-
@realzeus said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@realzeus said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
Παρέλαβα MY LR πριν 10-15 μέρες. Το οδηγώ στην πόλη σε καθημερινή βάση και έκανα και ταξίδι 600χλμ. Με χαρά να απαντήσω αν κάποιος έχει ερωτήσεις γύρω από το συγκεκριμένο μοντέλο. Μπορώ να μιλήσω λίγο και για το 3αρι, μιας και είναι ίδια στο θέμα των συστημάτων τους, αλλά από τη στιγμή που υπάρχει συμφορουμιτης που έχει Μ3 είναι πιο αρμόδιος να απαντήσει αυτός.
Καλοτάξιδο!
Να ρωτήσω γιατί προτιμήθηκε το Υ αντί για το 3;Θέλω να μπορώ να μεταφέρω 5 άτομα με αποσκευές. Το 3αρι έχει καμπυλωτό ουρανό και αν κάποιος καθεται στις πίσω «έξω» θέσεις, πιέζεται το κεφάλι του στο πλάι. Το είχαμε δοκιμάσει και στο 3αρι δεν χωρούσαμε με τίποτα.
Επίσης, επειδή προέρχομαι από suv, μου αρέσει η «όρθια» είσοδος και έξοδος από το όχημα.
Τέλος έχει μεγαλύτερο και πιο προσβάσιμο αποθηκευτικό χώρο, που χωράει 3 μεγάλες βαλίτσες. Το κάναμε και αυτό δοκιμή πριν παραγγείλουμεΟΚ, ευχαριστώ για την απάντηση.
Πρέπει να είμαι ο μοναδικός μεσήλικας στο φόρουμ με ύψος 1,80, που δεν δυσκολεύεται να μπει σε χαμηλό αυτοκίνητο... (Πλάκα κάνω).Η θέση οδήγησης του μοντελ 3 μου φαίνεται πολύ καλύτερη απο αυτή του Y. Και εγώ προτιμώ τα κουπέ, έστω και σεντάν !
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
Έχε υπόψη σου ότι η γίνονται διαρκώς εκκαθαρισεις στο ΚΚΙΙ και ανοίγουν -για πολύ λίγο- νέες θέσεις. Η δικία μου αίτηση (νομικό πρόσωπο) μπήκε σε φάση ελέγχου (και πήρε μοναδικό αριθμό) την 30/09/2023.
Καλοτάξιδο !
Πως ήταν το πρώτο ταξίδι ? Μέση κατανάλωση ? Που φόρτισες ?το εχω υποψιν μου αυτο με το ΚΗ2. Μπαινω που και που και παταω το κουμπακι της υποβολης, αλλα δεν τα εχω καταφερει μεχρι στιγμης.
Φορτισα sc αταλαντη, sc λαρισα και σε 50αρη incharge στο σεα κορινου. Ολα καλα και απλα.
Κινηθηκα με ταχυτητες που θα πηγαινα και με θερμικο, δηλ 130 χλμ. Μονο στην αρχη του ταξιδιου το πατησα λιγο παραπανω και ημουν με 150, αλλα μετα που αρχισε να βραδιαζει κιολας εμεινα στα 130. 180-190wh/km ηταν η καταναλωση και αν ηθελα θα μπορουσα να την ριξω κι αλλο, πηγαινοντας με 120 σταθερα. Εκανα κανονικα τα προσπερασματα μου και γενικα δεν το φοβηθηκα. Το μονο που θα ειχα κανει λιγο διαφορετικα ειναι ισως να φορτισω λιγοτερη ωρα στον κορινο, μιας και δεν ηξερα τι θα βρω στον προορισμο μου, οποτε ηθελα να φτασω με οσο το δυνατον περισσοτερη μπαταρια (45%). Συνολικα φορτισα 25' αταλαντη, 35' λαρισα (αλλα εκει καθισαμε και φαγαμε κιολας και το πηγα μεχρι 90% ενω δεν χρειαζοταν) και 20' κορινο, δηλαδη 1 ωρα και 20 λεπτα φορτισεις. Αν ημουν με θερμικο θα ειχα σταματησει 20'-30' λιγοτερο., αλλα δεν με χαλασε καθολου. Ειδικα μαλιστα στη λαρισα επειδη ο sc ειναι μεσα σε εμπορικο κεντρο, εχει και βολτα να κανεις. -
@red_monster said in TESLA FORUM:
@realzeus said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@realzeus said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
Παρέλαβα MY LR πριν 10-15 μέρες. Το οδηγώ στην πόλη σε καθημερινή βάση και έκανα και ταξίδι 600χλμ. Με χαρά να απαντήσω αν κάποιος έχει ερωτήσεις γύρω από το συγκεκριμένο μοντέλο. Μπορώ να μιλήσω λίγο και για το 3αρι, μιας και είναι ίδια στο θέμα των συστημάτων τους, αλλά από τη στιγμή που υπάρχει συμφορουμιτης που έχει Μ3 είναι πιο αρμόδιος να απαντήσει αυτός.
Καλοτάξιδο!
Να ρωτήσω γιατί προτιμήθηκε το Υ αντί για το 3;Θέλω να μπορώ να μεταφέρω 5 άτομα με αποσκευές. Το 3αρι έχει καμπυλωτό ουρανό και αν κάποιος καθεται στις πίσω «έξω» θέσεις, πιέζεται το κεφάλι του στο πλάι. Το είχαμε δοκιμάσει και στο 3αρι δεν χωρούσαμε με τίποτα.
Επίσης, επειδή προέρχομαι από suv, μου αρέσει η «όρθια» είσοδος και έξοδος από το όχημα.
Τέλος έχει μεγαλύτερο και πιο προσβάσιμο αποθηκευτικό χώρο, που χωράει 3 μεγάλες βαλίτσες. Το κάναμε και αυτό δοκιμή πριν παραγγείλουμεΟΚ, ευχαριστώ για την απάντηση.
Πρέπει να είμαι ο μοναδικός μεσήλικας στο φόρουμ με ύψος 1,80, που δεν δυσκολεύεται να μπει σε χαμηλό αυτοκίνητο... (Πλάκα κάνω).Η θέση οδήγησης του μοντελ 3 μου φαίνεται πολύ καλύτερη απο αυτή του Y. Και εγώ προτιμώ τα κουπέ, έστω και σεντάν !
εγω στο Μ3 δεν βολευτηκα ποτε. Ενιωθα οτι τα ποδια μου δεν μπορουσα να βρουν σωστα τα πενταλ και οτι ηταν πολυ "οριζοντια".
Τελος, να πω δυο μικρες λεπτομεριες που δεν εχουν αναφερθει ιδιαιτερα για τα τεσλα και διευκολυνουν πολυ την οδηγηση.
α. τα σκιαστρα "επεκτεινονται" προς τα πισω, κατι που συμβαινει (νομιζω) σε λιγα ευρωπαικα αυτοκινητα. Αυτο ειναι κλασσικο στα αμερικανικα.
β. τα καθισματα μπορουν να ρυθμιστουν ηλεκτρικα για υποστηριξη κατω απο το μπουτι (το under-thigh support). Ειμαι 1.78 και με βολευει αυτο. Σε ανθρωπους υψηλοτερους και με μακρυτερα ποδια θα ειναι ακομα πιο χρησιμο -
@dettol said in TESLA FORUM:
β. τα καθισματα μπορουν να ρυθμιστουν ηλεκτρικα για υποστηριξη κατω απο το μπουτι (το under-thigh support).
Εξαιρετικά χρήσιμο, το έχουν και τα έξτρα σπορ καθίσματα στις bmw.
-
Που ειναι το Τεσλα 2 ρε Ελον;;;
-
Κάτσε ρε φίλε..... εδώ περιμένω από τον Αύγουστο να μου παραδώσουν το δικό μου που ήταν και ετοιμοπαραδοτο.
Εσύ θες και νέο μοντέλο;
Όταν τελειώσουν οι τάπες των βαρελιών το κοιτάμε..... -
ετοιμάζεται -
-
Προηγούνται cybertruck, m3p, my juniper, roadster, το 2 έχει μέλλον ακόμα
-
-
Λένε οτι θα έχει σχεδιαστικές αναφορές από το Cybertruck. Μιλάμε για τσακωμένους με την καλαισθησία όχι αστεία. Πάνω που πήγαν να το σώσουν λίγο με το facelift του 3ριού που θα σταματήσει να μοιάζει με πατημένο βάτραχο στην Εθνική μπροστά, σκέφτονται κάτι τέτοιο.
-
@diego1960 said in TESLA FORUM:
Λένε οτι θα έχει σχεδιαστικές αναφορές από το Cybertruck. Μιλάμε για τσακωμένους με την καλαισθησία όχι αστεία. Πάνω που πήγαν να το σώσουν λίγο με το facelift του 3ριού που θα σταματήσει να μοιάζει με πατημένο βάτραχο στην Εθνική μπροστά, σκέφτονται κάτι τέτοιο.
Το render πάντως έσκιζε.
-
Ελπίζω να μην εννοείς το παρακάτω έκτρωμα γιατί είναι πραγματικά απαίσιο. Πρωκτική σφήνα με ρόδες.
-
Ludicrous badge, άρα να ετοιμαζόμαστε για καμια 700αρια άλογα στο 3;
Η παλιά μπαταρία δεν βγάζει τόσα. -
Πω ρε φίλε 700 άλογα σε ένα ακριβό μεν αλλά μεσαίο Σεντάν!!!!
Που φτάσαμε!!!
-
Ένας φίλος που δεν έχει ιδέα από ev κοίταζε στο cargr αγγελίες μτχ tesla, και έβλεπε 600-700 άλογα και μου λέει τιστο τα έχουν πειράξει όλα;
-
Χαχαχαχα
-
Ιδανικό για ελληνικούς δρόμους.
-
-
Μυλοπόταμος edition....
TESLA FORUM