-
@v_a said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
https://www.newsauto.gr/news/erchete-charatsi-se-ola-ta-suv/
Αν και δεν εμπιστεύομαι το εν λόγω site, δε θα μου φαινόταν παράξενο να συμβεί μελλοντικά. Ξέρω πως μπορεί να θυμώσω αρκετούς φίλους, αλλά δεν μπορείς να περιφερεις την αφεντιά σου με οχήματα 2 τόνων μέσα σε μεγαλουπόλεις. Βιώσιμο δε το λες...Αμήν και πότε!!!
-
Πολιτείες των ΗΠΑ που δεν έχουν τέλη κυκλοφορίας, άρχισαν να βάζουν τέλη κυκλοφορίας στα ηλεκτρικά, γιατί δεν πληρώνουν φόρο στη βενζίνη, οπότε η πολιτεία δεν εισπράττει τίποτα.
Στα της Ελλάδας:
https://www.newmoney.gr/roh/palmos-oikonomias/energeia/pos-i-motor-oil-anigi-tin-agora-tou-idrogonou-stin-ellada/ -
Αν πιστευουμε οτι τα ηλεκτρικα,η τα υβριδικα,θα γλιτωσουν στην Ελλαδα απο φορους που το αυτοκινητο το εχουν δει ως ενα τροπο να συγκεντρωνουν χρηματα για το κρατος,θυμαμαι οταν ειχα παρει το 1.0 ecοboost,ηταν απο τα λιγα στην αγορα τοτε που ειχαν κατω απο 100 γρ ρυπους,99 για την ακριβεια και ειχε ανακοινωσει ο Τσιπρας οτι αυτοκινητα με ρυπους κατω απο 100 γρ δεν θα πληρωνουν τιποτε απο τελη...τελικως τα πηρε πισω ολα αυτα και πληρωσε το αμαξι 89 ευρω.
Θα βρουν να φορολογησουν,αν οχι τους ρυπους,το βαρος,οπως αναφερεται πιο πανω για τα SUV,η την ιπποδυναμη,εχεις πανω απο 150 αλογα,πληρωνε φορο.
-
@ken11 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Αν πιστευουμε οτι τα ηλεκτρικα,η τα υβριδικα,θα γλιτωσουν στην Ελλαδα απο φορους που το αυτοκινητο το εχουν δει ως ενα τροπο να συγκεντρωνουν χρηματα για το κρατος,θυμαμαι οταν ειχα παρει το 1.0 ecοboost,ηταν απο τα λιγα στην αγορα τοτε που ειχαν κατω απο 100 γρ ρυπους,99 για την ακριβεια και ειχε ανακοινωσει ο Τσιπρας οτι αυτοκινητα με ρυπους κατω απο 100 γρ δεν θα πληρωνουν τιποτε απο τελη...τελικως τα πηρε πισω ολα αυτα και πληρωσε το αμαξι 89 ευρω.
Θα βρουν να φορολογησουν,αν οχι τους ρυπους,το βαρος,οπως αναφερεται πιο πανω για τα SUV,η την ιπποδυναμη,εχεις πανω απο 150 αλογα,πληρωνε φορο.
Η ιπποδυναμη παντως ειναι πολυ πιο λογικη βαση φορολογησης σε σχεση με τον κυβισμο και υπαρχει σε πολλες χωρες. Κι εμας απ'το 10 και μετα οπου φορολογουνται οι ρυποι σχετικα λογικα ειναι τα τελη, απο'κει και πισω ειναι το χαος.
-
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@ken11 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Αν πιστευουμε οτι τα ηλεκτρικα,η τα υβριδικα,θα γλιτωσουν στην Ελλαδα απο φορους που το αυτοκινητο το εχουν δει ως ενα τροπο να συγκεντρωνουν χρηματα για το κρατος,θυμαμαι οταν ειχα παρει το 1.0 ecοboost,ηταν απο τα λιγα στην αγορα τοτε που ειχαν κατω απο 100 γρ ρυπους,99 για την ακριβεια και ειχε ανακοινωσει ο Τσιπρας οτι αυτοκινητα με ρυπους κατω απο 100 γρ δεν θα πληρωνουν τιποτε απο τελη...τελικως τα πηρε πισω ολα αυτα και πληρωσε το αμαξι 89 ευρω.
Θα βρουν να φορολογησουν,αν οχι τους ρυπους,το βαρος,οπως αναφερεται πιο πανω για τα SUV,η την ιπποδυναμη,εχεις πανω απο 150 αλογα,πληρωνε φορο.
Η ιπποδυναμη παντως ειναι πολυ πιο λογικη βαση φορολογησης σε σχεση με τον κυβισμο και υπαρχει σε πολλες χωρες. Κι εμας απ'το 10 και μετα οπου φορολογουνται οι ρυποι σχετικα λογικα ειναι τα τελη, απο'κει και πισω ειναι το χαος.
Όταν λέμε φόρο τί εννοούμε; Τον ΦΠΑ, τα τέλη ταξινόμησης, τα τέλη κυκλοφορίας, τον φόρο πολυτελείας ή τη φορολόγηση μέσω τεκμηρίων; Διαλεχτέ τι από όλα θέλετε να συζητήσετε, οι φόροι γενικά και αόριστα μπερδεύουν.
-
Τέλη κυκλοφορίας υποτίθεται ότι πληρώνεις για να συντηρούνται οι δρόμοι. Οπότε ο σωστός τρόπος είναι χιλιόμετρα x βάρος x καυσαέρια.
Τα άλλα είναι στη διακριτική ευχέρεια της κυβέρνησης και ελάχιστο ενδιαφέρον έχει η σύνδεσή τους με το αυτοκίνητο, εκτός από τα τεκμήρια κατοχής που συνδέονται με το κόστος χρήσης.
-
Χθες τα είπα στα γρήγορα με τον ιδιοκτήτη του πρώτου ηλεκτρικού ταξί της πόλης. Δεν του δίνει ρολόι η ΔΕΗ για να μπορεί να κόβει τιμολόγιο...
-
Μάρκα ταξιού;
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Χθες τα είπα στα γρήγορα με τον ιδιοκτήτη του πρώτου ηλεκτρικού ταξί της πόλης. Δεν του δίνει ρολόι η ΔΕΗ για να μπορεί να κόβει τιμολόγιο...
Δημόσιοι φορτιστές δεν δίνουν τιμολόγια; (Ναι ξέρω, αλλά επαγγελματικό ρεύμα για ταρίφα δύσκολα θα δούμε σύντομα, υποτίθεται ότι θα οργανώνονταν στις πιάτσες.)
-
Λογικά κάποιο skoda. Είναι το καλύτερο ev στην αγορά σήμερα.
Γενικά το κόστος λειτουργίας του ταξί πέφτει στο μισό. Έχει όφελος ο ταξιτζής.
-
@jamesd said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@driver-m said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@ken11 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Αν πιστευουμε οτι τα ηλεκτρικα,η τα υβριδικα,θα γλιτωσουν στην Ελλαδα απο φορους που το αυτοκινητο το εχουν δει ως ενα τροπο να συγκεντρωνουν χρηματα για το κρατος,θυμαμαι οταν ειχα παρει το 1.0 ecοboost,ηταν απο τα λιγα στην αγορα τοτε που ειχαν κατω απο 100 γρ ρυπους,99 για την ακριβεια και ειχε ανακοινωσει ο Τσιπρας οτι αυτοκινητα με ρυπους κατω απο 100 γρ δεν θα πληρωνουν τιποτε απο τελη...τελικως τα πηρε πισω ολα αυτα και πληρωσε το αμαξι 89 ευρω.
Θα βρουν να φορολογησουν,αν οχι τους ρυπους,το βαρος,οπως αναφερεται πιο πανω για τα SUV,η την ιπποδυναμη,εχεις πανω απο 150 αλογα,πληρωνε φορο.
Η ιπποδυναμη παντως ειναι πολυ πιο λογικη βαση φορολογησης σε σχεση με τον κυβισμο και υπαρχει σε πολλες χωρες. Κι εμας απ'το 10 και μετα οπου φορολογουνται οι ρυποι σχετικα λογικα ειναι τα τελη, απο'κει και πισω ειναι το χαος.
Όταν λέμε φόρο τί εννοούμε; Τον ΦΠΑ, τα τέλη ταξινόμησης, τα τέλη κυκλοφορίας, τον φόρο πολυτελείας ή τη φορολόγηση μέσω τεκμηρίων; Διαλεχτέ τι από όλα θέλετε να συζητήσετε, οι φόροι γενικά και αόριστα μπερδεύουν.
Για τα τελη κυκλοφοριας αναφερομαι. Ο ΦΠΑ θα πρεπει να κανει με την τιμη πωλησης κι ο φορος πολυτελειας επισης (αλλη αστειοτητα εκει να παει με τον κυβισμο). Και τα τεκμηρια στην τελικη βασει τιμης αγορας αυτοκινητου και παλαιοτητας θα επρεπε να καθοριζονται, ο κυβισμος ειναι ασχετος με ολα τα παραπανω σε μεγαλο βαθμο.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Λογικά κάποιο skoda. Είναι το καλύτερο ev στην αγορά σήμερα.
Εεεε?? Το καλύτερο EV σήμερα είναι όποιδήποτε Tesla. Τα Σκόντα μέτρια, υπάρχουν καλύτερα από σκόντα εκτός Τέσλα.
ΥΓ: εικάζω ειρωνικό το ποστ σου (ελπίζω δηλαδή!!), ελέω συζήτησης για ταξί προχτές!
-
Για ταξί αυτό πιστεύω είναι διότι έχει τεράστιους χώρους και με την επιδότηση θα κοστίζει γύρω στα 25Κ
https://ev-database.org/car/1280/Skoda-Enyaq-iV-80
Για ιδιώτες ναι είναι το Τέσλα
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Για ταξί αυτό πιστεύω είναι διότι έχει τεράστιους χώρους και με την επιδότηση θα κοστίζει γύρω στα 25Κ
Το Τέσλα ειναι πιο καλό και φτηνό, δεν υπάρχει σύγκριση! Μόνο χώρους έχει το Σκόντα.
-
Οκ για ταξί μιλάμε, για αυτό το αναφέρω. Στα ταξί το παν είναι οι χώροι και μετά η τιμή.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Οκ για ταξί μιλάμε, για αυτό το αναφέρω. Στα ταξί το παν είναι οι χώροι και μετά η τιμή.
το παν ειναι η φτηνή και εύκολλη συντήρηση και οι λίγες βλάβες ώστε να μην χάνουν μεροκάματα. Μετά μετράει το πρεστίζ, εαν είναι ταξί συγκεκριμένων απαιτήσεων. Για αυτό βλέπουμε και συγκεκριμένες μάρκες μόνο. Ειδικά τα σκόντα, πήραν άνθιση λόγω interauto.
-
Για να πάρεις έστω κοντινούς χώρους, που δεν παίρνεις στο tesla x με μπαταρία 77kwh θες παραπάνω από 42-45Κ χωρίς επιδότηση.
Αυτό μαζί με την επιδότηση μπορείς να το αγοράσεις ως επαγγελματίας στα 25 Κ. Με 77kwh , τυπικά 80kwh και χώρους λιμουζίνας.
Στην πόλη μέσα θα γράφει 500χλμ αυτονομίας. Όσα χρειάζεται ένας ταξιτζηςΈχεις αξιοπρεπείς επιδόσεις, που παραπάνω δεν θα τις χρειαστείς ως ταξί, καλή αυτονομια, ποιοτική καμπίνα, άνεση χωρών να απλώνεσαι και να οδηγείς ξαπλωτα και τεράστιο πορτπαγκαζ.
Άλλο τα ταξί αλλο τα ΙΧ.
-
Στη φορολογία θα πρέπει να μετράει, εκτός από ιπποδύναμη, και το φάρδος των ελαστικών.
Θεωρητικά, τα στενά δεν είναι πιο επικίνδυνα να προκαλέσουν φθορές στην άσφαλτο;
Και το χρώμα πρέπει να λαμβάνεται υπόψην.
Είχα διαβάσει στο περιοδικό, πως σκεφτόντουσαν να έχουν περισσότερα ασφάλιστρα στα.. κόκκινα αυτοκίνητα γιατί-λέγανε- πως το χρώμα αυτό εμπνέει για γρήγορη οδήγηση!
Επίσης, και πόσα άτομα κουβαλάει το εκάστοτε αυτοκίνητο, πρέπει να είναι κριτήριο φορολογίας/τελών κλπ.
Αν κυκλοφορεί συνεχώς μόνος του ο οδηγός, σημαίνει πως είναι αγάμητος, άρα καλό θα ήταν να του δοθεί ένα κίνητρο να βρει γυναίκα, να κάνει παιδιά και να προσφέρει σε μια χώρα που έχει υπογεννητικότητα.
Όχι; -
Καταλαβαίνουμε όμως όλοι πόσο τραγελαφικό είναι αυτό, να δίνουν δώρο τα μισά λεφτά για να αγοραστεί το κατεξοχήν επαγγελματικό μεταφορικό εντός πόλης, και να μην μπορεί να κόψει τιμολόγιο το κύριο έξοδο του.
Ταξί σε δημόσιο φορτιστή είναι ανέκδοτο από μόνο του, που και πάλι θα θέλει ψάξιμο μέσω του λογισμικού κάποιας εταιρείας φαντάζομαι για να κοπεί τιμολόγιο. Δηλαδή να αγοράσει κάποιος επαγγελματικό ηλεκτρικό με μεγάλη επιδότηση, στα ίδια λεφτά όσο κάνει ένα καινούργιο ντίζελ, να πληρώνει περιπου τα ίδια με το ντίζελ ανά χιλιόμετρο σε δημόσιο φορτιστή, να βγαίνει εκτός υπηρεσίας το όχημα και να ψάχνει να πάρει σειρά σε δημόσιο φορτιστή για ώρες αντί για 3 λεπτά ανεφοδιασμού οπουδήποτε με τιμολόγηση και να έχει το ένα τρίτο εμβέλειας σε ταξίδι.
-
@dstou said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Μάρκα ταξιού;
Ιονικ
Θα προτιμουσε τεσλα, αλλά υπήρχαν λεπτομέρειες όπως οι "ανύπαρκτες" χειρολαβές, που το καθιστούν ακατάλληλο για δημόσια χρήση από γιαγιάδες κλπ.
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά