Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TESLA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TESLA FORUM
    • 1
    • 2
    • 108
    • 109
    • 110
    • 111
    • 112
    • 487
    • 488
    • 110 / 488
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    142
    9745
    283380
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dettol last edited by

      Παρέλαβα MY LR πριν 10-15 μέρες. Το οδηγώ στην πόλη σε καθημερινή βάση και έκανα και ταξίδι 600χλμ. Με χαρά να απαντήσω αν κάποιος έχει ερωτήσεις γύρω από το συγκεκριμένο μοντέλο. Μπορώ να μιλήσω λίγο και για το 3αρι, μιας και είναι ίδια στο θέμα των συστημάτων τους, αλλά από τη στιγμή που υπάρχει συμφορουμιτης που έχει Μ3 είναι πιο αρμόδιος να απαντήσει αυτός.

      limited_one fanis75 realzeus 3 Replies Last reply Reply Quote 11
      • ataim
        ataim last edited by ataim

        Καλοταξιδο, να ρωτήσω εγώ τιμή, charge hub, επιδότηση, πόσο στοίχισε συνολικά η αγορά;

        D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dettol @ataim last edited by dettol

          @ataim said in TESLA FORUM:

          Καλοταξιδο, να ρωτήσω εγώ τιμή, charge hub, επιδότηση, πόσο στοίχισε συνολικά η αγορά;

          α. για την τιμη δεν εχω να πω και πολλα πραγματα, μπαινετε στο σαιτ, κανετε την ψιλοδιαμορφωση που εχει (που δεν εχει και πολλες επιλογες) και βλεπετε. Αγορασα αυτοκινητο "αποθεματος", το οποιο θεωρω οτι αξιζει καθως ηταν αρκετα φτηνοτερο (3-4 χιλιαρικα αν θυμαμαι καλα). Για οσους δεν γνωριζουν, τα "αποθεματος" δεν ειναι μεταχειρισμενα (θα το εγραφε αν ηταν), απλα δεν εχουν καταχωρηθει σε συγκεκριμενο πελατη. Η εταιρεια (μητρικη, οχι η ελλαδος) θελει να τα διωξει και τα δινει σε λιγο μειωμενη τιμη. Απλα ειναι ετοιμα διαμορφωμενα και δεν μπορεις να αλλαξεις τιποτα.

          β. επιδοτηση δεν προλαβα, διοτι η αγορα εγινε στο ονομα εταιρειας. Ειχε μολις κλεισει το κινουμε ηλεκτρικα 2 για αγορες απο νομικα προσωπα. Δεν ξερω τι γινεται αυτη τη στιγμη με τα φυσικα προσωπα, αλλα θα ελεγα οτι αν καποιος πονταρει στην επιδοτηση, να μην κανει την αγορα τωρα. Οι περισσοτεροι λενε οτι θα υπαρξει κινουμε ηλεκτρικα 3 (ή οτι θα επεκταθει σε διαρκεια το 2) και θα καλυφθουμε και εμεις που αγορασαμε τωρα, αλλα προφανως και δεν ειναι σιγουρο και ουτε πονταρω πανω του. Αν γινει καλως.

          γ. προς το παρον φορτιζω με τον mobile charger (τον φορτιστη που ειχε το αυτοκινητο μαζι του και τον οποιο κουμπωνεις πανω σε πριζα), αλλα σε βιομηχανικη πριζα οποτε τραβαω οσο επιτρεπει ο onboard charger του αυτοκινητου, δηλαδη 7kw/ωρα. Αν υπολογισεις οτι η μπαταρια ολοκληρη ειναι 75kwh μπορεις να κανεις τους υπολογισμους και να δεις οτι απο τη συγκεκριμενη μου παροχη φορτιζω 100% σε 11 ωρες. Πρακτικα ποτε δεν θα γινει αυτο, διοτι ποτε δεν θα φτασω με 0% και ποτε δεν θα φορτισω εως 100%. Για παραδειγμα, γυρισα απο ταξιδι με 40% και φορτισα εως το 80% μεσα σε 4 ωρες περιπου (το ειχα βαλει με χρονοδιαγραμμα το βραδυ να φορτισει με το νυχτερινο).
          Αγορασα και το wallbox που δινει εως 11kw/ωρα (σε τριφασικο), αλλα δεν το εχω τοποθετησει ακομα

          L R 2 Replies Last reply Reply Quote 8
          • limited_one
            limited_one moderator @dettol last edited by

            @dettol said in TESLA FORUM:

            Παρέλαβα MY LR πριν 10-15 μέρες. Το οδηγώ στην πόλη σε καθημερινή βάση και έκανα και ταξίδι 600χλμ. Με χαρά να απαντήσω αν κάποιος έχει ερωτήσεις γύρω από το συγκεκριμένο μοντέλο. Μπορώ να μιλήσω λίγο και για το 3αρι, μιας και είναι ίδια στο θέμα των συστημάτων τους, αλλά από τη στιγμή που υπάρχει συμφορουμιτης που έχει Μ3 είναι πιο αρμόδιος να απαντήσει αυτός.

            Καλοτάξιδο!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • ataim
              ataim last edited by

              Βλέπω μοιράζουν ακόμα M3P στα 50κ.

              Από ποιότητα κύλισης πως πάει στους ελληνικούς δρόμους, με δεδομένο το χαμηλό προφίλ ελαστικών.

              Q D 2 Replies Last reply Reply Quote 0
              • Q
                que2 @ataim last edited by

                @ataim said in TESLA FORUM:

                Βλέπω μοιράζουν ακόμα M3P στα 50κ.

                Από ποιότητα κύλισης πως πάει στους ελληνικούς δρόμους, με δεδομένο το χαμηλό προφίλ ελαστικών.

                Απρόσμενα καλή, παρά τη σφιχτή ρύθμιση. Το πήρε κολλητός μου πριν δυο εβδομάδες, το πήγα επίτηδες σε δρόμους με πολλές ανωμαλίες και μπορώ με σιγουριά να πω ότι είναι καλύτερο σε απόσβεση από το Mazda 3 σεντάν που είχε! Όταν το οδηγήσω και σε sport mode θα αναφέρω με λεπτομέρειες τις συνολικές μου εντυπώσεις. Πάντως επιγραμματικά στα 40k που του κόστισε με την επιδότηση, δεν έχει αντίπαλο, αλλά και πέρα από την τιμή είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • D
                  dettol @ataim last edited by

                  @ataim said in TESLA FORUM:

                  Βλέπω μοιράζουν ακόμα M3P στα 50κ.

                  Από ποιότητα κύλισης πως πάει στους ελληνικούς δρόμους, με δεδομένο το χαμηλό προφίλ ελαστικών.

                  ειχα ακουσει παρα πολλες γκρινιες και παρολο που ειχα νοικιασει και οδηγησει στο παρελθον 3 και Υ, ειχα φοβηθει οτι θα κοπανει (το Υ που αγορασα). Μια χαρα ειναι, δεν εχει μεγαλη διαφορα απο το tiguan που ειχα πριν. Σε αυτοκινητοδρομο ειναι παντως πολυ πιο σταθερο απο το τιγκ και το πηγα μεχρι 170. Το Υ μου εχει τις πιο μικρες ζαντες, δηλ τις 19αρες.

                  Το 3 θυμαμαι οτι ειναι λιγο πιο σφιχτο και το performance σιγουρα θα ειναι ακομα πιο σφιχτο. Το sport mode που ανεφερε ο que2 δεν αλλαζει κατι στις αναρτησεις. Αλλαζει μονο ποσο σφιχτο ειναι το τιμονι. Στο 3P δεν ξερω αν αλλαζει κατι και στην αποκριση του γκαζιου. Δεν εχω οδηγησει ουτε ψαξει πληροφοριες για τα P μοντελα

                  Q 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • fanis75
                    fanis75 moderator @dettol last edited by

                    @dettol said in TESLA FORUM:

                    Παρέλαβα MY LR πριν 10-15 μέρες. Το οδηγώ στην πόλη σε καθημερινή βάση και έκανα και ταξίδι 600χλμ. Με χαρά να απαντήσω αν κάποιος έχει ερωτήσεις γύρω από το συγκεκριμένο μοντέλο. Μπορώ να μιλήσω λίγο και για το 3αρι, μιας και είναι ίδια στο θέμα των συστημάτων τους, αλλά από τη στιγμή που υπάρχει συμφορουμιτης που έχει Μ3 είναι πιο αρμόδιος να απαντήσει αυτός.

                    Καλοτάξδιο και να το χαρείς με Υγεία. Εξαιρετική αγορά....το πιο VFM αμάξι στην Ελλάδα και είναι και πάρα πολύ καλό!

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • D
                      dettol @fanis75 last edited by

                      @fanis75 said in TESLA FORUM:

                      @dettol said in TESLA FORUM:

                      Παρέλαβα MY LR πριν 10-15 μέρες. Το οδηγώ στην πόλη σε καθημερινή βάση και έκανα και ταξίδι 600χλμ. Με χαρά να απαντήσω αν κάποιος έχει ερωτήσεις γύρω από το συγκεκριμένο μοντέλο. Μπορώ να μιλήσω λίγο και για το 3αρι, μιας και είναι ίδια στο θέμα των συστημάτων τους, αλλά από τη στιγμή που υπάρχει συμφορουμιτης που έχει Μ3 είναι πιο αρμόδιος να απαντήσει αυτός.

                      Καλοτάξδιο και να το χαρείς με Υγεία. Εξαιρετική αγορά....το πιο VFM αμάξι στην Ελλάδα και είναι και πάρα πολύ καλό!

                      θα το ηθελα μονο 10 ποντους πιο "κοντο", δηλ 4,65 αντι για 4,75.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • L
                        lap @dettol last edited by

                        @dettol said in TESLA FORUM:

                        Αγορασα και το wallbox που δινει εως 11kw/ωρα (σε τριφασικο), αλλα δεν το εχω τοποθετησει ακομα

                        Έλα να δουλεύουμε, πάμε πάμε πάμε. 👏

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dettol @lap last edited by

                          @lap said in TESLA FORUM:

                          @dettol said in TESLA FORUM:

                          Αγορασα και το wallbox που δινει εως 11kw/ωρα (σε τριφασικο), αλλα δεν το εχω τοποθετησει ακομα

                          Έλα να δουλεύουμε, πάμε πάμε πάμε. 👏

                          😄 😄 😄

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            criuser last edited by

                            Καλοτάξιδο και πάντα φορτισμένο...

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • realzeus
                              realzeus @dettol last edited by

                              @dettol said in TESLA FORUM:

                              Παρέλαβα MY LR πριν 10-15 μέρες. Το οδηγώ στην πόλη σε καθημερινή βάση και έκανα και ταξίδι 600χλμ. Με χαρά να απαντήσω αν κάποιος έχει ερωτήσεις γύρω από το συγκεκριμένο μοντέλο. Μπορώ να μιλήσω λίγο και για το 3αρι, μιας και είναι ίδια στο θέμα των συστημάτων τους, αλλά από τη στιγμή που υπάρχει συμφορουμιτης που έχει Μ3 είναι πιο αρμόδιος να απαντήσει αυτός.

                              Καλοτάξιδο!
                              Να ρωτήσω γιατί προτιμήθηκε το Υ αντί για το 3;

                              D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • Q
                                que2 @dettol last edited by limited_one

                                @dettol said in TESLA FORUM:

                                @ataim said in TESLA FORUM:

                                Βλέπω μοιράζουν ακόμα M3P στα 50κ.

                                Από ποιότητα κύλισης πως πάει στους ελληνικούς δρόμους, με δεδομένο το χαμηλό προφίλ ελαστικών.

                                ειχα ακουσει παρα πολλες γκρινιες και παρολο που ειχα νοικιασει και οδηγησει στο παρελθον 3 και Υ, ειχα φοβηθει οτι θα κοπανει (το Υ που αγορασα). Μια χαρα ειναι, δεν εχει μεγαλη διαφορα απο το tiguan που ειχα πριν. Σε αυτοκινητοδρομο ειναι παντως πολυ πιο σταθερο απο το τιγκ και το πηγα μεχρι 170. Το Υ μου εχει τις πιο μικρες ζαντες, δηλ τις 19αρες.

                                Το 3 θυμαμαι οτι ειναι λιγο πιο σφιχτο και το performance σιγουρα θα ειναι ακομα πιο σφιχτο. Το sport mode που ανεφερε ο que2 δεν αλλαζει κατι στις αναρτησεις. Αλλαζει μονο ποσο σφιχτο ειναι το τιμονι. Στο 3P δεν ξερω αν αλλαζει κατι και στην αποκριση του γκαζιου. Δεν εχω οδηγησει ουτε ψαξει πληροφοριες για τα P μοντελα

                                Πράγματι η σπορτίφ ρύθμιση δεν επεμβαίνει στις αναρτήσεις. Το ανέφερα γιατί η νορμαλ ρύθμιση δεν εκμεταλλεύεται την πλήρη ισχύ των ηλεκτροκινητήρων, όποτε δεν έχω πλήρη άποψη των πραγματικών δυνατοτήτων του αυτοκινήτου. Τον δικό μου πάντων η επιτάχυνση στο σπορτίφ τον τρόμαξε!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dettol @realzeus last edited by

                                  @realzeus said in TESLA FORUM:

                                  @dettol said in TESLA FORUM:

                                  Παρέλαβα MY LR πριν 10-15 μέρες. Το οδηγώ στην πόλη σε καθημερινή βάση και έκανα και ταξίδι 600χλμ. Με χαρά να απαντήσω αν κάποιος έχει ερωτήσεις γύρω από το συγκεκριμένο μοντέλο. Μπορώ να μιλήσω λίγο και για το 3αρι, μιας και είναι ίδια στο θέμα των συστημάτων τους, αλλά από τη στιγμή που υπάρχει συμφορουμιτης που έχει Μ3 είναι πιο αρμόδιος να απαντήσει αυτός.

                                  Καλοτάξιδο!
                                  Να ρωτήσω γιατί προτιμήθηκε το Υ αντί για το 3;

                                  Θέλω να μπορώ να μεταφέρω 5 άτομα με αποσκευές. Το 3αρι έχει καμπυλωτό ουρανό και αν κάποιος καθεται στις πίσω «έξω» θέσεις, πιέζεται το κεφάλι του στο πλάι. Το είχαμε δοκιμάσει και στο 3αρι δεν χωρούσαμε με τίποτα.
                                  Επίσης, επειδή προέρχομαι από suv, μου αρέσει η «όρθια» είσοδος και έξοδος από το όχημα.
                                  Τέλος έχει μεγαλύτερο και πιο προσβάσιμο αποθηκευτικό χώρο, που χωράει 3 μεγάλες βαλίτσες. Το κάναμε και αυτό δοκιμή πριν παραγγείλουμε 😊

                                  realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • N
                                    netgeo last edited by

                                    Καλοφόρτιστο και από μένα, να το χαρείτε 🚀

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • mastoras78
                                      mastoras78 last edited by

                                      Καλοτάξιδο/ αμαξάρα!

                                      "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                      #tsekourato_ksevrakoma

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • realzeus
                                        realzeus @dettol last edited by

                                        @dettol said in TESLA FORUM:

                                        @realzeus said in TESLA FORUM:

                                        @dettol said in TESLA FORUM:

                                        Παρέλαβα MY LR πριν 10-15 μέρες. Το οδηγώ στην πόλη σε καθημερινή βάση και έκανα και ταξίδι 600χλμ. Με χαρά να απαντήσω αν κάποιος έχει ερωτήσεις γύρω από το συγκεκριμένο μοντέλο. Μπορώ να μιλήσω λίγο και για το 3αρι, μιας και είναι ίδια στο θέμα των συστημάτων τους, αλλά από τη στιγμή που υπάρχει συμφορουμιτης που έχει Μ3 είναι πιο αρμόδιος να απαντήσει αυτός.

                                        Καλοτάξιδο!
                                        Να ρωτήσω γιατί προτιμήθηκε το Υ αντί για το 3;

                                        Θέλω να μπορώ να μεταφέρω 5 άτομα με αποσκευές. Το 3αρι έχει καμπυλωτό ουρανό και αν κάποιος καθεται στις πίσω «έξω» θέσεις, πιέζεται το κεφάλι του στο πλάι. Το είχαμε δοκιμάσει και στο 3αρι δεν χωρούσαμε με τίποτα.
                                        Επίσης, επειδή προέρχομαι από suv, μου αρέσει η «όρθια» είσοδος και έξοδος από το όχημα.
                                        Τέλος έχει μεγαλύτερο και πιο προσβάσιμο αποθηκευτικό χώρο, που χωράει 3 μεγάλες βαλίτσες. Το κάναμε και αυτό δοκιμή πριν παραγγείλουμε 😊

                                        ΟΚ, ευχαριστώ για την απάντηση.
                                        Πρέπει να είμαι ο μοναδικός μεσήλικας στο φόρουμ με ύψος 1,80, που δεν δυσκολεύεται να μπει σε χαμηλό αυτοκίνητο... (Πλάκα κάνω).

                                        fanis75 R 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator @realzeus last edited by

                                          @realzeus said in TESLA FORUM:

                                          Πρέπει να είμαι ο μοναδικός μεσήλικας στο φόρουμ με ύψος 1,80, που δεν δυσκολεύεται να μπει σε χαμηλό αυτοκίνητο... (Πλάκα κάνω).

                                          Χαχαχα....σου ρίχνω και μπαίνω ακόμα σε χαμηλό. Αλλά σαφώς προτιμώ τα αψηλά, δεν υπάρχει σύγκριση για καθημερινή μετακίνηση και πρακτικότητα. Όταν είχα χρόνο και για οδήγηση είχα και σαύρες (βλ. Ζ4 με ανάρτηση Σνίτζερ), πλέον άλλα τα ζητούμενα!

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            red_monster @dettol last edited by

                                            @dettol said in TESLA FORUM:

                                            @ataim said in TESLA FORUM:

                                            Καλοταξιδο, να ρωτήσω εγώ τιμή, charge hub, επιδότηση, πόσο στοίχισε συνολικά η αγορά;

                                            α. για την τιμη δεν εχω να πω και πολλα πραγματα, μπαινετε στο σαιτ, κανετε την ψιλοδιαμορφωση που εχει (που δεν εχει και πολλες επιλογες) και βλεπετε. Αγορασα αυτοκινητο "αποθεματος", το οποιο θεωρω οτι αξιζει καθως ηταν αρκετα φτηνοτερο (3-4 χιλιαρικα αν θυμαμαι καλα). Για οσους δεν γνωριζουν, τα "αποθεματος" δεν ειναι μεταχειρισμενα (θα το εγραφε αν ηταν), απλα δεν εχουν καταχωρηθει σε συγκεκριμενο πελατη. Η εταιρεια (μητρικη, οχι η ελλαδος) θελει να τα διωξει και τα δινει σε λιγο μειωμενη τιμη. Απλα ειναι ετοιμα διαμορφωμενα και δεν μπορεις να αλλαξεις τιποτα.

                                            β. επιδοτηση δεν προλαβα, διοτι η αγορα εγινε στο ονομα εταιρειας. Ειχε μολις κλεισει το κινουμε ηλεκτρικα 2 για αγορες απο νομικα προσωπα. Δεν ξερω τι γινεται αυτη τη στιγμη με τα φυσικα προσωπα, αλλα θα ελεγα οτι αν καποιος πονταρει στην επιδοτηση, να μην κανει την αγορα τωρα. Οι περισσοτεροι λενε οτι θα υπαρξει κινουμε ηλεκτρικα 3 (ή οτι θα επεκταθει σε διαρκεια το 2) και θα καλυφθουμε και εμεις που αγορασαμε τωρα, αλλα προφανως και δεν ειναι σιγουρο και ουτε πονταρω πανω του. Αν γινει καλως.

                                            γ. προς το παρον φορτιζω με τον mobile charger (τον φορτιστη που ειχε το αυτοκινητο μαζι του και τον οποιο κουμπωνεις πανω σε πριζα), αλλα σε βιομηχανικη πριζα οποτε τραβαω οσο επιτρεπει ο onboard charger του αυτοκινητου, δηλαδη 7kw/ωρα. Αν υπολογισεις οτι η μπαταρια ολοκληρη ειναι 75kwh μπορεις να κανεις τους υπολογισμους και να δεις οτι απο τη συγκεκριμενη μου παροχη φορτιζω 100% σε 11 ωρες. Πρακτικα ποτε δεν θα γινει αυτο, διοτι ποτε δεν θα φτασω με 0% και ποτε δεν θα φορτισω εως 100%. Για παραδειγμα, γυρισα απο ταξιδι με 40% και φορτισα εως το 80% μεσα σε 4 ωρες περιπου (το ειχα βαλει με χρονοδιαγραμμα το βραδυ να φορτισει με το νυχτερινο).
                                            Αγορασα και το wallbox που δινει εως 11kw/ωρα (σε τριφασικο), αλλα δεν το εχω τοποθετησει ακομα

                                            Έχε υπόψη σου ότι η γίνονται διαρκώς εκκαθαρισεις στο ΚΚΙΙ και ανοίγουν -για πολύ λίγο- νέες θέσεις. Η δικία μου αίτηση (νομικό πρόσωπο) μπήκε σε φάση ελέγχου (και πήρε μοναδικό αριθμό) την 30/09/2023.
                                            Καλοτάξιδο !
                                            Πως ήταν το πρώτο ταξίδι ? Μέση κατανάλωση ? Που φόρτισες ?

                                            D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 108
                                            • 109
                                            • 110
                                            • 111
                                            • 112
                                            • 487
                                            • 488
                                            • 110 / 488
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr