Αυτά βέβαια σήμερα, για αύριο δεν ξέρω.
                      Είναι προφανές ότι όσοι δεν πρόλαβαν την προτερη κατάσταση βλέπουν έναν δρόμο έτοιμο και διαμαρτυρονται για τα διόδια. Πιθανόν έχουν δίκιο από την σκοπιά τους. Εγώ που έχω ζήσει και το πριν, δεν βάζω την ζωή την δική μου και της οικογένειας μου στο ζύγι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        civil357 last edited by

                        Τι τεχνοκρατικό να απαντήσω όταν μου αναφέρεις ως μελέτες τις ασκήσεις επί χάρτου της Εγναντίας του 60-70. Μελέτη σε τέτοια έργα είναι η μελέτη εφαρμογής και τα τεύχη δημοπράτησης.
                        Πάμε λοιπόν , Τμήμα Κλειδί - Μαλιακός : 204 χλμ , σύμβαση 2007 , συμβατικός χρόνος υλοποίησης 4,5 χρόνια, , το 2010 , παύση χρηματοδότησης από τα Ιδρύματα, 2017 , παραδίδονται οι σήραγγες και λέμε ότι είμαστε στο 95% του έργου. Χρόνος 10 έτη!
                        Πατρών Κορίνθου, 202 χλμ , σύμβαση 2007 , υπαναχώρηση για το τμήμα μέχρι Πύργος, παύση εργασιών , παράδοση 2017 , χρόνος 10 έτη!
                        Ιόνια, σύμβαση 2007 , 196 χλμ , σύμβαση 2007 , παράδοση 2017. Χρόνος 10 έτη!
                        Εγναντία Οδός Τμήμα Ηπείρου , σύμβαση 2003 , τα 123 πιο δύσκολα χιλιόμετρα , παράδοση 2009. Χρόνος 6 έτη, χωρίς τη διαδικασία παραχώρησης.
                        Παρόμοια το τμήμα της Δ. Μακεδονίας. Παρόμοια όλη η Εγναντία με μήκος 908 χλμ δεν καθυστέρησε , από την υπογραφή της σύμβασης περισσότερο από τα έργα με παραχώρηση.
                        Αν μιλάμε για συμβάσεις παραχώρησης και χρόνους ας μη γράψουμε καθόλου για την Αττική Οδό που παραχωρήθηκε τα μέσα του 90 π.χ.

                        Ψάχνω να βρω ειλικρινά τα υπερ των συμβάσεων παραχώρησης , εκτός του προφανούς ότι ο παραχωρησιούχος πληρώνεται άμεσα από την τσέπη μας ,και όχι έμμεσα από τον προϋπολογισμό. Μερικός μύθος και εδώ γιατί καμία σύμβαση παραχώρησης δεν είναι χωρίς τη συμμετοχή και του Ελληνικού κράτους σε μεγάλο ποσοστό.

                        Να γράψω λοιπόν για μία ακόμα φορά ότι το έργο των αυτοκινητοδρόμων είναι σωτήριο από όλες τις απόψεις ( ειλικρινά δε βρίσκω που μπορεί να παρερμηνεύτηκα σε αυτό). Οι κακοτεχνίες όμως υπάρχουν παντού. Στον Πάτρα Κόρινθος είναι ακόμα μεγαλύτερες. Δεν καταλαβαίνω γιατί να μην παραπονεθεί κάποιος για το σήμερα; Με τα λεφτά μας φτιάχτηκε , αξίζαμε κάτι καλύτερο.

                        Τέλος οι ίδιοι κατασκευαστές φτιάχνουν είτε με παραχώρηση είτε χωρίς. Σιγά μην τους υπερασπιστώ. Δημόσιο έργο είναι είτε με παραχώρηση είτε χωρίς.

                        F 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • F
                          fiverg @civil357 last edited by

                          @civil357 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

                          Ψάχνω να βρω ειλικρινά τα υπερ των συμβάσεων παραχώρησης

                          Απλό, στην περίπτωση της παραχώρησης έχεις έναν δρόμο που συντηρείται, στην μη παραχώρηση έναν δρόμο του οποίου η ευθύνες και η συντήρηση αργά ή γρήγορα θα χαθούν στα γρανάζια της ελληνικής γραφειοκρατίας και σε ανθυπολογαριασμους του προυπολογισμου.
                          Αν δεν σου αρέσει η ΑΟ μπορείς να την συγκρίνεις με τον Κηφισό (αν και τολμώ να πω οτι ο Πατουλης έκανε πολύ δουλειά εκεί, θα τον δούμε βέβαια τον δρόμο πως θα είναι σε 2-3 χρονάκια παλι). Θυμάται κανείς άραγε στα χρόνια των μνημονιων τι εικόνα είχε η τρισκαταρατη Αττική Οδος και τι ο Κηφισός? Γιατί είναι προφανές το από που κόβει το κράτος όταν έχει ζόρια...

                          C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • C
                            civil357 @fiverg last edited by

                            @fiverg said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

                            @civil357 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

                            Ψάχνω να βρω ειλικρινά τα υπερ των συμβάσεων παραχώρησης

                            Απλό, στην περίπτωση της παραχώρησης έχεις έναν δρόμο που συντηρείται, στην μη παραχώρηση έναν δρόμο του οποίου η ευθύνες και η συντήρηση αργά ή γρήγορα θα χαθούν στα γρανάζια της ελληνικής γραφειοκρατίας και σε ανθυπολογαριασμους του προυπολογισμου.
                            Αν δεν σου αρέσει η ΑΟ μπορείς να την συγκρίνεις με τον Κηφισό (αν και τολμώ να πω οτι ο Πατουλης έκανε πολύ δουλειά εκεί, θα τον δούμε βέβαια τον δρόμο πως θα είναι σε 2-3 χρονάκια παλι). Θυμάται κανείς άραγε στα χρόνια των μνημονιων τι εικόνα είχε η τρισκαταρατη Αττική Οδος και τι ο Κηφισός? Γιατί είναι προφανές το από που κόβει το κράτος όταν έχει ζόρια...

                            Συγγνώμη , αλλά έχεις λάθος ,για το τμήμα συντήρησης των αυτοκινητοδρόμων που δεν έχουν (είχαν πια) παραχωρηθεί , π.χ. Εγναντία ( τα διόδια εκεί, προβλέπονταν εξ' αρχής και για τη συντήρηση εκτός των άλλων), γίνονται διαγωνισμοί για ανάδειξη αναδόχου συντήρησης. Ιδιώτης είναι και εδώ. Παρόμοια και στις παραχωρημένες οδούς η κάθε ιόνια, ολυμπία και λοιπά , τα αναθέτει σε υπεργολάβους ( μη σου πω κάποιοι είναι οι ίδιοι ). Τα στάνταρ συντήρησης ( π.χ. επιτρεπόμενες ρηγματώσεις , λακούβες κ.λπ.) ορίζονται ( συνήθως από τη σύμβαση την αρχική του έργου) από τον κύριο του έργου , το κράτος , για όλες αυτές τις οδούς. Δεν είναι τόσο διαφορετική η διαδικασία.

                            Η συντήρηση των λοιπών δρόμων παλαιές ( αποχαρακτηρισμένες) εθνικές , επαρχιακές και λοιπά ( στην περίπτωσή που αναφέρεις και ο Κηφισός) , ξεκινά από τις αποκεντρωμένες και φτάνει μέχρι τους Δήμους. Είναι άλλη τελείως ιστορία.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              fiverg last edited by

                              Κανένα λάθος δεν έχω. Για να βρεθεί ο ανάδοχος που θα συντηρήσει πρέπει να υπάρχει και προυπολογισμος.
                              Η εμπειρία λοιπόν έδειξε ότι ακομη και με εισπραξη διοδιων, αν ο κεντρικός προϋπολογισμός έχει έλλειμμα για κατι, λεφτά για συντήρηση δεν δίνονται και απλα κατανέμονται αλλού.
                              Σου θυμίζω ότι πχ 90 με 2005 ηταν περιοδος (πολυ) παχιων αγελάδων για την Ελλάδα και το οδόστρωμα στον Αθηνα-Πατρα (αλλα και στον Αθηνα-Λαμια) παρέμενε στην πλειοψηφία του ασυντηρητο και επικίνδυνο παρόλο που εισπράτονταν και διόδια.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • C
                                civil357 last edited by

                                Ρε φαιβ η έννοια του αυτοκινητόδρομου στην Ελλάδα και οι συμβάσεις αυτών μπήκαν με την Εγνατία οδό. Για το λόγο ότι οι Ευρωπαίοι μας είχαν καταλάβει, τμήμα των κονδυλίων των μελλοντικών διοδίων της Εγνατίας βάση συμβατικής υποχρέωσης αποτελούσαν αποθεματικό της εταιρείας διαχείρισης της. Δε ξέρω τι άλλο να γράψω για να σε πείσω, συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια. Μέχρι τότε θεωρητικά διόδια πληρώναμε για να φτιαχτεί ο δρόμος, όπως πληρώνουμε και τέλη κυκλοφορίας. Φορέας συντήρησης ήταν και είναι η κατά τόπους δεκε των αποκεντρωμένων. Στην Εγνατία δεν είναι, όπως προαναφερα δεν αναμένει χρηματοδότηση όπως εννοείς.

                                Αυτά, δεν έχω καμία διάθεση να υπερασπιστώ ούτε την Εγνατία ούτε τους κατασκευαστές οι οποίοι είναι οι ίδιοι είτε ως παραχωρησιουχοι είτε ως κατασκευαστές, οπότε χωρίς παρεξήγηση δεν έχω κάτι άλλο να συμπληρώσω επί του θέματος.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • C
                                  criuser last edited by

                                  Civil πάψε να μιλάς σαν λογιστής και μίλα σαν μηχανικός και σαν οδηγός.

                                  Μου λες ότι τελείωσε η Εγνατία που ήταν πριν την κρίση και έκαναν 10 χρόνια οι άλλοι που ήταν ΜΕΣΑ στην κρίση, όταν ΔΕΝ υπήρχαν τράπεζες στην χώρα.

                                  Μην τα βλέπεις πολιτικά τα πράγματα. Δες τα ουσιαστικά.
                                  Εγώ σαν χρήστης είδα δρόμους που δεν περίμενα 25 χρόνια πριν. Ακριβώς γιατί σαν δημόσιο έργο δεν θα γίνονταν.

                                  Για τα άλλα, το ποιοί τα κάνουν και με τι κόστος και τις μίζες είναι γνωστά.

                                  Το αποτέλεσμα όμως μετράει.

                                  Τώρα για καμπύλες κλπ, κάνε μία βόλτα στον δρόμο από την Βερόνα προς το Μπρένερ και θα δεις.

                                  Αλλά και μέσα στην Γερμανία που είναι κάμπος υπάρχουν τέτοιες ιστορίες με καμπές που βάζουν μάλιστα και χαμηλά όρια, 80-100, ποιοι οι Γερμανοί.

                                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                  C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    civil357 @criuser last edited by

                                    @criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

                                    Civil πάψε να μιλάς σαν λογιστής και μίλα σαν μηχανικός και σαν οδηγός.

                                    Μου λες ότι τελείωσε η Εγνατία που ήταν πριν την κρίση και έκαναν 10 χρόνια οι άλλοι που ήταν ΜΕΣΑ στην κρίση, όταν ΔΕΝ υπήρχαν τράπεζες στην χώρα.

                                    Μην τα βλέπεις πολιτικά τα πράγματα. Δες τα ουσιαστικά.
                                    Εγώ σαν χρήστης είδα δρόμους που δεν περίμενα 25 χρόνια πριν. Ακριβώς γιατί σαν δημόσιο έργο δεν θα γίνονταν.

                                    Για τα άλλα, το ποιοί τα κάνουν και με τι κόστος και τις μίζες είναι γνωστά.

                                    Το αποτέλεσμα όμως μετράει.

                                    Τώρα για καμπύλες κλπ, κάνε μία βόλτα στον δρόμο από την Βερόνα προς το Μπρένερ και θα δεις.

                                    Αλλά και μέσα στην Γερμανία που είναι κάμπος υπάρχουν τέτοιες ιστορίες με καμπές που βάζουν μάλιστα και χαμηλά όρια, 80-100, ποιοι οι Γερμανοί.

                                    Επειδή απαντώ ως μηχανικός γράφω για καμπύλες και λοιπά , ο.κ δεν αναμένω να με πιστέψεις ότι είναι το ψωμί που ζω αυτό το αντικείμενο , οπότε το αντιπαρέρχομαι.

                                    Επιμένεις , να αναφέρεις παραδείγματα τουλάχιστον "περίεργων¨ συμβάσεων παραχώρησης στις οποίες μέσα σε όλα τα άλλα καταχρηστικά, ο ανάδοχος άλλαζε το φυσικό αντικείμενο κατά πως τον βόλευε ( χάραξη , μήκος έργου κ.λπ.), απαντώντας με το επιχείρημα ότι τουλάχιστον το αποτέλεσμα είναι θεμιτό. Δεν έχω κάτι να προσθέσω , είναι όλες αυτές οι περιβόητες συμβάσεις σουφλιά, για κάποιο λόγο τελείωσαν όλες μαζί το 2017 ....

                                    Έγραψα ότι ούτε το αποτέλεσμα είναι στα επίπεδα που θα έπρεπε για δρόμο του 2017 ! , έγραψα ότι η Εγνατία η οποία δεν αποτελεί παράδειγμα παραχώρησης είχε μικρότερους χρόνους παράδοσης και ήταν τεχνικά πιο δύσκολο έργο , τι άλλο να γράψω.....

                                    Να το ξαναπώ δημόσιο έργο είναι όλοι οι αυτοκινητόδρομοι, ο τρόπος χρηματοδότησης αλλάζει και οι συμβάσεις παραχώρησης. Δεν πειράζει δε το δέχεστε. Ο κύριος του έργου ο ίδιος είναι το Δημόσιο , σε κάθε περίπτωση.

                                    Δεν έχω τίποτα άλλο να προσθέσω ( χωρίς παρεξήγηση).

                                    C 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • S
                                      spi_duster last edited by

                                      Όλα καλά με την Εγνατία. Όποιος μπει μέσα πάει και πάει και πάει. Άμα έχει προστάτη όμως ας πρόσεχε. Κλειστός ατελείωτος δρόμος με ένα σταυροδρόμι κάθε 50χλμ.

                                      ....

                                      elteo 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • elteo
                                        elteo @spi_duster last edited by

                                        @spi_duster said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

                                        Όλα καλά με την Εγνατία. Όποιος μπει μέσα πάει και πάει και πάει. Άμα έχει προστάτη όμως ας πρόσεχε. Κλειστός ατελείωτος δρόμος με ένα σταυροδρόμι κάθε 50χλμ.

                                        Και σε αρκετά σημεία από Θεσσαλονίκη προς Καβάλα και το ανάποδο είναι για τα μπάζα πλέον. Η συντήρηση είναι άγνωστη λέξη εκεί.

                                        F S 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                                        • F
                                          fiverg @elteo last edited by

                                          @elteo said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

                                          @spi_duster said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

                                          Όλα καλά με την Εγνατία. Όποιος μπει μέσα πάει και πάει και πάει. Άμα έχει προστάτη όμως ας πρόσεχε. Κλειστός ατελείωτος δρόμος με ένα σταυροδρόμι κάθε 50χλμ.

                                          Και σε αρκετά σημεία από Θεσσαλονίκη προς Καβάλα και το ανάποδο είναι για τα μπάζα πλέον. Η συντήρηση είναι άγνωστη λέξη εκεί.

                                          Δεν έχω πάει αλλά το θεωρώ πολύ πιθανό. Είναι η φυσιολογική μοίρα δρόμου διαχειριζομενου από το "κρατος" ό, τι κι αν φαντάζεται ο civil.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • S
                                            spi_duster @elteo last edited by

                                            @elteo said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

                                            @spi_duster said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:

                                            Όλα καλά με την Εγνατία. Όποιος μπει μέσα πάει και πάει και πάει. Άμα έχει προστάτη όμως ας πρόσεχε. Κλειστός ατελείωτος δρόμος με ένα σταυροδρόμι κάθε 50χλμ.

                                            Και σε αρκετά σημεία από Θεσσαλονίκη προς Καβάλα και το ανάποδο είναι για τα μπάζα πλέον. Η συντήρηση είναι άγνωστη λέξη εκεί.

                                            Το επιβεβαιώνω για το ίδιο τμήμα που αναφέρεις και λόγω εργασίας έχω χρησιμοποιήσει αρκετές φορές. Καλά να μην αναφέρουμε τις εξόδους σε διάφορα σημεία της διαδρομής ή πως μεγάλο μέρος του δρόμου απλά δεν έχει φωτισμό. Πάλι καλά που την έφτιαξαν και αυτή να λέμε.

                                            ....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1674
                                            • 1675
                                            • 1676
                                            • 1677
                                            • 1678
                                            • 1985
                                            • 1986
                                            • 1676 / 1986
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY

                                            ΤΕΥΧΟΣ Οκτώβριος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr