-
Mα δε θέλω χαλαρή οδήγηση και ξεκούραση! Θέλω νεύρο και καύλα. Αυτά που λες μου προκαλούν βαρεμάρα, και δεν το λέω επι προσωπικού αλλά ως concept. Βλέπω εντελώς διαφορετικά την οδήγηση και το τι ψάχνω από ένα αμάξι. Επίσης έχω χεράκια οπότε δε χρειάζομαι μνήμες και διάφορες τέτοιες βλακείες που χαλάνε, κοστίζουν και γενικά είναι γκατζετιές. Όσο πιο old school τόσο καλύτερα. Ούτε οθόνες θέλω ιδανικά, ούτε matrix-LED ούτε τίποτα. Ένα hill-hold, ένα αισθητήρα παρκαρίσματος πίσω αν το αμάξι είναι άβολο σε όγκο αντε και ένα emergency city braking για το αν πεταχτεί καμιά γριά χωρίς αντίληψη ή κάνα παιδί που κυνηγάει μπάλα. Τα άλλα συστήματα στον Καιάδα!
Αυτό που μου περιγράφεις είναι κοντά στην αυτόνομη οδήγηση, το τιμόνι να στρίβει μόνο του κτλ. Παππουδιέρες μου κάνουν. Κολλάνε και με την ηλεκτροκίνηση που σιχαίνομαι και δένει το γλυκό. Μακριά!
Life's Too Short to Drive Boring Cars
-
Αν είναι δυνατόν τι διαβάζω? Να μιλάμε για το Fabia με ένα, ας πούμε, αυτοκίνητο που έχει ΑΚΟΥΣΟΝ ΑΚΟΥΣΟΝ αντί για Πορτ παγκαζ ένα τζαμί... Κι αν δεν κάνω λάθος δεν έχει ούτε κανονικά παράθυρα πίσω...
Αλλά τι λέω, είναι Toyota. -
@diego1960 και εμένα μου αρέσει η συμμετοχική οδήγηση αλλά όταν έχω και όρεξη να οδηγήσω! Αγόρασα καινούργιο αυτοκίνητο με χειροκίνητο κιβώτιο για αυτό τον λόγο.
Όταν όμως π.χ είσαι κουρασμένος ή έχεις στο μυαλό τη δουλειά, θες να φτάσεις στον προορισμό σου με ασφάλεια, με άνεση και ξεκούραστα. Σε εκείνες τις περιπτώσεις είναι που αυτά τα συστήματα θριαμβεύουν.
Όποτε θέλω τα κλείνω, όποτε γουστάρω τα ενεργοποιω όλα ή μερικά από αυτά.
Δεν θα επιμείνω στο θέμα, απλά θα σου πρότεινα να μην είσαι προκατειλημμένος ή αρνητικός με τα συστήματα άνεσης/ασφαλείας μέχρι να τα τεσταρεις! Και εγώ ήμουν αλλά δοκιμάζοντας τα στην πράξη άλλαξα γνώμη.ΥΓ. Αν έχεις γεννηθεί το 1960, μπορώ να καταλάβω γιατί σκέφτεσαι έτσι...
Life is too short indeed, so we should enjoy safe driving! Better safe than sorry...
-
Οχι δεν εχει κανονικα παραθυρα πισω οπως δεν εχει και το δικο μας που ειναι του 2010.Επισης εχει και γυμνες μεταλλικες επιφανειες οπως του 2010 και τζαμι για πορτ παγκαζ.Για τα 17400 της βασικης εκδοσης που κοστιζει σημερα δεν αξιζει επ ουδενι η αγορα του,ακομη και αν εχω περασει 13 αξιοπιστα χρονια μαζι του.
-
@diego1960 said in Skoda Fabia MK4 2021:
Mα δε θέλω χαλαρή οδήγηση και ξεκούραση! Θέλω νεύρο και καύλα. Αυτά που λες μου προκαλούν βαρεμάρα, και δεν το λέω επι προσωπικού αλλά ως concept. Βλέπω εντελώς διαφορετικά την οδήγηση και το τι ψάχνω από ένα αμάξι. Επίσης έχω χεράκια οπότε δε χρειάζομαι μνήμες και διάφορες τέτοιες βλακείες που χαλάνε, κοστίζουν και γενικά είναι γκατζετιές. Όσο πιο old school τόσο καλύτερα. Ούτε οθόνες θέλω ιδανικά, ούτε matrix-LED ούτε τίποτα. Ένα hill-hold, ένα αισθητήρα παρκαρίσματος πίσω αν το αμάξι είναι άβολο σε όγκο αντε και ένα emergency city braking για το αν πεταχτεί καμιά γριά χωρίς αντίληψη ή κάνα παιδί που κυνηγάει μπάλα. Τα άλλα συστήματα στον Καιάδα!
Αυτό που μου περιγράφεις είναι κοντά στην αυτόνομη οδήγηση, το τιμόνι να στρίβει μόνο του κτλ. Παππουδιέρες μου κάνουν. Κολλάνε και με την ηλεκτροκίνηση που σιχαίνομαι και δένει το γλυκό. Μακριά!
Life's Too Short to Drive Boring Cars
Τα συστηματα ειναι προφανως πλεονεκτημα να τα εχουμε.
Σωζουν καταστασεις.&-
Τωρα αναλογως τις ορεξεις ο καθενας μπορει να απενεργοποιησει οτι δεν θελει η να μην το χρησιμοποιει.
ΑΛΛΑ τα matrix-led φωτα ειναι αποκαλυψη!!!
Δεν ειχα...κ πλεον με το CX-30 απλα γουσταρω νυχτερινη οδηγηση.
Δεν σε νοιαζει αν εισαι ΕΟ ή επαρχιακο.
Γυριζα το καλοκαιρι απο Πατρα, στην ΑΘηνα μεσω Ναυπακτου και στα βουνα το βραδυ τα εκανε ολα μερα.
Εκει μετα κρατας και ρυθμο στις στροφες και βλεπεις μακρια...
Αν δεν βλεπεις ειναι ταλαιπωρια...
Οπως και ΕΟ να ταξιδευεις με 150-160 και να ειναι πισσα σκοταδι εξω...δεν θελει και πολυ να χασεις κατι στον δρομο. -
@diego1960 said in Skoda Fabia MK4 2021:
Mα δε θέλω χαλαρή οδήγηση και ξεκούραση! Θέλω νεύρο και καύλα. Αυτά που λες μου προκαλούν βαρεμάρα, και δεν το λέω επι προσωπικού αλλά ως concept. Βλέπω εντελώς διαφορετικά την οδήγηση και το τι ψάχνω από ένα αμάξι. Επίσης έχω χεράκια οπότε δε χρειάζομαι μνήμες και διάφορες τέτοιες βλακείες που χαλάνε, κοστίζουν και γενικά είναι γκατζετιές. Όσο πιο old school τόσο καλύτερα. Ούτε οθόνες θέλω ιδανικά, ούτε matrix-LED ούτε τίποτα. Ένα hill-hold, ένα αισθητήρα παρκαρίσματος πίσω αν το αμάξι είναι άβολο σε όγκο αντε και ένα emergency city braking για το αν πεταχτεί καμιά γριά χωρίς αντίληψη ή κάνα παιδί που κυνηγάει μπάλα. Τα άλλα συστήματα στον Καιάδα!
Αυτό που μου περιγράφεις είναι κοντά στην αυτόνομη οδήγηση, το τιμόνι να στρίβει μόνο του κτλ. Παππουδιέρες μου κάνουν. Κολλάνε και με την ηλεκτροκίνηση που σιχαίνομαι και δένει το γλυκό. Μακριά!
Life's Too Short to Drive Boring Cars
Όσο κι αν δε θέλουμε να το παραδεχτούμε τα χρόνια περνάνε. -
@diego1960 said in Skoda Fabia MK4 2021:
Mα δε θέλω χαλαρή οδήγηση και ξεκούραση! Θέλω νεύρο και καύλα. Αυτά που λες μου προκαλούν βαρεμάρα, και δεν το λέω επι προσωπικού αλλά ως concept. Βλέπω εντελώς διαφορετικά την οδήγηση και το τι ψάχνω από ένα αμάξι. Επίσης έχω χεράκια οπότε δε χρειάζομαι μνήμες και διάφορες τέτοιες βλακείες που χαλάνε, κοστίζουν και γενικά είναι γκατζετιές. Όσο πιο old school τόσο καλύτερα. Ούτε οθόνες θέλω ιδανικά, ούτε matrix-LED ούτε τίποτα. Ένα hill-hold, ένα αισθητήρα παρκαρίσματος πίσω αν το αμάξι είναι άβολο σε όγκο αντε και ένα emergency city braking για το αν πεταχτεί καμιά γριά χωρίς αντίληψη ή κάνα παιδί που κυνηγάει μπάλα. Τα άλλα συστήματα στον Καιάδα!
Αυτό που μου περιγράφεις είναι κοντά στην αυτόνομη οδήγηση, το τιμόνι να στρίβει μόνο του κτλ. Παππουδιέρες μου κάνουν. Κολλάνε και με την ηλεκτροκίνηση που σιχαίνομαι και δένει το γλυκό. Μακριά!
Life's Too Short to Drive Boring Cars
Όλοι αυτοί εδώ οι κολλημένοι στην κίνηση σίγουρα θα κάθονται και θα σκέφτονται πόσο τους λείπει το νεύρο στο αμάξι, οι 7000 στροφές, τι χάλια είναι μέσα με τις οθόνες, τα gadgets κ.τ.λ.
-
Ε δεν είμαστε όλοι ίδιοι ευτυχώς! Αυτοί μπορεί να θέλουν και ηλεκτρικό δλδ να έχουν ήδη παραιτηθεί ως οδηγοί, εγώ έχω χρόνια μπροστά εκτός απροόπτου. Επίσης δεν οδηγώ τόσο πολύ στην κίνηση αλλά σε ώρες που δεν έχει πολύ κόσμο έξω. Εκεί θέλω 7000 στροφές, θέλω χειροκίνητο και θέλω και ήχο.
Περι matrix-LED, και τα απλά LED μια χαρά είναι, δε χρειαζόμαστε πιο πολλή πολυπλοκότητα (και κόστος) στη ζωή μας.
Skoda Fabia MK4 2021