Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
    • 1
    • 2
    • 333
    • 334
    • 335
    • 336
    • 337
    • 411
    • 412
    • 335 / 412
    Περί αυτοκίνησης
    140
    8235
    272560
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • bassstarlet
      bassstarlet @v_a last edited by

      @v_a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      https://www.newsauto.gr/news/erchete-charatsi-se-ola-ta-suv/
      Αν και δεν εμπιστεύομαι το εν λόγω site, δε θα μου φαινόταν παράξενο να συμβεί μελλοντικά. Ξέρω πως μπορεί να θυμώσω αρκετούς φίλους, αλλά δεν μπορείς να περιφερεις την αφεντιά σου με οχήματα 2 τόνων μέσα σε μεγαλουπόλεις. Βιώσιμο δε το λες...

      Αμήν και πότε!!!

      «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • J
        Johnny 0 last edited by Johnny 0

        Πολιτείες των ΗΠΑ που δεν έχουν τέλη κυκλοφορίας, άρχισαν να βάζουν τέλη κυκλοφορίας στα ηλεκτρικά, γιατί δεν πληρώνουν φόρο στη βενζίνη, οπότε η πολιτεία δεν εισπράττει τίποτα.

        Στα της Ελλάδας:
        https://www.newmoney.gr/roh/palmos-oikonomias/energeia/pos-i-motor-oil-anigi-tin-agora-tou-idrogonou-stin-ellada/

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ken11
          ken11 last edited by ken11

          Αν πιστευουμε οτι τα ηλεκτρικα,η τα υβριδικα,θα γλιτωσουν στην Ελλαδα απο φορους που το αυτοκινητο το εχουν δει ως ενα τροπο να συγκεντρωνουν χρηματα για το κρατος,θυμαμαι οταν ειχα παρει το 1.0 ecοboost,ηταν απο τα λιγα στην αγορα τοτε που ειχαν κατω απο 100 γρ ρυπους,99 για την ακριβεια και ειχε ανακοινωσει ο Τσιπρας οτι αυτοκινητα με ρυπους κατω απο 100 γρ δεν θα πληρωνουν τιποτε απο τελη...τελικως τα πηρε πισω ολα αυτα και πληρωσε το αμαξι 89 ευρω.

          Θα βρουν να φορολογησουν,αν οχι τους ρυπους,το βαρος,οπως αναφερεται πιο πανω για τα SUV,η την ιπποδυναμη,εχεις πανω απο 150 αλογα,πληρωνε φορο.

          D 1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • D
            driver-m @ken11 last edited by

            @ken11 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

            Αν πιστευουμε οτι τα ηλεκτρικα,η τα υβριδικα,θα γλιτωσουν στην Ελλαδα απο φορους που το αυτοκινητο το εχουν δει ως ενα τροπο να συγκεντρωνουν χρηματα για το κρατος,θυμαμαι οταν ειχα παρει το 1.0 ecοboost,ηταν απο τα λιγα στην αγορα τοτε που ειχαν κατω απο 100 γρ ρυπους,99 για την ακριβεια και ειχε ανακοινωσει ο Τσιπρας οτι αυτοκινητα με ρυπους κατω απο 100 γρ δεν θα πληρωνουν τιποτε απο τελη...τελικως τα πηρε πισω ολα αυτα και πληρωσε το αμαξι 89 ευρω.

            Θα βρουν να φορολογησουν,αν οχι τους ρυπους,το βαρος,οπως αναφερεται πιο πανω για τα SUV,η την ιπποδυναμη,εχεις πανω απο 150 αλογα,πληρωνε φορο.

            Η ιπποδυναμη παντως ειναι πολυ πιο λογικη βαση φορολογησης σε σχεση με τον κυβισμο και υπαρχει σε πολλες χωρες. Κι εμας απ'το 10 και μετα οπου φορολογουνται οι ρυποι σχετικα λογικα ειναι τα τελη, απο'κει και πισω ειναι το χαος.

            J 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              jamesd @driver-m last edited by jamesd

              @driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

              @ken11 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

              Αν πιστευουμε οτι τα ηλεκτρικα,η τα υβριδικα,θα γλιτωσουν στην Ελλαδα απο φορους που το αυτοκινητο το εχουν δει ως ενα τροπο να συγκεντρωνουν χρηματα για το κρατος,θυμαμαι οταν ειχα παρει το 1.0 ecοboost,ηταν απο τα λιγα στην αγορα τοτε που ειχαν κατω απο 100 γρ ρυπους,99 για την ακριβεια και ειχε ανακοινωσει ο Τσιπρας οτι αυτοκινητα με ρυπους κατω απο 100 γρ δεν θα πληρωνουν τιποτε απο τελη...τελικως τα πηρε πισω ολα αυτα και πληρωσε το αμαξι 89 ευρω.

              Θα βρουν να φορολογησουν,αν οχι τους ρυπους,το βαρος,οπως αναφερεται πιο πανω για τα SUV,η την ιπποδυναμη,εχεις πανω απο 150 αλογα,πληρωνε φορο.

              Η ιπποδυναμη παντως ειναι πολυ πιο λογικη βαση φορολογησης σε σχεση με τον κυβισμο και υπαρχει σε πολλες χωρες. Κι εμας απ'το 10 και μετα οπου φορολογουνται οι ρυποι σχετικα λογικα ειναι τα τελη, απο'κει και πισω ειναι το χαος.

              Όταν λέμε φόρο τί εννοούμε; Τον ΦΠΑ, τα τέλη ταξινόμησης, τα τέλη κυκλοφορίας, τον φόρο πολυτελείας ή τη φορολόγηση μέσω τεκμηρίων; Διαλεχτέ τι από όλα θέλετε να συζητήσετε, οι φόροι γενικά και αόριστα μπερδεύουν.

              D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • T
                tgd last edited by

                Τέλη κυκλοφορίας υποτίθεται ότι πληρώνεις για να συντηρούνται οι δρόμοι. Οπότε ο σωστός τρόπος είναι χιλιόμετρα x βάρος x καυσαέρια.

                Τα άλλα είναι στη διακριτική ευχέρεια της κυβέρνησης και ελάχιστο ενδιαφέρον έχει η σύνδεσή τους με το αυτοκίνητο, εκτός από τα τεκμήρια κατοχής που συνδέονται με το κόστος χρήσης.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • piliourits
                  piliourits last edited by

                  Χθες τα είπα στα γρήγορα με τον ιδιοκτήτη του πρώτου ηλεκτρικού ταξί της πόλης. Δεν του δίνει ρολόι η ΔΕΗ για να μπορεί να κόβει τιμολόγιο...

                  Mountains all around me, reaching out to heaven...

                  antonakis 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dstou last edited by

                    Μάρκα ταξιού;

                    piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • antonakis
                      antonakis @piliourits last edited by

                      @piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                      Χθες τα είπα στα γρήγορα με τον ιδιοκτήτη του πρώτου ηλεκτρικού ταξί της πόλης. Δεν του δίνει ρολόι η ΔΕΗ για να μπορεί να κόβει τιμολόγιο...

                      Δημόσιοι φορτιστές δεν δίνουν τιμολόγια; (Ναι ξέρω, αλλά επαγγελματικό ρεύμα για ταρίφα δύσκολα θα δούμε σύντομα, υποτίθεται ότι θα οργανώνονταν στις πιάτσες.)

                      Moments before detonation...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • L
                        lap last edited by

                        Λογικά κάποιο skoda. Είναι το καλύτερο ev στην αγορά σήμερα.

                        Γενικά το κόστος λειτουργίας του ταξί πέφτει στο μισό. Έχει όφελος ο ταξιτζής.

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          driver-m @jamesd last edited by

                          @jamesd said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                          @driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                          @ken11 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                          Αν πιστευουμε οτι τα ηλεκτρικα,η τα υβριδικα,θα γλιτωσουν στην Ελλαδα απο φορους που το αυτοκινητο το εχουν δει ως ενα τροπο να συγκεντρωνουν χρηματα για το κρατος,θυμαμαι οταν ειχα παρει το 1.0 ecοboost,ηταν απο τα λιγα στην αγορα τοτε που ειχαν κατω απο 100 γρ ρυπους,99 για την ακριβεια και ειχε ανακοινωσει ο Τσιπρας οτι αυτοκινητα με ρυπους κατω απο 100 γρ δεν θα πληρωνουν τιποτε απο τελη...τελικως τα πηρε πισω ολα αυτα και πληρωσε το αμαξι 89 ευρω.

                          Θα βρουν να φορολογησουν,αν οχι τους ρυπους,το βαρος,οπως αναφερεται πιο πανω για τα SUV,η την ιπποδυναμη,εχεις πανω απο 150 αλογα,πληρωνε φορο.

                          Η ιπποδυναμη παντως ειναι πολυ πιο λογικη βαση φορολογησης σε σχεση με τον κυβισμο και υπαρχει σε πολλες χωρες. Κι εμας απ'το 10 και μετα οπου φορολογουνται οι ρυποι σχετικα λογικα ειναι τα τελη, απο'κει και πισω ειναι το χαος.

                          Όταν λέμε φόρο τί εννοούμε; Τον ΦΠΑ, τα τέλη ταξινόμησης, τα τέλη κυκλοφορίας, τον φόρο πολυτελείας ή τη φορολόγηση μέσω τεκμηρίων; Διαλεχτέ τι από όλα θέλετε να συζητήσετε, οι φόροι γενικά και αόριστα μπερδεύουν.

                          Για τα τελη κυκλοφοριας αναφερομαι. Ο ΦΠΑ θα πρεπει να κανει με την τιμη πωλησης κι ο φορος πολυτελειας επισης (αλλη αστειοτητα εκει να παει με τον κυβισμο). Και τα τεκμηρια στην τελικη βασει τιμης αγορας αυτοκινητου και παλαιοτητας θα επρεπε να καθοριζονται, ο κυβισμος ειναι ασχετος με ολα τα παραπανω σε μεγαλο βαθμο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • fanis75
                            fanis75 moderator @lap last edited by

                            @lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                            Λογικά κάποιο skoda. Είναι το καλύτερο ev στην αγορά σήμερα.

                            Εεεε?? Το καλύτερο EV σήμερα είναι όποιδήποτε Tesla. Τα Σκόντα μέτρια, υπάρχουν καλύτερα από σκόντα εκτός Τέσλα.

                            ΥΓ: εικάζω ειρωνικό το ποστ σου (ελπίζω δηλαδή!!), ελέω συζήτησης για ταξί προχτές!

                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lap last edited by lap

                              Για ταξί αυτό πιστεύω είναι διότι έχει τεράστιους χώρους και με την επιδότηση θα κοστίζει γύρω στα 25Κ

                              https://ev-database.org/car/1280/Skoda-Enyaq-iV-80

                              Για ιδιώτες ναι είναι το Τέσλα

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • fanis75
                                fanis75 moderator @lap last edited by

                                @lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                Για ταξί αυτό πιστεύω είναι διότι έχει τεράστιους χώρους και με την επιδότηση θα κοστίζει γύρω στα 25Κ

                                Το Τέσλα ειναι πιο καλό και φτηνό, δεν υπάρχει σύγκριση! Μόνο χώρους έχει το Σκόντα.

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                georgekn 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • L
                                  lap last edited by

                                  Οκ για ταξί μιλάμε, για αυτό το αναφέρω. Στα ταξί το παν είναι οι χώροι και μετά η τιμή.

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator @lap last edited by

                                    @lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                    Οκ για ταξί μιλάμε, για αυτό το αναφέρω. Στα ταξί το παν είναι οι χώροι και μετά η τιμή.

                                    το παν ειναι η φτηνή και εύκολλη συντήρηση και οι λίγες βλάβες ώστε να μην χάνουν μεροκάματα. Μετά μετράει το πρεστίζ, εαν είναι ταξί συγκεκριμένων απαιτήσεων. Για αυτό βλέπουμε και συγκεκριμένες μάρκες μόνο. Ειδικά τα σκόντα, πήραν άνθιση λόγω interauto.

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • L
                                      lap last edited by lap

                                      Για να πάρεις έστω κοντινούς χώρους, που δεν παίρνεις στο tesla x με μπαταρία 77kwh θες παραπάνω από 42-45Κ χωρίς επιδότηση.

                                      Αυτό μαζί με την επιδότηση μπορείς να το αγοράσεις ως επαγγελματίας στα 25 Κ. Με 77kwh , τυπικά 80kwh και χώρους λιμουζίνας.
                                      Στην πόλη μέσα θα γράφει 500χλμ αυτονομίας. Όσα χρειάζεται ένας ταξιτζης

                                      Έχεις αξιοπρεπείς επιδόσεις, που παραπάνω δεν θα τις χρειαστείς ως ταξί, καλή αυτονομια, ποιοτική καμπίνα, άνεση χωρών να απλώνεσαι και να οδηγείς ξαπλωτα και τεράστιο πορτπαγκαζ.

                                      Άλλο τα ταξί αλλο τα ΙΧ.

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • bassstarlet
                                        bassstarlet last edited by bassstarlet

                                        Στη φορολογία θα πρέπει να μετράει, εκτός από ιπποδύναμη, και το φάρδος των ελαστικών.
                                        Θεωρητικά, τα στενά δεν είναι πιο επικίνδυνα να προκαλέσουν φθορές στην άσφαλτο;
                                        Και το χρώμα πρέπει να λαμβάνεται υπόψην.
                                        Είχα διαβάσει στο περιοδικό, πως σκεφτόντουσαν να έχουν περισσότερα ασφάλιστρα στα.. κόκκινα αυτοκίνητα γιατί-λέγανε- πως το χρώμα αυτό εμπνέει για γρήγορη οδήγηση!
                                        Επίσης, και πόσα άτομα κουβαλάει το εκάστοτε αυτοκίνητο, πρέπει να είναι κριτήριο φορολογίας/τελών κλπ.
                                        Αν κυκλοφορεί συνεχώς μόνος του ο οδηγός, σημαίνει πως είναι αγάμητος, άρα καλό θα ήταν να του δοθεί ένα κίνητρο να βρει γυναίκα, να κάνει παιδιά και να προσφέρει σε μια χώρα που έχει υπογεννητικότητα.
                                        Όχι;

                                        «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                        V 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • piliourits
                                          piliourits last edited by piliourits

                                          Καταλαβαίνουμε όμως όλοι πόσο τραγελαφικό είναι αυτό, να δίνουν δώρο τα μισά λεφτά για να αγοραστεί το κατεξοχήν επαγγελματικό μεταφορικό εντός πόλης, και να μην μπορεί να κόψει τιμολόγιο το κύριο έξοδο του.

                                          Ταξί σε δημόσιο φορτιστή είναι ανέκδοτο από μόνο του, που και πάλι θα θέλει ψάξιμο μέσω του λογισμικού κάποιας εταιρείας φαντάζομαι για να κοπεί τιμολόγιο. Δηλαδή να αγοράσει κάποιος επαγγελματικό ηλεκτρικό με μεγάλη επιδότηση, στα ίδια λεφτά όσο κάνει ένα καινούργιο ντίζελ, να πληρώνει περιπου τα ίδια με το ντίζελ ανά χιλιόμετρο σε δημόσιο φορτιστή, να βγαίνει εκτός υπηρεσίας το όχημα και να ψάχνει να πάρει σειρά σε δημόσιο φορτιστή για ώρες αντί για 3 λεπτά ανεφοδιασμού οπουδήποτε με τιμολόγηση και να έχει το ένα τρίτο εμβέλειας σε ταξίδι.

                                          Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • piliourits
                                            piliourits @dstou last edited by piliourits

                                            @dstou said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                                            Μάρκα ταξιού;

                                            Ιονικ

                                            Θα προτιμουσε τεσλα, αλλά υπήρχαν λεπτομέρειες όπως οι "ανύπαρκτες" χειρολαβές, που το καθιστούν ακατάλληλο για δημόσια χρήση από γιαγιάδες κλπ.

                                            Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 333
                                            • 334
                                            • 335
                                            • 336
                                            • 337
                                            • 411
                                            • 412
                                            • 335 / 412
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr